Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/4, 2023 kl. 14:18, av Nilsr

Hur jag knullar min dotter och hennes kompis

Del 3 av 3 i serien Pappa med dotter och hennes kompisar

Jag läste om vad många fantiserar om att göra eller vara med om. Här har jag försökt ta med en del av dem ålder, incest, oskuld, inför publik, olika kulturer, smisk.
Tar gärna emot både gillanden och kommentarer. Sporrar framtida berättelser.

Jag bor tillsammans med min dotter Emma, sexton år. När vi är ensamma går vi bägge ofta omkring nakna. Ibland tar hon hem kompisar, de vet om att de gärna får klä av sig också. För en tid sedan kom Sara med hem. Sara var oskuld. När hon var ”tvungen” att också klä av sig visade hon sig vara en fantastisk ung tjej, med små söta bröst och en rumpa man bara vill ha, krama, kyssa och inte minst älska. Det slutade med att jag fick ta hennes oskuld i alla hål under kvällen och natten. Sedan var hon ofta hemma hos oss.

Min dotter Emma, såg oss hångla och älska, ville ofta vara med. Jag hade aldrig rört min dotter eller hon mig. Ja, det är klart, visst hade vi kramats och pussats, så som man gör med sina barn. Men inget utanför det. Nu ville hon vara med när jag och Sara lekte och hade sex. Hon började hålla i min kuk, hjälpte till att rikta in den i Sara. Runkade mig lite. Jag hade även omväxlande slickat och pillat henne och en annan kompis vid ett tillfälle.

En kväll i juni, skolan hade slutat för en vecka sedan. Sara hade åkt till landet med sina föräldrar, så jag och Emma gick omkring och skrotade hemma. Nakna, som vanligt. ”Kan vi inte se någon gammal filmrulle?”, frågar Emma.

”Jo visst. Har du någon film du vill se?”, frågar jag.

”Fifth shades of grey, har inte sett den. Ska vara riktigt bra”, säger hon och börjar leta. Hittar den och börjar streama. Oj, oj, sitter och blir riktigt kåt. Tjejen i filmen är en riktig läckerbit. Min kuk står rakt upp, kan inte låta bli att sakta runka lite. Sneglar på Emma. Ser att hon sitter och skrevar, fingrar sig mellan benen. Jag sträcker ut en hand, smeker henne över ett av hennes helt perfekta och mycket fasta bröst. Bröstvårtan är så hård. ”Mmm, skönt. Kan vi inte byta? Jag vill känna din kuk, vill leka med den”, mumlar hon.

Jag är så kåt att jag inte vet vad jag gör. Släpper min kuk och börjar smeka Emmas fitta. Stoppar in ett par fingrar, pullar henne och sedan smeker jag upp i skåran. Hennes ganska stora klitoris är hård, jag trillar den lite lätt mellan fingrarna, stimulerar den. Hon har min kuk i ett fast grepp. Runkar mig sakta först, sedan tar hon och drar ner förhuden så långt det går och börjar knåda ollonet. På framsidan och, ohhh vad skönt, på baksidan. 

Vi ser vad de gör i filmen. Hur han piskar henne och sedan sätter på henne. ”Vill också, vill prova pappa. Kan du göra så också? Smiska mig!”, säger Emma. 

”Lägg dig över bordet här med rumpan i vädret”, säger jag och hämtar en lång blompinne, har inte mycket annat. Hon lägger sig, jag ser på hennes fantastiska rumpa, som jag knappt vågat klappa tidigare. Nu måste jag få känna på den. Kupar min hand runt dess rundning och smeker upp och ner. Så skönt. I andra handen håller jag pinnen, smeker med ena handen och ger henne ett snabbt rapp med den andra. Åhh, ett långt rött märke på skinkan. Emma kvider till, men håller in andan, säger ingenting. Jag ger henne ett rapp till på andra skinkan, den som jag nyss smekte så skönt. Nu kan hon inte hålla sig. ”Aj, ohhh, aj. Ont, ont. Skönt också, lite mer”, hör jag hur hon nästan väser fram. Ser på henne, ser hennes fina fitta mellan benen. Hon är riktigt våt. Kommer en droppe segt slem ner på golvet.

