Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/12, 2009 kl. 23:14, av jagkommer

Fias Hemlighet

Del 1 av 5 i serien FIAS Goda liv

Jag Fia gillar att överrraska min man, detta var en av de överraskningar jag gjort, nästa gång är det hans tur, det återkommer vi till, om önskemål finnes.

Torsdag kväll, Fia är med sin kompis Carina och simmar i badhuset, de har varit kompisar sedan första klass känner varandra utan och innan, man skulle kunna tro att de är systrar. De är lika långa, samma kroppsbyggnad lika stora bröst, det enda som skiljer dem åt är hårfärgen.
De badar bastu och tvagar sig det är nämligen damkväll i badhuset, detta för att muslimska kvinnor ska kunna bada utan att några män ser dem, inget ovanligt med det gör de varje torsdag mellan 7 – 9 på kvällen, jag är hemma, har lagt barnen, de sover när Fia ska komma hem.

Men i kväll har vi bestämt att gör något som vi bara gör en gång om året, jag har förberett mig på mitt sätt. Tänt levande ljus i sovrummet släkt ner alla el-belysning i hela huset, utom i barnens rum. Jag har duschat rakat mig både i ansiktet och på andra vitala delar. Tagit fram fyra stycken mjuka bomullsband som jag binder fast i sängstolparna en ögonbindel, stoppat i en soft musik i CD n.

Jag vet att hon brukar komma hem ca. Halv 10, klockan är kvart i nio jag väntar med ett pirr i magen som man gör når man väntar med spänning.

Jag ser billjuset på garageuppfarten, jag skyndar till sängen, jag lägger mig ner tar på mig ögonbindeln väntar på att nyckeln skall vrida upp låset, det tar ca 3-4 min så hör jag Fias röst i hallen
- Är du klar ropar hon, jag svarar inte utan väntar på att hon skall komma in i sovrummet, hon rumlar runt en stund i köket slänger sin handduk och baddräkt i tvättstugan tar en slurk kaffe som står på bryggarn, jag hör att hon närmar sig sovrummet.

Det är vår 10 förlovningsdag och på förlovningsdagen är det min tur att bestämma till 100 % vad vi gör i sängen den kvällen, på bröllopsdagen är det Fias tur att bestämma. Idag har jag bestämt att jag ska vara fastbunden i sängen och att Fia ska tillfredställa mig och givetvis bli tillfredställd själv också.

Hon börjar med att binda fast mina fötter i sängstolparna sedan händerna, där ligger jag fastbunden i sängen med ögonbindel med minimala kalsonger på mig i ett nästan mörkt rum, men det ser ju inte jag eftersom ögonbindeln hindrar mig från några visuella intryck. Jag hör musiken, Fia stoppar in en film i DVD

- Vill du veta vad jag tänker göra med dig? Det tänker jag inte berätta utan det ska du få upptäcka. Vet du vad som hände i badhuset säger hon, man kan tro att de muslimska kvinnorna är oskyldiga små varelser, först så hjälper de varandra att raka sina sköten, sedan tvättar de varandra med smekande rörelser speciellt i underlivet när de är färdigtvättade använder de duschen för att tillfredställa sig själva eller varandra utan minsta blygsel för oss andra, visslingen var vi i minoritet, de använder duschen mycket och länge och slutar inte förrän de fått en riktig orgasm, sedan går de in i bastun och fortsätter njuta att egen beröring, Carina som varit Lärare på SFI (svenska för invandrare) har lärt sig lite arabiska, och hon berättade vad de sa: deras män tillfredställer inte dem hemma i sängen så badhuset är enda platsen de kan få riktig sexuell tillfredställse.

- Vill du höra mer? undrar Fia, eller vi kanske ska påbörja vårt tionde förlovningsknull.
- JA jag vill inget hellre!

Fia gör ett ärende till köket säger ingenting när hon kommer tillbaka, jag bara känner att hon går på knäna upp i sängen ned ett knä på var sida om mig snart är hon uppe i mitt ansikte jag känner hur hon sänker sig ner över min mun med sitt sköte, jag är beredd att slicka hennes håriga buske, men vad upptäcker jag inte ett hårstrå på fittan, hon måste ha rakat sig i badhuset, hon säger inget men jag börjar smaka försiktigt detta är en helt ny upplevelse för mig jag har tjatat på Fia att hon ska ta bort iallafall lite hår men hon har vägrat även om jag har gjort det för att föregå med gott exempel, det kliar säger hon, sen har det varit slutdiskuterat, men nu har det hänt, fittan är ren från allt hår!

