Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/10, 2007 kl. 13:56, av WAMPyrellagirls

Tinas musrakning

Del 11 av 43 i serien Wampyrellaserien

Tina tycker att hon vill bli av med sin lurviga fittbuske. Lotta får bistå med assistans och hon vet sen innan, hur man gör.

Nu blev det inte någon hårborttagning följande kväll, eller någon annan dag den vecka. Jag hade för mycket att fixa på jobbet. Övertid varje kväll. Följande tisdag. Lotta och jag stod i duschen. Efter ett gemensamt aerobicpass på gymmet. Hon tittade på min tofs  "Skulle inte den vara renrakad nu?". Jag höll med och vi kom överens att Lotta skulle hjälpa mig i kväll. Hemma så fixade jag till så att allt var färdigt när hon kom. La ett stort badlakan i min säng. Tog fram rakhyvlar och en flaska med raklödder. Han även ta ut en sockerkaka från frysen. Vi skulle ju hinna med en fika också.

Lotta var inte så snabb. Jag hade redan börjat fundera på att göra det själv. Fastän det var himla jobbigt, att få bort ALLA fittehår. Han inte börja. Äntligen kom Lotta. Klädd i någon bylsig tröja och mjukisbyxor. Gråa! Hade hon gått tillbaka till sin tråkiga färglösa tillvaro? Var hon färgblind? Hon hade också en större handväska med sig. Varför det då? Den korta biten behöver man inte ta med hela sminksettet och allt tjejer MÅSTE ha med sig.

Vi gick in i mitt sovrum. Jag förklarade att allt var förberett för musrakningen. Hon bad mig lägga mig ner på rygg. Jag var naken förutom en urtvättad, förut vit BH och vanliga ankel sockor. Hon fixade två kuddar under rumpan på mig. Låg där med fittan i luften. Hon sprang ut och hämtade handväskan. Tog fram nylonstrumpor. Samlade hon på gamla nylonstrumpor? Kanske köpt en hel container från Kina.
"Nu får du vackert bli bunden som jag blev." Jag gick med på det.

Kunde vara upplysande att veta hur det kändes. Ligga där som ett stort X och vara helt hjälplös. Hon knöt fast mina händer och fötter i sängstolparna. Dubbelsängen gjorde att man blev rejält utsträckt. "Testa om du kan komma loss nu." sa hon och kittlade mig lite i sidan. Det var omöjligt att dra av strumpsnörena. Fasen vad starka nylonstrumpor kunde vara. Annars gick det maskor bara man tittade på dem. Nu tog Lotta fram skärpet! Det jag satt runt hennes mage och spänt fast tvättlinan i. Hon drog sakta ena änden av skärpet över hela min kropp. Det kittlade lite.
"Nu skall vi se till så att du inte sprallar för mycket under behandlingen."

Med lite bök att få linan under sängen, så var jag nu rejält fastsnörd. Låg där som Lotta gjort en vecka tidigare hemma hos sig. Hjälplös och utlämnad till hennes nycker. Hon var inte nöjd ändå. Tog ett nytt par delade strumpbyxor och band mina knän, så att jag nu spretade allt vad jag kunde. Har aldrig känt mig så utlämnad förut. Flashade fittan för alla som ville se. Lotta gick in på toa. Hörde hon satt och kissade och kom sen tillbaka. Vad tusan! Hon var klädd i en svart lackkorsett, brösten var bara dolda till hälften. knallröda nylonstrumpor på benen. Inga trosor. Jag blev överraskad. Hade hon bara jäklas med mig när hon kom gråklädd?  Hon tog fram sin epilator ur handväskan.
"Här skall inte rakas... Den här fittofsen behöver en ordentlig rotsanering...så behandlingen varar länge."

Lotta satte sig i skräddarställning, mellan mina ben. Såg rakt in i min fitta. Det gick inte att dölja något där för henne. Hon började köra med epilatorn. FAAAAN vad ont det gjorde. Den ryckte ut hårstrå efter hårstrå. Mina ögon tårades och jag började protestera. Lotta gjorde som jag gjort. In med ett par trosor i munnen och en skarf, så att de inte gick att spotta ut. Gick bort till min dator. Letade upp en webbradio som sände operamusik eller var det något annat gapigt, som hördes hela tiden. Kopplade om, så att ljudet kom ut i mina stora högtalare.

