Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/4, 2023 kl. 13:07, av Nilsr

Anställning med förmån - sagan fortsätter

Del 2 av 10 i serien Anställningen

Ett äldre par som vill ha en dotter att älska.
Detta är en fortsättning, men går att läsa helt separat.

Hittills har mitt ”sommarjobb” gjort mig nästan en halv miljon rikare. Och det bara efter 4 veckor. Helt tokigt, men så är det ju ett jobb med förmåner. Jag träffade Jack på min pappas midsommarfest. Jack är pilot och ägare av ett litet affärsflyg.  Han behövde en flygvärdinna då hans dåvarande hade slutat. Service, service och service är det viktigaste i jobbet hade Jack inpräntat i mig. Det är servicen som ger pengar, även om jag även får 5000 kronor för varje flygning. Redan den första flygturen, fram och tillbaka till Nice, hade givit mig 100.000 i service, förutom 10.000 för själva flygturen. Då hade det varit ett äldre par i 60-årsåldern som betalade 50.000 kronor extra per flygning. 

Varför de betalade 50.000 extra? Ja, de ville att jag skulle tillfredsställa dem bägge två. Först en uppvärmning där kvinnan, Stina, slickade mig, så jag skulle vara ordentligt uppvärmd för Herman, som knullade mig djupt och länge. Sedan vill Stina ha efterrätt, och hon ville bli plågad, piskad och räfflad på blygdläpparna med en gaffel. Jag hade avslutat det hela med att massera in eau de cologne på hennes fitta och där jag piskat henne. Sedan ville de ha en liknande upplevelse även på vägen hem. Förutom sexet hade vi haft mycket trevligt ihop, pratat och skrattat.

Efter det följde en tur till London och tillbaka. Ett herrgäng som skulle se fotboll, men även ville bli medlemmar i 10.000 metersklubben. De hade lagt 8000 kronor var i skålen och var sex stycken, så det blev ytterligare 48.000. På hemresan var det bara tre som orkade, men ändå. Och så hade det fortsatt. 

Vem jag är? En helt vanlig tjej. Heter Beatrix efter min franska mormor. Gick ut gymnasiet i våras, med ganska bra betyg (A minus i snitt), men vill inte börja plugga, i alla fall inte just nu. Däremot visste jag inte vad jag ville göra. Sedan träffade jag Jack på festen och nu är jag ”flygvärdinna” med mycket service. Mitt yttre är 168 cm lång, 55 kilo och mörkhårig. Lite mörkhyad, har släktingar i Grekland. Grabbarna har alltid spanat in min rumpa, som jag är mycket stolt över. Rund och fast, greppvänlig säger många, och det är precis vad flera av mina passagerare också gör. Greppar min rumpa alltså. Många greppar även mina bröst, som inte är överdrivet stora, men fasta och uppnosiga. Ett krav i jobbet är att alltid hålla mig fräsch och hårfri, helst laser eller vax. Min uniform, som flygvärdinna, är en vit skjorta, lite halvt genomskinlig, en kort liten kjol, som täcker det väsentligaste, men inte mycket mer. Underkläder? Helst inte, har jag både förstått och accepterat. 

Hur fin kan inte en tidig fredagsmorgon i juli vara? Lite nattdagg gör att morgonen känns extra fräsch. Det blir nog en riktigt varm dag. Jag är på väg ut till Bromma för en ny flygning, denna gång till Paris. Det ska bli riktigt trevligt med en helg i Paris, vi ska inte åka tillbaka förrän på måndag. Ska passa på att shoppa lite. Härligt att inte behöva tänka på pengar, kan kosta på mig både det ena och andra. Inte minst lite fina underkläder, ett par toppar och….? Ja, vi får se. Äta något gott, hoppas jag får lite sällskap, men Jack och Anders, som andra piloten heter, måste ju vara nyktra. De brukar inte vara så intresserade av att gå ut och festa. 

När jag kommer ut till Bromma blir jag insläppt av vakten vid Grund E, sedan går jag ut där planet är parkerat. Jack och Anders är redan där och håller på med per-flight rutinerna. De tar allt med flyget och säkerhet på största allvar, och det är jag tacksam för. Jag ger dem en kram och går bak i planet för att byta om till min uniform. Klär av mig helt naken och sätter sedan på den lilla kjolen. Knäpper knapparna i sidan och sätter sedan på skjortan. Lämnar tre knappar oknäppta, blir lite mer intressant. Mina bröst kan ses lite hastigt om jag böjer mig fram. Vilket jag gör när jag serverar. Jag har märkt att både män och kvinnor gärna tittar, nästan så att kvinnorna är mer intresserade. De tafsar dock mycket sällan. 

