Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/12, 2022 kl. 22:37, av Nilsr

Morgonen efter

Del 3 av 5 i serien Ut ur snöyran och in i värmen

Nisse, gubben på 75 år, Maria 40 år och Ida 20 år har upplevt en skön kväll. De somnade tillsammans och nu är det en ny dag.

Jag vaknar med två mjuka sköna kroppar på var sida om mig. Till vänster ligger Maria på sidan, ett av hennes fulla bröst vilar mot min arm. Maria är en fullblodskvinna, härlig i sina bästa år, runt 40. Erfaren, vet vad hon vill ha och tar det. På andra sidan ligger Ida, ser ut som en liten flicka runt 15 år, mycket små bröst med toppiga vårtgårdar och små geléhallon till bröstvårtor.  I går blev hon kvinna när hon förlorade oskulden. Hon ligger med huvudet på min axel och är i alla fall 20 år. Jag är en gammal gubbe som fyllt 75, ligger på rygg med dessa fantastiska kvinnor på var sida. Vem kunde tro att jag i min ålder skulle kunna prestera två orgasmer på några timmar, tillfredsställa en hungrig 40-årig kvinna samt rida in en 20-årig oskuld? 

 

Nu ligger jag här, tänker tillbaka på gårdagen och känner att jag redan är hård igen. Måste nog försöka gå upp och kissa och hoppas att jag kan få njuta mer av dessa fantastiska kvinnor. Ida rör lite på dig. En hand kommer och tar om min stake, den når inte runt, men är så skön. Den här morgonen börjar ju bra, tänker jag. Hör hur Ida viskar ”Jag vill göra om gårdagen, vill knulla, vill ha den här saken i min lilla fitta igen. Lugnt och skönt, i alla fall till att börja med”.

”Det vill jag med, men måste först på toa och kissa, är strax tillbaka”. 

 

Jag slingrar mig loss från de två kvinnorna och går ut i badrummet och kissar. Var lite svårt med mitt stånd, men efter en stund fungerade det, vilket också medförde att erektionen la sig. Sköljer munnen, vill inte lukta död råtta. Tvättar av kuken och går tillbaka in. Där ligger två av de vackraste kvinnor jag sett, tätt omslingrade. Maria har också vaknat och ligger och kelar med Ida, knådar hennes små bröst. Det ser ut som om Ida har ett finger eller två i Marias fitta. De verkar helt upptagna av varandra. Jag sätter mig och tittar på. En härlig show, blir kåt, blir riktigt hård igen av att se dem. Känner hur det fullkomligt bultar i kuken när blodet pumpas in i den. Hydraulik i sin mest fulländade form. Runkar lite långsamt. 

 

Maria böjer sig ner och suger in ett av Idas bröst i munnen. Det syns att Ida tycker det är skönt, jag hör hur hon ber ”Bit lite i bröstvårtan, vill känna dina tänder… ahhh, åhhh skönt”. Maria lägger upp ett ben över Ida, så Ida kommer åt att pulla och smeka Marias fitta. Njutningsfullt och oerhört sexigt att få vara med och se. Maria vänder på sig, kommer över Ida och lägger sitt huvud mellan Idas lår, börjar slicka henne, suger, blåser på klittan. Samtidigt är Marias fitta precis över idas mun, som återgäldar behandlingen.  Jag hör hur de slickar, suger, slafsar och stönar, gnyr. Gnuggar sina kroppar mot varandra. Vill komma närmare, längre in med tungor och munnar. De andas allt häftigare. Nu är det bara de som finns i hela världen, ser och hör ingenting utanför deras egen värld, egna bubbla. 

 

Jag runkar och ser på dem, så fina. Vill ta det försiktigt, vill inte komma nu. Vet inte om jag klarar ännu en gång om jag kommer. Måste ta det försiktigt, men kan njuta av att vara riktigt hård och kåt och se på dessa två kvinnor som älskar så underbart. Deras show är bättre än Viagra eller Cialis, skulle till och med göra en betongbunker kåt.

****

 

Jag vaknar, har haft fantastiska drömmar, de är fortfarande verkliga i mitt huvud. Drömmer om att jag träffat en ung kvinna, oerfaren, kåt och som jag kan praktisera mina lite mörkare sidor på. Har länge velat dominera en ung tjej, se hur långt jag kan gå och vad hon tål. Jag vaknar av att min man går upp, nej, det är ju inte min man. Det är… det är den där mannen som jag mötte, blev uppraggad av, i går. Vänta, det var mer. När vi hade haft sex, underbar sex, kom flickan som var i baren upp med vin och jag förgrep mig på henne. Smiskade henne som jag aldrig gjort tidigare. Kändes så spännande, så erotiskt upphetsande att få känna hennes rumpa under min hand. Och hur röd hon blev. 

