Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/12, 2023 kl. 11:00, av Qu-ken

Min nya bror

Del 1 av 6 i serien Alex

När jag började i gymnasiet kände jag alla i klassen från tidigare utom en kille. Han hette Alex och hade nyligen flyttat hit från Stockholm. Vi var tio killar i klassen och han var inte som de andra. Han var sympatisk och utåtriktad och hade alltid ett vänligt ord åt alla han mötte. Han blev på nolltid den mest populära killen i klassen och tjejerna svärmade omkring honom för att få honom till pojkvän ända tills han inför hela klassen meddelade att han inte alls var intresserad av tjejer men kunde tänka sig att sällskapa med någon av killarna. Tjejerna såg besvikna ut och killarna verkade generade och jag hade en känsla av att några gärna skulle vara med honom, men ingen anmälde sig. På vår lilla ort fanns det knappast några öppet gay killar och detta var nytt för oss alla.

I duschen och omklädningsrummet efter gympan visste killarna inte riktigt hur de skulle uppföra sig; skulle bögen böra tafsa på dem och komma med förslag som de inte visste hur de skulle reagera på? Alex förstod problemet och förklarade att alla skulle göra som förut, hans princip var att aldrig föreslå någonting om han inte var helt säker på att den andra killen också var bög. Men, han var själv öppen för förslag om någon ville experimentera: hans hand, mun och rumpa var färdig att ta emot vilken kuk som helst och om någon ville pröva på att få en kuk upp i rumpan var han mer än villig att stå till tjänst. Detta berättade han efter att vi duschat och alla utom han satt med en handduk om midjan och vem som helst kunde se att många av handdukarna började likna tält. Därför sade Alex att det inte var något att bli generad över och att ståkuk är något av det vackraste som finns och inte borde täckas in med handdukar.

- Nu stiger vi alla upp och lägger handdukarna på bänken. Och visar kompisarna att vi vågar visa kuken även om den står.

Alla tittade generat omkring sig men ingen vågade säga emot så strax stod alla killarna där med kuken stående rakt ut, även jag, och jag tyckte att detta på något sätt kändes befriande att hela gänget var med på noterna. Alex sade att han fortfarande inte föreslår något men sade att han nu kunde stå till tjänst om någon ville göra något med honom. En av killarna, Markus, steg fram och frågade om Alex kunde suga av honom. Alex var genast på knä framför honom och slök hans kuk och började suga intensivt. Markus kunde knappt hållas på benen, han darrade i hela kroppen och inom några sekunder gick det för honom och Alex drack upp varenda droppe som sprutades ner i strupen på honom. Markus vacklade till bänken och satte sig, fortfarande darrande.

- Någon annan?

Två killar steg samtidigt fram och bad att bli runkade. Alex ställde sig emellan dem och tog en kuk i var hand och började gnida. Det tog inte heller mer än några sekunder innan de sprutade ut tjocka strålar sperma över golvet.

- Jag tror att vi inte hinner mera idag, vi får fortsätta nästa gång. Klockan är mycket och vi måste säkert torka av golvet innan nästa klass kommer.

När jag kom hem sa mamma att hon ville tala med mig om en viktig sak. Mina föräldrar hade skiljt sig ett år tidigare så det var bara hon och jag. Hon berättade att hon träffat en trevlig man och undrade vad jag skulle tycka om att eventuellt få en styvpappa. Jag sade att jag var med på vad som helst som gjorde henne lycklig.

- Det är bara ett men, han är änkling och har en son i din ålder så du skulle samtidigt få en bror. Jag blev lite betänksam, jag hade alltid varit enda barnet och man kunde ju inte veta vad för en nörd killen var, men vi kom överens om att bjuda far och son på middag på lördag så vi kunde bekanta oss med varandra. När lördagen kom och det ringde på dörren gick jag och öppnade. Där stod mammas nya vän ... och Alex. Jag såg säkert lika häpen ut som han och när de började presentera oss för varandra kunde vi säga att vi gick i samma klass och alltså redan kände varandra. Alex pappa var även han genomsympatisk och när de gått sade jag åt mamma att jag inte hade något emot att bli familj med honom och Alex. Jag berättade åt mamma att han visserligen var bög men att det inte var något problem. Hon frågade om jag också gillar killar och jag svarade att jag föredrar tjejer men... ”Tonårskillar!” sa hon och himlade med ögonen och sedan diskuterade vi inte saken vidare.