Satte sig tillrätta och fortsatte mustortyren. Hon var  noga, den där Lotta. Drog verkligen ut på behandlingen. Mina tårar kom och det gjorde sååå förbannat ont på fittan. Emellanåt när hon bytte ställning, så kände jag hennes nylonstrumpor mot mina ben. Lite mysigt bland allt onda. Sen kom den jävla pincetten! Hon drog noga ut varje strå som fanns. Hittade till och med några runt rumphålet. Nynnade på hönan Agda...." plötsligt med en snärt...slet en fjäder ur hennes stjärt......"  Nu var hon färdig. Tur det. Jag hade inte stått ut mycket längre. Hon tog bort munkaveln och jag kunde andas ordentligt genom munnen.

"Var är dina musleksaker" frågade hon.
Jag svarade inte. Lotta skulle absolut inte få leka med musleksaker på min kropp. Hade gömt dem på säkert ställe. Drog till att sedlighetspolisen varit här och beslagtagit alla leksakerna. Passade hon sig inte väldigt noga, så kom de hem till henne med. Det gick hon inte på. Började istället leta överallt. Köksskåp öppnades och stängdes. Garderober kollades. Inte ens soffdynorna fick vara ifred. Jag såg det inte, men hon berättade hela tiden, var hon letade.
"Då får det bli något annat...att fylla kåthålet med..Man tager vad man haver". sa hon och tog raklödderflaskan.

Smorde in mitt musberg och raklödderflaskan med barnolja. Lirkade in flaskan i fittan. Långsamt långsamt. Jag ville inte vara med om den här behandlingen. Fittmusklerna kramade runt det kalla plåtröret. Det kändes bara så jäkla uppstoppat där nere. Hon band fast flaskan i bältet. Det gick inte att krysta ut den. Hur jag än försökte. Nu kom nästa sak. Hon tog asken med tandtråd. Drog ut en ordentlig längd. Ställde sig i sängen och la tråden runt takkroken. Den som var precis ovanför sängen och inte hade någon lampa. Band fast min klittring i ena änden och bältet i den andra. Tråden var nu rätt spänd. Det drog i klittan varje gång jag rörde mig. Tusan också. Skulle köpt en plafond och satt i takkroken. Då hade jag sluppit den här behandlingen.

Då ringde min telefon. Nummerpresentatören visade att det var från mina föräldrar. Lotta svarade trots mina protester.
"Hos Tina...det är Lotta som svarar, vänta lite.... hon kommer här." Hon höll telefonen vid mitt öra. Mamma! Tusan också! Hon började diskutera julgardiner och julklappar. Man köper inte julklappar nu! Jag försökte låta så naturlig det nu bara gick. Tur det inte var bildtelefon. Hon skulle säkert få en chock. Tänk vad hon fått se. Dottern fastbunden i sängen. Blossande kinder. Bara BH och sockar på sig. Helt uppfläkt och med en sprayburk uppkörd i fittan. Klittan med ring, fäst i en lina upp mot taket.

Jag låg där och ville avsluta samtalet fortast möjligt. Mamma hade sååå mycket att prata om. Lotta började också tröttna på att hålla telefonen vid mitt öra. Hon hade fått ögonen på linan, som var kopplad till min klittring. Började först lite försiktigt. Drog ett finger sakta upp och ner. På den delen av linan, som satt fast i bältet. Det kändes inte mycket. Klittan vaknade ändå. Fittläpparna svullnade och fittan savade. Som tur var så var det äntligen färdigpratat. Lotta kunde lägga på luren. Ville inte ligga här och flåsa, när jag pratade med mamma.

"Nu skall vi tatuera" kom det från Lotta, när hon åter gick in på min toa. Vad sa hon? Skulle det tatueras? På mig? Jag vill inte ha någon tatuering på min kropp! Lotta kom tillbaka med min eltandborste. Utan själva borsten. Satt sig återigen mellan mina ben. Kollade i sin handväska och tog upp en dildo. Startade den och stoppade in den i sin fitta. Drog ut raklödderflaskan från mitt kåthål. "Du behöver säkert något extra strong där inne", sa hon och förde upp en hårspraysflaska. Den var betydligt grövre. Det spände i fittväggarna. Hon satte fast den också. Kunde inte få ut den heller. Eltandborsten gick igång. Den började vibrera. Metallbiten man skulle satt fast tandborsten på, förde hon mot min fitta.
"Nu skall din fitta lära sig hela alfabetet" Hon började skriva mot de yttre blydläppana. De vibrerade som en riktig vibrator. Rätt ordentligt faktiskt.
Först fick jag säga ALLA bokstäverna. En efter en. Efter två minuter så blev vibrationerna "hackiga". Tandborsten talade om att man borstat färdigt. Det var inte Lotta. Hon körde vidare. När hon kom till Å...Ä...Ö. så var hon tvungen att göra prickarna extra noga. Genom att följa med tandborstspetsen, runt min klittrings insida. Jag blev kåtare och kåtare. Fittan kramade som besatt runt sprayflaskan.

