Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/6, 2010 kl. 08:31, av Bess

Är han svart eller vit, ung eller gammal?

Det pirrar i kroppen av spänning där du sitter på stolen, naken under klänningen. Och du kan inget se på grund av masken över dina ögon. Men du hör mannen komma in i rummet. En okänd man som ska förverkliga dina drömmars erotiska lek.


Rummet är helt tomt och tyst.
Du sitter på en stoppad barstol med ett minimalt ryggstöd och vet ungefär vad som komma skall. Men inte exakt.

En klänning är det enda plagg du bär. Ingen BH, inga trosor. Bara klänningen. Och så masken.
En sådan som en del människor använder för att stänga ute dagsljuset när de ska sova.
Masken gör att du inte ser något annat än svaga strimmor av ljus som letar sig in i ögonvrårna.
Runt anklarna har du svettband som i sin tur är omsorgsfullt fastbundna vid stolsbenen i varv efter varv av prydligt lagda öglor. Lätta att ta sig ur, men de finns där för att ge en känsla av att sitta fast. Att vara ett byte. För att du i fantasierna oftast varit bunden, inte kunnat komma loss även om du velat.
Det är en lek. En erotisk lek. Och du känner förväntningarna. Pirret i maggropen. Ja, inte bara där. Du viker prövande isär låren litet och känner den svala rumsluften leta sig upp mellan dem. Ända upp i ljumskarna. Men klänningen ligger slät ner över knäna.
Pryd.
Pirret är en blandning av nervositet, en skvätt ängslan och en skvätt förväntan. Jag har lämnat rummet för bara någon minut sedan. En kort stund, men det känns för dig som att du hålls på halster. Och du hinner tänka mycket.
Blir det jag som kommer in igen. Eller någon annan, okänd. Det kan vara jag, men du har själv godkänt att den som öppnar dörren kan vara en för dig okänd person. En manlig, så mycket är du säker på. Men inte mer än så. Inget om den eventuelles ålder. Ung eller gammal, 15 eller 55. Men okänd.
Du ville leka leken men inte med någon bekant till dig. Lika litet som du ville gå med på att en eventuell okänd skulle få komma utan kondom.
De var de enda villkoren.
Du funderar nu på om du skulle ha satt upp fler. Om du skulle ha gått med på leken alls. Du kanske egentligen inte vill. Eller? Jo, pirret av förväntan får kroppen att darra litet lätt. Och, nej, du vill inte backa ur. Du vill uppleva det, prova på det okända. Få spela ut denna din främsta fantasi i verkligheten.
Känna de verkliga känslorna, den äkta närkontakten, spänningen i att känna och uppleva men inte se. Fantasin som fört dig genom så många klimax under åren, hur blir den när det verkligen sker, när du verkligen möter den okända, det okända?
Mer hinner du inte tänka.
Dörren öppnas. Du hör någon kliva in och du hör dörren glida igen bakom honom.
En man står framför dig nu. Du förnimmer hans närvaro i rummet. Och du kan ana att han ser på dig, din kropp eller det som inte skyls av klänningen. Är han påklädd eller naken? Vem är det? Är det jag? Om inte, är han ung eller gammal? Lång eller kort, smal eller tjock?
Nej, han är inte naken.
Du hör ljud som du gissar är när personen framför drar en tröja över huvudet. Så alltså är hans överkropp naken nu. Hårig? Hårlös? Muskulös? Ljus eller mörk hy? Kanske gyllenbrun eller rent av brun eller svart?
En kort dragkedja åker ner. Du hör ett par byxor dras av. Det ljud de skapar mot golvet gör att du tänker: Jeans. Litet styvare än gabardin eller den typen av tyg. Och visst är det en andhämtning du kan höra. Som av upphetsning eller spänning.
Här är han. Vilket ögonblick som helst kommer hans kropp att nudda din. Han är naken. Tror du. Det är inte du. Han ser på dig, du kan inte se honom. Men det känns som att du har ett överläge. Han är naken och utsatt. Om du inte haft masken skulle han antagligen tycka att situationen kändes obekväm. Och båda vet att du, om du vill, kan slita av masken och avslöja honom i hans nakenhet. Kanske i ett upphetsat tillstånd.
