Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/3 kl. 09:23, av palachuck

Lilla Minna ser pappa komma

Del 3 av 4 i serien Lilla Minna

Pappa Olof har en hemlighet: han har ett glory hole på utedasset. Men idag får han ovetande en publik: dottern Minna ser allt, och hon blir kåt av synen av pappas utstickande jättekuk. Det blir en upphetsande onanistund för dem båda.

Sommaren hade varit olidligt het. På det lilla lantstället mitt ute i ingenstans i Sörmland segade sig dagarna fram på det där behagliga siestasättet. Det var mitt i juli, och det enda kreativa som pappa Olof, mamma Lena och dottern Minna orkade ta sig för var att åka och bada. När de inte var på stranden slog de dank i stugan och på tomten.

Men det var ju inte riktigt sant. För både pappa Olof och 15-åriga Minna hade sina egna hemliga sysslor som upptog det mesta av deras tankar.

De onanerade dagligen båda två eftersom Olof var så kåt på lilla Minna, och Minna var kåt på sin pappa.

Lyckligtvis hade de inte förverkligat sina fantasier. För det hade inneburit att de begått incest, och incest är ju inte tillåtet. Men både drömde om att ha sex med den andra. Olof ville ge sig hän med sin lilla flicka, och Minna ville få känna på sin pappas långa och grova stake.

Det var en så förbjuden tanke, och förbjuden frukt lockar mest, det vet var och en.

 

Under ett sådant utbrott av kåthet passade därför Olof på att en dag gå på utedasset. Han behövde tömma sig, och utedasset var en perfekt plats för det.

Inte för att dasset var ett extra bra ställe att runka på, hans verkstad var bättre eftersom han hade sin stash med runktidningar där. Däremot hade dasset något som verkligen kunde hjälpa till när lusten föll på.

Ett glory hole.

Nä, det var inget glory hole utan ett rätt stort kvisthål. Olof hade upptäckt det för ett par år sedan. Det fanns på ena väggen, det som passande nog vette åt skogen till. Det satt precis under affischen med den gamla fuktbuckliga Sverigekartan.

När han först fick idén och skulle testa, så gick det inte. Hålet var helt enkelt för smalt för hans grova stake, det fanns inte en chans att lirka igenom det svullna ollonet.

 

Men efter lite funderande kom han på det. Han hängde helt enkelt ut kuken genom hålet när den fortfarande var slak. När den sedan styvnade så satt staken på plats som en kork i en flaska. Det var vansinnigt trångt, men det gjorde ingenting. När han började dra staken fram och tillbaka i kvisthålet så kändes det precis som att knulla en riktigt trång fitta.

Den här sommaren hade hålet gett honom underbarare upplevelser än någonsin. Det trånga hålet var precis som att knulla Minna! Det var vad han fantiserade i alla fall när han drog staken fram och tillbaka. Han hade gjort det nästan dagligen hela sommaren, för fantasierna om dottern hade eskalerat när han tjuvkikat på henne med den dolda kameran när hon onanerat och tjuvkikat på honom utanför verkstan.

 

Därför gick han nu till utedasset. Han behövde tömma sig. Det låg avsides en bit ifrån stugan, man var tvungen att runda bersån för att komma dit.

Han sa inget när han smög iväg, vare sig Lena eller Minna. Om han sa till när han gick skulle de ha koll på hur länge han var borta, och han orkade inte med alla frågor om vad han gjort så länge på toan efteråt.

Först passade han på att klämma ur sig ett par korvar. Hela tiden var han noga med att inte tänka på något upphetsande. Han fick inte vara hård när han skulle sticka in den, då skulle det inte gå.

När han väl skitit klart så blaskade han av händerna i kannan. Sedan var det dags för huvudnumret.

 

Först kikade han ut genom dassets dörrspringa. Han hade krokat fast dörren så det var bara en halv decimeters glipa. Han ville inte att det skulle synas vad han gjorde om det kom någon.

Det var ingen inom synhåll. Han visste inte vad de gjorde, Lena vilade på övervåningen gissade han, men han brydde sig inte. Nu skulle han knulla kvisthålet.

Han släppte ner byxorna runt fotknölarna och började försiktigt hala ut den slaka lemmen genom hålet. Det satt i helt perfekt höjd, han behövde bara böja en aning på knäna. Han fick skynda sig, den började redan svullna i handen. Lyckligtvis hände ingenting. Kuken var igenom helt och hållet. Han började jucka lite med höfterna för att stimulera runt roten, och visst ryckte det i musklerna.

