Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/3 kl. 09:23, av palachuck

Pappa runkar för lilla Minna

Del 2 av 4 i serien Lilla Minna

Pappa Olof skaffar en spionkamera. Nu kan han se dottern Minna onanera utanför verkstan utan att hon vet om det. Det blir en upphetsande smygtitt på smygtittaren, och aldrig har det väl varit skönare att onanera tycker båda två.

”Jag går och pysslar lite i verkstan”, sa Olof till Minna i hammocken.

Dottern låg i skuggan och läste någon ny bok hon lånat på biblioteket när de var inne i Eskilstuna senast.

”Okej”, svarade Minna utan att ta ögonen från boksidorna.

”Det är bara att ropa om det är något.”

”Jag har vad jag behöver, tack så mycket” sa Minna och tog en sipp på saftglasets sugrör.

Olof nickade och promenerade över gräsmattan bort till verkstan som låg längst bort på den stora skogstomten. Jäklar vad varmt det var, Olof strök svetten ur pannan med handloven och torkade på shortsen. Det var skönt att komma in i verkstans skugga, Olof drog genast på fläkten och riktade den åt motorcykeln till.

 

Verkstan var Olofs fristad. Han älskade verkligen att vara här inne, den var hans mancave. Den dunkla atmosfären, affischerna och hyllorna med allt möjligt skräp (som Lena kallade det), stereoanläggningen med de utplacerade högtalarna, tevehörnet där han kunde se fotbollsmatcher ifred, kylskåpet som alltid hade ett par kalla liggande redo. Här fick han hålla på med allt som han tyckte var kul utan att störas av någon. Lena ville definitivt inte vara här, frun hade aldrig gillat hans intressen, och knappast Minna heller även om dottern var lite mer nyfiken på livet.

 

Lena hade tagit bilen hem till Stockholm några dagar, hon skulle göra räkningarna och vattna blommor och sådant där tråk. Det gjorde absolut ingenting att tvingas vara själv på landet, och Minna hade inte heller velat följa med när Lena erbjudit henne att komma med till storstan. Hmm, Olof hade sina aningar om hur det kom sig...

 

Han rullade fram sin ögonsten under taklampan i mitten: en Triumph Bonneville T120 från 1972. Han hade köpt den av gubben Larsson i andra änden av stugområdet för alldeles för lite pengar. Gubben hade märkt att Olof var kunnig, och att Triumphen hamnade hos någon som kunde sin sak var viktigare än att tjäna storkovan. Så det hade blivit affär, och nu stod skönheten här i Olofs verkstad. Det var en del pyssel med den, men det var väl liksom charmen med att ha motorcykel. Amatörer ville ha en färdig hoj som de kunde finåka med på söndagarna – endast ett proffs insåg värdet i att själv ha satt ihop och putsat upp och intill perfektion förfinat sin motorcykel.

 

Olof hade just nu motorn isärplockad och liggande i sina beståndsdelar på ett lakan för en grundlig genomgång. En liten stund sysselsatte han sig med det. Sedan började tankarna vandra iväg åt annat håll. Olof hade nämligen fått annat att fundera på de senaste dagarna som var betydligt mer engagerande. Genast tankarna började vandra så kände han hur det började rycka innanför shortsen. Kåtheten slog klorna i honom, och Olof visste att det inte fanns något annat att göra än att lägga ner motordelarna. Precis som allting annat så krävde Triumphen fullt fokus, annars blev det inte bra.

 

Olof gick istället bort till verktygsbänken och drog ut en låda som var väldigt trög. Ingen kvinna skulle kunna öppna den, även Olof hade lite svårt att få ut den, och det var bra för då fick saker ligga ifred.

I lådan hade han sin stash med porrtidningar. Nu bläddrade han igenom dem tills han hittade en av favoriterna: TEEN TOYS. Han flipprade genom sidorna med tummen, och all blottad hud fick det att rycka än värre i shortsen. Med den lediga handen lirkade han ut kuken bakvägen, genom shortsens ben så att den blev hängande mot låret. Det var skönt att ha ut den genom byxbenet, det blev betydligt trängre för kukskaftet, och Olof gillade när det var trångt.

 

Han la tidningen på bänken och bläddrade fram sidan med ett av favoritrunkobjekten, en blond och outvecklad tjej som såg ung ut. Han var tvungen att pilla lite för att få bladen att lossa från varann eftersom de var hopklibbade. Flickan kunde inte vara speciellt ung, det hade aldrig gått att ha ett riktigt flickebarn med i tidningen av legala skäl, men hon såg extremt ung med sin släta fitta och den totala frånvaron av bröst, endast ett par väldigt styva bröstvårtor stod ut som myggbett på kroppen.

