Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/1 kl. 10:09, av LX

Chronicles of Lena

Del 1 av 6 i serien Milftoon

En spinoff på Lydig studentska serien som också finns här på bubblan. Så den bör läsas först egentligen. Innehåller ganska grov porrig sex, hårda tag och omvända åldersskillnader, alltså några år äldre tjej i 20-årsåldern mot ungdomar.

Chronicles of Lena

Inledning
Harald och än mer Lena insåg att dom nog hade gjort ett misstag när dom skickat Tina till Jojje som plåster på såren. Han hörde inte av sig. Han svarade inte på sms och inte på e-mail nej, inte ens på mobilen. Veckorna gick.

Vintern skred ju vidare förstås under tiden och Lena hade det oförskämt bra med en mer lyssnande pojkvän. Det kändes ganska stabilt och seriöst och Harald verkade äntligen till slut att ha upphört ta henne för given. Inget att klaga på. Det var faktiskt ganska idealt och underbart på många sätt. Han körde dessutom porsche. Var det kärlek, dock? Tja, kanske lite. Någon form av värme åtminstone. 

De hade båda hittat bra jobb. Lena på en tvättmedelsfabrik där hon laborerade som kemist och Harald på sjukhuset som läkaraspirant. Pengar strömmade in. Studielån började betalas av. Sparkonton öppnades och fonder investerades i. De reste bort två veckor till medelhavet innan julhelgen och skämde där bort sig själva. Det var väl inte så att de var nykära igen, nej. Men det var definitivt en nystart. Ett ungt framgångsrikt par i början av livet. Ja, för det syntes ju inte utanpå vad dom var... 

Det var härligt helt enkelt och hon var särskilt glad över att återträffa och umgås med sina vänner igen från Haralds sociala umgängeskrets. Så hon borde ju egentligen bara ha glömt allt det där med Jojje och hans gravt porrskadade tonårskompisar. Skulle man kunna tycka. Det skulle man. Men Lena funkade ju inte riktigt så. Fetisher är starka grejer. Det fanns ett växande sug.

I sängen hade Harald gjort försök till att ta henne hårt och dominera när hon så önskade och var på det humöret. Inte så illa alls enligt Lena men han hade ju också sina egna fetisher och önskemål som inte helt synkade med hennes egna. Problemet var att hon helt enkelt inte kände sig så intresserad av att leta upp kåta par i trettioårsåldern på nätet med honom. De gjorde detta några gånger ändå där Harald fick leva ut sina cuckold-fantasier. Men Lena visste att det där inte gav rätt känsla. Det var viktigt för henne. Vad var meningen utan den? Harald sa att han förstod. Eller han påstod sig göra så medan han alltsomoftast ändå fick sin vilja igenom. 

En gång utföll ett sånt möte ganska bra i och för sig. Både kvinnan och mannen som i ett rollspel där Lena låtsats vara en ung prostituerad hade raggat upp henne från gatan. Där hade de efter att ha delat på Lena hetsat Harald iklädd polisuniform att knulla henne på gränsen till våldsamt över en parkerad bil. Så Lena var trots allt något lite mer öppen till såna träffar än förut. Hon sa inte blankt nej utan att fråga hur, vad, var och vem först åtminstone. Att hitta på invecklade rollspelscenarion utvecklades till en komplicerad men ändå också väldigt rolig lek mellan dom.

Harald föreslog visserligen flera gånger att de skulle ringa Laban och Robbe och hon tyckte väl att det var en frestande tanke. Jojje hade inte delat med sig av dom andra killarnas nummer, inte ens Fredriks. Men Harald hade Robbes nummer och hon kunde ju därigenom få kontakt med Fredde via Robbe. Men hon velade. Det skulle såra Jojje ännu mer kanske? Eller var det bara som hon intalade sig själv, Jojje var antagligen nöjd. Vad var det där för en brunett egentligen?...

När hon väl till slut ändå ringde Robbe och fick tag i Fredriks nummer och sen ringde upp honom. Ja, då förklarade Fredrik myndigt för Lena att han hade själv skaffat tjej nuförtiden och inte fick lov. Men hade ändå lite nyheter om saker och ting. Fredde skvallrade att Jojje skulle visst också ha fast flickvän nu men Fredde visste inte så noga hur det låg till i praktiken med det där. Jojje var jävligt diskret med hela den grejen. Dom kan i och för sig ha gjort slut ganska nyligen. Eller bara bråkat. Fredde visste inte. Kände inte till detaljerna eftersom Jojje aldrig ville att han och den nya bruden skulle hänga med dom andra i gänget. Av någon anledning. Han kunde bara säga att Jojje fortfarande var sur på Lena. 

