Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/5, 2007 kl. 11:23, av WAMPyrellagirls

Selmas bestraffning

Del 4 av 43 i serien Wampyrellaserien

Selma behöver lite "straff" för sitt tilltag på krogen och vad är lämpligare än ett par dildotrosor och ett vibrerande ägg. Jo en sak till som Lotta kom på...

Vaknade på söndagen, när solen stod högt upp på himlen. Helnaken och fortfarande lite huvudvärk. Låg i sängen och tänkte på vad som skett i gårkväll. Förutom bulan i huvudet, så var det egentligen rätt mysigt. Nu när man visste hur allt hängde ihop. Rumpan värkte lite efter gummisnopptöjningen. Musen var också lite öm av alla vibrationerna den blivit utsatt för de senaste dagarna. Idag skulle Selma straffas!

Hennes brott. Hon hade spräckt skallen på mig. Olovligen och i smyg rövat bort min fitta. Jag hade fått gå omkring och varit vrålkåt hela kvällen. Här behövdes en plan som gav henne ett ordentligt straff. Hon skall kom ihåg att en WAMPyrellafitta stjäl man inte ostraffat. Efter flera signaler svarade en trött Selma i sin telefon. Jag bad henne att komma över på brunch och ta med sig Gucciväskan. Hon protesterade först lite halvtamt om väskan. Gav med sig till sist.

Det tog nog en halvtimme innan hon dök upp. Jag fick tid att fundera ut något för hennes söndagseftermiddag tillsammans med mig. Dörrklockan ringde. Där stod Selma med sin bag. Gucciväskan är en dålig Guccikopia på en större handväska. I den har Selma en del av sina sexleksaker.

Hade nu någon väsktjuv stulit väskan. Då hade den nog dött av rodnad. När de såg innehållet denna prydda "dam" har med sig. Hon var idag klädd i en mörkgul lång halvt åtsittande T-shirt. Sport BH under. Slitna jeans. Avklippta en liten bit ovanför knäna. Till det ett par vanliga sandaler med liten klack. "Ta av dig allt utom T-shirten och BHn, för nu skall bestraffningen för ditt beteende från igår börja", sa jag, när hon precis stängt dörren.
 
Hon tittade först lite förvånad. Började sedan villigt klä av sig och lägga kläderna snyggt på hallstolen. När hon var färdigavklädd, så sa jag till henne, att sätta sig på köksstolen vid fönstret och vänta, på att omeletterna också blev klara. Selmas ögon blev rätt stora när hon såg vad som fanns på stolen. En dildo fastsatt på sitsen med en sugpropp. Om hon skulle kunna sitta där, så fick hon trä över sin fitta på pålen. Efter lite lirkande så gled den långsamt in. Hon såg inte allt för besviken ut.

Där satt hon nu, helt upprätt och välfylld. Hennes renrakade fitta och percingringar syntes något under T-shirten. Vi åt och hon undrade hur kåt jag egentligen varit kväll innan. Hela taxin hade luktat gofitta och taxichaffisen hade sett underlig ut. När jag berättade om mina upplevelse av snoppbyxor och vibratorägget med eget liv, skrattade hon. Hade inte dildon hållit henne på plats, så skulle hon säkert trillat av stolen.

Selma slapp sin sittplats och istället röja upp i köket. Hon stod nu vid diskbänken. På dörren hade hon fäst löskuken. Nu gned hon fittan mot den och samtidigt diskade. Tur att tjejer kan göra mer än en sak samtidigt. Lät henne hållas. Började kolla i hennes väska. Skulle se vad den innehöll idag. Där låg en kopia av mitt vibratorägg. Fast hennes var rött. Även en analplugg med pump. En som man kunde blåsa upp, som en ballong. Då satt den fast i rumpan tills luften togs bort igen.

Nu skulle hon få smaka på samma medicin, tänkte jag. Ropade på henne att nu fick hon vara klar. Selma kom och fick smörja in rumphålet och pluggen med glidsalva. När hon med visst besvär fått in hela pluggen i rumpan, så var det min tur att sköta pumpen. Några rejäla tag och hon blev lite kallsvettig i pannan. "Snälla Tina....inte mer nu" sa hon. Men jag gav rumpballongen två pumptag till. Hon var nu ordentligt utspänd. När man sedan skruvade av pumpslangen, så gick det inte att släppa ut luften, visade det sig. Mycket bra tänkte jag. "Nu kommer nummer två". Jag tog upp det röda vibratorägget och la det i hennes hand. Hon smorde inte det, utan särade bara på blygdläpparna och tryckte sakta in ägget. Tyvärr blev det tvärstopp!

