Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/6, 2010 kl. 15:48, av Johan A

Lina visar skådespelartalanger

Del 3 av 6 i serien En tonårsslynas bekännelser

DU SOM LÄSER: Är längden bättre den här gången? Mejla mig och berätta vad du tycker till: apfelschiold@hotmail.com. Varje rad uppskattas! Och vem vet... Kanske inspirerar det till en fortsättning?

Knäpptyst lade Lina sin vänstra hand på dörrhantaget. Sedan sköt hon igen dörren så att endast en springa återstod. Och stod där som förstenad.

Inne i Linas rum flimrade hennes datorskärm. Från skärmen spred sig ett kallt flimrande ljus. Men ansiktet som reflekterades i det tillhörde inte Lina, utan hennes pappa. Han satt framåtlutad i hennes stol som om han var medveten om att han inte hade där att göra, och var beredd att genast rusa upp om han hörde att någon kom hem. Men ännu hade han inte upptäckt henne där hon stod. Tydligen hade han inte hört när ytterdörren öppnades och stängdes.

Lina hade kvävt den första impulsen, som hade varit att rusa in i rummet. Det hade ändå varit det mest naturliga. För såvitt hon visste (och som hon hade blivit uppfostrad av bland annat hennes far) hade inte pappa något där att göra. Hennes rum var en fredad zon. Den enda plats i huset där hon kunde stänga om sig. Och förvänta sig att ingen skulle kliva in och börja snoka när hon inte var hemma.

Att låsa dörren hade inte ens slagit Lina. Ännu mindre att behöva skydda datorn med lösenord. Men trots denna oförsiktighet från hennes sida, visste hon att datorn innehöll saker som hon var väldigt mån om att behålla för sig själv. Och minst av allt ville att hennes gubbstrutt till pappa skulle komma över.

Nu var problemet bara att det var just en sådan sak som hennes gode far hade hittat. Och det var anledningen till att hon stannat upp vid dörrposten. För på datorn framför henne spelade pappa nämligen upp en videofilm. Tagen av en killkompis till henne på hans högupplösta mobilkamera. Hon hade sett den flera gånger förut och visste precis vad den innehöll. Hon visste också att om hennes pappa hade hittat till den, så hade han tagit del av filer av liknande karaktär.

Filmen var maximerad över hela datorskärmen. Hon såg sig själv. Flinande, med en folköl i handen. Hon pekade mot kameran och mot killarna som stod i en klunga omkring henne. Och hörde sedan sin egen röst:

- Nå, vad säger ni killar? Talade inte mamma om för er hur ni ska göra när ni träffar en fin flicka?

Orden uttalades i en överlägsen ton, allt medan hon vickade retsamt på överkroppen så att brösten skakade. Så här från åskådarläktaren slogs Lina över hur stora de var. Det borde ju vara självklart för henne eftersom det var hennes bröst. Men det var kanske just därför som det slog henne. Men det var inte heller bara brösten storlek som stack ut, utan det faktum att de satt på en i övrigt så liten och vältränad tjej. Och i den korta tajta toppen märktes detta extra mycket, eftersom magen var platt och vältränad nedanför de tunga men fasta kloten.

Så tog killen som stod närmast tog ett steg närmare henne. Han böjde sig fram och greppade tag om hennes högra bröst och klämde till. Trots att hennes fylliga bröst spände ut den tunna vita toppen till max. Och det märktes att det handlade om äkta vara. När hans fingrar tryckte mot toppen följde det mjuka bröstet med.

Killen klämde på bröstet flera gånger innan han drog sig tillbaka. Och när handen lämnade bröstet syntes det tydligt på filmen hur bröstvårtorna hade styvnad innanför tyget. Tydligen hade hon lämnat BH:n hemma den kvällen. Med tanke på detta faktum var det anmärkningsvärt hur fasta brösten ändå var. Kanske var det hennes ålder, men de hängde inte det minsta.

Killen hade visat att han vågade ta för sig. Men så lätt tänkte tydligen inte Lina ge med sig. För genom datorhögtalarna hördes hennes ljusa röst igen.

- Duktig ponke. Du är tydligen van att klämma på bröst. Kanske har du övat på mammas?

I bakgrunden hördes skratt från resten av klungan av ungdomar. Någon dunkade den bröstfixerade killen i ryggen och upprepade Linas ord.

