Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/5, 2023 kl. 16:40, av Marcus H

Felicia fixar 2 Sam och NO-lärarinnan

Del 2 av 9 i serien Felicia fixar

Felicia fixar (9 delar) så att hon själv och alla runt henne får sex, både förbjuden och tillåten. Mycket sex och romantik.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

TG64

Jag höll på att avsluta en längre kommentar då jag tappade telefonen och har ingen aning om vad som hände med texten?
Jag verkligen gillade novellen och tycker att något liknande borde tänkas på hur det kunde ske lagligt, kanske så skulle man aldrig dela upp omklädningsrum och duschar? För man vänjer sig efter en tid som jag själv fick erfara då jag gick militärtjänstgöring samma år som kvinnor också fick det var bara det att de inte ännu hade avdelat tex. duschar för de olika könen men jag ger mig fan på att tjejerna hade hur roligt som helst då speciellt den snyggaste absolut kom och duschade då jag gick dit om det så var för att duscha eller borsta tänderna och vilken av alla möjliga duschar gissar ni hon valde? Jo naturligtvis den som jag närmast omöjligen kunde undvika att se in i och hur extremt länge ska man tvätta fötterna med raka ben och framåtböjd så jag omöjligen kunde undvika att se hela härligheten! Så min tandborstning tog ganska länge innan ståndet inte syntes allt för tydligt...

20/5, 2023 kl. 06:25

#1

MalmöLars

Tänk om man haft en sådan lärare

3/5, 2023 kl. 14:20