Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/2, 2023 kl. 13:07, av Sandersson

Kaffe med dopp

Del 2 av 2 i serien En brats liv och lustar

Den kaxiga bratten är snuvad på konfekten men hon ger inte upp. Hon SKA ha kuk med tillhörande orgasm innan dagen är slut!

Pling!

Klockan ljuder men inget händer. 

Pling! Pling! Pliiing!

Var sjutton är han? Somnade han där inne på golvet efter sprutet?

Precis när jag ska ge den lilla mässingsklockan vad den tål, öppnas dörren till köket och ynglingen kommer ut.

"Förlåt, jag hörde inte", mumlar han och flackar med blicken på allt annat utom mig. "Jag städade där bakom. Det var så smutsigt och ... öh ... Du vet, tidigare så tappade jag en flaska med..."

"Jag skiter i vad du gjorde i köket", avbryter jag. "Lyssna noga. Jag är kåt och desperat. Har du slickat fitta nån gång?"

Han spärrar upp ögonen och kinderna som redan var rödrosiga antar en pionröd nyans.

"Va? Jag ... jag förstår inte frågan. Det lät nästan som om du..."

"Har du slickat fitta? Ja eller nej?" smattrar jag som en förhörsledare på speed.

Han sliter handen genom håret och vrider på sig.

"Nja, alltså ... öh... Jag har liksom aldrig fått chansen", säger han och klöser på en osynlig fläck i bordsskivan. "Men jag har kollat mycket på nätet och ... och övat lite på ... på ... öh..."

"Övat på vadå?" säger jag men kommer på att jag inte vill veta. "Strunt i det. Du kan få öva på en riktigt fitta, vill du det?”

”Ja för fan!” utbrister han och lyser upp som en julgran, men blir snabbt allvarlig. ”Men vi kan inte hålla till här. Chefen skulle ge mig kicken på dirren om han fick reda på det. Kom med mig.”

Jag följer honom in i köket. Han kollar hela tiden över axeln som om han är orolig att jag har ångrat mig och vänt om.

”Här”, säger han och öppnar en smal dörr intill en bred stekhäll i rostfritt stål.

Jag kliver in i ett förråd där golvytan är minimal och väggarna täcks av fullproppade hyllor som når upp till taket.

”Fint”, mumlar jag och snurrar runt på stället. ”Var vill du ha mig?”

”Vänta”, säger han och stänger dörren. Han tränger sig förbi och tar tag i en stor brun pappkartong. Snabbt river han upp den och tippar omkull den så att en hög med diskhanddukar och förkläden ramlar ut på golvet. Han hukar och sprider ut dem innan han reser sig och nickar mot den provisoriska bädden.

”Vad tror du? Kan det funka?”

Hur lågt kan jag sjunka, tänker jag och lägger mig på rygg. Redo att ge honom ett försök i alla fall.

Han sätter sig på knä mellan mina särade ben och lutar sig fram. Men så stannar han och rynkar på näsan.

”Öh… det är lite kladdigt.”

”Ja det är sperma. Kan du slicka bort det, är du gullig?” säger jag och lyfter huvudet och ser på honom där han sitter och ser ut som att lider av helvetes kval. Äntligen ska han få slicka fitta men den är täckt av en annan mans sats.

”Eh… jag vet inte om fixar det”, mumlar han utan att slita blicken från min fitta. ”Jag gillar inte kladd.”

”Hör här”, säger jag och halvsätter mig upp med armbågarna i golvet. ”om du slickar mig så att jag kommer så ger jag dig ditt livs avsugning sen. Okej?”

Han väter läpparna och nickar ryckigt.

”Javisst, för fan, inga problem. Vänta, jag ska bara ...”, säger han och nappar åt sig en handduk från golvet som han använder för att torka av mig noga.

Jag lägger mig till rätta och blundar för att slippa det skarpa skenet från lysrören i taket. Han lägger sina varma fuktiga händer på mina knän och jag känner hans andedräkt innan en blöt tunga dras mellan mina blygdläppar. Jag håller andan och väntar på den sköna känslan.

Den infinner sig inte. Istället blir jag irriterad och ännu mer frustrerad. Han slafsar runt och lyssnar inte när jag försöker förklara hur han ska göra.

Efter en stund ger jag upp. Denna ivriga unga man kommer inte att lyckas med sitt uppdrag och dessutom distraherar han sig själv genom att runka samtidigt. Jag trycker bort honom och reser mig.

”Vänta, var ska du?" säger han och följer mig genom köket och ut i kaféet, med byxorna nere vid knäna och kuken fortfarande i sin hand. "Min avsugning då?”

Jag snurrar runt och höjer ett ögonbryn:

”Slickade du mig till orgasm?”

”Öh, nä men…”

”Precis! Ingen orgasm, ingen avsugning.”

”Men kom igen! Jag fick bara fem minuter på mig. Inte ens Aron hade fixat det på så kort tid.”

”Aron?”

”Ja, han som …” säger han och nickar mot mitt skrev.

”Känner du honom? Vet du var han jobbar?”

