Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/12, 2009 kl. 16:57, av Blyerts

Skrivarkursen 5

Del 5 av 11 i serien Skrivarkursen

Kursavslutning och komplikationer

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

46 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Blyerts

Mats!
Roligt att du tyckte om novellen, fast den är så ”pratig”.

Att hålla två novellserier igång är ett elände, men har jag börjat så får jag väl fortsätta!

Ibland har känt mej tvungen att sticka emellan med en kortis, som ”Fiat” och ”Ett gott nytt år”, bara för att känna att jag får avsluta en novell !

Tack för dina kommentarer och God fortsättning!

Önskar Blyerts

11/1, 2010 kl. 16:25

#6

Mats R


Blyerts!
Jag skulle tro att du undrat var jag tagit vägen;-) Jag har läst din novell om och om igen för att riktigt kunna sätta mig in i den. Och det är ingen tvekan - du håller verkligen stilen och förtjänar din 5 poängare utan tvekan!
Hur tusan bär du dig åt för att hålla oss på halster med TVÅ olika novellserier? Vi har visserligen lärt oss att leva med det, men det gör oss ju mera nervösa än om det bara var en novell!

Låt mig gissa att Tina nästa gång får vara med och träffa Alberts kompisar (med respektive)som ställde upp så strongt i samband med olyckan. Hinner de dessutom "bli gravida" innan de träffar Maries föräldrar, och får Alice att inse att hon kommer att "bli farmor"??

Både Boel och Tina/Albert har många fans som väntar!
God fortsättning önskar / Mats

9/1, 2010 kl. 14:24

#5

Blyerts

Blyerts
K

Jo då, lite av en cliffhanger är det väl, men hur det skall gå vet jag egentligen inte. Personerna jag skriver om har en förmåga att ”slita sej” från mina planer och leva sina ”egna liv”. Men nog verkar Albert tjurigt enveten när det gäller Tina. Det borde väl ordna sej!

Kul att du gillade novellen fast det är mycket prat och väldig lite ”verkstad”. Men det måste bli så när man skriver en novell i flera avsnitt. Det måste bli ”transport sträckor” ibland.

Just nu håller jag på försöka avsluta ”Boel” och vet inte hur det skall gå heller.

Hälsar
Blyerts

2/1, 2010 kl. 23:35

#4

~K~

En fullständigt gripande text med mycket VÄRME!!
Men visst 17 blev det en "cliffhanger" där? *hoppashoppas*

2/1, 2010 kl. 18:48

#3

Nils

Helt fantastiskt att få ta del av dina alster de lagom långa & förmedlar så mycket.Sexet & känslorna är inte huvuddelen i dina berättelser de är toppen på vardagens fest som kan vara svårt att få till på ett bra sätt. Men detta är väl inte avslutat nu?Det kommer väl en fortsättning?Boel jobbar inom vården blev ett konstigt slut eller? Eller är skrivarkursen en fortsättning? M.V.H. N.

29/12, 2009 kl. 10:55

#2

Farmer_John

En alldeles utmärkt berättelse, det behöver inte vara sex i varje mening.

28/12, 2009 kl. 21:18

#1

Ellen-Karin

Den här serien är verkligen fin, full med känslor av alla de slag.

28/12, 2009 kl. 19:54