 

Mmmm, det var så skönt. Både att ha kuken genom hålet, och vetskapen om att han nu skulle få ge sig hän och inte behöva sluta förrän han var färdig.

Minna. Minnas släta fitta. Minnas fingrar som masserade den blöta fittan.

Fantasibilderna började dyka upp i huvudet, och genast svarade staken. Med hans bjässe så tog det alltid ett litet tag innan den blev helt blodfylld. Men med rätt sinnestämning och rätt fantasier gick det fort. På en minut var staken stenhård.

Olof började sakta knulla. Det stramade runt roten, han fick ta i för att kunna dra lemmen genom hålet. Det satt åt som ett alldeles för trångt gummiband. Men det var skönt, så skönt, för det var som att knulla en flickfitta.

 

”Åh, vilken skön fitta du har”, viskade han. Han vågade inte prata högre, då kanske någon hörde bortifrån stugan. ”Så trång och skön flickfitta.”

Det tog alltid ett litet tag innan det funkade som det skulle, han var tvungen att vänja staken vid dragandet fram och tillbaka. Kanske borde han prova med hudkräm någon gång. Men då skulle det kanske inte vara lika skönt. För när han väl kom igång var det fantastiskt. Han kände vartenda drag, hur staken fick rejäl massage bakifrån och fram, och tillbaka och fram igen i en underbar evighetsvåg.

”Ååh, så skönt att knulla dig”, stönade han. ”Så underbart att knulla min lilla flicka. Pappa vill incestknulla dig varenda dag. Knulla flickfittan och spruta satsen långt upp i dig...”

Olof blundade och njöt. Så här skulle han kunna hålla på hur länge som helst. Ända till kvällen skulle han kunna stå så här och knulla kvisthålet och drömma sig bort till...

 

”Hallå? Vem är det som är här?”

Olof stelnade till. Någon hade ropat utanför. Med vettskrämda ögon stirrade han mot dörren. Det tog några sekunder innan han kom sig för att svara.

”Eh, va?” frågade han förvirrat.

”Är det du, pappa?”

Det var Minna som stod där utanför! Jävlar också! Vad skulle han göra?

Han tryckte magen mot väggen för att undvika att bli sedd. Staken stod fortfarande som ett spett ut i det fria. Han var hur kåt som helst på Minna i fantasin, och det fungerade att runka för henne när hon inte visste att han såg. Men om hon skulle komma på honom så här, på riktigt och på samma plats, så skulle det kunna bli kaos.

”Ja, eh, kom inte in...”, hasplade han ur sig.

Men hur dumt lät inte det då? Varför i helvete skulle hon komma in?

”Jag tänker verkligen inte komma in.”

”Bra. Jag måste sitta en liten stund till.”

Minna funderade lite.

”Okej, jag går i buskarna”, svarade hon till slut.

 

Minna stod utanför dasset och var kissnödig. Hon hade skyndat sig hit för hon trodde inte att någon var här. Och så satt pappa där inne. Han brukade alltid ta sån tid på sig.

”Jag måste sitta en stund till”, sa han.

Hans röst lät ansträngd. Tänk om han runkade där inne? Det gjorde han säkert. Den stora fina staken. Men det var ju ingenting hon kunde tjuvkika på, dasset hade inget fönster. Hon fick vänta tills nästa gång han var i verkstan.

”Okej, jag går i buskarna”, svarade hon till slut.

Hon funderade på om hon skulle springa längre bort. Nä, hon kunde lika gärna gå här bakom dasset.

 

Minna hade solklänningen på sig och var barfota, hon måste vara försiktig så hon inte klev på några brännässlor.

Hon tog en lov för att runda dasset – och stannade i steget.

Först förstod hon inte vad det var hon såg. Något långt stod ut från dassets vägg som inte brukade vara där. Hon smög ett steg närmare för att se tydligare, och då insåg hon.

Det var pappas styva stake.

Han hade stuckit ut den genom det där kvisthålet i toaväggen. Hon brukade ibland sticka ut både två och tre och fyra fingrar genom hålet medan hon satt och bajade och funderade på ingenting. Fyra fingrar brukade bli trångt, för hålet var rätt litet. Hur kunde pappas stora stake få plats i det?