Så gick det som det gick, dom gifte sig och Alex och jag var bröder. När vi berättade om det i skolan kunde man känna avundsjukan sväva i rummet och Markus såg ut som ett åskmoln. Jag hade mina aningar men tog honom ändå avsides och frågade varför han var så arg. Han berättade att Alex och han sällskapat sedan avsugningen i skolan men att han inte ville att alla skulle veta det trots att Alex var inne på en öppnare linje. Jag sade att jag var Alex bror och att Markus var hans pojkvän och att det ena inte var något hinder för det andra. Dessutom sade jag att det gick rykten i skolan om ert förhållande och att det inte fanns någon orsak att inte sällskapa öppet. Saken är intressant bara om man smusslar och bögpar inte är någonting som någon bryr sig om idag. Han lovade tala med Alex om saken och sade att han inte längre var arg på mig.

På kvällen när jag träffade Alex kastade han sig om halsen på mig och sade att han inte kunde tänka sig en bättre bror. Jag frågade vad han menade och han sa att Markus nu beslutit sig att komma ut ur skåpet och att det var jag som fått honom att fatta beslutet. Han kysste mig på munnen och jag protesterade inte trots att jag tyckte att det var rätt konstigt. När han insåg vad han gjort frågade han om jag inte ville bli kysst men jag sade att det var okej om han kände för att kyssa mig. Då kysste han mig igen och sade att han var överlycklig att ha en sådan bror.

Då det blev dags att flytta ihop beslöts det att mamma och jag flyttar in hos dem. Deras lägenhet var visserligen inte stor men hade ett bättre läge. Eftersom det bara fanns två sovrum flyttade jag in hos Alex och då hans rum var rätt litet fanns det inte plats för två sängar. Hans säng var dock ganska bred och vi rymdes bra båda i den. Jag hade hela mitt liv sovit i pyjamas men Alex frågade om jag frös och föreslog att jag skulle prova på att sova naken som han alltid gjort. Jag märkte efter en natt att han hade alldeles rätt, det fanns inget behov av kläder på natten. Vi hade varsitt täcke och gick på kvällen till sängs på varsin sida och låg med ryggarna mot varandra. På morgonen däremot hittade jag i allmänhet Alex under mitt täcke med magen mot min rygg och hans halvstyva kuk upp längs min stjärtskåra. Första gången det hände bad han om ursäkt och förklarade att han gjort det i sömnen men jag insåg snart att han gjorde det helt med avsikt. Många morgnar var vi dessutom hopklistrade av resultatet av någon våt dröm han haft och då var han ännu mer generad. Jag hade dock ingenting emot denna närhet, jag insåg hur ensam jag varit tidigare och till slut sade jag att vi inte längre behövde två täcken och att han väl kunde lägga sig tätt intill mig redan på kvällen eftersom han var min älskade bror. Då gav han mig den hetaste kyss jag någonsin fått och hans tunga gled in mellan mina läppar.

Alex och Markus var nu öppet ett par och alla tyckte att dom var det sötaste gaypar som fanns där dom gick omkring hand i hand och ibland kysstes utan att bry sig om ifall någon tittade på. Markus sade att han också såg mig som sin bror eller kanske egentligen som sin svåger. Han sade att det var underbart att inte längre behöva älska Alex i smyg.

En eftermiddag när jag kom hem tidigare än vanligt och öppnade dörren till vårt rum hittade jag Markus liggande naken på rygg på sängen med benen på Alex axlar och Alex knullade honom i rumpan med hårda stötar. Jag hejdade mig och skulle just stänga dörren när Alex ropade i takt med stötarna:

- Nej. Kom. In. Om. Det. Inte. Stör. Dig. Att. Vi. Knullar. Du. Stör. Inte. Oss.