"Jag kommer och knullar på dig om det tar slut med min brud. Okej?", Fredrik hade skrattat och lagt på.

Så Lena ringde några ytterligare försök för att be om ursäkt. Men Jojje svarade inte på mobilen, inte på sms och inte på e-mail och nej, han hörde inte av sig. Det var frustrerande för Lena att behöva tjata om sex på det viset och till sist gav hon upp. Samtidigt så var det nåt med allt det där som gjorde henne än mer intresserad. Lena speglade sig och undrade. Borstade håret. Speglade sig och undrade... 

Harald fick tag i Mickes och Antons nummer också via Robbe och Laban. Dom ville förstås knulla Lena. Tjatade och tjatade. Laban ganska aggressivt. Hon blev frestad det blev hon. 
Anton skulle ju snart ha sin studentfest som han planerat. Han uttryckte sin besvikelse och beklagade sig när hon sa att det nog inte blev nåt med det. Rätt mycket svordomar...

Men hon valde att avvakta för tillfället. Anton kanske var en möjlighet. Det brukade vara skönt. Men Micke utan Fredrik och Jojje att hålla honom i örat, nej. Kanske om Harald var med förstås men då föredrog hon nästan Robbe och Laban egentligen.

Lena tog i vilket fall som helst en paus från allt sånt under resten av julen. De åkte hem till respektive föräldrar och bodde där ett tag. En vecka hos hennes mamma och en vecka hos hans familj i södra delen av landet. Sen firade dom nyår själva med vänner och umgänge tillbaka i stan. Nytt år. Lena köpte en liten bil och bodde mest hemma hos Harald nu. Så det var dags att antingen hyra ut studentlägenheten eller skaffa en ny bostad. Om hon inte ville flytta in helt med pojkvännen och bli sambo då. Men hon valde att avvakta lite till. Så att det inte gick för fort igen. 

Hon hittade nån vecka senare en ny hobby tillsammans med väninnorna och började dansa. Det var egentligen Velmas förslag men varför inte liksom? Hon hade ju alltid tränat och hållit sig i form. Särskilt sen hon köpt en pilatesvideo för flera år sedan. Det hade funkat rätt bra hon hade en fin kropp. Men det var roligare att gå och träna i grupp. Så fick hon nåt att göra ihop med Velma och Linda. Alltså när inte Harald var där som felande länk. Ja, dom kunde prata skit om sina respektive också där helt i fred. Alltid bra. Dansen, gav henne dessutom utlopp för de sexuella frustrationer som hade börjat byggas upp. Tanken fanns redan i bakhuvudet att här kunde hon lära sig lite moves. Om någon skulle ringa och be henne strippa på nån fest till exempel. 

Men ingen ringde. Inte Jojje i alla fall. Det började spela mindre roll efterhand. Hon hade vant sig vid tanken att det nog var kört. Att inte ha hundraprocentigt rätt känsla vad gäller sex. Någonsin mer. En viss nedstämdhet började då trots allt att göra sig påmind. Lena försökte ignorera den. Men skuggan växte och blev längre trots att det sakta började bli ljusare utomhus. 

Harald gjorde förstås sina försök att kompensera. Det var till exempel dom där strandraggarna på Chios under den andra semestern. Sen den där gången på firmafesten på fabriken med en gammal kursare till Lena som dom stötte på inne i ett kopieringsrum. Och förstås, den gången när dom besökte Gubben Grönman som utlovat på sjukhemmet. Men Lena kom fram till att hon behövde något annat. Svårt att definiera. Svårt att sätta fingret på. Men Harald gillade det också. Vad det än var. 

Till sist erkände han i och för sig att han hade svårt att dominera henne och ta henne brutalt på det viset. Tala till henne på det viset. Åtminstone när han var ensam själv med Lena i sängen. Harald förklarade att han inte ville ha det så hela tiden. Skuggan växte igen. Den blev sakta längre mellan dom.

Till sist ringde hon Laban och Robbe. 

Det hade hunnit bli vår redan när så en kväll bredvid hennes stora hög flyttlådor i den nya lägenheten, mobilen surrade till. Med Jojjes sneda hånleende smiley på. Skulle hon svara?...