I rask takt ger jag henne ett slag till på varje rumpa. Jag hör hur hon gnyr, vill inte skrika, blir ännu blötare. Jag särar lite mer på hennes ben, ser hennes fitta som är öppen. Blygdläpparna är blodfyllda och stora, ser de skära läpparna där innanför. Kan inte låta bli att smeka hennes fitta med handen. Sedan lyfter jag handen och med fingrarna snärtar till rakt in i hennes springa. Hon rister till i kroppen, var inte beredd, men gnyr nästan njutningsfullt. Jag ger henne två snärtar till. Nu forsar det sekret från henne ner på golvet, börjar bli en pöl. 

Jag reser henne upp, tycker det räcker. Ger henne en kram. Min kuk är stenhård. När vi står där och kramas börjar hon svanka. Tar tag i min kuk och sätter den mot sin fitta. Utan att jag riktigt tänker på det så är jag halvvägs inne. Mitt ollon är begravt i hennes varma, fuktiga, trånga slida. Hon juckar till och jag kommer så långt in som det är möjligt i den här ställningen. Hon har armarna om min hals, drar upp benen och kniper åt med dem runt mig. Våra djuriska instinkter har tagit över och jag knullar henne, hon knullar mig. In och ut, vi synkar våra rörelser perfekt. Bägge frustar vi, gnyr och stönar högt. 

”Ja, ja, knulla mig, knulla din dotter ”, säger Emma.

”Pappa gör det skönt för dig? Knullar dig skönt. Vill spruta dig full”, gengäldar jag. Vi stönar fram orden, takten ökar. Bordet bakom henne skakar varje gång vi kommer åt det. Har varit så kåt länge, hon är så trång, knullar så skönt, kan inte hålla mig längre. Måste få släppa loss min uppdämda flodvåg av sperma, spruta i henne. Hon kniper, och stönar allt högre när hon känner att jag kommer ingen. Jag knullar genom mitt sprut, vill inte sluta. Då känner jag att hon spänner alla muskler, fittan pulsar runt min kuk. Hon kommer också.

När vi hämtat oss, sätter vi oss i soffan. Håller om varandra, helt slutkörda. ”Gumman, det var helt underbart, men vi får inte göra så här. Det är en gång, men vi får inte fortsätta”, försöker jag säga. 

Emma kramar mig. Ger mig en kyss, blir en riktig hångelkyss med tungor. Våra händer kramar olika kroppsdelar, inte minst hennes bröst och min kuk. Hon säger ingenting, bara trycker sig närmare mig. Oh my God, jag börjar bli hård igen när hon leker med mig. När hon känner det böjer hon sig ner, slickar på ollonet, som fortfarande är kladdigt efter våra gemensamma vätskor. Suger in ollonet i munnen och börjar jucka upp och ner. Tar ut den ur munnen, slickar efter hela skaftet. Jag bara sitter där och njuter, leker med hennes bröst och hennes hårda bröstvårtor. Efter en stund reser hon sig upp, ställer sig på alla fyra i soffan med rumpan utåt. ”Kör in den i mig! Måste få känna den i mig, måste bli knullad”, säger hon.

Rumpan och fittan är precis i rätt höjd när jag ställer mig bakom. Jag kör in den i hennes väntande fitta. Hon fullständigt suger in den i sig. Nu knullar jag i långa tag, håller om hennes höfter. Långsamt ut för att sedan snabbt skjuta in kuken i henne igen. Nu kan jag hålla på länge. Kan beundra de röda märkena på rumpan och kan inte låta bli att ge henne lite extra smisk med handen. Hon stönar vid varje slag, och blir alltmer vild där hon står. Nu verkar hon inte ha långt kvar. Ett par slags till och jag känner hur hon kommer runt min kuk. Jag har långt kvar, fortfarande hård. Hon har nog fått nog i fittan, tänker jag. Dags att använda hålet bredvid. 

