Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/12, 2023 kl. 11:08, av Qu-ken

Resan

Del 2 av 6 i serien Alex

Så kom då dagen vi skulle resa. När Alex och jag kom till flygfältet var Niklas och Markus redan där. Jag hade inte varit i kontakt med Niklas sedan vi senast sågs på krogen så han visste inte hur jag tagit hans villkor så jag beslöt att skrämma honom en aning. När han såg oss komma märkte jag att han kollade in min T-shirt och jeansen med den blanka knappen i gylfen och jag märkte att han såg orolig ut när han såg min bistra min. Jag gick fram och spände ögonen i honom och han såg nästan rädd ut. Då kunde jag inte hålla mig längre utan jag sken upp, slog ena armen om hans hals och kysste honom på munnen medan jag med andra handen klämde på hans kuk. Han såg lättad ut och gav mig en stor kram och jag kände hur hans tunga trängde in mellan mina läppar. Min hand var fortfarande där nere och det tycktes mig att hade en ring runt kukroten, något han inte haft de gånger han på krogen fört min hand dit. Han märkte att jag fingrade på ringen och blinkade.

- Ja, det är en ring av stål, få se om det jag planerat lyckas.

Jag förstod ingenting men förklaringen kom när vi skulle gå genom säkerhetskontrollen. När Niklas gick genom metalldetektorn började den tjuta och en ung säkerhetsvakt kom och frågade om han hade något i fickorna. När också den manuella metalldetektorn gav utslag nedanför midjan visades han till ett bås för kroppsvisitation. Alex förklarade vad som hänt.

- Det där gjorde han med avsikt. Han ville visa kuken åt den där killen.

Mycket riktigt, efter ett ögonblick kom Niklas glädjestrålande ut, följd av vakten som var högröd i ansiktet. Han sade något åt sin kollega, jag hörde inte vad det var, men förstod vad det rörde sig om när vakten under disken tog fram en lång och tjock gummibatong och kollegan skakade på huvudet och gav Niklas en lång blick.

På planet hade Niklas förstås sett till att vi satt bredvid varandra och han satte genast sin hand på mitt knä och förde den uppåt som så många gånger hemma på krogen och jag kände att det började bli trångt i byxorna. Nu hindrade jag inte längre honom att komma ända fram och snart hade han ett finger på väg in i gylfen vid den blanka knappen. När han märkte att jag inte hade någonting under, gav han mig en kyss på kinden och viskade i mitt öra.

- Bart under är underbart.

Jag tyckte att jag också måste göra något så jag satte handen på hans hårda kuk och smekte den försiktigt. Detta var första gången jag själv förde handen dit och han suckade.

- Herregud, vad jag älskar dig. Du vet inte hur lycklig du har gjort mig när du lovade spela den här rollen. Om jag bara kunde få dig att älska mig på riktigt...

- Jag tycker mycket om dig, men älska är nog ett lite väl starkt ord...

- Kanske den här veckan kommer att få dig på andra tankar...

- Jag tror inte...

- Tyst, man skall aldrig säga aldrig.

Vi satt där och smekte varandras kukar under hela flygresan. Aldrig hade jag haft kuken så hård i sex timmar tidigare och jag började undra hur detta skulle sluta. Jag lyckades i alla fall hålla in och inte spruta dom tajta jeansen fulla med sperma.

Hotellet låg en bra bit utanför stan och det tog oss en god stund att komma dit. Det hette ”Rainbow Twins” och var tydligen inte bara ”Gay-friendly” som Niklas sagt utan ett 100% böghotell. I receptionen träffade vi ägarna som faktiskt var tvillingar; två identiska killar i 20-årsåldern, hemma från England. Dom var klädda i helvitt: vit skjorta med en regnbåge på bröstfickan, minimala tajta shorts, vita knästrumpor och vita skor. Dom presenterade sig som Lee och Roy vilket fick Niklas att skratta.

- Lee for left and Roy for right. Do you keep them always that way?

Killarna flinade och nickade och jag förstod ingenting.

Dom gav oss nycklarna till två rum och nyckeln till dörren mellan dem. Dom sade att receptionen och ytterdörren stänger klockan 23 och om man är ute efter det, måste man ta nyckeln med. Vidare sade dom att det fanns toa på rummet men duschrummet var i ändan på korridoren. Det var dessutom unisex ifall hotellet hade kvinnliga gäster, men det verkade som om detta inte hände så ofta. Jag undrade hur Lena skulle ha trivts med att duscha här omgiven av bögar.

När vi började gå mot rummen frågade jag Niklas.

- Vad menade du med det där om höger och vänster?

- Det finns ännu vissa saker du måste lära dig innan du kan bli en riktig bög. När man möter en kille kastar man alltid automatiskt en snabb blick ner mot hans kuk för att se om där syns något intressant, det är helt enkelt en reflex, inget man tänker på. Hade du gjort det skulle du ha noterat att Roy hade kuken till höger och Lee till vänster. Ett bra sätt att skilja på två identiska tvillingar som dessa.

