Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/9, 2010 kl. 23:24, av nilla

Faster Del 1

Del 1 av 5 i serien Faster

På konsert med min faster...

En dag ringde min faster och undrade om jag ville följa med till Stockholm på en konsert som hon hade två biljetter till. Hennes dotter som skulle ha följt med hade fått förhinder. Jag tackade genast ja, inte varje dag man får ett sådant erbjudande.

Fredagen vi skulle åka fick jag ta ledigt från skolan efter lunch, eftersom det var lång väg att köra. Och så tänkte vi besöka några andra platser i staden när vi ändå var där.
Jag skyndade mig hem, duschade och klädde om så jag var klar lagom tills Linda kom och hämtade mig med sin bil.

Man kan inte tro att hon fyllt 45 och har 3 barn för hon ser så ungdomlig ut. Slank figur och ett vackert ansikte. Jag har alltid kommit bra överens med henne och hon verkar gilla mig.

Halvvägs till Stockholm stannade vi på en rastplats och Linda dukade upp mackor och frukt som hon hade med sig.
Efter en stund stannade en bil och två sexiga tjejer steg ur och satte sig vid bordet bredvid.
Jag satt med ryggen mot dem, men när jag såg min faster titta mot dom då och då så vände jag mig om och kollade in dom. Den ena var blond och kurvig och den andra var lite mörkare och slank med små bröst.

- Vilken tycker du är snyggast, frågade jag.
- Jag tycker den mörka är vackrast, sa hon. Du då?

- Det tycker jag också, sa jag. Jag tycker inte det är så snyggt med stora bomber.

- Nä det har du rätt i, och dom kommer att hänga ner på magen om 10-20 år.
- Men mina är lite för små, sa jag.

- Nej då, dom är lagom. Och lite till kanske dom växer. Mina var som dina när jag var 15.

- Jag tycker dina är fina, sa jag.
- Har du sett dom, frågade hon.

- När vi var och badade en gång så solade vi ju toppless, sa jag.
- Ja just det, det var då jag såg dina också. Gillar du att titta på tjejer, frågade hon.

- Ja, jag tycker tjejer är vackra, sa jag. En del i alla fall.

- Det tycker jag också. Ska vi åka vidare, sa hon, och plockade ihop grejorna.


När vi kom till Stockholm så körde hon förbi där konserten skulle vara, sedan letade hon upp en parkering i närheten. Sedan tog vi en buss till Skansen där vi strosade omkring några timmar. Där kom vi på två tjejer som stod och hånglade i en gammal lada. De kysstes och den ena hade dragit upp den andres kjol och kramade skinkorna så hela rumpan syntes.

- Förlåt, sa Linda och vi gick ut igen.
- Det såg mysigt ut, sa jag.

- Jo fast en del tycker nog det är sjukt, sa hon.

- Inte jag i alla fall, sa jag. Kan vi inte smygkika lite till?
- Nä det är bäst vi låter dom vara i fred, sa hon och skrattade.


I god tid innan konserten var vi vid entrén, så vi fick bra platser mitt framför scenen.

- Bäst jag håller om dig så vi inte kommer från varandra, sa hon och ställde sig bakom mig och lade armarna runt min midja.
- Ja, det känns tryggt, sa jag.

När dom började spela så kunde jag inte stå stilla utan hoppade lite i takt med musiken. Hon dansade också och jag kände hennes händer fara omkring över min mage och ibland snuddade vid mina bröst. Jag började bli kåt av det och när det kom en lugn låt så tog jag tag i hennes händer och drog henne närmare så ena handen hamnade precis under mitt ena bröst. Då kände jag hennes fingrar börja röra sig upp på bröstet. Min jacka skylde våra händer så ingen kunde se något.
Jag ryste när fingrarna nådde bröstvårtan som blivit alldeles styv. Våra underliv gungade i takt med musiken, och vi stod så tätt tillsammans så vi var som hopsmälta. Men så tog låten slut och förtrollningen var bruten och vi började hoppa igen till en snabb låt.
Nästa lugna låt knäppte jag upp en knapp i min skjortblus och ledde in hennes hand och hon smekte magen uppåt och kramade brösten utanpå min tunna bh. Jag kände att jag blev våt av kåthet i fittan.

Men snart var konserten slut och vi vandrade hand i hand i trängseln bort mot bilparkeringen.

- Jag vet inte om jag orkar köra ända hem i natt, sa faster när konserten var slut och vi gick mot parkeringen. Ska vi stanna och sova på nåt motell på hemvägen, frågade hon.

- Ja det kan vi väl, vi får väl ringa hem först bara.

- Jag ringer med en gång och säger att vi kommer under dagen i morgon, sa hon.
Jag hörde hon pratade med min mamma och sen med sin dotter. Sen gav vi oss av söderut.


När vi kört en timme så såg vi ett nattöppet motell så hon svängde av och frågade efter lediga rum. Där fanns ett dubbelrum så vi tog det, men innan vi gick dit så åt vi lite mat i serveringen. Mätta, trötta, och jag var också lite förväntansfull, gick vi till rummet. Men innan köpte vi en tandborste i en automat.
- Vi kan väl använda samma, frågade hon.
- Jadå, sa jag.

När vi kom till rummet hängde jag av mig jackan och slängde mig på den stora dubbelsängen.
Jag tittade på faster när hon klädde av sig allt utom trosorna, och blev mer och mer pirrig.
Sen gick hon på toaletten och under tiden kunde jag inte låta bli att smeka mig själv utanpå kläderna. Jag stack in handen under blusen och kramade mina bröst och masserade fittan genom byxorna.
När hon kom ut reste jag mig hastigt och hon log mot mig och daskade till mig på stjärten.
- Din tur, sa hon.

Jag kissade och borstade tänderna lite snabbt och var snart tillbaka.

- Vad snabb du var då, sa hon, och tittade på mig när jag klädde av mig. Jag behöll också trosorna på, och kröp ner jämte henne.

- God natt lilla gumman, sa hon och släckte lampan.

- God natt, sa jag, och kröp så nära henne jag vågade.


12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

pelleponken

Den är så bra.... :)

26/9, 2010 kl. 18:54

#3

Lovedaddy

Fin början, Nilla. Gillar när det inte bara är pang på
Otto

24/9, 2010 kl. 20:36

#2

Panasonic

En jätte bra novell du bygger upp stämningen superbra hoppas verkligen på en fortsättning snart.
Ha det bra och som sagt en fortsättning snart

kram

24/9, 2010 kl. 19:29

#1

ese

mmmm. Du har lagt en fin grund för en fortsättning, kan knappt vänta.

24/9, 2010 kl. 01:04