”Vänta, rör dig inte, stå kvar”, beordrar jag henne. Går in i sovrummet och hämtar min porslinskanin som innehåller glidmedel. Några tryck på den när jag kommer tillbaka och jag börjar smörja in hennes stjärthål. Provar med ett par fingrar. Det här har hon gjort förr, det är uppenbart. Jag smörjer in kuken och sätter ollonet mot hålet. Sakta trycker jag mig in, hon är beredd och slappnar av. Hela ollonet kommer in. Jag känner ytterligare lite motstånd. Juckar lite och kommer förbi den inre slutmuskeln. Sedan dras kuken in i hennes tarm. Jag börjar knulla efter en stund. Det verkar som hon tycker om det och jag är så stor och så hård.

”Stick in fingrarna i fittan. Känn kuken som knullar dig, min dotter. Känn pappas kuk i din bak”, säger jag. Hon gör som jag säger och smeker sig själv samtidigt. Nu frustar vi bägge två. Vet inte om hon kan komma igen, men jag är strax där, finns ingen återvändo. Nuu, nuu kommer jag. ”Nu sprutar pappa i din lilla dotters trånga rumpa, pappa gör det skönt för dig”.

”Ja, pappa, spruta i mig, du gör det så skönt för din lilla dotter. Spruta nu och fyll mig med din sperma”, gnyr hon tillbaka. 

Vad är det jag håller på med? Kan ju inte knulla min egen dotter, hon är ju inte ens arton år. ”Åhh, detta måste bli vår hemlighet. Ingen får veta vad vi gjort, det vet du?”, försöker jag säga till henne. 

Nu nickar hon ”nej, det är vår lilla hemlis. Inte ens Sara får reda på det. Hon kanske skulle bli sotis, dessutom.

Så småningom lugnar vi oss. Vi äter lite middag och kvällen flyter på som vanligt.

De följande dagarna jobbar jag och Emma går ofta ner till Rålis och solar eller går på stan. Kan se på mitt kontoutdrag att hon varit flitig och handlat. 

På lördagen frågar hon om vi inte kan gå ner tillsammans i parken och sola. Precis då ringer hennes telefon. Någon kompis, antar jag. Då blir det nog inget solande. När hon avslutat samtalet säger hon ”det var Jasmine. Hon har inte heller något för sig. Hon ville följa med till parken. Är det okey?” Jag har träffat Jasmine en gång förut. En klasskamrat. När hon var hemma här ville hon inte klä av sig, vilket vi accepterade. Emma och jag var nakna, som vanligt. Hon tittade och tittade på mig, speciellt på det som hängde mellan mina ben. Det blev så intensivt att jag inte kunde rå för att kuken sakta, men säkert, började blodfyllda och stod snart rakt ut i full prakt. Hon tittade ännu mer, såg ut som om hon ville känna på den, men behärskade sig. Efter en stund lättade hon dock på sina kläder, tog av sig allt utom sin huvudduk och trosor. Det är kanske okey att se en kvinnas bröst men inte hennes hår?

Nu skulle hon följa med. Intressant att se hur hon gör? Vi träffas i parken. Hittar en plats, lite på sidan och där det inte är så många andra. Jag tror att Jasmine inte vill att det ska vara några i närheten. Vi brer ut våra filtar, som vi har med oss och börjar skala av kläderna, i alla fall Emma och jag. Emma har bara en liten minimal trosa och är toppless. Jag har ett par boxerbyxor på mig. Lite vidd i, för säkerhets skull. Jasmine tittar på oss, hon har ju sett oss nakna tidigare, men är fortfarande lite osäker. Hon ser lite fundersam ut. Ser sig runt omkring och beslutar sedan att också klä av sig. Hon har en mycket fin liten bikini under, bh och byxor. Lite i samma nyans som hennes skinn. På lite avstånd kan man tro att hon inte har något på sig. Hon behåller dock huvudduken på. 

”Ska du inte ta av huvudduken?”, undrar jag. ”Om du tar av den så är det ingen som kommer att reagera på att du är nästan naken”, försöker jag.

”Nej, om jag tar av den känner jag mig så naken. Jag vet, det är ologiskt, men så är det”, svarar hon. När vi legat en stund blir solen allt starkare. ”Emma, har du någon solkräm med dig? Jag tror det vore bra”, frågar Jasmine.