------------

1. Telefonsamtal i natten

"Nej, det gör inget längre gullet. Jag har varit upptagen bara. Plugget och lite jobb kring garaget och den där storpattade bruden ni skickade.", Jojje skrattade till. Han höll på med nåt kanske meckade med mopeden samtidigt i bakgrunden medan han pratade i mobilen. 
"Helt säkert. Ingen fara jag blev lite snopen bara. Brunett? Jo, det var hon hurså? Har du lust att hänga eller? Robbe sa att du ringt och tjatat om att få ett hårt knull.", flinet kunde anas. 
"Nej, alltså hon drog till Norrland hon hade fått jobb där sa hon. Nåt med IT, jag vet inte. Du förresten kan du låna mig 1000 spänn, behöver måla om moppen vet du? Schysst, tack Lena."

Han fortsatte att förklara allt han tänkte göra med henne och Lena blundade förnedrat med lätt rosiga kinder. Det var visserligen bland det hårdaste förslagen hon hört hittills. Eller snarare en lång serie av förslag. Skulle man ens...Men hon förstod att han ställde ett villkor nu. Så hon tackade ja. Kanske något förhastat i stunden.

"Då ses vi på fredag då. Klä dig slampigt och porrigt. Du vet ju. Ja, man ser fram emot det jag har saknat dig faktiskt. Lessen att jag inte hört av mig och sådär. Javisst. Okej... Glöm inte tusen spänn? 

Man kunde nästan ana ett revenge-fuck i baktankarna på den snart 18-årige odågan Jojje. Fast vid det här laget så kunde hon nog gått med på nästan vadsomhelst. En värme började stiga i bröstet. En bekant känsla mellan låren. Hon ringde Harald därnäst.

***

Jojje grenslade moppen och nickade mot kompisen som just höll på att bli färdig med sin i andra hörnan av Fredriks garage. Båda flinade till ett skratt och gjorde high fives. 

I själva verket så hade ju Tina, dvs Haralds ex stuckit nästan direkt efter en påfrestande natt med slyngeln Jojje. För henne var det ju mer av ännu ett kul uppdrag. Ja hon var en sån tjej som gick i gång på det. Om än att Harald hade blåljugit inte bara om Jojjes kapacitet i sängen men även hans utseende och åldern. Efter nästan rekord i besvikelse hade hon stuckit därifrån nästa morgon med ett stort långfinger som hejdå, till den snopne Jojje. Men Tina hade inte hört av sig till Harald heller sen dess så det var så det låg till med den grejen. Inte det schysstaste sättet att göra slut på kanske, från Haralds sida då alltså...

Samtidigt så hade Jojje faktiskt känslor för Lena men alla visste också att hon hade gjort sitt val. Det var ingen tvekan om den saken. Bättre att skita i henne och hitta nåt annat annars skulle han bara verka töntig eller nåt. Även om det roade honom att hon försökte ringa igen. Kåta slyna tänkte Jojje. Han hade nog i och för sig kunnat tänka sig att svara men fan inte med den jävla sylten, Harald flåsandes i bakgrunden. Det räckte nu. Dessutom, hade hans farsgubbe börjat tjata om Lena igen. Ja, Jojje var trött på situationen och sa bara att hon dragit utomlands efter tårtincidenten. Mycket upprörd. Då fick gubben lite dåligt samvete och la av. Jojje sa samma sak till Achmed och alla andra kåta idioter som ringde och tjatade och undrade. 

Granngubben ovanför, Grönman hade också hängt på ringklockan i veckor och gnällt. Men, Jojje hittade förstås på nån liknande historia åt honom. Grönman hämtades som tidigare nämnts nån vecka senare till ett sjukhem. Varefter det flyttade in en barnfamilj i hans gamla lägenhet efter grundlig sanering och renovering. Ja, Jojje lovade att hälsa på förstås. Det gjorde han. Men det blev sen aldrig av. 

För första gången i sitt ganska struliga liv trivdes han i skolan däremot. På den garageutbildning han gick. Så han spenderade det mesta av sin tid där. Kompisarna från förra gymnasiet utom Fredde då, tappade han lite kontakten med och även med diverse konstiga människor och drägg som han annars umgicks med. *Det viktigaste är att man har ett jobb.*, Hade Lena sagt till honom. Det kom han ihåg och odågan Jojje lyckades faktiskt skärpa sig lite under det här året.

