Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/1, 2023 kl. 17:02, av John

"Älskade lilla Nicki"

Del 2 av 2 i serien Älskade lilla Nicki

Mamma var död och det var hennes skräck att någon "bitterbitch" skulle komma och ta mammas plats -- ta pappa!

En hustru och mor går bort i cancer och lämnar en familj i kaos och sorg. Hur ska allt bli nu?

En lång berättelse om förbjuden kärlek.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Mysläsare-66

Fantastisk story, man kastas åt alla håll och kanter spännande och väldigt upphetsande.
Kunde inte sluta att läsa, den tog upp det mesta fantasipirr som finns.

25/3 kl. 16:36

#3

mx55

Fantastiskt! Älskar att du faktiskt hanterar mammans bortgång och inte bara kastar henne i frysen, vilket annars är allt för vanligt i sådana här berättelser. Att du sedan låter karaktärerna hantera situationen utifrån sina egna perspektiv bidrar till novellens trovärdighet. Dessutom skriver du riktigt upphetsande och väl beskriva sexscener. Snyggt jobbat!!

7/2, 2023 kl. 10:08

#2

John

Vilket fantastiskt beröm, tack fina ni! Det finns ingenting som gör mig så glad som när jag verkar ha lyckats förmedla det jag vill och känner. Vissa historier ligger en varmare om hjärtat, detta är en sådan. Så tack! :)

5/2, 2023 kl. 19:12

#1

MalmöLars

Helt otroligt fantastiskt bra, gillar verkligen Din story. Tack

1/2, 2023 kl. 20:50