Emma gräver lite i sin badväska, håller upp en flaska. ”Ja, blir styrka 45 bra? Pappa, kan inte du smörja in mig och kanske Jasmine också?”, frågar hon och ger mig flaskan. 

”Självklart”, säger jag och tittar även på Jasmine. Ser att hon nickar. Så mycket för blyghet, tänker jag. Börjar smörja in Emma. Jasmine tittar fascinerat på. Jag smörjer in ryggen och ner mot rumpan, sätter in händerna innanför den lilla troskanten och drar ner den. Sedan smörjer jag henne långt ner och in mellan benen. Emma ser ut att njuta. Sedan vänder hon på dig och jag smörjer in hennes framsida. Mycket noga på brösten, kan inte låta bli att leka lite med dem och ger dem sedan en puss på varje bröstvårta. Fortsätter ner över magen. Även här drar jag ner hennes trosa och smörjer in noga i ljumskarna, på venusberget och runt blygdläpparna. Jasmine tittar på, tror jag hör hur hon flämtar lite. Börjar hon bli kåt. Det är i alla fall jag.

När Emma är klar vänder jag mig mot Jasmine. Hon lägger sig på mage. Knäpper upp sin bh så att jag ska komma åt ordentligt. Jag gör samma procedur med henne och undrar lite hur hon kommer att reagera när jag tar för mig av hennes rumpa. Hon säger ingenting. Lyfter lite på rumpan, så jag kan dra ner trosan. Hon har en helt enastående rumpa, tror aldrig jag sett en sådan härlig och fin rumpa tidigare. Den kräver mycket insmörjning. Hon särar lite på benen, så jag ska komma åt. Hon är ganska bakfittad och hennes blygdläppar syns tydligt mellan benen. Jag kommer åt dem, när jag smörjer. Jasmine stönar till, drar in andan och slappnar sedan av. Hör bara hur hon gnyr. När jag fortsätter ner över låren och benen flyttar jag successivt hennes trosa allt längre ner. Sedan försvinner den helt av henne. 

Ber henne vända på sig så jag kan ta framsidan. Hon ligger nästan naken, en uppknäppt bh och huvudduk. Jag tittar på henne, ser att hon är ordentligt blöt mellan benen. Börjar smörja in nyckelben och ovansidan på bröstet. Sedan sätter jag in händerna under hennes bh och smörjer brösten. Hon har riktigt stora och mycket fasta bröst. Så fantastiska att ta på. Vad händer om jag lättar helt på bh:n? Jag tar tag i den. Lyfter bort den. Åhh, de är ljuvliga, så fina. Brösten faller ut lite åt sidorna, men står ändå rakt upp. Vårtgårdarna är cirka fyra centimeter i diameter och bruna. Mitt i sitter de hårda vårtorna, som är lite mer skära än bruna. Jag tar solkräm i handen och börjar massera in den på brösten. Så gudomliga att krama. Leker länge med bröstvårtorna. Cirklar runt, runt med fingrarna för att till slut ta tag i dem mellan tummen och pekfingret. Jasmine stönar till, reser sig upp lite och faller ner igen. Jag ser på henne och hur hon ler, ser mer än nöjd ut. Även hon för en puss på varje bröstvårta, men jag passar på att suga in dem i munnen samtidigt. Kanske tio-femton sekunder. Då hör jag hur hon går från att gny till att stöna. 

Sedan fortsätter jag ner över magen. Den går snabbt, vill komma till hennes kärna, hennes blottade fitta. Hon har rakat den, finns inte ett hårstrå. Blygdläpparna är stora och bruna. Lite öppnade så jag kan ana det skära där innanför. Hela hon är så fin. Jag smörjer henne ordentligt, känner hettan och fukten från henne.  Nu står min kuk rakt ut. Riktigt obekvämt. Jag tittar på Jasmine, ser att hon tittar på mig. Hon nickar när jag börjar ta tag i mina byxor. Jag tar av dem och hon ser min kuk. Hon sträcker ut en hand, försöker ta tag runt den, men hon behöver bägge händerna. Jag kryper upp över henne med ett ben på var sida, så hon för känna. Och leka lite. Tror hon velat detta sedan hon var hemma hos oss. Nu är hon också så kåt att hon inte ser eller märker någonting runt om. Emma tittar på oss. Några par i närheten har också börjat observera oss. 

