Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/5, 2023 kl. 11:52, av LX

Restaurangbesöket

Del 17 av 17 i serien Villig studentska

Villig studentska del 17

Sista delen, jag vill än en gång be om tålamod från eventuella läsare med cuckold/hotwife läggning. Det är inte avsikten att skämta med er eller så...det är bara en novell. Eftersom Lena är färdig med studierna så är serien slut

Villig studentska del 17

 

Lena ångrade efteråt att hon hade ringt Harald. Vad var det där om egentligen? Nån slags avundsjuka möjligen. Eller var det kanske helt enkelt inte riktigt slut än, för henne vill säga? Det är ju sådana saker man måste ta reda på. Hon tackade därför till sist ja till en dejt efter nån veckas tvekan. Eftersom han inte slutade att sms:a i en ny våg av telefonuppvaktning. Men mest för att hon ville se om det var sant eller inte att hon var helt färdig med den unge läkaraspiranten. Hon ville också testa honom för att se om han planerade att vänstra otroget mot den där nya tjejen, nu. Brunetten vid gatuköket. Ja, hon skulle allt ta och fråga honom om henne. Samt testa Haralds pålitlighet och se om han kanske hade han lärt sig nåt eller inte. Det hade gått nästan en och en halv månad sen dom gjort slut.

Jojje hörde av sig rätt ofta. För att tjata om sex. Men Lena sa att hon hade jättemycket att göra innan terminen var slut. Sen var det ju snart jul och då skulle hon bo med sin mamma ett tag. Hon visste att Jojje hade känslor för henne. Det hade hon också. Men det kunde inte bli nån stor grej av det. Det hade Lena förklarat för honom många gånger. Att hon fick intressant tillfredställande sex av Jojje kunde hon dock inte förneka. Så hon ville inte avsluta det helt heller. Harald måste acceptera den detaljen också.

Lena genomförde det sista på kemikursen medan det blev vinter och mörkt utanför föreläsningssalarna och labbhallarna. Nästa år skulle mest vara fluff. Lite repetition, formalia och inlämning av några arbeten som Lena redan gjort. Det var för att hon inte hunnit dom eller snarare orkat i tid förra året men det var en väl bevarad hemlighet. Å andra sidan så var hon nu i princip klar. Lena hade dessutom fått en praktik på en tvättmedelsfabrik i staden. Så hon kunde äntligen säga upp sig från caféjobbet. Lena var därför ovanligt glad för årstiden trots snöslasket, beckmörkret, snålblåsten och is-kölden som hörde den till. Egentligen var det därför läge för att fira. Så varför kändes det som om hon var otrogen mot Jojje nu? Lena kom fram till att hon skulle fira med Jojje också...

-------------

Den 22-åriga studentskan drog åt sig blickarna när hon gick genom restaurangen. Frisyren var ganska ny för tillfället och kammat i en mittbena och många hade sagt att hon passade jäkligt bra i det. Lena slog sig ner vid bordet och trängde sig ner i stolen framför sin dejt. Hon log mot Harald som hade klätt upp sig väldigt stiligt med slips och kostym och allt. Bordet hade mysiga levande ljus, väldigt romantisk och påkostad miljö i den här fina restaurangen han valt och kyparen kom snabbt med fint vin och förrätten. Harald var trevlig som alltid, ja det syntes inte utanpå vad han var. Det gjorde det inte.

Han upprepade sina ursäkter ett antal gånger innan dom började prata om annat. Lena erkände snart att hon nog varit lite för hård mot honom. Men krävde också att Harald alltid måste vara ärlig mot henne om dom skulle göra ett försök att börja om. Till och med tonårsbusen Jojje hade lärt sig så varför skulle inte han kunna? Lena stoppade ännu en friterad scampi i munnen med gaffeln och mötte Haralds vänliga mörkblå ögon igen. Den hade snabbt glidit från bysten till hennes blå ögon och det fick henne att småle. Lena bar en fin ny svart klänning den här kvällen som var djupt urringad men inte så värst slampig egentligen. Den var sexig förstås. Men på ett mer anständigt sätt. Hennes ringformade örhängen gnistrade i skenet från de levande ljusen och Lena bar ett silverhalsband som Harald hade gett henne för några månader sedan.

Harald skålade med vinglasen och sa att hon var jättevacker. Lena log bredare. Det spelade någon slags opera i matsalens högtalare och det var inte så mycket annat folk här den här vardagskvällen. När Lena korsade sina långa ben under bordet föll slitsen isär från klänningen och blottade det mesta av det välformade låret upp till höften vilket Haralds ögon omedelbart drogs till. Nu blev klänningen slampig.

