Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/10, 2010 kl. 21:26, av pelleponken

Carro och Erika styr slutet på besöket.

Del 7 av 7 i serien En dröm går i uppfyllelse

Carro och Erika uppfyller min hemliga dröm.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

Fröken H

Privata konversationer ska inte hängas ut på det viset som de jag nyss raderade. Det är inte ok.
Om det är något/någon ni störs av så meddela mig via privat meddelande för åtgärd, de ska inte läggas ut för alla att se. (om de så är befogade eller ej)

En novells recensionsruta är för just det, recension på novellen. Inget annat.
/ Fröken H

13/10, 2013 kl. 23:52

#8

pelleponken

Kommentaren raderad av admin.

13/10, 2013 kl. 23:52

#7

pelleponken

Mrs Robinson, tack för dina fina kommentarer! Det är så roligt att få kommentarer på novellerna. Du har även konstruktiv kritik, vilket jag uppskattar mycket. Nu ska jag läsa ditt nyinförda bidrag.

9/5, 2011 kl. 20:04

#6

Mrs_Robinson

Oh vad jag ville vara han i denna del av berättelsen och hänga från taket :) om än att det i så fall hade varit två killar där.
Med ett stort leende på läpparna sitter jag här, på jobbet, och "syndar". Toppen erotik. 5 poäng!

9/5, 2011 kl. 11:01

#5

pelleponken

Tack Domino, jag vet inte vad som händer, men jag vet att Erika är mycket kåt och att hon inte ger sig när hon bestämt sig........ :)

2/11, 2010 kl. 01:17

#4

pelleponken

Tack för fina kommentarer. De inspirerar till mera. Idéer finns ju.....men skrivandet är tungt ibland. Då är kommentarerna trevliga att få.

30/10, 2010 kl. 13:44

#3

nilla

Riktigt skön avslutning:)

30/10, 2010 kl. 00:32

#2

pelleponken

Tack för det. Varje kommentar är till glädje. Jag får se om det blir mer. Först kanske några kortisar. Naturligtvis i hälsobefrämjande syfte. :)

29/10, 2010 kl. 18:36

#1

Lovedaddy

Har missat din sköna novellserie men tog igen det nu. Man tackar för den. RIktigt bra och trovärdigt skriven. Mer för sjutton.
:)

29/10, 2010 kl. 07:02