Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/1 kl. 22:44, av LX

Grönman på dårhuset del 2

Del 3 av 6 i serien Milftoon

andra delen av Jojjes kväll, 22-åriga Lena förgyller Oskar Grönman 67s pensionsdagar.

Gubben Grönman hade lagt sig tillrätta i sjuksängen med ett brett flin i sitt rynkiga men ändå sympatiska äldre ansikte. Det pep medan han tryckte på knapparna för att reglera sängläget och därför försvann varggrinet snabbt av irritation över detta tekniska underverk.

"Satans? Satans skit!", sängen åkte upp och ner med Grönman i den och sedan helt plötsligt med fötterna upp i vädret.
"Jag fixar det. Lugn.", Jojje skakade på huvudet och tog kontrollen.
"Kan man inte få en normal säng? Fyfan!", gubben lugnade ner sig medan ynglingen fick den ner i horisontalt läge igen. Lena gick undertiden runtom och puffade till kuddarna så att han kunde halvsitta.
"Så kanske?", hon gav honom en puss på pannan.
"Jaja. Det blir bra. Det blir väl bra."
"Dåså, vi börjar väl. Jag har inte hela dan okej?", Jojje riktade om kameran medan Lena rätade ryggen och log.

"Godmorgon Oskar. Har han tagit sina mediciner idag?", Lena satte händerna teatraliskt på höfterna.
"Ja, fan allihop.", svarade Grönman buttert men log snart igen när Lena smekte honom över huvudet och putade oroligt med läpparna.
"Det är bra, för Herr Grönman är väldigt sjuk har jag hört."
"Skitsnack!...Eller jo. Jag är mycket sjuk och pervers.", Grönman rättade sig efter manus. Lena glömde sitt däremot. Funderade en stund. Sa inget men böjde sig fram och slöt ögonen för att kyssa de tunna blodlösa läpparna. Snart slirade deras tungor omkring i luften i en ganska porrig kyss. Jojje rynkade pannan men lät det vara. Det var okej som det blev kanske. Hon sneglade porrigt mot hans kamera och fortsatte slicka den gamle mannens tunga. Jojje tänkte att det funkar väl och flinade vasst tillbaka.

Grönman började nu att smeka hennes stora bröst genom uniformen. De fortsatte att sakta och sensuellt hångla medan Lena satte sitt ena latexklädda knä i sängen bredvid honom. De tittade på varandra och hon rätade sig igen för att dra ner blixtlåset till sjuksköterskeuniformen. Helt naken under. Grönman följde handrörelsen med blicken ända ner tills den öppnade sig. Han nickade nöjt med lysande ögon och knäppte händerna bakom huvudet.
"Såja, jag känner mig redan bättre. Ner och ta tempen din kåta slyna."

"Ja, herr Grönman.", Lena drog av sig uniformen och böjde sig fint sakta fram för att plocka fram gubbens svajande viagrastånd. Karakteristiskt sparkade hon klänningen in under sjukhussängen för att inte trampa på den först.

Medan Lena som porrig sjuksköterska sakta började att svälja in Grönmans stora kuk i munhålan och suga hade Jojje ringt upp Harald. Tonårsbusen tog ett mms och skickade det innan Lenas pojkvän hann ringa tillbaka. Jojje tyckte hon var jäkligt fin halvnaken och med de lårhöga latexstövlarna. Han trängde sig förbi men klämde henne på rumpan först innan han gav telefonen till Grönman.
Lena slöt ögonen och fortsatte i lite snabbare takt. Sög till djupt med ett slörpande läte innan hon tittade upp igen.

"Vem fan är det här?", Grönman svarade vresigt. "Lena, ja hon har ett pass med mig idag. Skit i det du?", han rynkade sina buskiga ögonbryn. "Okej okej, manus hit och manus dit. Fan ta er."...gubben lämnade över mobilen till 22-åriga Lena som rodnande tog emot den med en hand kvar hållandes om den välhängde herr Grönmans hårda stake.