Jag backar tillbaka, ställer mina knän mellan Jasmines ben, som hon särar lite på. ”Du får leda mig, dit du vill ha den”, säger jag. Hon har kvar sina händer och när jag sänker mig ner, riktar hon in min kuk mot sitt hål. Jag glider in med ollonet. Där tar det emot. Jag tittar på henne. Hon ler och nickar, men ser en liten grimas också. Det är nog första gången. Jag drar mig ut en liten bit och försöker trycka in lite till.

”Ohh, åjhhh. Jaa, kom in”, hör jag hur hon får fram. Jag trycker mig in lite till. Hon är verkligen supertrång, men vidgar sig vartefter. Fittan ger med sig, släpper in mig allt mer. Till slut ligger jag och hon har lyckats ta emot mina tjugo centimeter och fem i diameter. Inte illa. Jag ligger stilla, hon behöver vänja sig. 

”Hur känns det?”, undrar jag. ”Fantastiskt, helt underbart, men gjorde lite ont ett tag. Nu är det skönt. Knulla mig lite nu, snälla”, ber hon. 

Tror hon att det bara är jag som ska knulla. Hon bör ju också röra sig, för att det ska bli bra. Jag börjar röra mig, lite ut och lite in. Sakta, sakta. Efter en stund rör hon sig, vill ha mer. Jag rör mig nu i allt större rörelser. Känner att hon är med, hennes fitta är så trång och blir trängre. Då exploderar hon, helt utan förvarning. Kommer i ett skrik ”ohhhh, åhhhhh, åhhhh, jaaaa”. Kroppen är så spänd och hon skakar hela hon. Jag tar det mycket lugnt. Hon slappnar av. Kuken fortfarande hård inne i henne. Jag drar mig ur. Hon har nog fått nog, behöver landa i det här. Jag ser mig omkring. Vi har fått åskådare. En liten spontan applåd från några. Emma ser ut som ett solsken, hon har också uppskattat det. Jasmine tycker det är pinsamt, håller händerna för ögonen. Men sedan tar hon bort dem, ler och ser nöjd ut, nästan som en katt som fångat en mus, som hon vill visa upp. Men det är ju jag som fångat en mus. 

Jag är fortfarande hård, står som en lans rakt ut från mig. Redo att sticka ner vem som helst. Emma tittar på mig, tar fram händerna och smeker mig. Drar lite fram och tillbaka sedan börjar slicka mig ren från Jasmines safter. 

”Jag vill också, underbart med alla runt omkring”, säger hon, krånglar av sig sin trosa och lägger mig ner, sätter sig sedan på mig och rider mig. Hennes fina bröst hoppar när hon rider. Jag fattar tag om dem, kramar om dem. Sedan tar jag tag i hennes höfter och hjälper till att lyfta henne upp och ner. Nu är det jag som inte har långt kvar. Tittar på Emma och ser att hon är med mig. Vi tajmar det tillsammans och lyckas komma precis samtidigt. Jag fyller hennes lilla fitta och det börjar sippra ut bredvid. Hon böjer sig ner, kysser mig och säger ”tack pappa, det var fantastiskt”, hon pratar så tyst att ingen mer än jag och möjligen Jasmine hör. Sedan lägger vi oss ner, nakna bredvid varandra. Alla tre nyknullade och lyckliga.

När vi solat färdigt klär vi på oss, det vi har och går hem till mig och Emma. Vad som händer där? Tja, det blir nog en annan historia. Jasmine har i alla fall förlorat en oskuld och inför publik. Ska hon förlora oskulden i de andra hålen också?

 

 

 

 

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Ronneby

En otroligt bra serie. Hoppas att den fortsätter.

29/11, 2023 kl. 01:10

#1

DaoDao

Underbar liten historia! Fortsätt gärna! :)

9/11, 2023 kl. 08:39