 

När hon förstod allting så var det som om hela hennes underliv drog ihop sig i en enorm kåtkramp.

Hon hade pappas underbara fantastiska hästkuk framför sig. Pappa var inte här, bara hans grova stake.

”Minna?” hörde hon pappa inifrån dasset. ”Är du där, Minna?”

Jodå, hon fattade väl att han var därinne. Men hon såg honom inte, hon såg bara staken som stod rakt ut av sig själv där på dassväggen.

Borde hon ge sig till känna? De hade pratat och sedan hade hon bara ”försvunnit”, utan att längre svara på tilltal. En sekund tänkte hon att hon skulle svara honom och låtsas som ingenting. Men det hade gått för lång tid. Han skulle förstå att hon såg. Så hon var tyst. Hon var ”inte här”.

Med kåtheten bultande i underlivet sjönk hon ner på huk med benen isär, stirrande på pappas stake.

 

Olof stod alldeles tyst och lyssnade koncentrerat med magen mot väggen. Det var varmt i det slutna rummet, han svettades floder. Minna hade varit där. Han hade fått henne att gå härifrån, och hon sa att hon skulle kissa i buskarna. Men sedan hade det blivit tyst.

Var var hon?

”Minna?” frågade han. ”Är du där, Minna?”

Inget svar. Hade hon gått tillbaka? Väntade hon på sin tur? Eller ... hade hon gått runt dasset och fått syn på hans kuk?

Olof visste inte. Däremot visste han att han nog borde dra ut sin stake ur kvisthålet nu.

Försiktigt började han lirka, men det gick inte. Han visste det. Staken var alldeles för grov för hålet. Han skulle inte komma ur det förrän kuken slaknade igen. Hur länge skulle det ta då? Omöjligt att säga. Situationen hade nämligen gjort honom kåt, samtidigt som den var penibel. Han förstod läget: han skulle inte slakna förrän han fått komma. Då skulle den definitivt slakna direkt.

 

Det var lika bra att fortsätta där han slutat. Så Olof började mjukt dra staken in och ut genom hålet medan han försökte tänka på något riktigt upphetsande. Han vågade inte prata, det fick räcka med snuskiga tankar.

Bilder av Minna och hennes slanka flickben, hennes vidöppna fitta, hennes blöta pullande fingrar paraderade förbi i hans huvud, och det gjorde jobbet. Medan han drog staken in och ut i hålet kände han hur kåtheten kom stormande tillbaka.

Men tänk om Minna var utanför?

Tanken kom tillbaka till honom. Den störde knullandet, så han slutade .

Han försökte kika ut genom springorna i träväggarna. Men just här var en stor del av väggen täckt av Sverigekartan. Han kunde inte se vad som fanns utanför.

”Minna, är du här utanför?” frågade han igen.

Fortfarande inget svar. Alldeles tyst var det.

Men ... tänk om hon var här utanför? Att hon i detta nu stod på andra sidan väggen och stirrade på hans kuk?

Wow!

 

Tanken skickade en stöt av upphetsning genom Olofs kropp. Och utan att kunna stoppa sig lät han återigen staken få fart i hålet.

”Minna, är du här utanför?” frågade han igen, och fortsatte: ”Står du och tittar på pappas stake, Minna?”

Mmm, jaaa! Så skönt det blev med ens! Hela situationen – om det nu var på det sättet – gjorde honom kåtare än när han första gången insett att hon smygtittade på honom i verkstadsfönstret. För nu hade hon staken inom räckhåll. Kanske skulle han alldeles strax få känna sin dotters händer runt den stenhårda pålen.

Åååh, guud!

”Tycker du om att titta på pappas stake, Minna?” sa han tillräckligt högt för att den utanför skulle höra. ”Pappa tycker om att du tittar på pappas stora kuk.”

Olof arbetade med större energi nu, lät staken klämma sig in och ut ur det supertrånga hålet med högre frekvens. Och han pratade med henne, han kunde inte hindra sig. Om hon inte var där spelade det ingen roll. Och om hon stod där – då gjorde hon det med fri vilja. Då gjorde hon det för att hon ville det. Oavsett så hade Olof ingenting att förlora.

”Åh, Minna, pappa gillar verkligen att du tittar på pappas kuk. Och jag tror att du tycker om att se pappas hårda stake sticka ut genom väggen.”

