Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/2, 2023 kl. 08:51, av Nilsr

Lammkött

Del 2 av 2 i serien Augustiminne från skärgården

Morgonen efter att jag träffade Birgitta och vad som hände på när hon bjöd på kaffe och dopp.

Jag vaknar på tisdagsmorgonen med ett praktstånd, gamla gubben som jag är. Ligger kvar en stund, minns kvällen innan och hur Birgitta kommit över för att låna en korkskruv. Det blev både vin, mat och, inte minst, en fantastisk efterrätt i hammocken. Sträcker på mig i sängen. Vilken kväll. Men nu måste jag gå upp, skulle ju komma över till henne runt klockan tio. Och då skulle de två yngre tjejerna troligen komma också. Trevligt att få umgås lite, även om det var ensamhet jag hade sökt när jag åkte ut hit till Ornö i skärgården.

Går ut till ett lämpligt träd för att kissa. Lite svårt först innan det värsta ståndet hade släppt. Sätter på kaffebryggaren och äter lite fil och müsli. Det är redan varmt och skönt, tror det aldrig blev svalt under natten. Nästan medelhavsklimat just nu i skärgården.

När jag är klar med frukosten, diskar jag upp både efter den och gårdagens middag. Det var helt makalöst i går, vem hade kunnat vänta sig en sådan upplevelse och hur mysigt som helst. Nu skulle jag få träffa Birgitta igen. Hon hade verkligen en fantastisk kropp, tror hon är runt 50, men mycket välbevarad. Nåja, hon tyckte det om mig också, trots mina 75 år. Ska bli intressant att se vad den här dagen har att erbjuda? Blir nog inget sex när hon har gäster, men senare kanske?

Bäst att göra sig presentabel, rakar mig, borstar tänderna och går ner till vattnet för att tvätta av mig lite. På bryggan bredvid sitter Birgitta. ”Hej där! Tack för i går”, ropar hon.

”Tack själv”, skrattar jag. ”Det var verkligen en fantastisk kväll. Har drömt om dig hela natten”.

”Då får du fortsätta drömma”, svarar hon. ”Nu måste vi klä på oss och göra oss respektabla? För du kommer väl?”

”Försök stoppa mig, självklart kommer jag. Ska ta på mig något. Puss, ses strax”, säger jag och går upp mot huset igen. Just det, kläder! Badbyxor hade ju varit bra, men har inte haft några på länge, badar alltid naken och har inte haft gäster eller sällskap här ute på flera år. Jag tar på mig de gamla shortsen. Ska jag bada i dem, så blir det inte bra att ha kalsonger under, så det blir bara shortsen och en enkel tröja. Då är jag klädd, mer eller mindre.

När jag kommer över till grannhuset står de alla tre och pratar, det vill säga Birgitta och de två unga kvinnorna, tjejerna, från båten. Alla är klädda i bikini och ser helt förföriska ut. ”Hej, Nils heter jag. Birgitta bjöd över mig också. Trevligt att träffas”, säger jag.

”Mia, kul! Såg dig på båten i går”, säger den ena. ”Moa”, säger den andra. Moa är smal med en fin figur. Ljushårig och ett fint skuret ansikte och en knallröd bikini. Mia är lite rundare, inte tjock, men lite fylligare. En rumpa som bara väntar på att bli klappad, tänker jag. Mia är mörkhårig och har en naturlig mörkare färgton i hyn, härstammar nog från ett sydligare land från början. Hon har ett runt, mycket vackert ansikte och en härligt kornblå bikini.

”Vill ni ha lite kaffe? Jag har det klart. Gjorde en sockerkaka i morse.”, säger Birgitta. Vi slår oss ner och Birgitta häller upp kaffet. Vi börjar prata lite om sommaren, vädret och hur härligt det är i skärgården. Tjejerna är kompisar från KI, där de går på läkarlinjen. Moas föräldrar har ett ställe en bit bort och nu har de en veckas sommarlov innan studierna börjar igen. De har inte sjötomt och tycker det är hemskt lyxigt att få komma hit och bada utan att trängas med andra på den allmänna badplatsen.

