Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/5, 2023 kl. 09:51, av Plutten1

Gubbstruttar & skolflickor

Utan att det verkar för uppenbart låter jag mina ögon vila på hennes bröst. Jag känner hur kuken rycker till. Med bestämda steg börjar jag gå mot lärarrummet igen.

Det här är en gammal novell, skriven för länge sen med allt vad det innebär. Jag har blivit bättre (anser jag iallafall ) ;-) 

--------------------------------------------------------

Hon har blont halvlångt hår som är uppsatt i en hästsvans med en svart hårsnodd. Blåa ögon och en rak näsa med inte för stora näsborrar. Läpparna ser ut som två röda, mjuka hudveck där den rosa lilla tungspetsen sakta glider över för att fukta de torra läpparna. En stickad blå tröja med hög krage, som gör att hennes tuttar framträder som två kullar. Hennes jeans är vitstrimmiga och smiter åt över rumpan, på ett sensuellt sätt. När hon sitter ner har hon ena benet över det andra och vippar energiskt med foten. Plötsligt lutar hon sig bakåt och sträcker på sig samtidigt som hon gäspar. Då trycks tuttarna fram och avslöjar hur vårtorna liksom sticker fram. En av tjejerna bakom henne frågor någonting, hon ställer sig på knä på stolen och lutar huvudet i händerna med rumpan putande åt mitt håll. Så jag kan se hur jeans-sömmen skär in mellan skinkorna på henne.

 

- Erica, sätt dig riktigt på stolen, ropar jag över klassrummet till henne.

 

Hon vänder sig om och ler mot mig samtidigt som hon sätter sig tillrätta igen. När hon ler skiner hela ansiktet upp, och hennes vita tänder syns i det solariebruna ansiktet. Från min position vid tavlan kan jag se under bänken hur venusberget buktar ut under fronten på jeansen, hon stryker sig omedvetet över dragkedjan som för att borsta bort ett obefintligt dammkorn. Mitt stånd börjar bli jobbigt att dölja så jag tar sonika en lärobok och håller framför mitt skrev. Vid lektionens slut reser hon sig och trycker böckerna mot bröstkorgen, och går raskt förbi mig och säger ett ”hejdå” på vägen ut. Jag tittar länge efter hennes rumpa som vickar inbjudande, när hon går bortåt i korridoren.

 

-Åhh, den som fick knulla henne, tänker jag med boken fortfarande framför skrevet.

 

Med en hastig ryck på huvudet, återfår jag fattningen och börjar ställa i ordning i klassrummet efter eleverna. På min väg mot lärarrummet ser jag henne stå vid skåpen med några andra tjejer, jag säger ”hej tjejer!” och hon svarar med ett leende;

 

-Hej Lennart.

 

Utan att det verkar för uppenbart låter jag mina ögon vila på hennes bröst. Jag känner hur kuken rycker till. Med bestämda steg börjar jag gå mot lärarrummet igen. På vägen möter jag flera andra tjejer med urringade tröjor och up-pushade bröst under, som ibland ser för stora ut för deras små slanka kroppar. Jag kan se rakt ner i deras byxor bakifrån, vilka stringtrosor dem har. Och på en del även övre delen på stjärtskåran, när de böjer sig ner för att hämta något från botten på sina skåp. Väl inne på lärarrummet sätter jag mig i mitt kontor och packar upp väskan med böckerna. Samtidigt ägnar jag en tanke på Erika som hon heter. Små runda fina bröst, som bara väntar på att bli kramade av en hand. Tänk att få dra ner hennes byxor och köra in kuken i hennes trånga unga fitta.

 

-Mmmm!

 

Ståndet gör sig påmint igen. Jag reser mig upp och går in på toaletten. Väl därinne släpper jag ut min kuk som nu är stor och svulstig. En droppe försats syns på mitt ollon. Jag låter byxorna glida ner mot golvet och sätter mig därefter ner på toaletten. Jag börjar runka med kraftfulla drag och sluter mina ögon, då ser jag Erika framför mig. Snart känner jag hur det liksom bubblar upp och jag sprutar. Sperman formligen sprutar ur kuken och en del hamnar på väggen och en del på handdukshållaren.

 

-Oops, säger jag högt.

 

- Nåväl det får städerskorna ta hand om, tänker jag och gör mig i ordning igen.

