Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/3, 2010 kl. 12:43, av Lovedaddy

Emilia övningskör

Del 2 av 2 i serien Dubbelliv

Här kommer den fortsatta berättelsen om mitt dubbelliv med mor och dotter. Mycket nöje.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

23 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

nalle 6

Fortsättning???? Kanske med mamman i bilden????

15/10, 2010 kl. 07:58

#3

novellist

Gillade ettan bättre och även om den här också var bra, så häller jag med ese litegrann. Det verkar inte som om du fullt ut hade inväntat inspirationen för att skriva den här. Definitivt bra, dock, och ettan visar än mer att du kan skriva riktigt, riktigt bra.

16/5, 2010 kl. 16:06

#2

Nils

Det måste vara underbart att leva o bo ihop med två så underbara kvinnor.Olika men ändå så olika i sängen.En som är trång o implusiv ung o en erfaren med i stort sett samma temprament och en vilja att er till kärlekens högsta höjder.Antal stjärnor det finns bara 5 att välja på.Ser fram emot att läsa era planerade körlektioner.En sak är att skulle inte gå att lösa att ha både mor o dotter i samma säng med dej i mitten?Om du orkar att ta båda? N.

5/4, 2010 kl. 15:44

#1

ese

den var OK men kändes lite som du skrev för att vi ville och inte för att du ville,,,,

28/3, 2010 kl. 01:26