”Apropå bada, jag vill i vattnet”, säger Birgitta. Hon har en fin svart bikini, lite mer rejäl än flickornas, vilka är i minsta laget. Birgitta och jag tittar på varandra. Vi är bägge vana att bada nakna och även gå omkring nakna. Tjejerna är nog, trots sina små badkläder, lite mer blyga. Vi går ner och Birgitta börjar med att gå i vattnet, tätt följt av de yngre damerna. Jag tar sats och, obetänksamt, dyker i. Shortsen är inte gjorda för det. Motståndet i vattnet gör att jag kommer först och shortsen efteråt, de flyter upp bredvid mig. Tror aldrig jag hört tre kvinnor skratta så mycket tidigare, måste ha sett lustigt ut.

Svårt att försöka kränga på mig shortsen i vattnet. Syns ju inte så mycket, i alla fall, inte så länge jag är i vattnet. Jag slänger upp shortsen på bryggan. Det får bli som det blir. De är ju läkarstudenter och har säkert sett en man tidigare.

Birgitta skrattar, tittar på mig. Blinkar åt mig och knäpper upp sin bh. Slänger upp den också på bryggan. ”Jag tycker bäst om att vara naken också”, säger hon. Dyker ner och tar av sig nederdelen också, slänger upp den på bryggan. Flickorna tittar på oss. Ruskar liten huvudena, men låter sina badkläder vara kvar på.

Jag klättrar upp först på bryggan, tätt följd av Birgitta. Där står vi nu nakna i

solen. Tjejerna tittar på oss och kommer också upp. ”Ni ser så fina ut, där ni står”, säger Mia.

”Härliga, verkligen! Jag gillar det”, säger Moa. ”Har inte sett en sådan härlig man tidigare, speciellt inte en som kunde vara min morfar. Och du, Birgitta, ser helt underbar ut. Tänk om jag skulle vara lika fin som du när jag är i din ålder. Älskar att se er.”

Vi går bort mot solstolarna. Känner att min penis rör sig mot mina ben när jag går. Den är inte längre liten och oansenlig som tidigare av kallt vatten. Faktiskt lite blodfylld av all denna kvinnliga fägring runt om. När vi kommer fram till stolarna sätter sig Birgitta i en vilstol, lutar sig bakåt, benen lite i sär, precis så att vi kan se hennes fina springa. Hon är välfriserad med en liten tofs. Återigen slås jag av hennes fantastiska kropp, så vacker. Kan inte se mig mätt på den och minns gårdagskvällen. Minnet gör att min kropp reagerar och vill återuppliva gårdagen. De två yngre kvinnorna ser min reaktion. Verkar som om de gillar vad de ser på en gammal man.

”Jag vill bli brun utan några linjer av kläder”, säger Mia och tar av sig bh-n. Hon har ett par fantastiska, ganska stora och runda bröst. Det syns att de är naturliga och är fasta. Trots storleken har inte jordens gravitation påverkat dem. Eftersom hon är mörkhårig och har lite färgade gener är hennes vårtgårdar mörka och mitt i sitter en bröstvårta, som är stel av badet eller möjligen situationen. Jag ser hur hon med intresse tittar på Birgitta, tror faktiskt hon är lika tänd som jag på henne. Mia slänger bh-n över en stol och tar sedan av sig underdelen också. Hon har fantastiska former och ser ut att vara lite våt, det glittrar till lite i solljuset.

”Jaha, ska det vara på det här viset”, säger Moa och tar också av sig sin bikini. Först bh-n och sedan i rask följd underdelen. Moa har ett par små och fantastiskt söta bröst. Bästa sorten, naggande goda. Vill omedelbart gå fram och smeka dem, ser mycket tilldragande ut. Varför gillar jag små bröst? Män ska ju gilla stora ordentliga tuttar!  Bägge tjejerna är, så vitt jag kan se, helt befriade från hårväxt. Undrar om de har vaxat sig, eller laserbehandling?

Tjejerna lägger sig ner på mage på var sin handduk. ”Nils, nu får du smörja in mig med solskyddskräm”, säger Moa. Uppenbarligen hon som tar befälet. Hon håller fram en flaska. ”Skaka den ordentligt först, sedan vill jag att du smörjer in mig ordentligt. Alla delar från fötter till nacke”.

Jag står där med mitt stånd. Det här är mer än jag klarar, tänker jag. Men kan inte fega ur. Tar flaskan, skakar den och trycker ut lite i handen. Börjar smörjan hennes härliga vader. De är mer än lovligt välskapta och sköna under mina händer. Först den vänstra sedan den högra. Tar ordentligt, runt om, vill inte missa något ställe. Flyttar mig upp. Det här blir lite mer grannlaga, att smörjan låren. Tar en ny klick i handen och tar tag med bägge händerna. Smörjer högra låret upp mot rumpan. Hon särar lite på benen så jag ska komma åt ordentligt. Jag slutar strax under rumpan. Börjar sedan med det vänstra låret. Samma procedur.