Men det här var tydligen något som inte uppskattades av honom. Han steg fram igen, och den här gången var det betydligt mindre tafatt än tidigare. Med ett fast grepp om hennes haka lutade han sig fram mot henne. I hennes öra väste han att hon var en liten slyna som tog sig ton. Och att hon skulle lägga av att driva med honom innan något oplanerat hände.

I det här läget av filmen sneglade Lina oroligt mot sin pappa som satt i hennes rum. Hon hoppades innerligt att han skulle tröttna och stänga av nu. Samtidigt var hon också nyfiken på hans reaktion. Han var ändå hennes pappa. Och i egenskap av hennes pappa förväntade hon sig nästan att han skulle rygga tillbaka inför en sådan här förnedrande behandling av hennes dotter. Hade han varit där i fysisk person var hon säker på att han skulle ha ingripit. Om inte med våld, så åtminstone genom att säga till killen på skarpen.

Men på hennes pappa syntes ingen reaktion. I stället såg hon hur han i stället lutade sig tillbaka något. Det såg nästan ut som att han satte sig till rätta i stolen. Till hennes förskräckelse såg hon sedan hur handen som vilat stilla på hans lår nästan omärkbart började röra sig uppåt. Hur hans breda tumme började stryka över kostymbyxan. Allt medan blicken var fäst vid skärmen.

Det här började bli riktigt jobbigt. Nu var Lina nästan säker på att hennes pappa satt och kåtade upp sig på en film där en jämnårig kille klämde på hennes tuttar. Det kändes faktiskt helt sjukt. Okej att hon gillade sex. Det fanns inte en själ på skolan som inte kände till den saken. Men det var absolut inget som hon ville att hennes familj skulle känna till. Ännu mindre hennes pappa.

Frågan nu var om inte det bästa vore att smyga upp för trappan och låtsas komma hem innan hennes pappa fick se mer. Sedan påminde hon sig om att om han hade kommit så här långt, hade han med största sannolikhet snokat reda på andra saker som fanns på hennes dator. Då var det bättre att se hur han nu reagerade.

Nyfikenheten tog överhanden.

På filmen hade Lina inte tappat sin kaxighet.

- Jag har kanske inget emot att nåt oplanerat händer, sa hon och tittade killen djupt i ögonen.

I klungan gav de fyra övriga killarna till ett litet retsamt utrop. Innan han hann svara lutade sig Lina fram och tog ett fast tag om killens skrev utanpå de mörkblå mjukisbyxorna. Trots att kameramannen - eller vad man nu ska kalla kompisen som höll i mobilen - inte kunde hålla kameran still för en sekund, syntes det tydligt att killen hade stånd. Mjukisbyxorna putade betänkligt mellan benen.

Lina förspillde inte en sekund. Inom loppet av några sekunder hade hon satt sig på huk framför killen och i en enda rörelse dragit ned såväl mjukisbyxor som kalsonger. En styv kuk sprätte upp och daskade mot magskinnet. Snabbt var Lina där med hand och tunga.

I det här partiet av filmen syntes det inte så tydligt eftersom mobilkameran hade en begränsad zoom, men Lina tryckte i alla fall kuken mot magen med ena handen. Samtidigt förde hon sina fylliga läppar, fuktiga av rosa genomskinligt läppglans, mot pungen. Munnen omslöt kuken och vandrade nedåt mot pungens undersida, med tungan ivrigt slickande. I en enda rörelse slukade hon hela pungen i munnen samtidigt som hennes vänstra hand ivrigt började gnugga kuken mot magen. Killen kunde inte låta bli att stöna, vilket hördes extra tydligt eftersom det plötsligt blivit märkbart tyst bland resten av sällskapet.

Från dörrkarmen sneglade Lina återigen mot pappa. Handen som vilat på låret låg inte längre där. I stället hade den med trevande fingrar vandrat upp mot gylfen. Till synes halvt omedveten om det själv började han stryka sig över skrevet. Lina blev medveten om att hennes puls gick på högvarv. Hon kände blodet dunka i huvudet.
- Det här händer bara inte, intalade hon sig själv. Det här är ju för fan helt sjukt!

Hennes tankar avbröts av ljudet från gylfen när den plötsligt drogs ned. Hennes blick var som fastnaglad på byxorna. Hon såg hur fingrarna trevande, för att sedan plötsligt stanna upp. När hon tittade upp mot skärmen igen insåg hon vad det var som hade avbrutit rörelsen.