Olof stönade lågt. Det var så upphetsande, så otroligt upphetsande!

 

Minna satt som förtrollade där i gräset halvt dold bakom dasset. Hon satt på huk precis som hon brukade utanför verkstadsfönstret, och de välbekanta ilningarna pilade omkring i hennes underliv som om hon fått en elstöt.

Pappas stake hade börjat röra sig fram och tillbaka i hålet. Den var så otroligt stor, och att hålet var så trångt gjorde att den såg ännu lite extra svullen ut.

Hon hade benen särade så mycket hon kunde och hade stuckit in ena handens fingrar mellan låren. Det var så välbekant nu, fingrarna visste exakt hur de skulle röra sig för att det skulle bli maximalt skönt. Tre fingrar hade hon inkörda, de rörda sig sakta in och ut medan tummen kittlade klitoris, och hon såg på pappas stake som tittade in och ut. Minna var nära att fnissa till för den såg ut om en fågel, en fågel i en holk som kikade in och ut med näbben.  Bara det att det nog inte fanns en enda fågel i Sverige som hade så grov näbb. Hon ville pussa näbben.

 

Minna flyttade sig tyst så att hon kom mitt framför staken. Den åkte in och ut rakt mot hennes ansikte. Nu var den nära. Hon hade inte sett speciellt många stakar på bild och på film, och man fick aldrig se dem så här nära.

Hon grävde med fingrarna i flickfittan. Hon var så kåt att hon höll på att gå i bitar. Samtidigt ville hon titta mer.

Solen lyste genom bladverket och sken på kuken, så Minna kunde se den alldeles perfekt.

Den såg så gigantisk ut. Kanske var det att den stack ut genom ett hål i väggen som den verkade extra lång, den var liksom själv utan att pappa satt fast i den.

Minna sträckte ut en arm - den som inte pullade fittan - ända till väggen för att mäta. När pappas stake var som längst ut i hålet räckte den längs hela handen och halvvägs på hennes 15-åriga underarm.

 

Skaftet var tjockt som på gurkorna de köpte från lanthandeln, och aningens böjd uppåt. Hon såg några strån av könshår som stack fram runt roten. Den var hudfärgad men lite rödare eftersom den var så spänd över det muskulösa skaftet. Några svagt blåa ådror syntes, varav en liksom stod ut en aning.

När staken drogs in och ut så åkte förhuden på och av det stora ollonet. Minna satte ansiktet alldeles nära så att ollonet som närmast bara var några centimeter från hennes ansikte. Det var rödlila och glänste i solen eftersom det var så spänt att Minna nästa skulle tro att det skulle brista. Det var runt men med en anings form av ett svamphuvud, bredare längre in och avsmalnad mot toppen. Framtill var det ett hål, det var nästan som ett monsteröga som tittade på henne. Det var alldeles blött framtill, det rann någon genomskinlig vätska ur hålet.

”Mmm, tycker du om pappas stake?” hörde hon inifrån dasset.

Hjälp, hade han hört att hon var här? Men han borde inte kunna se att hon satt här, affischen var i vägen. Och hon hade varit helt tyst, så han kunde inte höra henne.

”Tycker du om att titta på pappas stora stake?” frågade han igen.

 

Ja, herregud, ja! Hon älskade att titta på hans stora pappakuk. Hon älskade hans stake över allt annat, hon såg den i sina drömmar, både dagtid och på natten.

Hon masserade fittan hårdare medan hon stirrade stint på pålen som stötte in och ut ur kvisthålet. Den var så himla lång och grov, helt ofattbart att den fick plats i det lilla hålet.

Som hennes fitta. Hålet var trångt som hennes fitta, kom hon plötsligt på.

Om pappa skulle knulla henne så skulle det vara precis så här, bara att det inte skulle vara staken som trycktes ihop utan hennes hål som tänjdes ut. Och staken skulle inte vara ute i friska luften utan begravd djupt i hennes underkropp.

Minna satte sig på knä, benen brett isär. Med ena handen särade hon på sina blygdläppar så mycket hon bara kunde så att fittan stod på vid gavel. Med andra handen började hon gräva med alla fyra fingrarna så långt in hon kom.  Hon ville göra som om hon blev knullad av pappas jättekuk.