"Så hur är det med Velma och Linda plus sina respektive?", hon frågade snällt och tuggade. Det var så gott med friterad scampi det var nog hennes favorit. De högklackade svartlackade skorna dinglade över Lenas knä lite i takt med musiken. Velma och Linda var tjejer som var ihop med två av Haralds kompisar. Även de läkarstuderande eller kanske redan ute i yrkeslivet. Lena hade blivit vänner med dom under tiden hon varit ihop med Harald och hade saknat dom.
"Bara fint. Dom har frågat efter dig faktiskt."
"Ja, jag kanske borde höra av mig det var längesen."
"Vi kan dejta allihop nästa gång. Eller bara göra nåt kul. No strings attached!", Harald sken upp.
"Oj, jomen det låter kul. Men du är inte ihop med nån då?", Lena höjde ett ögonbryn. Harald harklade sig medan Lena fick ett frågande ansiktsuttryck medan hon smuttade mer vin.
"Nej, eller jo."
"Va?"
"Alltså jag har hittat nån som jag träffat några gånger. Du gjorde ju slut. Men jag ville inte göra slut.", förklarade han och smekte handen över hennes knä. Lena slog ner blicken mot den och nickade. Sen drack hon en ytterligare klunk vin.
"Förlåt Harald att jag är så dramatisk. Jag går gärna på dubbeldejt igen med dina vänner. Vi hade så kul ihop."
"Tänk inte på det. Jag gjorde helt fel. Helt fel.", han nickade.
"Så vem är den här nya tjejen då?"
"Va, ingen speciell faktiskt. Eller jo hon är trevlig men vi klickar liksom inte. Du vet jag har mina egenheter, ju. Tina heter hon. Hette hon menar jag."

Lena smekte hans kind. Harald hade svarat ärligt. Lena var imponerad. Hon undrade fortfarande vem den där brunetten Tina var. Men hon hade ju också dejtat runt veckorna efter dom gjort slut precis som han. Lena hade faktiskt hunnit träffat ett antal lämpliga killar. Men ingen verkade liksom dela hennes speciella intressen. Hon hade inte vågat sätta in en kinky-annons själv på nån snusksida. Såna grejer hade varit Haralds eller Jojjes jobb. När det gällde vanligt funtade killar så kunde det förstås vara väl värt att ljuga lite. Förställa sig och anpassa sig för att få ha en spännande relation som kunde leda till familj och hem och så vidare. Men Lena visste att hon skulle tappa lusten i ett sånt förhållande. Att det skulle vara meningslöst till slut.

Hon hade börjat förklara för till exempel en student hon träffat. Vad hon hade för typ av behov och drifter. Han hade tappat respekten för henne direkt och knullat på henne. Inte så hemskt förstås, ganska bra enligt Lena men det gav en dålig eftersmak. Inte samma sug efter mer. Sen dom andra gentlemännen hon dejtat hade antingen aldrig hört av sig igen eller bara skakat på huvudet och gått sin väg.

"Så har du träffat nån. Över 18, då menar jag?", Harald blinkade snällt utan att döma eller mena nåt sarkastiskt. Frågan var mer en början på ett rollspel som hon tänkt ut. Lena bestämde sig för att spela med och inleda det.
"Jag hade väldigt porrigt sex med Jojjes farsa, herr Grönman förstås och en vaktmästare.", sa Lena och tittade bort sneglande. Hon drack vinglaset tomt och studerade sen hans ansiktsuttryck över bordet.
"Gubbarna smetade in hela min kropp med gräddtårta."
Harald blev röd om hela ansiktet och smekte hennes lår igen under bordet, upp och ner upp och ner.
"Dom jävlarna. Ja, man borde fan anmäla dom.", stammade han intresserat. Lena nickade och tittade efter mer vin. Harald hällde upp glaset till bredden igen åt henne. Medveten att Lena gillade vin och att de hade redan druckit en halv flaska.
"Jag ska hälsa på Herr Grönman på ålderdomshemmet nån gång. Det har jag lovat, dom ska ha julfest snart."
"Åh. Jaha, det var verkligen snällt av dig. Men han är ju en snuskig gammal busgubbe det vet du?", Lena ställde ner glaset och åt den sista scampin. Sen drack hon sakta upp allt vinet med slutna ögon och ett mjukt leende. Harald tog en servett för att gnugga lite mot hennes haka.
"Ja, han gör mig så kåt. Fick mig att bli en väldigt lydig studentska."
"Ursäkta lite sås där.", Harald skrattade charmigt. Egentligen drog han ner axelbandet till hennes klänning så att det föll sig över armen.