 

Vänder på huvudet, där ligger hon. Helt naken, precis som jag. Hennes små söta bröst och inte minst bröstvårtorna tittar uppfodrande på mig. Jag sträcker ut en hand, måste få känna på dem. Så fasta och, ja, hårda. Stryker sakta över ett av brösten, bröstvårtan kittlar i handflatan. Tar den mellan tummen och pekfingret, kniper till. Hör hur hon drar efter andan, gör nog lite ont men också upphetsande. Kniper lite till, känner hur hon drar sig intill mig. En av hennes händer trevar längs min mage, ner mot mitt venusberg. Hon har en så len, skön hand. Väcker lusten i mig. Vill att hon kommer längre ner, smeker mig mellan benen, smeker min fitta. Nu börjar jag bli våt. Ökar trycket på hennes bröst, böjer mig ner och suger in bröstet i min mun. Hör hur Ida stönar av välbehag. ”Sug, bit i min bröstvårta, vill känna dina tänder”, gnyr hon. Nu är hennes fingrar i min springa, känner sig fram, drar längs hela springan, glider in lite, känner hur fingret delar på mina blygdläppar. Nu är jag ordentligt våt och så underbart kåt.

 

”Kom, lägg dig under mig, vill slicka dig ” säger jag och lägger henne på rygg. Hon för sitt ansikte, sin mun och tunga mot mitt väntande sköte. Vill känna hur hon bearbetar min fitta, min klitta med tungan, blir tungknullad.  Jag tar tag om hennes rumpa, som jag misshandlade i går, trycker ner mitt huvud mot hennes fitta. Vet precis vad jag vill och sticker in tungan mellan hennes blygdläppar. Delar på dem med tungan, sticker in så långt det går, hon är riktigt våt. Slickar upp mot Idas klitorisknapp, suger in den i munnen, biter med tänderna i den nu hårda knoppen. Tar ett finger och stoppar in i hennes fitta, smörjer in det och smörjer hennes bakre hål. Sakta pressar jag in ett finger i hennes bak. Hör hur hon andas in, var nog lite oväntat, tar ut det, smörjer lite mer och pressar in två fingrar. Suger, biter på klittan och pullar nu henne i baken.  Ida stönar, vrider sig, spänner kroppen, gnyr och skriker rakt ut, Ahhhh, Åhhhh, GUD, Ahhhhh. Jag fortsätter, håller henne i ett hårt grepp, fingrarna där bak och hennes kärleksknapp i munnen, biter, suger, slickar omväxlande. Orgasmen varar länge, får nytt bränsle av min behandling, tills kroppen inte klarar mer och hon faller ihop över mig, flämtar och är helt svettig. Hennes safter fullständigt sprutar upp på mig. Hon smakar så härligt.

 

Ser hur Nisse sitter och tittar på oss, runkar lite sakta. Han har en fantastisk kuk, lång och tjock, riktigt tjock. Minns hur den fyllde mig i går, har aldrig tidigare haft en så grov och ådrig kuk i min fitta tidigare. Vill ha mer av den varan, men nu vill jag leka mer med Ida först, är inte klar med henne. Vill se vad hon går för , vad hon klarar. Tror att Nisse kan vara en del i det. Han tog ju hennes oskuld i fittan i går. Mmmm.

****

 

Kvinnorna verkar vara klara, i alla fall fick Ida en ordentlig orgasm. Hon var underbar i går, har aldrig känt en så trång fitta förut. Den vill jag gärna utforska mer. Det verkar som om Maria vill göra något. Hon sätter sig på sängkanten. Drar upp Ida, lägger henne över sina knän. Jag ser att Idas bak fortfarande är röd från igår, men det verkar som om hon nu ska få lite mer smisk. Maria smeker Ida sakta över baken, frågar om hon har ont. Ida nickar och säger att det fortfarande känns, men är skönt när Maria smeker så där fint. Klatsch! Klatsch! Två ordentliga smisk landar på vardera skinka, utan förvarning. Jag ser hur Ida rycker till, skriker Aj. 

 

Maria instruerar Ida ”Jag vill att du räknar slagen högt och tydligt. Du får bara räkna, inte skrika eller säga något annat! Du kommer nu att få fem slag till på varje skinka. Skriker du eller säger något annat, blir det två slag till för varje skrik. Uppfattat? Hur många slag har du fått hittills?” ”Två på varje skinka, fyra totalt ”, gnyr Ida fram. 