 

Olof stod i det dunkla utedasset och stötte och stötte och stötte med kuken i det trånga hålet. Gud, han var kåt som ett höghus. Tänk om hans lilla outvecklade, sexiga dotter satt precis här utanför. Tänk om hon satt där och såg på hans stake som åkte in och ut.

Han visste redan att hon var kåt på staken, det hade hon sagt när han tjuvtittat på henne med dolda kameran. Nu hade hon chansen.

”Åh, Minna, om du är där utanför och tittar på pappas kuk. Då får du gärna röra vid den.”

Vilken dröm. Han ville det, han ville verkligen det. Ville att hans 15-åriga dotter skulle ta tag i den, runka den och smaka på den. Han lyssnade, men han hörde inget ljud. Var hon där eller inte?

 

”Minna, om du är där får du hålla i pappas kuk. Pappa vill att du tar kuken med dina söta små händer. Snälla, runka kuken åt pappa. Pappa vill det.”

Han var stenhård nu. Tänk om Minna satt här utanför och hörde vad han sa. Att hon var lika kåt som honom och bestämde sig för att göra som han sa.

”Ta pappas kuk nu, Minna. Pappa vill känna sin lilla söta flicka hålla och runka pappas hårda stake. Åh, det skulle vara så skönt om du tog pappas kuk och gjorde precis vad du ville med den. Så underbart om du tog den med båda dina händer, höll dem ovanför varandra och runkade allt vad du kunde så att pappa fick spruta.”

Olof stötte hårdare nu. Han var så kåt, och han brydde sig inte om något annat än att få tillfredsställa sig. Dasset var gammalt och gistet, och när han nu stötte hårdare så rörde väggen på sig. Inte mycket, men det var tillräckligt för att bygget skulle knirra och knarra i takt med stötarna.

”Det skulle vara så skönt om du tog staken. Mmm, håll staken och runka den med dina söta händer. Det skulle vara fantastiskt om du gapade och tog ollonet i munnen. Pappa skulle älska om du sög på staken, sög och runkade som en duktig liten flicka.”

 

Minna använde båda händerna att öppna och massera fittan med medan hon såg staken arbeta fram och tillbaka i hålet. Den knarrade om dasset, det gungade av tyngden av att pappa knullade med det. Det var så upphetsande att hon blev alldeles yr av synen av pappas stake som var stor som på en häst, och att den satt mitt på träväggen så här. Den var som en leksak som hon kunde leka med hur hon ville.

Och pappa pratade med henne. Han visste inte att hon var här, men ändå pratade han med henne och ville att hon skulle göra saker.

”Åh, Minna, det skulle vara så skönt om du runkade pappas stake. Ta pappas stake och runka och sug på den. Snälla Minna, pappa skulle älska det. Pappa har en så stor kuk, den måste tillfredsställas av kåta tjejer, och du är en så kåt fin flicka. Jag vet att du vill hålla pappas kuk och leka med den och runka den.”

 

Ja, hon ville det! Hon ville verkligen hålla och leka och runka pappas fina stora kuk.

Du har så stor fin kuk, pappa, tänkte Minna. En sån jättekuk skulle vara en dröm att få hålla och suga. Jag skulle spricka om du försökte knulla mig som du knullar kvisthålet, men ändå skulle jag vilja testa det. Jag skulle vilja bli knullad av din stora stake, pappa.

Minna var så kåt att hon kände de fyra fingrarna försvinna upp till knogarna. Ett infall gjorde att hon ställde sig upp. Tyst rörde hon sig så pappa inte skulle veta att hon var här. Hon ställde sig framför staken med särade ben, hon var kortare än pappa, så ollonet pekade mot magen. Hon glipade på fittan med båda händernas fingrar och kikade ner. Sådär, nu såg man rakt in i den rosa musen. Hon hade bara några fjun på fittan så hon kunde obehindrat se hur hålet försvann in i hennes kropp.

Hon ställde sig så nära den arbetande kuken hon vågade med den öppna flickfittan. Så lätt det skulle vara att bara ta ett steg till. Trycka till med fittan mot ollonet. Det var så halt där inne att det inte skulle krävas mycket kraft för att trycka in ollonet halvvägs, hon skulle få ta i för att stå kvar. Pappa skulle säkert inte ha något emot att hjälpa till och hålla emot så att hon kunde arbeta in hela staken i sig.

Med den tanken började hon pulla sig hårt.

