Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/2, 2010 kl. 21:51, av minpitt

Midsommar... Yes!...

Del 3 av 3 i serien Mer än en flirt på stranden

Midsommar är ju alltid midsommar. Det ska helst vara fest, och någon att ha någon att krama är ju alltid positivt. För Andreas och Moas kompisar blev det något helt osannolikt häftigt, och oväntat...

Moa hade gått hem en stund, för att byta till klänning och ta med sig en del godis som hennes föräldrar köpt. Under tiden dök Emma upp hos Moa och de verkade båda uppspelta inför kvällen.

- Vilka är de andra tjejerna? Undrade Emma nyfiket.

- Tjejerna? Vem har snackat om tjejer?

- Men du sa ju…

- Att jag hade träffat en ny kompis ja, och vem har sagt att det  måste vara en tjej?

- Jaha, så det blir du, din kille och jag… Jag blir som femte hjulet under vagnen. Sa Emma irriterat.
- Nej! Det blir en till, En kompis till Andreas! Ja, det behöver ju inte bli något speciellt för det, men han är trevlig, hade ingenting att göra i kväll, och kommer just därför…
Det är väl huvudsaken att han är trevlig och att vi alla får det trevligt?.

- Så du har fixat en dejt till mig… Skithyggligt, nu får man inte välja själv längre. Jag ringer farsan så får han hämta mig igen, han har nog bara hunnit halvvägs hem. Sa Emma, nu påtagligt irriterad.
- Men lugna dig! Jag är kompis med Andreas. Vi träffades för bara några dagar sedan, så vi är kompisar, och Andreas hade en kompis som inte visste vad han skulle göra i kväll, så Andreas var bussig och bjöd hit honom, och jag tänkte ungefär lika, dvs jag gissade att du skulle hamna någonstans där det inte fanns så många jämnåriga, eller?

- Ja… Jo, det är väl sant, men det känns precis som att du försöker fixa någonting mellan mig och den andra killen. Vad heter han förresten?

- Tommy. Du känner säkert igen honom. Han och Andreas går ju i samma klass, och dom är ofta tillsammans på rasterna.

- Jaha… jo, då vet jag vilka dom båda är, och dom verkar ju inte vara några tjej-jägare precis, så jag hoppas att du har rätt, jag menar, att dom åtminstone är trevliga, för annars drar jag.

- Jag lovar! Kom nu, så går vi. Jag gissar att Tommy har kommit till Andreas nu också.
 


Andreas pappa höll på att starta upp utegrillen när tjejerna anlände. Andreas gav givetvis Moa en kram och kyss, vilket fick Emma att se misstänksam ut, och Tommy såg ut som en fågelholk, för han hade ingen aning om att det faktiskt var två tjejer som skulle dyka upp, och att Andreas tycktes ha flickvän… Det var nästan för mycket. Han kände att det fanns risk för att han skulle bli utanför.
 
Middagen började trevligt, men lite tyst bland ungdomarna. Andreas mamma hade dukat fram alkoholfri cider, vilket Andreas räknat med, så när de ätit färdigt och började röra på sig, så bjöd Andreas på påfyllning från det han smusslat till sig tidigare. Helt medvetet så bjöd han bort det till Tommy och Emma, för han själv och Moa skulle knappast behöva någon alkohol för att hamna i samma säng fram på natten.
Både Emma och Tommy nappade, och tyckte det var häftigt att Andreas fixat lite starkvaror, och ingen av dom reflekterade över att det bara var den alkoholfria cidern som Andreas och Moa drack av.
Det började märkas rätt snart på de som var ovana att dricka, och för att det inte skulle bli allt för uppenbart så nappade Andreas när Tommy sa:

- Jag kom ju egentligen hit för att bada i sjön! Ska vi ta en sväng dit? Allihopa!

- Okay. Det är skitkallt i vattnet fortfarande. Den här sjön brukar inte bli varm förrän i augusti, men ett snabbdopp kan vi väl ta. Tyckte Andreas, och de övriga hängde på.
 


-Vad ska du med den där till? Ingen fler än vi finns ju här, så vi brukar bada näck! Skrattade Moa när Emma började trixa för att få på sig bikinin bakom badlakanet.

- Nää… Det törs jag då inte. Det är ju killar här.

- Du gör som du vill, men jag och Andreas badar då näck. Vågar du Tommy? Skrattade Moa och släppte behån i sanden.

- Ehhh, jag vet inte… jag… han tystnade och bara stirrade på Moas läckert uppnosiga bröst, men när han såg sin kompis kliva ur kalsongerna så var det hans nyvunna mod, som kom från starkcidern, som fick honom att göra lika.

- Jag har mens, så jag har ett par trosor på mig, men du gör ju som du vill. Sa Moa och sprang efter Andreas med brösten läckert skumpande.
 


Emma tvekade, men det extra mod som hon intagit i flytande form, fick henne att bara ta på bikinibyxorna, så då tyckte hon sig vara jämställd med Moa, och sprang ut en bit i vattnet, för att sedan tjuta:

- Herrejävlar! Har någon sänkt en frysbox i den här sjön?!!

- Självklart! Jag har gjort det, för jag vet ju att alla tjejers bröstvårtor blir så fina av kallvatten! Skrattade Andreas fräckt, och Tommy som stod bredvid honom viskade:

- Det vet ju jag också. Det här kommer strax att bli superpinsamt, när ”du vet vad” börjar resa sig.

- Gå längre ut då. Lite kallvatten får den att hålla sig lugn, men annars… Jag tror nog tjejerna gärna ser en hård stake, precis som vi gillar att se deras hårda bröstvårtor. Viskade han tillbaka.
 
