Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/10, 2010 kl. 17:38, av Blyerts

Ingen glädje

Del 10 av 11 i serien Skrivarkursen

I väntan på det äkta ståndet

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

43 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

ars amandi

Kvinnligheten sitter inte i ett par stöddiga bröst. Kvinnligheten kan sitta i ett litet leende och en rund höft! Stora bröst är inte det killar tittar efter. I alla fall inte dom killar en kvinna borde vara intresserad av!

Så sant så sant.

Undrar när kvinnor ska komma på det.

8/11, 2010 kl. 10:46

#2

Nils

Häftigt med svensexa & möhippa men det kan bli för vått & förmycket av det goda.Men det blir nog bra med det ni har ju ett bröllop i antågande & då är det fest & glädje.Väntar på nästa avsnitt med alla upptåg Som ihopsydda nattdräkter som inte upptäcks förän långt efter den natten om någon sover man naken om nu sover alls.

21/10, 2010 kl. 17:18

#1

Mats R


Blyerts - du chockade mig med din rubrik! Jag skulle nästan skälla på dig!!

Men (som vanligt) har du presterat en högtidsstund för oss alla! Jag undrar förresten hur många läsare som följer med i dina noveller. Skall vi gissa att alla läser dem i genomsnitt 2 gånger per person? I så fall är det hittills drygt 70 som läst denna trots att den inte hunnit bli ett dygn än.

Nu kan du i alla fall inte dra ut på brölloppet mer! Kom och låt oss njuta - please!

Mats

20/10, 2010 kl. 10:28