 

Klatsch ”fem”, klatsch ”sex”, klatsch ”aaaj, sssjuu”. ”Två extra”, säger Maria. Klatsch ”åtta”, klatsch ”nniio”, klatsch ”..ttiiioo”, … klatsch ”fffemmton”, … klatsch ”aartin”, klatsch ”..ni..i.toton”. ”Bra, det var rumpan, vänd på dig. Vill se hur det är med dina bröst. Du gillar ju att få bröstvårtorna klämda”.

 

Ida lägger sig nu med ryggen över Marias knän, rumpan i luften utanför Marias ben och fötterna i golvet som stöd. Maria tar tag om Idas bröstvårtor med bägge händerna. Kniper till ordentligt. Jag ser att hennes lita långa välmanikerade naglar borrar sig in i vårtorna. Hon kniper ordentligt och drar sedan utåt. ”Ohhh, ahhh”, gnyr, nästan skriker Ida. ”Ooont, skööönt, men ont”. Maria ökar trycket, jag ser lite blod som kommer fram där naglarna borrar sig in.  ”Aaajjj, ajjj, sluta!” Nu skriker Ida ut. 

 

Jag tror Maria har en riktigt sadistisk ådra. Undrar om hon öven tål samma behandling? Jag går fram, kniper tag i en av Marias bröstvårtor, upprepar behandlingen hon just gjort på Ida, även om mina naglar inte är lika vassa, så har jag starkare fingrar. Jag tar ena handen och pressar ihop hennes bröst och kniper hårt om bröstvårtan, drar ut den så långt det är möjligt. Ser på henne att det gör ont, men inte ett ord kommer över hennes läppar. Ber att hon ska släppa Ida.

 

Lägger nu Maria över mina knän. Börjar ge henne smisk, omväxlande på högra och vänstra skinkan. Hon börjar räkna slagen direkt ”ett…två…tre…fyra…fem…sex…”. Jag fortsätter ”sjutton…arton….nitton….tjugo”. Nu är hennes skinkor minst lika röda som Idas. 

 

”Vad fina ni är, så härligt röda skinkor. Men nu vill jag se om Ida klarar min kuk idag igen. Vill du det Ida?”  Ida nickar, ställer sig på alla fyra hon klarar inte av att ligga med baken neråt. ”Maria, hjälp till att föra in mig rätt” säger jag. Maria tar tag om min kuk och riktar in den mot Idas fitta, som dryper av vätska, hon är riktigt våt och uppvärmd av smisk. Ser hur ollonet sakta delar på hennes fitta och kommer in. Stopp. Idag igen. Hon är riktigt trång.  Jag juckar försiktigt ut och in och kommer lite längre in för varje juck. Efter ett tag är nästan hela kuken inne, där tar det stopp, jag har nått så långt in det går. Juckar lite till och pressar in, känner att det är riktigt trångt för ollonet. ”Hur känns det? Gör det ont”, frågar jag. ”Lite, men skönt, tror du kommit så långt in det går, gör lite ont om du pressar mer”, stönar Ida. Jag knullar hennes trånga fitta och märker att hon tycker det är skönt, hon gnyr, stönar och juckar mot mig. Hennes röda rumpa lyser upp mot mig, så fint att känna och se henne. Hennes fitta är mycket trång och gör att kuken, trots att hon är så våt, får härlig friktion mot fittväggarna. Varje gång jag kör in kuken känner jag hur ollonet stöter mot hennes livmoderstapp och trycks ihop. En riktigt skön känsla. Har nog inte under hela min aktiva tid i livet känt något liknande. Kvinnor och deras fittor är fantastiska och alla känns olika. Tänk att få uppleva detta i min ålder. Maria, som i ålder kunde vara min dotter och Ida som kunde varit mitt barnbarn.

 

Vi håller på ett tag och jag känner att Ida börjar närma sig, hon flämtar, gnyr, andas allt häftigare, klarar knappt att stå kvar på alla fyra, skakar i kroppen. Ger henne en klapp på varje skinka. Det får henne att tippa över, hon kommer i en fantastisk orgasm. Jag fortsätter att knulla henne, hon kniper ännu mer om min kuk, svårt att jucka, sitter fast. Hennes orgasm ebbar ut. Ser på hennes bak, drar ut kuken och sätter ollonet mot hennes bakre hål.  Kommer det att fungera. Drar ollonet lite fram och tillbaka, smörjer upp hålet. Hämtar mer från fittan och trycker till. Ollonet glider in till hälften. Jag drar mig ut, smörjer lite till och pressar in ollonet igen. Nu kom det in. Juckar lite gran. Åhhh fantastiskt. Hon var trång i fittan, men här är det som att pressa in en för stor skruv i ett för litet hål i en träskiva. Det tar emot, måste ta mycket kraft för att sakta, sakta komma in. Frågar hur det känns. Det gör ont, säger Ida, tror inte jag är skapt för din kuk. Hon har lidit tillräckligt. Jag drar mig ut, har i alla fall tagit även den oskulden tänker jag. 