"Din odåga till granne då. Den där gymnasiebusen, generation Z och Y, va?", Harald frågade vänligt och hällde upp ett nytt glas vin till bredden så att flaskan nästan var slut.
"Jojje, jo det är klart. Jag lät hela hans verkstadsklass sätta på mig i deras garage. Hårdaste knull jag haft hittills måste jag säga.", Lenas ögon glittrade till och placerade sin hand snabbt på hans när den återkom för högt upp..
"Åh kära jestanes. Stackars dig. Som dom gör. Ja, jag undrar vad är problemet med dagens samhälle. Tog dom, kanske några bilder nu igen?", han rättade till sina glasögon.
"Nej, inte den gången. Du hade kanske velat se dom?"
"Absolut. Alltså för att dom inte ska hitta på nåt vidrigt man vet ju aldrig!"
"Jag har chattat med dom ibland. Men jag tror inte jag träffar dom igen."
"Varför inte det?"
"Vet inte, jag tror jag gillade att vara present mer. Dom var lite för tuffa. Mer som Jojje om du förstår hur jag menar. Fast allihop. Det räcker väl med en sån, va?", hon drack upp hälften av glaset utan att verka märka hur Harald vispade ner andra axelbandet över hennes andra arm. Detta gjorde så att hennes redan stora urringning gled ner ytterligare nästan ända ner till bröstvårtorna.
"Klyfta?", kyparen hade kommit förbi och erbjöd en tallrik med frukt som efterrätt, bland annat apelsin.
"Nej tack, jag tror vi är nöjda. Det var verkligen gott.", Harald nickade mot kyparen som höjde ett ögonbryn och spatserade iväg.

--------------

Plötsligt hördes ett bankande på glasfönstret. Servitören rynkade nu buskiga ögonbryn argt mot två ungdomar i täckjackor och tomtemössor utanför. Dom blåste flåsigt mot fönstret och vrålade.
"Cack-ALD-OOOh!?"...
"Oj, åh nej. Det är dom där ligisterna."
"Va? Men Harald.", skrattade Lena. Fast hon var medveten om att dom skulle komma förbi. Men bara om hon var nöjd med dejten. Det var hon. Lena vände sig i stolen med armbågen över ryggstödet och tittade ut och vinkade. Harald hade tydligen delat sitt nummer och facialbook med Laban och Robbe. Killarna från födelsedagsfesten.
"Titta vilka odågor.", han hötte med näven. Men ynglingarna sprang snabbt iväg innan kyparen kunde ta en bild på dom och man kunde höra deras snabba steg försvinna bort genom snödrivorna som kantade gatan.
"Några ni känner?", frågade servitören förnärmat.
"Nej. Vilka hemska ungdomar. Man borde ringa polisen på dom. Ohyfsat."
"Sannerligen. Jag ber verkligen om ursäkt för det där. Vill ni ha notan nu kanske?", servitören sneglade ofrivilligt ner mot den snygga blondinens sexiga urringning som nästan poppade ut ur klänningen när hon satt så halvt vridet i stolen. Lena tittade fortfarande ut genom fönstret mot den mörka gatan utanför.
"Ja, vi kan nog ta den så länge. Tack igen.", kyparen gled då ljudlöst in mot köket och försvann genom svängdörren efter att ha tagit betalt. Man kunde höra att han höjde volymen ganska mycket på operamusiken därinnifrån.

"Vänta nu. Var inte det där dom?", viskade Harald och nickade mot två figurer som slank in på herrtoaletten.
"Jag vet inte jag hann faktiskt inte med att se?", Lena såg undrande ut och drack upp det sista vinet.
"Ja, jag ska banne mig ta ett snack med dom. Göra upp. Visa vart skåpet ska stå."
"Åh...ja, gör det om du måste men var försiktig.", Harald nickade och reste sig för att gå in på WC:n.

Lena gick på damrummet under tiden och tog med sig sin kappa under armen. Efter att ha pudrat näsan en stund ringde hon upp Jojje.
"Hej, det är Lena. Är det säkert att du inte är med?", Lena hade lite dåligt samvete ändå. Medveten om att Jojje inte gillade Harald.
"Nej, jag skiter i det."
"Va?"
"Om du så gärna vill vara ihop med den där sylten så kör. Han har ju porsche. Dra åt helvete.", han lät sur som fan.

Lena hade frågat om han hade haft lust att träffa henne med Harald i en sån här lek. Men Jojje hade konsekvent sagt nej i tre veckor. Nära den fjärde hade han börjat vela. Efter den femte veckan hade han till slut gått med på det. Tung pung sa han var det enda skälet. Men, nu hade han svängt i frågan. Det spelade ingen roll om det var längesen. Han tänkte inte delta i Haralds perversa cuckold-lekar längre. Jojje kollade lite snabbt efter att ha avslutat samtalet ett mms från Robbe. Det var en bild tagen genom ett restaurangfönster på Lena i saftigt urringad klänning. Jojje slängde vresigt ner mobilen på soffbordet och kollade tv istället.

Lena kände sig lite orolig. Fast det här kanske var ett bra tillfälle för det andra testet hon ville göra mot Harald. Hon brukade alltid känna sig trygg när Jojje var där och Lena ville känna efter om det kunde vara likadant.

-----

Lena var lätt salongsberusad och bestämde sig för att köra på utan Jojje. Harald dök upp och la kappan om hennes axlar. Utanför restaurangen väntade en blå fin limousin och han öppnade artigt dörren.
"Men oj. Vilken schysst skjuts hem.", Lena log brett igen. "Hur gick det med dom där ligisterna förresten?", Lena klev i. Det var röda lädersäten därinne och mörkt tonade fönster. Kyld champagne låg i en ishink nära minibaren bredvid diverse snackspåsar. Chauffören, en satt medelålders skallig man med mycket bred valkig nacke knäppte på sin hatt i förarsätet och nickade vänligt i backspegeln. Han satte direkt på musik vilket fick en liten discokula att börja snurra i taket. Lena skrattade till och hälsade leende tillbaka med en vinkning.