Tommy kände direkt att Andreas hade sprungit ifrån honom rejält, när det gällde det här med tjejer. Han trodde definitivt att det var sant som Andreas sa, men det kändes så pinsamt… skulle han visa sig inför två tjejer som han nästan inte kände, med fullt stånd? I och för sig… Tjejerna tycktes helt obekymrade av att exponera sina läckra tuttar, så kanske var det bara han som var nervös i onödan…
Alkoholen hade gjort att hans omdöme var lite avtrubbat, så han försökte verka säker och obekymrad när han gick mot stranden. Båda tjejerna gick framför honom, och han kunde stirra obegränsat på två läckra bakdelar, gungande skinkor, Moas smala midja och Emmas lite kraftigare kroppsbyggnad med en häck som höll på att göra honom galen… Han kunde inte bestämma sig för vem av dom som var läckrast. Han fick ett bryskt uppvaknande ur sina drömmar när Emma utbrast:
- Ha ha! Kolla på dom! Ni killar säger att våra tuttar blir fina av kallvatten, men det kan man då inte säga om era saker. Kolla Moa! Löjligt va?!!

- Jag vet, men det går att avhjälpa rätt snabbt. Eller hur vännen? Sa Moa och kupade handen över Andreas förkrympta lem.

- Det vet du, men ska vi syssla med sånt här och nu?

- Nä, jag tänkte bara visa hur fort det händer. Fnittrade hon och masserade lemmen, som genast reagerade. Strax hade hon fått den att börja resa sig, och strax hade han fullt stånd. Tommy tittade på, och märkte inte att Emma nu tittade på hans lilla avkylda lem, och Moa undrade vad Emma såg, så hon tittade också.

- Jag ser att du tittar Emma. Du kanske ska hjälpa Tommy att tina upp den där lilla stackaren.
- Nnnäähhh, det behövs inte… Den blir nog snart varm. Stammade Tommy nervöst och dolde sitt kön med handen, och Emma som tidigare bara snackat och skrutit om killar, utan att ha några verkliga erfarenheter, tvekade också, även om alkoholen sa till henne att våga. Emma och Tommy tittade förskräckt på varandra och blickarna räckte för att Tommy skulle få stånd, så strax räckte inte handen riktigt till.
 


Moa såg att någonting låg i luften, men blyghet och osäkerhet verkade vara det som hindrade, så Moa föste Emma mot Tommy och sa:

- Var inte så förtvivlat pryda. Du ser väl att Tommy tänder på dig, och jag gissar att du vill inget hellre än att känna på påken. Om jag och Andreas törs, så törs väl ni!
Moa var den som styrde de osäkra, så hon tog Emmas hand och styrde den till Tommys nu lodrätt resta lem.

- Så där, känn på den. Jag är säker på att Tommy gillar det också.

- Shit, alltså, så där har ingen tjej… Jag kommer att… Du blir kladdig om du fortsätter. Flämtade Tommy, men gjorde inget för att få Emma att sluta krama staken.

- Tihi, precis som du gjorde första gången vi provade. Ni kanske ska spruta i kapp, få se vem som kommer längst. Kvittrade Moa och greppade Andreas lem igen.
 


Båda grabbarna tyckte att det kändes pinsamt, men definitivt skönt, så de gjorde inget för att hindra tjejerna. Emma tittade på hur Moa gjorde, och gjorde exakt lika.

- Ni verkar då helt galna i kväll tjejer, men jag säger bara det… Kan du så kan jag. Sa Andreas och lät en hand glida ner innanför Moas trosor, och han hittade snabbt det han sökte, för hon kvittade till och knäade:

- Tihi! Hur du gör! Jag kan ju inte koncentrera mig ju!

- Kan du vara galen så kan jag…Det är vått här inne kan jag upplysa om. Krystande han fram medan Moa runkade honom ivrigt, och han sa det till Emma och Tommy, så han tittade just åt deras håll och hörde ett utdraget kvidande från Tommy, samtidigt som han sköt höga spermakaskader i luften.

- Se så duktig Tommy är! Visa vad du kan nu! Sa Moa ansträngt, och skruvade på sig, nästan desperat av Andreas fittmassage.

- Jag tänkte du skulle få visa först… Jag känner ju klittan, erkänn att du är kåt.

- Nä du först… Lugna dig bara lite… Jag… Ohhhhh… Gnnnn… Jag… Neeejjjj, det…. Jaooooohhhhh… kved och stönade hon osammanhängande och utdraget, och skakade samtidigt i en jordbävningsorgasm, extra förstärkt av att de hade två åskådare.

- Skyll dig själv, håll tillgodo! Stönade Andreas och tog själv över runkandet, så han riktade och sprutade hela satsen på hennes bröst, så att det rann ner över magen.
 


Efteråt blev det bara tystnad. Som att de plötsligt blev blyga för varandra och inte riktigt fattade vad som hänt. Moa sköljde av sig och torkade sig igen, och alla klädde sig sedan, för att gå tillbaka till stugan. Moa och Andreas gick först, hand i hand, så de såg inte att bakom dom så smög Emma diskret sin hand i Tommys. Plötsligt stannade Emma och fick även Tommy att stanna, och de väntade tills Moa och Andreas hunnit några steg framåt, innan hon viskade:

- Det som Andreas gjorde med Moa, det skulle jag vilja att du gör med mig också, men inte när någon ser på. Vill du?

- Självklart… Jag… o shit, så nervös jag blir, men inget mer än så va? Jag vill inte bli farsa nu.

- Nä, men hade vi haft kådis så hade du fått göra det. Tror du att dom har gjort det?

- Säkert… Dom har nog hunnit testa både ett och annat. Dom verkar så totalt förälskade.

- Som jag då… Tycker du att jag är för fet, eller tror du att du skulle kunna tycka om mig? Viskade Emma och styrde hans hand in mellan sina lår, och började sedan desperat att dra upp klänningen, så han skulle kunna röra hennes heta mus utan hindrande textilier.
 


Precis då försökte Moa prata med Emma, och vänder sig om eftersom hon inte fick något svar. Hon och Andreas ser vad som händer en bit bakom dem, och går sedan vidare, för att låta dem bekanta sig på tu man hand.
Emma låter sin hand styra hans, och visa var han ska smeka, och hon stönar tungt när hon för första gången känner en kille smeka hennes känsliga klitoris.

