Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/3 kl. 23:50, av Jeanettetvå

Min son får komma in i mig - äntligen!

Del 4 av 5 i serien Jag och min son

Sonen penetrerar mamman med sin enorma kuk.

Nu har han förlorat sin oskuld till sin mamma, som i njutning gett sig själv till sin son.


(Detta är del 4 i en längre serie om mammans och sonens fortsatta sexuella relation.)

 

 

”Får … jag … ligga … med … dig, … mamma?”

Jag tittar honom i ögonen.

”Vill … du … det?” viskar jag.

”Ja, … om … du … vill …” svarar han.

”Mmmmm, …. Jag … vill”, viskar jag tillbaka.

 

- - - - -                            - - - - -                         - - - - -                      - - - - - 


Efter den sagolika upplevelsen av en fontänorgasm ligger det ett leende över hela mitt ansikte; det är något som varit dolt, gömt – och som byggts upp under många år för att äntligen explodera i all sin kraft, en total fysisk och mental utlösning!

Min son, som bara för några timmar sedan var min son, inte den masturberande, sängrunkande pojken med en jättestor kuk instoppad i en fleshlight, i vilken han sprutade sin ungdomliga sperma, för att sedan ligga i soffan och få sin första avsugning – av mig, sin egen mamma! – och stunden därpå sedan tillfredsställa mig, sin egen mamma, med sin tunga mot mitt sköte, så att jag kom i en fontänorgasm … min son, är nu också snart den som med sitt enorma kön ska penetrera mig, ge mig upplevelsen av ett samlag, ett knull … Mitt huvud är fullt av tankar och känslor som jag aldrig tidigare tänkt eller känt. Det är ett sammelsurium av allt det som utgör hela min existens, från det innersta till det yttersta.

Jag känner blixtar av skuld och skam, men också blixtar av åtrå och längtan, av etiska principers hårda slag i ansiktet, men också tankar av smekande omsorg, av empatisk storhet för vad jag gjort och kommer att göra.

 

”Vill du ha något att dricka?” frågar jag honom.

”Ja, vad ska du ha?” undrar han.

”Jag tar resten av dessertvinet.”

”Det vill jag inte ha, men du får gärna hämta en cola.” svarar han.

 

Åter i soffan med våra glas i händerna ställer jag frågan jag tänkt på sedan min son gav mig en fantastisk orgasm:

 

”Hur visste du hur du skulle göra det så skönt för mig tidigare?”

”Jag har sett på film.” säger han som vore det en självklarhet.

 

Jag kryper upp i soffan, med kuddarna bakom ryggen, och ställer nyfiket fler frågor till honom:

”Tittar du mycket på sådant?

”Nä, mina kompisar tittar mycket mer.”

”Vad tittar du på?”

”Det vanliga.”

”Vad är det? Jag tittar aldrig på sådant, så jag vet inte vad som är vanligt.”

”Men … det vanliga.”

 

Jag märker att min son blir lite förlägen av frågorna, men min nyfikenhet är stor:

 

”Ge exemepl på vad som är vanligt!”

”Men … du vet … vanligt … när någon har sex och så … när en tjej gör det på en kille och när en kille gör det på en tjej … och när … och när … dom sedan gör det …”

”OK. Inget konstigt alltså.”

”Nä.”

”Har du det på din mobil?”

”Mmmm.”

”Kan du visa mig?”

 

Jaha, här sitter jag nu och utfrågar min son om vilka porrfilmer han tittar på!

Han sträcker sig efter mobilen som ligger på bordet framför. Snabbt trycker han på några knappar – och håller sedan fram skärmen till mig.

Jag ser några thumbnails och texter under dem.

Det verkar vara både lesbiska videor, ”det vanliga”, avsugningar och annat som är oklart för mig, t.ex. ”Blacked” och ”Vixen”.

 

Spontant uttrycker jag plötsligt:

”Oh, vad stora penisar dom har!!”

 

Min son svarar:

”Men jag har faktiskt lika stor. Ok, vissa har större, men andra har mindre. Den här killen t.ex. han har lika stor som jag, 23 centimeter.”

 

Han visar en bild på en svart man med en rejäl penis mellan benen.

”Oj!” svarar jag.

 

Nu har jag åter hamnat i ett konstigt ämne, men samtidigt känns det inte längre tabu.