"Eh, jo dom sa att dom också ville ha skjuts. Jo...", Harald bet sig i läppen. Nästan som på signal hoppade Robbe och Laban också in i limousinen och satte sig mittemot. De krängde av sig sina jackor men behöll tomtemössorna på.
"Lena!", ropade dom.
"Våran söta milf!"
"Men Harald?", Lena tittade spelat besviket på honom och korsade armarna.
"Dom hotade att berätta för Tina om mina cuckoldfetisher. Förlåt. Hjälp mig snälla, Lena.", Harald slog ut med armarna.
"Strippa ner nu din slyna!", Laban den indisk adopterade killen hade druckit en del redan men sträckte sig efter champagnen och drack ur flaskan klunkande.
"Fan vad gott!", vinet rann över hakan när han torkade sig med handloven.
"Ja, jag tror att den där Robbe. Han spelar Kung -fu och hotade mig inne på toaletten. Dom kommer att slå mig, Lena! Så oerhört hårt!", Harald la till en bedjande röst och ryckte på axlarna.

Lena tittade ner lite och skakade på huvudet. Himlade sen med ögonen och blåste luft i kinderna.
"Alltså du är verkligen för mycket Harald.", hon tittade mot backspegeln och såg hur chauffören också log förväntansfullt.
"Okej då.", med en suck reste den 22-åriga studentskan sig för att dra ner klänningen. Chauffören visslade lågt från framsätet och ögonen vidgades i backspegeln. De två gymnasiekillarna framför henne sken upp än mer och gjorde ivrigt high-fives. Lena var topless under och allt hon hade små svarta ministring. Hon vek noga ihop klänningen och la den åt sidan innan hon satte sig igen med korsade ben och korsade armar under den nakna bysten och tittade nonchalant på sina naglar.

"Hörrö, varför är du inte lika kåt som förra gången. Du sitter där helt kallt!", ropade den knubbige Robbe glatt från andra sidan limousinen genom musiken. Det långa fordonet styrde under tiden ut från sidan av gatan för att börja köra ut i trafiken.
"Jo, men Jojje skulle ju vara här."
"Nu är ju din cackaldo med istället eller vad menar du?"
"Jag menar att jag behöver nån som har...tja en fast hand.", Lena höjde ett frågande ögonbryn mot Laban. Den indiskt adopterade killen hade en viss elak glans i ögonen så hon trodde att det skulle fungera.
"Vem behöver Jojje. Här jag ska ta en bild till och skicka till han.", Laban ställde ner champagneflaskan och plockade fram mobilen.
"Va, nej gör inte det.", Robbe armbågade han i sidan.
"Vadå?"
"Nej, fan han är störd. Livsfarlig fan."
"Okej.", Laban var lite dragen men inte så mycket att han kände för att provocera Jojje kanske. Det vore riskabelt.
"Vi skickar inte den här bilden.", han log istället och zoomade in hennes bröst.
"Sära.", Laban log vasst.

Lena tittade tillbaka och fnös. Skakade på huvudet. Laban gav då mobilen till Robbe och lutade sig fram för att ge henne en klatschande örfil så att håret flög över ansiktet.
"Oj, herregud det är nog bäst att du gör som dom säger, älskling.", Haralds ögon spärrade upp sig och han rättade till glasögonen och sin sittställning.

Så, här kom Lenas test då. Även om hon blev upphetsad av situationen. Eller, det var inte så att hon tände på smärta egentligen bara lite kanske. Det var något annat som var svårare att sätta fingret på. Att det blev lite farligt kanske. Eller snarare dramatiskt.
"Jag...nej jag tror jag vill pausa lite.", sa hon och kurade ihop sig med handen på kinden med håret över ansiktet som om örfilen tog för hårt.
"Gör det igen!", Robbe log stort i sitt runda ansikte och filmade mot Laban som flinade elakt och höjde handen.
"Eh, nej. Det blev lite för mycket.", Harald var besviken men höll upp armen framför henne. Laban tittade surt, reste sig och tog ett steg framåt. Men Harald knuffade enkelt ner den lättviktige 16-åringen tillbaka i sätet.
"Ja, vi har ett annat deal nu liksom. Du får skärpa dig.", Harald hade egentligen velat se mer. Kanske inte misshandel. Men han betraktade inte örfilar som den kategorin speciellt inte efter allt han och Lena gjort i sängvägen och utanför när det gäller kinkysex. Däremot ville han inte göra om några misstag. Ville han ha Lena tillbaka så måste han åtminstone ge sken av att lyssna på henne. Så långt hade Harald förstått. Laban tittade skitsurt och ganska förvånat upp på honom. Men det var uppenbart vem av dom som hade övertaget i styrka och storlek. Så han satt kvar där han satt.

