Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/12, 2009 kl. 14:27, av WAMPyrellagirls

Nelly friserar sig lördagsfin

Del 14 av 18 i serien Nelly

Klippas och rakas eller helt enkelt, skall man vara fin så får man lida pin...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

43 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Hannes II

Jag trodde att läsarna på Bubblan var lite intelligentare och mer förfinade än läsarna på vanliga porrsajter. De som publicerar noveller på Bubblan skriver i alla fall betydligt. Håller med hästanna om att gillar man in-ut-sprut så har man kommit till fel forum! En stjärna är värelöst utan en kommentar och stimmulerrar definitivt inte till något vidare skrivande./Hannes

18/12, 2009 kl. 08:39

#4

hästanna

Hej Tjejer

Tack för att ni ryter till. Jag förstår att det kan kännas frustrerande när man lägger ner så mycket kraft för att få en historia som inte bara handlar om kuk i fittan/analen, sprut i ansiktet, vilket för en del läsare tycks vara kriteriet för 5 stjärnor. De som bara är ute efter att läsa pangpåhistorier utan tanke och handling tycker jag kan hålla sig till andra porrsajter. Så fortsätt om ni orkar. Jag älskar verkligen era alster med all miljöskildring där sexet beskrivs med humor och glimten i ögat.

17/12, 2009 kl. 11:39

#3

Ellen-Karin

Visst är det trist?! Jag har blivit så trött på alla ettor utan förklaring att jag nästan helt tappat lusten att fortsätta skriva. :-/

Och ni förtjänar helt klart mer än en etta, jag har för övrigt inte sett en enda novell här på Bubblan som bara är värd en etta. Jag gillar Nelly-serien och hoppas att ni fortsätter med den!

17/12, 2009 kl. 07:33

#2

oossaaa

Tycker inte betyget speglar novellens sanna betyg. Personligen gillar jag wampnovellerna, och skulle verkligen inte vilja att dom kortades ner. Tycker dom är kanon som dom är :)

17/12, 2009 kl. 00:26

#1

WAMPyrellagirls

Tack för den lilla ensamma stjärnan! Vi säger som Ellen-Karin... Ge gärna dåliga betyg, men FÖR TUSAN förklara VARFÖR! Finns kommentarsruta o det är väl inte så svårt att stå för sin åsikt. Annars har vi en mailadress och så går det att skriva ett personligt meddelande. Vi skall inte sparka på dig, men är VÄLDIGT nyfikna på läsarnas åsikter.

En novell som skrivs i serie kan tusan inte vara 100% upphetsande i varje del, utan ibland måste man skriva för att få ihop handlingen lite längre fram, men det kanske inte skall bli fler långa noveller här på Bubblan, utan bara små kortisar eftersom en del inte verkar orka läsa mer än korta berättelser.

Låter vi Wampisar som om vi var förbannade? Det kan ni ge er på att vi är för vi tycker att en novell som är skriven på rättstavad svenska. Har meningsuppbyggnad och en handling som är logisk knappast kan vara värd EN stjärna...

Lotta & Tina

16/12, 2009 kl. 23:09