Nu är jag mycket nära rumpan och hennes centralpunkt, dit alla män, i alla fall de flesta, vill komma. Jag fegar ur och börjar smörja hennes rumpa. Den är så härligt fast och fin, en riktigt sexig rumpa. Jag smörjer inte bara lite lätt, vill känna den under mina händer ordentligt, blir mer som massage.

Nu ser jag att Birgitta smörjer in Mia. Hon har solkräm på händerna och smörjer in Mias lår mycket noga. Jag ser hur Mia njuter av att bli insmord.  Birgitta tar nu tag om Mias ben och särar dem så hon kommer åt ordentligt mellan dem. Hon smörjer upp mot ljumskarna. Jag ser hur Mia njuter av behandlingen, gnyr lite grann. Nu tar Birgitta lite ny sololja på händerna och smörjer Mias rumpa, noga mellan skinkorna och på rumpan. Jag gör samma sak på Moa. Hör att bägge flickorna uppskattar behandlingen. Och det gör jag också, har nog aldrig varit så hård och kåt.

För att inte bli alltför närgången flyttar jag fokus upp mot skuldror och rygg. Smörjer noga för att ge mig själv lite andhämtning, vill inte börja spruta bara av att smörja in. Jag ser att varken Birgitta eller Mia är opåverkade heller. Tror att de bägge tycker om både män och kvinnor, att de uppskattar behandlingen är det i alla fall ingen tvekan om.

Jag är nu klar med Moa, ger henne en liten smisk på rumpan och säger ”Nu min sköna, är du fullständigt insmord och kan vara länge i solen, åtminstone på baksidan”.

”Mmm, du gör det så skönt, nu får du smörja framsidan ”, så vänder hon på sig. Ligger där på rygg, de små tuttarna pekar rakt uppåt, ser helt enastående ut. Vill bara greppa om dem, smeka dem, suga på dem. Hur ska jag göra det här? Hela jag är i extas efter att ha smörjt in hennes baksida och nu när jag ser henne liggande där på rygg.  Mia har också vänt sig och Birgitta ska börja smörja in hennes framsida. Mias tuttar är stora och fasta, syns knappt att hon ligger på rygg, de reser sig så vackert upp mot Birgitta. Jag ser att Birgitta nu är riktigt våt, en droppe rinner utefter hennes lår. Hon slickar sig omedvetet om munnen, tar lite solkräm i handen och går direkt på Mias bröst. Smeker runt om dem med krämen, mellan tuttarna, på sidorna och närmar sig de mörka vårtgårdarna. Mias bröstvårtor är stenhårda, Birgitta böjer sig ner och slickar på dem med tungan. Suger in en av dem i munnen. Det ser så fint och härligt ut, kan inte motstå att göra samma sak på Moa.

Hennes bröstvårta är så hård när jag suger in den i munnen. Min tunga leker med den, vivlar runt. Jag greppar det andra delikata bröstet med handen och masserar det mjukt. ”Mmm, du skulle smörja mig, men det är såå skönt att, vill att du fortsätter. Men behöver bli insmord längre ner”, gnyr Moa. Samtidigt som jag bearbetar Moas bröst med min mun smeker jag nu längre ner, över magen och ner över venusberget. Så fast och skönt. Min hand letar sig nu ner mellan Moas ljumskar, smeker mellan lår och blygdläppar. Masserar henne där. Tar tag med tumme och pekfinger runt först den ena blygdläppen, smeker fram och tillbaka och drar ut den lite. Sedan samma med den andra.

Mia får en liknande behandling av Birgitta. Hon blir nu masserad, nej pullad, i fittan. Birgitta har flera fingrar instoppade i Mias fitta. Tummen ser ut att gnugga hennes klitoris. Birgitta och Mia, de är bägge i full extas. Mia böjer sig upp, greppar om ett av Birgittas bröst, knådar det ganska omilt. Men det ser bara skönt ut. Birgitta vänder sig, står med huvudet över Mias sköte samtidigt som hon har sin fitta precis över Mias mun. Hon sänker sig ner med både huvud och fitta. Två tungor träffar sitt mål. Åhh, det ser så fint och skönt ut. Hade gärna varit med, men har nu Moa under mina händer och mun. Slickar hennes springa, nerifrån och upp, knådar samtidigt de små fina brösten, de känns fasta, nästan hårda, under mina händer.