Hon rör sig rytmiskt över mitt ansikte jag behöver bara suga och slicka den silkeslena fittan, jag fattar inte vad som tagit åt Fia, så här ha hon aldrig gjort förr, inte ens fantiserat om det tydligen hennes hemliga fantasier som hon lever ut. Jag suger på något som är så stort att jag inte fattar att en klitoris kan bli så stor, tungan glider in i det blöta hålet det rinner fittsaft ner på min haka, jag känner att kuken håller på att spränga sönder kalsongerna, det gör ont, fullt stånd i minimala kalsonger, men jag förtränger smärtan, jag märker hur Fia börjar rycka i kroppen, jag fortsätter att suga, men hon kliver av och bort från sängen, men snart känner jag att hon smeker mina fastbundna fötter, smeker sakta uppåt hon tar god tid på sig kommer till insidan av låren.

Sedan händer inget på en stund, jag känner mig törstig, Fia ger mig lite vatten ur sportflaskan som står på sängbordet, hon säger ingenting det är inte henne likt, det enda jag hör är musiken från CD, den är inne på sin fjärde runda sen jag satte på den före Fia kom hem.

Nu börjar hon om med mina fötter fortsätter upp mot målet, jag känner hur hon klipper sönder mina nyinköpta kalsonger och kuken sprätter upp i sin fulla kraft,

Oh äntlingen är den ute i det fria! Jag känner hur Fia tar tag försiktigt om kukroten, klämmer försiktigt, hon har inte sagt ett ljud sen hon kom hem, hon bara tillfredställer först sig själv med hjälp av min mun, och nu är det min tur.

Hon drar sakta sakta och jag tror jag ska explodera av kåthet.
- Sug av mig! ber jag men hon svarar inte utan fortsätter klämma försiktigt om kukroten. Nu känner jag hennes tunga mot ollonet försiktigt slickar hon runt hennes läppar omsluter hela ollonet, jag slappnar av för att inte spruta i mun på henne, jag vill släppa satsen i hennes nyrakade fitta, detta måste vara himmelriket inget kan vara skönare än detta.

Hon slickar, drar försiktigt med tänderna. Jag nästan svimmar! Snart går det för mig, jag vill inte men det finns ingen återvändo, men samtidigt som jag tror att jag ska spruta i hennes mun så slutar hon, försvinner ur sängen jag hör henne säga långt borta.
- Hur vill du ha det nu det är ju din kväll?
- Jag vill spruta i din nyrakade fitta sedan vet du min önskan.

Det dröjer en stund sedan sätter hon sig över min stolta mandom och rider tills jag känner att det sprutar rakt upp i fittan på henne, jag försöker slappna av men hon fortsätter tills den slakat och ramlar ur, då kommer vad jag tror är kvällens höjdpunkt.
Fia sätter sig över mitt ansikte och jag får slicka i mig av våra blandade kärlekssafter, jag glömmer tid och rum slickar hennes fitta ren, hon grugglar låter som jag aldrig hört henne förut, när det går för henne en andra gång det har aldrig hänt att hon har fått två orgasmer med så kort mellanrum.

Hon lägger sig avslappnad bredvid mig i sängen och andas ut.

- Släpp loss mig säger jag nu vill jag krama dig. säger jag - Smeka dina bröst känna din kroppsvärme.

Men hon kliver upp ur sängen och säger ingenting och går ur sovrummet sedan uppfattar jag inte mer, förrän hon stänger av CD och säger:
- Nu får du vila dig i 30 min så att du orkar en omgång till.


Jag fattar ingenting, en omgång till?
- Hur ska vi orka det? Vi är väl inga porrskådisar heller, säger jag.
- Hur vet du att du inte är det säger Fia och skrattar.

Här får du en blå tablett skölj ner den med lite vatten så fortsätter vi om en stund, vila så länge, det ska jag göra.
Så sätts musiken på igen och jag hör inget annat än denna musik som jag börjar bli lite trött på.

- Ok säger Fia eftersom klockan passerat midnatt så kan vi sätta på TV 1000 så får du höra lite annan skön musik en stund.

Jag tycker det tar evigheter men jag känner hur kuken börja resa sig där jag ligger stilla i sängen och lyssnar på filmen det är inte så mycket snack mest stön.
- Kom nu jag är färdig för nästa om gång.

