Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/12, 2010 kl. 08:48, av Lovedaddy

En nakenmodell "kommer igen"

Del 2 av 2 i serien nakenmodellen

Oj så lång berättelse det här blev. Hade dessutom tänkt mig att det skulle bli lite mer hett sex i den än vad det visade sig bli. Men en del berättelser skriver sig själva, vilket den här gjorde. Jag tar igen det i nästa. Mycket nöje

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

41 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

MartinL

En mycket inspirerande början, hoppas du gör en härlig serie av detta.
Väntar med spänning på fortsättningen.

7/10, 2021 kl. 22:27

#4

Nils

Vilket skönt äventyr du råkade ut för.Och det kommer tydligen fortsätta et tag till.Om jag förstått dej rätt så är där iallafall en som vil snärja för för gott.Om nu jag inte missförstått så är du själv inne på att den tjejen ska bli din för evigt?Att det där med jobb är inte så viktigt men en skön tjej som älskar dej & du henne har största prioriitet. Så jag önskar er lycka till & det bli kanske villa-barn & volvo.Berätta gärna mer om er kärlek.

15/12, 2015 kl. 18:13

#3

Researcher

Fantastisk läsning!
Du skriver i fyra dimensioner, minst, det blir en upplevelse att läsa dina alster, egentligen en sex-poängare!
Nu väntar vi på fortsättningen!

20/1, 2011 kl. 07:17

#2

Marcus85

Tack för en bra novell. Längden spelar ingen roll däremot innehållet och hur du bygger upp den sexuella spänningen. Verkligen kanon.
Ser fram emot fortsättningen. :)

7/12, 2010 kl. 18:25

#1

pelleponken

Det är bara att gratulera till en fempoängare! Du har just inlett en serie som har allt man kan begära i en väl avvägd blandning. Det har varit en trivsam läsning i båda de första avsnitten. Hoppas de kvarvarande ca 20 avsnitten blir lika bra! :)

2/12, 2010 kl. 21:21