Den uppumpade rumppluggen hade tagit över en hel del av fittans utrymme. Det gick inte. Hur hon än försökte. På alla sätt. Attans också. Här har man en jättebra idé och så går det inte att genomföra. Jag satte fast slangen till pluggen. Tömde besviket den på all luft. Nu gled ägget in i fittgången, så att bara snöret syntes. Jag fick tillfälle att återigen pumpa upp rumpballongen. Det blev bara några tag innan det var fullpackat där inne.

Piercingen på Selmas fitta består av fyra små ringar i innre blygdläpparna. Två mitt emot varandra på varje sida. En lite större horisontalt i hudfliken på klittan. Hon har fäst låskulorna till ringarna permanent med snabblim. De går inte att ta loss utan vidare. Nu flög fan i mig. Jag stack in i vardagsrummet. Plockade ur en låda, fram två små välformade hänglås. Tillverkade för att låsas på intimare delar. Det var samma nyckel till båda låsen. När jag triumferande visade dem för henne så stötte jag på patrull.

"Du sätter inte lås i mina piercingar. Du får själv offra något." sa Selma. Jag tittade undrande på henne. Hon fortsatte, "Om du lovar att pierca din klitta. Då får du sätta dit dem och bestämma när de skall öppnas igen. Jag vet att du flera gånger har tänkt göra det, men bangat ur varje gång."
Vad skulle jag nu göra? Ge tusan i att låsa in hennes musleksak, där den hörde hemma.
Själv bli pircad i musen och få fortsätta min plan för dagen. Jag gick med på hennes förslag. Strax satt det två små hänglås och förslöt hennes blygdläppar. Så länge de satt där, så kunde inget komma ut eller in i den fittan.

Nu till nästa grej. Jag tog fram en suspensoar som legat på översta hyllan i ena garderoben redan när jag flyttade in i lägenheten. Den var helt oanvänd. Låg i sin påse, som den säkert gjort i evigheter. "Sätt på den här också," sa jag och gav suspensoaren till Selma. Efter att hon dragit upp det, krånglade hon med remmarna. Fick allt att sitta rätt först efter en stund.

Nu var hennes fitta inlåst. Klittan omöjlig att pilla på, så länge suspensoaren satt uppe. I hennes väskan låg ett par gummibyxor i bermudastil. De fick hon också ta på sig. Men här behövdes lite mer för att förhindra tillträde till hennes nöjesfält. Jag bad henne att ta på sig byxorna hon hade haft på sig när hon kom. Efter lite trixande satt de uppe. Jag drog min kedja med hänglåset genom hällorna. Nu kunde inte heller hon ta av byxorna utan att förstöra dem eller kedjan.

Här stod nu en välklädd liten slyna. Klar för stadspromenad. Bermudashortsen syntes inte under jeansen. Hon såg ut som vem som helst som var ute en varm dag. Själv så tänkte jag vila musen. Kom på att ett par vaginakulor kunde jag nog ändå ha inne i hålet, för att hålla Selma lite sällskap. Jag tog fram ett par med lösa innerkulor i de stora kulorna. De kändes lite mer när man rörde sig. Påklädda och på väg ut. Då ringer det på dörren. Där står Lotta! Hon kommer in och undrar vad vi gör och vad det var med mig i gårkväll.

Eftersom hon är med oss och vi inte har några hemligheter för henne, så berättade jag om kvällen och vad Selma hade för "underkläder" på sig just nu. Hon tittade lite förvånat och sa plötsligt. -"Vänta, så springer jag hem och hämtar något roligt." Vi han inte  reagera innan hon var försvunnen genom ytterdörren och tillbaka efter tio minuter. Hon bor bara ett hus från mitt. Det var inte så konstigt att det gick fort. Det konstiga var det hon höll i handen. En liten svart låda ungefär som en bred tändsticksask och sladdar gick från den till några plattor. "Det är en TENS-apparat," sa hon och vi såg nog inte mer förståndiga ut för det. "Man ger elektriska impulser med den vid värk och sånt, men den här är lite mer speciell, för den är fjärrstyrd."