Såå sexig hon var! Olof tog ett stadigt grepp om kuken och drog några tag. Det glimmade av kåtsaft på ollontoppen som lyste mörkröd. Men det var inte dags ännu.

 

Ur lådan plockade han ännu en sak, en rätt ny leksak som han skaffat på Clas Ohlson medan Minna varit på biblioteket: en liten videoskärm. Med tummen klickade han igång den och la den i fördjupningen på verktygsbänken så att det inte skulle synas. Några sekunder tog det innan bilden kom igång. Där syntes bara krusbärsbuskar och gräs och himmel.

Olof tittade lite mer på flickan i tidningen, och började lite förstrött att onanera. Hon var en av hans absoluta favoriter. Hon var som sagt alldeles platt, hade en alldeles slätrakad fitta, och var allmänt flickig och långbent. Och så hade hon blont hår till axlarna, en söt uppnäsa och klarblå ögon. Om Olof kisade med ögonen var hon mycket lik Minna.

 

Ja, så var det: Olof var kåt på sin egen dotter.

Han hade alltid haft ett speciellt intresse för outvecklade flickor. Han var inte intresserad av femåringar och småbarn, det var för extremt. Nej, Olof gick igång på tjejer som inte blivit kvinnor ännu, outvecklade lolitor som inte riktigt visste vad det innebar att ha sex, som var nyfikna och lekfulla men som inte haft sex ännu. Tanken att få knulla en sådan tjej gjorde hon helt galen.

Det var kanske därför han från början blivit så intresserad av sin fru Lena. Lena var en kvinna som hade kvinnliga former med midja och höfter och så där, men hon var smal och liten i kroppen och hade inga bröst alls. Olof hade aldrig sagt det högt av rädsla för att hon skulle tycka att han var ett äckel, men han hade ofta fantiserat om att Lena var en liten flicka när de haft sex. Det var underbart att ha henne liggande under sig med henne ben på axlarna och se staken försvinna in i hennes underliv, eller hålla henne hårt i famnen och liksom trä henne upp och ner på staken. Då blundade Olof och drömde om att han knullade en liten lolita, och det fick honom att komma superhårt.

 

Tyvärr var Lenas sexlust betydligt mindre än Olofs, så det hade blivit mindre och mindre av den varan på sista tiden. Och när det blev mindre sex så fick Olof sysselsätta sig med ett annat av sina stora intressen - nämligen att runka. Att han dessutom hade en ansenlig stake, den var 23 centimeter lång och ovanligt grov, gjorde runkandet till en kär syssla. Han kunde helt enkelt inte få nog av sin egen lem.

Olof kisade mot bilderna av flickan och började runka mer koncentrerat. Hon gjorde honom verkligen kåt. Men det var något annat som gjorde honom ännu kåtare. För snart skulle föreställningen dra igång.

 

Det var för ett par dagar sedan som Olof upptäckt det för första gången medan han onanerat: att han hade haft publik. Och inte vilken publik som helst, utan självaste Minna! Medan han stod där och runkade till någon flicksnärta, så hade han hört ett ljud från fönstret på bortre väggen. Han hade inte låtsats om det, men han hade manövrerat sig så att han haft fönstret i ögonvrån. Och då hade han anat Minnas blonda hjässa sticka upp. Hon smygtittade på honom!

Några sekunder hade han blivit ambivalent. Skulle han avbryta? Var det skämmigt? Var det till och med skadligt att se sin pappa i en sån här situation? Men sedan hade kåtheten slagit honom i skallen: dottern som han fantiserade om tittade på när han runkade. Kunde det bli mer upphetsande? Så han hade ”råkat” ställa sig så att staken syntes ännu bättre från fönstret, så att hon skulle se den långa och grova lemmen i hela sin prakt, och så hade han runkat tills han hade sprutat en nästan sjuk mängd sperma eftersom han varit så galet kåt.

 

Efteråt hade han funderat på om hon hade gillat vad hon såg. Hade hon till och med onanerat själv? Han var tvungen att ta reda på mer. Det var då han hade skaffat monitorn, och till den en pytteliten spionkamera med bluetoothanslutning. Grunden till verkstadshuset var sprucken och överväxt med gräs, så det hade inte varit några problem att montera kameran så att den inte syntes. Den hade till och med en inbyggd mikrofon. Men skulle den funka? Det var det han skulle testa nu.