Harald släppte den indisk adopterade killen och knackade på rutan till framsätet. Han började säga till chauffören att köra hem till Lenas adress.
"Nej det behövs inte.", Lena la handen på hans arm. "Fortsätt kör är du snäll. Det är ingen fara på taket.", sa hon. "Det är inget att oroa sig för, Harald. Jag fick hår i ögat bara.", hon log och drog händerna genom håret.
"Var var vi nånstans?", hon tittade rakt mot Laban och putade med överkroppen sexigt och skrattade plötsligt till vackert. Haralds ansikte sken upp i ett stort överraskat leende. Så han satte sig tillbaka och flyttade en bit bort från Lena mer i hörnet. Varpå Lena sakta särade låren långt ut med händerna på knäna i limousinsätet som Laban och Robbe hade sagt till henne att göra.

Hon tyckte sig märkt en viss förändring hos dom. Den asiatiskt adopterade något knubbige killen, Robbe verkade ha bättre självförtroende och Laban verkade mindre tvär. Mer i balans. Som om båda hade mognat en smula. Kanske hade hennes besök på födelsedagsfesten fört nåt gott med sig på det viset. Resonerade hon. Detta gjorde det också lättare att lyda dom, nu när Jojje inte var här och kunde dominera henne. Så Lena tänkte att det här nog ändå kunde fungera och bli en intressant kväll.

Laban blängde visserligen fortfarande lite på Harald där denne nu satt och såg förväntansfull ut i sitt hörn. Men han ryckte till slut på axlarna:
"Tänkte väl det. Fattar du hur hårt vi tänker knulla dig nu, din kåta milfslyna.", Laban nickade mot kompisen Robbe som nickade och filmade medan Lena med särade ben smekte upp sitt eget vänstra bröst kramande för att slicka ner en lång tunga mot vårtan.
"Ni tänker väl inte skicka det där till Jojje va?", hon blinkade utmanande.
"JO!", Robbe hoppade lite i sätet i takt med musiken.
"Nej, lägg av gör inte det.", Laban armbågade honom igen.
"Alltså gör inte det.", Harald höll med och skakade på huvudet. Den här gången mer av omtanke för ungdomarnas framtida hälsa. Hans flickvän under tiden slöt ögonen och slickade sakta över den ena bröstvårtan innan hon släppte ner bröstet och sen kramade upp båda i händerna.

"L..Lena älskling som du gör!", Harald tog sig på den tilltagande byxbulan och stirrade också på henne. Lena log plötsligt glittrande och skrattade. Det var inget elakt skratt egentligen mer att hon tyckte att det var kul att hetsa dom och att Harald var gullig med sina cuckold-drifter.
"Jag måste ju. Dom tänker ge dig kung fu annars.", hon gled sakta ner från sätet till bilgolvet. Sittandes på knä. Laban bet underläppen och lutade sig fram för att hälla champagne över hennes stora runda bröst. Lena svankade bakåt och hade händerna mot golvet bakom sig medan det rann porlandes över huden. Båda ungdomarna kastade sig sen fram, greppade varsitt bröst och sög hårt gapandes över dom med lapande vulgära kyssar.

"Här du får filma, Cackaldo!", Robbe slängde sin mobil på Harald som hade tappat hakan till slipsknuten av hur dom höll på med hans Lena. Av upphetsning då.
"Nej, ja men okej jag kan ta lite bilder förstås.", han harklade och såg hur Labans mörkhyade händer kramade Lenas skinkor och slet ner hennes string. Robbe kramade ett bröst samtidigt klämmandes med båda händerna runt det under tiden och motorbåtade det en kort stund.

Lena snurrades plötsligt runt och blev nu ställd att posera högt på knä. Hon slingrade båda armarna om Robbes och Labans huvuden och log vackert mot kameran. Dom gjorde kaxiga V:tecken och skrattade i sina tomtemössor när dom knådade upp hennes bröst för att suga på dom från var sin sida. Robbe glädjestrålande och Laban med mer elakt flin. Lena slöt ögonen när en tunga strök längsmed hela bröstet upp till vecket invid armhålan och axeln och stönade tyst av känslan medan hon lutade huvudet bakåt. Hon kände hur en hand sen slet sönder stringtrosorna men att dom ändå hängde kvar som ett snöre spänt över ena låret.

