Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/1, 2010 kl. 15:45, av Hannes II

Kamraterna

Hannes får besök av två tjejer från idrottsföreningen men de vill pröva en helt annat aktivitet än han förväntar sig.

Ytterligare en varsamt renoverad novell som tidigare inte blivit publicerad här på Bubblan. Den är föresten unik så till vida att det är den enda novell där det antyds att Hannes är otrogen.
 
Kamraterna
 
Vi var svettiga alla tre, ja egentligen var vi sjutton stycken men just då drack vi vatten och pratade, Lollo, Bella och jag. Jag var deras tränare och nu hade vi en paus i den ganska intensiva träningen.
 
Hur som helst, vi stod och pratade om lite av varje när Lollo undrade hur gammal jag egentligen var.
 
- Vadå egentligen? Undrade jag.
 
- Ja, vi har ju fattat att du är äldre än vad du ser ut, sa hon.
 
- Får jag höra en gissning, sa jag.
 
Tjejerna skruvade lite på sig och fnittrade.
 
- Kom igen nu då, sa jag.
 
- Okey vi tror att du är 30, sa Bella.
 
- Åh, tack för komplimangen, sa jag, - men rätt svar är 37.
 
- Det skulle man aldrig kunna tro, sa Lollo med en klurig min.
 
Innan jag han fundera mer på det inträffade så sa Bella:
 
- Och hur gamla tror du att vi är då?
 
- Ha, det vet jag för jag fyller i medlemsuppgifterna och ni har precis fyllt 15 båda två, sa jag triumferande. Faktum var att de var yngst i gruppen och jag var äldst.
 
Jag vände mig bort från tjejerna och ropade för att överrösta musiken som dunkade ur stereoanläggningen:
 
- Okey, då kör vi igen.
 
Alla började träna igen och jag gick runt, tittade och hjälpte till där det behövdes.
 
Efter träningen satt vi svettiga på golvet och stretchade ut alla muskler. Snacket gick runt och var emellanåt rått men hjärtligt. Martin berättade om hur han i helgen haft en trekant med två tjejer. Bella och Lollo hade lyssnat med stora ögon när Martin redogjorde för händelseförloppet. Lite elakt vände han sig till tjejerna:
 
- Håll för öronen nu tjejer för nu blir det barnförbjudet.
 
Han fick svar på tal direkt när Lollo kontrade:
 
- Ha, vi är byxmyndiga båda två så det så, så vi lyssnar hur mycket vi vill. Bella nickade medhållande och vi andra skratta gott.
 
- Att vara lovlig är inte samma sak som att ha gjort det, kontrade Martin och skratten ekade igen.
 
Jag såg att tjejerna blev lite ledsna så jag sa till dem:
 
- Äh, bry er inte om Martin, det är mycket snack och lite verkstad, jag tror inte en sekund på den där storyn, sa jag, - killar i den åldern skrävlar mest.
 
Tjejerna log tacksamt mot mig och vi fortsatte att stretcha. Till slut var det bara jag och tjejerna kvar. Tjejerna viskade och fnittrade lite där de höll på. De var fina båda två, Bella mörk och lite fylligare än Lollo som var blond och slank. Lollo hade precis börjat få lite kvinnliga kurvor medan Bella redan hade en rejäl kurvatur.
 
- Varför trodde du inte på Martin,? Frågade Lollo plötsligt.
 
- Jag känner Martin och han har alltid skrävlat och skrytigt utan att ha några belägg för det hela, dessutom lät det lite för otroligt för att vara sant.
 
- Hur då? frågade Bella.
 
- Tycker ni att Martin är så mogen att det verkar sannolikt att han haft sex med två tjejer samtidigt? kontrade jag.
 
- Nä, men vi vet ju inte heller hur… orden dog ut för Bella.
 
- Ni är oskulder båda två va? Frågade jag.
 
Tjejerna skruvade lite på sig och tittade ner i golvet.
 
- Ni behöver inte svara, sa jag, - jag var över 20 innan jag hade min debut så det är inget konstigt att vara oskuld när man är 15.
 
- Vill ni ha ett tips? Frågade jag.
 
Tjejerna nickade och tittade på mig.
 
- När det är dags så välj inte en kille som Martin, de tror de kan men i verkligheten är de värdelösa. Ta antingen en lika oerfaren jämnårig kille eller gå på en rejält äldre rutinerad kille, sa jag.
 
- En som dig, eller? sa Lollo.
 