- Inte så hårt, bara lätt… lätt… ooo gud, precis såååhhhhhh… väste hon matt och hon började skaka, kraftigare och kraftigare, och hennes flämtningar blev allt mer ryckiga, och till sist höll hon andan några sekunder innan hon klängde sig fast runt hans hals för att inte sjunka ihop på marken, och kved utdraget, och klämde fast hans hand mellan låren.
 


- Shit, så häftigt… Lyckades jag betala tillbaka lika skönt som du gjorde det för mig? Sa Tommy matt och kåt.

- Ja herreguuud ja… Det här var definitivt inte vad jag hade räknat med skulle hända i kväll. Visst kan vi hitta på mer tillsammans också?

- Det var det jag hoppades på. Jag har varit så avundsjuk på dom killar i klassen som haft flickvän, men bland dom tjejerna haft pojkvän har jag inte sett någon som just jag skulle vilja bli tillsammans med, och alla andra har verkat så ointresserade. Är du det?

- Nä varför tror du det? Jag… jag  har nog bara inte vågat… Inte vågat visa att jag vill ha en kille som bara är en vanlig kille, och inte någon sån där som bara är stöddig och går omkring och spänner sig.

- Ja, det tycker jag då inte själv att jag är, men det får väl du avgöra. Ska vi gå till dom andra, eller vill du något annat?

- Jag gillar dig definitivt. Vi kan väl gå till dom andra, men säkert händer det mer i kväll… Jag känner det på mig… Jag vill nog ha dig i närheten, och pilla lite på dig.
 


Efter en del kramande och några trevande nybörjarkyssar så gick de ändå tillbaka, hand i hand, och kände att det här nog var bara början. Början på något nytt och häftigt, och ingen kunde ju undgå att se, att både Tommy och Emma lyste i kapp med kvällssolen. De försvann också en gång  till ner till stranden, för att bada igen sa dom, men Tommy gav Andreas en ledtråd, att de ville gå själva.
 


Väl framme vid stranden så började de kramas och kyssas igen, och kläderna föll plagg efter plagg, men det var ingen som hade något bad i tankarna. Tommy bredde ut sitt badlakan i sanden och satte sig, ,och Emma satte sig intill, och de fortsatte att kyssas, och nu även att smekas, mer och mer vågat.

- Du tycker inte att jag har för liten? Jag tänkte, du såg ju Andreas tidigare ikväll, och han har ju mycket större. Viskade Tommy oroligt när hon greppade hans stånd.

- Den är nog precis lagom till mig. Den är så fin, och så hård. Den ryms nog lagom i mig, för ingen kille har varit där tidigare. Jag känner att det nog kommer att hända rätt snart.

- Åhhhh vill du det? Men inte nu va? Vi har ju inget gummi… Jag har nog nyktrat till igen, och jag känner att jag vill hur mycket som helst, men det vore väl inte så smart om vi skaffade barn nu?

- Nä, för guds skull, men smek mig, snälla… Så där skönt som du gjorde tidigare. Flämtade Emma och lade sig bakåt, och särade på låren så Tommy fick en utsikt som slog allt han sett tidigare.
Han lade sig intill, och helt omedvetet så gjorde han ändå rätt, för han lade sig så hon kunde smeka och känna på hans lem.
Deras smekningar gav snabbt resultat. De njöt av nyhetens behag, av att någon ansträngde sig för att göra allt så skönt som möjligt. Emma reagerade häftigt, och hennes roterande underliv sporrade Tommy att göra det ännu skönare för henne, så på bara några minuter fick han henne att kvidande och skakande leverera en underbar orgasm, och då insåg Tommy att trots att hon inte runkat honom speciellt mycket, så var ändå satsen på väg.

- Akta, du får allt på dig! Kved han och vred sig hastigt över på rygg, men Emma höll ändå ett stadigt tag om hans spermakanon, så hon hade den riktad mot sig, och i nästa ögonblick kom första kaskaden mot hennes bröst, och en till, och en till…

- Guuuud! Det är så skönt så jag dööör! Kved Tommy och försökte nu vända sig åt samma håll som Emma.
 


De blev liggande och kelade en lång stund. Så pass länge att Moa och Andreas började undra om det hänt något, så de gick mot stranden, och när de var nästan framme så såg de hur Tommy och Emma just klädde på sig de sista plaggen.

- Hej, vi började undra om ni drunknat eller… Ni blev borta så länge. Sa Andreas när de kom närmare.

- Nä, vi har inte badat, utan bara… ja, du fattar nog. Sa Tommy

- Precis, visst är det underbart med en flickvän, eller har jag för bråttom om jag säger så? Ni har ju nyss träffats.
Tommy och Emma tittade på varandra med glittrande ögon, skrattade, kysstes, och Emma sa:

- Får jag som jag vill, så är jag Tommys flickvän. Får jag vara det? Sa hon och stod så nära Tommy att om de båda putat med läpparna så hade de snuddat varandra.

- Det känns helt otroligt häftigt när du säger så. Klart jag vill att du är min flickvän.
 


De gick tillbaka som två par, hand i hand, och det som hänt på stranden, det var ju precis det som Andreas gissat, så han hade sagt till Moa redan på vägen ner till stranden, att han ville att Moa skulle försöka avleda Emmas uppmärksamhet några sekunder, så att han fick säga en viktig sak till Tommy, och Moa var med på noterna, så hon sackade av lite för att prata med Emma, medan Andreas vinkade till sig Tommy, för att säga något:

- Det här blev tydligen ännu häftigare än vad vi hoppats på när vi planerade den här kvällen, så jag tänkte ge dig en sak, bara för säkerhets skull, så ni inte ställer till något, för någon sådan här har du väl inte med dig? Sa Andreas och tryckte en kondom i Tommys hand.

- Åhhh… Tack… Tänk om jag behöver den… Så häftigt… flämtade Tommy och rodnade.

- Ja, om du har tur, och sköter dig snyggt, men jag har bara en att ge bort tyvärr, annars kanske jag och Moa får problem.
 


