Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/12, 2022 kl. 23:31, av Ludde2

Greta

Del 1 av 6 i serien Hackkycklingen

Greta var klassens mobbningsoffer, varför det var på det viset hade hon inte en aning om.
En berättelse som nog väcker en del eftertanke hos en del och ett visst hopp hos andra. Lång blev den i alla fall. det dröjer ett tag innan det blir något sex,

 

Greta var en helt normal tonåring, drygt sjutton år, hon avvek inte från den normala mallen på något vis. Möjligtvis att hon var oskuld, men det var hon säkert inte ensam om, det fanns visserligen en del tjejer och killar som skröt om sina upplevelser i sänghalmen.

Sanningshalten i det skrytet var mycket tveksam, det var mycket som föll på sin egen orimlighet.

Utseendemässigt stack hon inte ut på något sätt, hon hade en normal tonårskropp, hon hade inte klassens största bröst, hon var inte heller platt som en pannkaka. Hennes klädsel stack inte ut på något vis den heller. När det gällde kunskaper så låg hon på en nivå i mitten i sin klass, eller något över mitten. Hon var med andra ord en ”medelmåtta”. Det var kanske det som var felet med henne.

Hennes föräldrar tillhörde det övre sociala skiktet av stadens innevånare.

Hon kunde inte förklara varför det blivit på det viset, hon hade varit mobbad mer eller mindre under hela skoltiden.

Det började redan i ”lekis”, sedan fortsatte det att öka under hela skoltiden, det hjälpte inte att dom flyttade, mobbandet följde med i flytten.

Det var som ett elakt virus, hon blev inte av med det.

För det mesta så brydde hon sej inte om alla trackaserierna, men just i dag klarade hon inte av att stänga ute alla glåporden.

Hon blev lessen och började gråta, hon rusade blint iväg, ville komma bort från allt elände.

Det var det sämsta hon kunde göra, den verbala mobbningen blev bara värre, det liksom ekade i hennes huvud, hon ville bara komma bort från alltihop.

Hon sprang utan att se sej för, hon sprang rakt på en annan människa.

Det var en kille som gick två klasser över henne, en kille som hon var hemligt förtjust i. Hon trånade efter honom, det hade hon gjort ända sedan hon kom till den här skolan. Han var nästan alla tjejernas drömkille. Det enda som hon visste om honom var att han hette Göran.

Det som hon däremot inte visste var att Göran var minst lika attraherad av henne.

För att dom inte skulle rasa i golvet så slog han armarna omkring henne i en riktig kram.

När hon kom underfund om vem det var som kramade henne då ville hon dö, åtminstone ville hon vara på ett helt annat ställe, hon kämpade för att komma loss.

NEJ, NEJ, INTE DET HÄR OCKSÅ. Jag orkar inte med mer. Jag vill bara vara i fred.

Hon kämpade så mycket hon kunde för att komma bort från killen.

Hon fortsatte med gråten, hon var rädd, rädd för vad som skulle hända.

 

I vanliga fall så skulle killen börja ”kladda” på henne. I det läget så var killarna som bläckfiskar det fanns ingen möjlighet för henne att komma undan. Hennes bröst måste ha varit mycket attraktiva, det var med marginal klassens mest ”kladdade bröst”.

Det gick även ett rykte om att hennes trosor var något som killarna samlade på. Varje par trosor gav killarna ett visst anseende.

Det kom inget ”kladd” som hon väntat sej. Han höll henne kvar med rumsrena metoder, inte alls för att vara elak och han brukade inget våld.

 

Lugn, lugn, jag vill hjälpa dej, jag vill få slut på dom här galenskaperna, vill lära mej att känna dej lite bättre. Du är söt och jag har tittat efter dej en längre tid. Han lät lugn och trygg, det fanns inga mobbningstendenser i hans kram och han var lugn på rösten, det som han sa lät som att han menade precis på det viset.

 

Jag visste inte hur jag skulle få kontakt med dej utan att skrämmas, ville absolut inte ställa till med något så att det skulle bli ännu värre med mobbandet.

Så kommer du och kastar dej rakt in i min famn, det gjorde mej väldigt förvånad och jätteglad. Jag begriper att det var oavsiktligt, för dej var det en olyckshändelse, för mej var det en skänk från ovan. Nu när du står så här så ska du veta att jag tycker mycket om att stå här och krama dej.

Gretas hjärta hade återgått till en mer normal rytm, hon började inse att hon inte var i himlen utan i famnen på sin drömkille, han var även dom flesta andra tjejernas drömkille.

Att det kunde bli problem vid ett senare tillfälle, det tänkte hon inte på just då.

 

Göran var lagkapten i skolans fotbollslag, en mycket populär sådan. Han var populär hos alla av båda könen. Han var lugn och lite tillbakadragen, han hade inget behov av att hävda sej. Den biten fixade det sej av sej självt, det räckte att han var naturlig.

Dom andra eleverna och även dom flesta lärarna tyckte att han var en trevlig prick.

 

Den killen ville lära känna henne lite bättre, han t.o.m. erkände att han var förtjust i henne. Hon fruktade att det var en ny variant av mobbingen. Hon var i alla fall tveksam. Han sa att han ogillade mobbning, hon vågade inte slappna av helt och hållet, rätt som det var så kanske bubblan sprack.

När mobbflocken kom på vilka det var som stod och kramades, vad killen var för en då blev det tvärstopp och dödstyst.

Göran höll upp handen innan han tog till orda.

Om ni är dumma mot min ”flickvän” så är det samma som att ni är dumma mot mej. Den stora skillnaden är att jag inte kommer att vända andra kinden till. Att försöka mobba mej är helt och hållet bortkastad tid, jag låter mej inte mobbas, något sådant vill jag bestämt avråda från.

