Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/8, 2007 kl. 20:57, av WAMPyrellagirls

Lottas bil

Del 7 av 43 i serien Wampyrellaserien

Lotta har en bil med en speciell liten sak som stimulerar kvinnor. Tina får hårdtesta under färden till fjällen. En resa som tar lång tid och frustrationen för Tina blir bara större och större.

(Kåtfittetransportören)

Alla tre skulle åka till Selmas föräldrars fjällstuga. Ja, jag vet att det är sommar. Alla äckliga stora mygg är just där, men det kunde ändå kännas skönt att få komma ut från stan. Få klorofyllbehovet stillat. Lotta skulle köra oss i sin "nya" bil. Jag hade i flera dagar funderat på, vad hennes bror Håkan hittat på med den.
Satt nu på storarumsgolvet och packade min resväska. Man vet inte vad man kunde få använda för kläder och musleksaker, när man är borta en hel långweekend.

Helgdag, idag fredag och sen två hela dar till ledig och kunde göra vad jag ville. Medan jag letade kläder till resan, så hittade jag en del saknade gamla musleksaker. Hade redan fått gå ifrån och testa några, för jag blev riktigt pilsk av att se dem igen. Tur man bara hade kjol och tubtopp. Ja, en BH, som satt lite trångt också. Kuporna hade blivit för små eller har pattarna vuxit? Trosorna hade redan åkt av och låg någonstans på sovrumsgolvet.
Nu kom det fram ännu en gammal favorit. Den låg långt inne i ena garderoben, där nere på golvet bland skorna. Min svarta mjukdildo. Ingen motor i den, utan bara en skön mjuk handdriven stav, med 1000 olika hastigheter!

Ut i köket, för snabb avtvättning med diskmedel och vatten. Smorde in den med lite glidmedel och in i storarummet igen. Sittande på golvet körde jag upp dildon i fittan. Sådär, nu kunde man sitta här och packa klart. Fittan fick sköta sig själv en stund. Gungade lite fram och tillbaka med kroppen. Det kändes gott i kåthålet.
Alla kläder snyggt vikta i resväskan. Leksakerna fick plats i stora necessären och i den lilla låg smink och toasaker. Började få ihop det riktigt bra och fittan skötte sig så fint. Kramade skönt runt den mjuka dildon.
Det ringde på dörren. Snabbt upp. Fasen också. Fittan då? Nu gled dildon ut. Fittan som skulle hålla koll på den. Kunde hon inte hålla fast bättre? Började den bli slapp? Då blir det knipkulor för den, en hel månad, för slappfitta vill jag inte veta av. Han inte fylla hålet igen, utan gick och öppnade istället.

"LOTTA! Kommer du redan?" Där stod hon med en klädbutikskasse i handen.
"Ja... vi måste fixa en sak innan vi kan åka iväg" sa Lotta allvarligt och gick in i hallen. Kassen släppte hon inte taget om.
Framme vid storarummsdörren, fick hon syn på min fittvåta dildo.
"Ja, jag ser att du sitter här och packar både mus och väska. Då var det tur att jag kom nu"  
Hon tog upp ett svart läderbälte, ur sin kasse och bad mig ta på det, runt midjan under alla kläder. Vi WAMPyrellatjejer vägrar ju aldrig att ta emot och testa en gåva, som någon av oss tre ger till någon annan i gänget. Det är en hederssak och absolut inte förhandlingsbart.

Jag tog av mig kjolen och tog på bältet. Midjeremmen spändes fast på ryggen, med en sorts spänne jag inte sett tidigare. Lotta rättade till remmen, så att spännet kom mitt på min rygg och en blank dekoration där framme, mitt under naveln. Hon tog fram ett läderbälte till, som var rätt brett på ena halvan. Smalare på den andra.
” En eller två?" frågade hon. Jag fattade ingenting.
"Vill du bli fylld i ett eller två hål?" frågade hon igen. Nu fick hon förklara bättre, varför hon skulle fylla mina hål? Varför skulle jag ha någonting i mig, innan vi skulle åka bil?

