Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/2, 2023 kl. 11:29, av AnneLisen

Ensam med danskarna

Del 2 av 2 i serien Danskarna

Det som denna berättelse handlar om inträffade tre månader efter händelserna som jag skrev om i "Jag, Linda och danskarna". Efter många år har jag till slut valt att skriva ner denna historia efter att minnena väckts till liv av en omtumlande händelse fö

Telefonnummer hade utbytts innan vi åkte hem från resan, och mellan kramar och kyssar hade löften om att hålla kontakten uttalats. Vare sig Linda eller jag satte dock någon större tilltro till av vi någonsin skulle ses igen, vilket förvisso inte heller gjorde oss något. De danska killarna hade varit roliga, och hade gett oss sköna stunder båda två. Ett semesteräventyr som slutade när vi reste hem.

Förvånande nog hade en av dem tagit kontakten, och några veckor senare hade Linda och jag bokat en weekendresa med tåg till Köpenhamn. Med bara några dagar kvar innan resan hade dock Linda plötsligt dragit sig ur. Hennes före detta pojkvän hade plötsligt velat ha tillbaka henne efter sex månaders uppehåll och hon hade inte kunnat stå emot hans inviter. Jag visste att Linda fortfarande hade känslor för honom, men jag var också övertygad om att han inte var rätt för henne. Han hade krossat hennes hjärta, och skulle sannolikt göra det igen. Det var uppenbart att hon inte såg det jag såg.

Under tiden de hade varit ihop hade han upprepade gånger flörtat med mig i smyg. Tafsat och gett sexuella inviter. Det hade emellanåt varit lockande, för han var en snygg och vältränad kille, och kunde vara riktigt charmig. Och enligt Linda riktigt bra i sängen. Så i mina svaga stunder, när det gått alltför länge mellan mina egna sexuella äventyr, hade det varit nära att jag släppt till. Men min respekt för Linda hade alltid stoppat mig till slut.

Däremot, bara några dagar efter att han dumpat Linda, så hamnade han mellan mina ben. Jag gick ifrån att trösta Linda på förmiddagen till att knulla med hennes ex på eftermiddagen. Hon hade skickat mig att hämta några av hennes saker i hans lägenhet, och där hade han tagit med mig in till hans sovrum, så att jag kunde hjälpa honom att plocka ihop hennes saker. Han hade ett par tajta träningsshorts och ett träningslinne på sig, vilka inte dolde så mycket av hans fina kropp. Och jag kunde självklart inte låta bli att kolla in honom ingående när han inte såg. Egentligen minns jag inte rikligt hur det gick till men plötsligt så var jag i hans famn och lät mig kyssas.

Resten minns jag mer än väl. Hur våra kläder åkte av innan vi nakna landade i sängen. Hur han begravde sitt ansikte i mitt sköte och gav mig en skön orgasm med tunga och fingrar. Hur han kröp upp över mig, tog tag om sin kuk och satte den på plats vid mitt sköte innan han trängde in i mig. Han knullade mig i missionären, han tog mig bakifrån, och jag red honom. Mina p-piller fick göra nytta när han två gånger på en timme fyllde min fitta med sin säd. Utmattad efter totalt tre orgasmer tog jag mig ifrån hans lägenhet med Lindas tillhörigheter i en väska och ett lite dåligt samvete som gnagde.

Så nog förstod jag att han inte var bra för Linda i längden. Men det ändrade inte det faktum att hon ville ställa in resan. I irritation och frustration så slängde jag ur mig att jag skulle åka själv då, utan henne. Och så blev det. Helt galet, men dagen för resan klev jag på tåget själv. Jag visste inte om Linda vågat meddela danskarna att hon inte skulle komma, men hon vågade inte följa mig till tåget i alla fall. Hon låg väl i sin nyvunna pojkväns famn och mös istället.

Framme i Köpenhamn blev jag mottagen av Frank, min semesterkompis, och Christian, Lindas dito. Det gick inte att missta sig på Christians besvikelse när han förstod att det bara var hans kompis som skulle få damsällskap under helgen. Han verkade dock komma över det snabbt för bara femton minuter senare satt vi på en pub och skålade i öl och vin. Det som först varit ett lite stelt möte på tågstationen, hade snabbt förbytts i avslappnad och glad stämning. Några kompisar till Frank och Christian dök upp och stämningen blev alltmer festlig.

När klockan började närma sig åtta bestämde dock Frank att det var dags att ta något att äta och lämna av mina väskor i hans lägenhet för att sedan göra oss i ordning för en natt på stan. En snabb pizza senare så var vi snart i hans lägenhet, både jag Frank och Christian. Eftersom Christian bodde i utkanten på stan, till skillnad från Franks centrala lägenhet, så hade de bestämt att han skulle sova på soffan hos Frank istället för att åka hem. Nu när han inte hade sällskap av Linda, så kände han ingen anledning att ta sig till sin lägenhet.

Det var en imponerande lägenhet för att tillhöra en ung kille, och när jag påpekade hur stor den var så var Christians kommentar ”Rika föräldrar”. Ett stort sovrum med bred säng, ett mindre gästrum med plats för säng och dator, samt ett väl tilltaget vardagsrum och sedan ett kök som rymde ett köksbord med fyra platser. Det var stort, nyrenoverat och modernt.

Gästrummet var bäddat och klart för min skull enligt Frank, som uppenbarligen inte ville anta att jag skulle tillbringa helgen i hans säng. Jag hade såklart helt andra planer. Inte fan åkte jag 45 mil för att sova ensam i ett gästrum när det fanns en ensam snygg kille som var ett bra ligg i rummet bredvid! Men jag kunde i alla fall få honom att tro att han skulle få jobba lite för det, så jag lade in mina saker i gästrummet och packade upp.

Musik sattes på och vi turades om i badrummet alla tre. Jag fick se båda killarna barbröstade och det vattnades i munnen på mig när jag diskret betraktade dem. Jag var där för Frank egentligen, men Christian gick verkligen inte av för hackor han heller. Medan Frank var mer slank med tonade muskler, så var Christian mer grov. Inte lika definierade muskler som hos Frank, men ändå vältränad och fin. Dessutom ett halv huvud längre.

Väl inne i stan mötte vi upp gänget vi träffat tidigare plus ytterligare några till. En blandning av unga tjejer och killar, några par några singlar. Om jag varit orolig för att jag skulle sakna Linda så gick det snabbt över. Det var en riktigt kul kväll, med drinkar, vin och dans. Jag hamnade så klart mycket i famnen på Frank på dansgolvet, men även Christian fick jag känna intill mig. Under några minuter hamnade vi i en tät omfamning i utkanten på dansgolvet utan att se till de andra. En lugnare låt gav oss ursäkten att gunga mot varandra.