Nu tänkte nog både jag och Selma, att vi hade då inte någon värk, som behövde behandlas, men Lotta fortsatte. "Man kan ge musklerna stötar så att de drar ihop sig och det kan vara från ett burr till en ordentlig stöt. Vi sätter en kontaktplatta runt Selmas vardera bröstvårta och så kan vi fjärrstyra henne. En impuls i vänster bröst och hon skall svänga vänster och på höger för högersväng. Impuls i båda brösten samtidigt, är start eller stopp. Fiffigt va?" sa hon och såg ut som om hon hade uppfunnit hela apparaten alldeles själv. Den jäkla gråmusen är inte så frigid som hon ser ut. Vi har lärt upp henne bra. Tänker nog på fittan, lika mycket som vi gör.

Av med T-shirten och upp med BHn. Lite kontaktgelé på kontaktplattorna. En platta runt varje bröstvårta och Selma var återigen färdig för promenad. Kontrollen till TENS-apparaten fäste Lotta under ena armhålan med plåstertejp. Sladdarna låg dolda inne i BHn. Det syntes knappt att här kom det en helt fjärrstyrd bestraffningsfitta. Inlåst i säkert förvar ligger nu musägget i våtfittan. Ballongplugg i rumpan håller baken i schack så att ingen obehörig kommer in. Brösten är omgjorda till styrspakar, så hon inte går fel.

Nu skulle vi ut på promenad alla tre. Selma hade lite svårt med trapporna, så väl inpackad som hon var. Mina kulor klickade lite svagt när jag gick i trappstegen. Ett svagt klickande hördes från Lotta också. Hon hade stoppat upp kulor i sin mus med. Här kommer hela gänget på promenad. Sina fittor har de fyllda med godsaker. Kan det bli bättre?

Ute på trottoaren tog Lotta upp en liten svart fjärrkontroll. Den har tre knappar och en liten ratt under dem. Hon förklarade, att tryckte man på en utav de yttre knapparna. Då fick respektive kontaktplatta på brösten...en impuls. Tryckte man på den i mitten...så fick båda brösten impuls. Ratten ställde man nivån på impulsen. Ju högre man vred upp den....ju intensivare impuls. Sköter nu inte Selma sig och går dit vi vill, så kan hon få känna på en elak stöt på bröstvårtorna. Det är säkert inte så mysigt kan jag tro.

Jag tog upp Selmas röda fjärrkontroll för musägget och tryckte på PÅ-knappen. Tre tryck på vibratorknappen. Selma ändrade uttryck i ansiktet. Inte så att hon såg missnöjd ut, utan en sån där go kåtblick...som man bara kan få...när fittan mår bra och får rätt behandling.
Lotta som var navigatör. Tryckte på mittknappen och Selma såg först  förvånad ut. Fattade kvickt...att nu skulle hon gå rakt fram...utmed trottoaren. Vi "körde" runt Selma på gatorna. Ut och in i de söndagsöppna butikerna och köpte även varsin glass.

Selma fick handla glass. Jag och Lotta bestämde att glassorterna på listan fick nummer. Den högst upp hade nummer ett osv. Skulle jag ha nummer fem, så tryckte Lotta fem gånger på knappen till vänsterbröstet. Ni fattar! Om nu Lotta tryckte på högerknappen, så skulle Selma säga, varmt idag. Gjorde hon inte det, så fick hon en extra stark stöt på båda brösten. Sa hon fel sort, så fick hon också känna av mellanknappen och fick börja om med att räkna den sorten. Nu ställde hon sig i kön. Vi satte oss en bit bort med glasslista och fjärrkontrollerna. Men fortfarande inom hörhåll. När det var Selmas tur, så körde vi igång.

"Varm idag...Jag skulle ha tre rånstrutar med lösglass", sa Selma till glasskillen.
"En chokla...en vanilj och varmt idag och en citron", sa hon och hade då fått ett flertal stötar i vänsterpatten, för de här glassarna var långt ner på listan. Det krävdes rätt så stor koncentration av Selma. Räkna rätt, samtidigt som ett musägg vibrerade i fittan och bakhålet är hårt uppumpat med rumpballong. Det tog en stund för henne att få fram varje ny sort, hon ville ha. Killen såg rätt besvärad ut.

 "Nästa glass...varmt idag...tar jag vanilj...jordgubb NEEJ....Nej....polka och lakrits...varmt idag", kom det igen och nu hade Selma fått känna på felsägningssignalen. Återigen glass från listans nederkant. Jag körde upp vibratorknappen ett steg. Hon blev rödare och rödare i fejset. Nu kändes ägget lite extra. Där hon stod och skulle verka helt oberörd. Andningen var lite flåsig förstås.
"Varmt idag....Jag tar choklad....varmt idag...NEEJ...paus...JOO...mörkchoklad och...varmt idag...romchoklad på den sista" Tina hade kommit på det där med choklad och kåthet. Den här struten var till kåtslynan som stod där och handlade. När Selma hade betalat, så hade hon nog sagt "Varmt idag" tio gånger, till den då uttröttade glasskillen.