Hon förklarade lite kryptiskt att det var ett biltillhör. Ingen fick sitta oskyddad i främre passagerarsätet på långresor. Bilen saknade airbag på passagerarplatsen, men det här skyddade lika bra. Jag valde att bara bli fylld i ett hål. Hon tog då upp en rätt grov svart halvlång dildo. Fäste den på remmen hon hade i handen.  Försiktigt förde hon in dildon i min våta kåtgrotta. Den gick in utan problem, för jag hade ju redan värmt upp den med andra stavar. Knäppte fast remmens breda del  i dekorationen framtill på bältet, genom att vrida passbiten i den nya remmen, ett halvt varv mot spännet. Drog remmens smalare del genom fästet i änden på dildon. Fortsatte upp utmed stjärtskåran och spände fast den ordentligt på midjeremslåset där bak, på ryggen. "Klick" "Klick" hördes det.

Helt plötsligt satt remmarna fastlåsta i varandra. Rätt tajt mot kroppen. Kände hur dildon åkt in en bit till. Nu var det omöjligt att öppna remmarna och ta bort löskuken. Enda sättet var att ta sönder skärpet.
Hade Lotta någon nyckel att öppna med? Eller fick man åka till bilhandlaren?
"Sådärja, nu är du nästan klar för bilfärden." sa Lotta och såg såå nöjd ut.
"Vi måste åka nu... Stäng  resväskan och ta på dig kjolen igen... Du behöver inga egna trosor... du har ju fått en praktisk lädertrosa nu ", fortsatte hon.
Väskan var rätt tung och nerför trapporna gick den inte att köra på hjulen. Lotta hjälpte till och tur var väl det. Nu kändes det så där fullt i fittan igen. Sabla trappor. Fittan försökte att anpassa sig till löskuken. Att gå nerför trappan gjorde det svårare, för det töjde rätt bra i fittväggarna. Kuken svängde fram och tillbaka för varje steg.

När vi var nere, så stod Lottans bil inte där! Hon hade den på sin garageplats under sitt hus. Jag fick dra väskan bort dit. Framme vid bilen öppnade Lotta passagerardörren och bad mig sitta ner.
"Kjolen bort från rumpan" kommenderade hon. Jag gjorde som hon sa och satt mig snällt med de nakna skinkorna direkt på skinnsätet.
"Sära benen" fortsatte hon och drog upp en rem som legat på sätet. Fäste den i midjeremmens främre fäste med ett "klick" och vred på en spak vid sidan av sätet, så att den remmen spändes. När jag försökte rätta till rumpan, då märkte jag att nu satt min ända, rejält tryckt mot sittdynan i stolen. Den sista remmen hade fjättrat mig till bilstolen och jag kom inte loss.

Lotta la sig på knä och fixade något vid mina fötter. Jag kände att hon tog i ena ankeln och vips, så var den fast i en ankelrem. Nästa ben fäste hon i en annan rem och båda mina ben satt fast. Sträckta mot torpedväggen och rumpan klistrad mot sätet. Inte vad jag hade tänkt mig en bilresa. Lotta öppnade bakdörren och bad mig sträcka bak en hand på varje sida av ryggstödet. Handlederna fäste hon fast i läderremmar. Nu var det omöjligt att ta fram dem igen. Fick hålla armarna rakt nedåt på sidorna av ryggstödet.

Utifrån syntes det inte att jag var fastsatt i bilen. Vad hade jag gett mig in på?
Hon rättade till min kjol och fäste fast mitt säkerhetsbälte och vi åkte för att hämta upp Selma. Kuken i fittan kändes nu betydligt skönare. Klittan kunde jag konstigt nog inte känna, fastän där sitter en klittring. Ojämnheterna i vägbanan sökte sig skönt in i mysfittan. Jag kände att småkåtheten börjar komma. ACn gjorde att det var lagom sval och man blev inte så värst varm. Rätt skönt ändå att åka så här med gummifyllning i fittan.