Christians händer gick på en vågad upptäcksfärd över min kropp, och jag njöt av hans mjuka, varma beröring. Mot mitt lår kände jag snart en hård bula och jag kunde inte låta bli att trycka mig mot den lite. Han tog det som en signal att ta nästa steg och smekte sidan på mitt ena bröst, samtidigt som hans läppar ströks mot mitt öra. Jag rös till av välbehag. Denna typ av stunder var något jag verkligen älskade, att stå omfamnad av en stark kille och mysa. Full av förväntan inför kvällen, inte riktigt veta vad som skulle hända. En mix av nyfikenhet och tveksamhet.

Ett plötsligt intensivt behov av att kyssa honom kom över mig. Jag ville känna hans läppar och tunga och något sa mig att hans skulle vara underbar att kyssa. Egentligen var jag ju där med Frank, men vi var ju inte ihop.

Den intima situationen bröts abrupt när låten tog slut och byttes av en intensivt dunkande house-låt. Två av killarnas vänner var plötsligt där vid vår sida, och vi föll in dansen som innebar att avståndet mellan oss ökade. Våra blickar möttes och den åtrå jag såg i hans blick speglades av mina känslor åt samma håll.

Kvällen slutade och jag, Frank och Christian tog oss hem. Frank med armen om mig, och jag lät mig ledas gatorna fram. Franks tidigare artighet i att ge mig gästrummet var borta och ersatt av självförtroende. Han hade under kvällen ansträngt sig, och fått mig att känna mig omhändertagen. Så hans skulle få sin belöning, och jag min.

Var Christian tog vägen vet jag inte, men jag och Frank hamnade efter toabesök i hans sovrum. Vi kysstes stående på golvet vid hans säng och nu fanns inte de begränsningar som en offentlig miljö ger. Våra händer var innanför kläderna, och slet i knappar och dragkedjor. Hans skjorta åkte av och jag fick äntligen känna hans nakna hud under mina händer. Jag böjde mig ner och kysste hans hårda bröstmuskler på den släta bröstkorgen. Samtidigt fipplade jag med hans byxknappar och bälte. När jag fått upp dem tog jag mig långsamt ner med kyssar på hans sexiga kropp och tog tag om byxlinningen när jag kom ner på knä för att dra ner hans byxor.

Bulan på kalsongerna var redan väldigt stor och jag smekte den där den låg ut på sidan. Han klev ur byxbenen medan jag smekte bulan så att en blöt fläck bildades vid toppen. Jag tog tag om kalsongerna och drog ner dem också. Ett stort, hårt stånd sprätte fram och ställde sig rakt ut. En fräsch doft av tvål gjorde att jag förstod att han varit hänsynsfull nog att göra sig redo för mig. Och jag var verkligen inte nödbedd. Jag greppade kuken med en hand och böjde mig fram för att ge ollonet en mjuk kyss. Frank stönade nöjt och mumlade något ohörbart på danska. Med några mjuka runktag och sugande på ollonet så hårdnade han ytterligare så att han nu var benhård.

Efter att jag sugit honom en stund så puttade jag ner honom i sängen och ställde mig upp. Långsamt under hans vakande ögon klädde jag av mig. Jag njöt av hans lystna blickar när jag släppte ner behån på golvet så att mina stora bröst blottades. Efter det klev jag ur både kjol och trosor så att jag naken kunde krypa ner i sängen med honom. Han gav mig en kondomförpackning som jag snabbt öppnade. Det hade varit skönt med lite oralsex, men jag hade heller inget emot att knulla direkt. Jag var väldigt upphetsad efter kvällen, och fittan var våt och redo. Så jag trädde på kondomen på ståndet, men först efter att ha gett det lite omvårdnad med min mun igen.

Jag tänkte att någon gång under helgen skulle han få en avsugning och spruta i min mun, för han hade en väldigt god och sugvänlig kuk. Lagom stor, tillräckligt lång och inte alltför grov. Men nu var vi båda otåliga över att få knulla. Jag gränslade honom och positionerade mig med mitt sköte över hans lem. För att hitta rätt tog jag tag om den och satte ollonet på plats i min vid det här laget fuktiga springa. Franks höfter rörde sig uppåt så fort den kom på plats så att jag penetrerandes underifrån. Samtidigt tog han tag om mina höfter och försökte dra mig neråt. Jag retade dock oss båda genom att hålla emot, så att bara första lilla delen av hans kuk kom in i mig. Jag kompenserade för hans desperata stötar underifrån genom att följa med och höll därmed kvar avståndet mellan oss.

När Frank insåg att hans försök var fruktlösa lugnade han sig och tog istället tag om mina nakna bröst som hängde framför honom. Medan jag långsamt roterade mina höfter och knullade toppen på kuken så masserade han mina tuttar. Till slut kunde jag dock inte själv hålla mig längre och sjönk långsamt ner hela vägen. Våra gemensamma stön fyllde rummet. "Herregud, så skönt!", tänkte jag när jag satt nersjunken med hela hans lem i mig. Långsamt började jag rida honom, men ganska snart ökade jag takten. Jag växlade mellan att rida upp och ner så att kuken åkte kana in och ut i mig, med att sitta ner mot hans höfter och rotera på höfterna. Den senare metoden gav min klitoris den bästa stimuleringen, och det var i detta läge som min första orgasm kom.

Under tiden som jag hämtade mig något låg vi mer stilla, med mig kollapsad på hans kropp. Enbart våra underliv rörde sig långsamt och försiktigt mot varandra. Snart var jag dock redo igen, och jag var långt ifrån klar. Jag återupptog min ritt på den snygga dansken, nu med mina två händer fast förankrade på hans bröst och hans händer om mina höfter. En nästa hypnotisk stund infann sig. Under flera minuter så pågick en upprepad rörelse, fram och tillbaka, upp och ner. Jag njöt bara av stunden och hans kuk i mig.  

Precis när jag återigen kände en orgasm byggas upp inom mig, så stelnade Frank till och sköt mig ifrån sig så att han gled ur mig.
"Læg dig", manade han mig och välte av av mig ner på rygg i sängen.
Förmodligen behövde hans några sekunders paus från den intensiva stimuleringen, men inte för länge för han var snabbt på plats mellan mina ben och penetrerade mig igen. Långsamt till en början, men snart mer intensivt och hårt. Jag var på väg att komma igen, och när Frank lyfte upp mina ben runt hans armar så att han kom ännu djupare in i mig så var det allt som behövdes. Toppen på kuken nådde botten i mig så där lagom mycket så att det är skönt utan att det gör ont. Orgasmen slog ner som en blixt i mig.

Under en lång underbar stund låg jag nedtryckt i sängen under Franks tyngd och skakade och kved. Det var en förslösande orgasm, som släppte på flera dagars spänning. För en stund var jag helt inne i denna sköna värld, bortkopplad från allt annat. När jag till slut kom till sans kände jag Franks kropp skaka till, vilket jag snart förstod var slutet på hans orgasm. Han drog sig ur och jag såg en sladdrig fylld del av kondomen hänga från toppen på hans kuk.