 

Åh, pappa, tänkte hon, jag vill att du tränger in i mig med din hästkuk. Du skulle få knulla mig sakta så att mitt underliv vande sig, och sedan knulla hårdare och djupare och trycka på så att jag nästan sprack på mitten, för din kuk är så skön och gigantisk och underbar.

 

”Åh Minna, du är så sexig, pappa vill ha dig, pappa vill att du runkar pappas stake”; kved Olof, för han var så kåt av tanken att få incestknulla sin dotter nu.”Håll den och runka den och gör det skönt för pappa. Du får gärna runka pappas stake med båda händerna, och sedan hålla ollonet mot din öppna fitta och runka tills jag sprutar in tjocka strålar med sperma i dig.”

Minna satte sig på knä igen, ansiktet bara centimetrar från det gigantiska ollonet. Hon knullade sig med så många fingrar hon kunde så att det slafsade om fittan. Den långa svullna staken gled in och ut i långa bestämda drag. När den var som längst ut drogs förhuden undan och ollonet spändes och glänste som ett äpple. Kåtsaften stänkte om ollonögat och hamnade överallt på Minna.

Hon samlade ihop dropparna och stoppade i munnen, så mycket ville hon ha pappa.

I ett infall av kåthet sträckte hon ut händerna mot staken. Hennes kropp ville hålla den och göra allt det där som pappa bad om. Men alldeles innan hon rörde vid den (åååh, vad hon ville ta den, hon ville hålla och runka och smeka och smaka och slicka och suga) så stoppade hon sig.

Nej, det var inte läge nu. Pappa visste inte att hon var här. Hon skulle titta på tills pappa sprutade, och det fick vara bra så.

 

Olof var alldeles borta där inne på dass. Det var varmt som i en bastu, tröjan var blöt av svett. Egentligen hade han behövt öppna dörren, men den fick vara. Han ville inte bli sedd så här. Han stånkade och stönade och knullade väggen som en hora, och hela tiden pratade han med Minna som om hon var där utanför.

”Nu kommer pappa snart. Ååh, Minna, pappa sprutar snart. Jag vill spruta över dig. Pappa vill knulla din mun och din lilla släta flickfitta och spruta sperma i dig, fylla din lilla flickkropp med tjock pappasås.”

Han såg henne framför sig, såg henne göra allt han bad om. Det gjorde honom galen av kåthet. Han hade aldrig velat knulla sin dotter så mycket som nu. Skit samma om det var incest, om han fick göra det skulle han kunna dö tillfredsställd. Minna hade en sinnessjukt sexig flickkropp, hon var smal och outvecklad, men hade växt till sig på längden, och han var helt säker på att hon var redo att ta emot stakar i både mun och fitta. Kåt var hon så att det räckte. Hon stod säkert här utanför och pullade sig och beundrade hans stora stake, precis som hon gjorde utanför verkstan.

Tanken tog hon över krönet. Nu skulle han komma vilken sekund som helst.

 

Minna satt på knä i gräset, benen brett som spagat. Med ena näven hade hon tagit ett stadigt grepp i fittan och öppnat den som en bok. Andra handen gned och masserade ömsom klittan och fittans innerväggar.  Det var så blött! Hon såg på pappas jättestake medan den trycktes ut, om och om och om igen, genom väggen. Och hon lyssnade på pappas kåta prat.

”Ta staken, Minna. Du är en så duktig liten kåt flicka som älskar pappas stora kuk. Du skulle vilja göra allt med pappas stake, runka och suga och bli knullad i fittan och i munnen!”

Ja, pappa, jag vill det! tänkte Minna. Jag vill bli knullad av din stora pappakuk, jag vill ha den i munnen och i min lilla trånga fitta som knappt klarar av en penna.

Hon stirrade som hypotiserad på det svullna ollonet som om och om igen stoppade bara centimetrar från hennes mun när pappa stötte i väggen, och det stänkte kåtsaft över hennas ansikte och solklänning.

Ju hårdare Olof knullade, desto mer knarrade dasset. Nu lät det oavbrutet och så mycket att Minna vågade viska sina fantasier utan att det skulle höras.

 

Hon blundade och gav sig hän. Det var så mycket härligare att få säga det högt istället för att bara tänka det.

