Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/2, 2023 kl. 19:34, av RuterEss

Hänt i Veckan

Fredag kväll. Jobbveckan var över, men framför allt, regeringen hade lyft bort de restriktioner som styrt allas vår tillvaro i närmare två års tid.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#11

Plutten1

Dessvärre läser jag inte på min telefon, av olika orsaker. Jag är väl medveten om att man kan inte tillfredsställa alla. Därför skriver jag enbart stories som jag själv skulle vilja läsa.

Skriv gärna en fortsättning på denna men även andra. Det är alltid kul att läsa andras alster, även om jag själv varit dålig på att ge feedback.

Ha det gött

//Plutten

19/2 kl. 18:08

#10

RuterEss

#Plutten1.

Tack för din kommentar och feedback. Jag har försökt tighta till novellen lite. Det ser bra ut på dator (jag antar att det är på en sådan du läser). På telefon, som är mitt huvudsakliga verktyg, både för att skriva och att läsa, blir det däremot näst intill olidligt kompakt.

Som i så många andra sammanhang är det omöjligt att tillfredsställa alla, och jag har kanske varit lite för fokuserad på att det skall se bar ut på min smartphone, men jag skall försöka ha mina datoranvändande läsare i åtanke i fortsättningen.

"Fortsätt gärna skriva fler", säger du. Menar du då en fortsättning på denna? Hmmmm. En idé finns faktiskt, men den får vänta. Jag har ett helt gäng halvfärdiga noveller, några fristående, några i serie, som väntar på min uppmärksamhet.

Än en gång TACK!

// RuterEss

19/2 kl. 11:29

#9

Plutten1

Hänt i veckan, eller "hänt i vecket" som en del kallade den.

Bra skriven men för min egen del uppskattar jag inte alltför stora mellanrum mellan meningar och text. Det gör att jag fokuserar på helt andra saker och förlorar helheten. Men smaken är som baken. I alla fall, fortsätt gärna skriva fler..

Ha det gött

//Plutten

17/2 kl. 12:46

#8

Huldran

"Hänt i Veckan!" Jag hittade klippet - med ögonen, vilka ihärdigt stirrade på mig från rutan och som kunde ha sagt de bevingade orden. Och jag tänkte förväntansfullt: Snart händer det igen! Igen och jag får lindring.

Herr RuterEss, Du har verkligen anlag för denna hantering. Att få kvinnor att känna och snart börja att reagera. Först med enstaka droppar på golv eller på vilket underlag det än må vara. Något senare med den egna kroppens ofrivilliga rörelser med höfterna fram och tillbaka. Då, med siktet inställt på att förhöja lidelsen hos personen som läser eller är under en sådan behandling. Svettig och frustande, utan möjlighet att komma undan.

Det Du skrivit är den njutningsbara bruksanvisningen! Well done!

Hälsning och tack, //Huldran.

17/2 kl. 01:07

#7

RuterEss

#Jossan_mylf! Tack! Vad roligt att du gillade den ... och hann få ögonen på den precis innan den "trillar ut" från förstasidan.

14/3, 2023 kl. 04:30

#6

Jossan_mylf

Sjukt bra novell. ????

13/3, 2023 kl. 18:23

#5

RuterEss

Tack #Hailey. Och jag trodde nog det ...

26/2, 2023 kl. 19:49

#4

Hailey

Underbar novell! Och ja, du hade rätt…..

24/2, 2023 kl. 19:54

#3

RuterEss

Tack #MalmöLars!

Från början var det en specifik tv-personlighet som hade huvudrollen, men jag valde till slut att hålla det lite mer allmänt. Jag ville inte peka ut henne allt för tydligt.

Kul att du gillade den.

24/2, 2023 kl. 14:26

#2

RuterEss

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

24/2, 2023 kl. 13:53

Läs in fler