 

På väg till bamba går jag förbi uppehållsrummet, där ser jag att hon sitter på en av bänkarna. Bakifrån ser jag hur hon liksom sitter på ena skinkan och lutade sig snett framåt med vänsterhanden som stöd. Vilket medför att den andra skinkan lättar och jag kan beskåda hennes päronformade stjärt utan att hon ser mig. Jag går fram och kan mer och mer urskilja hur hennes byst framträder med sina tonårskullar böljande under sin blåa tröja. Stående bakom henne kan jag se ner i hennes lågt skurna jeansbyxor, där ett par vita stringtrosor syns. Jag fick en intensiv lust att smeka henne över ryggslutet ner mot stjärten, men jag besinnade mig snabbt, och frågade;

 

- Hej tjejer, vad gör ni?

 

Hennes kompisar som satt mitt emot, lite framåtböjda över böcker och papper. Tittade upp på mig igenkännande och svarade;

 

- Vi har ett grupparbete i historia, om 2:a världskriget som skall vara inlämnat imorgon.

- Jaha, ja då skall ni få jobba vidare i lugn och ro, säger jag och börjar gå därifrån.

 

Då reser sig Erika upp och frågar;

 

- Du Lennart?!

- Ja!, svarar jag och stannar.

- Jag skulle vilja prata med dig om en sak säger hon.

- Jaha, vad gäller det då? Undrar jag.

- Jo, inte här utan enskilt, säger Erika och sneglar på sina kamrater.

- Visst, kom till mig efter lektionen.

- Njae, kan vi ta det nu.

- Visst, vi kan gå in på mitt kontor, säger jag och pekar med handen i den riktningen som mitt kontor finns i.

Väl inne på kontoret, säger Erica:

 

- Jo, det är ju avslutning snart och jag ska jobba i sommar.

- Det var väl trevligt, sa jag.

- Visst, men mina föräldrar har sagt att om jag inte får minst E i alla ämnen så måste jag plugga över sommaren och inte jobba.

- Det är ju så om man inte pluggar på terminen, säger jag med min lärarröst.

- Men du fattar ju inte, om jag inte kan jobba och få ihop pengar. Kan inte jag följa med kompisarna och tågluffa.

- Vad vill du jag skall göra åt det då??

 

Undrar jag samtidigt som jag låter blicken glida över hennes byst, där vårtorna börjat styvna och bröstkorgen som höjer och sänker sig djupare allteftersom hon blir mer desperat i rösten.

 

- Fattar du inte!! Säger hon med högre röst.

- Det är ju bara ditt ämne som jag får F i !!

- Ja, eftersom dina studieresultat är så usla, och du har nästan inte varit på mina lektioner alls. Då blir jag tvungen att underkänna dig. Det förstår du väl?

- Jag skall ju tågluffa i sommar och MÅSTE ha pengar. Då kan jag ju inte plugga!! Säger Erica med gråten i halsen.

- Mm, det skulle du tänkt på lite tidigare, säger jag med viss irritation i rösten.

- Jag MÅSTE ha ett E, säger hon nu med ett desperat uttryck i sitt söta ansikte.

 

Erica reser sig upp och lägger händerna på bordet och böjer sig fram mot mig på andra sidan. Hon säger nu med frustrationen lysande i ögonen;

 

- Du MÅSTE ge mig ett E. Jag gör VADSOMHELST för att få godkänt så jag kan tågluffa i sommar.

 

Jag tittar henne i ögonen och ser hur en droppe bildas i ena ögonvrån.

 

- Kära Erica, det är mindre än 3 veckor kvar innan du går ur 9:an.

- Hur har du tänkt dig att höja upp dig till godkänt i mitt ämne utan att plugga? Undrar jag lite frågande.

 

Med en långsam rörelse reser hon sig från sin position, tar loss hårsnodden och skakar ut sitt hår. Därefter går hon runt bordet fram till stolen som jag sitter i. Stående framför mig går hon sakta ner på knä, sträcker fram händerna mot mina byxor och börjar knäppa upp bältet. Jag blir lite förvånad när hon öppnar mitt bälte och knäpper upp översta knappen på byxorna. Förstummad över händelseutvecklingen, låter jag henne hållas för att se hur långt hon tänker gå. Sakta drar hon ner gylfen på mina byxor. Jag lutar mig bakåt i stolen och lyfter på rumpan så hon kan dra ner byxorna. De glider ner mot golvet och stannar vid fotknölarna. Hon låter ena handen glida upp på insidan av mitt lår, tills den möter skrevet. Väl där börjar hon smeka min pung och rullar kulorna försiktigt.