Jag känner hur Fia kryper upp i sängen tar tag i kuken med sina händer och runkar den sakta.
- Det är inte dåligt vad den står, den klarar nog en omgång till minst säger hon, nu pratar hon som vanligt och säger vad vi ska göra.
- Du har bestämt temat i kväll men jag bestämmer takten och innehållet, visst känns det bra säger hon och ger mig en djup kyss, den första för kvällen.
- Nu ska du få slicka MIN fitta säger hon, och ställer sig på knä bredbent över mitt ansikte.

Jag känner doften från fittan jag ser ju ingenting men doften närmar sig då munnen fylls av en HÅRIG fitta.........

Jag hör Firas röst, känner igen doften av hennes fitta, smaken, allting stämmer, men vem var det som red mig förut vem slickade min kuk?
Vems fitta slickade jag rent?

Tankarna far runt i huvudet, - Slicka fittan! hör jag Fia skrika - slicka så det går för mig också. Jag vill inte vara åskådare längre, nu är det min tur.

- Vem Vem var det? stammar jag fram - Hur många finns i rummet?

- Nu finns det bara du och jag här i sängen säger Fia. Jag förklarar sen säger hon, slicka och sug så det går för mig också jag är så superkåt efter allt jag sett.
- Vadå sett vem har varit här?
- Jag ska förklara säger hon slicka min håriga fitta nu, så kanske jag också rakar mig nästa torsdag säger hon.

Nu börjar jag fatta, badhus, Carina, muslimska kvinnor som rakar fittan.

- Slicka sug jag kommer snart, jag hör välkända stön och får fullt med hår i munnen, förhoppningsvis sista gången på länge nästa gång jag slickar Fia mellan bena så ska det inte vara något hår där.

Hon kliver av mig, sätter sig på min kuk och rider rytmiskt. Snart går det en andra gång för mig denna kväll som hunnit bli till natt. Jag sprutar fittan lika full ännu en gång, så kryper hon upp till mitt ansikte så jag ännu en gång får smaka en utsökt blandning, hon verkar rätt så nöjd.


- Å älskling förlåt mig min lilla överraskning till dig hoppas du inte är sur på mig.
- Sur? säger jag. En bättre ”förlovningspresent ” kunde jag inte få.

Ta av mig bindeln och lossa bommulsbanden så jag får se verkligheten.

- Ok säger Fia.
Samtidigt som jag hör ytterdörren slå igen,
- Gick dom?
- Dom? säger Fia det var bara en.
Banden lossas, ögonbind tas av, då upptäcker jag nästa överraskning, vår Videokamera står på stativet och går, de har filmat allt.

- Vem var det?
- Det får du se nästa torsdag då ska vi se på filmen. Det finns en till som vill ha en kopia gissa vem? Säger Fia och flinar.

Men jag har misstänkar vem det är, och vad ska hennes man säga? Eller hade han vetskap om vad som hänt, om inte?

Komentera gärna! Hälsningar Fia.

83 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

go4it666

Wow, den var läcker!

3/2, 2022 kl. 15:07

#9

go4it666

Wow, den var läcker!

3/2, 2022 kl. 15:06

#8

RuterEss

Vad spännande :-).
Jag skall kolla i kalendern om vi inte har ngn bemärkelsedag snart. Annars får jag hitta på en ;-D

29/1, 2021 kl. 07:22

#7

Huldran

Den här hemligheten gillar jag också. Ämnet tilltalar mig. Snart läser jag nästa.

//Huldran.

20/3, 2020 kl. 21:52

#6

jagkommer

Tack för att du läser gamla noveller, trodde nästan de försvunnit.

20/3, 2020 kl. 16:15

#5

RickardN

Mycket härlig berättelse! Bra längd och välskriven.
/Rickard

20/3, 2020 kl. 07:58

#4

denglade

Härlig berättelse ;)

7/4, 2015 kl. 12:11

#3

man_i_Salem

Hej.
Jag trodde att jag var ganska ensam om att få slicka rent efter man sprutat in sin sperma!
Tycker det var en väldigt bra novell!
Kram Björn!

29/3, 2015 kl. 11:59

#2

Bijk

Suck....Vilket drömläge :-)

9/12, 2009 kl. 04:24

#1

~K~

Mmmmmmmm... :-)

4/12, 2009 kl. 23:37