När jag är omklädd, ropar Jack att passagerarna har kommit och att jag ska gå och hämta dem. När jag kommer in där de väntar ser jag till min glädje att det är Stina och Herman, mina två första passagerare och som bidrog med 100.000 till min förmögenhet. Vi kramar om varandra. Sedan går vi ut till planet och går ombord. De sätter sig, precis som förra gången, på var sin sida om mittgången. Vi småpratar lite tills Jack ropar att det är dags att börja flygningen. Jag ser till att dörren blir stängd, att Stina och Herman är bältade. 

När vi kommit upp i luften och skylten med säkerhetsbälte är släckt, frågar jag vad de vill ha.

”Vi vill ha dig”, säger Stina utan omsvep. ”Framför allt vill vi lära känna dig bättre. Hur du är som person. Kanske har vi ett erbjudande. Vi uppskattade dig verkligen och vi har diskuterat fram och tillbaka. Till slut sa vi att vi vill känna dig lite mer på pulsen, så att säga. 

Vad menar de med detta? Vad då lära känna mig? Och erbjudande? De är ju mina första och bästa kunder. Och visst hade vi trevligt också, inte bara sex. Nåja, jag får väl se vad de menar. ”Verkligen roligt att se er igen? Vad ska ni göra i Paris, om jag får fråga?”, säger jag lite undrande.

”Ja, Paris ja. Just nu slår vi nog ihop två saker, både att få träffa dig igen och kanske lite shopping”, säger Stina samtidigt som Herman smeker min rumpa under kjolen. Jag passar på att puta ut med den lite extra åt honom samtidigt som jag lutar mig fram mot Stina, som oblygt betraktar mina bröst i glipan som bildas. ”Vi vill prata med dig och se hur vi trivs tillsammans. Vårt förslag är att du får samma som förra gången. Vill du ha det kontant eller hellre insatt på ett konto? Bankerna brukar vara lite tjuriga när man kommer med kontanter och vill sätta in, så en överföring med Swish kanske är bäst?”

”Ja, Swish är hur bra som helst. Undviker lite problem och frågor. Hade lite problem att sätta in pengarna förra gången”, säger jag och tänker på alla andra serviceavgifter jag portionsvis försöker sätta in på banken. Just nu har jag 370.000 kronor fortfarande liggande i sedlar hemma. Inte så bra, och svårt att göra av med. Men en del kommer jag att shoppa för nu i Paris. 

”Bra, då är den saken avklarad. Jag Swishar på en gång. Vad har du för telefonnummer?”, frågar Herman och tar upp sin telefon. Tur att vi har Wi-Fi ombord på flyget. Efter att jag sagt mitt telefonnummer hör jag hur det plingar till i min telefon i pentryt. 

”Nu vill vi se på dig ordentligt. Kan du ta av dig de där kläderna?”, säger Stina. Jag tar av mig och står naken i gången mellan dem. Känns lite utsatt, konstigt eftersom mina kläder egentligen inte döljer någonting. För att markera min nakenhet gör jag ett par piruetter, snurrar runt och håller upp armarna i luften samtidigt. Det lyfter upp brösten lite extra. Sedan böjer jag mig fram och erbjuder först Herman och sedan Stina min rumpa. Känner mig som en strippa på en show, och det är ju precis vad jag är, även om showen bara är för två personer. Omväxlande känner jag hur de smeker min rumpa och mina bröst när jag böjer mig fram över dem. Stina inte bara känner på rumpan, utan sträcker in sin hand och greppar hela min fitta bakifrån, när jag står och putar med särade ben. Jag är redan lite fuktig, hela situationen är så laddad att jag blir kåt av den. 

Herman tar tag om ett av mina bröst, knådar det varsamt, inte utan att han gör det på ett mycket skönt sätt. Mina bröstvårtor blir stela, vilket han utnyttjar och smeker runt och sedan på den ena. Sedan nyper han till, lite för hårt och kan inte låta bli att skrika till lite, och säger ”aj, det gjorde lite ont”. 