Framme hos Selma. Hon stod redan utanför och väntade på oss. Öppnade bakluckan och slängde in sin väska och satte sig i baksätet på platsen bakom mig. Tittade förvånat när hon såg mina fastsatta händer.
"Vad gör ni här då?" frågade hon. "
Kåtfittetransport." svarade Lotta snabbt innan jag sagt någonting. Jag blev stum och tankarna for runt i huvudet. Vad menade hon med kåtfittetransport?
 
Lotta berättade att Håkan fixat till bilen, så att man nu kunde köra bil med kåtfittor sittande helt säkert. Ingen risk att de började spralla och sparka omkring i bilen.
"Fittan tar oftast över deras hjärna, särskilt vid bilåkning. De kan inte styra sin kropp. En löskuk i framhålet lugnar dem något. Hade hon nu inte bara valt det, utan en i bakhållet också, då hade resan blivit ännu lugnare. Både för henne och oss".

Jag protesterar, för jag kunde visst sitta och åka bil utan att bli sån. Hade knappt sagt det förrän det börjar vibrera inne i musen. Hade den där brossan satt en vibrator i fittekuken? Lotta kom ut på 70 vägen. Vibrationerna ökade inne i mig. Sabla vad skönt det var. När vi sen kom upp i 90, så körde fittborren rätt rejält inne i kåtfittan och det var gott som faan. Här satt man ändå rätt bra. Fittan fick behandling och jag kunde bara njuta av bilturen. Blundade och slappnade av i hela kroppen. Så skönt man kunde ha det. Ångrade nu, att jag inte tog stav i rumphålet också.

Jag började förstå hur det fungerar. Vi saktade in bakom en lastbil och vibratorn saktade då också ner. Den där Håkan hade fixat till det, så att knullstaven i min kåtfitta var hastighetsstyrd! Jag försökte att ändra ställning, för klittan ville också känna lite. Det var helt omöjligt. Kroppen satt fastlåst. Jag kunde bara följa med och hade ingen egenkontroll.

När vi kommit ut på motorvägen, så kändes det ännu mer och jag ville att orgasmen skulle smyga fram. Fittan började krampa och sög tag ordentligt om kuken. Fasen vad det pirrade i kroppen. Jag andades häftigt och ryckte med armar och ben, så mycket jag nu kunde. Gummikuken jobbade oförtrutet vidare i kåtgrottan. Nu skulle man pillat på sina styva bröstvårtor. Kramat tuttarna och smekt över hela kroppen. Varför lät jag henne sätta fast händerna? Tänk att bara gnugga vårtorna lite. BHn var alldeles för trång. Brösten satt som i ett järngrepp och det gick därför inte att gunga pattarna någonting. Tuuusan... vad gott det kändes i kåt...kåta fittan.

"Där ser du Selma... Som jag sa... kåtfittor kan inte sitta still... när de åker bil. Hade hon nu INTE suttit fast...så hade hon sparkat och sprallat...så jag kört av vägen.". 
Selma höll givetvis med.
Nu... Nu... Nu... Kommer jag. Men precis när det skulle gå för mig, då stannade den goe snoppen och jag fick en rejäl elstöt i fittan. Orgasmen kom av sig och jag bara skrek.
"LOOTTA! Vad tusan gör du med fittan?" Lotta förklarade lugnt, att i den här bilen tilläts inga kåtfitteorgasmer.

Om kåtfittan närmade sig en orgasm. då stängdes vibrationerna av och kåtfittan fick ingen mer belöning. Den straffades istället med en elstöt från en TENS-apparat. När fittan lugnat ner sig igen, så startade vibratorn om igen. Hade nu kåtfittan kunnat behärska sig, då skulle den sluppit elstöten. Den hade då bara fått njuta av den sköna behandlingen.
"Du behöver bara behärska dig ordentligt i fortsättningen... Tina.... Koncentrera dig nu ordentligt på det... Duktig  kicka.... Kan  ju inte va så svårt för dig? Koncentration...Inte sitta och släppa loss fittan så där"