Ynglingen rycker på axlarna och drar upp byxorna och knäpper gylfen. Synbart sur.

”Han jobbar på mäklarfirman intill. Kommer alltid in och dricker kaffe mitt på dan.”

Mycket intressant! Ladies and gentlemen. I have a plan!

 

Receptionisten ser skeptiskt på mig över de smala glasögonbågarna:

”Jag kan inte hitta någon bokning i ditt namn och dessutom sitter Aron i ett möte just nu.”

”Är det dubbelbokat? Det här är oacceptabelt”, säger jag och trummar irriterat med mina välmanikurerade naglar mot receptionsdisken. I min andra hand håller jag en varm pappersmugg som doftar ljuvligt.

Hon snörper på de smala läpparna.

”Jag står gärna till tjänst om du vill boka en ny tid.”

”Nonsens!” fräser jag. ”Var sitter han? Aron har själv kontaktat mig och begärt att jag ska komma.” Jag SKA komma!

Hennes ögon flackar mot en dörr i slutet av korridoren innan hon snabbt fokuserar på skärmen framför sig.

”Få se nu … han har en lucka på tisdag efter lunch.”

Jag vänder mig om och går med raska steg till dörren. Sliter upp den och kliver in i ett konferensrum. Tre kostymklädda herrar sitter vid huvudändan av ett avlångt bord. De tystnar och stirrar på mig. Den ene är Aron aka Kaffemannen. Han reser sig med rynkad panna och öppnar munnen.

Receptionisten rusar in och ställer sig framför mig.

”Ursäkta Aron. Hon bara sprang in fast jag sa att du inte var anträffbar”, säger hon och vrider sina händer. ”Ska jag ringa vaktbolaget?”

”Nej, det behövs inte. Du kan gå, jag tar det härifrån”, säger han och stoppar händerna i kostymbyxorna i en nonchalant gest.

Receptionisten ger mig en isande blick när hon vänder om och lämnar rummet. Dörren stängs bakom mig och jag försöker komma på något att säga för att få det överflödiga manfolket ut ur lokalen.

”Jag har ditt kaffe”, slänger jag ur mig. ”Du glömde det på disken för du hade så bråttom till mötet.”

Snygg lögn. Det förklarar varför jag är här men det avhjälper inte gubbproblemet. Förresten är de inte gubbar, noterar jag i förbifarten när jag går fram till Aron med muggen. De två herrarna är medelålders. Den ena är rödlätt och snaggad, och den andra har mörkt vågigt hår med grått i tinningarna. De är stiliga alla tre. Särskilt Aron som ler brett mot mig när han tar muggen ur min utsträckta hand.

”Just ja … hrm … jag glömde kaffet. Så snällt av dig att komma hit med det. Vad heter du, förresten?”

”Ella”, säger jag och rodnar som en skolflicka. ”Du glömde något annat också men det kanske vi kan ta senare? Jag vill inte störa ert möte.”

”Nej, det är ingen fara. Vi var precis klara. Du kan väl sätta dig ner”, säger han och drar ut stolen bredvid den rödlätte mannen.

Aron väntar tills jag har satt mig innan han slår sig ner vid huvudändan av bordet.

”Låt mig få presentera mina kollegor. Bredvid dig sitter Mats och mannen mittemot heter Gustav.”

”Trevligt att träffas”, mumlar jag och ger dem en flyktig blick, i tur och ordning.

Gustav ger mig en flirtig blinkning, och Mats ögon pilar mellan min urringning och mina läppar. Plötsligt känner jag mig blyg och obekväm. Tänk om de känner lukten av min savande fitta?

Aron lutar sig tillbaka och lägger armarna i kors.

”Så … Ella, nu tycker jag att du ska berätta varför du egentligen kom hit, hm? Är det inte så att du har tänkt över ditt tidigare beteende och vill be om ursäkt?”

Tänker han prata om det här nu medan de andra hör på? Okej, fine! Jag sänker blicken och pillar på tumnageln.

”Ja Aron. Det var oförskämt av mig. Jag vet inte vad som flög i mig. Jag var bara så … så…”

”Kåt?”

Jag tittar förfärat på Mats och Gustav men de ler bara som hungriga införstådda vargar. Aron har berättat för dem! Vad tycker jag om det? Är jag arg? Nä … snarare blir jag ännu kåtare. Istället för att beta av mötesagentan har de tydligen pratat om vad Aron gjorde med mig på kaféet.

”Ja så var det. Jag behövde en orgasm men du gjorde mig bara kåtare och sen stack du”, säger jag och plutar surt med underläppen.

Gustav lägger en hand på min underarm.

”Stackars liten. Så kan vi inte ha det, va?”

Mats lossar slipsknuten och drar det smala svarta tyget över huvudet.

”Nej, det måste vara jobbigt att gå runt och vara så kåt. Vi står gärna till tjänst, om du vill.”

Hörde jag rätt? Missförstod jag på något vis eller vill de ha sex med mig? Alla tre!? Jag ser på dem i tur och ordning, och möter bara allvarliga mörka blickar. Japp, de är sugna på mig!