Å andra sidan gick det som vanligt inte lika bra med tjejer som han tänkte ersätta Lena med. Det gick en del rykten om honom och hans små aktiviteter runt om i kretsarna och det gjorde det svårare än vanligt. Det var ju illa. Men även om han då och då hittade nån tjej så var det överlag en ganska normal, lugn och fin brud. Som dom flesta är förstås. Vilka också gjorde snabbt slut några dagar senare utan större undantag. Efter att ha insett sitt grova misstag. 

Så när tiden gick och ilskan han fortfarande hade inom sig i stora drag runnit över. Tiden läker ju nästan alla sår. Så ringde han till slut upp Lena, då. Hon var ju åtminstone ett otroligt bra knull. Unik. Så mycket fick man ge henne tänkte han. 

***

På fredag, Fredriks tur att ha Lena...

Micke drog sig till slut ur Lenas anal och ställde sig sen klumpigt upp med ett harklande läte. Sen vände han sig och stapplade naken ut ur Freddes garage för att hitta toan längre in i huset. Jojje låg kvar där han låg bredvid henne. Tonårskillen kände mest för att vila en stund och  valde att ligga kvar och titta på hennes nakna kropp där den låg kvar utsträckt över madrassen. Rejält hårt genomknullad. I bakgrunden hade Fredrik och Achmed dragit på sig brallorna igen och börjat mecka med mopederna och pratade om annat under tiden. Tomas hade varit där tidigare under kvällen men hade redan stuckit hem. 

Gymnasiekillen smekte sakta hennes svettblanka rygg med handflatan och över korsryggen för att runda den ena skinkan. Huden där var röd av smiskande handflatsmärken. Sen valde han att  till slut att ta av henne gagbollen så att han kunde fråga henne en sak. Han slängde iväg den över golvet. Men valde att låta hennes armar förbli handklovade mot elementet som dom redan var. Lena frustade till och andades in lättat några djupa andetag och tittade på honom. Det frågande ansiktsuttrycket såg nästan härjat ut, kladdigt och svettigt med rinnande smink. Dom hade knullat henne i timmar.

"Nu fick du så du tålde va?"...Jojje smekte hennes rumpa igen och klämde den. 
"J..ja.", hon lät skärrad. Micke hördes spola från hallen en gång under tiden. 
"Så hur har du haft det? Allt bra med den där Harald, va..."
"Jo, det är fint.", hon tvekade lite medan Jojje fortsatte att smeka hennes rumpa. Sakta fram och tillbaka. Han lyfte handen och vred den för att smeka hennes bröst som plattades ut mot madrassen under henne från sidan med baksidan av handflatan några gånger och sen tillbaka till ner tajta rumpa igen. 
"Du sa att ni hade varit på semester berätta om den grejen?"
"Vill du verkligen höra det?", hon såg Jojje haja till lite. Han hade nog inte menat intima detaljer egentligen men nu nickade han roat. "Ja?"

"Mer än en gång faktiskt. Vi var i Köpenhamn till exempel."
"Lät Cackaldo dig få nåt där då?"
"Mer som ett rollspel. Jag var prostituerad mot ett äldre par och han lekte polis.", hon bet sig i läppen av att Jojje klämde om den ena skinkan igen. Sen fortsatte han att åter mjukt smeka över ryggen och låren. 
"Vad var det för löst folk då.", frågade Jojje roat. Han gillade att hon börjat rodna igen. 
"Svenskar faktiskt på besök precis som vi hade dom varit på teatern."
"Teater fan vad trist."
"Eh, jo."
"Så hur var du klädd?"

"Nya stövlar du vet såna lårhöga. Lack du vet. Kort kjol och så vidare."
"Jag kan tänka mig. Du får ta med dig dom stövlarna nästa gång okej?"
"Visst, absolut."
"Vad var det för ena?"
"Tror dom kände Harald sen innan. Han 47 och hans fru kanske 40.", svarade Lena och tänkte tillbaka. "Dom var fint uppklädda lite som en kontrast mot hur jag var kanske?"
"Fan vad gammalt?"
"Tja, jo lite. Men dom såg bra ut speciellt hon."
"Vad gjorde dom med dig och vad fick du betalt?", Jojje flinade och smekte henne över ryggen igen. 
"Allt dom ville och jag fick monopolpengar. Annars hade det varit olagligt."
"Inte i Köpenhamn?",
"Nej, kanske inte. Du har nog rätt.", Lena rynkade pannan och log. Dom skrattade lite.
"Det var ganska dåligt betalt isåfall."
"Ja.", nickade Lena. 