När vi kom till rummen visade det sig att där naturligtvis bara fanns dubbelsängar och jag blev lite nervös vid tanken på att dela säng med otroligt kåta Niklas, men Alex sade att han och jag skulle ha det ena rummet och Markus och Niklas det andra, och alla tycktes vara nöjda med detta.

Klockan var redan rätt mycket och efter en öl från minibaren på terrassen beslöt vi oss att gå till sängs. Det var en tid sedan vi sovit ihop och jag njöt där under täcket tätt intill Alex varma kropp.

- Tack för att du ordnade det så här men hur vågar du låta din pojkvän sova med Niklas? Hur vet du att dom inte...

- ... knullar, det gör dom garanterat. Markus och jag har varit knullkompisar med Niklas redan en tid. Du har kanske märkt att han har en rejäl kuk som aldrig blir helt slak. Han kunde här knulla oss alla tre halvt fördärvade och fortfarande vara hård som ett spett. I själva verket, kvällen vi var hos honom och diskuterade din klädsel för resan blev killarna så kåta vid tanken på dig i dom små badbrallorna att det slutade med en trekant på hans säng.

- Det är ju strålande. Jag är alltså här nu med tre killar som bara väntar på att få köra kuken upp i min rumpa.

- Ingen kommer att göra dig något du inte vill. Men för din egen skull vore det bra om du lät någon av oss knulla dig för jag tror att du skulle tycka om det. Just nu vet du helt enkelt inte vad du går miste om.

- Någon av er säger du. Det skulle ju i så fall vara du, men jag vet inte...

- Jag har redan länge haft en känsla att du skulle vilja men inte vågar...

- Kanske det, men jag är fortfarande osäker. Nu är det bäst att vi sover. Godnatt.

Jag vände ryggen mot honom och han lade sig i den ställning vi brukat sova i. Med magen mot min rygg och den halvstyva kuken upp mellan mina skinkor. Vi hade ju sovit såhär i åratal, men för första gången kände jag hur min kuk började stå...

Jag hade nästan somnat då det plötsligt började höras ljud från grannrummet och det kunde bara betyda en sak. Niklas hade tryckt in sin kolossala kuk i Markus stjärt och knullade honom med hårda stötar. Sängen knarrade och båda killarna stönade högt. Alex hörde tydligen också vad som var på gång för kuken i min stjärtskåra var inte längre bara halvstyv. Han började röra på sig otroligt och jag insåg att det bara var en tidsfråga innan han skulle lämna mig ensam för en trekant med dom andra. Jag ville absolut inte att han skulle gå så det fanns bara en sak att göra. Jag vände på huvudet och viskade över axeln.

- Knulla mig nu.

- Vill du? Säkert?

- Ja, men kom ihåg att ingen varit där förr...

Han klev upp, lyfte upp mig och vände mig tvärs över sängen på alla fyra. Han justerade mina ben så att ingången till min pojkfitta var på samma höjd som hans kuk. Han plockade fram en tub och jag kände hur en klick av något svalt sprutades in i baken. Sedan tyckte han långsamt in ett finger och började dra det av och an. Det kändes faktiskt inte så tokigt, efter ett tag gjorde han det samma med två fingrar och sedan tre.

- Slappna av, nu kommer jag in.

Han satte ollonet mot mitt nu ganska hala hål och började försiktigt trycka in kuken i mig. Först gjorde det lite ont men det gick snabbt över. Oändligt långsamt körde han in kuken, millimeter efter millimeter, det tog säkert en halv minut innan jag kände hans testiklar dunsa mot mina. Känslan var obeskrivlig och jag ångrade att jag inte låtit honom göra detta för länge sen. Han drog långsamt ut den tills bara ollonet var inne och sedan började han lika långsamt trycka in den igen. Jag var helt i sjunde himlen och just när jag tänkte att inget kunde vara mer underbart, tryckte han in kuken i botten med en liten stöt och någonting inne i mig exploderade. Det var som en blixt från en klar himmel, det var som en orgasm men ändå inte...

- AAAAAAH!!!! Vad var det? Herregud vad ljuvligt!!

- Det var din prostata...

- Gör det igen!!!

- Ja, många gånger...

Han fortsatte att knulla mig på samma sätt, långsamt ut, långsamt in, liten stöt, AAAAAH!!!! Jag såg solar och månar och var halvt medvetslös av njutning när jag plötsligt märkte att något var på kommande trots att ingen så mycket som snuddat vid min egen kuk.

- Alex! Det går... Jag kommer... AAAH!

Han förstod vad som höll på att ske så han ryckte kuken ur mig, vräkte mig på rygg och sekunden innan jag smällde av hade min kuk försvunnit i hans gap så allt jag sprutade for rakt ner i strupen på honom. Han drack upp var enda droppe och när kuken började slakna sög han intensivt på den tills den åter var stenhård. Jag bara låg där och flämtade, men Alex var ännu inte färdig. Han greppade mina vrister och vek mig dubbel så att mina fötter var nästan vid mitt huvud. Sedan körde kan kuken tillbaka i mitt hala hål och började åter knulla. Nu var det inte längre fråga om långsamma drag och små stötar utan han bankade på med hård kraft. Han råknullade mig hårt i kanske tio minuter innan jag till slut kände hur sperma flödade in i min rumpfitta. Sedan kollapsade han bredvid mig på sängen.