 ”Flickvän” hade han sagt, nu var Greta osäker på om det var en ny variant av mobbning. När Göran kramade henne lite extra, då började hon fatta att han inte pratade ”skit”. Det här var en ny situation för henne, en situation som hon skulle kunna vänja sej vid det var hon säker på.

Hon började med att krama tillbaka, trots att hon fortfarande inte var säker på att han var allvarlig. Hon kunde inte behärska sej, hon var klart påverkad av det som hände.

 

Så här nära en kille och så här länge hade Greta aldrig varit någon gång tidigare, han var varm och trygg och luktade gott, det blev kaos i hennes huvud, det var flera ställen som det blev kaos på, (gissa vilket ställe det var), som tur var så hade Göran kvar det mesta av sitt förstånd, vi kan inte stå kvar så här och kramas även om det är mycket angenämt. Jag gör sällskap med dej på vägen hem, jag bor åt det där hållet.

 

Nu ljög Göran, det var en nödlögn, han bodde åt ett helt annat håll, men ville inte låta henne gå själv, han vill inte släppa iväg henne ensam på vägen hem. Dessutom så ville han lära känna henne bättre, han hade utropat henne som sin flickvän. Han var nyfiken på vad hon tyckte om det.

Greta tyckte inget speciellt hon var i en annan värld.

Under den här promenaden framkom det att Greta var oskuld, hon hade nätt och jämnt pillat på sej själv. Det hade hänt, Att hon vågade öppna sej på det här viset förvånade henne. Onani var inget som hon höll på med i vanliga fall.

Göran var lite mer erfaren, han hade ett par tjejer i bakgrunden för något år sedan

När dom kom hem till hennes hus så ville Göran ge henne en puss. Som den gentleman han var så frågade han om lov först, han ville inte att hon skulle tro att han försökte med någon mobbning.

 

Du kanske förstår att jag aldrig har pussat någon kille tidigare, jag vet inte hur man gör, du får lära mej. Jag vill det, jag har Googlat en del och vet att det är skillnad på en puss och en kyss. Hon slog nytt personligt rekord i öppenhet.

 

Göran satte sina läppar mot hennes mun. Det här var en puss.

Den var inget särskilt märkvärdig, inget upphetsande, hon var inte helt sanningsenlig det pirrade till i henne. Visa en kyss i stället ville Greta, hon visste vad det var för skillnad men ville att Göran skulle visa henne.

 

Vid en kyss ska du öppna upp munnen och släppa in min tunga i din mun, du ska även kunna få in din tunga i min mun, vi kan brottas med tungorna liksom. Du ska märka att det är väldigt skönt och upphetsande. Hon gjorde som han sa att hon skulle göra.

Visst hade han rätt, nu fick hon verkligen rysningar i hela kroppen, aldrig, aldrig någonsin hade hon känt något liknande. Hon hade läst att det kunde bli på det här viset, men herre Gud det här var hundra gånger häftigare, mycket upphetsande var det i alla fall. På ett ställe reagerade hon extra mycket, trosorna blev fuktiga och hon kände en konstig ny ovan känsla i fittan, det var en känsla som hon inte kände igen. Hon blev i alla fall förvånad över sin kraftiga reaktion.

Här kan vi inte stå och hångla, törs du följa med mej in, det är bara mamma som är hemma, hon är snäll och ofarlig.

 

Greta och hennes föräldrar bodde i en ganska stor villa, pappan var en lite högre chef på traktens största och dominerande företag, mamman jobbade på kontoret på samma företag, även hon hade en lite högre position, hon var inte en vanlig kontorsråtta.

 

Är hon som dej så är det säkert inte något farligt. Han följde med Greta in.

Hon kunde fortfarande inte fatta att hon vågade göra på det här viset. Hon började inse att han inte bara var munväder, han var helt sanningsenlig när han sa att han var förtjust i henne. Hennes känslor och vad hon tyckte om det var det ingen som helst tvekan om.

 

Mamman mötte dom i hallen när dom kom in, hon hade sett från ett fönster hur dom stod och hånglade utanför. Det hon såg gjorde henne lite rädd, men mest blev hon glad, hon blev glad att hennes dotter fick uppleva det underbara som kan inträffa om hon träffar den rätta killen, det som gjorde henne lite rädd var att hon tvivlade på Görans intentioner. Hon visste att Greta mobbades i skolan och ville hjälpa henne så mycket hon kunde, hennes första intryck av Göran var bara positivt.

Om, om det skulle gå så långt så hade hon sett till att Greta åt P-piller, det var mer eller mindre ett krav från dom andra tjejerna i klassen. Det var det första steget mot att få vara med i gänget. Det medlemskapet innefattade även att fittan skulle vara rakad. Det var viktigt att kunna ställa upp på vad som helst när som helst.

I Gretas fall hjälpte det inte alls, trots att hon uppfyllde dom kraven.

 

Det var flera av dom som skröt om sina P-piller, det var tveksamt om någon verkligen hade något behov av P-piller. Gretas pillerätande gjorde bara att hennes mens blev mer regelbunden, men hon käkade dom i alla fall. Nu kanske dom skulle komma till nytta, till nytta för det som dom var avsedda för egentligen.

Att skydda mot att bli med barn. 

Hon var till 100% beredd på att det skulle kunna gå den vägen, inte att hon skulle bli med barn, men att hon skulle låta Göran gå hela vägen med henne.

Här är min mamma Rut, det här är Göran, han har hjälpt mot mobbarna, han är motståndare till mobbning.