På skärmen hade Lina rest sig upp igen. Händerna från ett flertal killar som hade kommit närmare henne syntes i bild. De strök längs med hennes kropp. De klämde och smekte och tog för sig.

En mörkhårig kille med utländskt ursprung hade ställt sig tätt bakom henne och tryckte sina höfter och den hårda kuken mot de fylliga skinkorna som trängdes där under hennes kjol. Hans båda händer var utsträckta i en stadig omfamning. Men det var inte någon kärleksfull kram som det handlade om här. Med rejäla rörelser gav han hennes stora bröst en kraftfull massage.

Efter en halv minut tröttnade han dock på toppen och drog resolut ned den nedanför brösten.

Nu stod Lina där i uppdragen kjol med vita stringtrosor som skar in mellan skinkorna. Den lika matchande BH:n på överkroppen var nu det enda som skylde hennes bröst. Ja, så mycket som de nu skylde dem. För på grund av deras storlek pressades brösten mot den något nummer för lilla BH:n, som såg ut att kunna sprängas i vilken sekund som helst.

Mellan hennes ben satt en kille på knä. Han drog trosorna åt sidan och drev in tungan i hennes synbart blöta underliv. Som om inte det vore nog med en kille som låg och slickade fittan på henne, verkade nu den utländske killen även ha tröttnat på att knåda Linas bröst utanpå BH:n. Med ett lika resolut tag som tidigare drog han därför ned även denna.

De tunga brösten föll ut ur sina kupor. Men de hängde knappt någonting, vilket var anmärkningsvärt. Även om de i och för sig fick ett visst stöd av det fasta BH-bandet som trycktes upp och ut dem. Och så klart av toppen, som fortfarande satt ihoprullad strax nedanför brösten.

Nu var det tydligare än någonsin att Lina hade påverkats av behandlingen. Bröstvårtorna stod ut, styva och hårda. Inramade som de var av de runda, rosa vårtgårdarna.

I stället för att fortsätta att smeka brösten, började nu killen som stod bakom henne att smälla till dem med öppen handflata. Vårdslöst och oregelbundet slog han till dem så att de for än åt höger och än åt vänster. Denna aktivitet, ivrigt dokumenterad av kompisen med mobilen, ledde inte bara till högljudda klatsch som med all önskvärd tydlighet trängde ut genom datorhögtalarna - utan också till att Lina gav ifrån sig högljudda stön. De glansiga läpparna, inramade av utsmetat läppglans, stötte ifrån sig ljudliga kvidanden för varje gång som händerna träffade de fylliga tonårsbrösten.

Utanför rummet kastade Lina en hastig blick på pappa. Hon kvävde ett skri. Hennes far satt nämligen inte på samma sätt som han hade gjort förra gången som hon kastade ett öga på honom.

Den hand som tidigare hade fingrat på gylfen låg inte längre kvar där. I handen rymdes nu i stället en stor svällande kuk. Den stod uppsträckt ur byxorna som en stenhård flaggstång, där knoppen var ett svällande, rödlila ollon. Toppen glänste av vått sekret i datorskenet. Och handen som omslöt kuken rörde sig stadigt upp och ned i en långsam men hård runk. Hon märkte att ljuden från hennes dator hade blandats med djupa suckanden från pappan i kontorsstolen.

Men det var inte bara pappa som andades tungt. Med ens blev Lina varse om den höga pulsen som tidigare hade orsakats av ren förskräckelse nu också berodde på att hon påverkades av det som hände inne i rummet. Hennes blick var som fastnaglad vid sin pappa. Den pappa som nu satt inne i hennes rum och runkade till bilderna av hur hon, hans dotter, blev avklädd, slickad, pullad och smiskad.

När Lina inte trodde att situationen kunde bli värre, tog allt en ny vändning. En av killarna i filmen, som mest hållit sig i bakgrunden, fick tydligen kåtslag av att se Linas nakna kropp. Han tog några snabba steg fram till henne och tog ett kraftigt grepp om hennes blonda hår. Sedan tryckte han ned henne på huk framför honom och drog fram kuken. På filmen öppnade Lina nästan instinktivt munnen. Hon gapade och sträckte ut tungan, precis som hon lärt sig att killar gillar.