 

- Åååhh, stönar jag.

 

Med andra handen smeker hon kuken genom kalsongerna. Det blev snabbt ont om utrymme därinne när tältet reste sig. Tyget hindrar min erektion och kuken ställer sig snett neråt. Med van hand drar hon ner linningen, och befriar kuken, som genast fjädrar upp i sin rätta vinkel. Hon låter sin lilla hand greppa runt den och drar några försiktiga tag. Jag ser hur hennes lilla späda hand som knappt når runt, sakta röra sig upp och ner. Hennes naglar är långa och blänker av ett genomskinligt nagellack. På fingrarna har hon silverringar, sådana som ungdomarna har idag. Sittande i stolen med hennes huvud bara någon decimeter från min bultande lem, tittar hon upp mot mig med sina blåa ögon fästade vid mina.

 

- Nå, skall vi se om du klarar det här ”muntliga” läxförhöret, säger jag med skrovlig röst till Erica.

 

Hon tittar på mig och fuktar sakta sina läppar med sin tunga, sen kastar hon håret bakåt och med blicken fäst på mig böjer hon sig fram och sträcker ut sin tunga och låter den försiktigt nudda vid undersidan av pungen för att sedan stryka upp längs skaftet, sakta, sakta. Vid änden av det stora runda ollonet formar hon sina läppar till ett O och låter den därefter sakta glida in. När läpparna passerat bakom ollonets kanter lät hon sin tunga möta besökaren. Jag håller krampaktigt i armstöden samtidigt som hon börjar suga kuken med långa, mjuka drag,

 

- Fan, va skönt, tänker jag när jag känner hennes varma våta mun omsluta min kuk.

 

Jag ser ner på tonåringen som nu står på knä och suger min kuk och putar med stjärten. Känslan av hur hennes mun sväljer mitt bultande organ samtidigt som hennes tunga virvlar runt och kittlar kukskaftet, är helt enkelt obeskrivligt skön. Var har hon lärt sig att suga så bra, det var rena konststycket hon just utförde, och det var lite skrämmande att en niondeklassare redan kunde så mycket om sex, men just i detta ögonblicket så brydde jag mig föga. Min motståndskraft var som bortblåst och det var lika bra att njuta av situationen. Erica håller om kukskaftet med ena handen och den andra masserar mina pungkulor, alltmedan jag tittar upp i taket för att förhindra att det går för mig. När jag lugnat ner mig lite sänker jag blicken och ser hur hennes huvud går upp och ner över kuken. Först sakta sen fortare och fortare glider hennes mun över min sprängkåta påle som bara väntar på utlösning. Flera gånger var jag nära att spruta igen, men knep och höll tillbaka satsen, men tillslut så blev njutningen för stor och jag känner hur det pirrar till ända från ryggraden ner i tårna och ut i kuken. Jag började jucka mot hennes mun, och med ett stön skjuter jag ut min sats in i hennes mun. Hon ulkar till, men Erica finner sig snabbt och börjar villigt svälja sperman. Det känns som om det aldrig tar slut, jag tar tag om hennes huvud med ena handen och trycker ner det mot kuken så att hon sväljer den ner till roten. Därefter håller jag med båda händerna om huvudet och juckar med hennes huvud upp och ner, jag stöter ut och in i hennes mun vilket medför att lite sperma sipprar ut i ena mungipan på henne. Det droppar ner på hennes tröja och bildar en liten fläck alldeles ovanför hjärtat på vänster sida. Efter att ha sprutat min sista droppe ner i hennes svalg släpper jag taget om hennes huvud. Erica drar ut kuken ungefär som när man har en klubba i munnen. Hon avslutar med att ge ollonet en puss.

Därefter reser hon på sig och torkar sig i mungipan med ena fingret. Vilken hon därefter stoppar in i munnen och slickar rent med ett slurpande ljud.

 

- Nå, hur gick provet?, frågar hon med ett leende. Samtidigt som jag ser hur dörren bakom henne öppnas.

 

Med ett ryck vaknar jag och sätter mig upp i sängen. Helt kallsvettig tittar jag mig omkring.

 

- Fan!, bara en dröm, vad verkligt det kändes.

 

Jag blev snabbt medveten om att det var kladdigt i mina boxershorts.

 

 

 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Mr_Solen

Hmmm lurad på konfekten.....

30/5, 2023 kl. 18:25