Och han säger att den största anledningen till det som du nog såg från fönstret, är att han är förtjust i mej och har varit det en längre tid. Han har spanat på mej i flera månader men han har varit rädd för att mobbningen skulle öka om det kom fram till dom andra att han gillade mej. Han påstod i alla fall att det var på det viset. Det som hänt tidigare var att jag sprang rakt in i hans famn nu på eftermiddagen, när jag flydde från mobbarna.

 

Jag kunde se att ni inte var osams där ute tidigare, du formligen klättrade på honom. I och med att Greta var så där klängig så kände hon Görans reaktion, det hade blivit dåligt med plats i hans byxor.

Är du allvarlig, du får inte driva med henne då går hon under, sa Rut och blängde till på Göran.

 

Jag vet inte hur jag ska bevisa att mina avsikter är allvarliga och ärliga, kan ni inte bara lita på mej, låta tiden visa hur jag är, vad jag är för sorts människa.

Du ska ha din chans, ge mej också en kram sa Rut. Hon fick en riktig kram, den blev så pass häftig att Greta hostade till. Jag vill inte ha min mamma som konkurrent, tänk på att du är gift. 

Rut kände att Göran var påverkad av hånglet där ute, det fanns en del tecken kvar i hans byxor från Gretas och hans tidigare hånglande, han var riktigt ordentligt utrustad, det kände hon när dom kramades, det var delvis därför som kramen blev så lång och häftig.

Det hon kände startade en ”farlig” känsla i henne.

Hon hade alldeles nyss fyllt fyrtio år och passade in i kategorin mycket attraktiv morsa.

Förlåt sa Göran du har en mycket snygg mamma det syns väldigt tydligt att hon är din mamma, du tog väl inte illa upp hoppas jag, frågade Göran Rut, inte du heller frågade han Greta.

Han förstod ju att Rut känt hur det ”stod” till med honom.

Kvällen förlöpte utan några vidare incidenter, när det blev dags för Göran att bege sej hem, frågade Rut var han bodde.

Göran talade om var han bodde. Till Greta hade han sagt att han bodde i närheten.

Herre Gud sa Rut det är mer än en mil dit, så långt kan du inte gå så här sent. Hade du inte sagt till Greta att du bodde åt det här hållet.

 

Jag var inte riktigt sanningsenlig då, jag ville bli bättre bekant med Greta, inte låta henne gå hem själv, jag hade lovat att hjälpa henne mot mobbarna och låta henne komma underfund med att jag inte tillhörde dom där som mobbade henne. Att hon skulle kunna känna sej trygg med mej.

Det som jag upplevt här i kväll det uppväger säkert nackdelen med den långa promenaden för att komma hem.

Jag kan inte erbjuda dej att ligga kvar här, du är nog inte förberedd på det och ni är inte tillräckligt bekanta för en sådan sak ännu.

 

Alternativet är att jag skjutsar dej hem, Greta kan åka med och bevaka sina intressen lade hon till med en dubbeltydig min. Hon hade Görans kram kvar i sitt minne.

 

Du är en toppenmamma, tyckte Göran.

Jag tycker att Greta och jag ska vara mer bekanta innan vi låter förhållandet gå så långt att jag ligger kvar, även om det skulle bli i ett gästrum, det är ju en kort bit mellan Gretas rum och gästrummet. Det är inga svårigheter att smita emellan rummen.

Du kommer antagligen inte att stå på vakt.

Han fick ett mångtydigt ögonkast från Rut.

När dom kom fram till Görans adress så stannade Rut, hon stängde av motorn och vred om backspegeln hon sjönk ihop i stolen, hon ville ge dom chansen att ta farväl av varandra, efter en lagom lång stund så startade hon motorn igen.

Det fanns olika uppfattning om längden på den stunden.

Alldeles för kort tyckte Greta, hon ville inte skiljas från honom.

Göran pussade Rut i nacken, tack för skjutsen och god natt.

Vi ses i skolan i morron sa han till Greta, vi ska nog träffas en bit från skolan tyckte han.

På hemvägen så sa Rut till Greta, den där killen ska du vara rädd om, låt honom styra det som sker, han verkar ha ärliga avsikter.

Hon hoppades att Greta fått tag på den kille som skulle kunna hjälpa henne bli av med mobbningsproblemet, så här långt såg det bra ut.

Det hade pirrat till i hennes nedre region på samma vis som det hade pirrat i Greta på motsvarande ställe. Om hon var helt ärlig så låg det mycket även i hennes intresse att Greta fortsatte med Göran. Hon attraherades av honom hon med.

Drömma och fantisera kunde hon göra men hon skulle låta det stanna där.

Det allra sista som hon sa innan dom skildes där hemma var, din pappa kommer att få en jobbig natt.

 

Så blev det, Greta hörde vad dom ägnade sej åt och hon somnade med dom ljuden i sina öron och minnet av det som hon och Göran ägnat sej åt tidigare på näthinnan.

Den här natten var den skönaste natten på väldigt länge för Greta, hon sov som en stock, utan några otäcka drömmar, Rut fick väcka henne, det var flera år sedan det inträffade senast. Hon såg fram emot att bege sej till skolan, det var minst lika många år sedan det hände också.

Gretas pappa Jörgen såg trött och tillfredsställd ut vid frukosten och mamma Rut var som en tonåring det strålade om henne.

Det var ingen farlig strålning. Hon strålade av tillfredsställelse. Greta hade varit tveksam tlll om hon skulle klara av Görans stora kuk. Mamma Rut hade lugnat henne, din pappa är liknande skapt han med och det har inte jag något problem med, du är min flicka och du klarar säkert av Görans kuk.

 

Kapitel 2

 

Dagen efter.