Några sekunder senare sprutade killen. Ur kuken sköt han sex hårda strålar av sperma. Men uppenbarligen hade han inte någon kontroll på den sprutande kuken, för sperman landade lite överallt: I håret. I pannan. På kinden. I munnen. Långa spermasträngar dränkte hennes ansikte i en varm, kletig mask.

För Linas perversa pappa var detta tydligen en femstjärnig film. Hur skulle Lina annars tolka det, när hon förskräckt såg hur han började tokrunka framför datorn. Ådrorna på kuken svällde när inom en halv minut formligen pressade sig fram till utlösning.

Första satsen träffade hennes tangentbord. Den andra och tredje laddningen landade likaså över hennes dator. Lina hörde ett vrål när det gick för honom. Det var nästan otäckt att se. Hon var just på vippen att sluta sina ögon, när hon hörde ett ljud som fick henne att haja till. Ett ljud som inte kom inifrån rummet.

Plötsligt insåg hon att ljudet kom bakifrån henne. Från trappen. Hon kastade sig reflexmässigt mot garderobsdörren en meter från henne. Och hade precis ställt sig där när hon hörde hur det knarrade till i källartrappan och hon anade en skugga vid trappens fot.

Tydligen hade pappa också uppfattat ljudet. För plötsligt var det knäpptyst inifrån hennes rum. Någon sekund senare såg hon genom garderobsdörren hur pappan kom ut genom hennes dörr. Byxorna hade han knäppt, så det syntes inte vad han hade sysselsatt sig med för bara några enstaka sekunder sedan.

- Nämen hej älskling, hörde hon honom säga. Rösten lät lite sprucken - som om han just hade sovit. Även om Lina förstås visste bättre, där hon stod ihoptryckt i garderobsmörkret.

- Hej Lasse! Vad gör du i Linas rum? Jag tyckte väl att jag hörde ljud därifrån...

- Jo... jag hörde att stereon stod på. Så jag gick in och slog av den.

- Det var märkligt, svarade mamman fundersamt. När jag var hemma på lunchen var det helt tyst i huset. Och nu hörde jag så konstiga ljud från Linas rum.

- Musik som sagt, brummade pappan. Du vet vilket skräp som ungdomarna lyssnar på nu för tiden. Och oanständigt är det också...

Rösterna tonade bort när föräldrarna försvann upp till övervåningen. Försiktigt gläntade Lina på garderobsdörren och kikade ut.

Kusten var klar.

Inne i hennes rum var det mörkt. Hon tände sovrumslampan men hajade sedan till. Datorfläkten brummade fortfarande borta i hörnet.

- Pappa måste ha glömt den på, tänkte hon.

Så såg hon att endast datorskärmen var avstängd. I all hast måste han ha glömt att trycka på den betydligt viktigare avstängningsknappen. Och mycket riktigt. När hon slog på skärmen framträdde en bild som fick hjärtat att slå ett extra slag i kroppen.

Fram trädde en stillbild av henne själv. På knä. Med vidöppen mun. Nedsölad i ansiktet av sperma som rann längs halsen och ned mellan de fylliga brösten. Kladdiga strängar glänste i sovrumslampans sken...

Men vänta. Glänste? Hur kan sperman i filmen glänsa på skärmen, här i rummet?

Lina insåg med ens att det inte var sperman i filmen som glittrade på skärmen. Strängarna som kletade sig fast vid datorskärmen var nämligen alldeles för färska...

31 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Johan A

Ese: Tack för feedbacken. Klurar på en fortsättning, och det tar inte slut här...

27/6, 2010 kl. 22:07

#2

KåtErik

BRA!!!!

Påminner om när jag kollade min styvdotters dator och hittade flera privata filmer med henne i huvudrollen.

Reslutat: Jag dränkte hennes tangentbord med en stor sats gubbsås.
Hann köpa ett nytt innan hon kom hem.

26/6, 2010 kl. 19:44

#1

ese

hmmm läcker och förbjuden. synd att mamma kom i trappen. det skulle varit intressant att höra om han sett klart på filmen och vänt sej om, hur han hade reagerat på att hon stod där och såg allt, eller om hon börjat smeka sej själv och pappan vänt sej om för att se hur dotter kommer.

26/6, 2010 kl. 00:51