Han ramlade ner i sängen bredvid mig och låg och hämtade sig med tunga andetag. Snart lugnades hans andning och jag förstod att han hade somnat. Som vanligt efter en intensiv sexakt så var jag pigg, så jag bestämde mig för att hämta lite fräscha kläder från gästrummet och gå på toan. Utan att tänka mig för gick jag naken ut i lägenheten och gick till gästrummet. När jag kom tillbaka ut i vardagsrummet så såg jag Christian liggandes i soffan. Jag hade helt glömt bort att vi inte var ensamma i lägenheten. Naken med enbart en hög med kläder i famnen som skylde mig stod jag några meter framför honom där han låg med bar överkropp och ett täcke på underkroppen.

I ljuset från gatlyktorna utanför betraktade vi varandra. Jag förstod att han legat och lyssnat på min och hans väns älskog och saknat att ha Linda hos sig. Mina tankar vandrade till vår intima stund på dansgolvet tidigare på kvällen. Hur han fått mig upphetsad, hans stora starka kropp och varma, mjuka omfamning. Bilden av han och Linda i sängen i somras dök upp i mitt huvud. Hur stor hans kuk sett ut när den omslöts av Lindas fitta.

Långsamt sänkte jag kläderna i min famn så att mina bröst blottades. Han log och betraktade lystet min kropp. Hans ena hand gled ner under täcket och jag såg hur hans började smeka sig själv. Jag höjde frågande på ett ögonbryn och tittade uppmanande ner på rörelsen under täcket. Christian förstod och drog undan täcket. Han stack ner ena handen innanför kalsongerna och den andra drog undan linningen på dem. Efter viss möda bände han fram sin hårda lem. Med tummen och pekfingret om roten så viftade han lite på kuken som var riktigt rejäl. Ganska lång men framförallt grov.

Mina kläder föll till golvet när jag istället tog tag om mina bröst med ett i vardera hand. Såsom han visade upp sin största tillgång visade jag upp mina genom att lyfta upp dem och krama dem mjukt. Gav mina bröstvårtor varsitt litet nyp. Trots att jag precis haft sex så blev jag sugen igen. För några ögonblick funderade jag på att bara krypa ner i soffan med Christian och låta mig njuta av hans kropp. Men till och med jag hade mina gränser ibland. Hans bästa vän som jag precis legat med låg i rummet intill, och även om vi inte var ihop så var ju ju där för hans skull. Men det hindrade inte att jag kunde retas lite. Så jag vände rumpan mot honom, och vek överkroppen framåt mot golvet med raka ben för att plocka upp mina kläder. Det gav Christian en vy av min nakna bakdel och säkert in i min svullna fitta.

När jag ställde mig upp igen och långsamt började gå mot toaletten och tittade på honom såg jag hur han långsamt låg och runkade sin kuk medan han febrigt tittade på mig. På skakiga ben gjorde jag mig iordning på toaletten, tog på mig trosor och ett linne. Ute i vardagsrummet låg Christian under täcket igen, men var fortfarande vaken. Jag gav honom en flörtig, retsam blick och gick in och lade mig bredvid Frank som sov djup. Snart sov även jag djupt.

Morgonen efteråt vaknade jag av värmen och närheten från en kropp och något hårt som pressades mot min rumpa. Jag låg på sidan med ryggen mot Frank och insåg snart att hans morgonstånd vädrade morgonluft. Hans ena hand kramade mitt ena bröst, och jag kände hans varma andedräkt i nacken. Efter en stund slumrade jag till igen och till tonerna av Franks smekningar låg jag i gränslandet mellan sömn och vakenhet. Genom sömnens dimmor kunde jag förnimma kuken som mjukt gled fram och tillbaka i min stjärtskåra och handen som smekte mina bröst, mage, höft och lår.

Detta var något av det bästa sätt jag visste att vakna på, och Frank var uppenbarligen en mästare på detta. När jag väl vaknade till något mer så visade jag min uppskattning genom att gnugga rumpan mot honom och mumla några väl valda ord. I några sekunder försvann hans varma kropp från min, och jag hörde prasslet av en förpackning som revs upp. Sängen gungade till och jag positionerade mig ännu bättre med rumpan putandes ut. Jag visste vad som väntade och snart pressades en hård kuk in mellan mina lår. Fittan var våt och redo efter det långa förspelet, så kuken penetrerade mig enkelt.

Tröttheten och kåtheten bråkade om uppmärksamheten i min kropp. Samtidigt som mitt underliv gjorde glädjetjut så dimmade min hjärna ner. Frank låg ganska still bakom mig med kuken så långt intryckt som det gick i mig. Bara några mindre sporadiska rörelser. För en stund dåsade jag bort lite igen, men någonstans höll penetrationen mig ifrån att somna helt. Drömmar om killar och kukar och knulla virvlade runt i min hjärna i gränslandet mellan sömn och vakenhet.

Hur länge vi låg så där vet jag inte, men det var en underbart mysig stund. Sömnens dimmor  lättade steg för steg i takt med kukens större och större rörelser. När Franks hand lades på min höft och drog mig till sig samtidigt som han pressade sina höfter hårt mot min rumpa så vaknade  jag helt av kuken som pressades långt in i mitt inre. Frank grymtade till och jag gnydde upphetsat. Sedan började han knulla på mig hårt bakifrån liggandes dör på sidan i hans säng. Hans händer tafsade på min kropp överallt där han kom åt, från att smeka mig i nacken, på ryggen och över rumpan till att klämma på mina bröst och smeka min mage. Men förutom lite rullande med höften så låg jag bara passivt och tog emot, och hade en skön stund.

Min orgasm var som min morgon, ett långsamt uppvaknande som steg för steg byggdes upp till en intensiv stund. Ett litet dovt mullrande i min kropp slutade i en liten liten kittlande orgasm och jag trodde att det var allt. Men Frank knullade på, ännu inte riktigt klar, så nästan direkt efteråt så kom jag igen. Så det som jag trott var morgonens orgasm visade sig bara vara ett litet förskalv till den stora orgasmen. Men en kudde över ansiktet stönade jag ut en underbart skön och förlösande orgasm.

I efterskalven av mitt klimax kände jag hur Franks ryckande penis långt inne i mig fyllde kondomen. Han drog sig ur och värmen från hans kropp försvann. Snart slumrade jag till igen, nyknullad, tillfredsställd och nöjd.

Någon timme senare hade vi ätit frukost alla tre. Frank var väldigt glad, uppsluppen och avslappnad, och konstigt vore väl annars med tanke på natten och morgonens aktiviter i hans säng. Christian däremot var mer tystlåten och spänd, och jag kunde märka hur han betraktade mig i smyg. Han hade självklart hört Franks och mina aktiviteter.Jag funderade på om han hade runkat, speciellt där efter att jag retat honom under natten. Det var coolt att tänka att han skulle ha legat där i soffan och tänkt på mig och min kropp samtidigt som han tillfredsställde sig själv.