Olof drog lite i staken för att hålla den styv, vilken inte var några problem, han var så kåt inför vad som komma skulle att det rann ett konstant flöde av kåtsaft ur ollonet.

Och då, äntligen, rasslade det till på monitorn.

 

Olof var nästan på väg att vända sig mot fönstret av ren upphetsning, men han hindrade sig och höll sig vänd ner mot tidningen som låg intill monitorn.

Medan han sakta drog i staken så att förhuden ömsom täckte och blottade ollonet, så studerade han vad dottern gjorde. Hon smög så tyst hon kunde runt krusbärsbuskarna och närmade sig fönstret. Hon hade verkligen växt till sig det senaste halvåret, var slank och smidig och hade långa ben som en fölunge. En liten stund stannade hon och stod alldeles stilla, och då förstod Olof att hon nått fönstret och nu tittade på honom.

Föreställningen hade börjat.

 

För en liten stund lät han sig försvinna in i fittan på tidningsflickan, drömde om att det var hans dotter som lagt upp sig för honom. Det gjorde honom genast så underbart kåt att staken stelnade som en spänd biceps.

Han jämkade kuken så att den skulle vara helt ute, även pungen såg han till att den kom utanför det trånga byxbenet. Resåren klämde åt och fungerade nästan som en kukring, gjorde ståndet ännu lite hårdare och grövre. Nu kunde han sätta igång på allvar.

På skärmen såg han nu hur Minna satt sig på huk utanför fönstret. Hon hade haft på sig en luftig gul sommarklänning och bikinitrosor när hon låg i hammocken. Hon hade fortfarande på sig klänningen, men när hon nu satte sig på huk med särade ben så såg han att bikinitrosorna var av.

 

”Åh, pappa, vilken stor kuk du har”, hördes dovt ur monitorns lilla högtalare. Den fungerade! Minna hördes, men det var tillräckligt lågt för att ljudet inte skulle höras ut.

Och han kunde även konstatera att han valt ett perfekt läge för kamerans vinkel: den filmade rakt upp mot Minnas kala fitta där hon stod på huk med benen brett isär, den var vinklad uppåt, och hade tillräckligt mycket vidvinkel, så man såg ända upp till Minnas ansikte.

”Åh, min lilla flickfitta”, stönade Olof. Detta var bättre än han någonsin kunnat ana att det skulle bli. ”Min lilla flicka, vilken underbar fitta du har!”

Det var sant, han såg Minnas fitta på skärmen, och den var helt underbar. Och vad bättre var: Olof hade bara trott att Minna smygtittat. Men nu blev det tydligt att hon gjort mer än så. För nu placerade hon vant sin ena hand på fittan och stoppade genast in tre fingrar och började fingerpulla sig själv.

 

”Oh, pappa, du har en sån fantastisk kuk”, suckade Minna. ”Såja pappa, runka staken för mig snälla, jag vill se dig göra den så hård och stor som du bara kan.”

Ja! Hon skulle få se hans stake hårdare än någonsin. Det skulle inte bli svårt nu när han kunde se hennes egen flickfitta i extrem närbild.

Olof vred sig för att synas bra från fönstret. Han tog ett stadigt tag om staken med ena handen och började runka den med långa kraftfulla tag. Den var så tjock och stor i hans hand, det var nästan omöjligt att få fingrarna runt det grova skaftet.

På skärmen kunde han se hur hon nu bearbetade klitoris med roterande rörelser medan hon stönade lågt. Hon hade definitivt inte bara smygtittat på honom, hon var van att smeka sin 15-åriga fitta.

”Gud, vilken fin liten fitta du har. Sån fin tajt fitta.”

 

Olof funderade på vad han kunde säga. Det vore dumt att säga dotterns namn, det skulle hon kunna tolka, men i övrigt kunde han nog säga precis vad som helst. Allt var ju bara fantasier, och om hon kunde ana att han ville knulla just henne, sin egen dotter, so what, hon var ju uppenbarligen kåt på sin pappas kuk. Kanske kunde öppenheten även leda vidare till oväntade äventyr. Så han bestämde sig för att inte hålla igen på fantasierna.

”Oh, min lilla flicka, du har så trång fitta. Pappa älskar din kala fitta!”