 

”Jag tycker om att titta på någon som har lika stor som jag för att se hur tjejer upplever det.” säger han

”Ja, jag har aldrig tidigare sett någon så stor", svarar jag lite osäkert.

”Kolla här!”, säger han och flyttar upp bakom mig i soffan. Vi halvligger mot kuddarna. Han sträcker fram skärmen så att vi kan se tillsammans.

 

Filmen börjar med att visa en ung, vacker blondin som ger en svart man en avsugning.

 

”Han har lika lång som jag!” säger min son. ”Och hon är nästan lika lång som du.” säger han som om han har fullständig koll på alla deras mått!

 

Den svarte mannens kuk ser enorm ut i förhållande till den unga tjejen. Videon fortsätter med att visa hur tjejen suger och slickar kuken, för att sedan själv få sin fitta slickad. Jag märker att filmen påverkar min son, för mot min stjärt växer hans enorma stake igen.

 

”Tycker du om att titta på detta?” frågar jag honom.

”Mmm…” svarar han.

 

Jag har i princip aldrig tittat på en porrfilm, har alltid tyckt det varit förnedrande för kvinnorna, och jag har skämts för att ens ha tittat lite. Nej, det har inte varit någonting för mig!

Men att ligga här i soffan tillsammans med min son, att känna hans växande lem mot min stjärt, samtidigt som jag ser en video som nästan visar exakt det som jag och min son gjort tidigare på kvällen, det påverkar mig. Jag tittar därför med stigande intresse och stora ögon.

När mannen för in sin stora, svarta kuk i den blonda, unga tjejen, så stönar hon rejält. Även jag suckar till. Jag skjuter min stjärt bakåt mot min sons stora kuk, som nu verkligen är hård. Tjejen som får ta emot den svarta kuken säger ”Din kuk är så stor!”, vilket får också mig att kommentera:

 

 ”Ja, den är verkligen stor! Det ser man ju!”

”Tror du att det gör ont på henne?” frågar min son.

”Nej, inte om hon är våt och upphetsad. Det är allra viktigast. Hon är nog också van, eftersom hon arbetar med det.” säger jag som om jag vore en expert.

 

Jag tittar storögt på när den svarte kuken glider in och ut i den unga tjejens fitta. Hon stönar högt av njutning. Jag sväljer och andas tungt. Värme sprids mellan mina ben – och jag trycker åter min lilla stjärt mot min sons stora lem, som nu pulserar hård mot mig.

När den unga tjejen säger: ”Jag har väntat på det här jättelänge!”, då känner jag att det kunde ha varit mina ord. I mitt inre ser jag min egen son ligga över mig och penetrera mig. Jag tittar honom djupt i ögonen och säger: Din kuk är så stor! Jag har väntat på det här jättelänge. I tankarna ser jag min sons mäktiga kuk komma in i min slätrakade slida, ser hur hans organ fullständigt fyller mig. Hans kuk är stor som min underarm - och det ser lite skrämmande ut, men samtidigt så oerhört upphetsande, så förbjudet eggande!

Filmen och min fantasi blir en och densamma. Fukten sprider sig alltmer. Jag blir upphetsad av tjejens stönanden – och av min sons stora lem som jag känner mot min stjärt. Jag kan inte ligga stilla. Min son kan inte ligga stilla. Jag känner hur han ändrar läget på sin lem, hur han lägger tillbaka den mot mig. Han börjar jucka mot mig mycket försiktigt.

 

”Är detta din favoritfilm?” frågar jag honom.

”En av …” svarar han kort.

 

Den svarte mannen med den stora kuken tycks kunna trycka in sig fullständigt i den unga tjejen i hårda stötar, samtidigt som hon ger kraftiga, njutningsfulla ljud ifrån sig. Mannen knullar henne i långa, utdragna, men hårda stötar. Exakt det som jag alltid gillat, men som det nu var åååååååååår sedan jag fick uppleva.

 

Tjejen börjar sedan rida mannen. Man ser hur liten hon ser ut i förhållande till hans enorma kuk. Jag tycker om att se den sekvensen. Tjejen har här kontrollen. Hon kan välja takt och hur djupt hon vill ha in bjässen i sin slida. Hon rider honom. Närbilder visar en mycket blöt slida ... Scenen avbryts dock av att tjejen åter suger av mannen. Kuken fyller hela hennes mun - och hon försöker ibland ta emot så mycket som möjligt av den svarta bjässen. Hennes ansikte ser så litet ut i förhållande till kuken.