Vi hamnade i soffan framför TV:n, trötta efter gårdagens festande och för att vila inför kvällens party. Jag hade på mig en stor T-shirt och ett par mjuka pyjamasbyxor. Killarna hade ungefär samma typ av klädsel med undantaget att deras tröjor var tajta. På något sätt hamnade jag nära Christian. Frank satt och slumrade till en bit bort, och när jag blev lite frusen drog jag en filt över mig. Jag blev plötsligt väldigt medveten om Christians närhet, som någon slags osynlig dragningskraft. Det kändes som om hans uppmärksamhet riktades mot mig.

Snart var hans hand under filten och låg mot utsidan på mitt lår. Små smekande rörelser mot låret, som snart rörde sig upp på framsidan. Som för att visa min tillåtelse så delade jag lite på låren, och handen sökte sig in mellan dem. Smekte insidan från knät och uppåt. Allt längre inåt mellan låren.Våra blickar var fortfarande riktade mot TV:n när jag återgäldade tjänsten genom att lägga en hand på hans lår. Christians hand landade över mitt sköte där han tryckte till lite och jag suckade till.

När jag sneglade neråt i Christians knä noterade jag en växande bula under byxorna, och jag log för mig själv. Jag kastade en blick mot Frank vars huvud fallit bakåt när han uppenbarligen somnat sittandes i soffan. Min hand sökte sig till bulan i Christians skrev. Jag greppade den stora bulan och klämde till. Gav den ett tafatt runktag genom lagren av tyg. Kuken hoppade till under min hand och han flämtade till.

Även om Frank sov, så var det en riskabel lek vi höll på med. Riskabel men oj så upphetsande! Vi drog i alla fall filten över Christians knä också, så att platsen för min hand doldes hjälpligt i alla fall. Christian blev modigare och sökte sig ner innanför mina byxor och trosor. Jag delade på benen ytterligare och sjönk ner i soffan så att han kom åt bättre. Fittan var redan våt när ett av hans fingrar fann skåran. Han undvek skickligt det känsligaste stället när han lekte med fingrarna innanför mina trosor. Också jag grävde ner min hand innanför byxorna på min kompis bredvid mig i soffan. En grov lem mötte min sökande hand som slöt sig om skaftet på den. Det var trångt och svårt att göra så mycket för oss båda, men vi gjorde vårt bästa för att leka med varandras kön.

En lång, utdragen lek tog sin början. Emellanåt avbruten av en rörelse eller ljud från Frank, som dock fortsatte att sova. Min kropp brann av frustration och upphetsning. Jag ville se hans kuk, suga av honom, och känna kuken i min fitta. Bara slita av oss kläderna och ägna oss åt hämningslöst sex. Men vi vågade inte göra något mer. Olika alternativ for genom mitt huvud. Dra in honom på toaletten eller i gästrummet. Kliva upp på honom under filten. Ta med honom på en "promenad". Men jag insåg att det inte funkade.

Till slut kände jag dock att jag ändå skulle kunna komma. Skickligt tog mig Christian mot klimax. Han hade slutat att bara retas, och arbetade nu frenetiskt innanför min trosor. Om det var att mitt flämtande blev för högt eller att något ofrivilligt stön undslapp mina läppar, eller om det var något annat vet jag inte, men Frank började plötsligt röra på sig. Både jag och Christian drog tillbaka händerna och vi rättade till filten. Yrvaket tittade han upp och mumlade något om trötthet och pissa.

Han stapplade iväg till toaletten och stängde och låste dörren om sig. Så fort jag hörde låset gå igen kastade jag mig desperat över Christian. Vek undan filten och slet tag i hans byxor. Inte helt utan besvär så bände jag fram hans hårda kuk ur kalsongerna och han drog ner byxor och kalsonger lite så att hela hans härliga paket kom fram. Glupskt sög jag in ollonet i munnen och greppade skaftet med ena handen. Ett dämpat stön från honom signalerade vad han tyckte om det. Det var inte läge för att retas längre, så nu sög jag av honom intensivt. Min tunga och mina läppar jobbade över det stora ollonet, medan mina händer jobbade över skaftet och pungen. Smaken av hans försats fyllde min mun. Mitt mål var att suga av honom hela vägen där och då, men alltför snart hörde jag hur toaletten spolade och vattenkranen spolade.

Motvilligt släppte jag taget om Christians stenhårda kuk, och han kämpade med att få tillbaka den innanför kläderna. Precis i tid till att toalettdörren öppnades rättade jag till filten över mig och flyttade bort lite från Christian. Om Frank märkte något så visade han det inte i alla fall. Men om han varit uppmärksam så borde han sett våra högröda ansikten, spända ansiktsuttryck och den konstiga kroppspositionen Christian hade för att dölja sitt stånd.

"Jeg er så fucking sulten", sa han och undrade om vi också var hungriga och ville ha något att käka. När både Christian och jag svarade ja, så erbjöd Frank sig att dra iväg och skaffa lite hämtmat.
"Vil du være med", frågade han mig.
"Nej, jag har inte gjort mig i ordning och vill inte visa mig så här ute på stan", svarade jag med förhoppningen att jag och Christian skulle lämnas ensamma.
"Og dig?", frågade han Christian som svarade att han kom på att han var tvungen att sticka hem, duscha och fixa nya kläder inför kvällen. Han ville bara se slutet på filmen vi kollade på. Det sög till i maggropen på mig när jag förstod vad som förmodligen väntade.

När ytterdörren slog igen så vände jag mig mot Christian. Han betraktade mig med en blick som såg som att han skulle kunna äta upp mig, och jag kände ungefär lika dant för honom. Han höjde frågande ett ögonbryn mot mig, och jag nickade bekräftande.
"Hur lång tid har vi på oss?", frågade jag.
Christian svarade att det borde ta minst 45 minuter, kanske mer. Franks favoritställe låg en bit bort och han brukade ta taxi dit.

Vi kastade oss över varandra där i soffan. Jag slet av mig mina kläder och Christian slet av sig sina. Efter att jag lagt mig på rygg i soffan ställde han sig på knä mellan mina ben. Jag tog tag om hans lem och drog den mot min fitta. Förspelet var sedan länge avklarat och nu ville jag knulla. En pliktskyldig tanke om kondom for genom mina tankar, men avfärdades snabbt utan åtgärd. Mitt omdöme var avtrubbat av brinnande upphetsning. Mina p-piller skulle förhindra graviditet, men inte eventuella sjukdomar. Men just då var det inget jag orkade eller ville bekymra mig om. Min enda ambition var att få kuk i mig.