- Jag sa kille inte gubbe, sa jag med ett skratt, - Johan han är 25, han skulle jag satsat på om jag var i er sitts.
 
*
 
- Du Hannes, vad skall du göra i helgen? Undrade Bella. Det var hennes standardfråga sen några veckor tillbaka.
 
- Du faktiskt i helgen är jag gräsänkling så då skall jag bara ha det lugnt och skönt, svarade jag som omväxling. Vanligtvis brukade det alltid bli en massa tråkiga utläggningar om släktbesök, trädgårdsarbete eller renoveringsprojekt.
 
- Vad är gräsänkling? Undrade Lollo.
 
- Jo du, det är när min fru är bortrest hela helgen och jag kan titta på vilka filmer jag vill och hänga på puben med polarna utan en massa gnäll, sa jag mycket nöjd.
 
- Ska du ut på puben hela helgen eller? undrade Bella.
 
- Nä bara på lördag, på fredag blir det nog lite bastu och en öl i all ensamhet, sa jag, - ni då, vad skall ni göra.
 
Tjejerna tittade på varandra och fnittrade. – Vi skall till parken på disco så vi kanske tittar in till dig på vägen, sa Bella och så fnittra de båda två.
 
- Gör ni det, sa jag och släppte det hela.
 
*
 
Äntligen fredag! Efter en bastu och några pilsner kände jag mig ganska nöjd där jag låg i soffan och tittade på en deckare. Jag hade dragit på mig en t-shirt och ett par mysbyxor. Plötsligt ringde det på dörren! ”Vem kan det vara”, tänkte jag när jag gick för att öppna.
 
Utanför stod Bella och Lollo och fnittrade. – Vi skulle ju titta förbi, sa de och trängde sig in.
 
- Kom in bara, sa jag retoriskt när de redan var på väg in i vardagsrummet. Jag stängde dörren och följde efter dem.
 
- Vi måste ju kolla hur du bor, fnittrade Lollo och drog runt med Bella i en armkrok.
 
- Skulle ni till parken eller? frågade jag.
 
- Kanske det kanske, sa Bella.
 
Tjejerna drog omkring och var mer än lovligt fnittriga och jag började känna mig lite osäker på vad de egentligen ville. Jag bestämde mig för att anfall är bästa försvar.
 
- Okey, vad är det ni nu har kokat ihop? Frågade jag.
 
- Vadå, ingenting, kom det snabbt från Lollo.
 
- Jo något är det, sa jag och tog ett steg närmare.
 
- Nä, vi ville bara se hur du har det, sa Bella och så började de att fnittra igen.
 
Jag gick och satte mig i soffan eftersom jag inte kom någonstans, ville de något så fick de klämma fram det själva. Tjejerna satte sig i andra änden av soffan. Dom satt nästan i knäet på varandra. De viskade lite och tittade under lugg på mig och så äntligen verkade det som om de bestämt sig.
 
- Jo du, började Lollo.
 
- Kommer du ihåg när du frågade om vi var oskulder, fortsatte Bella.
 
Jag nickade utan att ha kommit på vilket tillfälle de menade men genom att spela med hoppades jag att jag skulle få reda på mer.
 
- Vi har bestämt oss nu, sa Bella.
 
- Vi satsar på en äldre kille, sa Lollo.
 
Då kom jag på när vi hade pratat om det här och jag blev verkligen förvirrad.
 
- Och varför berättar ni det för mig? Frågade jag.
 
- Vi vill göra det med dig, viskade Lollo med så låg röst att jag knappt hörde någonting samtidigt som båda tjejerna blygt vek ner blicken.
 
- Men hade vi inte avslutat det där sist, sa jag, - ni skulle ju satsa på en grabb som Johan inte en gubbe som jag.
 
- Nej vi har bestämt oss för dig, du är snäll och säkert rejält erfaren så du kommer inte att göra illa oss, säger båda unisont.
 
- Mycket dålig ide, sa jag, - jag är gift, mer än dubbelt så gammal som er och dessutom er tränare. Ni står i beroendeställning till mig så det går inte.
 
- Nähä, sa Bella och gjorde en ansats till att resa sig.
 
- Då får vi väl berätta för alla att du inte ville då, sa Lollo.
 
- Vänta, sa jag, - vad skulle ni berätta sa ni?
 
- Om det här, sa Lollo med en illmarig min.
 