Därefter får man se hur mannen åter kommer in i henne bakifrån. Tjejen har lagt sig ner på sängen med magen nedåt. 
Jag kan inte annat än stirra upphetsat, eftersom jag alltid tyckt om att bli tagen bakifrån på just det sättet, för då har jag kunnat känna mannen som mest. Men nu tittar vi på någon som har en 23 centimeter stor kuk, lika stor som min son har mellan benen. Jag fantiserar om att det är jag som ligger där, och att det är min son som penetrerar mig.

Tjejen skjuter sin välformade rumpa uppåt, bakåt, så att mannen kan fylla henne fullständigt. Han står bredbent på sina knän och låter den stora, ådriga, svarta kuken pumpa in och ut. Tjejen stönar. Ljuden gör mig upphetsad.

Mina ögon kan inte slita sig ifrån filmen.

Det är jag som ligger så. Det är min son som tränger in i mig bakifrån. Det är min sons enorma kuk som fyller mig, som tänjer ut mina slidmuskler och ger mig fysisk kärlek i den allra skönaste formen man kan tänka sig.

Jag skjuter min stjärt mot min sons kuk. Han trycker sig mot mig. Min hand sträcker sig bakåt till min sons huvud. Jag vänder mig om, så att våra munnar kan mötas i en kyss. Jag hör hur tjejen på filmen stönar av att bli fylld av en stor, svart kuk. Jag stönar av att känna min sons stora, stora kuk mot min lilla, spända stjärt, och hur han flåsar upphetsat genom sin näsa när hans tunga trycker sig in i min mun som om det vore en penetrerande kuk.
Han sträcker sin hand mot bordet och lägger mobilen där.

 

Jag förstår ju vad som ska hända härnäst, vet inte vägen dit, vet inte exakt hur vi ska gå vidare. Men jag känner en stor längtan.

 

”Vänta, så ska jag flytta mig lite.” säger jag till honom.

Jag reser mig upp, knäpper upp min morgonrock, men behåller den på. Lägger mig sedan ansikte mot ansikte mot min son. Vi kommer tätt intill varandra. Hans enorma stånd syns genom morgonrocken. Min vänstra hand letar sig in i en öppning. Jag tittar på honom. Pussar honom på munnen. Nu känner jag hans varma ollon i min hand. Min lille, lille son med den stora, stora kuken! Jag älskar honom!

 

”Vill du?” viskar jag till honom, medan jag tittar honom djupt in i ögonen.

Han nickar bara. Men det är kåthet i ögonen.

 

Jag greppar hans stora kuk och börjar röra min hand kring hans ollonkant. Han suckar upphetsat. Sedan börjar hans högra hand leta sig in i mellan min morgonrock. Han rör min mage. Fingrarna vandrar vidare nedåt, når blygdbenet. Det känns skönt när jag känner smekningarna.

Min tunga söker sig mellan hans läppar. Vi börjar att kyssa varandra. Mjukt, skönt, ömt, vått med tungor som är varma av längtan.

Jag tar ett hårdare tag runt hans kuk. Den är så stor, så hård, så het, men också konstigt mjuk i huden.

 

”Den ... är ... jättestor! Jag ... tycker ... om ... det! säger jag viskande till honom.

Han nickar åter.

 

”Jag är ... inte ... van ... vid ... en ... sån...  stor!” säger jag dumt. ”Jag menar ... att ... jag ... måste ... vara ... försiktig.”

Han svarar inte, utan nickar bara.

 

Jag känner ju hur enorm den är. Hur ska den få plats i min tighta lilla slida?  Han kommer att fylla mig fullständigt! Tanken gör mig kåt, så oerhört skamligt upphetsad, så savande våt. Mina bröstvårtor står ut. Min son måste märka hur kåtheten sprider sig i min kropp!

 

”Ska … jag … göra … det …göra det.. skönt … för … dig ... vill ... du ... det?” viskar jag till honom.

Han nickar bara på huvudet.