 

I vanliga fall så drog Greta benen efter sej, i dag så dansade hon fram, hon kom först till mötesplatsen, redan där hade det kunnat gå åt pipsvängen.

En av hennes värsta antagonister kom emot henne från andra hållet, då var det nära att hon vände och sprang hem igen, men som tur var så hade Göran kommit fram då, precis i rätt ögonblick, han gav henne en kram och en lätt kyss.

Det där hade kunnat gå illa sa han. Han ville att dom skulle träffas en bit från skolan för att undvika konfrontation med mobbarna.

När mobbartjejen såg att Göran och Greta var tillsammans så tog hon en annan väg, hon skulle rapportera till dom andra att Göran fortfarande var med i bilden som Gretas pojkvän.

Greta var nervös för hur det skulle bli den först lektionen när hon var själv. Det visade sej att det gick bra, hon kunde ana en viss osäkerhet i mobbarskaran, hon hade inte räknat med att Göran skulle vara en så stor auktoritet.

Efter två lektioner kunde dom inte hålla sej längre.

Hur var han, fick han följa med dej in hos dej, blev det något knulla, det var det första dom tänkte på, frågorna haglade. Nu kom det som Greta befarat, dom formligen omringade henne. Hon blev lite rädd, det var en ny situation för henne, det gick bra, dom var bara nyfikna.

Det var särskilt två tjejer, Agnes och Ingrid hette dom, det var dom som var ledare i mobbargruppen.

Dom var inte värst, men nu hade Greta klampat in på deras område, hon hade snott deras favoritkille mitt framför deras näsor, det kunde dom inte acceptera.

Greta började att svara på alla deras frågor, att hon vågade ge sej in på att munhuggas med dom på det här viset, förvånade henne. Det som hon upplevt med Göran på gårdagskvällen hade stärkt henne mycket.

Till skillnad mot många av er så ska jag hålla mej till sanningen, inte sväva ut i det blå.

Jag undrar hur det skulle låta om det ni berättar vore sanning, det är säkert så att dom flesta av er bara sett en kuk på bild, dom som tagit och hållit en kuk i handen kan man troligen räkna på ena handens fingrar, ett par fingrar, hur många av er vågar erkänna att ni lever i en drömvärld, vilka av er är oknullade, Det här med mödomshinna det är ju en myt, det finns ingen, ni som bara berättar fantasier kan väl räcka upp handen.

Inte en enda hand kom upp. Det hördes bara ett mummel.

Efter ett par minuter så räcke Agnes upp en hand, efter ytterligare en tid kom även Ingrids hand upp. Nu blev det fart på handuppräckningen. Det var bara två av tjejerna och en kille  som inte räckte upp handen, dom hade inte knullat med varandra som man skulle kunna tro. Dom hade fått sina erfarenheter utanför skolan.

Till dom närvarandes förvåning kom även Gretas hand upp. Nu tror ni säkert att jag är påverkad av något. Visst är jag det, Göran har fått mej att inse att jag är lika mycket värd som vem som helst av er, jag ska inte acceptera att ni trackar mej, det kommer jag inte att göra. Från och nu ska ni sluta mobba mej. Göran har lovat att han ska hjälpa mej så mycket som han kan.

Kan vi vara överens om det. Det kom ett dovt surr från den församlade skaran.

Vad som hänt, eller inte hänt mellan Göran och mej det får ni fråga Göran om, som ni säkert kommer ihåg så räckte jag upp handen tidigare, jag har inte knullat någon gång, på det viset så är jag oskuld, det ligger verkligen så på det viset, det är sanning. Att jag saknar erfarenhet det vet ni nog vad de beror på, jag är ju ”paria”, oberörbar. Det finns ingen kille som vågar försöka något med mej, det kan straffa sej.

Nu när Göran finns med i bilden så kan bli ändring på det inom en snar framtid, på båda sakerna erkände hon utan att blinka.

 

Göran hade engagerat sina lagkamrater från fotbollen som spioner för att hjälpa Greta och honom om det hände något som inte verkade vara bra, han var redan på väg för att hjälpa henne.

Är det bra frågade han Greta när han kom.

Det är ingen fara men dom har en massa frågor som du kanske kan svara på, dom är mest nyfikna på om vi knullat, jag har svarat att det har vi inte gjort, inte med varandra i alla fall. Det är nog ingen hemlighet att du har erfarenhet av att knulla tidigare.

Att vi två inte kommit till skott beror inte på att vi inte vill, för det vill vi väl eller hur.

Göran höll med.

 

Jag är sjutton år och Göran nästan två år äldre vi vill inte slarva iväg med något bara för att ni förväntar er att vi ska knulla. Vårt första samlag ska vara ett vackert minne något som vi kan berätta om för våra barnbarn. Inget smärtsamt hafsigt knull i någon buske på hemvägen från skolan. Det ska vara i en säng under ordnade former och som sagt var ska det vara för att vi verkligen vill det båda två.

Vi ska utforska våra kroppar lära oss varandras känslor, vad den andra vill och känner, det ska känns bra.

Nu när Greta kommit i gång, både hon och mobbarna var förvånade, så fortsatte hon sitt lilla tal.

Mina föräldrar vet hur det ligger till och har inga invändningar. Jag har inte försökt att smyga med Göran. Mamma gillar Göran, nästan lite väl mycket, jag får hålla ögonen på henne.

Som ni säkert vet äter jag P-piller, det är ju ett krav på oss tjejer på den här skolan. Det finns en del tysta regler här som det är dags att avskaffa, bland annat den här P-pillerregeln. Det är en mycket bra regel men det ska inte vara ett krav att använda P-piller, det ska vara upp till var och en.