Tommy förstod mycket väl, och stoppade det han fått i fickan på shortsen. Det började närma sig slutet av festen, och Tommy försökte desperat att fundera ut ett sätt att få tillbringa natten tillsammans med Emma. Själv skulle han ju få sova över hos Andreas, men knappast med sin nya vän i samma säng.
Emma skulle ringa när festen var slut, för att bli hämtad av sin pappa, men det var hon inte det minsta intresserad av. Även hon funderade desperat, utan att hitta svaret, men hon snackade med Moa, som föreslog något som i alla fall borde vara en bättre lösning än att åka hem. Moa skulle ju få sova hos Andreas, så hennes säng var ju tom, så där kunde ju Emma sova, så kunde hon träffa Tommy även nästa dag.
Moas föräldrar hade inga invändningar. Det verkade ju helt okay, och när Emma berättat för sin pappa, och dessutom lämnat telefonen till Moas mamma, som bekräftade, så var det grönt. Emma tänkte att det blir en natt att tråna, men sedan… Nog skulle hon väl kunna hitta någonstans att får vara ostörd med Tommy? Hon hade inte sagt något, men hon hade definitivt bestämt sig för att han skulle få hennes oskuld. Hennes underliv brann av längtan att få känna, inte bara hans fingrar mot klitoris, utan även att få känna hans hårda lem tränga in och öppna henne för vuxenvärlden.
 


Det blev minst ett tjog ”god natt” och godnattkyssar, innan Emma till sist följde Moas föräldrar mot deras stuga.
Tommy lade sig på soffan, i sovsäcken han hade med sig, men att sova… Nä, det var inte på tal. Han tänkte så klart på Emma, hennes fylliga, men inte feta kropp, hennes bröst som gungade så sexigt när de fick vara i det fria och hon rörde sig, så han hade så klart ett stånd som var hårdare än någonsin, men han ville inte onanera… I fortsättningen hoppades han att Emma skulle sköta om att tillfredställa hans intensiva kåthet.
Inte blev det ju lättare för honom heller, när han hörde, små ljud, fniss och diskreta stön från sin kompis rum, där han och hans flickvän delade säng… Fan, det kändes orättvist, för Andreas hade ju minsann inte varit tillsammans med Moa speciellt länge heller, så varför fick han..?
Tommy lyssnade intensivt. Han hörde dels ett dovt snarkande, som verkade komma från Andreas föräldrar, men det som drev honom mot vansinnet, var Moas diskreta kvidanden som förkunnade att hon snart skulle komma.
Till sist klarade han inte av att bara ligga där  och lyssna, så han klev upp, drog på sig shortsen och en t-shirt, och smög iväg ut, bort mot stugan där han visste att Emma fanns.
 


Emma hade det inte heller lätt. Även om Moas föräldrar nog gjorde allt för att vara diskreta, så hörde hon ändå typiska ljud som avslöjade att de tog sig ett midsommarnummer. Hon ryckte till kraftigt av rädsla när hon hörde en aldrig så diskret knackning på fönstret. Det var Tommy, som bara knackade med pekfingernageln lätt mot glaset, för att han visste ju inte om Emma var vaken.
Hon satte sig hastigt upp, och när hon såg Tommys ögon, som just nådde upp över glaskanten, så sprack hennes ansikte så klart ut i ett brett leende. Hon öppnade fönstret försiktigt, för att inte göra några ljud, och viskade så tyst hon kunde:

- Hej, vad gör du här?

- Längtar efter dig.

- Ja, jag längtar ju efter dig också, men vad tänkte du?

- Vet inte, men jag kunde inte somna. Kände att jag måste bara få se dig, prata med dig, och helst känna på dig.

- Ge mig dina händer.

- Vad då? Så här? Sa Tommy och sträckte upp dem.

- Precis! Du ville ju känna på mig, och det vill jag också. Fnittrade hon tyst och förde upp hans händer under t-shirten, och placerade dem på sina bröst.

- Håhhhh, så mysigt… Du är så varm, och dom är så… Vad är det förresten som låter där inne?

- Moas föräldrar… Det låter som dom pippar… Och det låter som dom snart går i mål…

- Shit, då förstår jag att du inte kan sova… Moa och Andreas höll också på… Fan vilka lyllosar.

- Deppa inte. Jag har nyss bestämt mig för en sak. Jag vill att du blir min första, och kanske enda… vill du det?

- Du menar att du vill..? Med mig? Du retas inte va?

- Nä så klart inte. Jag menar att jag vill, med just dig, för du är så himla fin och mysig. Jag kom just på att om vi bara väntar lite, tills Moas föräldrar somnat, så kan jag släppa in dig. Vill du det?

- Herregud, så klart jag vill! Jag… shit, det här känns nästan fånigt, för jag har aldrig sagt det till någon förut, men jag… jag älskar dig. Det är säkert, jag älskar dig, för du är så himla fin, du har så fina ögon, och du är ju den snällaste, mysigaste tjej jag någonsin träffat.

- Och jag älskar dig så klart. Men erkänn, visst är jag rätt fet.

- Nä, du ser ut precis som jag tänker mig en drömtjej. Hade du bara viftat det allra minsta med intresseflaggan på skolan så hade jag inte lämnat dig ifred en enda sekund.

- Men tack detsamma då… Jag trodde inte du var intresserad  av tjejer. Du hänger ju mest med Andreas.
 


Plötsligt tystnade deras viskande samtal och de lyssnade till den allt hastigare gnisslande sängen inne hos Moas föräldrar.

-Spruta mig full, ge mig allt! Kved Moas mamma diskret, och bara sekunderna senare så fick hon nog det, för med ett dovt brummande stön från Moas pappa så upphörde plötsligt sängens gnisslande.
När det med kåta blickar kysst varandra och kramats så gott det gick genom fönstret, så flämtade Tommy till sist:

- Ska jag klättra in genom fönstret?

- Nä, det är så högt… Jag tror det blir svårt, så om vi bara väntar lite, tills Moas morsa och farsa har somnat, så kan jag släppa in dig genom dörren.
 