Under tiden kände sig Harald tvungen att slita fram kuken och onanera medan han samtidigt försökte ta fler bilder. Lena hade en liten ansad blond landningsbana idag och båda tonårskillarna gned sina händer mot den. De kommenterade att hon började andas flämtande och gnuggade fingrarna mot den våta skåran och clitoris.
"Kåt va?", Robbe greppade handen om Lenas hår medan Laban fingerknullade henne. Han var inte lika bra på det som Jojje eller Harald heller för den delen men hon nickade och flåsade snart mot hans öra.
"Ja, jag blir så otroligt kåt vad tänker ni göra med mig?", Robbe blundade lyckligt och halvtvingade till sig en porrig kyss. Tungorna slirade runt varandra över läpparna och hon stönade in i den samtidigt som hon roat sneglade mot Harald där han satt och fort, fort, fort onanerade kuken från sin lilla hörna.
"Dubbelmacka va?", skrattade Laban hest bakom henne och knullade henne med fingrarna.
"Åh, det tänker ni väl ändå inte?!", Harald såg chockerad ut.
Lena avbröt kyssen och vände sig mot Laban medan hon rufsade Robbes hår.
"Ni menar ta mig i DP samtidigt? Oj. Du vet ju att jag älskar det Harald!", Lena slickade tungan över Labans haka och läppar och snart hånglade dom grovt. Laban tryckte sin tunga ner i halsen på Lena och smekte handen gnidande från hennes fitta över magen upp över ett bröst för att fånga hennes hals i ett lätt strypgrepp.

"Men, Lena då? Verkligen alltså!"...Harald andades med öppen mun.
"Vadå brukar du inte ta henne i DP?", frågade Robbe och klämde Lenas skinkor bakom henne för att sen smeka hennes fitta med handen eftersom Laban slutat.
"Va, nej det måste man väl vara två för, minst.", förklarade Harald.
"Jaha, men du får sätta på henne i baken ofta, va?"
"Va, nej. Det, skulle jag inte göra.", Laban skrattade till åt Harald och slutade grovkyssa Lena som andades in djupt när han släppte.
"Har du aldrig knullat röven på henne?!"
"Nej, Lena skulle inte uppskatta det tror jag.", Harald lät orolig.
"Absolut inte det får han inte lov.", Lena stönade till igen när Laban började snurra om henne igen så att hon var vänd mot dom.
"Aldrig med den här röven?", han böjde henne framåt genom att vrida om armen bakom hennes rygg samtidigt som Robbe höll hennes hår med ansiktet nertryckt i sätet mellan dom. Laban smiskade till den några gånger framför hennes pojkvän. Lena gnydde till av att få armen omvriden och stirrade in i sätet när dom särade hennes skinkor bakom henne.
"Men jag slår vad om att du drömt om det va? Särskilt efter att hon gjorde slut för att vara ihop med en 17-årig gymnasiesnubbe.", dom skrattade rått.
"Nja, alltså. Nej jag skulle väl aldrig ha såna tankar om min kära Lena, nej."...Harald rodnade och ryckte på axlarna. Han tog en närbild på hennes blottade hål bakifrån. Lena flämtade till förödmjukat när hon hörde mobilens blixtfunktion.

"Kom igen nu Cackaldo, jag kan se att du vill knulla henne. Ge henne vad hon tål."
"Jag, vet inte om. Jag antar att jag kan ta henne bakifrån så. Men inte i röven väl? Fast hon har en sån otroligt fin stuss det kan jag hålla med om."
"Men, nu har du möjligheten, Cackaldo! Straffknulla henne i rumpan nu när du äntligen har chansen. Horan älskar det ju."
"Cackaldo, Cackaldo, Cackaldo!"...Lena smiskades till några gånger över skinkorna och hon tittade oroligt bakåt.
"Skulle du verkligen?"
"Oj, OKEJ då!", Harald fick något vilt i ögonen och kastade sig fram på knä bakom henne. "Jag , gör det! Här får du fan för att du gjorde slut!", han frustade till och stirrade på hur hans egen kuk sakta men bestämt gled in i Lenas rumpa när han pressade sig in. Hon åmade sig lite jämrande och Robbe tryckte hennes ansikte kontrollerande ner mot sätet igen medan Laban ytterligare vred om armen bakom henne. Harald började nu att med blixtrande ilskna ögon sätta på sin flickvän i röven medan Limousinen svängde vidare genom staden och discomusiken dunkade på i högtalarna. Hon såg hur glitterkulan i biltaket speglade små snurrande solkatter över sätet fast att hon blundade hårt av att bli påsatt analt bakifrån. Lena kunde samtidigt känna på Haralds ivrigt klämmande fingrar om skinkorna och runt midjan att han njöt av det.

Limousinen stannade till vid en korsning. Nåt SOS-fordon måste ha kört förbi och stoppat trafiken tillfälligt av döma av blåljusen. Dom blinkade snabbt förbi. Sen körde det långa fordonet vidare i en vänstersväng i samma tålmodiga hastighet som förut.
"Åh gud.", Harald vrålade till och sprutade ett antal drag. Han smiskade till henne klatschande en sista gång innan han släppte greppet om Lenas midja och dråsade tillbaka för att vila på golvet med ryggen mot sätet. Nästa gång han öppnade ögonen och torkat sin svettiga panna hade Lena framför honom börjat suga av Robbe. Samtidigt som hon drog i Labans kuk med andra handen. Hon hade ett undergivet något skrämt uttryck och gjorde allt dom sa. Som en lydig studentska, tänkte Harald och putsade över glasögonen som immat igen något. De lekte bollande med hennes bröst medan hon bytte omväxlande mellan dom. Fram och tillbaka fram och tillbaka.
"Sug då för fan!", hotade Laban och nöp i brösten.
"Ja!", Lena sög hårdare och snabbare. Huvudet studsade fortare upp och ner i deras knän. Laban flåsade till slutligen och juckade några gånger upp i hennes kindhåla innan han fyllde det med sperma. Robbe drog sen till sig hennes huvud och sprutade en tjock sats över kinden och läpparna och lite på näsan så att det rann trögflytande över ansiktet.