"Gubben satte på mig bakifrån medan jag fick slicka hans fru. Sen bytade dom. Harald spanade och satt i bilen med en kikare."
"Det kan jag tänka mig att han gjorde.", Jojje slutade le och rynkade näsan. "Jag tror dom gillade att knulla en 20-årig studentska va?"
"Jag är 22 och jobbar faktiskt."
"Vad hände sen då?", frågade Jojje intresserat och särade hennes lår med handen. För att föra in två fingrar i hennes fitta bakifrån. Lena blundade nån sekund och fortsatte sen berätta medan hon mindes tillbaka. 
"Harald kom ut ur bilen med en ficklampa och lyste in för att avbryta precis efter att gubben sprutat i min mun."
"Fy fan."
"Han beordrade oss ut ur bilen och där stod jag på trottoaren i underkläder, typ raffset och dom där stövlarna."
"Haha, riskabelt va?"
"Jo.."
"Men du gillade det."
"Det är intressant med olika platser. Men ja jag var lite rädd också."
"Sen då?"
"Harald som polis då började visitera mig."...hon vätte läpparna och blundade generat när Jojje började knulla henne med två fingrar sakta och lugnt medan hon fortsatte berättelsen. 
"Sen sa tanten att om hon bjöd på en omgång med horan typ så borde han släppa dom två och arrestera mig istället."
"Invecklat scenario?", skakade Jojje på huvudet. 
"Mycket."...Lena flämtade till och andades mer med öppen mun medan Jojje fortsatte att knulla henne skönt med fingrarna. Hon särade på benen mer över madrassen. 
"...och Cackaldo gjorde detta förstås?"
"Eh ja. Han tog mig över motorhuven sen delade han mig med gubben. Batong i...rumpan.", hon slog ner blicken förläget och stönade till igen. 
"Ja, den Cackaldo han förnekar sig inte.", suckade Jojje med en rynka mellan ögonbrynen. 
"H..han knullade mig riktigt hårt faktiskt. För tanten hetsade honom till det. Jojje hade ökat takten...

"Ja, sen efteråt så körde dom iväg i sin bil medan jag blev så att säga arresterad av Harald och vi körde åt vårt håll. Har inte sett dom sen dess.", hon flåsade mer och slutade berätta nu när Jojje fingerknullade henne snabbt och hårt ett tag tills hon ryckte till skälvande i nån sekund eller två när det gick för henne. Han smekte hennes kind efteråt och tryckte dom våta fingrarna mot hennes läppar. Lena sög av dom sakta medan hon sneglade bakåt mot hallen. 

***

Det var bara Micke tillbaka från toabesöket. Han gick runt förbi madrassen för att dra på sig brallorna med några obalanserade småhopp. Men han slängde sig ändå bredvid Lena och lyssnade intresserat. Jojje brydde sig inte så mycket om det. Han hade fått stånd av att höra Lena berätta och ville veta mer.

"Mer då, åkte ni nån annanstans vid senare tillfälle.", Jojje lät lite avundsjuk för det var inte varje år han själv kunde dra iväg nånstans. Särskilt inte utomlands. Han tryckte på Lenas axel så att hon skulle vända sig och lägga sig på rygg vilket hon gjorde. Tonårskillarna tittade på hennes hävande stora bröst och Jojje smekte det ena sakta med pekfingerspetsen över bröstvårtan. Medan Micke drog handen över hennes höft och mage. 