De fortsatte sitt viskande samtal, och kåtheten blev bara mer och mer påträngande för dom båda, men de vågade inte chansa ännu… Kanske var Moas föräldrar vakna fortfarande, så de försökte hitta på olika sätt att fortsätta sitt förspel.

- Det putar ordentligt i dina shorts. Kan du inte visa mig vad du har där? Fnissade Emma.

- Okay… Det är väl knappast någon annan som ser. Det är ju mitt i natten. Flämtade Tommy och drog ner sina shorts och kalsonger i ett drag. Kuken pekade rakt upp, och Emma blev ivrig:

- Jag vill känna på den. Fnittrade hon och hängde ut genom fönstret för att nå. Det fattades några centimeter, så hon ålade sig längre och längre ut, tills hon vägde över och var på väg att ramla ut.
Tommy fångade henne snabbt och hjälpte henne tillbaka, och de höll båda på att brista ut i ett gapskratt, men de lyckades hålla igen.

- Sov gott nu älskling. Hörde de Moas mamma säga, och hon fick samma ord tillbaka, och det klickade till, som att de släckte en lampa.
Efter fem långa minuter hördes ett tydligt snarkande, så äntligen skulle Tommy bli insläppt.
Golvet i storstugan knarrade betänkligt, och när de två förälskade var på väg till Moas rum så hörde de Moas Mamma:

- Är det du som är uppe och går Emma?
- Ja… Jo… Jag var törstig, så jag tog ett glas vatten, men jag lägger mig igen nu. Sa Emma, och så fort hon stängt dörren till sovrummet så var dom båda på vippen att brista ut i ett gapskratt igen, men klarade sig även den här gången.
 


Ett intensivt kyssande och kramande, kombinerat med avklädning startade, och strax var de båda lika nakna, och under täcket.

- Hur bra koll har du på den här? Sa Emma och kramade Tommys stånd, och fortsatte: Jag har bestämt mig, att jag vill inte ha kvar oskulden, och jag vill att du ska bli min första, och kanske enda kille. Fixar du att rycka ut när det är dags?

- Nä, det skulle jag nog inte vilja lova, men jag har en kondom.

- Vilken tur! Men vänta… Nu börjar jag tänka… Har du haft någon tjej tidigare, eftersom du går omkring med det i fickan?

- Nä, det var Andreas som gav mig den. Ifall att jag skulle behöva den.

- Alltså, nu vill jag veta… Hur mycket av det här är planerat? Hade du och Andreas planerat att du och jag skulle hamna i samma säng? Sa Emma med en misstänksam min, men tonen var ju fortfarande viskande.

- Nä aldrig i livet! Det började med att jag ringde Andreas för att kolla vad han skulle göra i kväll, för det fanns inga jämnåriga på festen som jag skulle ha varit på, och när jag kom så fick jag veta att hans nya kompis var Moa. Jag blev rätt sur först, och kände att jag nog skulle bli rätt utanför, och när jag sedan fick veta att det skulle komma en tjej till, så kände jag ungefär dom du, att dom hade fixat en dejt till mig, så jag tänkte hålla mig iskall och på min kant, men det gick ju inte… Du är ju så fin, trevlig, rolig, smart och… Ja, jag vet inte allt. Om det här var planerat, så inte var det av mig, men just nu klagar jag då inte. Jag ligger under samma täcke som den finaste tjej jag kan tänka mig.

- Då skiter vi i vad dom tänkt. Vill du… med mig..?

- Bara en idiot skulle väl tacka nej till det, men du ska veta att jag är skitskraj… Bara så du vet, det är lika bra att jag erkänner, innan jag gör ett fiasko, att jag har aldrig legat med en tjej tidigare.

- Och jag har aldrig haft någon kille. Så mycket som vi gjort hittills, det har jag aldrig gjort tidigare, men jag lovar, jag vill verkligen, och du får göra hur mycket fiasko du vill, bara du lovar att det här bara är första gången… Jag vill ha dig många gånger, och ofta.

- Vänta tills jag gjort bort mig, då kanske du ändrar dig, och…
 


Emma satte ett finger över hans mun och ville inte höra mer, och sedan förde hon ner hans hand till sitt kön.

- Så du skakar. Är du nervös? Viskade Emma.

- Nervös? Det är väl bara förnamnet det.

- Men vänta… Om du får spruta på mina bröst igen, innan du kommer in i mig. Skulle du bli mindre nervös då?

- Jo kanske… Då kan jag nog hålla på en stund längre.
Emma ålade sig runt och Tommy fick nu se hennes rosa blygdläppar på nära håll igen, så han kunde så klart inte hålla fingrarna i styr.

- Tänk dig, där ska du strax få köra in din fina kuk… Visst lovar du att vara försiktig? Du vet, jag är ju oöppnad. Sa hon ansträngt medan hon varsamt började runka den hårda staken.

- Så klart att jag ska vara försiktig, och det ska nog du vara också, om du inte vill ha allt sprut i ansiktet. Kved Tommy när hennes hand fått pirrandet i kukroten att tillta, och precis som han sett, så hade hon hans lem farligt nära ansiktet.

- Tihi, man kanske skulle suga lite… Det har jag hört att killar tycker om. Sa hon och lät tungspetsen snudda den lilla springan ytterst på ollonet, så hon fick en liten provsmakning av försatsen., och hon hade nu svårt att ligga still, och skruvade oroligt på underlivet, medan Tommy gjorde det han fått lära sig tidigare under dagen, att varsamt låta ett finger rotera över klittan.

- Snälla vänta, jag vill att det går när du är inne i mig… Vill du spruta på mig nu? Flämtade Emma och runkade kraftigare, och nu hade hon riktat lemmen mot sina bröst.

- Herregud, det här kan man bli galen av… Nu… Strax… kved Tommy, och sekunderna senare så kände Emma hur lemmen i hennes hand pulserade, och levererade sin vita säd mot hennes bröst, och hon gned på nytt in hans nektar, och fick bröstvårtorna att bli riktigt hårda.
 


Emma vred sig tillbaka, och de försökte att kyssas tyst, vilket fick till följd att de snart upptäckte vilka hissnande känslor två brottande tungor kunde ge.