Hon satt mellan deras knän i några sekunder för att hämta andan. Till sist vände hon sig mot Harald med armen vilande över Robbes knä. Harald kastade över mobilen till Robbe igen efter att ha masat sig tillbaka upp i sätet. Lena kröp då över på alla fyra och tittade upp på honom. Smekte hans bringa utanpå skjortan och började suga av sin pojkvän framför gymnasiekillarna i andra sätet. Harald flämtade till och nickade upphetsat.
"Såja, lite ass to mouth, va?", Laban drog till sig champagneflaskan och tittade svettigt på medan han drack några klunkar och sen skickade vidare till den andfådde Robbe.

Hon slöt ögonen medan den snabbt blev hårdare i munnen och började öka takten. Harald smekte över hennes axlar och ryggen. Hakspetsen föll karakteristiskt ner till slipsknuten igen när hon tog honom djupt och sög till så att kindhålorna sjönk in. När Lena ansåg att den var hård nog klättrade hon upp i hans knä och grenslade honom. Snart började hon rida honom med viga snabba gungande rörelser. Robbe och Laban tittade halvfulla på hur hon studsade allt snabbare på Haralds kuk bakifrån. Hur den viga svanken glänste av rörelserna. Haralds händer gled över brösten kupande och ner över midjan igen. Smekte låren och höfterna. Han viskade något i hennes öra och hon nickade, viskade något tillbaka. Hennes andhämtning blev snart till flämtningar som blev till flåsande stön innan hon till slut kom hårt och skälvde till. Kastade till med huvudet en gång och gav ett hest litet skrik. Harald kysste skönt över hennes bröst tills hon slutade att röra sig. Hon kramade om hans huvud och sneglade ut genom bakrutan och satt stilla. Trafikljus avlägsnade sig medan limousinen körde framåt och gatorna såg ganska tomma ut utom några få bilar som gled förbi i vinternatten.

Harald tittade upp mot henne storögt när Lena plötsligt kved till. Robbes lyckliga runda ansikte dök upp bakom hennes axel när han trängde in sig analt.
"Hej, igen Cackaldo. DP sa vi?"...
"J..ja okej dp.", gnydde Lena medan 16 åringen ivrigt började ta henne bakifrån i rumpan. Laban hoppade över från andra sätet och satte sig studsande bredvid för att filma när kompisen juckade in i hennes röv bakifrån så att hon klämdes hårt mellan dom.
Robbe vinkade mot camen och daskade till hennes skinkor några gånger i rörelserna.
"Oj då...oj vad han, som han gör.", stammade Harald och var fortfarande stenhård i hennes varmt våta fitta. Ogenerat kupade Laban hennes ena gungande bröst från sidan där han satt och zoomade in sin egen mörkhyade hand i medan den klämde.
"Min tur snart. Eller hur Cackaldo?"
"Hon gillar det verkligen!", försäkrade Robbe bakom Lenas huvud och high-fiveade sin kompis.
"Är, det verkligen sant. Lena?!", frågade Harald med viss oro i rösten. Hon stönade till och tittade på honom fortfarande med sperma droppandes från ansiktet medan hon slingrade en arm om Robbes nacke bakom sig.
"Ja, han knullar helt fantastiskt bra!", hon vände sig mot sen mot Labans cam och nickade.

Harald frustade till upphetsat under tiden, gned hennes bröst och sög kyssande på hennes hals. Lena kunde känna att han snart skulle komma och mötte honom samtidigt som den knubbige asiatiske tonårskillen, lyckligt knullade det 22 åriga blonda bombnedslaget ännu hårdare. Båda kom nästan samtidigt i henne. Deras juckande rörelser avtog så småningom och stannade av.

"Min tur.", Laban började att dra hennes arm över till sig. Lena kammade sitt hår åt sidan med handen och vred sig för att börja suga hans kuk igen bredvid sin pojkvän fortfarande sittande på hans kuk som mjuknade successivt inne i henne.
"Oj, jösses Amalia.", Harald rättade till glasögonen igen och tittade på samtidigt som han smekte hennes rygg och rumpa.
"Din flickvän suger väldigt bra.", log Laban och nickade bredvid honom.
"Mycket bra på att suga.", höll Robbe medan han hade satt sig mittemot igen.