Jag insåg när jag höll i lemmen att det skulle vara en av de största jag haft i mig, förmodligen den allra största. Min förväntan och oro förbyttes av förundran när ollonet pressades in mellan mina blygdläppar och tog sin in i min trånga kanal. Med ens blev jag mer uppfylld än jag någonsin varit och jag såg upp på den snygga killen som nu lägrade mig. Hans vältränade, grova kropp. De vackra ögonen. Det koncentrerade ansiktsuttrycket.

Christian tog det behärskat lugnt när han penetrerade mig, förmodligen medveten om att hans storlek krävde det. Mina nervtrådar i underlivet hoppade glädjeskutt och spred sig ut i hela kroppen. Det var en av de skönaste sexstunderna i mitt liv så långt. Det var inte bara att Christian var så snygg och sexig, eller att hans kuk var så skön. Det var det förbjudna i situationen. Att vi knullade i hans kompis lägenhet, hans kompis som jag egentligen tillhörde. Att vi hade hade retats med varandra under nästa ett dygn innan, byggt upp en spänd stämning mellan oss. Allt det där fokuserades nu till ett enda ögonblick av förlösande sex.

Med mitt ena ben upp på soffans ryggstöd och det andra om hans kropp, och med mina armar omfamnades hans starka överkropp låg han snart på mig och knullade mig sanslös. Det var inte så mycket finess eller variation, bara in och ut i ett rått knull. Men det var precis så jag ville ha det just då. Det var precis det jag behövde.

Vi hånglade emellanåt, men oftast behövde vi all luft vi kunde få i oss i flämtande andetag. Ju längre tiden gick, desto fler och längre pauser tog Christian i det intensiva knullandet och jag förstod att han gjorde sitt bästa för att hålla tillbaka orgasmen. Han stannade plötsligt upp och drog sig ut nästan helt, precis när det var som skönast för mig. Jag slog mina armar och ben om honom, drog honom till till mig, fick honom att tränga sig in igen.

”Kom!” bad jag honom. ”Kom i mig!”
Han gjorde några djupa stötar, gnuggade sitt underliv mot mitt när han var längst in. Och det var allt som behövdes för oss båda. Han stönade högt och hela hans kropp darrade till när han började tömma sig i mig. Det var så länge sedan jag knullat oskyddat, så jag hade nästan glömt hur skönt det var. Jag kom lika hårt som Christian, och våra orgasmer rasade genom våra kroppar samtidigt. Hans fyllde mig med sin säd i sprut efter sprut, och min krampande fitta sög i sig allt den kunde.

Det hade varit ett kort och intensivt samlag. Christian drog sig ur och lade sig på sidan om mig med ena armen över min kropp. Hand ena hand greppade mitt stora bröst och kramade det ömt. Lekte lite med bröstvårtan mellan fingrarna. Medan vi låg där tysta och återhämtade oss, och njöt av stunden av tillfredsställelse så smekte Christian lojt mina bröst. Jag hade precis haft mitt tredje samlag på mindre än ett dygn, dessutom väldigt bra sex och med två olika killar. Men ändå pirrade det till av hans sköna smekningar. Denna helg verkade jag helt omättlig.

Jag funderade hur lång tid det gått sedan Frank gick, om vi skulle hinna en omgång till och om Christian skulle orka. Men innan mina fundering hann länge så sa han att var tvungen att gå på toa och tog sig smidigt och snabbt ur soffan. Medan jag låg kvar kände jag hur hans sperma rann ur mig och ner på soffan, men filten låg under mig och skyddade den från fläckar i alla fall.

Christian kom tillbaka från toaletten, och jag flämtade till när han kom emot mig. Helt naken, med en kuk om hängde tungt ner mot golvet. Inte helt slak, men ändå en bit från fullt stånd. När jag satte mig upp stannade han upp en sekund i steget och lät sin blick falla ner på mina stora tunga bröst. Han i princip åt upp dem med blicken, men gick sedan fram och plockade upp sina kläder från golvet framför mig. När han ställde sig upp flyttade jag mig närmre och drog honom till mig. Hans underliv hamnade precis framför mitt ansikte där jag satt i soffan. Jag tog tag om kuken och tog den rentvättade lemmen i munnen direkt.

Till en början var penisen mer mjuk och följsam men i takt med att min sugande mun och smekande hand lekte med den så ökade den i volym och blev hårdare. Efter en liten stund hade jag återigen hans fulla stånd i min mun och hand. När jag tittade upp mötte jag hans febriga blick som såg ner på mig. Han smekte min kind, tog tag om mitt huvud med båda händerna och började föra det fram och tillbaka. Inte hårt eller tvingande, men ändå bestämt. Jag älskade hans balans mellan dominans och hänsyn. Han visade vad han ville. Han visade att han bestämde. Men han visade också att han respekterade mig.

Ändå tog jag till slut kommandot ifrån honom. Jag visste att tiden var knapp och hur mycket jag än skulle kunna tänka mig att suga av honom hela vägen, så ville jag ju knulla igen. Så jag bad honom att sätta sig ner i soffan, och när han gjort det så gränslade jag honom. Utan att någon av oss behövde styra den på plats, så hamnade ollonet på plats vid hålet. Men sperman från föregående sats som glidmedel gled jag enkelt ner över den grova lemmen, och återigen sprudlade mitt underliv av glädje.  

Mina bröst studsade framför Christians ansikte när jag red honom. Han slickade på dem, sög på mina bröstvårtor och klämde på tuttarna. Ibland begravde han sitt ansikte helt mellan mina mjuka kullar. Jag njöt av hans kuk i mig. Jag njöt av hans uppskattande lek med mina bröst. Och jag njöt av synen av den snygga killen under mig.

Jag kom igen. En utdragen, skön orgasm där jag satt skakandes helt nedsjunken i hans knä, med kuken långt upp i mig. Efteråt funderade jag på om Christian också var klar, men han visade tydligt att han ville ha mer. Han puttade av min just då avslappnade kropp åt sidan och bad mig att ställa mig på knä. Med händerna på soffans armstöd svankade jag för honom, och han grymtade nöjt när han tog position bakom mig och gled in med kuken i mig bakifrån. Hans händer var fast placerade på mina höfter när han tog mig med hårda stötar. Hans höfter klatschade mot min rumpa, och mina bröst gungade i takt till stötarna.

För att dämpa mina höga stön så körde jag ner huvudet i en kudde. Christian var nu hänsynslös, och det var tur att jag var rejält uppvärmd. Vissa av stötarna var ändå aningen smärtsamma när han kom för långt in. Men det var på det stora hela alldeles för skönt för att protestera. Smärtan gjorde på något konstigt sett njutningen ännu starkare.

”Nu sprøjter jeg i dig!” stönade han till och pressade sig så långt in som han kunde. Hans sprutande kuk fick mig att komma igen. Ännu en underbar stund där hela min kropp genomfors av våg efter våg av den där förlösande krampande sköna känslan som bara en orgasm kan ge.