- Du är ju fortfarande hård. Behöver du inte vila? Flämtade Emma och kramade hans lem, som stod envist lika hård, trots att han nyss sprutat.

- Nä, så länge jag ligger i samma säng som du så är han hård… Det går nog inte att göra något åt.
- Men då så, på med gummit. Flämtade Emma, även om det var med en smula oro i rösten.
Tommy fumlade på kondomen, och började vända sig över Emma, som greppade staken och styrde den mot målet.

- Sakta, sakta, då tror jag att det funkar. Viskade hon oändligt tyst.

- Säg till om det gör ont. Viskade Tommy tillbaka, samtidigt som han överväldigades av känslan att få sära på hennes blygdläppar med ollonet, och värmen från hennes kön… En helt oslagbar känsla.

- Det känns som det tar stopp. Ska jag sluta? Flämtade han.

- Nä börja jucka lite fram och åter, och lite hårdare, det gör inte ont.

- Så häääääär…. Oooo, shit! Stönade han när motståndet plötsligt gav vika och mer än halva staken var inne, och i nästa juck så lät han den glida ända in i botten.

- Jag älskar dig, det är undebart! Kved Emma och roterade oroligt med underlivet. Tommy kämpade ör att hålla emot alla vällustkänslor, och en sak var han så tvärsäker på, att hade han inte sprutat för bara några minuter sedan, ja då hade han gjort det redan innan han fått lemmen längst in i hennes grotta, för det här var bara för fantastiskt… Vilken känsla, att känna hennes mus krama lite oregelbundet runt kuken, och Emmas motjuck, och flämtande… Var hon på väg att komma? Han hoppades på det, för han skulle då inte klara av denna explosion av vällust någon längre stund.


- Hårdare, fortare! Sa Emma med grötig röst, och inte alls viskande längre.
Tommy kände paniken i bakhasorna, för han ville ju definitivt göra sitt bästa, och ge Emma en härlig orgasm innan han själv kreverade, och det verkade inte lyckas.
Satsen trängde på allt kraftigare och han kämpade. Emma hade slutat andas, hon blundade och låg bara helt stilla, så han undrade om det inte kändes bra för henne, men precis så exploderade allt:

- Ooooaaaahhhhh! Stönade Emma tungt och lindade både armar och ben runt Tommy, för att pressa honom så hårt hon kunde mot sin kropp.
Detta fick naturligtvis Tommy att ge upp kampen mot sin egen vällust, för Emmas diande kön mjölkade honom på varenda liten spermie han kunde uppbringa, medan han stönade utdraget.

- Emma, mår du bra? Hördes en orolig röst vid dörren. Det var Moas mamma som dessutom öppnade och kikade in.
Emma struntade nu i att försöka dölja det hon och Tommy sysslade med, så hon svarade bara:

- Ja bättre än så här har jag nog aldrig mått.

- Oj, shit, förlåt! Jag visste inte… sa Moas mamma förskräckt och stängde hastigt dörren igen.
 
Det enda som inte kändes bra efter deras premiär, var att de ju bara hade en kondom, för det naturliga hade annars varit att bara vila och mysa en stund, för att sedan älska igen. Emma hade tänkt igenom, och tänkt att eftersom Tommy inte blev utslängd, så skulle hon inte försöka dölja att hon ville ha honom som sin pojkvän, så därför bad hon honom stanna kvar hela natten, så när de hade gosat och myst en stund så somnade hon gott på hans arm.
Inte helt bekvämt för Tommy, men han ville ändå inte störa henne med att börja böka runt för att hitta en bekvämare sovställning, så han lyckades ändå somna till sist.
 


Tommy vaknade av att solen tittade in och irriterade hans ögon. Han blev snabbt vaken, när han tänkt igenom allt som hänt, och insåg att det var verklighet, för han låg fortfarande kvar hos Emma, som såg ut att sova gott strax intill honom. Han undrade vad som skulle hända när hon vaknade, och kände en helt oemotståndlig lust att få älska igen, men då var det ju det här med skydd…
Till sist fick han ändå en idé, så han ålade försiktigt ur sängen, för att inte väcka Emma. Han smög ut i köket och gjorde det han tänkt, för att sedan smyga tillbaka till det vackraste han någonsin sett… Emma, helt naken, med ett par perfekt runda och spända bröst, ett ansikte som såg ut att bara längta efter att han skulle kyssa det, och så nederdelen… Hon låg på sidan nu, med ena benet lite uppdraget, så hennes lilla springa, prydd av en liten blond kalufs, lyste så inbjudande mot honom att han inte kunde låta bli att krama sin hårda lem, för att förnimma vad som skulle komma.
Tommy förberedde sig, och sedan kröp han ner till henne igen.
Försiktigt lät han handen smeka hennes mage, och ner mot hennes sträva lilla tofs av könshår, och han kunde inte motstå frestelsen att krypa i läge och smaka på en bröstvårta.

- God morgon, du verkar morgonpigg. Flämtade Emma efter en stund.

- Mmm, god morgon själv… det finns ju så mycket godsaker här att jag kan inte hålla fingrarna i styr.

- Jag önskar att det fanns något mer som du inte ville hålla i styr… Synd att vi inte har fler kådis.

- Om du vill så kan vi göra det… Jag har löst problemet.

- Va? Hur då?

- Jag har varit upp och tvättat kondomen, sköljt ur den noga och torkat den försiktigt, så den sitter på plats redan.

- Galning, kan man göra så? Jag menar, är det säkert?

- Jag tror det… Enda problemet är väl att allt det där halkiga försvann också.

- Men det tror jag löser sig… Jag har massor med halka… Kom! Flämtade Emma och drog honom över sig, och åter igen så sträckte hon ut en hand för att styra honom rätt, och visst verkade det lite torrt, men Emma instruerade, medan hon rörde sin klitoris för att bättra på smörjningen:

- Rör dig bara lite… Tryck inte på så hårt, men jag är säker på att du kommer längre och längre in när du småjuckar… det är vansinnigt skönt.