"Hej, älskling. Bra, tack.", hon runkade den lätt i handen och tittade mot fönstret medan hon pratade. Jojje under tiden tog på sig en vit lång doktorsrock som han lånat av Micke. Det var egentligen en labbrock som kompisen brukade använda på sina biologilektioner i plugget och vänligt nog snott åt honom. Jojje ställde först kameran på en stol så att hela sängen var i bild.
"Jag, ger Herr Grönman en ...jag tar tempen.", Lena fortsatte svara medan Jojje utklädd till läkare ställde sig bakom Lena och klämde hennes skinkor med händerna.
Lena nickade. "Javisst om du vill så.", ..Lena tog en selfie av sig själv som hon skickade till sin sambo. Jojje gav mobilen fingret bakom henne med ett kaxigt leende och han fick Lena att ställa sig mer bredbent innan sen han körde in den.

Hon stönade till lågt och började sen om Grönmans avsugning medan Jojje först lugnt tog henne bakifrån. Men gubben började snart att flåsa rödkindat aggressivt och tog plötsligt ett hårt tag om Lenas långa hår.
"Sug nu då din kåta hora. Medan den idioten Harald lyssnar hur din riktiga kille knullar dig!", frustade han.
"Riktiga?", hon hann inte avsluta meningen förrän han tryckte ner henne igen. Lena gnällde till ett stön och hulkade något när den gled upp i hennes hals. Jojje rynkade pannan beslutsamt bakom henne och smiskade till henne två gånger innan han började knulla henne hårdare.
"Precis så, Grönman nu ska vi lära henne!"... Jojje fångade henne om midjan och började stöta hårt.

"Vad gör ni? Vad händer!", krävde Haralds skärrade röst i mobilen som Lena nu tappade på sängen. Men han blev för tillfället ignorerad. Jojje stirrade på Lenas jämt solbrända tajta nakna rumpa framför honom medan han knullade på henne våldsamt så att hela sängen gnisslade. Lena stönade alltför högt när Grönman äntligen släppte upp henne för att andas. Saliv rann i slemmiga trådar från den gapande munnen.

"Ja..så. Knulla mig förf...!", hon tystades igen när Grönman ilsket körde upp kuken i hennes kindhåla och fick den att töjas kring hans stora ollon. Lena hann mumla något med stirrande blick innan han sprutade till och sperman blandades i det saliv som bubblade ut och rann ner för hennes haka som en liten fors.

Grönman släppte henne och lutade sig lyckligt tillbaka med bröstkorgen hävandes av andfåddhet. Jojje såg hennes kåta blick över axeln medan han fortsatte ta henne stötvis pumpande bakifrån. Men till sist drog han sig ut häftigt och valde att slänga över henne på rygg. Nu låg hon istället naken bakåtlutad över Grönmans buk medan den 17-årige tonårsodågan tog ett nytt grepp. Han vräkte isär de långa benen och höll i klackarna på latexstövlarna. Sen knullade han den 22-åriga Lena så hårt han kunde ovanpå den hest skrattande Gubben Grönman.

Gubben kvicknade alltså till och pekade åt den märkliga sexpositionen. Men sträckte samtidigt ut händerna för att greppa knådande om hennes dallrande bröst.
"Skönt, din slyna? Va! Sug rent nu!"
"J..ja.", hon började vrida huvudet åt sidan. "Absolut...visst."
Jojje satte på henne brutalt så det var inte helt lätt. Lena lyckades mest stöna mot den innan hon till sist fick in den i munnen. Grönmans viagrastånd hade inte slaknat än medan Lena började om och hon fann en viss rytm efterhand.

"Herregud vad är det som händer?!", Haralds röst hördes igen från mobilen.

Jojje morrade till av ansträngning för att inte komma men lyckades inte helt. Han slet sig nu ut och runkade ut den massiva satsen över Lenas skälvande mage och betraktade sedan flåsande hur sperman rann sakta ner över huden och in den smala navelspringan.