"Ja..", svarade Lena till slut och blundade.", hon hade börjat föra samman låren igen men Jojje fiskade snabbt upp hennes vad med sin fot så att hon fortfarande låg brett särat, och hanklovad ovanför huvudet. 
"Till Grekland det var fint där. Lite mycket fylleri kanske men det var okej.", fortsatte hon.
"Många som ville prata med dig eller?"
"Ja, men Harald gillade nog det."
"Kan jag tänka mig. Kan jag tänka mig.", Jojje suckade och skakade på huvudet igen. Han tog på henne med ett ganska fast grepp över fittan. Hon hade en ansad mörkblond landningsbana idag. Lena spärrade upp ögonen och såg på honom medan han smekte den ganska grovt men bara med handflatan. 
"Träffade ni fler par där då?"
"Det var väl meningen. Men vi hängde lite med ett gäng lokala killar som vi träffade på stranden."
"Du gillar ju stranden."
"Ja...jo."
"...och ser jävligt sexig ut i bikini.", lade Micke till båda tittade intensivt på henne. 
"Tack, fast det var mer en slags baddräkt. Svart och typ väldigt liten. Sån som glider upp i ..."
"Jo jag förstår. Var dom trevliga?", frågade Jojje.
"Jo först, sen lite mer ja du vet när dom typ fattade vad vi var ute efter."
"Hur många?"
"Tre. Dom fick ta mig på hotellrummet hela veckan ut medan Cack...jag menar Harald satt och tittade på."
"Det gillade han säkert.", Jojje böjde sig fram för att lugnt suga kyssande på hennes ena bröst samtidigt som han körde in fingrarna en gång till. Hon nickade och slöt ögonen igen. 

"Hur gamla var dom där grekerna förresten?", frågade Micke och kupade hennes högra bröst med ett ganska grovt klämmande grepp. 
"Typ som jag kanske. Snygga faktiskt.", hon blundade hårt. 
"Alltså du menar väl inte snyggare än oss?"
"Nej nej. Så menar jag inte förstås.", Lena vände huvudet mot Micke medan Jojjes tunga kittlade henne runt i cirklar kring den styva bröstvårtan.
"Ja, lika barn leker bäst.", menade Micke. Jojje flinade åt kommentaren medan han kysste mer över hennes stora runda bröst. 
"Du får ha den baddräkten nästa gång vi är på stranden. Okej?", fortsatte Micke.
"Så klart...om du vill."

"Bra du tillhör oss nu. Eller hur?"
"Absolut.", Lena nickade mot Fredrik som hört och nu stod och torkade sina oljiga händer med en trasa medan han tittade på hennes särade lår rakt framför sig.
"Brukar ni köra era rollspel när ni åker iväg nånstans. Mer diskret kanske när man är borta?", frågade Fredrik och slängde ifrån sig trasan. Han satte sig på knä mellan Lenas ben. Hon tittade upp på honom.
"Nej, men det kan väl hända."
"Så ni träffar gamla par. Gubbar och tanter i tretti-fyrtioårsåldern. Är det alltid så han vill ha det Cackaldo?", frågade Achmed borta från mopederna. Han var inte riktigt klar utan ändrade för tillfället sittställning för att komma åt motorn underifrån medan han meckade.

"Nej, du vet hur det är ibland händer det. Fast vi har också våra fester. En gång i ett kopieringsrum med en gammal kursare från plugget.", svarade hon.
"Som ett rollspel igen?", frågade Fredrik och drog handen över hennes lår medan han drog fram kuken. 
"Nej, inte den gången.", Lenas blå ögon drogs till hans erigerade stake. 
"Vem tillhör du, slyna?", Micke frågade igen och greppade hennes hår. 
"Eran slyna. Absolut!"...hon nickade. Varpå Fredrik plötsligt stötte sig in hårt efter att Jojje flyttat sin hand. 

Hon frustade till ett litet rop och rynkade pannan. Det var tredje gången Fredrik satte på henne. Jojje och Micke hade kanske tagit henne fyra gånger var och Achmed fem under kvällens lopp, Tomas två gånger men han hade som sagt gått hem tidigt. Fredrik dröjde sig kvar med ett flin och drog sig sakta ut. Sen stötte han in igen lika hårt om inte hårdare. Lena kände sina bröst gunga till häftigt och jämrade fram ett stön. Det rasslade om handbojornas kedjor av hennes rörelser.
"Bra du vet vad du har gått med på.", sa Jojje.
"J..ja."
"Nästa gång igen är det Tomas tur. Hans studentfest du vet."
"Jag vet."
"Fast först jag. Detta var Fredriks tur.", sa Jojje.
"Ja.."
"Jag funderade på att hälsa på herr Grönman faktiskt han har flyttat.", fortsatte han.
"Åh? Jaså..", Lena kved till igen av nästa brutalhårda stöt från Fredrik. "Jo men det visste vi, jag har hälsat på en gång redan faktiskt som han ville."
"Jaså? Den lurige gubbjäveln.", Jojje skrattade till. 
"Besök på hemmet av Lena. Det är så man ska ha det när man blir gammal.", menade Fredrik.
"Tack, men det var mest några avsugningar han ville ha och..."