När kuken drogs ur mig så flämtade jag till av den plötsliga tomheten. Sperma rann ner för insidan på mina lår, resultatet av två satser som fyllt mig inom loppet av mindre än en timme. Helst av allt hade jag bara velat lägga mig ner och vila, gärna i famnen på den snygga killen som nu ställde sig upp och tog upp sina kläder. Jag insåg att tiden var knapp. Frank kunde komma tillbaka närsomhelst.

Efter att Christian varit på toa kom han tillbaka och gav mig en djup kyss efter att han varit på toan igen.
”Du er helt fantastisk!” Utbrast han och såg mig djupt i ögonen. Han klämde på mina nakna bröst och böjde sig ner, lyfte upp ena bröstet och gav bröstvårtan en sugande kyss. Efter ytterligare en djup kyss på munnen så lämnade han lägenheten med ett leende på läpparna.

Jag behövde duscha. Min kropp var lätt klibbig av svett och mitt underliv var kladdigt av mina och Christians blandade safter, kort och gott stank jag av sex. Osäker på om jag skulle hinna innan Frank kom tillbaka så tvekade jag. Det blev en snabb tvätt på toaletten där jag fräschade till mig hjälpligt i alla fall. Och det var tur för när jag stod och torkade av mig på toaletten så hörde jag ytterdörren öppnas och slås igen ute i hallen. På väg till köket såg jag kaoset i soffan som var i det skick Christian och jag lämnat den. Hans sängkläder och filtar och kuddar i en enda röra. Snabbt rafsade jag ihop det för att inte Frank skulle se våta fläckarna från mina och hans kompis kroppsvätskor.

Det som följde var en lugn eftermiddag. Efter att vi käkat tillsammans tog jag den välbehövliga duschen. Jag tog god tid på mig i duschen, där jag tvättade bort resterna av fyra knull med två olika killar. Ett helt galet dygn! Så långt i livet det konstigaste och härligaste dygnet med avseende på sex. Framför spegeln tog jag ännu längre tid på mig, där ansiktet sminkades och håret fixades.

Resten av tiden spenderades i soffan i lugn och ro. Jag låtsades inte om Franks diskreta inviter till sex, dels för att inte förstöra håret och sminkningen, men mest för att jag just då kände mig ganska tillfredsställd efter Christians och mina aktiviteter.

På kvällen gick vi ut igen. Denna gång på ett annat ställe än kvällen innan men till stor del med samma gäng. Återigen en rolig kväll, med vin, drinkar och dans. Åtskilliga danska killar gjorde framstötar på mig och konkurrerade med Frank och Christian. Jag kände händer lite överallt på min kropp när de tog sig friheter att tafsa, och emellanåt ett hårt stånd mot mina lår. Det var inget jag hade något emot, även om jag vet att många tjejer blir väldigt upprörda när det händer. Missförstå mig rätt, jag tycker inte att man som kille har rätt att göra så, och det är ett förkastligt beteende. Men jag har aldrig haft några problem med det. Dels för att jag ibland bjuder in till det, och njuter av uppmärksamheten. Men också för att jag inte har några problem att avvisa och säga ifrån om jag tycker någon går för långt.

Under kvällen betalade jag inte en enda drink eller glas vin. Alla killar bjöd villigt på allt jag ville ha, så klart med om förhoppning om mer av min uppmärksamhet. Frank som insåg att han riskerade att förlora striden om mig gjorde senare under kvällen flera försök att återta "sin tjej". Han fick också bekräftelse på sina ansträngningar. Oavsett hur mycket jag njöt av uppmärksamheten från andra så hade jag inga andra planer än att tillbringa natten i hans säng. Så Frank och jag dansade och hånglade. Vi satt och myste i en soffa i en åtskild del, smekte varandra, sippade på lite vin snackade och hånglade. Vid något tillfälle drog jag till och med ner gylfen på hans byxor och stack in en hand för att krama om den svällande kuken. Jag började bli kåt igen. Men där och då blev det inte mer.

Någon timme senare mötte jag Frank igen, precis innanför entrén där jag kom ifrån. Frank drog mig till sig och jag mötte hans initiativ till en kyss. Bakom mig slöt Christian upp. Undrar om han känner smaken av kuk och sperma i min mun, tänkte jag. Han kunde ju inte veta att hans bästa vän precis sprutat mig i munnen. Han verkade dock inte märka något.
”Hvor har du været?” Frågade han.
”Jag var tvungen att ta lite luft. Christian hängde med. Han tror tydligen inte att jag kan ta hand om mig själv.” Fnittrade jag och sneglade bak mot Christian som rodnade.

Jag hade en stund tidigare hamnat i samtal med Christian och han hade börjat flörta eftersom vi just då var själva. Och jag var som sagt kåt och väldigt mottaglig, speciellt för Christian. Han hade lockat med mig ut och i en gränd bakom en container hade han pullat mig till en orgasm medan vi kysstes och hånglade. Jag hängde som en trasa i hans famn, tills han släppte ner mig på marken. Vi hade sen hjälpts åt med att knäppa upp hans byxor, så att jag snart hade hans stora hårda kuk i handen och munnen.

Vi hade båda insett det känsliga stället vi var på så jag använde all min skicklighet att avsluta snabbt, och Christian gjorde säkert inte mycket för att hålla igen. Efter en inte alltför lång stund hade han varnat mig för att det var dags, vilket jag besvarade med att ta honom så djupt jag kunde och mjölkade honom med mun och hand. Jag hade svalt varenda droppe av den stora satsen och Christian hade stönat och skakat så jag nästan trodde han skulle ramla omkull.

Men allt det där visste så klart inte Frank någonting om när jag frågade om han ville köpa mig lite vin och ett glas vatten. Jag var både törstig och behövde skölja ur munnen. Snart satt jag med mina glas framför mig och Frank bredvid mig i en soffa igen. Vi snackade och hånglade. Dansade lite och pillade på varandra. Frank var säkert sprängkåt, vilket bulan i hans byxor avslöjade, och jag blev själv alltmer sugen på att gå till sängs med honom.

Någon timme senare låg vi nakna tillsammans i hans säng. Tydligen tyckte han att förspel inte behövdes för han trädde på en kondom och kröp in mellan mina ben. Det var inget jag hade problem med, hela kvällen hade varit ett enda långt förspel för mig, och då inte bara med honom. Så min fitta var våt och redo när hans ollon letade sig in och kuken penetrerade mig i en enda lång stöt. Knullet var intensivt från start. Han låg stödd på raka armar och knullade mig så hårt att sängen dunkade i väggen och brösten gungade våldsamt fram och tillbaka. Hans febriga, nästan desperata blick, var riktad mot våra mötande kön och mina svallande bröst. Precis när jag trodde att han skulle komma så drog han sig ur och sa åt mig att vända mig om. Jag ställde mig på knä och lät mig tas bakifrån i samma intensiva tempo. Hans höfter mötte min rumpa för varje hårda stöt.