 

Jag flyttar mig bakåt och reser mig upp. Han glider ner i liggande position. Jag tar av hela min morgonrock. Nu är jag alldeles naken inför min son. Han tittar på mig, insuper mig.  Jag sätter mig mellan hans knän, när han särar på benen. Öppnar upp hans morgonrock. Han tar sin kuk och håller den rakt upp. Den är enorm! Han runkar den sakta med sin högra hand. Jag sitter en stund och njuter av bilden framför mig: Min lille, lille son med den stora, stora kuken, ska snart få uppleva sexuell njutning tillsammans med sin mamma. Jag biter mig i min underläpp, kramar mina bröst, tittar på honom när han runkar. Han tittar på mig. Jag för ner min ena hand till mitt våta kön, känner hur vätskan nästan rinner ut, tar ett finger och känner i min slida - och för det till min mun. Suger på det.

Min son tittar storögt på mig. Han är kåt. Jag är kåt. Vi vill det här. Vi vill båda fortsätta.

 

För andra gången den här kvällen öppnar jag min mun för min sons stora kuk. Han fortsätter runka den när jag får in hans ollon. Han stönar ljudligt. Han runkar försiktigt – och jag känner hur hans hand vidrör min mun när jag för mina läppar upp och ned över hans ollon.

Jag tycker om att ha min sons kuk i munnen, hur sjukt det än låter! Jag tycker om när han njuter, tycker om att höra hans stönanden. Även jag gnyr av upphetsning av att ha hans kuk i min mun. Jag tycker om tyngden i munnen, smaken, hur den fyller min mun och glider över min tunga.

 

”Aaaaaahhhh ....det … är … jätte...aaaaaaahhhh … skönt, … mamma …!” stönar han.

 

Jag svarar inte utan fortsätter att slicka på min sons stora kuk. Jag tungkysser den, ger min son njutning.

 

Med sin andra hand tar han tag i mitt bakhuvud och följer rörelserna från mitt huvud. Den högra handen runkar i samma tempo som mitt huvud och min mun glider upp och ned över hans sprängfyllda ollon.

Min son knullar åter sin mammas mun. Han njuter. Jag njuter.

Jag känner hur stort ollonet är och föreställer hur hans kuk ska fylla min tighta slida om en stund. Jag vill också rida min son, vill själv föra in hans enorma lem i mitt heta sköte. Men jag vill även bli tagen bakifrån på samma sätt som tjejen i filmen. Med hårda stötar vill jag bli tagen av min son. Vill känna honom i ett lugnt tempo! Jag vill ha min son i kväll. Jag vill! Jag vill! Jag vill! 

Jag vill bli penetrerad av min egen son! Det låter så sjukt, men ändå så oerhört äkta, så kärleksfullt sant.

 

”Aaaaahhhh....mamma, jag … det ... är ... så... jävla ... skönt ... när .. du ... suger!” stönar min son viskande.

 

Ja, jag kan tänka mig att han ser hur hans stora kuk går in och ut i sin mammas mun, och bearbetar hans känsliga ollon så att han snart når en satssprutande utlösning. Men den här gången ska han inte få komma i min mun, utan först måste jag få ... känna honom … känna honom … i min … i min … längtande fitta!

 

Oh, Gud! Vad ska min lille, lille sons stora, stora kuk snart göra med mammas tighta slida?!

 

Jag för mitt huvud upp och ned i ett högre tempo, samtidigt som jag klämmer hårdare med mina läppar runt hans ollon. Med en hand kramar jag hans kulor, den spända pungen, masserar honom försiktigt skönt där nere, så att han stönar ytterligare av njutning. Med ett finger trycker jag runt hans mellangård. Hans ollon spänner då ännu hårdare.


Hans kuk känns enorm i min mun. Mina käkar är inte van vid att hålla sig öppna på det här sättet. Samtidigt ger detta mig en så oanad njutning att få tillfredsställa min egen son med min mun. Jag hör hur han grymtar, stönar och visar mig hur mycket han älskar det jag gör med och för honom.

Jag vill ha honom inne i mig! Vill känna min egen son penetrera mig! Min slida är alldeles våt av mina safter. Kåtheten pulserar genom hela kroppen, men mest i min slida och kring min klitoris. Jag är redo för honom! Redo för min sons stora kuk!