 

Jag tittar på Maria. ”Din tur” säger jag. Även hon ställer sig på alla fyra, hennes rumpa lyser precis lika röd som Idas. Så vackra de är, tänker jag. Jag sätter kuken mot hennes bulliga fitta, blygdläpparna är som två stora apelsinklyftor. Pressar mig in mellan dem. Maria är våt och jag pressar mig in ända till botten i ett svep. Här behövs inget lirkande. Vill köra in kuken i botten. Känna hur luften går ur henne när jag pressar mig in. Det kommer att stön, gjorde nog lite ont, men Maria börjar jucka tillbaka, en långsam takt. Känner hur kuken gnider och glider i henne. Inte lika trång som Ida, men här är en kvinna som vet hur hon ska använda sina inre muskler. Jag håller mig still i henne, vill bara känna hur hon med musklerna knådar min kuk inne i sig. Sådan fantastisk känsla. Maria tycks njuta lika mycket som jag. Vi stönar nu högt bägge två, gnyr. Maria börjar skaka i kroppen. Jag tar tag i hennes hår och rider henne som en häst. Om jag hade en piska så hade ritten blivit galopp, använder handen som inte håller hennes hår och piskar ner över brösten, slår ordentligt., Hör och känner hur det ökar tempot och hur Marias orgasm närmar sig. Min kuk börjar närma sig, pungen drar ihop sig, kuken blir allt tjockare och, om möjligt längre, känns det som. Nu, nu känner jag hur det drar ihop sig i pungen, i kuken och jag sprutar som om jag inte kommit på flera veckor. Trots min ålder känns det som om jag fyller hennes fitta, befuktar den. Maria kommer strax efter och krampar om min kuk. Suger ut det sista av sperman genom sina konvulsioner. Mitt under hennes orgasm ger jag henne ytterligare två ordentliga smisk på var skinka. 

 

Efter en eon av tid, känns det som, drar jag mig ur den varma sköns slippriga fittan. Lägger mig utmattad på sängen. Tittar på de två kvinnorna och det verkar som om de också är nöjda, tillfredsställda. Vi smeker varandra lite sakta, både Maria och Ida ligger på mage, ingen av dem kan komma att sitta eller ligga på rygg idag.

****

 

Vilken kuk, så skön och vilken smärta. Känner hur det bultar i mina skinkor. Hur ska den här dagen gå? Och vad kommer min man att säga när jag kommer hem, inte kan sitta och med blossande röda skinkor. Himmel, jag måste till tåget! Vad är klockan? Måste i väg. Kan inte ligga kvar här och kela med den här mannen och den mest fantastiska kuk jag någonsin fått uppleva. Måste åka tillbaka. Är detta bara en dröm, en stunds verklighet, bara ett intermezzo på min väg genom livet. Vill uppleva det på nytt. Kanske nästa gång jag kommer till Stockholm. 

 

Men hur ska det gå, lovade min dotter Jenny att få följa med nästa gång. Kan ju bli svårt att ordna en dejt med Nisse då. Jenny är ju i och för sig 18 år och kanske vill gå ut och göra något på egen hand. Men hon känner inte till Stockholm. Vad skulle hon säga om hon träffade Nisse. Vi har ju pratat om sex, men det är ju om hennes sexliv (nästan obefintligt) och inte mitt. 

 

Nu måste jag klä mig, packa ihop och rusa till tåget. Jag skriver ner mitt telefonnummer och ger till Nisse, som knappar in det i sin telefon och ringer upp mig. Ahh, där fick jag hans nummer. Gör mig i ordning, kysser Nisse och Ida och går ut genom dörren.

****

 

Ida och jag ligger kvar en stund. Kramas och jag leker med hennes fina små bröst. Hon har en hand på min kuk, som ligger slak efter mitt ben. Tycker nog den har jobbat tillräckligt på ett tag. Vi kysser varandra och börjar efter en stund tänka på framtiden. Ida säger att hon gärna vill lära känna mig bättre och, inte minst, lära sig mer om sex och hur skönt det kan vara. Vi byter telefonnummer, bokar in en helg när hon är ledig. Jag undrar om hon kan boka ett rum här på hotellet. ”Mmm, ska försöka, det är ju lite lågt nu, inte alltid fullbelagt”. 

 

När vi klätt på oss och gjort oss hyfsat i ordning smyger vi ut från hotellet och ut i den bistra höst-vintern.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.