Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/5, 2023 kl. 11:33, av RuterEss

Vi måste snacka.

Del 2 av 2 i serien Vad glor du på?

Jag och min fru hade hängt ihop sedan vi träffades den där kvällen på tidigt 90-tal. Hon var min första, och jag trodde nog att hon skulle vara min sista och enda, men ...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

RuterEss

Tack #snickaren! Vad kul att du gillade den. Har haft lite skrivkramp så dina ord är mer än välkomna :-)

19/7, 2023 kl. 20:32

#9

snickaren

Vilken härligt sexig och varm historia

19/7, 2023 kl. 19:27

#8

RuterEss

Huldran! Ha! Ordet du nämner hörde jag första gången i en podd som handlade uteslutande om sex. Sedan dök det upp i en trailer till ett debattprogram, riktat till ungdomar, under senaste valrörelsen. Där spekulerades det i huruvida vår nuvarande statsminister besatt just denna egenskap. Jag avstår från att redogöra för jad jag själv tror i den frågan :-).

Däremot vill jag säga att ord som "väl berättad" och "upphetsande" värmer på djupet.

Tack! // RuterEss



16/6, 2023 kl. 17:54

#7

Huldran

RuterEss! Förutom en väl berättad och upphetsande novell, har jag lärt mig tre nya ord. Ordet "Storkukslugn" fick mig att skratta högt för mig själv och säga kommentarer till dig, som Du inte kommer att få höra. Samtidigt tänka på hur livet, under resans gång, ibland kan te sig. Hrm...

Tack säger jag, // Huldran.

11/6, 2023 kl. 22:56

#6

RuterEss

#go4it666! #EricGill! Tack för värmande ord. Det sporrar verkligen till att fortsätta, även fast det ibland går lite trögt.

31/5, 2023 kl. 15:52

#5

go4it666

Härlig fortsättning på den första. Ser gärna var denna historia tar vägen

26/5, 2023 kl. 16:34

#4

RuterEss

#MalmöLars! #Joki.uo! #Hailey! Tack!!! Vad glad jag blir att ni gillar :-D.

Det finns en idé till en tredje del, men den får vänta lite till förmån för ett annat projekt.

26/5, 2023 kl. 07:38

#3

Hailey

Underbar, sensuell och välskriven, precis som alla din alster. En riktig tiopoängare!

24/5, 2023 kl. 17:07

#2

Joki.uo

Tack för en bra novell.
Jag uppskattar noveller som har lite realism i sig, sen så uppskattar jag din språkbehandling. Riktig, ”vuxen” svenska med korrekt grammatik, om man får säga så…
Jag ska ta och titta på dina tidigare noveller också, det här smakprovet är ju lovande…

24/5, 2023 kl. 14:03

#1

MalmöLars

Härligt, ser fram emot en fortsättning

24/5, 2023 kl. 11:55