"Tror nog det får bli lite mer cowgirl för dig, Lena.", Laban styrde upp henne till slut och fick Lena att sätta sig med ryggen mot honom. Hon slöt ögonen och vinglade till lite av att limousinen krängde i en kurva. Men sjönk sen ner. Hon gjorde en liten grimas när Labans kuk gled upp i hennes anal.
"Reverse Cowgirl va? Inte illa, Cackaldo!"...Laban kramade gripande om hennes bröst bakifrån medan hon började att höja och sänka sig. Harald stirrade ner mot Lena när hon red den indiskt adopterade killen upp och ner, upp och ner.

"Ska jag inte skicka en bild till Jojje ändå.", Robbe hade tagit upp mobilen igen.
"Nej, gör inte det.", sa allihop nästan samtidigt. Vilket fick alla att skratta till. Men Lena fortsatte snart att rida Labans kuk reverse anal cowgirl, medan han lekfullt knådade upp brösten för Robbes cam. Bollade med dom, tryckte ihopa dom. Skakade dom. Lena smekte händerna genom håret och ökade takten något. Hon började stöna porrigt och slicka tungan i luften mot camen. För att flirta med Robbe som då till slut kastade tillbaka mobilen mot Harald flög upp och satte en fot i sätet bredvid Laban.
"Så jäkla fina pattar, fan!"...han tog dom girigt i händerna tryckte in kuken mellan dom och började köra den mellan hennes stora runda bröst. Harald kände sig lite tagen och matt vid det här laget men lutade sig mot hörnan och tittade på. Lena hade huvudet bakåtlutat. Kinden mot Robbes ansikte och stönade ansträngt medan kompisen Laban började att jucka upp kuken i hennes anal underifrån. Den knubbige asiatiske killen daskade sin pånytt hårda lem mot hennes styva vårtor. Gned ollonet över dom. Sen ändrade han sig och bytte ställning för att ivrigt dubbla henne med kompisen i en ny DP.

Lena stönade snart högre och lät allt kåtare när dom började ta henne egentligen ganska lugnt i båda hålen. Harald tittade på. Limousinen fortsatte köra vidare genom den glesa nattrafiken och hans vänliga blick mötte hennes ibland med ett nöjt och tillfredsställt leende.

----------------

Limousinen stannade till nära radhuskvarteret där Robbe bodde och där släppte man av gymnasiekillarna. Lena hade tagit på sig klänningen och pudrade näsan under tiden fordonet hade börjat rulla igen. Harald drack lite av den sista champagnen innan han ställde tillbaka sitt glas.
"Vill du inte sova över hemma hos mig ikväll?"
"Ok, varför inte.", hon log. Medan den långa bilen körde tillbaka mot centrum. "Men Tina?"
"Men Jojje?", undrade också Harald för han insåg att tonårsbusen nog skulle bli arg när Robbe och Laban skickade bilderna. Det kunde man nog ana att dom skulle göra trots allt dom hade lovat och sagt.
"Du, jag tror jag har en liten idé.", Harald lutade sig tillbaka och ringde.

-----------------------------------------

Jojje, zappade surt mellan kanalerna. Porr, fotboll, porr, fotboll, porr sen reklam, sen fotboll. Farsan jobbade sent ikväll. Körde buss. Livsfarligt tänkte Jojje och suckade. Fredrik var ute nånstans och söp på nån fest men själv så följde han ju inte med ut eftersom han halvt lovat bort sig till en ny orgie med Lena och hennes pojkvän.
"Jävla sylt!"...muttrade han och funderade på att runka av sig och sen gå och lägga sig tidigt.

När det ringde på dörren. "Vem fan är det, så här sent." Han undrade. Lena kanske? Jojje gnuggade pannan. Vad fan skulle han säga till henne. Nej, han fick göra slut bara. Det var bara så det var. 17-åringen masade sig upp ur soffan och släntrade iväg till ytterdörren för att öppna.

Förvånat såg han att det stod en snygg tjej utanför. Men inte Lena. Hon hade förvisso solglasögon fast att det var kväll och hon bar också en liten sjal på huvudet. Kanske fanns det nåt latinskt eller till och med orientaliskt över henne. Bruden hade fina glänsande lackstövlar med stillettklackar och händerna djupt ner i kappfickorna. Hon kanske var runt 25-30 sådär eller äldre.
"Hej, det är du som är Jojje va?", rösten ekade något i trapphuset. Jojje nickade oförstående.
"Jag heter Tina, Haralds förra tjej. Jag har hört att du knullar som en gud.", brunetten öppnade kappan snärtigt med den repliken och stod där bredbent naken under. Hon höll kappan öppen med händerna och vinklade ut höften sexigt åt sidan. Tina hade en solbränd, vältränad kropp, fina runda höfter och en liten mörk triangel ovanför en annars rakad fitta.

Samt de mest magnifikt hävande stora rejäla pattar Jojje sett irl, någonsin. Faktiskt helt osannolikt, otroliga tuttar egentligen...

''''''''

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.