De tre kvinnorna njuter, var och en av sin behandling, deras gnyende och stön bildar en skön kör, lite i otakt, men ack så härligt. Solen skiner på oss, det är en vacker och härlig dag med bara en lätt kustbris som kittlar våra kroppar. Kvinnorna njuter med tungor och händer. Jag njuter av att få slicka, smeka och känna den fantastiska Moa under mina händer och kropp.  Min kuk pulserar, vill komma in, vill känna en kvinnas sköna omslutning. Jag ställer mig mellan Moas särade ben. Riktar in min kuk mot hennes savande och väntande kärlekshål. Tittar på henne när mitt ollon ligger precis på hennes öppning. Hon nickar, juckar lite uppåt, vill att jag ska komma in. Sakta sänker jag mig ner, ollonet delar blygdläpparna och jag känner hur de sluts omkring det. Jag trycker mig ner och in, känner att Moa möter min rörelse. Centimeter för centimeter sjunker jag allt djupare in i hennes varma och våta grotta.

Samtidigt hör jag hur Birgitta och Mia nu frustar allt mer. De måste båda närma sig en klimax. Ser ut att verkligen njuta av varandra. De utgör en så härlig bild att se när jag nu börjar jucka in och ut i Moas villiga sköte. Hon är så härligt trång och omsluter mig så fullständigt. En fantastisk friktion samtidigt som det är så vått och välsmort. Vi knullar i långa, djupa tag. Ena minuten nästan helt ute för att nästa sjunka ner och bottna så långt in som jag räcker. Nu börjar Moa öka farten, vill bli knullad snabbare.

Jag drar mig ur henne, ber henne ställa sig på alla fyra. Min kuk kommer nu in i hennes buktande fitta bakifrån. Rakt in i det djupaste av hennes innersta. Ett stön hörs när jag snabbt penetrerar henne. Ger henne lite smisk på skinkorna samtidigt som jag nu knullar i ett raskt tempo. Min pung daskar mot hennes rumpa varje gång jag skjuter in mig.

Nu är vi alla fyra mycket nära, Moa har ett par fingrar på sin klitoris och gnuggar frenetiskt. Mina händer greppar om hennes fantastiska bröst och kniper om hennes bröstvårtor. Birgitta och Mia är också nära, de stönar och slickar alltmer frenetisk. Ser att Mia har stoppat in ett par fingrar i Birgittas bakre hål. Håller dem där och pullar samtidigt som hon slickar Birgittas fitta frenetiskt.

Nu klarar jag inte mer, kommer att spruta när som helst. Det har varit en helt galen uppladdning hela förmiddagen. Det drar ihop sig i min mellangård, känner hur testiklarna gör sig beredda tillsammans med prostatan. Nu är deras stund här. Finns ingen återvändo, oavsett vad jag gör. Där, nu, ohhh, det rycker i kuken och en kaskad sprutar ut i Moas djupa grotta. Känner hur jag i sprut efter sprut fyller henne med min säd. Moa fortsätter att gnugga och det verkar som hon också närmar sig och kommer i en orgasm. Kramar omedvetet ut det sista dropparna ur min kuk samtidigt som hela hon krampar.

Birgitta och Moa är inte långt efter, hör nu att de också har kommit till det enda logiska slutet, det som måste ske, där det inte finns någon återvändo. De faller ihop i en hög över varandra under högljudda stön och halvkvävda skrik eftersom de fortfarande har sina munnar mot varandras fittor.

En lång stund senare börjar vi alla vakna upp igen. ”Vad hände? Ni skulle ju smörja in oss. Men, åh Gud, vad jag är lycklig och helt slutkörd”, suckar Moa och stryker mig lätt över min nu slaka kuk. ”Vill ha mer, men måste vila”, suckar Mia. Birgitta och jag, som hade en fantastisk kväll i går ler mot de två unga tjejerna. Vi vill nog uppleva mer med varandra också.

Inom mig undrar jag lite, vad är bäst: ung kvinna, lammkött, eller en mogen kvinnas varsamma och erfarna handlag? Var och en har sina fördelar, men i längden tror jag att det är erfarenhet och ömhet (kärlek?), som vinner. Och vi har ju flera dagar att utforska detta. Den andra dagen har ju bara precis börjat.

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MalmöLars

Så underbart, blir otroligt avunsdjuk

6/2, 2023 kl. 11:52