Irriterat över att ha misslyckats igen med att hålla tillbaka så länge som han velat drog han nu upp Lena i armarna och fick henne att vända sig något i ny vinkel. Grönman styrde sen upp henne så att hon hamnade sittandes med ryggen mot honom. Lena stönade till av känslan och lät Grönman sjunka in djupt en gång innan hon började att rida honom med ryggen till. Herr Grönman smekte klämmande över hennes lår och rumpa innan han kupade brösten bakifrån och drog henne snart neråt och bakåt över sig själv. Sedan började han jucka uppåt underifrån. Deras huvuden låg jämnsides i sängen så han började att sticka in tungspetsen i hennes öra och nafsade mot det. Grönman viskade sen något ohörbart i det vilket fick henne att snegla upp bakåt mot honom och föra ner båda händerna för att massera sin egen fitta medan hon knullades liggandes på rygg ovanpå honom. Han fortsatte att viska och stirrade in i hennes något nervösa vackra blå ögon. Till sist skakade hon ut sin orgasm och kroppen hävde sig darrande när det gick för henne. Grönman fortsatte att väsa i hennes öra men knullade henne lite lugnare. Nästan sakta. Under tiden hon föll tillbaka och slappnade av igen. Jojje tittade på under tiden från besöksstolen invid väggen som han trött sjunkit ner i.

Sen hörde han Haralds undrande röst igen från mobilen. Jojje reste sig och sträckte sig för att ta luren och hålla fram den till Lenas flämtande mun. Grönman kopplade ena armen om hennes nacke och började knulla något hårdare. Jojje förvånades samtidigt av att den gamle mannen kunde göra så med två förlamade ben.

"Hej, igen.", Lena hade en frågande stämma medan hon nästan ströps lite bakifrån.
"Åh, Lena tillbaka vad skönt. Men vad är det för ljud jag hör. Är Herr Grönman väldigt sjuk eller?"
"Ja...mycket sjuk!", hon slöt ögonen ansträngt efter en hård juck underifrån.
Grönman tystade henne genom att sticka in två fingrar i hennes mun med en utsmetande rörelse över det överdrivna läppstiftet. Han hade andra handen kramandes över båda hennes stora solbrända bröst fram och tillbaka samtidigt.

"Jamen. Då är det väl tur att du är där då och tar hand om honom.", Haralds stammande röst tydde på att han onanerade friskt i andra sidan mobilen. Lena sög av Grönmans fingrar med slutna ögon och svarade inte på en stund.
"Ja. Jag antar det.", svarade hon och lyssnade på Haralds flämtanden i mobilen medan Grönman började bli mer ryckig i höftrörelserna. Han vrålade till gutturalt en gång och stirrade upp i taket.
"Nu jävlar!", sen gick det för honom. När han var färdig efter några sekunder sjönk han tillbaka ner i kudden igen. Lena gav honom en försiktig puss på kinden och flyttade sig först sittandes sen stående från sängen. Lena gav Jojje en lång blick innan hon försvann naken utom stövlarna in på handikapptoaletten en stund.

"Så när kommer ni på besök nästa gång?", Grönman flinade svettigt med en tacksam min.
"Vet inte har du nåt kul på gång vad brukar du göra annars? Det här stället är lite deprimerande nämligen.", svarade Jojje och drog på sig brallorna. Han slängde Mickes labbrock i en plastpåse.
"Jag vet det är för jävligt. Tja, jag brukar spela boule med grabbarna i parken här. En ny hobby."
"Vad är bull?"
"Boule, din odåga. Ett franskt bollspel med stålkulor så här stora. Man kastar?", Grönman såg förbluffad ut över att Jojje aldrig hört talas om det.
"Ni spelar kula?"
"Skit samma för helvete. Jaja, bara du drar med dig Lena. Det blir kul. Du kan tjäna bra på det."

"Okej.", Jojje hade svårt att ta illa upp. Grönman var en sur gubbe. Men Jojje tyckte att han var underhållande.
"Boule alltså, nästa månad kanske.",
Grönman nickade. "Du har henne som i en liten ask, vet du. Mycket skickligt spelat.", gubben flinade snett.

Jojje log nästan lite förläget för en gångs skull och kliade sig bakom nacken.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.