 

Kuken glider ut ur min mun. Jag tittar på honom. Hela mitt ansikte skiner av upphetsning, av sann kåthet. Jag är ungdomligt lycklig! Allt inom mig spritter av ett slags vårrus, erotiskt, euforiskt, kåthett vårrus!

 

”Ta av din morgonrock!” uppmanar jag.

 

Han glider ur sin morgonrock på tre sekunder. Nu ligger han helt naken framför mig. Jag sitter naken framför honom. Mina bröst är spända. Hans kuk ligger upp mot hans muskulösa mage. Åter tar jag tag i hans lem. Böjer mig fram. Nu slickar jag den från pungen och uppåt, precis överallt, runtomkring. För en kort stund stoppar jag in ollonet och låter det bli vått av saliv, så att snart hela hans enorma kuk glänser. Jag provar att få in den så långt jag bara kan, men det blir inte så långt som jag önskat. Han är för stor. Jag är alltför ovan.

 

"Mamma ... det ... jävligt ... skönt!!"

 

"Mmmmm ... mamma ska ... göra ... det ännu ... skönare .. för dig!"

 

Jag flyttar mig framåt. Kuken är ju jättestor!

Jag sätter mig på huk. Håller hans kuk i ena handen medan jag balanserar ... Ooooohh, snart är min son inne i mig!

Riktar hans lem mot min tighta slida, som verkligen känns så oerhört varm, het, våt och redo för att bli penetrerad, knullad och erövrad!

Jag drar hans kuk längs mina blygdläppar. Känner efter …

Snart kommer jag att ta emot den. Min sons kuk kommer att föras in i min längtande slida!

Han tittar på mig med stora ögon, förväntansfullt.

 

”Nu ... får ... du ... snart ... komma ... in ... i ... mamma!” viskar jag nästan med grötig röst till honom.

 

Hans mun är öppen när han tittar på mig med lyckliga, kåta ögon.

Han sväljer.

Tittar ner på våra kön.

Tittar mig i ögonen.

Sedan åter ner till sin stora kuk ...

 

Jag har hittat rätt. Sänker mig en aning ner. Trycker kuken förbi blygdläpparna.

Ooooooohhh, jag känner snart att min sons enorma ollon är inne i mig.

Mina blygdläppar sluter sig kring ollonet. Kramar det kärlek och kåthet.

Försiktigt.

Kanske 3-4 centimeter, men det känns så fantastiskt skönt att han snart är inne med mer.

Jag blir yr av upphetsning!

Min son förlorar nu sin oskuld till sin mamma! Kåtheten sköljer över mig av bara tanken på att jag nu blir knullad av min son.

Vi är lyckliga båda två.

 

Jag tittar på honom.

Han är vacker. Hans mage, bröst, axlar, ögon, mun.

Han njuter.

Jag vill inte att han ska komma omedelbart.

Jag vill njuta av det här.

Vill att han ska njuta av det här, av att ha sitt första samlag - med sin mamma.

 

”Vi ... tar det ... lugnt!” säger jag till honom.

 

"Mmmmmm..."

 

”Jag vill ... inte att ... du ...kommer ... för ...snabbt. Nu ... är du inne i... mamma... och har förlorat ... din ... oskuld.”

 

”Mmmmmm, ....mamma … men … jag … har … tränat … med … fleshlighten”, svarar han. ”Jag sprutar … inte … direkt …”

 

”Aaaaaaaaaahhhh, ...du … har … så … stor … och … det … känns … så … skönt … att … du … är … inne … i … mamma! Jag vill vänja mig att ha... din stora .... inne i mig...” viskar jag stönande.

Mina ögon är kåtglansiga.

 

Oh, Gud! Jag har min sons kuk inne i mig! Han är inne i mig! Han fyller mig! Det är ett märkligt välbehag som sprider sig genom hela min kropp. Mina slidväggar tänjs ut av den stora kuken. Jag känner hur mitt inre fylls av min egen sons enorma lem. Det är en underbar känsla. Djurisk, farlig, men så primal och upphetsande!

 

Han svarar inte, utan tittar först på mina ögon sedan mot våra kön.

 

Jag sjunker ner ytterligare.

Hans kuk kommer längre in.

Såhär djupt har aldrig någonting varit inne i min trånga slida.

Ingenting så stort eller så långt.