”Bra, bra, vi vill att du reagerar och inte bara accepterar allt.  Berätta nu för mig vad du föredrar när det gäller sex och hur din drömprins borde vara?”, frågar Herman och drar ner mig i sitt knä. Nu sitter jag nästan som ett barn i jultomtens knä, känns det som. Bortsett från att den här jultomten har ett ordentligt stånd som trycker upp mot mig genom hans kläder. Herman smeker och pillar lite på mina bröst och har en hand som vilar långt ner på min mage, nästan på venusberget. 

”Jag tycker om när jag blir förförd mjukt och varligt. Men ibland är det underbart att bara få dyka rakt ner och älska hejdlöst också. Det beror på. Just nu är det mycket skönt med dina händer på mig”, säger jag, särar lite på benen, vill att hans hand ska smeka lite längre ner. När han märker att jag öppnar mig så fortsätter hans hand ner mellan mina ben. Åhh, så skönt att bli smekt, jag är redan riktigt våt, kan inte rå för det. Vill att han smeker in i mig, i springan och sedan stoppar in något där.

”Herman, jag tror att du ska ta med dig Beatrix bak till sängen. Hon verkar som hon vill ha dig och jag vet hur mycket du vill ha henne, tränga in i henne. Du har ju knappt pratat om något annat den senaste tiden”, säger Stina. Jag reser mig upp, tar Herman i handen och reser honom upp. Sedan börjar jag knäppa upp hans byxor, drar ner dem och hans kalsonger. Hans kuk tillhör inte de största, men är mer än tillräcklig, både i längd och bredd. Jag går ner på knä och slickar på den. Efter hela skaftet och sedan på ollonet. Virvlar runt med tungan. Stina ser på oss och har börjat smeka sig själv. Med möda ser jag att hon lyckas dra ner sina trosor under klänningen och har nu sin hand i skrevet. 

Jag öppnar munnen och låter Herman komma in i min mun. Han börjar jucka in och ut, men drar sig sedan ut och säger ”nej, jag vill komma in i dig, älska på riktigt”. Han tar av sig på överkroppen och vi går bak i planet till den säng som finns där. Jag lägger mig ner på rygg, särar på benen. Samtidigt som Herman går ner med sitt huvud över min nu genomblöta fitta ser jag att Stina har följt med bak. 

Herman börjar slicka mig, sörplar riktigt. Tungan glider skönt mellan mina läppar och upp mot klitoris. Cirklar runt där, retar den lite. Åhh, nu stoppar han in ett par fingrar i mig. De glider in hur lätt som helst. Så skönt när han både slickar och samtidigt vickar, vinkar, med sina fingrar mot mitt sköna område där inne i fittan. Behandlingen får mig att njuta och jag känner hur orgasmen närmar sig. Nu är tungan rakt på min klitoris och fingrarna stimulerar samtidigt min G-punkt. Hela mitt underliv drar ihop sig och jag kommer i en härlig orgasm, som lämnar mig både utpumpad och andfådd. Herman tar det lite lugnare nu när han kände att det gick för mig. Jag tycker verkligen bättre om äldre män än mina jämnåriga, som saknar finessen och känslan av att få kvinnan att njuta.

Herman drar sig upp över mig. Kysser mig på munnen. Jag tar tag om hans kuk och för den in i mig. Efter orgasmen så är den som en len katt som smyger sig in i mig. Både hård och mjukt följsam, smeker mitt inre och stimulerar på många ställen samtidigt. Så fantastiskt att samtidigt känna hur hans bäckenben gnider sig mot klitorisen samtidigt som ollonet bottnar i mig. Hans kuk är precis lagom stor och ådrig, stimulerar hela fittan när han drar den ut och sedan kör in den med kraft i mig. Min orgasm börjar sakta byggas upp igen. Hör hur jag stönar, men det är inte bara jag. Herman har börjat stöna och Stina bredvid är ännu mer högljudd. Hon står och onanerar bredvid oss samtidigt som hennes man knullar mig. Bara tanken och ljuden får mig över tröskeln ännu en gång. Denna gång lite hårdare än första. Min fitta krampar om Hermans kuk, vill mjölka ur den all sperma han har. Och nu märker jag de karaktäristiska dragen av att han är nära. Känns som kuken växer ett par storlekar och med ett frustande tömmer han sig i mig. Jag känner hur han i sprut efter sprut fyller min trånga fitta. Varje gång han sprutar rycker han till lite extra och får min orgasm att fortsätta under hela utlösningen. 