Du låter masken vara.
Låter armarna hänga tunga utmed sidorna. Något inom dig vill dra upp dem, lägga händerna i knäna. Men det är upphetsande att låta dem hänga. Att låta klänningen ligga luftig och lätt ovanpå låren.
I fantasierna har nästan alltid händerna, ibland hela armarna, varit fastbundna när den okände kommit in i rummet. Men det kändes otäckt att ha det så vid första verkliga tillfället. Inom dig leker du ändå ut fantasiernas låsta händer. Därför vill du hålla dem utanför, låta dem vara bundna med viljans hjälp. Och ditt underliv öppet och tillgängligt och välkomnande och varmt.
Så förnimmer du hur någon ställer sig alldeles framför dig. Och försiktigt kommer några fingrar och stryker över knäna. Du ryser till. Anar att det kanske inte är jag. Så brukar jag inte göra. Alltså någon annan. Någon okänd. Hans fingrar mot huden. Som trevande fångar upp klänningens fåll och drar den med sig uppåt. Blottar knän, fortsätter uppåt och blottlägger dina lår. Eftersom du varit noga med att inte sitta på klänningen, kan fingrarna rulla fållen allt högre.
Du känner sval luft mot stussen, och när rullandet med fållen stannar upp är klänningen i höjd med höftkammarna, naveln. Allt nedanför är blottlagt av de okända händerna, som sakta stryker sig runt höfterna, smeker ner över lårens översidor till knäna. Och tillbaka. De vänder framåt, smeker ner över höftbenen och mot skötet. De glider mot lårens insidor, och du särar lätt på dem i samma ögonblick som det står klart för dig:
Det är inte mina händer.
De här är större. Och de rör sig på något vis annorlunda. Men de är lena och varsamma. De fångar upp din stuss, lyfter den och drar ditt underliv mot stolens framkant. Du följer med. De stora händerna viker varsamt isär låren. Du följer med. Du hör ett lätt hasande när den okände rör sig in mellan dem. Dina lårs insidor får kontakt med den okändes lår. De rör sig framåt, viker dina alltmer åt sidorna, de okända låren glider lätt mot dina när de närmar sig ditt blottade sköte.
Pulsen ökar. Hjärtat bultar i den kaotiska blandningen av spänning och förväntan. Aldrig hade du kunnat föreställa dig vilken hormonrusning just den här situationen skulle ge.
Ögonblicken innan ditt mest privata möter en helt okänd mans kön. Sekunderna innan du blir påsatt, knullad av en karl som du inte ens vet vem det är. Men att ändå sitta och veta att det är precis vad som ska ske.
I fantasierna bakom slutna ögonlock har hans händer inte vållat sådana elektriska vibrationer. De har varit ett steg på vägen mot älskogen. Men här brusar och pirrar hela kroppen, den smekande beröringen från händer som inte är dina egna eller mina – utan en främmande persons. De får dig att flämta och rysa av välbehag. Pulsen skjuter fart och upphetsningen rusar i höjden. De är där främmande händer inte borde vara, de leker med din nakna höft, glider mellan låren, nuddar skötet. De är så förbjudna och underbara att tillvaron blir en overklig mix som strålar samman i ren sexuell åtrå.
Du sitter blottad mot honom, utelämnad. Har hans händer runt din stuss och snart honom djupt i dig. Och hela kroppen skriker ut sin förväntan och längtan efter hämningslös sex.
Ren sex. Inget annat. Men inte som när du onanerar i ensamhet, utan med en äkta, livs levande och lika upphetsad man, som också drivs av sina sexuella drifter.