Ivrigt öppnar jag munnen för att tacka ja men Aron hejdar mig när han lägger sin hand på min.

”De behöver inte vara med om du inte vill. Jag kan köra ut dem och ta hand om dig själv. Säg bara hur du vill ha det så fixar jag det.”

”Jag vill att alla stannar kvar, och om jag får bestämma så vill jag bli grundligt knullad.”

”Det ska vi nog kunna ordna”, säger Aron och reser sig. ”Jag ska bara hämta en grej.”

Han lämnar rummet, och medan han är borta hinner Mats lyfta upp mig på konferensbordet, och med Gustavs hjälp tar han av mig sommarklänningen och bh:n. Jag ligger på rygg och känner deras smekande händer på min heta hud. Mats nyper i mina bröstvårtor så att det ilar skönt, och Gustav särar mina ben och känner efter hur våt jag är.

”Mm, vilken fin liten fitta du har”, mumlar han och kysser mig lätt på insidan av knäet. Sträv stubb kittlar min känsliga hud.

”Vi flyttar till mattan framför soffan”, säger Aron som tydligen återvänt. Han låser dörren och hjälper Mats att styra undan soffbordet.

Gustav har slickat och nafsat hela vägen ner längs insidan av låret och kommit fram till min bultande klitoris. Jag vrider mig under honom. Stönar och tippar bäckenet uppåt så att han ska komma åt med tunga och läppar. Så här ska det kännas! Gustav vet vad han gör!

Orgasmen hägrar men avbryts när han rätar upp sig och ersätter tungan med sin kuk. Utan förvarning tränger han in och börjar knulla mig hårt. Åh, gud! Jag har dött och kommit till kåt-himmelen. Underbart!

”Flytta henne hit”, säger Aaron som står vid soffan, naken från midjan och neråt, och runkar sin härliga kuk.

Gustav lyfter upp mig, fortfarande med kuken djupt inne i mig. Jag lindar benen runt honom och vi hånglar medan han bär mig till mattan. Han lägger sig på rygg med mig ovanpå.

En hand klatschar till på min ena skinka och jag gnyr högt.

”Fina ränder”, säger Mats hest. ”Varför knullade du inte hennes sexiga röv på kaféet?”

”Inget glidmedel men nu har vi”, säger Aron och räcker en tub till Mats. ”Varsågod, du kan ta den tighta lilla analen så tar jag munnen.”

Händer det här verkligen eller har jag en av mina kåta drömmar där jag vaknar upp precis när jag ska komma?

Aron står framför mig och stöter ollonet mot mina läppar.

”Gapa stort, stumpan, så ska du få något gott”, säger han och virar in handen i mitt hår.

Jag gapar lydigt och han styr in kuken så långt att jag kväljer. Gång på gång kör han in den, och salta droppar rinner i halsen, saliv hänger i en tråd från hakan.

Något kallt och kladdigt droppar mellan mina skinkor. Försiktiga fingrar masserar och töjer mitt trånga hål. Ett finger. Två fingrar. Ett grovt ollon tar deras plats. Pressar på. Gradvis slappnar ringmuskeln av och släpper in honom.

Känslan av att fyllas så totalt får mig att stöna dovt runt Arons kuk. Tre män knullar mig samtidigt och jag är så våt att det slaskar i fittan när Gustav kör in kuken underifrån. Tillsammans är vi en homogen svettig massa som kopulerar vilt och högljutt. Jag undrar om receptionisten hör oss? Det gör hon säkert och nu får hon sitta där och vara chockerad bäst hon vill för nu får jag så mycket kuk jag vill. Äntligen!

Mats kommer först. Med ett utdraget stön gräver han in fingertopparna i mina höfter och sprutar min rumpa full med varm sperma. Men jag kan inte fokusera det just nu för Aron håller mitt huvud med båda händerna och munknullar mig stenhårt. Dessutom har Gustav ökat tempot under mig och lagt till en masserande tumme mot klittan. När han biter mig i en bröstvårta kommer jag hårt, och armarna och låren börjar darra okontrollerat.

Aron drar ut kuken och börjar runka den framför min mun:

”Gapa”, väser han med kåtdimmiga ögon. "Ut med tungan."

Jag gör honom till viljes och belönas med en tjock krämig sats på tungan och i halsen. Jag sväljer allt och slickar mig om munnen.

”Mm, tack”, suckar jag belåtet. ”När har ni nästa möte?”

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Sandersson

RuterEss. Det kanske blir ett kafferep? Haha!

28/2, 2023 kl. 17:17

#2

Sandersson

Trevligt att höra att du blev andfådd, RuterEss! Jag har en idé om hur det kan fortsätta men är osäker på hur mycket Bubblans läsare tål.. Haha!

28/2, 2023 kl. 16:27

#1

RuterEss

Tänk vad ett kraftigt sug (efter kaffe då) kan leda till. Så snabbt, hårt och intensivt att man blev rent andfådd. Blir det möjligen fler kaffebjudningar?

28/2, 2023 kl. 16:12