Markus låg med slutna ögon och utstötte oartikulerade läten i takt med knullandet och han verkade inte ha noterat att jag kommit in i rummet. Jag hade förstås aldrig sett två killar knulla (heterosex hade jag inte sett annat än på internets porrsidor) och jag måste erkänna att jag blev rätt kåt av att sitta där och titta på dem. När Alex sprutat i Markus anal klättrade han upp på sängen och satte sig grensle över honom och lät Markus hårda kuk glida in i stjärten. Sedan började han rida först långsamt men snart ökade han takten så att sängen knakade i fogarna. Markus lät fortfarande som en vettvilling och snart hade han också tömt sin saft i Alex rumpa. Killarna försvann ut i badrummet för att duscha och jag slank in på toa och runkade, aldrig tidigare hade jag runkat utan att fantisera om tjejer, istället såg jag framför mig Alex stora kuk åka av och an i Markus rumpa och orgasmen jag fick var kanske den bästa jag nånsin fått. Jag började tvivla på att jag var 100% hetero...

Så en dag kom plötsligt katastrofen: Markus pappa hade fått ett nytt jobb någonstans i andra ändan av landet och familjen flyttade dit. Alex var olycklig och jag visste inte hur jag kunde trösta honom. Ett ögonblick övervägde jag att föreslå att han kunde knulla med mig nu när Markus var borta, men det var tydligt att han saknade Markus mer än bara någon att knulla med. Jag var dessutom fortfarande osäker om jag faktiskt ville ha sex med min nya bror. På något sätt var det frestande att prova på rumpknull för jag kom ihåg hur dom båda uppenbart njutit av det, men...

Några månader efter att Markus flyttat bort var gymnasiet avklarat för vår del och på hösten flyttade vi till storstaden för studier. Jag började studera ekonomi och Alex konsthistoria. Alex var fortfarande deprimerad och hade inget intresse att skaffa sig en ny pojkvän medan jag nu hade en flickvän, Lena, som jag samarbetade med i vissa studiegrupper. Det var inte frågan om någon glödande kärlek, vi var närmast kompisar, men det var praktiskt att ”sällskapa” då man alltid hade någon till hands när man var kåt och ville knulla och Lena var kåt nästan ännu oftare än jag och hon åt P-piller så vi behövde inte ens använda kondom. Alex och jag delade på ett litet studentrum på campus och jag såg alltid till att han inte var där när vi hade sex; mig skulle det inte ha stört att knulla när han tittade på, men jag antog att Lena föredrog att göra det utan publik. En eftermiddag då jag kom ut ur badrummet efter att ha sköljt Lenas fittsafter från kuken och hon fortfarande låg och pillade sig där nere öppnades plötsligt dörren och Alex stormade in i rummet.

- Ursäkta att jag stör, men ni kan inte ana vad som hände nyss. Jag blev nästan överkörd av en kille på cykel och gissa vem det var!

Han drog in en kille, klädd i T-shirt och korta tajta cykelshorts, i rummet. Det var Markus. Alex kastade av sig alla kläder och slet av Markus shorts. Markus drog av sig T-shirten, lutade sig framåt över sängen och Alex körde kuken in i hans rumpa med en enda hård stöt. Jag hade ju sett dem knulla otaliga gånger men Lena såg häpen ut, detta var tydligen något hon aldrig sett förut. Alex knullade med hårda stötar medan Markus, som tidigare, stönade högt för varje stöt. Hela situationen var på något sätt så overklig, killarna knullade, jag stod där och såg på, med kuken åter stenhård, medan Lena låg naken på sängen med fingrarna djupt inne i fittan. Jag drog upp henne ur sängen och ställde henne bredvid Markus. Hon fattade vad som skulle ske och lutade sig framåt och jag körde in kuken i hennes fitta bakifrån och började knulla i takt med Alex. Han ökade takten och jag kunde nästan inte hänga med, men så gick det för honom och han stod där och skakade med kuken djupt inne medan han tömde sig i Markus pojkfitta. Jag juckade ännu ett tag innan jag också kom och ökade mängden av sperma i Lenas våta mus. Killarna försvann ut i badrummet och det lät som att de drog ett varv till där i duschen medan Lena och jag låg och flämtade på sängen. Lena kysste mig och sade:

