Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/10, 2010 kl. 21:35, av JelC

Mer av det goda...

Del 3 av 4 i serien Kyssleken

Här kommer äntligen den efterlängtade tredje delen i min långnovell Kyssleken. Carin och de fyra flickorna fortsätter sin lek i sommarstugan. Se "Sensommarkväll" och "Det hettar till" för en resumé. Del 4 kommer snart att avsluta novellen.

/

Sofie föll tillbaka och blev sittande med en duns mot den mjuka mattan. De känslor som nu for genom hennes kropp var så nya, så intensiva, så skrämmande – och så underbara! Hon märkte plötsligt att hon flämtade som efter ett intensivt pass i skogen. Hettan över kinderna och ner på bröstkorgen kändes som att vara insvept i en ångande våt handduk. Vad hade hon gjort? Hon hade njutit – njutit! – av att känna Annas varma bruna hud under sina läppar, hon hade njutit av dofterna som slagit emot henne från flickans underliv, hon hade njutit, verkligen njutit, av känslan att sluta läppar och tunga om hennes styvnande bröstvårta, att känna dess knottringar och konturer mot sin smekande tungspets, och dess motstånd i kampen när hon hungrigt sugit in det i sin mun.

Sofie slöt ögonen och försökte återhämta sin normala andning. Ena handen strök svett från halsen och nacken, och fortsatte att smeka över bröstbenet, tills den omslöt det ena bröstet genom bh-tyget. Hon log. Sedan öppnade hon ögonen och betrakta de fyra andra kvinnorna i cirkeln. Anna hade återgått till sin plats, och andades lika tungt som hon själv. Det vänstra bröstet var helt blankt av saliv och dess bröstvårta var ihopdragen och skrynklig jämfört med det högra, där vårtgård och bröstvårta utgjorde en mörkare avslutning av den toppiga utbuktningen, stor som en femkrona. Hanna där bredvid satt och tittade lite generat ner i mattan, och verkade säga något till sin mamma, men Sofie hörde för tillfället inga ljud. Hannas gula bh lyste nästan i ljuset från de många stearinljusen i rummet, men kunde inte dölja det faktum att hennes bröstvårtor hade styvnat och avtecknade sig som två korinter under spetsen.

Vid Hannas sida satt Katrin, överlägset mest påklädd av alla i rummet. Handen runt det ena bröstet avtecknade sig tydligt, och rörde sig i kramande rörelser över den stora rundningen. Och sen var det Carin. Iklädd endast vit spets-bh och dito trosor var hon mest avklädd av dem alla, näst efter Anna. Ena handen vilade på magen och gjorde långsamma strykningar upp och ner, mellan troskanten och bröstens undersida. Ibland vilade handen lite längre vid trosan, med fingrarna ner över den mörka trekanten innanför den skira spetsen, ibland strök den mot det ena eller det andra bröstet. ’Undrar hur den här leken kommer att sluta…’

Hanna kände sig både nervös och uppspelt inför var Annas mun snart skulle göra med henne. Samtidigt som hon halvt frånvarande samtalade med sin mor, tittade hon ner på sina fingrar när hon drog dem genom mattan. I huvudet snurrade fullt av spännande tankar, framför allt kring hur hon skulle be Anna att kyssa sig. Hon lyfte blicken och såg på Sofie mitt emot sig, som i sin tur hade blicken fäst på hennes mor. En snabb blick åt höger och hon förstod varför.

’Undrar hur det här kommer att sluta…’ Katrin njöt av att känna sin stenhårda bröstvårta under handen. Att hon fortfarande kramade sitt ena bröst med handen instoppad i sport-bh:n, bekom henne inte längre. Antagligen var det alkoholen i kroppen som fått hennes hämningar att nästan försvinna inför sina kompisar – och Hannas mamma – men själv trodde hon att det berodde på att hon för första gången kände sig trygg att visa hur hon kände inför andra. Hon hade varit sexuellt aktiv i säkert tre eller fyra år, sen innan hon hade börjat högstadiet – och bara strax efter hon hade börjat få bröst. Hon hade svaga minnen av att hon onanerat även innan dess, men hon var inte säker. Men så fort brösten hade börjat växa på allvar i femman-sexan – ’Skulle de aldrig sluta?’ – hade också känsligheten i dem ökat och hon älskade att röra vid dem så att de styvnade och skickade vågor av underbara känslor genom kroppen.