Ni killar ska inte ta för givet att det är fritt fram hon äter ju piller, det är inget att hålla på, det ska ni sluta med.

 

Det där var sanning alltihop. Den verkliga orsaken till hennes tvekan var att då på kvällen när dom tog farväl av varandra så råkade hon känna vad han hade i byxorna, han var minst sagt välutrustad, hon blev inte rädd men hon blev tveksam, skulle den där få plats i henne.

 

När hennes pappa gått iväg till jobbet så frågade hon sin mamma om dom skulle vara så stora, hon saknade egen erfarenhet på det området, han får säkert inte plats i mej, hon uttryckte en del tvivel.

Jag märkte redan när vi kramades i hallen att han var stor, jag undrade om du också märkt det. Det har du tydligen lagt märkt du också, jag undrade när du skulle komma på det och hur du skulle reagera då, svarade Rut.

Det gjorde jag när vi tog god natt av varandra då du skjutsat oss hem till Göran.

 

Det ordnar sej säkert, fittor är mycket flexibla även din fitta.

Du har kommit till världen genom min fitta och den har inte tagit skada av det på något vis. Inte på något sätt som inte gick att fixa med ett par stygn.

 

Greta och Göran fördjupade sin relation och blev mer och mer avancerade. Greta hade erkänt att hon undrade om han skulle få plats i henne med den där stora kuken.

 

Göran svarade på samma vis som Rut, det ordnar sej säkert.

Det gäller att var ordentligt förberedd att inte ha bråttom. När den dagen kommer så märker du att det är dags. Din fitta, liksom min kuk, blir blodfylld och svullen, anpassar sej till det som ska komma, fittan öppnar sej och blir blöt och halkig.

Du har tydligen känt vad som händer med min kuk, den sväller och blir stel och styv och storleken ökar en hel del, åtminstone är det så på mej, det där varierar från kille till kille.

Den största förändringen blir i ditt huvud. Din hjärna sänder signaler till fittan när det är dags att gå vidare.

Dom signalerna hade hon känt en längre tid, det var det som oroade henne lite. Hon var förväntansfull samtidigt som hon var en aning rädd, det var ingen panikkänsla, hon var lite undrande och kände en viss nyfikenhet.

 

Kapitel 3.

 

Premiären.

 

Nästkommande helg så var Gretas föräldrar upptagna med något och Göran skulle hålla Greta sällskap i helgen, med föräldrarnas goda minne, det var en lördag och söndag som dom skulle få tillsammans. Det skulle bli deras första helg på det viset, den såg dom fram emot. Hur dom skulle fördriva den helgen var det inga tvivel om.

Mamma Rut var helt på klara med vad som skulle bli av, hon hade accepterat det, hon hade ingen anledning att förhindra naturens gång.

Rut, som visste att dom inte knullat, Greta hade inga hemligheter för henne, hade bäddat i gästrummet bara för att retas med dom, hon var helt säker på att den sängen skulle vara orörd när dom kom hem igen.

 

Redan när bilen lämnade tomten så hoppade Greta upp i famnen på Göran.

Hur ska den här helgen sluta undrade han.

Undrade???

Han visste, nu skulle det ske, det var det ingen tvekan om, dom skulle knulla för första gången, med varandra det fanns ingen tvekan om det hos någon av dom.

Vi ska nog lugna oss en stund, dom kan ha glömt något och komma tillbaka, helgen är lång.

 

Greta höll sej lugn i en timma sedan klarade hon inte något mer, hon hade sett fram emot den här helgen ganska länge. Nu var det ingen risk att föräldrarna skulle komma tillbaka.

Du får inte tycka att jag är en slampa, jag har sett fram emot den här helgen länge, jag har väntat på den här dagen, jag förväntar mej att du kan hjälpa mej med mina problem.

Slampa eller inte jag älskar dej och hoppas att du vet vad du vill, du förstår säkert hur det blir om du håller på så här.

Vi ska retas lite med mamma, vi går in i gästrummet och stökar till lite i den sängen, det har hon inte räknat med, den skulle vara orörd när hon kom hem hade nog hon tänkt.

När dom kom in i gästrummet hade Greta fått av sej kläderna, från början hade hon bara trosor och klänning på sej och Göran var också halvnaken, han kastade av sej dom sista plaggen.

Det var först gången dom såg varandra utan kläder. Greta såg det som hon känt, att han var välutrustad var riktigt. Det som hon såg gjorde inte att hon blev rädd, hon blev förväntansfull, det skulle säkert bli bra, det var inget monster han var utrustad med, det skulle säkert fungera. Hon hade testat med mammans största dildo, den var ungefär samma storlek på den som på Görans kuk.

Det som Göran såg var en tjej med fina lagom stora bröst, han förstod att dom brösten inbjöd till ”kladd” hos killarna, han blev mycket kladdsugen han också, han gillade dom brösten. Han var en ”bröstkille” och Gretas bröst var dom finaste bröst han sett, en rakad fitta enligt kutym i klassen, hennes inre små blygdläppar stack fram tydligt, inte något överdrivet men fittan fick ett sexigt utseende, svullna och fuktiga, lite krusiga. Vad hon ville var det ingen som helst tvekan om. Att påstå att hon var ordentligt förberedd det var en mycket stor underdrift. Hon var så kåt att hon nästan upplöstes i atomer.

Om Göran varit kåt tidigare så var det inget i stil med vad han blev av det han fick se nu. Han föste henne mot sängen där hon blev liggande på rygg med benen max delade, han följde efter henne och kramade henne.