- Vad gillade du det?

Jag gav honom en het kyss innan jag svarade.

- Varför har du inte gjort det här åt mig tidigare?

- Du ville ju inte...

- Nej, kanske det, men du borde ha övertalat eller våldtagit mig redan då vi var femton år...

- Du vet att det är mot mina principer att göra det...

- Ja, men, Herregud, jag kunde ha fått det här varje dag i åratal...

Just då märkte jag att vi inte var ensamma i rummet. Bredvid sängen stod Niklas med den hårda kuken fortfarande blank av glidsalva, och Markus med sperma rinnande nedför benen. Jag hade ju inte varit särskilt tystlåten när Alex knullade mig, så det är klart att de kommit för att se vad som stod på. Hur länge de varit där hade jag ingen aning om. Jag särade på benen där jag låg och höll mig i knävecken.

- Niklas, nu är det din tur.

- Men jag lovade... Vi kom ju överens om att jag inte...

- Jag hade fel. Jag har aldrig haft mer fel i mitt liv. Nu måste jag få känna den där i mig.

Jag behövde inte be honom två gånger. Han lyfte upp mina ben på sina axlar och körde in den gigantiska kuken i mig och började jucka, först lätt men ökade sedan takten till ett otroligt tempo. När han slutligen fyllt på med mera sperma i mig var min rumpa redan ganska öm.

- Markus, jag är rädd att jag inte klarar av flera kukar idag...

- Det gör inget, jag kommer på istället.

Han klättrade upp på sängen och satte sig grensle över mig och lät min hårda kuk glida in i sin fortfarande hala pojkfitta. Sedan började han rida mig med slutna ögon och händerna på nacken medan hans kuk gungade upp och ner i takt med ritten. Då han ridit en stund kände jag att orgasmen åter var på väg och öppnade mun en för att säga det men just då sprutade han helt utan förvarning en tjock stråle sperma rakt in i mitt öppna gap. Den for i fel strupe och jag började hosta och märkte knappt att han fortsatte spruta stråle efter stråle från den gungade kuken som träffade mig både här och där. Jag hade också kommit i hans rumpa och när allt var över var jag helt täckt av hans sperma. Mina ögon hade också fått en fullträff och jag kunde knappt se något. Jag insåg att det var dags för dusch och i mitt fortfarande omtöcknade tillstånd vacklade jag ut i korridoren utan att tänka på att jag var spritt naken med floder av sperma på ansikte, mage och bröst, och utan handduk och tvål. När jag kom till ändan av korridoren märkte jag till min fasa att jag gått åt fel håll, jag var inte vid duschrummet utan i receptionen. Där höll tvillingarnas just på att stänga för kvällen.

- Ursäkta, jag tycks ha gått fel.

- Inget problem, kvällen tycks ha varit givande. Ett ögonblick så hjälper vi dig.

Den ena tvillingen tog min hand och ledde mig åt rätt håll.

- Tack, ...

Jag kunde fortfarande inte se något så, utan att tänka på att han antagligen tyckte att jag var närgången, kände jag efter vem det var. Kuken var till vänster, det har alltså Lee...

- Tack, Lee...

I duschrummet vred Lee på vattnet och bad mig vänta ett ögonblick under duschen. När han kom tillbaka var han naken och hade med sig flaskor med schampo och tvål. Han tvättade först mitt hår och sedan resten av kroppen. När han hunnit ungefär till midjan kom Roy, likaså naken och började tvätta min rygg. Hela tiden rann det sperma ur stjärten på mig och Roy sköljde ur den med kallt vatten. Det kändes skönt och svalkande i den något överhettade rumpan. Lee tvättade omsorgsfullt min kuk och kollade om den var ren genom att suga på den. När jag var tvättad gav de mig en handduk och medan jag torkade mig tittade jag på dem när de duschade.

- Hur kan man skilja på er nu när ni inte pekar åt olika håll?

- Enkelt, Roy har ett födelsemärke mellan benen. Se här.

Roy lyfte på pungen och där fanns faktiskt en brun fläck bakom den.

- Det ska jag komma ihåg nästa gång jag ser er båda nakna.

Jag tackade för hjälpen och gick tillbaka till rummet. Där hade Niklas tydligen just knullat Alex för dom var på toa och sköljde kukar och rumpor med bidé-duschen. När det sedan var dags att åter gå till sängs fick jag en idé.

- Jag tror att vi byter nu. Alex kan sova med sin pojkvän och jag med min.

Niklas kastade sig om halsen på mig.

- Menar du allvar? Får jag sova med dig? Är jag faktiskt din pojkvän nu?

- Ja, om du vill. Jag har tänkt på vad du sade på planet. Jag spelar inte längre rollen, jag tror faktiskt att jag älskar dig på riktigt. Åtminstone älskar jag den här.

Jag gick ner på knä och kysste honom på ollonet. 

Godnatt!

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.