Lotta fortsätter att beskriva hur kåtfittetransporterna gick till. Det var ingen chans för kåtfittan, att känna sin kåtklitta heller, för den låg väl skyddad innesluten under fittremmen, hon hade mellan benen. Klittan kunde inte gnida sig på något sätt eller få någon yttre beröring, så länge bältet satt på. "Hade jag lossat kåtfittehänderna. Så hade kåtfittan försökt med det också. Säkert suttit och gnuggat sönder sina kåtpattar. Vi kan ju inte skämma ut oss här i trafiken. Så det är bäst att kåtfittan sitter som hon gör..... tills vi är framme. Enda fördelen med kåtfittetransporter..... är att bilen får ett mjukt... fint... välsmort skinnsäte."
Selma höll helt med på Lottas utlägg. Vilka väninnor man hade. Nu satt jag här vrålkåt, genomsvett och fittan savade som fan. Sätet kändes plaskvått. Hade säker glidit av, om inte remmen hållit fast mig.

Min fitta skulle inte få någon orgasm under hela den här resan. Inte en enda pytteliten. Det förstod jag nu. Fan... dubbelfan för brossor som kan el och som hjälper syrror. Nu började den sabla vibratorn att härja runt i min stackar fitta. Tur man INTE valde två. Hur fasen skulle man suttit med en i röven också. Utspänd bakmus och välfylld fittgrotta. Jag skulle aldrig klarat resan, med hela skrevet fullproppat med gummifyllning! Aldrig att man överlevt. Nu... nu... nu kommer jag nog.
"NEEEEJ.... Fan ta dig... Lotta och din brossa. Låt min fitta komma... Bara lite... lite... Snälla... Snälla?" Lotta svarade inte. Skruvade bara upp musiken lite högre. Hon såg fånigt nöjd ut och i baksätet satt säkert Selma och såg lika löjlig ut.

Det höll på hela resan. Upp till nästan klimax. Elstöt i fittan. Sedan en ny omgång igen och om igen. Det blev en lång djävulsk resa det här. Hade jag bara kunnat gnugga pattarna. Bara lite. Då hade jag säkert kunnat lura helvetesmaskinen.
Selma hade blivit lite småkåt av att höra min frustration. Hon tog fram en mjuk mörkröd latexdildo ur sin handväska. Visade den framför mitt ansikte. Jag blev ännu kåtare. Viste nog vad hon tänkte göra med den. Nu behövde jag inte tänka, för hon beskrev hela tiden vad hon gjorde. Smekte staven över brösten. Över vårtorna. Fram och tillbaka.
Tur att bilen hade mörktonade rutorna där bak.
Hon fortsatte med att suga av latexkuken. Smaskade rejält när hon drog kuken ur munnen. Salivvåt åkte den ner mot kärlekshålet. Först försiktigt runt blygdläpparna för att sen närma sig klittan. Runt, runt hela fittan. När hela hennes fitta var rejält upphetsad, så förde hon sakta, sakta staven in i hålet. Fattade inte Selma att hennes beskrivning gjorde mig kåtare. Jag ville ju också göra så. Ville inte bli snuvad på orgasmer hela tiden.

Jag hörde hur hon börjar andas häftigare och smågny. Faan nu blev jag ju ännu kåtare. Hur kunde jag bli det? Hörde på Selmas kåtstön och kunde inte tänka klart. Bara FITTA i skallen.. Nu satt det en fitta...rätt bakom mig. Den fick ha det gott. Jag hörde hur hennes dildo surrade. Säkert drogs den fram och tillbaka i fittskåran. Upp mot klittan och ner för ena blygdläppen. och sen uppför den andra, om och om igen. Så gott det hade varit att själv få göra så. Det var tusan så orättvist. Hon kunde fukta fingrarna och smeka brösten och nypa vårtorna. Smeka runt klittan, så att den fittan fick så många orgasmer den ville ha.