Nu kom det värsta. Jag hade "lärt" mig alla bokstäverna. Stora och små. Nu kom slutprovet. Lotta "tatuerade" en text på mina yttre blygdläppar och vensuberget. Jag skulle säga vad det stod. Varje gång det blev fel, så körde hon en stund på flaskans falsade nederkant. Fan vad det var svårt. Var ju kåt och ville bara ha go fittbehandling. Inte koncentrera mig på fåniga texter. Ger mig tusan att hon inte skrev något begripligt. Inte ens bokstäver. Bara för att få ge mig extra många flaskvibration.

Lotta började också bli riktigt pilsk. Skrev mer darrhänt. Hennes fitta tyckte om sin gäst och började närma sig orgasm. Plötsligt bara gnydde Lotta till. Klimax för henne. Hon bara satt där och flåsade. Brösten höll på att ramla ur korsetten. Tappat min eltandborste och kört ner sin händer i sitt skrev. Satt där och blundade. Stönade fortfarande och kramade sen sina bröst.

Men jag då? När Lotta lugnat sig. Återfått normal sans. Då började hon med eltandborsten igen. Skrivövningen var avslutad. Nu fick eltandborsten istället fara utanpå min BH, ner mot musen och rätt på klittan. Det sista var inte skönt.
"Vad är dina musleksaker? Jag slutar... bara om du talar om det." Hon körde varv efter varv. Bröstvårta-mage-fittkulle-klitta. Runt..runt. Jag stod inte ut med klittplågeriet. Sa att jag lagt dem underst i tidningskorgen i storarummet. Det stället hade hon missat. Lotta for upp ur sängen. Tack för den klittsträckningen! Klittan fick ett rejäl ryck när sängen hoppade till. Tillbaks, så hade hon mina bröstvibratorer med sig. De fäste hon på linan. Vred på vibrationen på högsta. Gick sedan ut till köket för att fixa fika.

Där låg jag skrevande med flaskfan fortfarande fast i fittan och två vibratorer som dansade runt på linan. Det kunde inte bli något annat. Fittan exploderade. Orgasmen kom. Ännu en och ännu en. Lotta tittade in. Tog fram saxen och klippte av ena handfängslet.
"Du klarar dig nog själv nu...men nu är fikat upphällt ... så bli inte här för länge" Jag klippte först bort linan som gick till klittan. Sedan strumpan, som höll andra handen och resten av fastbindningen. När jag äntligen kunde föra ihop benen. Då kände jag sprayflaskan inne i fittan. Drog försiktigt ut den. Reste mig på svaga ben. Tittade ner mellan benen. Nu var man helrakad.

Gick ut till Lotta. Förstod varför Lotta grimaserat, när hon satte sig, efter min behandling. Fittan var alldeles svullen av epilering och övermassage. Den skulle vara öm i flera dar.

Tack för den Lotta!

Tina Wampyrella © 2007

Vill du läsa vidare i Wampyrellaserien måste du vara inloggad på Bubblan!
 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

WAMPyrellagirls

TACK Huldran för kommentaren.
En väl avvägd blandning mellan njutning och smärta ger en speciell känsla, där det kan bli svårt att plötsligt veta vad som ger hjärnan mest belöning. BDSM när det är som bäst.

Epilator är något man vänjer sig vid! I början en helvetesmaskin, men kroppen blir bedövad och smärtan avtar. Dock är laserbehandling betydligt skonsammare och bestående.

15/4, 2015 kl. 18:16

#1

Huldran

Hm... Den där behandlingen måste ha en bokstavskombination som allt möjligt annat. Eftersom det fanns en del pina med, borde bokstäverna från den franska libertinen passa in. I övrigt, för mig, lätt att sätta mig in i vissa delar av den. Finns inget ogräs... Epilator! 1 klass tortyr!

14/4, 2015 kl. 22:42