 

På skärmen såg han hur Minna särade mer på benen. Hon satt på huk med låren isär som spagat och ena handens fyra fingrar djupt inkörda. Det närmast rann fittsaft om oskuldshålet.

Gud, hennes fitta var så otroligt spänstig, han kunde se hur trång och orörd den var eftersom den slöt åt så otroligt hårt om fingrarna. Hur skulle det bli om Olof mot förmodan skulle få chansen att driva in sin hästkuk i det där trånga hålet? Han blev alldeles kollrig av synen och fantasierna. Skulle han överhuvudtaget få in ollonet? Kanske var Minnas fitta lika töjbar som sin mammas? Lena var som en flicka i kroppen, men hennes fitta hade alltid kunnat svälja hans jättekuk. Om Minna var lika begåvad skulle flickfittan öppnas så att hans grova skaft kom in. Längden då? Skulle han få in alla 23 centimetrarna? Det återstod att testa. Guud, vad han ville testa det, han skulle så himla gärna vilja testa sin dotters fitta, se hur djupt och hårt han kunde knulla den.

 

”Åhh, min lilla flicka, jag vill knulla dig”, stönade Olof. ”Jag vill knulla din trånga flickfitta med min stora kuk.”

”Mmm, jaa, pappa, jag vill ha din stora kuk i mig. Jag skulle så gärna känna din stake i mig.”

Olof blev oregerligt kåt. Det var som om Minna svarade på hans ord.

Hon visste inte att han hörde vad hon sa, eller att han filmade hennes fitta. I hennes huvud var det en stängd fantasi som bara hon hade, hon svarade på vad han sa eftersom det var en del av hennes fantasi, i den trygga tron att pappa inte alls visste vad hon gjorde eller sa.

Hur upphetsande var inte det? Att få snuskprata med sin egen 15-åriga dotter! Att säga allt det där som man bara drömmer om, och låta henne tro att hon satt med hela hemligheten själv.

Hela situationen växte plötsligt och blev till en upphetsande sexfantasi, fast i verkligheten. Olofs stake styvnade mer, blev till en bultande järnrörskuk.

Han grep om den med båda händerna och tog ett steg ut på golvet där ljuset låg ännu bättre över organet. Han skulle ge Minna en föreställning som hon sent skulle glömma.

 

”Åååh, pappa, du har så fin stake. Snälla spruta, spruta för din lilla flicka”, hördes Minnas röst i monitorn. ”Kom för mig, pappa.”

”Jag älskar din lilla flickfitta. Mmm, så fin och trång liten fitta du har, pappa älskar din trånga kala fitta och jag vill spruta över den!”

”Ja pappa, spruta över min fitta. Den är så trång och liten, jag har aldrig haft en kuk i den, men jag vill ha din kuk, pappa. Jag skulle vilja att du tog min oskuld med din hästkuk!”

 

Nu såg Olof hur Minna knullade sig brutalt med fyra fingrar, hon tryckte in dem så långt det gick, och de spänstiga blygdläpparna slöt åt runt knogarna. Med andra handen hade hon dragit upp klänningen så att hela överkroppen var blottad, och hon smekta sina bröstvårtor med fingrarna. Vårtorna stod styva och stora som fingerborgar.

Vilken kåt syn: hans egen kåta 15-åriga dotter satt på huk för honom framför kameran, naken under den uppdragna solklänningen, ena handen inkörd i den plaskblöta fittan medan den andra lekte med de styva bröstvårtorna.

Gud, vad han ville knulla henne! Olof runkade sin muskulösa tjurkuk och drömde om att få besudla sin dotters outvecklade kropp!

 

”Åååh, Minna, jag vill knulla dig!” Han brydde sig plötsligt inte om att vara diskret längre. De hade kommit för långt, han bara måste säga hennes namn, han var så kåt! ”Åååh, vad jag vill knulla dig, Minna. Jag vill sticka min jättestora pappakuk i din flickfitta!”

”Ja, pappa, jaaa. Snälla knulla mig, pappa! Jag vill känna din jättekuk, vill hålla i den och runka den som du gör. Det ser så skönt ut att få hålla och runka en så stor och hård kuk!”

Olof stod i verkstans dis, och det var varmt och svettigt, men han brydde sig bara om det han såg på monitorn. Han runkade till bilden av sin dotters blottade outvecklade kropp och den plaskblöta hungriga flickfittan. Det var så underbart att veta att hans egen dotter tittade på honom, det var inte så att hon bara råkade se hans snopp ett ögonblick – hon satt verkligen och tittade på när han stod mitt framför henne och runkade sin erigerade jättekuk, och det fanns inget annat mål än att hon skulle få se när han sprutade sperma för henne.