Jag har glömt, förträngt, hur skönt det är att få en kuk inne i min längtande fitta.

En sådan här jättekuk har jag aldrig ens kunnat drömma om. Kött av mitt kött.

Och nu är jag och min son förenade i varandra.

Hans kuk i mig. Min fitta omsluter hans kuk. 

Det är som om hundratals småorgasmer sprider sig i min kropp när min sons stora lem glider in och ut i mig.

Det är nästan en religiös känsla.

Mina slidväggar kramar kuken. Jag känner den inne i mig, långt inne. Oh, Gud! Det är en fantastiskt upphetsande!

 

Några timmar tidigare kom jag hem från jobbet. Tittade in i min sons sovrum, där han naken låg och tillfredsställde sig med en manick mellan benen, en fleshlight som han sedan sprutade sin varma, ungdomliga sperma i, vars innehåll jag sedan tog på mina fingrar och smakade av, när jag låg i sängen och fantiserade om min sons stora kuk ... Några timmar tidigare ... när jag blev upptäckt av min son med hans sperma i min mun, sperman på mina fingrar från hans kladdiga fleshlight ... Sedan min avsugning av honom, när han fick spruta hela min mun full av varm sperma ... och hur han slickade mig till en fantastisk, våt orgasm, där jag faktiskt sprutade vätska från min slida rakt i ansiktet på honom. En fontänorgasm för första gången i mitt liv. Min son gav mig den!

 

Här sitter jag nu på huk med min sons stora, underbara kuk inne i mig, vidgande mina slidväggar. Och jag njuter den största njutning jag erfarit. Jag är i sjunde himmelen. Jag är så lycklig, så överväldigad av känslor. Det känns som om jag är ett med min slida. Som om jag slukar min son i kåthetens grotta.

 

”Aaaaaooooooohhh ... det ... är ... superskönt..... mamma!” stönar min son.

 

Jag låter låter kuken glida in ytterligare. Mina slidväggar tänjs ut på ett overkligt sätt -  och jag känner verkligen min sons enorma kuk fylla hela mitt sköte. Men det är ingen smärta, för jag är så oerhört våt att han glider fantastiskt skönt inne i mig. Jag skulle aldrig kunna tro att någonting så stort skulle kunna glida in i mig utan att jag kände smärta. Jag tittar ner på hans mage. Han andas häftigt. Hans mun och ögon uttrycker njutning.

 

”Ååååhhhh... jaaaaa.....snart … är … hela … din … inne … i … mamma!” gnyr jag. "Ååååååååhhhh ... .Det ... är ... sköööönt ... att ... känna ... dig ... i ... mig! Du ... är ... så ... stor ...!"

 

”Aaaoooohhhh..... Mamma … det … är … jätteskönt …!” stönar han högt.

 

Jag börjar nu sakta att rida honom.

Mina ögon är glansiga.

Jag njuter av all spänning som släpper.

Nu finns inget tabu, inget förbjudet.

Nu är jag förenad i kärlek med min son.

Han njuter. Han mår bra. Han är lycklig. Detsamma är jag.

Vi gör varandra lyckliga i den här stunden när våra heta, hala kön möts.

 

”Mmmmmm…. Åååååååååhhhh! Jaaaaaa.... knulla mamma.....  åååååååååååhhhh! Jaaaaak..... nulla mamma!” viskar jag ömt till min son.

 

Och i samma stund blir jag nästan röd om kinderna för orden jag använder till min egen son.

Hans ögon öppnas upp. Jag ser att han tyckte om orden jag yttrade.

 

”Ja, mamma … jag …jag... knullar … dig … nu! svarar han.

 

Och då släpper också de sista spärrarna - orden vi använder om det vi gör med varandra!

 

”Åååååhhh .... Mamma ... tycker ... om … att … bli … knullad … av … dig! Åååååååhhhhhh .... Det ... är ... så ... skönt ... att ... känna hur ... långt ... inne ... du ... är.... i... mig... åååååhhh... Jaaaaaaaa.... Du är så duktig .... åååååååhhhh ... du är så skön ... du gör det så sköööönt för mamma....Åååååhhhh.... jaaaaaa.....!"

 

Våra ord ökar om möjligt kåtheten inom oss. Jag känner att min son stöter till och uppåt när jag rider honom.