Selma kom med glassarna. Satte sig väldigt försiktigt och vi förstod varför. Hon halvviskade "Ni är inte kloka...Jag kände mig som ett fån...Inte nog med det. Pattarna hoppar ju till när ni kör upp stötarna. Killen måste tro att jag är ett jäkla stolpskott....Tjatig som en papegoja och tuttar som hoppar omkring...för sig själva. Fittan har ni retat upp också. Ni skall fan....." Mer sa inte Selma. Lotta hade tryckt på mittknappen. Nu såg vi också.
Vist hoppade hennes behag lite. "Här får du belöningen för gott uppförande...Vi kan ju skicka dig på fler småärende" sa jag och  gav fittägget en tillfällig höjning...på ytterligare ett steg. Blicken från Selma skulle säkert kunnat dödat oss båda. Hon kunde inte göra något. Bara sitta där och försöka se helt normal ut. Vi styrde helt över henne nu. Hon måste känna ett enormt kåtslag inne i sin kropp. Ställde ner fittleksaken till ursprungsläget. Hon hade säkert spillt glass över hela gänget annars. Nu slickade hon i sig chokladglass. Såg ut som hon sög av en grov snopp. Jag funderade, om hon kunde bli ännu kåtare av den?

Promenaden fortsatte. Selma såg inte allt för plågad ut i sin klädsel. Jag kände bara svagt av mina kulor, när de mjukt gled omkring i mig. Det var skönt att få vila musen idag. Vi kom fram till å stranden var det folktomt. Jag tryckte upp vibratorägget två steg. Selma stönade till av vibrationen inne i den nu uppvärmda fittan. Hon gick mer ostadigt. Lotta fick vrida upp impulsknappen något, för att Selma skulle fatta vart vi ville hon skulle gå. Jag vet med mig själv att hjärnan inte fungerar som den skall...när fittan är riktigt kåt.

Helt plötsligt slängde hon sig på en parkbänk. Tog inte ett steg till. Tur att det bara var vi där. Hon såg helkåt ut och fick nu en ordentlig dunderorgasm. Låg på bänken och bara flämtade. Jag tryckte upp kontrollen ytterligare ett steg. Hon kom snabbt igen. Nu ännu värre. När hon låg där och försökte få luft igen. Väntande ännu en orgasm. Då stängde jag av kontrollen. Ett missnöjt gny kom från vår kåta lilla hynda.

Det tog nog 10 minuter, men när hon hämtat sig, sa hon att det hade varit enormt. Vibrationerna inne i fittan. Det uppfyllda rumphålet, som gjorde att musleksaken säkert tryckt mot hennes G-område. Elstötarna runt bröstvårtorna. Lotta hade i smyg skruvat upp ratten på  TENS-apparaten. Utan att jag vetat det. Det var därför Selma fått sig en sådan ordentlig omgång. Nu ville Selma gå hem till mig och plocka ut hela "styranordningen". Så lätt kom hon inte undan.

Hemvägen blev Selma också fjärrstyrd. Hennes fittan fick emellanåt känna på några småvibrationer. Den skulle inte känna sig helt bortglömd. Trapporna upp till min våning blev en pers för Selma. Jag busade hela tiden med fjärrkontrollen till ägget. Hon visste till sist inte...om hon skulle sitta...eller gå i trappan. Satte hon sig. Fick hennes nu möra fittan ta emot mindre vibrationer under längre tid. Gick hon...då fick den känna kraftigare vibrationer.

Så det gällde för Selma att bestämma sig. Sitta och vila ofta, eller springa snabbt upp till min våning. Nu springer man inte så lätt med ett välinpackat underliv och ett par genomvarma gummishorts på sig. Äntligen inne i lägenheten, så gav jag henne nyckeln till midjekedjan. Behöll den till smålåsen. Hon kunde gott ha lite fyllning i sin våtmus ett tag till. Bra som straff för behandlingen, jag fått dagen innan. Lotta och jag började fundera. Om man nästa gång skulle sitta på min balkong. Kunde man "köra" Selma eller någon annan av oss runt på baksidan av husen. Går TENS-apparatens signaler så långt?

© 2008 Tina WAMPyrella
 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.