När Stina ser och, inte minst, hör oss kommer hon i ett skrik. Herman ligger stilla ovanpå mig med kuken fortfarande inne, samtidigt faller Stina ner över oss. Känner mig nästan krossad under vikten. Vi ligger alla tre och flåsar. Vad fina de är, Stina och Herman! 

När vi hämtat oss, tagit på oss kläderna igen, ber Stina att jag ska sitta bredvid henne. Hon tar min hand i sina händer. Kramar om den, ser på mig och säger ”Du ska veta att Herman har pratat om dig nästan hela tiden sedan senast. Och jag har också längtat efter dig. Vi tycker bägge att du verkar vara en trevlig och mycket sympatisk ung kvinna. Vi vill lära känna dig lite mer. Vill du tillbringa den här helgen med oss? Vi tänker shoppa och äta gott. Bara vara och ha trevligt. Om du vill shoppa också, så är det på vår bekostnad. Jag har bokat tid hos ett par av modehusen i morgon och har en personal shoppar på Lafayette på eftermiddagen”.

”Vilket erbjudande. Jag gillar er också. Tänkte just vilken skillnad det är på mina jämnåriga och er, till er stora fördel. Ja tack, jag följer gärna med er. Har ju heller aldrig varit på några av modehusen, ska bli riktigt roligt. Tack det gör jag gärna ”, stammar jag fram lite osammanhängande. 

När vi landat och jag klätt på mig mina vanliga kläder säger jag till Jack att jag följer med Stina och Herman under helgen och att vi ses på måndag förmiddag när vi ska åka hem igen. Han nickar och önskar bara en trevlig helg, skrattar och säger också något om att han var lite informerad om det innan. Har de planerat detta innan och sagt något till Jack? Inte omöjligt, både Stina och Herman vet vad de vill och planerar för att det ska bli så. 

Vi tar en taxi till deras hotell, Scribe, nästan vid operan, Grand Hotel och Café de la Paix. Mycket mer centralt går inte, även om Paris har många centra. ”Vi ser gärna att du bor med oss. Är det okey? Vi vill verkligen lära känna dig”, säger Herman. 

Vi checkar in och får en liten våning med en salong och ett sovrum med en enorm säng, säkert mer än två meter bred. Vi har bara var sin övernattningsbag, som vi ställer ifrån oss. ”Klockan är bara fyra, ska vi vila lite så kan vi gå ner till Café de la Paix, och leka riktiga parisare som tar en eftermiddagskaffe där. Alltid trevligt att bara sitta och se alla som går förbi. Speciellt en fredagseftermiddag, när en del skyndar hem och andra ut till nöjen, att träffa någon. Mer än en gång har vi sett hur några träffas i, som vi gissar, största hemlighet. Rädda, samtidigt som de är hur kåta som helst”, säger Stina. 

Jag sätter mig i den mjuka soffan, pustar ut, helt överväldigad av allt. ”Jag tror vi sträcker ut oss på sängen. Vill du göra oss sällskap, eller hellre ta det lugnt här?”, frågar Herman. 

”Tror jag bara sitter här, om det är okey”, säger jag.

”Självklart är det okey. Men det är bäst vi gör allt lite klart. Du måste säga vad du vill och du bestämmer vad du vill och inte vill. Vi är nog ganska på, om du förstår, men både uppskattar och accepterar din vilja. Och pengarna har du redan fått. Även vi kommer du nog att märka, kan sätta gränser. Och då hoppas vi att du accepterar det”, förklarar Stina. Jag bara nickar, förstår och tycker det är skönt. Lite för trött just nu, vill bara sitta och blunda.

Efter en timme kommer Herman och Stina ut, jag har hur de försiktigt tassar iväg till badrummet. Sedan hör jag hur vatten sprutar. De duschar, tänker jag.  Behöver nog också göra mig ren. Klär av mig och går fram, knackar på badrumsdörren. ”Kom in”, ropar Herman, då jag öppnar dörren och går in. Bägge är nakna. Stina är på väg in i duschen. ”Vill du göra mig sällskap?”, frågar hon. Jag nickar och går in med Stina. 