- Det där var otroligt, du måste knulla mig bakifrån oftare. Jag har aldrig fått en sådan serie orgasmer förut. Har du själv blivit knullad någon gång? Alex har en otroligt fin kuk...

- Nej, jag har ibland tänkt att jag borde prova på det, men jag har inte riktigt vågat... Har du själv legat med en tjej?

- Nej, jag skulle gärna göra det men har inte hittat någon tjej att göra det med. Skulle du ha något emot om jag skulle hitta någon och hoppa i säng med henne.

- Nej, naturligtvis inte...

Jag började fantisera om en trekant med två tjejer, med det berättade jag inte för henne...

Alex var åter lycklig då han fått tillbaka sin älskade Markus. En dag kom dom och berättade att dom hittat en trivsam krog i grannskapet där regnbågsfolket brukade samlas. Det var egentligen bara en vanlig pub men den hade en jukebox och ett litet dansgolv i ett hörn och där såg man alla sorters par dansa. Mest var det tjejpar men ibland också killar och emellanåt kunde man se att vissa av tjejerna egentligen inte var tjejer...

Vi började besöka stället regelbundet och blev där bekanta med ett syskonpar, Niklas och Anita. Niklas var en trevlig prick och han fattade genast tycke för mig av någon orsak och han ville alltid sitta bredvid mig i soffan. Han hade otroligt tajta jeans där man tydligt kunde se konturerna av något stort. Han brukade ta min hand och lägga den dit, och det verkade som om hans kuk var hård konstant. Han satte ofta sin hand på mitt knä och började smeka insidan av mitt lår men jag stoppade honom alltid innan han kom ända upp till skrevet. Jag blev nämligen alltid hård av hans behandling, men jag ville inte att han skulle märka det. Jag var fortfarande inte säker på om jag ville leka bög, och om jag skulle göra det skulle det nog vara med Alex.

Niklas syster Anita var däremot bara intresserad av Lena, som såg omåttligt förvånad ut när Anita drog henne upp på dansgolvet första gången och där började smeka henne mellan benen. Hon förde då sin hand in under Anitas väldigt korta kjol och, som hon senare berättade mig, inte kunde tro att det var sant men Anita hade ingenting under kjolen och var dessutom helt slätrakad där nere. Lena hade tidigare sällan varit klädd i kjol, hon hade i allmänhet jeans, men nu började hon gå omkring i korta kjolar och jag tror att hon också slutade använda trosor.

Efter denna kväll blev det plötsligt allt glesare mellan Lenas knullbesök på vårt rum och när jag frågade henne erkände hon att hon nu också sällskapade med Anita. När jag på krogen berättade detta, medan tjejerna åter var på dansgolvet, flinade Niklas och sade att han nog vetat detta en längre tid och att jag också borde skaffa mig någon att vänsterprassla med, dvs honom. Än en gång lovade jag tänka på saken trots att jag inte hade någon tanke på att hoppa i säng med honom.

Hösten hade varit kall och regnig och vi talade ofta om att vi borde resa söderut till sol och värme. Niklas extraknäckte på en resebyrå och sade att han kunde fixa resan till ett bra pris så vi beslöt att Alex, Markus, Lena och jag skulle åka till Teneriffa på en vecka. Niklas hittade ett billigt hotell som var ”gay-friendly” någonstans i utkanten av Puerto de la Cruz och lyckades få flygbiljetter till ett otroligt förmånligt pris om vi betalade hela summan genast. Alex och Markus sa att det inte var något problem och jag hade lite besparingar, men Lena sa att hon inte just då kunde hosta upp en sådan summa, men att det nog skulle ordna sig före avresan. Därför betalade jag också hennes andel vilket tömde mitt bankkonto nästan helt.