Jag skulle aldrig varit så nyfiken på bilhelvetets finesser. Nu började det igen. Fasen vad fittan krampade runt latexbatongen. Hoppas...hoppas den blir sönderklämd. Orgasmen är så nära och jag är så kåt... KÅT och bara ett fittehår från min orgasm.
Snälla... snälla... fitta, skynda dig... skynda dig.
Då kom den igen... Den förbannade elstöten. Fittan kom av sig och fick börja om, ännu en gång.
Det gick väl inte att behärska sig? Min kåta fitta fick ju hela tiden så vrålskön behandling, ända tills det nästan var dax. Trodde den dumma Lotta att man kunde behärska sig då? När jag någon gång kom loss från den här stolen, så skulle hon allt få känna hur en riktig fittbehandling känns. Just nu kunde jag inte tänka klart, hur det skulle gå till.

När vi lämnat de större vägarna och bara körde på en 70 väg, då hände något. Framför oss stod en poliskontroll. Nu blev Lotta lite nervös. Hon ökade ventilationen i bilen och körde ner främre sidorutorna, för att vädra ut det värsta av gofittedoften. Selma tog upp en deodorant och sprayade lite i luften. Nu luktade det mer parfym, än kåtnäste inne i bilen.
Jag hade fått det lugnare i min fitta, nu när vi inte körde så fort. Hjärnan var lite mer vaken och jag började fundera. Hade någon sett oss och anmält dessa fittplågare? Stod poliserna där, för att rädda mig nu? Hjälpa mig till en superskön orgasm? Var det orgasmpolisens specialenhet, som var ute och jagade orgasmtjuvar?

Lotta blev givetvis stannad och det visade sig att de bara var en vanlig fyllekontroll. Den kvinnliga polisen sniffade lite konstigt, när hon väntade på att Lotta skulle blåsa i alkoholmätaren. Kände hon igen gofittedoften från sina egna äventyr? Lotta blåste och var inte full. Konstigt, så som hon behandlat mig idag, så skulle hon minst varit aspackad. Tyckte i alla fall jag.
Vi fick köra och då kom jag återigen på tanken att be om polisassistans. Säga att de jag åkte med, är två farliga kidnappare, som hade fångat mig. Jag höll tyst och Lotta stängde fönstren. Vibratorn satte igång och började sitt evighetsarbete igen och min kamp för att få orgasm fortsatte. Mil efter mil.

Vi svängde in på en privat väg, med en vägbom. Selma låste upp och öppnade bommen, som hindrade all trafik. När Lotta kört förbi, så var bommen åter låst.
"Nu är vi snart framme. Tre kilometer till bara" sa Selma, när hon hoppade in.
Vägen var rätt ojämn och min fitta slapp vibrationerna. Bilen körde sakta uppför den slingrande vägen och min fitta fick känna alla gupp i vägbanan. Det töjde rätt bra, inne i det savande hålet. Trodde inte det gick att töja ut mer där inne idag.

Plötsligt gick vibratorn igång! Jag fattade inte, för vi körde ju sakta! Farten ökade hela tiden på vibratorn och jag närmade mig orgasmpunken. Faaan... jag klarade inte mer el-stötar! 
Men varför kommer det ingen?
FITTAN FICK SIN ORGASM. Jag hade lurat maskinen! Orgasmerna kom på rad. Jag bara satt där och kände när de kom. En efter en. Multipel orgasm eller vad det heter. Halvt medvetslös och genomvåt i hela kroppen. Maskinen hade gått sönder... Jag hade vunnit. Heja mig och min duktiga fitta! Vi vann till slut och Lotta behövde inte veta något. Hon kunde köra sina kåtfittetransporter, helt ovetande om att nu hade Tina förstört den förbaskade maskinen.
 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

WAMPyrellagirls

Vi kommer gärna och tar en åktur, när du fått in extrautrustningen! ;)

31/7, 2010 kl. 13:33

#1

ars amandi

Man kanske ska ta och titta över vad man ska stoppa i bilen ;)

31/7, 2010 kl. 01:50