”Nu vill jag tvåla in dig, upptäcka hela dig”, säger Stina och tar tvål i sina händer. Sedan börjar hon metodiskt tvåla in min hals, mina axlar, armar och rygg. Jag står med ryggen mot henne och hon börjar tvåla in mina fasta, runda bröst. Hon gör det ordentligt, vill verkligen känna på dem. Väga dem i sina händer, snurra runt med fingrarna runt mina bröstvårtor, som trots värmen i duschen blir stenhårda. Hon lutar sig fram och betraktar dem. ”Så fina, precis lagom stora, greppvänliga, och så fasta trots att de är så mjukt sköna. Och dina vårtgårdar är så fina, syns så bra när de är lite mörka. Men mest gillar jag dina bröstvårtor. De är så fina och reagerar så fint på min beröring. Jag hör att du tycker om när jag tar på dem, smeker dem”, säger Stina och jag kan inte undvika att först gny och sedan stöna högt, så skönt när hon behandlar mina bröst.

Hon fortsätter ner över min mage och når mitt nav. Sakta tvålar hon in venusberget. Trycker skönt med handloven på det, riktigt masserar. Om jag stönade tidigare så minskar det inte nu. Så skönt att bli masserad där. Känns rakt in i min klitoris och in i slidan. Sedan tar hon och gnuggar mig i ljumskarna. Åhh, himmel, jag tror jag kommer. Hon fortsätter med att tvätta mina blygdläppar. Tar tag i dem och tvålar in mellan tummen och pekfingret, drar lite i dem. Sedan för hon fingret upp och ner i min springa, cirklar runt klitoris. Slutar med att hon sätter tummen rakt på – då kommer jag i en kraftig orgasm. Jag hade fallit ihop på golvet om inte Stina hade fångat upp mig i sina armar. Vi står där i en omfamning medan orgasmens vågor sköljer över mig och så småningom klingar av. Så skönt och hela tiden strilar det varma sköna vattnet ner på oss.

Men Stina är inte färdig med mig. Hon fortsätter att utforska min fitta där i duschen. Riktar duschstrålen mot mig och in i mig. Orgasmen som klingat av börjar byggas upp igen. Hon för in tre fingrar i mig, känner omkring. Trycker med handloven ovanpå klitoris och samtidigt stimulerar dess förlängda del där inne i fittan, G-punkten. Sedan tar hon den hand som nyss var ovanpå och tvålar in stjärten på mig. Tvållöddret är utmärkt som glidmedel och hon trycker in ett finger i min anal. Nu har jag fingrar både i fittan och i baken. Hon stimulerar alla delar där inne och jag håller på att explodera. Musklerna spänns i hela kroppen, fittans muskler krampar ihop, drar ihop sig. Orgasmen fullständigt tar tag i hela mig, samtidigt som det svartnar för ögonen känner jag att jag sprutar ur fittan. Kissar? Nej det står som en stråle rakt ut, rakt på Stina, som böjer sig ner och öppnar munnen. 

När jag vaknar till sans igen, ser jag en leende Stina. Hon ser mycket nöjd ut. ”Tack Beatrix för att jag fick vara med när du fick den fontänorgasmen och tack för att jag fick hjälpa dig. Har faktiskt inte upplevt det tidigare. Var tvungen att smaka, men vet inte, tycker det var mest som vatten. Duschen var ju på samtidigt. Men så underbart, kära du”. Jag är helt skakig i benen, måste sätta mig ner. Stina hjälper mig ner på golvet. Håller om mig där.

Efter en stund frågar jag om hon vill att jag ska tvätta henne nu. Hon skakar på huvudet ”Nej du har fått två ordentliga orgasmer, jag är så glad att jag fick vara med och ge dig dem. Nu behöver du hämta dig, vila en stund innan vi ska gå ut”. Jag tar mig upp, Herman står beredd med en handduk till mig. Ser att han tycks ha uppskattat vår orgie i duschen. Även han skakar på huvudet och bara torkar av mig. Sedan leder han mig in till sängen och bäddar ner mig. Så skönt, så tillfredsställd och så trött.

När jag packade min övernattningsväska hade jag bara tagit med jeans och några toppar, inget speciellt, men lite fina, tycker jag. Stina tittar på mina kläder, skakar lite lätt på huvudet. ”I morgon går vi och shoppar, bara du och jag. Herman får hitta på något annat, eller så får han bära våra inköp. I kväll går vi bara ut på en liten bistro runt hörnan. Det finns en liten trevlig på Boulevard des Italiens. Eller, Herman, ska vi åka ner till den där trevliga lilla kvarterskrogen på Rue des Saints-Pe’res?”.

”Ja, den är trevlig. Jag ringer ner till concierge och ber dem boka ett bord”, svarar Herman. En stund senare ringer telefonen. ”Bokat och klart. Vi ska vara där kl 19:30, så vi hinner med en aperitif på caféet. Gör er klara så går vi? Ta bekväma skor om vi promenerar dit, vi har ju tid och det är en trevlig promenad ”.