Greta var ivrig, det fanns ingen anledning att vänta på en fortsättning, hon tog hans kuk i händerna och drog den fram och tillbaka mellan sina våta blygdläppar för att smörja in hans ollon, hon målade med den liksom, det var som att måla med en träpinne. Att hålla kuken i händerna var mycket upphetsande och nytt för henne, den var hård och samtidigt var den mjuk och len.

Nu måste du knulla mej, hårt, fort och på en gång, bry dej inte om att det är första gången för mej, jag har väntat, väntat väldigt länge. Du känner säkert att jag är mycket väl förberedd, det kommer att gå bra, kör bara kör.

Han gjorde precis som hon ville. Han körde in kuken i henne med en väldig fart.

UUUMMMPPPPFFFF stånkade hon till och mötte hans stöt med sitt bäcken, hon gick upp i brygga, hade jag hade haft en aning om att det skulle vara på det här viset att det skulle kännas så här, hade jag börjat för länge sedan.

Hon var glad att hon ”spårat” med mammans stora dildo.

Jag hade hängt efter dej och låtit som en kåt marskatt, sa Göran.

 

Varje gång han stötte in i henne så knuffade han till hennes livmoder och varje gång så kände hon som ett blixtnedslag. Blixten slår inte ner på samma ställe, gång efter gång sägs det, men det gjorde den nu.

Det var omöjligt för henne att vara stilla och tyst. Hon ormade omkring i sägen för att inte tala om hur hon lät. AAAAHHHHIIIIII, mer, mer, hårdare stönade hon fram mellan stötarna, du är så skön, mycket härlig, inte alls för stor som jag befarade, du har en skön kuk.

DIN KUK ÄR SÅ HÄÄÄRRRLLLLLIIIIIGGGGGG. Hon frös och blev varm på en gång hon fick rysningar i hela kroppen,

Hon fick sin första utlösning genom att knulla, hon hade pillat fram orgasm en gång för länge sedan och blev jätterädd, av det. Den här som hon upplevde nu var den häftigaste känslan hon upplevt i hela livet. Hon kände hur han sprutade sin sperma långt in i hennes slida, rakt på hennes livmodertapp och att den liksom sög i sej av det som kom från honom, livmodern liksom nafsade efter kuken, det var en ny knepig konstig mycket angenäm känsla.

Allt som hon kände när han bökade med kuken i henne var en ny känsla, allt var första gången för henne. Till sist tog dom nya känslorna överhanden, hon tuppade av i några sekunder. När hon kvicknade till så låg Göran kvar på henne med kuken kvar i hennes fitta som en plugg, den slaknade och gled ur henne och då kom allt, hela hans sats och allt som hennes fitta producerat, det rann ut i sängen. Nu måst vi byta sängkläder, det fixar vi när vi är färdiga, det blir nog mer innan helgen är slut, har jag en känsla av.

 Vi är väl inte färdiga än på länge, du orkar väl mycket mer, det måste du orka.

Om du kunde ana vad jag orkar, om du är så här het i fortsättningen så kommer jag att klara av vad som helst. Det behöver du inte vara rädd för, det här var bara en början.

 

Gretas mamma hade förberett lite mat, dom kunde ju inte leva på enbart kärlek.

  Dom blaskade av sina kladdiga könsorgan men brydde sej inte om några kläder, det fanns ingen anledning att trassla med kläder det var bara dom som var där i villan.

Dom tog en kopp te och käkade en macka.

Göran satt och tittade på Greta, han var mycket förtjust i hennes bröst, han var mer än förtjust, han var mycket fascinerad, Greta såg hur han tittade och var han tittade. Hon visste att hennes bröst var attraktiva, hon var lite unik i det fallet, hon var nöjd med sina bröst, hon var drygt sjutton år och var ännu inte färdigutvecklad, även Göran gillade hennes bröst. hennes bröst var till skillnad från på många andra tjejer lika stora.

Känns det bra frågade Greta honom, han svarade inte han bara reste sej upp och visade upp en helt knullfärdig stel och styv kuk.

Greta reste på sej hon också och visade att det var precis samma sak med hennes fitta, hon var ännu mer redo. Nu blev hon inte rädd för storleken, den klarade hon med glans.

Vi är banne mej inte riktigt sluga sa Greta, hon föste undan lite på bordet och satte sej framför honom med benen isär så mycket hon kunde.

 Göran kände sej alldeles dimmig, han kastade sej över hennes vidöppna fitta, han slickade och sög på hennes blygdläppar, klittan nafsade han i lite lätt. Greta tryckte fittan mot hans ansikte, hon nästan kvävde honom. Brödfat och temuggar åkte i golvet, muggarna höll, knulla mej, knulla mej stönade Greta. Göran satt på sin stol med en stel, styv kuk pekande rakt upp. Den räckte nästan upp till bordskanten.

Greta hasade fram och satte sej på hans kuk, slurp, kuken åkte in i hennes fitta  med en gång.  ända emot hennes livmoder räckte den, Greta stönade och stånkade, hon gastade och tjoade och lät värre än ett ånglok. Göran var alldeles tyst, han njöt i tysthet, Greta hade gjort honom alldeles stum, var i h-vete hade hon varit tidigare, så mycket som mobbarna gått miste om, det hade dom nog ingen aning om. En som var precis lika undrande var Greta själv att hon hade sådana känslor i sej i sin kropp det visste hon inte. Det gällde att inte överanstränga sej. För tillfället så var det ingen överhängande risk att det skulle gå på det viset, dom kände sej helt till freds med det som dom upplevt hittills och såg fram mot den kommande helgen. Dom städade upp i köket, fortfarande nakna, den enda skillnaden var att hans kuk slokade som en vissen tulpan, hennes fitta var fortfarande lite öppen, det droppade något från den. Den här gången var inte något sämre än den föregående gången, dom undrade om dom skulle palla för liknande påfrestningar i fortsättningen

Nu kom dom överens om att ta en liten paus och vila sej en stund, det var bara lördagseftermiddag. Ska vi hålla på så här kanske vi tar livet av varandra.