Något nuddar blygden. Först så försiktigt att du knappt känner det. Så mer bestämt. Och du vet att det är toppen av den okändes lem som möter ditt underliv. Det är ett ögonblick så nära samlag med en okänd du någonsin kan komma. Det är en mans styvhet som sakta smeker springan och de yttre känsliga blygdläpparna. Du håller kvar armarna löst hängande utmed sidorna. Och det är rysningar och upphetsning, vimsiga tankar och ett stänk av oro och ren kåthet i en brusande mix. Och det är en okänd stake som långsamt viker isär blygden och tränger in centimeter för centimeter. Sakta, sakta, letar sig den okände in i din grotta. Och du lyfter stussen för att ta emot honom. Och de stora händerna griper om dina skinkor när han pressar sig in med hela sin längd.
Du flämtar, griper tag om stolssitsen och pressar skötet mot hans underliv. Njuter av de överväldgande känslorna när era kön möts djupt inne. Och han sakta börjar älska med dig. Du håller hårt om stolssitsen. I mörkret bakom masken möter du en styv stake, där har du samlag med någon. Någon som du inte vet vem det är. Någon som låter sin lem borra sig djupt in för att i nästa ögonblick dra sig nästan helt ur igen. Någon storväxt man knullar ditt blottade sköte. Någon, svart eller vit, flämtar av upphetsning när han ökar takten, dunkar sitt underliv mot ditt, trycker in kuken i hela sin längd. Du möter juckningarna, följer med i rytmen, drar dig bakåt när han drar sig ur, och skjuter fram hela underlivet när han pressar sig in.
Och du andas häftigt medan tankarna virvlar. Är han ung eller gammal? Svart eller vit? Ena ögonblicket är det en unghingst, i nästa en jämnårig. I de virvlande tankarna är han jag och när medvetandet påpekar att det inte är så, blir han en naken svart man. Du förnimmer en hård mahognyglänsande stake som står i kontrast mot din ljusa hy där den försvinner in i ditt sköte. Som knullar dig utan att du kan se det ske. Leken blir en virvel av tankar, fantasier och vakendrömmar som kolliderar med verklighetens älskog. Den som faktiskt äger rum. Samlaget som du känner djupt i dig.
Mannens händer runt din rumpa, som håller fast dig, låren som möter och gnids mot dina. Ljuden, de våta ljud som plaskar mellan era underliv. Hans mörka, nästan svarta, hud spänns ut av spelande lårmuskler mot dina mjuka former. Det krusiga håret över hans rot pressas samman varje gång han når ditt innersta, och mahognystaken glider blänkande och glatt av era gemensamma vätskor.
Han är den stora kuken, den grova och ådriga lemmen som näst intill helt styv pressar dina blygdläppar hårt åt sidorna när den grov som en kraftig gurka sugs in. Och i mörkret bakom masken är den svarta staken så lång att era underliv bara kan mötas när ditt inre tänjs litet extra.
Det är honom du tar emot.
Honom du knullar. Och ditt underliv stöter emot, det är inför honom du gnyr av vällust.
Så virvlar han bort ur tankarna.
Han ersätts utan att du ens gör det medvetet. Men du vill älska med fler okända. Eller snarare låta den okände vara fler, erbjuda andra möjligheter, andra män.
Han är en yngling, en spänstig och muskulös ungdom i övre tonåren som utom sig av kåthet ser på när hans stenhårda kuk förenar sig med den maskerade kvinnans sköte. Han är den storväxta, mörkhyade med mahognystaken. Han är grovarbetaren, den svettige och smutsige och hans valkiga grova händer lämnar smutsiga avtryck på dina skinkor när han släpper greppet om dem.
Han är direktören som just kastat kostymen vårdslöst på golvet för att förena sin kropp med din. Den stilige, välrakade med god hållning och vårdat språk. Hans slips kastar fram och åter i rörelserna. Guldkedjan runt hans hals rasslar lätt och den stora klackringen vrider sig runt hans finger. Besatt av din kropp tappar han självkontrollen som gjort honom till den direktör han är, och han kan inte se sig mätt. Hans blick slukar din nakenhet medan han bestiger dig.