Efter att ha suttit och tittat på alla som vandrar förbi och folket på Café la Paix, börjar vi gå genom Paris. Vi går ner genom staden, över Saine på Pont Royal och vidare på Rue la Bac. En liten trevlig gata med några antikaffärer, sedan vidare på Boulevard Saint-Germain. Efter en stund svänger vi in på en mindre gata och hittar restaurangen. Det är en enkel restaurang, men fullsatt och alla pratar i mun på varandra. Vi slår oss ner och Herman beställer. Det finns bara ett par rätter att välja på, vi tar kött. Valet är vilken sås vi vill ha till. Stina rekommenderar den varma grädden. Riktigt härligt ställe! Maten är riktigt bra och vinet gör att vi alla pratar. Efter maten tar vi en taxi tillbaka till hotellet. 

Vi tittar på varandra och börjar skratta. ”En fantastisk kväll, tack så mycket”, säger jag. 

”Verkligen trevligt, men nu ska vi nog lägga oss, vi har en tuff shoppingdag framför oss i morgon”, säger Stina. Vi klär av oss, ingen har några nattkläder, vi kryper ner i den stora sängen, jag hamnar i mitten. ”Trevligast så, då kan vi tafsa lite på dig, det tycker vi båda om. Och du kan tafsa på oss. Herman har ofta en fantastisk stake på nätterna, vill du leka med den, så är det fritt fram, eller hur Herman lille?”

Jag kan inte undgå att trycka mig lite mot Stina när vi ligger där. Smeker henne över hennes sköna, men lite slappa, bröst. Känner hur hennes bröstvårtor blir hårda direkt. Smakar på dem. Hon smakar varmt, mjukt och gott. Vill smaka mer och hamnar med huvudet mellan hennes ben. Hon särar på dem och ger mig fritt fram. Hon är våt och luktar kvinna. Jag slickar lite försiktigt i hennes springa och hör hur hon svarar med små vällustiga ljud. Sticker in händerna under hennes rumpa och tar för mig ordentligt. Åhh, hon skakar och frustar. Allt runt min mun blir vått, saliv blandat med hennes safter. Så gott, så härligt att känna hur hon reagerar. Min ena hand pillar lite i hennes anal, svårt att komma in, men stimulerar lite. Då börjar hon frysta som en ångmaskin. Kroppen rister och sedan exploderar hon. Under tiden jag ägnat mig åt Stina har Herman haft fritt fram med min rumpa och stimulerat både fram och bak. Han drar mig upp så jag står på alla fyra. Munnen kvar mellan Stinas ben och slickar henne nu lite försiktigt. Något kallt och vått träffar mitt stjärthål. Herman masserar in det, måste vara glidmedel. Sedan känner jag hans ollon mot baken. Sakta trycker han sig in. Åhh, han känns enorm. Jag är inte så van, men försöker slappna av. Nu kommer han in lite längre. Han juckar lite ut och in, där tror jag han är helt inne. Det spänner ordentligt, samtidigt pirrigt skönt. Jag börjar slicka Stina allt mer samtidigt som Herman börjar knulla mig i långa tag. Han gör det helt fantastisk, men har nog aldrig varit så fylld. Åhh, han börjar massera min fitta, klitoris nu också. Skönt, olidligt skönt. Vet inte hur jag gör men slickar Stina allt intensivare. Känner att min orgasm är på väg. Kommer Herman också? Ja, där kommer han, samtidigt som ännu en orgasm tar tag i mig, ruskar om mig, kramar mig. Min mun har sugit in Stinas klitoris i munnen och känner att hon också kommer där. Alla, nästan samtidigt. Herman fortsätter spruta i mig, Stina krampar, jag försvinner in i mitt svarta hål, som jag ofta gör under orgasmen. 

Efter en stund faller vi ner bredvid varandra i en stor kram. Både Stina och Herman går upp för att kissa. Jag ligger kvar och försvinner in i sömnens dimma.

Mitt på natten vaknar jag av att något hårt petar mig i magen. Herman har fått en av sina nattliga erektioner. Jag tar tag i hans kuk. Runkar den sakta medan han sover. Den är riktigt hård, som stål men klädd i ett sammetsfodral som jag drar fram och tillbaka. Efter en stund känner jag hur han stönar till i sömnen. Sedan hur sädesvätskan pumpar upp genom urinröret för att sedan hamna på min mage. Jag tar upp det med handen och smakar. Han smakar lite salt och gott. Mmm. Herman fortsätter att sova. Undrar vad han drömde?