 

Dom gick in till Gretas säng den här gången. Greta satte på sej ett par trosor med en binda i för att fånga upp det som läckte om henne, Göran tog på sej sina kalsonger, dom skulle verkligen vila nu. Dom sov i ett par timmar.

Göran vaknade först, han vaknade av att Greta låg och höll hans kuk i handen, det var inte mycket med den för tillfället, hon klämde och runkade lite försiktigt på kuken, det var det som gjorde att Göran vaknade, det tog bara ett par sekunder så var kuken också vaken. Greta och hennes fitta hade varit med om så mycket den här helgen, Göran var väldigt väl utrustad och hon var nybörjare. Hon var minst sagt sliten i sin fitta, det sved till när hon kollade hur det stod till där. Hon var i behov av en paus.

Blir du lessen om vi väntar med att knulla ett par tre timmar.

Tokiga Greta vi ska göra det skönt för varandra, inte göra varandra illa, vi har hela livet på oss.

Vi behöver inte hålla på med att knulla som kaniner, jag kan hjälpa dej på ett nytt annorlunda vis, vill du det.

Givetvis vill jag det, känns det fel så protesterar jag, det finns inget som är fel, även svidet i fittan är riktigt om man betänker vad vi gjort tidigare. Hon klämde till lite extra om hans kuk, och han gick nästan i taket.

Har inte du svid i kuken.

Jo det är klart, den har varit med om samma påfrestningar som din fitta.

Visa mej, jag vill att du visar vad du kan, vilket är ditt alternativ till att hjälpa mej.

Du måste tala om i fall du inte gillar det som jag gör.

JA, JAA, SÄTT IGÅNG, jag väntar, jag väntar med spänning.

Göran snodde runt och började bearbeta hennes fitta med munnen, han gick ut lite försiktigt och ökade varefter det inte kom några protester. Han fick tag i hennes klitta med läpparna och Greta tjoade till, dels så sved det till men det var mest en mycket skön känsla, hon visste inte riktigt hur hon skulle göra det där lilla svidet som kändes det kopplade hon bort.

När han fick in ett par tre fingrar i hennes slida och började bearbeta hennes

G-punkt då fick han verkligen hålla i henne så att hon inte försvann upp i det blå, det var samma sak nu, det lilla svid som hon kände det ”sket” hon i, hon släppte loss sina känslor.

Hon fick en fontänorgasm, hon sprutade ett rejält sprut i sängen. Nu har vi ställt till i den här sängen också.

 

Kapitel 4

 

Premiären fulländas.

 

Att förvänta sej att allt skulle vara frid och fröjd var nog att hoppas på för mycket men det som dom fått uppleva hittills det överträffade deras vildaste fantasier.

Det som hon upplevde där i sängen just nu det var en sak som hon inte kunde drömma om i sin mest vilda fantasi.

Vad tusan gjorde du, kan du göra det igen, det måste du kunna, du måste.

DU MÅSTE, det var det häftigaste mest underbara jag varit med om någonsin, det blir svårt att överträffa.

Det går inte så här på direkten, men om ett par timmar så går det nog att göra det igen. Det kan vi försöka om du vill.

Det var en fontänorgasm, det som sprutade var inte så att du kissade på dej, smaka eller lukta på det som kom så förstår du.

Då passar det att vi tvättar sängkläderna som vi kladdat ner. Inte för att försöka lura mamma, hon hade säkert räknat med att helgen skulle bli så här. Jag tror att hon hoppades att det skulle gå den här vägen, Greta bäddade rent i båda sängarna, i sin säng lade hon ut ett lager med handdukar.

Handdukar?

JA, du har nästan säkert lovat mej in sådan härlig sprutorgasm igen. Skulle det vara så att det misslyckas med det så skyddar handdukarna mot det andra kladdet som det säkert blir, det är ju redan fullt i tvättmaskinen.

Det blev ingen fontänorgasm. Greta orkade inte, det var helt slut på hennes krafter. Dom fick nöja sej med en vanlig slidorgasm, det var inte så dåligt det heller. Dom hörde änglamusik och det blixtrade framför deras ögon.

Det var inte så mycket med Görans krafter, det var samma sak med honom han orkade inte mer.

Dom bara slog ihop och somnade. Dom vaknade av att Gretas mamma kom in i rummet.

Vi har haft det bra, det verkar som ni också ha haft det mycket bra och trevligt. Jag tittade in i gästrummet, där verkar det som om sängen är orörd.

Det kan du ju inbilla dej, om du hade någon aning om vad den sängen varit med om den senaste tiden då skulle du rodna.

Jag hör att tvättmaskinen är igång, ni har väl inte sölat ner i sängarna.

Som jag sade så skulle du rodna om du visste vad sängarna blivit utsatta för den här helgen.

Kom ut i köket så får ni berätta, jag fixar något att äta.

När Greta kom ut i köket gick hon lite stappligt och hade en kudde som hon skulle sitta på.

Dom hade fått på sej lite kläder, som dom hittade.

Jaha ligger det till på det viset, har du mycket ont frågade Rut, hon visste vad Greta hade blivit utsatt för, hon kände till hur stor Göran var.

Den smärtan står jag ut med, det är mest svid, jag tröstar mej med att Göran känner av att det svider han också.

Jag ska prata klarspråk sa Rut, han har väl inte knulla sönder dej, han är ju inte precis liten.