Det behövdes inte många stötar innan han hade hela sin lem inne i henne, och kände hur hon smekte sig själv allt intensivare.

- Herregud, det är ju ännu skönare än igår… Är det nära för dig?

- Garanterat, om du bara visste hur du kramar pitten…

- Då så… Känn på krama, jag… väste hon ryckigt fram, för att sedan spänna hela sin kropp i en häftig orgasm. Hon skakade och höll andan, för att sedan dra efter andan och utbrista ”Guuuuud!” Medan hennes slidmuskler fortfarande pulserande kramade hans lem, så trots att han kämpade emot, för han ville älska länge, så var hans utlösning redan ett faktum.

- Aaaaaaoooooohhhh! Stönade han med staken hårt inkörd i Emmas kön, och kände hur den pumpade för att ge henne så mycket sperma det bara gick. 

 - Herregud, det här kan man nog bli galen av… Lova att du är min kille nu, och att vi ska älska ofta. Flämtade Emma när orgasmen ebbat ut.

- Jag lovar, och jag lovar att aldrig säga nej om du vill ha mig… Hur ska vi få tag på fler gummin?

- Skit i det just nu. Bara krama mig och mys… Jag känner på mig att det är ruskigt tidigt på morgonen ännu.
 


Det var precis det som Tommy gjorde. Efter den häftiga åkturen ända upp till sjunde himlen var han nu på väg att landa i drömmarnas land igen. Han var precis på väg att somna, när Emma strök hans kind med ett finger:

- Tommy, sover du?

- Mmmm, nästan…

- Kan jag be dig om en sak?

- Vad som helst, utom att hämta ner månen. Morrade han trött.

- Vad ska jag med månen till? Nä, jag tänkte bara be dig att tvätta av det där gummit igen. Fnissade Emma och kysste honom., samtidigt som hon drog med handen över hans vilande lem. Tommy var genast klarvaken och kände hur hans lem gjorde sig redo för att betäcka igen.

- Undrar hur många gånger man kan tvätta den? Jag vet inte ens om det är säkert, men om du ber om det, så klarar jag då inte av att säga nej.
 


Tommy sköljde och tvättade minutiöst. Han var livrätt att någon av hans små simmare skulle finnas kvar, så han torkade den också, vände den ut och in och torkade igen, och naken som var, och med Emma i tankarna, så micklade han sedan kondomen på plats på ståndet igen, innan han gick tillbaka. En snabb blick på klockan på väggen sa att de nog gott och väl kunde somna om igen också, så visst fanns det tid att älska.
 


Emma väntade givetvis, och lyfte upp täcket när han kom med staken vajande.

- Så fin den är. Undrar varför jag alltid har varit rädd för den dagen jag skulle mista min oskuld. Jag ändrade mig först igår, när jag såg hur kär Moa var, och insåg att bara för att du var kille, så var du ju vare sig våldsam eller våldtäktsman. Kan man ha det bättre än så här när man just träffat en kille?

-Ingen aning, för du vet ju att jag har inte haft någon tjej heller, men den här natten har sprängt alla förväntningar jag haft, om hur det skulle bli. Sa Tommy och kupade händerna över hennes bröst, smekte och masserade, samtidigt som han kysste hennes läppar gång på gång på gång…

- Lägg dig på rygg… Nu är det min tur att jobba. Flinade hon och satte sig genast grensle över hans lår.

- Är du lika explosiv nu som tidigare? Viskade hon och runkade lätt hans lem.

- Inte riktigt… Jag har väl redan gjort av med en del krafter… Hur tänkte du?

- Jag tänker nog mest med musen just nu… så här… sa hon och lättade på rumpan, hasade fram en bit och styrde hans redskap mot sin öppning.
 


Det här blev inte helt lätt, för kondomen var ju alldeles torr, och Tommy ville ju hjälpa till, så han knölade ihop kudden under nacken, för att komma upp lite, och då nådde han bättre, så han kunde smeka den lilla klitorisen som tittade fram mellan hennes blygdläppar.

- Precis så där… Guuud så sköönt… Nu kommer du nog strax in… flämtade Emma och skruvade på sig, och juckade lätt mot hans ollon, så strax var han på väg in, centimeter för centimeter, och det tog inte lång stund innan han var inne helt, och Emma red nu med långa tag, och gnydde hela tiden av vällust.
Emma böjde sig fram lite, stöttade sig på händerna och kunde då vippa upp och ner med rumpan utan att behöva lyfta hela sin kropp, så tempot ökade dramatiskt.

- Det här är ju bara så skööönt! Går inte att hålla igen! Tjöt hon och red i vild galopp. Sängen knarrade jämmerligt och deras kroppar smackade mot varandra, men Emma hade inte minsta tanke på att avbryta det hon gjorde, för det pirrade i hela kroppen. Det pirrade i underlivet, och spred sig ut i varenda liten kroppsdel, och Tommy var helt salig av att se  och höra henne, och framförallt så stirrade han på hennes bröst som studsade helt sanslöst sexigt mitt framför hans ögon.

- Jag kommer! Kved Tommy förtvivlat, för han ville så gärna att hon skulle komma först, men Emma red vidare, om möjligt ännu vildare, så när Tommy kände att friktionen mot hennes kön nästan blev plågsamt skön, och hans orgasm inte hade mer att ge just nu, så kände han hur hennes slida började mjölka hans stake i en rasande takt, och Emma lugnade sig i sitt juckande, men stönade istället högt och utdraget, och lade sig ännu mera framåt över Tommy.

- Det här är inte sant… Du gör det så skön att jag kommer igen! Stönade Tommy med grötig röst och började stöta underifrån. Känslan låg så nära toppen som den kunde… Bara lite till, så skulle han spruta igen, så han stötte helt ursinnigt, tills Emma brölade och kom en andra gång, och när då Tommy kände hennes slida krama igen, då passerade även han toppen och bara njöt av utförsbacken, ned ett utdraget brölande.
 