Fan det fick de ju inte göra, det var ju nästan lika illa som om jag hade gjort något. Speciellt ingen på klubben skulle tro på att det gått till som det verkligen gjort utan alla skulle tro att det var jag som försökt nalla i kakburken.
 
- Det kan ni inte göra, sa jag, - det är ju nästan lika illa som om vi gjort det.
 
Blicken jag fick av Lollo gick inte att beskriva, det var en vinnares blick och i samma sekund som jag såg den så insåg jag att jag hade trillat dit. Fan va korkat att ge dom argumentet så där.
 
- Men om vi gör det är det ingen som behöver veta, sa Bella mjukt och log.
 
Jag kände att jag höll på att förlora argumentationen och det blev inte bättre av att jag började bli kåt. Kroppen fattade som vanligt fort vad som var på gång. Jag gjorde några lama argumentationsförsök till men insåg att det var kört när Lollo ställde sig upp och drog av sig den lilla toppen hon hade på sig. Jag kunde inte göra annat än att stirra på de små nyknoppade brösten med stenhårda bröstvårtor.
 
- Oj vad tyst det blev, sa Lollo, - tror du han gillar det?
 
- Jag gillar det i alla fall, sa Bella och gav Lollo en kyss på en av brösten. Lollo stönade till.
 
Dom var nog inte så oskuldsfulla som de försökte göra sken av tänkte jag.
 
- Är ni verkligen oskulder? Frågade jag.
 
- Jajamensan, sa Bella, - vi har pillat lite på varandra men garanterat aldrig med någon kille.
 
Jag tog tag om höften på Lollo och drog henne intill mig. Jag kysste henne på magen samtidigt som jag smekte upp mina händer på hennes rumpa under den korta kjolen. Hon stönade svagt. Jag drog ner henne så att hon satt gränsle över mitt knä. Försiktigt slickade jag på hennes högra bröstvårta. Reaktionen var överväldigande, hon stönade till högt och slog armarna om min nacke och pressade mig emot sig.
 
- Ja, mer, stönade hon.
 
Hon pressade sig mer och mer mot mig och snart kunde jag inte hålla emot så jag la mig ner på rygg i soffan. Lollo följde med ner samtidigt som hon hasade upp och blev sittande på min mage. Jag gled försiktigt ner med en hand mellan hennes ben. Det var varmt och fuktigt. Plötsligt kände jag hur Bella började dra i mina byxor. Jag lyfte lite på höften för att underlätta. Hon slet och drog och jag kunde ana en upphetsad desperation i hennes rörelser. När hon så fick av mig mysbyxorna och kalsongerna i ett svep så svängde lemmen upp, jag har full erektion vi det här laget.
 
- Oj, flämtade Bella till, - Va stor!
 
Lollo krånglade sig nu runt för att se vad som fått Bella att komma med utropet. Hon gled av mig ner på soffan och nu fick jag syn på Bella som med stora ögon tittade på min lem. Bella hade kastat av sig alla kläderna och jag kunde se de härligt runda tonårsbrösten stolt sträva uppåt.
 
- Wow, utbrast Lollo och svängde runt helt.
 
Hon tittade på mig med frågande blick och jag nickade till henne. Hon greppade lemmen mitt på och försökte tafatt att runka mig. Lugnt hjälpte jag henne tillrätta och ganska snart fick hon in rätt snitts på det hela.
 
- Jag vill, jag vill! Pep Bella och jag hjälpte även henne med tekniken.
 
Under tiden som Bella runkade mig gled Lollo ur kjolen och trosorna.
 
- Hur smakar den tror du? Frågade Lollo och tittade på Bella.
 
- Ingen aning, svarade hon.
 
Bella lutade sig framåt och testade försiktigt med tungspetsen på ollonet. – Ingen fara, sa hon och tog lemmen i munnen. Det var mer upphetsande att se den lilla tonåringen med lemmen i munnen än det var skönt men ganska snart så hittade hon även tekniken här. Lollo kröp upp och gav mig en kyss. Ganska snart var vi inbegripna i ett hetsigt tungkyssandes. Jag lyckades krångla ner handen så jag kunde smeka Lollo på fittan och så fort jag kände hennes blöta kön med mina fingrar stönade hon högt.
 
