Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/9, 2010 kl. 17:02, av nilla

Skolresan Del 4

Del 4 av 6 i serien Skolresan

Till sist kom vi iväg och jag satt och funderade på vem som hade haft tillfälle att stoppa lappen i min ficka. Jag kom fram till att alla fyra lärarna hade kunnat göra det, fast Ulrika misstänkte jag inte. Mest trodde jag och hoppades på Roger eller Daniel men de visade inget tecken när jag tittade på dem.
Jag satt djupt försjunken i tankar hela vägen till vandarhemmet. Skulle jag verkligen våga gå till bastun mitt i natten. Men jag ville verkligen ha sex. Jag hade ju varit kåt hela dagen. Men hur ska jag hålla mig vaken tre timmar till, tänkte jag. Då kom jag att tänka på mobilen och jag ställde in alarmet på 10 min i två och ställde in det så det bara var vibratorn på.
När vi kom fram och jag hoppade ut så stod Sten utanför.
- Godnatt o sov gott, sa han till mig och blinkade med ena ögat.
Nu blev jag lite halvt chockad. Det var väl inte han som skrivit lappen. Men jag skakade av mig känslan. Han var ju så gammal.
- Ska vi gå ner i källaren och borsta tänderna, frågade jag Ulrika när vi kom in.
- Ok, sa hon. Då slipper vi köa här.
Så vi gick ner och tvättade bort sminket och borstade tänderna.
- Är du fortfarande utan bh, viskade Sofi när jag stod framåtlutad över handfatet.
Då vred jag mig mot henne så hon kunde se in.
- Så fina de är, sa hon,
- Vill du känna, frågade jag och tittade mig omkring.
- Om jag får, sa hon.
- Skynda dig då innan det kommer någon, sa jag och lyfte på tröjan.
Hon stack in sin hand och smekte bröstet så skönt. Hon visste verkligen hur man smeker och hon cirkulerade ett finger runt den styva vårtan,
- Skönt, sa jag.
Men sedan hörde vi flera tjejer storma in så vi återgick till vårt tandborstande.
- Ska vi gå tillbaka, undrade Ulrika när hon var klar.
- Gå du, jag kommer strax, sa jag för jag ville kolla in bastun.
Det var tomt i den salen med bastun när jag tittade in så jag öppnade dörren och tittade mig omkring. Där fanns en lampa och en strömbrytare som jag slog till så det blev ljust. Där fanns två säten i olika nivåer och där var fortfarande varmt så jag förstod att några använt den på kvällen. Jag lät lampan vara tänd och gick tillbaka till sovsalen och tog på mitt nattlinne innan jag kröp ner mellan lakanen, Jag sade godnatt till Sofi som låg i sängen bredvid och hon log lyckligt mot mig.
Det var svårt att somna för det var ett sådant tjatter till efter midnatt men så småningom blev det tyst. Jag kollade telefonen flera gånger så jag ställt alarmet rätt.  Det pirrade i magen och jag var tvungen att smeka fittan lite men till sist somnade jag med handen mellan benen.
Plötslig började det vibrera i handen jag höll telefonen med och ja fick bråttom att stänga av alarmet. Tyst klev jag ur sängen och byltade ihop täcket så det såg ut som jag låg där. Jag trevade efter min jacka och fann den och smög tyst mot dörren som jag försiktigt öppnade och gled ut samtidigt som jag hängde jackan över axlarna. Korridoren var svagt upplyst och jag smög ner i källaren med bultande hjärta. Snabbt slank jag in i bastun och släckte ljuset. Det blev inte helt mörkt för det kom in lite ljus från dörrspringan. Fortfarande var det varmt så jag tog av jackan och lade den vid sidan om mig och satte mig ner på nedersta sätet.
Vad har jag gett mig in på tänkte jag och när jag hörde ljud utifrån kände mig lite rädd. Någon släckte ljuset där ute så det blev beckmörkt och jag såg absolut ingenting. Dörren öppnades och någon trevade tills han kände min ena arm. Han måste hört mitt hjärta dunka för jag tyckte det var det enda som hördes därinne. Han satte sig jämte mig och lade armen runt mina axlar medan han med andra handen smekte min arm upp och ner och flätade in sina fingrar i mina. Det gjorde mig lugnare och jag lutade mig mot honom, samtidigt som hans hand sökte sig till mitt ena bröst som han smekte utanpå nattlinnet. Hans andedräkt kändes nu mot min hals och sedan kände jag hans läppar kyssa nacken och nafsa i mitt öra. Sedan letade han upp mina läppar och borrade in tungan i min mun och jag besvarade kyssen och kände kåtheten överta rädslan. Plötsligt kände jag andra handen på mitt lår. Men där blev det kortslutning i huvudet. Nu kände jag en hand på min axel, en på mina bröst och en på mitt lår.
Jag hajade till när det gick upp för mig att det fanns någon mer och jag ryckte till . Men jag lugnade mig snabbt och det kändes skönt med handen på låret och sedan en till och båda händerna smekte in under nattlinnet ända upp till midjan.
Mannen där uppe började dra i nattlinnet och jag reste mig upp och drog det över huvudet. När jag satt mig ner började han kyssa och slicka på mina bröst medan han där nere masserade mina ljumskar och jag suckade förnöjt. Jag smekte nacken på han vid mina bröst men han slet snabbt bort min hand och la den på hans skrev istället. Mannen var kortklippt hann jag känna och jag gissade på att det var Roger.
Han där nere masserade fittan utanpå trosorna innan han trädde in fingrarna under och gled in mellan blygdläpparna som nu var våta av mitt sekret. Han började dra i trosorna och jag lyfte på rumpan så han kunde dra av dem. Sedan kände jag hans läppar på mitt innanlår och närmade sig fittan och när jag kände hans tunga där så gnydde jag till.
Det verkade som mannen där upp hade bara tunna träningsbyxor på sig för jag kunde greppa om kuken genom tyget. Men snart drog han ner byxorna och kom upp så kuken kom i höjd med mitt ansikte, och jag började girigt slicka och suga på den. Den var inte så grov men lång och böjd som en banan.
Min orgasm var på väg med stormsteg när han där nere slickade omväxlande mellanrummet mellan anus och fittan och  sedan fladdrade med tungan över klitoris. Min kropp började skälva och när han sedan tryckte in ett finger och körde snabbt ut och  in så kom jag med ett skrik som dämpades av kuken i min mun.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

pelleponken

Jag älskar den här....

9/9, 2010 kl. 23:19