”Ja, jag vill ha din pappakuk”, mumlade hon tyst. Det var knappt att hon fick orden rätt, hon var så upphetsad. ”Jag vill göra incest med dig. Vill ha dig liggande ovanpå mig, känna hur du trycker ner mig i madrassen med din kropp medan du kör in din stenhårda häststake mellan mina lår. Knulla mig pappa, du ska knulla och knulla och knulla mig i flera timmar, och spruta all din underbara sperma i min lilla söta uppknullade flickfitta.”

Då hörde hon hur Olof stönade högt inne på dasset. Han tryckte ut den stenhårda staken så långt han bara kunde genom hålet.

Det äppelstora ollonet stirrade på Minna som ett öga med en svart pupill. Det ryckte om hela den långa staken, som om den fått kramp. Minna förstod vad som var på gång.

”Kom, pappa”, viskade hon. ”Kom över mig pappa. Spruta över mig, täck mig med sperma.”

Och Olof kom!

 

Den första spermastrålen sköt ut ur staken som en vattenpistol och träffade Minna över hakan. Reflexmässigt kom hennes tunga ut och ville smaka.

”Åh, jag kommer, Minna!” kved pappa på andra sidan väggen. ”Jag sprutar över hela dig, jag duschar dig i sperma!”

Han måste varit osedvanligt kåt, för staken sprutade omedelbart en andra stråle, dubbelt så stor som den första, mitt i Minnas ansikte. Hon ryggade och kände hur sperma rann nerför näsan och kinder. Kladdigt var det, och avgav en frän doft som hon genast visste att hon älskade. Så här doftade pappas sperma. Pappa hade kommit över henne, hade sprutat henne i ansiktet med sin vattenslang till stake.

Hon släppte inte fittan, fingrarna fortsatte automatiskt att pulla.

”Åh, Minna, åååh. Jag vill komma i dig. Jag vill ha staken långt upp dig, vill känna dina fittväggar klämma åt om staken medan jag sprutar dig proppfull. Åååhh...”

Den tredje strålen lämnade ollonögat, och då gjorde Minna vad hon drömt om sedan första gången hos sett pappa komma: hon gapade stort och fångade satsen i munnen.

Såå gott var det! Mer, hon ville ha mer!

Fortfarande gapande satte hon munnen närmare staken en centimeter från kuken. Om pappa känt efter hade han kunnat känna hennes andedräkt över ollonet. Men han var för kåt, han var helt borta i sin orgasm. Med kramryckningar som fick staken att pulsera sköt stråle fyra, fem och sex ut rakt i munnen på Minna.

Den sjunde och åttonde strålen stänkte ner hennes solklänning.

Det var som om Minna fyllt munnen med flera skedar av tjock jordgubbskräm. Hon kände den underbara sperman täcka tungan och ligga som ett lock över svalget så att hon var tvungen att andas med näsan.

En liten stund satt hon där i gräset, blundande med en sval vind smekande den heta huden. Medan hon sakta lät sperman röras runt i munnen av tungan så massera hon fittan. Hon ville komma, ville känna den ofattbart sköna orgasmen. Så god sperman var, salt och någon annan smak som hon visste att hon skulle vilja ha mer av. Hon slickade läpparna och tryckte sperman mot gommen. Pappa hade så otroligt mycket pappasås i sin stake, om fem flickor låg på rad på marken skulle han säkert kunna fylla mun efter mun med sperma så alla fick njuta lika mycket som hon.

Minna såg hur pappas stake genast började slakna. Men fortfarande satt han fast i väggen.

På lätta fötter lyckades hon springa till husets baksida utan vare sig pappa eller mamma märkte henne. Där tvättade hon av sig med vattenslangen. Orgasmen fick hon ta senare.

 

Olof fick vänta en liten stund innan staken slaknat så pass att han kunde dra ut den ur hålet. Han satte sig på dasslocket och hämtade andan och torkade sin svettiga panna med toapapper. Vilket knull, kuken var alldeles röd av att ha masserats i kvisthålet. Det var en av de mest upphetsande upplevelser han varit med om, och då hade det bara varit ett kvisthål och en fantasi.

Han visste fortfarande inte om Minna varit där och hört honom. Oavsett så hade det gett honom en underbar orgasm. Och OM hon varit där så skulle han nog ta reda på det på något sätt. Man visste aldrig vad det kunde leda till.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MalmöLars

Härligt och syndigt

13/3 kl. 21:13