Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/9, 2010 kl. 11:45, av pelleponken

Godnattsagor för vuxna avslappningsövningar

Vill så gärna bidra med några korta njutningar för dig som vill ha något för dig innan du går till din välförtjänta dygnsvila. Läs en kortis och gör något avslappnande. Det är en bra sömnmedicin!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Huldran

Oj!! Denna text kan man suga länge på, även som tjej. Värmer i kroppen, vill jag påstå. Grattis!
//Huldran.

2/2, 2018 kl. 10:55

#5

kissed_agirl

Jag läste Utflykten och den var ju helt otroligt upphetsande. Tack för att du hjälpte till med en skön stund :)

5/10, 2010 kl. 16:03

#4

pelleponken

Det är så roligt att konstatera att min kortissamling dyker upp bland de senast lästa nästan varje kväll..... ! Jag har visst gjort någon nytta! Det vore också kul att få läsa någon kommentar om effekten av de små berättelserna..... :)

1/10, 2010 kl. 23:43

#3

fran

Så bra att jag nog måste läggas in på detox nu. ;)

12/9, 2010 kl. 10:57

#2

pelleponken

Tack för det! Och jag ska gärna försöka hjälpa till fler gånger. Vad gör man inte för folkhälsan!

10/9, 2010 kl. 12:01

#1

Fröken H

Låter som ett VERKLIGT bra förslag!
Retande små kortisar med mycket detaljer vill jag mer än gärna pilla in på sidan.
Puss

10/9, 2010 kl. 11:46