***

Det hördes ett skrammel utanför. En skugga rörde sig över garagefönstret ett ganska litet hönsnätsgallrat hål. Rutan var rätt så dammig eller snarare igenimmad. Jojje kunde ana ett par glasögon och en mörk slickad mittbena dyka upp bakom fönstret igen. Tonårskillen suckade irriterat han fattade att Harald hade trillat från den pall han stod på därutanför och fluktade in på dom. Men Jojje var ändå glad att han slapp ha Harald i samma rum åtminstone. 

Fredrik stötte sig in igen med ett sadistiskt flin mot fönstret. "mm...hon vet."
"Knulla mig!", flämtade Lena till. Men Fredrik valde att sitta stilla och bara sakta dra sig ut igen inför nästa hårda stöt. 

"Så vad hände i kopieringsrummet?", frågade Micke till slut. För han undrade faktiskt. Lena samlade sig en smula. 
"Jag och Harald var på en firmafest på mitt jobb. Vi träffade min gamla kursare som praktiserade. En söt kille som alltid verkat gilla mig och sådär."
"Alla gillar dig."
"Tack men, tja han var mer den blyga typen. Tills Cack...Harald började visa honom bilder från du vet. Våra grejer."
"Är han dum i huvet?"
"Nej, Harald var lite packad och vi hade börjat flörta med den killen. Så han visade lite foton för att han skulle liksom våga ta steget. Jag var okej med det. Som omväxling mot äldre par och sådär."
"Så han fick sätta på dig sin gamla crush i kopieringsrummet sen?", fortsatte Micke.
"Ja, vi gick in där för att hångla. Han tog mig analt över printern. Efteråt tog han en kopia på mina bröst och lämnade till arkivpersonalen nästa morgon antar jag. Han tappade nog respekten för mig helt tror jag..."
"Fy fan.", muttrade Jojje.
"Cackaldo i sitt esse!", skrattade Fredrik och började sätta på Lena i snabbare fast takt istället. Som han alltid brukade ta henne. Lena åmade sig och började nu jucka emot. Samtidigt tog Micke och Jojje henne på brösten.
"Micke vad tänker du göra när det är din tur att ha henne?", frågade Jojje och log snett när ha såg att hon var på väg att komma igen. 
"Har nog inte bestämt mig men fan vad du ska få.", skrattade han fränt och vred om hennes bröstvårta. Lena kved till och stönade ut sin sista orgasm för kvällen. 

***

Lena kom ut från toaletten och hade sin jacka på. Fredrik öppnade garagedörren och släppte ut henne. 
"Ses om några veckor då.", hon vinkade hejdå och började gå ut till Harald som väntade i porschen. 
"Nästa vecka.", menade Jojje.
"Okej. Förstås. Vi ses."...

Jojje såg hur hon hoppade in i sportbilen och pussade Harald på kinden. Sen körde dom iväg med en rivstart och försvann runt hörnet.
"Fy fan..." 
Achmed ställde sig bredvid kompisen och tog fram två cigg. Han räckte den ena till Jojje och tände sin egen. 
"Oroa dig inte mannen. Det där är en idiot bara. Du behöver inte göra nånting bara vänta tills han gjort bort sig."
"Jag fattar det ändå inte."
"Jo, men du får ha lite tålamod. När vi fixat vår verkstad och har företag och pengar som gräs blir det annat ljud i skällan ska du se, mannen.", Achmed tände Jojjes cigg och dom drog några bloss medan dom lutade sig mot garageporten. 
"Porsche är ändå porsche vet du."
"Nej, vafan han är läkare och accepterar hennes grej. Om än att hon måste ställa upp på hans grejer ibland också."
"Läkare kan jag inte bli."
"Spelar ingen roll det är en idiot. Du fixar det."
"Det är ändå för stor åldersskillnad."
"Nu ja. Sen när du fixar stora pengar på vår verkstad så är du runt 20 hon 25 det är ingenting."
"Det är jäkligt lång tid, vet du.", Jojje blåste lite ringar i den kalla luften.
"Det går snabbt. Fram tills dess kan vi knulla henne. Det blir bra. Annars finns det andra brudar", Achmed flinade. 
"Inte lika snygga. Sen jag har väl mina grejer också. Hon är okej med dom."

"Alla har sina grejer...det har dom."

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

sillen

Härligt att Lena är tillbaka!

2/2 kl. 18:24