Hur kåt jag än var just då, och det var underbart skönt, så låg orgasmen hela tiden och lurade på mig. Precis när jag trodde jag skulle komma så gick det tillbaka. Jag blev allt mer frustrerad när jag inte kunde komma, och till slut så stönade Frank till, greppade mina höfter hårt och pressade sig mot mig. Kuken svällde i mig och kondomen fylldes med hans säd.

Han drog sig ur och besviket kände jag hur han föll ner i sängen, medan jag lade mig ner på mage. Min förhoppning om att han skulle kunna fortsätta, eller åtminstone smeka mig till orgasm grusades när jag förstod att han nästan direkt somnade. Frustrerat började jag smeka mig själv. Jag tittade på den sovande killen bredvid mig. Betraktade den slanka fina kroppen, och kuken som låg halvsvullen med den fyllda kondomen fortfarande hängandes från toppen. Jag funderade på om jag skulle försöka få liv i honom igen, men han verkade helt däckad. Mina fingrar tycktes inte kunna ge mig det jag behövde. Mina tankar vandrade till vardagsrummet, och killen som jag visste låg i soffan där ute. Killen som redan gett mig flera orgasmer. Killen som hade en fantastisk kropp och underbart skön kuk.

Jag steg upp ur sängen och trippade helt naken ut i vardagsrummet. Två ögon betraktade mig nyfiket från soffan när jag försiktigt stängde dörren till sovrummet bakom mig. Sedan gick jag långsamt fram till soffan, lät Christian ta in hela min kropp. Han drog undan täcket och blottade sin kropp. Hans kalsonger var neddragna och hans ena hand hade ett fast tag om ett stort stånd. Uppenbarligen hade han legat och runkat till ljudet av knullandet i rummet bredvid. Jag satte mig vid hans ben och smekte upp längs med det muskulösa låret. Kuken föll med ett smackande ljud mot hans mage när han släppte taget om den.

Min hand fann den mjuka renrakade pungen, och jag smekte den ömt. Kuken hoppade till och Christian flämtade upphetsat. Jag smekte uppåt, upp över skaftet på kuken, fingrade lite på den lilla strängen på undersidan av ollonet, och smekte sedan neråt igen. Under en stund så smekte jag så där upp och ner, och Christian vred sig frustrerat i soffan. När jag greppade kuken längst ner och lyfte upp den så stönade han till, lyfte sig uppåt i soffan, tog ett tag om min nacke och drog mitt huvud ner mot kuken. Jag omslöt ollonet med mina läppar och sög på det samtidigt som jag gav skaftet några lugna smekningar med handen.

Christian verkade gillade det jag gjorde och lutade sig tillbaka i soffan igen. För andra gången på kort tid sög jag nu av den stora kuken, men till skillnad från förra gången så fick jag inte svälja hans sats. För efter en stund sugande och runkande så puttade han bort mig, och visade mig ner på rygg i soffan. Först trodde jag att han skulle köra kuken i mig direkt för han tog plats mellan mina ben och lade sig över mig. Ollonet pockade på min våta fittöppning medan han kysste mig hårt. Hans tunga letade sig in i min mun och lekte med min. Mina höfter rörde sig uppåt mot staken som trycktes mot mitt underliv så att blygdläpparna delades och gav plats till det grova ollonet. Jag längtade efter att återigen bli fylld av kuk, och jag längtade efter just hans kuk.

Då drog han sig plötsligt istället bort och började kyssa sin väg ner över min kropp. Mina båda bröstvårtor fick varsin omgång med kyss och sug, innan hans varma läppar letade sig ner över magen. Hans varma andedräkt fyllde mitt underliv med förväntan. Med heta, våta kyssar på insidan av låren, på blygdbenet, i ljumskarna och sedan över blydgläpparna så retade han mig som jag retat honom tidigare. Jag tog tag om hans huvud och tryckte hans ansikte in i mitt underliv för att få honom att ge mig det jag ville och behövde ha. Christian gjorde mig till viljes och stack in tungan mellan blygdläpparna och drog den i ett långt drag mellan dem upp till den känsliga lilla knoppen. Men bara precis så att tunga strök över lite retfullt.

Han lapade mig med retsamma tungrörelser en stund och jag vred mig som en mask på en metkrok. Samtidigt som hans tunga efter en stund trycktes mot klitoris så började han reta mitt fitthål med ett finger genom att rotera precis i ingången. Långsamt ökade han stimuleringen av mina nerver i underlivet, och långsamt byggdes min orgasm upp. Det liksom bubblade i hela underlivet till slut, men precis när jag kände att jag var på väg att falla över kanten så slutade han plötsligt. Det tog dock bara någon sekund innan Christian var över mig och penetrerade mig med sin kuk. I ett enda drag var han helt inne i mig, och fyllde min längtande fitta med sin stora, härliga lem.

Förspelet var över och det var ingen lugn, försiktig start. Han började direkt knulla mig hårt, och inte mig emot. Frank hade ju först värmt upp mig med sin kuk, och sen hade Christian använt tunga och fingrar för att gör mig redo. Soffan skrapade mot golvet när hans hårda stötar fick den att gunga och mina bröst studsade fram och tillbaka. Han låg över mig och stödde sig på raka armar och betraktade med dimmig, kåt blick min kropp under sig. För att få honom ännu längre in i mig lade jag upp ena benet på soffans ryggstöd, och lindade det andra benet runt honom. Christian tog dock direkt tag i benet om honom, satte armen under och lyfte upp det vilket gjorde att mitt underliv riktades ännu mer rakt upp mot hans stötande höfter.

Vi hade för länge sedan glömt bort Frank i rummet bredvid när Christian drog sig ur mig och gränslade mig över magen. Lemmen gungade stor och tung över mina bröst, glansig och hal av mina safter och hans försats. Han tryckte ner den mellan mina bröst och jag satte mina händer på utsidan om vardera bröst och pressade ihop dem om hans kuk. Det var första gången som jag i mitt då unga liv blev bröstknullad. Visst att jag tidigare lekt med kukar mellan brösten när jag sög av andra, men det hade inte varit ett riktigt bröstknull som nu.

Den uppsmorda kuken gled fram och tillbaka mellan brösten utan större friktion. Den nya upplevelsen gjorde mig ännu mer upphetsad. Så coolt att känna den hårda kuken mellan mina mjuka bröst, se Christians nöjda min, höra hans ansträngda andetag och betrakta den snygga kroppen med spända magmuskler över mig. Han tog tag om mitt huvud och böjde fram det och tryckte samtidigt höfterna mot brösten så att ollonet plus lite till tittade fram i klyftan. Jag förstod direkt vad han var ute efter och lät min tunga svepa över den glansiga ytan. Jag spelade med tunga på strängen på undersidan och sög sedan in hela ollonet i munnen. Han kved av kåthet, och började sedan knulla brösten igen.