Lollo svängde runt så att hon satt gränsle över mitt ansikte. Hon var inte rakad men de små mjuka fjunen var nästan bättre att spara än att ta bort. Prövande drog jag tungan genom skåran. Reaktionen lät inte vänta på sig, Lollo stönade högt och satte sig på mitt ansikte. Jag tryckte upp henne och fortsatte att slicka. Jag accelererade mot utlösningen med raketfart mest beroende på situationen, tillsammans med två små tonårstjejer i soffan varav den ena sög kuk för brinnande livet samtidigt som jag slickade hennes väninnas fitta.
 
- Du får nog lugna dig nu Bella, sa jag ansträngt, - annars så händer det en olycka.
 
- Det är det som är meningen, stönade Lollo.
 
Mer behövdes inte för att jag skulle komma, Bella hostade till när första sprutet kom. Förvånat tittade hon upp när det andra kom mitt på näsan på henne men sen verkade hon fatta vad som hände. Hon slök lemmen igen och runkade mig hårt samtidigt som hon sög lemmen ren.
 
Efter en sådan urladdning blir man ganska slak. Med ansträngning lyfte jag av Lollo under protester. Hon kröp ovilligt av och satte sig bredvid Bella. Jag reste mig upp på armbågarna och tittade på tjejerna. Lollo drog med fingret över Bellas kladdiga kind och smakade lite försiktigt.
 
- Mmmm, gott, sa hon och slickade Bella över kinden.
 
- Fan, va mycket det kom, sa Bella med ett stort leende.
 
- Kan vi få fart på den igen tror du? Frågade Bella samtidigt som hon greppade min slaka lem.
 
- Ta det lugnt, sa jag och drog upp henne.
 
Jag gav henne en kyss och kände den salta smaken av min säd. Jag välte runt henne så att hon låg på rygg och kupade därefter händerna om hennes bröst. Jag sög och slickade om vartannat på de underbart vackra små brösten. Bella stönade och vred sig. Så gled jag nerför hennes mage mot det hägrande målet, retade henne lite med tungan i ljumsken innan jag slickade de rakade blygdläpparna.
 
Hon särade på benen så mycket hon kunde och sköt upp höften vilket fick läpparna att glida isär. Vätan glittrade i den rosa springan och jag kunde se hur svullen hon var. Jag drog med tungan långsamt genom hela skåran och kände hur alla veck delade på sig. Bella lyfte höften mot min tunga och hon kved svagt. Det dröjde inte länge förrän hon skakade av en kraftig orgasm.
 
- Min tur, sa Lollo och la sig ner på rygg i soffan och särade på benen.
 
Jag kröp upp mellan benen på henne samtidigt som jag drog med tungan upp över hennes ben. När jag landade med tungan i fittan på henne pep hon till och tog tag om mitt huvud och tryckte ner mig. Försiktigt stack jag in ett finger i henne och det gled lätt in fastän det var trångt. Nu var jag hård igen och jag kröp upp och lätt lemmen nosa på fittläpparna.
 
- Är du redo? Frågade jag.
 
- Ja, knulla mig, pep hon och reste sig lite upp så att hon skulle kunna se.
 
Jag satte lemmen mot den rosa skåran och började pressa på. Lollo spände sig direkt och jag slutade att pressa på. Istället böjde jag mig fram och sökte hennes tunga med min.
 
- Var det skönt när jag slickade din lilla fitta, viskade jag i hennes öra innan jag nafsade lätt i det.
 
- Ja, kom det svagt.
 
- Skall vi göra det ändå skönare för den lilla fittan tycker du?
 
Hon nickade och jag märkte att andningen hade ökat lite. När jag försiktigt smekte henne på klittan med tummen samtidigt som jag kysste henne så kände jag hur hon slappnade av och med några småjuck så begravde jag hela lemmen i henne.
 
Jag låg stilla ett tag för att hon skulle få vänja sig men efter ett tag började hon att arbeta med höften och då drog jag mig långsamt ur. Lollo flämtade till och höjde höften i ett försök att följa med. Då gled jag in med lemmen igen och hon stönade nöjt.
 
Lollo accelererade snabbt mot orgasmen och jag var ganska tacksam för att Bella hade sugit av mig för annars hade jag sprutat på en gång. Nu gick det att kontrollera när jag kände hur Lollos fitta drog ihop sig. Hon gick nästan upp i brygga den lilla tjejen innan orgasmen bokstavligen briserade i hennes späda kropp. Jag har aldrig sett en tjej fått en sådan orgasm någon gång. Jag drog ut lemmen som var kladdig av Lollos safter. Hon låg och gnydde och rykte lite i efterdyningarna av orgasmen.
 