Snart hade hon även börjat smeka sin klitoris och strax efter det dessutom följa den glättade sprickan ner mot ingången längst ner, för att till slut slinka in ett finger eller två i det trånga hålet. Fingrarna ersattes efter ett tag av andra fingerlika föremål: borsthandtag, ett stearinljus och så småningom mindre grönsaker. Och hon älskade dem alla! Men brösten var fortfarande känsligast och hon kunde ge sig själv orgasm bara genom att smeka dem. Fast just nu var hon inte nära, smekningarna höll henne bara på en konstant nivå av ljuvlig kåthet. ’Undrar hur den här kvällen kommer att sluta…’

 * * *

”Anna? Är du redo nu?” Carins röst väckte flickorna ur sina olika tillstånd, och det tittade alla på den trosklädda indiskan. Mer hade hon ju inte på sig vid det här laget.
”Va…?” Anna blev plötsligt medveten om allas blickar, och reflexmässigt skylde hon sin nakenhet med korsade armar.
”Är du redo att börja kyssa Hanna?”
”Va… åh, ja…” Tonfallet i rösten var omtöcknat, möjligen på grund av alkoholen, möjligen på grund av värmen i den lilla sommarstugan. Troligen för att hon fortfarande var rusig efter Sofies behandling. De korsade händerna sjönk sakta ner i knät igen, men strök medvetet över bröstvårtorna på vägen dit. Hon fokuserade blicken, fäste den vid Hannas ögon bredvid sig – denna vackra kvinna – och sa, tillkämpat morskt: ”Jag är redo.” Och sedan: ”Alltid redo!”
Annas scout-honnör vid sista uttalandet fick alla att skratta, och återigen samlades fokuset på leken. Det var Annas tur att först bestämma kyss, och så gjorde hon.

”Jag ska kyssa Hanna på bröstet!” Det var nog ingen som blev vare sig chockad eller förvånad, allra minst Hanna. Med flinka fingrar bakom ryggen knäppte hon upp bh:n och lät den glida av axlarna. Brösten var inte i det minsta behov av stödet utan behöll samma form även utan att omslutas av det gula spetstyget. Carin hade sett sin dotter topless för inte så länge sedan men drog ändå ljudlöst efter andan när hon såg sin Hannas i det närmaste perfekta kullar. En full B-kupa, men fasta som vore de av silikon. ’Såna bröst hade även jag en gång…’

Hanna hasade på knäna in i mitten av cirkeln, och lade sig ner på rygg. Till sin förvåning njöt hon av att känna sina klasskamraters – och mammas – blickar på sina bröst, där hon låg och kände hur hon började le. Tanken på att hon snart skulle känna Annas läppar sluta sig kring sin ena bröstvårta gjorde leendet bredare, och hon slöt ögonen för en sekund. När hon öppnade dem såg hon hur Anna ställt sig på alla fyra, och långsamt som en bengalisk tiger börjat smyga sig fram mot henne, som på ett villebråd. Tanken skickade en våg av kåt förväntan genom henne. Anna hade bestämt sig för att släppa alla hämningar som eventuellt höll henne kvar så här dags in i leken. En bild av Salma Hayek i nån film hon sett, där skådespelerskan var strippa och kröp fram mot två killar i publiken, fick henne att ställa sig på alla fyra, svanka så mycket hon kunde och sakta röra sig fram mot den utsträckta flickan framför sig. Trostyget klibbade mot hennes genomvåta kön och den vickande rörelsen skapade underbara effekter när tyg gneds mot hud.

Strax var hon framme vid Hannas blottade bröst, som inte flöt ut märkbart över hennes bröstkorg, och den mörka flickan stannade. Utan att kunna stoppa sig själv lyfte hon ena handen som en kloförsedd tass och morrade djupt ner i bröstkorgen, så att bytet på golvet ryckte till. Hanna såg upp i ögonen på den upptornade Anna ovanför sig. När en klösande hand och ett gutturalt morr plötsligt fick henne att rycka till, släppte hon de mörka ögonen med blicken och lät den istället vandra neråt utmed indiskans spensliga kropp.

Brösten var som två svarttoppiga pyramider som försiktigt strävade mot golvet, och nedanför dem en mage med en söt liten utåtnavel mitt på. Strax innan de smala låren sökte sig mot mattan skymtade ett par små ljusblå trosor, som hon plötsligt fick en het önskan av att vilja trycka näsan mot. Plötsligt skymdes trostyget av nedhängande svart hår och innan Hanna hann flytta fokus hade ett par varma, hungriga läppar slutit sig om hennes högra bröstvårta.

”Åååhhh!” Anna hade spänt blicken i sitt mål och sänkte sakta sitt huvud, och därmed läpparna, mot den vackra lilla bröstvårtan. Den såg hård och inbjudande ut på samma gång, och hade hon haft något som helst tvivel på vad eller hur hon skulle göra, så var det som bortblåst nu. Hon formade munnen till en liten tratt strax innan den ljusbruna vårtan kom i kontakt med hennes mjuka läppar.
”Hur länge!?” var det någon som sa, och utan att tänka svarade hon
”En minut…” innan hon åter tog den vibrerande vårtan i munnen.