På morgonen gör vi oss klara, äter frukost och när klockan är elva ger sig Stina och jag iväg ut för att shoppa. Herman stannar på hotellet. Han drömde en massa säger han och känner för att ta det lite lugnt. Vi går iväg till Chanel, ska vara där 11:30 för en specialvisning och handla. Jag ser en fantastisk byxdräkt i blått med lite röda inslag i tyget. Snygg kavaj och ett par korta shorts. Sedan skor, eller kängor och lite olika assessorer. Stina betalar allt och ber att de budar det till hotellet. Efter en snabb lunch var det dags för nästa modehus. Nu blir jag utrustad med en kort fin svart klänning. Sitter som en handske på mig. En kjol i mörkblått och olika toppar till. Vad det kostar! Ingen aning. Samma procedur som tidigare. Efter att ha suttit ner en liten stund med en kaffe avslutar vi shoppingen på varuhuset Lafayette. Ligger nära hotellet, så de sakerna tar vi med oss när vi går tillbaka. Väl hemma på hotellet, dimper vi ner i varsin fåtölj, sparkar av oss skorna och bara stönar. Vilken dag! 

Efter en stund kommer Herman också. Han har tydligen också handlat, för han kommer med något mycket tungt. ”Vad har du köpt?”, undrar Stina.

”När vi gick förbi en av de där antikaffärerna i går såg jag en mässingskrona, för sex ljus. Den är från 1600-talet och i ett fantastiskt skick. Jag tog den på en gång. Alla delar går att plocka isär, så de ligger i små paket här. När vi kommer hem så blir det ett pussel att få ihop den igen. Men jag tog lite bilder”.

”Och vad kostade den? Nej säg inget. Vi har nog spenderat lika mycket, så det jämnar säkert ut sig”, säger Stina. 

”Omöjligt, det tror jag inte ens du klarar av. Jag fick ge 40.000 Euro för den, men det är den värd. Ska bli jättefin i det lilla toalettrummet på bottenvåningen. Det behövs något lite extra där”.

”Låt oss vila lite nu, kanske ta ett glas champagne. Vi har bord på Ritz klockan åtta. Och då ska du se något av det vi handlat åt Beatrix”, just då ringer telefonen. Herman svarar, vänder sig mot oss och frågar om vi väntar en leverans. Vi nickar och Herman ber dem sända upp det. Efter fem minuter knackar det på dörren och en av hotellets anställda kommer in med ett antal paket. Stina börjar genast packa upp och frågar om jag vill ha den blåa dräkten eller den lilla svarta på mig? 

”Nej, jag vill se, Beatrix, prova nu och visa upp vad ni köpt ”, säger Herman. Jag börjar med att sätta på mig den lilla blå kjolen och håller upp några olika toppar. ”Jättefina, men inte för i kväll”, säger Herman. Sedan den lilla svarta. Ingen bh under. Herman visslar och klappar händer ”den kommer du att väcka uppseende med, helt enastående. Ett litet pärlhalsband till. Har du med dig något, Stina?”, utbrister han. 

”Vänta, vi är inte klara än. Det bästa till sist, i alla fall den absolut dyraste, nästan som din mässingskrona”, skämtar Stina. Jag tar på mig byxdräkten. Ingen skjorta under och ingen bh. ”Wow, wow, wow”, utbrister Herman. ”Oj, den måste det bli. Du kommer att vara ställets prinsessa. Ingen slår den. Men kräver något extra runt halsen, som leder blicken ner mot dina fantastiska bröst, som de bara kan skymta, ana. Mycket spännande”. 

Stina letar lite bland sina saker, håller upp ett litet enkelt halsband med gnistrande stenar. ”Vad tror du om det här? Mitt diamanthalsband du gav mig i tioårspresent”. Stina sätter det runt halsen på mig. Det hänger ner några centimeter. När jag ser i spegeln är det helt sagolikt. ”Ja, det blir perfekt, ohh vilken skönhet vi kommer att ha med oss. Vår dotter kommer du att vara”. 