Han på andra sidan masken är bilder som rusar förbi.
Han knullar dig. Du knullar honom. Du som är gift tar för första gången under äktenskapet emot en annan man. Du griper om hans skinkor, hjälper honom att stöta och du lägger kinden mot hans bringa, kysser den med våt mun. Den är hårig, inte som min utan hårig över hela bröstkorgen. Och den luktar fräscht, nyduschad. Du stönar, suckar och njuter av den okända som älskar med dig.
Känslorna stegras. Du lutar dig bakåt, viker isär låren så långt du kan, ger honom tillträde, utrymme att sätta på ditt hungriga sköte. Och du smyger ner ena handen och låter
fingertopparna leka med skaftet. Den okända kuken. Känslan får dig att rysa, kåtheten att stegras. Dina fingrar rör sig med staken, och varje gång han trycker sig in i djupet, möter dina fingrar den känsligaste punkten.
Du känner den storväxte svarte mannens kraftiga lem, fingrar på den, rör den, leker med det grova skaftet. Du har aldrig älskat med en svart tidigare, men nu gör du det. Skamlöst låter du otroheten segla iväg medan du rullar underlivet mot det mahognyglänsande skaftet.
Och när du sluter handen runt den knullande kuken är den stenhård, sprickfärdigt styv. Den unga hingstens lem. Kanske ett av hans tio första samlag. Kanske hans allra första. Kanske är du och din kropp den första kvinnas han känt så nära. Och du vet att hans upphetsning snart slår över. Att han när som helst tappar kontrollen och fyller dig med sin säd.
Du griper om hans skinka med ena handen, får honom att öka takten. Och du möter hans juckningar allt snabbare, klittan får alltmer massage och du andas ryckigare. Så kommer den ljuvliga känslan, den som får de ytligaste nerverna att dansa, som får skötet att skrika efter mer – bara mer – och ännu mer. Och hela underlivet rycks med, krampar när orgasmen sköljer sina vågor genom dig. Så stark är den att du tappar andan för en kort stund, och bara gnyr medan du forsar över de underbara vågorna.
Du lägger huvudet bakåt, och drar djupa andetag medan vågorna ebbar ut. Men underlivet rör sig rytmiskt, rullar runt den knullande mandomen, och du kniper och slappnar av om vartannat.
Masserar och knådar den okända inne i dig. Ger honom en djup massage.
Och precis som du räknat med närmar sig den okände sitt klimax. Hans händer fattar tag om dina lår högst uppe mot höfterna och han ökar takten. Andhämtningen blir ryckigare, flämtningarna tydligare. Så juckar han kraftigt ett par gånger, pressar sig in i hela sin längd, ger för första gången ifrån sig ljud när han håller sig stilla under de allra sista sekunderna före utlösningen. Och du kniper hårt om honom i djupet. Han suckar till, byter grepp med händerna och håller hårt om dina skinkor när han balanserar högst uppe på orgasmens topp. Så släpper han andan och du känner hur mandomen i dig pulserar när säden vräker ur honom i långa vågor. Hans ”Aaaah…” antyder en mörkare röst än min. En äldre röst än min, får du en känsla av.
Du vaggar sakta underlivet mot den okände mannens. Han rör sig långsamt i dig medan den sista säden väller ur honom. Så blir han stilla. Och du stannar. Allt blir stillhet tills du känner hans läppar mjukt kyssa dina bröst utanpå klänningen och hans händer lika försiktigt leka sig fram fjäderlätt runt på din nakna hud kring underlivet och över dina lår. Du stryker hans höfter och lår, låter fingertopparna smeka runt till lårens insidor, känner hur de knottras av din lätta beröring.
Och du har bestämt dig. Du ska låta masken vara på tills han försvunnit. Du vill minnas älskogsstunden med den okände så som den var.
Du tar upp fingret till munnen och hyssjar:
– Sssch, säg inget.


26 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Mollegubben

Underbar novell. Så erotisk och välskriven.

15/12, 2021 kl. 13:44

#4

go4it666

Så härligt beskriven

22/11, 2021 kl. 10:27

#3

Hailey

Mmm.... helt underbar, välskriven - och fantastisk sensuell!

18/3, 2021 kl. 12:36

#2

jagkommer

En hemlig dröm som tyvärr aldrig kom att uppfyllas, en fantasi som jag gärna tänker på under akten.

22/3, 2020 kl. 14:35

#1

Mrs_Robinson

Pirrande, sensuellt, spännande... det finns många adjektiv jag vill tillägna denna berättelse som endast koncentrerar sig på själva akten och tar vid mitt i när action börjar. Även om jag inte får någon kringberättelse så känner jag mig nöjd, den kräver inga förklaringar. Självklar och upphetsande, jag vill vara hon.

24/11, 2013 kl. 20:18