Carin såg hur läpparna slöt sig kring sin dotters högra bröstvårta en andra gång, och sedan diade bröstet i långa djupa drag. Åsynen fick hennes egna bröstvårtor att pirra till och styvna till små geléhallon mot bh-tyget. Handen som fortfarande låg mot magen, omslöt först det ena, och sedan det andra bröstet och knådade dem samtidigt som hon undslapp sig en trånande suck. När hon lyfte blicken från de båda flickorna i cirkeln, såg hon Sofie mitt emot sig på andra sidan. Den kurviga brunetten stirrade fascinerat på sina båda klasskompisars lek samtidigt som ena handen masserade brösten genom den vita bh:n. Medan hon såg på gled handen ner på den platta magen och in under det vita trostyget som stack fram ur den uppknäppta byxan. Den stannade först när tumvecket tog emot och rörde sig sedan i små cirklar över könet. Carin lät sin egen hand falla ner till trosan, men stannade utanpå tyget när den härmade Sofies rörelser.
Sofie avundades Annas lycka att få suga Hannas bröst, men njöt av åsynen i fulla drag. De mörkröda läpparna nafsade och nöp i vårtan som såg ut att värka av spändhet. Plötsligt rätade indiskan något på sig och sa att det nog gått en minut nu;
”Var ska jag kyssa sen?”

”Det andra bröstet behöver samma behandling, tror jag…” manade Hannas grötiga röst, och strax var även den vänstra bröstvårtan omsluten av Annas läppar. Med ens visste Sofie var den tredje kyssen skulle hamna. Katrin såg hur Anna bytte bröst där i cirkeln, men hörde inget av ordväxlingen som fick det att hända. När hon lyckades slita blicken från skådespelet bara någon meter framför sig, såg hon att både Sofie och Carin hade handen mellan benen, och bestämde sig därför för att göra likadant.
Sålunda tog hon handen ur sport-bh:n och drog in magen för att ge plats för den innanför byxlinningen. Värmen och fuktigheten innanför trostyget var alltid lika behagligt mot fingrarna och hon grävde sig neråt med små fingerrörelser, tills långfingret vilade över klittan och den våta skåran. Hon rös till av välbehag och började sakta föra handen i små cirklar precis som de båda andra kvinnorna.
Efter säkert två minuter tvingade sig Anna att släppa den ljuvliga vårtan med läpparna och sätta sig upp bredvid Hanna. Flickan på golvet, vars bröstvårtor inte längre omslöts av sugande läppar, gnydde besviket där hon låg. Hennes händer hade rytmiskt kramat mattans mjuka fibrer, men slöt sig nu om varsitt bröst och gav dem en långsam masserande behandling.

Hanna öppnade sakta ögonen, som hade varit slutna under Annas behandling, och såg hur samtliga tjejer hade händerna över sina kön, i eller utanpå trosorna. Hon var nära att göra likadant, men nöjde sig av någon anledning med att fortsätta krama brösten.

”Det är en kyss kvar…” Hanna trodde att hon själv hade sagt detta, men det var Anna som påpekat detta faktum. Hanna och Anna vände sig mot Sofie som skulle utdela den sista kyssens placering. Hon drog sakta handen från sitt flämtande kön och tittade på de båda flickorna i mitten av cirkeln på mattan. Sedan sökte hon Carins och Katrins blickar, och log lite illmarigt när hon mötte dem, och samtidigt tänkte vad hon strax skulle säga. Av någon anledning valde hon att se Carin i ögonen när hon efter en sugande tystnad yttrade: ”Anna ska kyssa Hanna en minut…” Wait for it… ”i ljumsken!”

Carin drog ljudligt efter andan när Sofie uttalade den slutgiltiga domen. ’Wow!’ Plötsligt var alla sinnena åter riktade utåt det varma, ljusupplysta rummet i stugan.
Skuggor skapade kantiga mönster på de mer eller mindre nakna kropparna på mattan. En doft av vin, svett, men framför allt kvinnlig upphetsning och rå kåthet låg som en dimma över cirkeln på vardagsrumsgolvet. Utanför stugan hade det blivit helt tyst och mörkt, men detta var det nog ingen av de församlade som var medveten om.
’Nu är vi snart framme…’
 
* * *

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

pelleponken

Den här har jag längtat efter.. Vänta inte för länge med nästa nu bara.

25/10, 2010 kl. 22:16