NEJ, NEJ, FÖR TUSAN, storleken är inget problem, som du sa tidigare en gång så är fittan väldigt anpassningsbar, jag har en ”gummifitta”. Den är bara sliten p.g.a. all nötning som den blivit utsatt för.

Sådana slitskador brukar läka på ett par dagar. Ni får låta bli varandra i ett par dagar om ni kan det.

Det ska nog gå bra, Göran har visat ett alternativ som är nästan lika bra som att knulla och som vi kan hålla på med i stället.

Han har visat mej att jag har en G-punkt, har du någon G-punkt och vet du i så fall var och vad som händer när man pillar på den.

JA, JAA, PÅ ALLA FRÅGORNA. Jag är din mamma det borde jag talat om för dej, men jag vill att du skulle komma på det själv. Jag ville vara lite rädd om dej, jag var osäker på vad du skulle göra då om jag berättade.

Det var nog bäst så, bra har det i alla fall blivit nu när Göran har visat mej. Det är en mycket härlig metod som ej ger någon sveda.

Pappa Jörgen satt alldeles tyst, han var glad för Gretas skull han visste hur hon haft det i skolan, han hoppades att det skulle var slut med mobbningen nu, att Göran hade en stor betydelse där.

 

När Göran och Greta kom till skolan på måndag så var där en lite krystad stämning, bland eleverna.

Klarar du dej själv frågade Göran. Greta tittade sej omkring, det ska nog gå bra svarade hon.

Hon satt som vanligt ensam vid ett bord i matsalen på lunchen då Agnes och Ingrid kom fram till henne

Får vi sitta här hos dej frågade dom, vi ska inte jäklas med dej, vi vill i stället be dej om ursäkt för att vi varit dumma mot dej tidigare, vi vill gräva ner stridsyxan, det är säkert inte lätt för dej med den bakgrunden som du fått uppleva.

Tidigare så erkände vi två och även du att vi inte knullat, vi är fortfarande oknullade men det är säkert inte du längre, har vi rätt där.

JA JOO, SÅ ÄR DET, men det rör väl inte er.

Det angår inte oss, men vi vill fråga dej om en massa saker, det kan vi väl få snälla Greta du behöver inte svara.

Den som knullat dej det är väl Göran.

Greta nickade.

Jag har en bror som går i samma klass som Göran sa Agnes, han har berättat att Göran är mycket väl utrustad. Han är väldigt stor, är han det.

Greta nickade igen. Han är stor, mycket stor.

Nu släppte det för Agnes och Ingrid. Det kom en skur av frågor från dom.

Var det du själv som ville att han skulle knulla dej?

Gjorde det ont?

Har ni knullat flera gånger?

Kommer det hända igen?

Vad tycker dina föräldrar?

 

Vi börjar från början.

Att vi skulle gå hela vägen, att vi skull knulla det var vi helt överens om.

Det gjorde inte ont, det spände och var trångt men inte gjorde det ont på något vis, jag har en mycket töjbar och flexibel fitta, kruxet är att man måste vara ordentligt förberedd, att båda två ska ha samma mål.

Vi har knullat varandra flera gånger i helgen som gått, på alla möjliga sätt och vis.

Ja Herre Gud det är det skönaste häftigaste jag varit med om i mitt unga liv.

Mina föräldrar har inga invändningar, mamma är förtjust i Göran, så förtjust att jag måste hålla ett extra öga på henne.

 

Varför vill ni veta allt det där.

Vi börjar komma i det läget själva. Killarna börjar visa stort intresse för oss, det är speciellt två som är extra intresserade, intressanta. Vi vet inte hur vi ska göra.

Lyssna till era hjärtan, kanske lite grann till fittan.

Hur långt har killarna fått gå.

Vi har visat våra bröst nakna, dom har fått känna på dom och på fittan men bara utanpå kläderna på fittan, vi har nog liknande erfarenheter båda två. Vi har inte planerat något tillsammans.

Det har hela tiden varit ni som talat om för mej vad jag ska gör eller inte göra det här är nytt, jag kan inte ge er några råd utöver att ni ska lyssna till era hjärtan och i viss mån till fittan. Vad ni ska lyssna mest på det är upp till er.

 

Hjärtat säger att vi ska tänka efter före och fittan säger kör för tusan det är inget att vänta på.

Som du vet så äter vi piller, den saken är inte problemet. Att vi har möjlighet och förstående föräldrar gör det ännu svårare för oss.

Ni pratar om att ni har problem, har ni någonsin funderat över vilka problem ni förorsakat mej i flera år. Nu hade hon fått ett till problem till. Hon hade världens chans att hämnas. Greta var inte funtad på det viset. Det var så som Göran sagt en gång, hon vände hellre den andra sidan till.

Både Agnes och Ingrid såg mycket besvärade ut, det här var en ny situation för dom, dom var inte vana vid att vara i underläge på det här sättet. Dom kunde ana en viss tveksamhet hos Greta.

Vi vet att vi varit ena riktiga ”skitar”, det ångrar vi av hela våra hjärtan, tyvärr så kan det inte göras ogjort, vi kan lova att det är slut på det nu.

Det är lätt för er att lova, all mobbning och alla trackaserier upphörde när Göran hotade med repressalier om det inte tog slut med dom dumheterna. Som ni nog känner till så är Göran mycket väl sedd bland dom andra eleverna och även lärarna, mycket beroende på att han inte pratar ”skit”, han ljuger inte.

Snälla, snälla, Greta hjälp oss, vi vet att det är många som ser upp till Göran, bl.a. vi. Han är din nu.

Jag varken kan eller vill råda er, det bestämmer ni själva. Det kan jag erkänna att jag ångrar mej inte en sekund för det som jag har gjort tillsammans med Göran.

 

 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.