Vi sippar vår champagne och pratar om dagen. När klockan är halv åtta ger vi oss iväg. Det är inte så långt, men vi tar en taxi, vill inte gå ute med smycken och allt. Taxichauffören grymtar missnöjt över den korta sträckan, men blir glatt överraskad när han får 100 Euro i dricks. Hovmästaren visar oss till vårt bord. Presenterar oss för vår kypare, som kommer att ha ansvaret för oss. Under middagen pratar vi om olika saker, mycket kultur, konst, dans och musik. Jag är lite allätare i det mesta när det gäller kultur. 

Vid efterrätten och efter en hel del vin blir Stina och Herman allvarliga. Ser på mig. ”Vi har pratat lite, Herman och jag. Vi sa ju också att vi kanske har ett förslag till dig. Nu har vi, tycker jag, lärt känna dig betydligt mer. Herman, kan inte du berätta?”, säger Stina.

”Jo. Vi har det ju ganska bra och kan kosta på oss i stort sett det vi vill. Men något har hela tiden saknats, något som inte går att köpa för pengar. Vi har länge försökt få barn, ja nu är det ju för sent för Stina. Men vi har inte lyckats. Jag har testat mig och har livaktiga spermier. Vi vill ha en dotter och vi vill ha ett barn”, börjar Herman och Stina avbryter ”Beatrix, skulle du kunna bli vår dotter? Fungera som vår dotter?” Herman bryter av ”ja, du kommer att få lön och hur mycket frihet som du vill, men i stort för övrigt fungera som vår dotter utåt. Blir lite knepigt att berätta, göra trovärdigt, för omgivningen. Men det är vår uppgift”.

Jag tittar på dem, förstår inte riktigt. ”Menar ni att jag ska uppträda som er dotter? Vill ni adoptera mig? Vet inte vad mamma skulle säga om det”.

”Ja, adoptera vore en möjlighet. Vi har ju inga arvingar, så du skulle få ärva oss den dag vi går bort. Och det blir nog resultatet oavsett adoption eller inte. Men du kommer att ha det gott ställt, kan plugga eller göra det du vill, i stort sett”, säger Herman.

”Ja, sedan är det en sak till. Och du måste själv säga om du vill eller inte till att bli vår dotter till att börja med. Sedan har vi ännu en fråga. Den är nog ännu känsligare. Herman, och även jag, skulle vilja ha ett litet barn att älska. Skulle du kunna tänka dig att ge Herman ett barn? Du kommer att vara dess mamma. Men jag och Herman kommer också att kunna agera föräldrar om och när du vill göra något på egen hand”, säger Stina.

”Wow, ni vill göra er dotter på smällen?”, skämtar jag. ”Ja, ja, jag kan tänka mig det. Men måste verkligen fundera på både det ena och det andra. Men att ha Herman som pappa till mitt barn, kan jag tänka mig. Det skulle vara fantastiskt. Men måste tänka på det. Och om jag går med på först att agera som er dotter, kan jag få lite andrum innan jag blir gravid?”, undrar jag. ”Måste prata med min mamma, höra vad hon tycker. Sedan måste hon få träffa er”. 

”Vad skönt. Du avvisar inte idén helt, i alla fall. Vi har blivit, som du förstår, mycket förtjust i dig och vill verkligen ha dig nära”, förklarar Stina och Herman nickar entusiastiskt. ”När vi kommer tillbaks till hotellet tycker jag vi agerar normalt. Vill vi kramas gör vi det, men det finns inga krav på något. Du får absolut inte känna dig pressad av detta. Vi vill dig allt väl och inga tvång. Oavsett vad du senare beslutar, så är det vi handlat och gjort i dag ditt, liksom halsbandet. Det klär dig betydligt bättre än det gör på mig”.

Resten av kvällen och senare på hotellet fortsätter vi prata om hur det skall fungera. Jag blir alltmer sugen på det, men är orolig för vad min mamma kommer att säga. Hur hon och hennes vänner kommer att uppfatta det. 

Tja, hur det går sedan? Kanske blir det en egen liten berättelse. Hör av er om ni vill veta.

 

 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Nilsr

Tack för stöd och kommentarer. Jag ska fortsätta skriva.

28/4, 2023 kl. 08:35

#3

MartinL

Gillade bägge delarna, väntar med spänning på fortsättning med fler delar så fantisera och skriv rent!

28/4, 2023 kl. 00:38

#2

Wingman1969

Mycket trevlig roman, kul, underhållande och annorlunda! Ser fram emot fler delar i storyn!

27/4, 2023 kl. 03:40

#1

MalmöLars

En sådan härlig roman, hoppas verkligen på en fortsättning

26/4, 2023 kl. 15:10