Emma blev liggande kvar över honom och bara flämtade ett långt tag, innan hon viskade:

- Ja, har vi inte gjort bort oss nu, och gjort oss förtjänta av skäll, då kommer vi väl aldrig att få skäll.
- Det är väl risk för det… Moas föräldrar lär ju knappast sova efter det här, men å andra sidan, jag blev ju inte utslängd efter vår första övning heller.
De låg och diskuterade fram och tillbaka, men ingenting hände, Emma kröp ihop intill Tommy och en stund senare hade de somnat igen, ungefär då klockan passerade åtta på morgonen.
Moas föräldrar var så klart vakna, och visste inte riktigt hur dom skulle hantera situationen, men kom till sist fram till att vare sig Emma eller Tommy var ju deras barn, och de hade vare sig tillåtit eller uppmuntrat till att det som hände, så de tänkte ligga lågt. De klev upp och tog sig lite frukost, och en magnecyl mot baksmällan, men då kom strax Andreas och Moa störtande in, och Moa flämtade fram:

- Hej, sover Emma? Eller är hon också borta? Andreas föräldrar väckte oss och sa att Tommy var borta. Har ni sett…?
Moas mamma hejdade henne:

- Ta det lugnt. Tommy är här, och Emma också så klart, och nu sover dom nog, men det har dom inte gjort på hela natten… Vi måste nog gå igenom och dra åt varenda skruv i din säng så den inte brakar ihop.
Andreas gav upp ett gapskratt och sa helt spontant:

- Jävla Tommy! Det trodde jag aldrig om honom! Så han kom hit redan igår kväll då?

- Tydligen… Emma släppte in honom, och… ja, jag trodde att hon mådde dåligt eller grät, för hon lät så konstigt, så jag gjorde ju bort mig och gläntade på dörren.
 


Moa och Andreas fick sig ett gott skratt åt det som hänt, vilket även väckte Tommy och Emma, så en liten stund senare så kom de ut från sovrummet, vilket fick Moa att gapskratta igen:

- Men Emma, vad har du gjort? Det var då det häftigaste morgonrufs jag någonsin sett.

-Tyst… Jag kommer ändå inte att berätta. Log Emma och drog med fingrarna genom håret för att rätta till det något så när.

- Nä, du behöver inte heller… Du ser lycklig ut, det räcker för mig.
Emma svarade inte, men drog Moa med sig in i köksvrån och viskade så tyst att ingen annan kunde höra:

- Moa, tror du din mamma är sur på oss? Dels har vi nog hållit dom vakna halva natten, och jag såg nu att jag har lyckats göra en blodfläck i din säng också.

- Okay… Så du har fått mens? Behöver du trosskydd?

- Nä, jag  vet inte hur det var när du och Andreas gjorde det första gången, men den där fläcken är från min mödis… Förlåt! Jag vet hur svårt det är att tvätta bort blod.

- Ingen fara, morsan brukar fixa sånt… Jaha, det var så… Jag hade lekt för mycket med skaftet till hårborsten, så jag hade inte det att vara rädd för. Gjorde det ont?

- Nä, om jag jämför med hur skönt det blev sedan, så var det ingenting.

- Vad tisslar och tasslar ni om? Undrade Andreas.

- Inget för dig… Det är tjejsnack! Sa Moa och gick sedan fram till sin mamma, och viskade lika tyst om missödet med lakanet.

- Och hur är det med Emma då? Mår hon bra? Viskade mamma tillbaka.

- Titta själv, hon lyser ju med hela ansiktet. Hon är bara rädd att du och pappa ska vara arga för det dom gjort.
Moas mamma reste sig då, gick fram och kramade Emma och viskade:

- Allt är lugnt. Jag har tvättmaskin hemma, och extralakan här. Huvudsaken är att du mår bra.

- Behöver du undra det? Jiiises! Ser det ut som jag gråtit? Sa Emma, lagom högt, så alla hörde nog, och skrattade åt henne, så sedan gick Emma tillbaka till att klänga på Tommy igen.
 


Tja, vad finns det att tillägga? Emma och Tommy blev kvar ett dygn till. Alla ungdomarna fick skjuts av Andreas pappa för att göra lite nödvändig shopping, dvs lite mer godis och snacks, också kondomer förståss. Andreas nyfikenhet gjorde att han var tvungen att fråga Tommy hur dom hade klarat hela natten på en kondom, och när han fick veta så exploderade han förståss av skratt, och Moa propsade på att få veta, så trots Tommys protester så berättade han. Vilket fick alla utom Tommy att skratta, för han kände sig mest generad. De satt ju i bilen, så även Andreas pappa hörde, och naturligtvis så skrattade även han först, men sa sedan:

- Jag tycker inte att vi ska skratta åt Tommy så där… Han visar ju bara att han verkligen bryr sig om Emma och inte vill ställa till något, eller vad säger du Emma? Har han varit taskig mot dig?

- Är du galen? Jag trodde inte att det fanns sådana här killar. Jag blev förbannad igår när jag insåg att det verkade som om Moa och Andreas hade fixat en dejt till mig, för jag vill ju så klart välja själv, men jag säger bara: Fan så bra ni gjorde det! Det kunde inte ha blivit bättre!
 


S L U T

34 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

go4it666

Vilken härlig berättelse

14/11, 2021 kl. 10:35

#5

Fröken H

Formaterings strulet är mitt / Bubblans.. Det är nu fixat i novellen.. hoppas jag.. / Fröken H

1/4, 2010 kl. 22:21

#4

akelennart

jjobbig att läsa utan formatering

1/4, 2010 kl. 20:44

#3

sepahewe

Storyn är underbar, men glöm inte bort formatteringen. De första delarna var lättare att läsa.

27/3, 2010 kl. 23:29

#2

Pilla

Fullpott helt enkelt.Kram Pilla

28/2, 2010 kl. 22:19

#1

Mats R



Tja, vad säger man?
Som vanligt när det gäller minpitt så blev det ju en höjdare! Så jag säger bara som vanligt: KOM IGEN !!

Tack / Mats

28/2, 2010 kl. 15:34