När det sedan var bara en vecka kvar till avresan kom Lena till mig och sade att hon var otroligt ledsen, men hon klarade inte längre av att sällskapa med både Anita och mig. Hon sade att hon älskade Anita över allt annat och hoppades att vi kunde vara vänner i alla fall. Jag önskade henne all lycka och försäkrade att vi fortfarande skulle vara vänner.

Problemet var bara resan. Jag höll ju redan på att packa så jag var definitivt på väg. Jag frågade Niklas och han sade att jag knappast kunde få några pengar tillbaka för Lenas biljetter. Detta var kritiskt, hur kunde jag vara en vecka på Teneriffa utan reskassa? Niklas sade att det vore bäst om jag kunde hitta någon istället för Lena, men hur skulle jag göra det?

Jag satt hemma på kvällen och försöktee hitta en lösning på problemet när telefonen ringde. Det var Alex.

- Hej, vi är här hos Niklas och han har ett förslag om du går med på vissa villkor.

- Jag har nog inget val, berätta.

- Han kunde komma istället för Lena, men han undrar om du kunde spela rollen av hans pojkvän så att det skulle se ut som om ni två var ett par. Tror du att du kunde göra det?

- Jag tänker inte knulla med honom men i övrigt går jag med på nästan vad som helst.

- Du behöver inte göra något du inte vill, men han hoppas att du inte har något emot att ni kan gå hand i hand och eventuellt också kyssas ute bland folk. Dessutom önskar han att du låter honom bestämma vad du har på dig. Han skulle då betala åt dig hela Lenas andel.

- Hälsa honom att jag går med på allt.

- Bra, jag kommer om en stund med lite kläder åt dig.

En timme senare kom han bärande på en väska. Överst var ett par av Niklas tajtaste jeans. Det var nätt och jämnt att jag fick fast knappen i midjan och när jag knäppte knapparna i gylfen visade det sig att det inte fanns något knapphål för den nedersta knappen som alltså måste lämnas öppen. Den var dessutom polerad så att den glänste och ingen kunde undgå att lägga märke till den.

Därefter hittade jag i väskan tre par shorts. Ett av dem var rosa till färgen och såg ut att vara för ett litet barn, men när jag provade visade det sig at det var av mycket töjbart material och därför avslöjade storleken på allt som fanns innanför. Nästa shorts var lika tajta men vita och så tunna att de var nästan genomskinliga. Slutligen fanns där till väldigt korta shorts kapade jeans av samma storlek som jag nyss provat, även dessa utan knapphålet ifråga.

I väskan fanns sedan en packe T-shirts, alla med antingen regnbågsmotiv, någonting om Pride eller med rosa trianglar. Vem som helst iförd en sådan kunde bli identifierad som bög på en kilometers avstånd. Sedan hittade jag en påse med minimala g-strings. I påsen fanns också en lapp där Niklas skrivit att jag inte behövde använda dem, själv tänkte han inte på resan använda kallingar alls. Badbyxor fanns där också, två stycken, knallröda och ljusblå. Båda var minimala med bara en smal sträng mellan skinkorna. Slutligen hittade jag en påse innehållande pluggar att ha i rumpan samt ringar och remmar att ha runt kukroten och en tub KY. Jag tittade på Alex och skakade på huvudet.

- Så det är meningen att jag ska använda också de här? Är det här nu allt eller har han ännu några önskemål?

- Ja, det är faktiskt en sak till, men du behöver inte göra det om du inte vill. Han hoppas att du är slätrakad när vi kommer dit.

- Jag har inga planer på att odla skägg...

- Nej, Nej, slätrakad där nere. Runt kuken och mellan benen.

- Okej, det kan jag väl göra, men jag har inga planer på att låta honom tafsa mig mellan benen.

- Du känner inte Niklas, med honom vet man aldrig...

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.