Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/11, 2010 kl. 17:58, av nilla

Rödluvan Del 3

Del 3 av 4 i serien Rödluvan

Nya äventyr i skogen...

När hon kom hem såg hon sin mobil på sängen. Den hade hon glömt i upphetsningen. Där fanns ett nytt sms från Micke.
”Kan inte komma i dag", hade han skrivit.
"Det är ok", skrev hon tillbaka.

Lite senare fick hon ett nytt sms från Micke.
"Samma tid i morgon?"
"ok", skrev hon, för hon var redan kåt igen.
Hon slängde sig på sängen i sitt rum och tänkte både på pappan och sonen och var tvungen att smeka sig till en skön orgasm.
Sedan tvättade hon filten och hängde den på tork.
När hennes mamma kom hem undrade hon vad som hänt med filten och Rödluvan sade att hon råkat välta ett glas mjölk.

Nästa dag vaknade hon kåt och förväntansfull. Föräldrarna var för längesedan på jobbet så hon steg upp och gick till köket utan en tråd på kroppen. Hon tyckte det var både skönt och pirrigt att gå omkring naken. Efter att hon ätit frukost var det redan mitt på dagen och om en timme skulle hon träffa Micke i skogen. Hon tittade noga så ingen människa var i närheten innan  hon naken gick ut i trädgården och hämtade filten, som nu var torr, och packade ner den i en plastkasse. Fler öl vågade hon inte ta för då skulle farsan märka det. Sedan ställde hon sig i duschen och lät vattenstrålarna smeka hennes späda kropp. Hon blev kåt och lät händerna smeka bröst och fitta tills hon nästan kom, men då slutade hon. Hon ville spara det till senare.
Efter att ha torkat sig torr drog hon på sin tunna sommarklänning över sin nakna kropp och begav sig iväg på stigen in i skogen.

När hon närmade sig gläntan såg hon Micke sitta på trädstammen och vänta och hjärtat började bulta.
- Hej, sa hon och satte sig jämte honom.
- Hej, sa han och lade armen om hennes midja. Förlåt att jag inte kunde komma i går.
- Det gjorde inget, sa hon.
- Det var farsans fel, sa han. Han undrade om jag skulle följa med att mata älgarna precis när jag skulle gå och det var ju på samma håll så jag vågade inte möta dig.
- Så det var han jag hörde, sa hon. Jag gömde mig när jag hörde någon komma i skogen.
- Ska vi gå någon annanstans där vi kan vara i fred, undrade han.
- Ok, sa hon, men var?
- Jag har tittat ut ett ställe där inne, sa han och pekade.

Han tog henne i handen och ledde henne in bland träden tills de kom till en öppen plats med tät skog runt omkring. Hon bredde ut filten på marken, slet av sig klänningen och lade sig på rygg. Han såg på henne medan han också klädde av sig naken.
Hon var verkligen vacker där hon låg med solstrålarna spelande över hennes kropp och det röda håret lyste runt hennes ansikte. Han såg på hennes små välformade bröst där bröstvårtorna redan blivit styva och på hennes rakade och släta fitta där blygdläpparna stack ut och lyste röda.
- Vad fin du är, sa han.
- Du också, sa hon och såg på hans unga muskulösa kropp där kuken stod stenhård rakt ut.
De kysstes försiktigt i början, men snart började de kyssas allt häftigare och tungorna for ut och in i varandras munhålor. Han kramade hennes bröst och hon smekte hans nacke och rygg. Han gned sin styva kuk mot hennes lår och och gned sitt eget lår mot hennes fitta. De började andas häftigt och båda ville bara en sak.
Hon drog i honom och han gled över henne och måttade med kuken medan hon riktade den mot sitt hål med ena handen. Den gled lätt in och han började stöta snabbt men pausade när han kände att han höll på att komma. Sedan fortsatte han i lugnare takt medan hon mötte med underlivet vid varje stöt. Det dröjde inte länge förrän hon kände ilningarna och visste att hon strax skulle få en skön orgasm. Hon började darra under honom och sedan skrek hon till där hon kom. Han kände hennes fitta krama kuken och då kunde han inte hålla sig längre utan stötte kuken i botten och sprutade gång på gång.
De märkte inte ett par ögon som intresserat stirrade på dem och de hörde inte att någon smög iväg bort från dem.
Efter en stund drog han ut kuken och sjönk ner jämte henne med en suck. Hon låg och blundade med ett leende på läpparna.
När deras andhämtning återgått till det normala vände hon sig mot honom och smekte honom över bröstkorgen.
- Det var jätteskönt, sa hon.
- Ja verkligen, sa han och smekte henne över kinden.
Hon såg ner på hans kuk som hängde åt sidan och lade handen över och smekte lätt och genast började den röra på sig. Den växte snabbt under handen och hon blev sugen på att smaka på den. Hon hade sugit av några grabbar förut mest för att visa sig duktig, men nu började hon längta efter att få suga in den i munnen.
Hon lade huvudet på hans mage och tittade på ollonet samtidigt som hon runkade den. Sedan sträckte hon ut tungan, slickade och kände smaken av hennes eget kön blandat med sperma. Kuken var stenhård igen och hon slickade hela skaftet ner till pungen innan hon slöt läpparna runt ollonet och sög in det i munnen.
Han stönade till och gjorde samlagsrörelser mot hennes mun medan hon tog emot gott och väl halva kuken i munnen. Samtidigt knep hon åt runt kukroten och runkade.
Han hade sin hand på hennes höft men snart gled den ner på rumpan och in mellan skinkorna och kände på de svullna blygdläpparna.
Hon sög intensivt och hörde honom stöna allt högre, och hela hans kropp spändes som en fjäder innan plötsligt kuken ryckte till och sprutade rakt ner i hennes hals. Hon svalde reflexmässigt och behöll kuken i munnen tills den slutat spruta.
När hon kände den börja slakna släppte hon den mot magen med ett plask och hon torkade munnen och vände sig mot honom och log. Han log tillbaka och drog henne intill sig och kysste henne innerligt och kände smaken av sperma i hennes mun.
Nu ville han ge henne samma njutning så han välte över henne på rygg och började kyssa och slicka hela hennes kropp med början vid halsen ner över brösten, där han uppehöll sig en stund med att slicka och suga på hennes styva bröstvårtor. När han kommit ner på magen kröp han in mellan hennes ben och tryckte tungan in i hennes hål så hon stönade till. Sedan slickade han de svullna blygdläpparna innan han hittade klitoris som han började slicka och suga på. Han hörde hennes njutning stegras och tryckte in ett finger och sedan ett till och körde dem ut och in.
Hon pep och stönade om vartannat och snart började hon skälva i kroppen innan hon kom med ett tjut.

När hon pustat ut tittade hon på klockan.
- Oj det är bäst jag går hem innan mamma kommer från jobbet, sa hon.
- Ok, men vi kan väl ses här igen någon dag, undrade han.
- Gärna, sa hon. Du gjorde det så skönt för mig.
Efter att de klätt på sig och vandrat iväg på stigen skildes de med en kram och en kyss. Sedan gick de åt varsitt håll.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Lovedaddy

Jag tyckte det var en gullig liten historia, rätt upphetsande också. Jag vill ju veta vem som tittade på dem.. :P Och kom igen mer än två stjärnor var den väl värd?

17/11, 2010 kl. 21:04