Precis när jag började fundera på om han skulle spruta mellan dem, och hur det skulle kännas så drog han sig tillbaka och började kliva av mig. Han drog sig med mig, satte sig i soffan och lät mig gränsla honom. Jag satt med det hårda ståndet under mig, kände hur det spände mot mitt underliv när jag blev med blygdläpparna över dess längd. Christian stönade och sög på mina bröst. Jag lyfte på höfterna, tog tag om lemmen och satte den tillrätta mot hålet. Sedan gled jag ner och lät mig penetreras av honom igen. I några sekunder bara satt jag stilla i hans knä och njöt av känslan av hans underbara kuk som fyllde mitt inre helt. Sedan började han röra på sig under mig och jag följde med. Vi fann en gemensam rytm, med hans händer på mina höfter som styrde tempot och rörelserna. Mina händer på hans axlar. Brösten dinglandes och gungandes framför hans ansikte. Emellanåt fångade han in en bröstvårta i munnen och sög till.

Min orgasm sprakade som gnistor i mig när den kom. Den var lång och oerhört stark, den starkaste på länge, förmodligen någonsin. Som om hela helgens samlade kåthet, upplevelser och sex samlades i en enda singularitet. Christian höll hårt om mig och lät mig kontrollerat falla ner åt sidan i soffan. Kuken gled ur mig, och tomheten den lämnade efter sig var så påtaglig att jag flämtade till.

Jag kände mig halvt borta ett tag, och följde bara hans handfasta kommandon. Det blixtrade till i mig och min fitta hoppade glädjeskutt när han trängde in i mig igen. Men jag orkade inte mer än att bara ligga där och ta emot hans alltmer intensiva stötar. Det hade varit en lång dag och natt, med mycket känslor och åtskilliga orgasmer. Så min kropp hade tömts på energi. Så jag gjorde mig enbart tillgänglig för Christians njutning och att han skulle få avsluta. Vilket han snart gjorde. Det var många nya upplevelser denna helg och ytterligare en kom då. Han frustade till och tryckte sig djupt in i min fitta, höll kuken där någon sekund innan han drog sig ur.

Kuken han precis bara lämna min fitta innan det första sprutet kom. Han greppade sin lem och tömde sig med runkande hand över min mage och venusberg. Flera sprut målade min kropp med den varma sperman, till och med så att ett par droppar landande på mitt ena bröst. De sista få små dropparna lämnade han säkert inne i mig, för han tryckte in kuken i mitt sköte igen och en skakning for genom hans kropp.

Han föll ner tungt över mig och gav mig en djup kyss, innan vi började hämta andan. Jag kände hur kuken långsamt slaknade i mig och gradvis gled ur. Innan vi somnade tillsammans där i soffan, något som jag förvisso gärna gjort, så tog jag mig upp och gick på toan. Sperman rann nerför min kropp och droppade på golvet på väg dit, men jag brydde mig just då inte om mycket annat än att komma i säng.

Fem minuter senare kröp jag ner bredvid den snarkande Frank igen. Kondomen låg i en blöt fläck på lakanet där den tydligen fallit av honom, så jag kastade bort den innan jag lade mig ner. Inom några få sekunder så somnade jag hårt.

Dagen efter gick i bakfyllans tecken. Vi var alla tre trötta och slitna, och låg som utslagna i soffan efter att ha ätit frukost. Efter ett par timmar turades vi om att duscha, och det var Frank som började. Så fort dörren stängdes så var jag i Christians famn igen. Vi hånglade lite men orkade inte ta det längre än så, och vi insåg att vi ändå inte skulle hinna. Men vi klämde, pillade och kände på varandra med händerna under kläderna. Hade en mysig och gosig stund i soffan tills vi hörde hur Frank började bli klar. Jag hade ett fast tag om Christians lem och smekte den mjukt med handen nere i hans kalsonger när toalettdörren öppnades. Snabbt, om än motvilligt, släppte vi taget om varandra och satte oss tillrätta i soffan.

Christian tog Franks plats i duschen. I ett styng av dåligt samvete, och upphetsning efter att ha lekt med Christian, så satte jag mig nära Frank och lade en hand på hans lår. Jag smekte uppför låret och lät min hand landa på bulan i skrevet. Han log och kysste mig passionerat. Kuken växte snabbt under min smekande hand, och till slut så började jag dra i linningen på hans byxor för att dra ner dem. Han hjälpte till att dra ner både byxor och kalsonger i ett svep så att kuken sprätte fram. Jag satte mig på knä i soffan och tog hans kuk i munnen och började suga. Franks grymtade nöjt och grävde ner sina händer i mitt hår. Kuken smakade tvål, men det ersattes snart av den maskulina smaken av kuk.

Jag insåg att vi inte hade så mycket tid på oss, och jag hade vid det här laget bestämt mig för att suga av honom hela vägen. Så jag använde återigen all min erfarenhet och skicklighet till att få honom att komma så fort som möjligt. För att även Frank skulle förstå det så bad jag honom att spruta mig i munnen. Och det gjorde han bara någon minut efter det. Hans återhållsamma stön ackompanjerade spruten som i puls efter puls tömde sperman i min mun. Efter att ha svalt satsen slickade jag noggrant av kuken i jakt på några missade droppar. Precis i tid till att vi hörde låset på toalettdörren gå upp så fick Frank ner sin halvstyva lem i kalsongerna igen.

Jag lämnade grabbarna själva i 45 minuter medan jag duschade av mig, sminkade och klädde på mig. Tågets avgångstid hemåt närmade sig, så det fanns ingen tid kvar att lata sig. I takt med att jag piggnade till så kom min bakfyllekåthet smygande. Min lek med grabbarna hade så klart inte heller gjort saken bättre. Men tyvärr så fick jag åka hem den dagen utan att få knulla. Men jag kunde knappast klaga. Det hade varit mitt livs vildaste helg, med sex med två olika killar omväxlande. Vid ett tillfälle då Frank inte hörde eller såg, så fick jag Christians nummer, och han bad mig att höra av mig. Han erbjöd sig till och med att resa till Sverige och besöka mig.

Där och då så var jag helt inställd på att ta hans erbjudande och ha honom helt för mig själv några dagar i min lägenhet. Men så blev det aldrig, och jag kommer inte ihåg varför egentligen. Vardagen kom väl emellan. Nya killar och nya kukar tog plats. Men nu idag kan jag nästan ångra mig, för när jag tänker tillbaka på Christian så minns jag en fin kille. Som dessutom hade en snygg kropp, skön kuk och var bra på att knulla. Vi hade säkert kunna ha haft mycket roligt tillsammans.

Så det var min berättelse från min ungdoms vilda dagar. Och de omtumlande händelserna som fick dessa minnen att väckas till kanske jag skriver om i nästa novell...

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Huldran

Trevlig att läsa om en sådan weekend i Danmark.

Tack, // Huldran.

19/2, 2023 kl. 13:54