- Wow, hörde jag Bella klämma ur sig där hon satt bredvid med stora ögon.
 
Därefter blev det fart på henne. Hon tog tag och drog i mig.
 
- Snälla, knulla mig sådär också, vädjade hon.
 
Jag kunde inte annat än att le åt henne. Jag drog henne intill mig och la handen på hennes ena bröst. Bröstet var fast och lent och bröstvårtan var hård under min handflata och Bella pressade sig hårt mot mig samtidigt som hon försökte kyssa mig. Med hennes tunga i min mun smekte jag henne mellan benen och hon knäade till och stönade in i min mun.
 
Jag välte omkull henne och smekte henne mjukt nerför sidan samtidigt som jag sög på hennes bröstvårtor. Hon slog armarna om min hals och pressade underlivet hårt mot mig. Lemmen pressades hårt mot hennes venusberg och hon torrjuckade samtidigt som hon gnydde in i min mun. Jag reste mig upp och tog tag i hennes knän. Särade mjukt på dom lena tonårsbenen och hon särade villigt och såg förväntansfull ut.
 
Jag drog med ollonet några gånger fram och tillbaka i vätan innan jag försiktigt började tränga in. Bella formade munnen till ett litet ”o” och drog efter andan när jag mjukt juckade mig allt längre in.
 
- Underbart, stönade hon när hela lemmen var inne.
 
Jag kunde känna hur musklerna arbetade där inne i hennes trånga kön. Lika mjukt som jag tagit mig in drog jag mig ut. Bella följde med med höften som om jag skulle försvinna ur henne. Hon stönade och kastade med huvudet när jag mjukt och metodiskt knullade henne. Jag drog mig ur helt och hon pep till i besvikelse. Jag blev nästan lite full i skratt när jag hörde hennes besvikelse.
 
- Ställ dig på alla fyra, uppmanade jag henne.
 
Hon snodde runt och putade med rumpan emot mig. Stjärtens mjuka rundning och den glansiga skåran fick mig nästan att frusta till lite. Fruktansvärt kåt gled jag in i henne bakifrån igen och började ta henne lite hårdare än tidigare. Hon stönade högt och tryckte sig hårt emot mig och jag kunde ana att hon närmade sig orgasmen. Jag kände att jag höll på att komma när fittan drog ihop sig och nästan desperat drog jag ut lemmen för att inte komma i den unga tjejen.
 
- Nej, skrek hon nästan desperat, - kom i mig jag har skydd.
 
Hårt tryckte jag mig in i henne igen och omedelbart kom jag hårt och det nästan svartnade för mina ögon. Som i en dimma hörde jag hur Bella stönade ut sin orgasm. Tungt föll jag framåt över hennes rygg och när jag kom till sans kunde jag känna hur den varma flickkroppen under mig hävde sig i ansträngning. Jag rullade av henne och la mig på rygg bredvid henne. Lollo kröp upp bredvid mig och gav mig en kyss.
 
- Fy fan va häftigt det där var, sa hon och ögonen riktigt tindrade på henne.
 
”Mmm” hummade Bella på min andra sida.
 
- Ha, nu vet jag att Martin ljög, sa Bella och såg nöjd ut, - den där loosern Martin har aldrig knullat två tjejer på en gång.
 
- Nä, tänkte jag, - men det har jag.
 
Flämtande låg jag på rygg och tittade upp i taket. Långsamt börjar det att sjunka in vad jag precis gjort, knullat två 15-åriga oskulder som jag dessutom tränade i den lokala klubben. Innan tankarna hann virra sig bort ytterligare dök Lollos ansikte upp nära mitt.
 
- Jag vill också bli knullad bakifrån, sa hon med betoning på ordet ”knulla”.
 
Tanken hade inte ens slagit mig att de inte var nöjda! I min enfald hade jag bara konstaterat att ett tillfälle som det här aldrig skulle dyka upp igen och då kom Lollo med det här. Med ett leende på läpparna sa jag ”visst” och så tittade jag nöjt upp i taket igen.

45 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

grodan

Tycker det är härligt när tjejer/kvinnor tar för sig och bestämmer.

5/9, 2012 kl. 18:19

#2

Lovedaddy

Mums...härlig story...känns som om det nästan kunnat hänt precis så...

8/3, 2010 kl. 19:04

#1

denglade

Så härligt! Om man ändå vore tonåring igen.

6/3, 2010 kl. 23:24