 

”Oh, ja, jag vill att du runkar åt mig, Minna! Jag vill att du håller min stora pappakuk med dina små händer, håller hårt och runkar som en duktig flicka så att jag får spruta över dig!”

”Jag vill det, pappa, jag vill göra det, jag vill få hålla i din stora hästkuk, och den skulle vara för stor att kunna få grepp om även med två händer, och jag skulle försöka suga på ditt stora ollon även om det var för stort för min mun.”

”Ja, Minna, du skulle få suga på min stora stake, runka och suga staken som en lydig liten flicka. Jag skulle tvinga in min jättekuk i din söta flickmun och jag skulle knulla dig i munnen tills jag sprutade en storm av sperma rakt ner i din hals.”

”Oh ja, pappa, jag vill det! Jag vill att du knullar min lilla mun med din jättestora kuk, du skulle få knulla precis så hårt och djupt du ville, för jag skulle vara kåt och knulla min fitta med handen samtidigt, och jag skulle få en skön orgasm samtidigt som du sprutade massor av sperma i min mun som skulle rinna ut mellan läpparna och ner på mina små flickbröst. Oh oh oh oh...”

 

Nu såg Olof hur Minna började darra medan hon knullade sig intensivare. Hon kunde inte längre stå på huk så hon gick ner på knä, och då hamnade fittan alldeles framför kameran.

Vilken gudomlig syn det var: en 15-årig, kal flickfitta som klöstes till orgasm av några fingrar på klitoris och fyra andra fingrar djupt inkörda mellan de släta och bullande blygdläpparna.

”Mmm pappa, knulla mig pappa, knulla min lilla fitta, snälla pappa, knulla och spruta över min lilla fitta...”

”Ja, jag ska knulla dig, Minna. Jag ska knulla din lilla trånga flickfitta. Lilla söta Minna, jag ska lägga mig på dig och bända isär dina ben så att den lilla orörda flickfittan står på vid gavel, och jag ska jobba in min stora stake i dig tills hela ditt underliv är alldeles sprängfullt av hästkuk, och så ska jag knulla tills jag kommer, jag ska tömma mig i dig, fylla hela din kropp med en tsunami av sperma. Åhh åhh...”

”Ohohoh, pappa jag kommer, jag kommer pappa...”

 

Och då kom Minna. På monitorn kunde man se hur hela hon skakade av en vansinnig orgasm. Och samtidigt kom Olof där han stod bredbent med staken riktad nästan rakt mot Minnas fönster. Han runkade hårt och skoningslöst, den grova, spända lemmen glänste i ljuset, och den styvnade ytterligare i Olofs händer när den började krampa. Och så sköt den äntligen ut den första satsen. Den var ansenlig, som om någon slungat ett helt glas fyllt med sperma rakt ut i luften.

”Guud pappa, vad du sprutar, din stora kuk sprutar så underbaaart...” Minna skakade av orgasmen, det var knappt att hon kunde prata för att hon blev så tagen.

”Nu kommer jag, nu sprutar jag över dig, Minna” stönade Olof när den andra satsen sprutade ut. Han drog tillbaka förhuden, höll den spänd som en fiolsträng medan han kände hur sats tre och sats fyra pumpade ur honom. Herregud så mycket det kom, nästan som en brandslang, han hade aldrig varit med om maken.

”Mmmm pappa, så mycket sperma, jag älskar din sperma pappa, jag skulle vilja ha den över mig, jag vill att du sprutar över mitt ansikte med din underbara hästkuk, pappa.”

”Ja, Minna, jag vill knulla dig och komma över hela dig. Ååååh...”

 

Sats fem och sex och sju var överraskande stora, Olof stirrade som förhäxat ömsom på pölarna av sperma han producerat, ömsom på monitorn med Minnas blanka fitta.

I några sekunder stod dottern kvar, sedan fällde hon ner sin klänning och dolde hela härligheten innan hon reste sig på ostadiga ben och lämnade platsen vid fönstret.

Olof vägde sin slaknande men fortfarande tunga kuk i handen.

Helst hade han velat gå vidare och nästa gång få driva in sin grova lem i sin dotters underliv. Men att knulla sin dotter på riktigt var incest, och det var förbjudet. Men fantisera och runka gick bra.

Han visste att han bara måste göra detta igen.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.