 

”Oooooohhh!   Mamma … det … är … skönt … att … knulla …med ... dig!”

 

Hans ord hetsar mig. Jag rider honom fortfarande, men vill inte att han sprutar i mig. Jag vill njuta av hans kuk mycket längre. Jag kan omöjligt beskriva alla känslor inom mig. Slidans känslor, hjärnans känslor, hjärtats känslor ... Jag rider honom. Mina slidmuskler kramar hans stora lem. Upp och ned. Upp och ned. Jag rider honom sakta, försöker känna hela hans kuk i mig ... Tittar på honom ... Jag gnyr och stönar ... 

 

"Åååååååaaahhh ...iiiiihhhh....jaaaaaa..... Ååååååååaaaaahhhh! Vad ... duktig ... du ... är...! Fortsätt! Det ... är .... skönt ... att ... ha ... dig ... inne ... i ... mig.... Jaaaaaa..... Du knullar mamma så skönt .... så sköööönt..." berömmer jag honom.

 

Jag rider honom. Hans enorma lem är just nu en totempåle som jag tillber med hela min kropp. Min kropp har aldrig erfarit något liknande. I mitt huvud befinner sig tankarna i ett orgasmrus. Min slida kramar min sons stora kuk som om den aldrig vill släppa ut den igen. Den tillhör mig nu! 

 

Min son njuter. Han tittar på mig med intensiv blick. 

Jag känner hur han ibland ger motjuck och försöker tränga in i sin mamma ytterligare.

Hans enorma kuk gör inte ont alls, utan istället känns den nu som gjord för mig.

 

"Åååååååååååååååhhhhh ... mamma ... tycker .... om ... att ... ååååhhhh  .... rida ... dig! Jaaaaaaa Du är duktig ... åååååhhh ... fortsätt ....jaaaaa...... åååååååhhh... mamma ... vill ...."

 

Han svarar på mina stönanden med sin egna njutningsljud. 

Hans kuk får en behandling som han aldrig tidigare kunnat drömma om. 

Jag smeker min vänstra bröst, medan jag med min högerhand känner när min sons kuk glider in och ut i mig, när jag rider honom upp och ned. 

Min fitta är het, min klitoris har aldrig varit större och känsligare.

Lite till ... 

Min sons kuk kommer djupare och djupare in mig ...

Lite till ... 

Gud, vad han är stor inuti mig!

 

"Ååååååååhhhh ... fortsätt!  Ååååhhhh ... mamma ... kommer ... snart!! .... Åååååhhhhh .... åååååååhhhh...ååååååååhhhh... Ja .... knulla ... mamma ....Jaaaaaa.... ååååååhhhh .... ja.... jaaa .... jaaaaa.... knulla ... mammaaaa ... åååååååhhhhhh ... fortsätt ....!

 

Han tittar på mig. Juckar med sina höfter.

Gud, vad han är stor i mig. Gud, vad han är långt inne i mig!

"Åååååååå .... jaaaaaaaa ... åååååååhhhh ... fortsätt ..... knulla .... ååååååhh ..... knulla mig .... ååååhh ...

knulla ... mammaaaaaaaahhh! Fortsätt... fortsätt ... fortsätt! Åååååhhh! Jaaaaaaahhh.... åååååhhhhh!"

 

Hela mitt inre rister till när orgasmen sprider sig. 

Jag känner hur det från min slida rinner ut het sekret över min sons stora stånd.

Jag tittar på honom.

Han ser stolt ut. De kåtglansiga ögonen utstrålar stolthet. 

Min lille sons stora, stora kuk har nu gett mig en fantastisk orgasm!

Jag ler mot honom. Min lycka inombords är så genomgripande, så existentiellt omvälvande ...

 

"Du ... gör ... det ... fantastiskt ... skönt ... för ... mamma!"
 

 

Han tittar på mig och ler tillbaka.

 

”Vill ... du … knulla … mamma … bakifrån …? Jag ... vill ... att ... du .. kommer .. in .. i ... mig .. bakifrån” viskar jag till honom. "Vill du det? ... Jag ... vill ... att du tar mig ... bakifrån!"

 

Han nickar.

Jag reser mig upp och låter hans stora kuk glida ut ur min fitta.

Den glänser av mina safter.

Den ser ut som en stor, hal orm!

Mina höfter värker en aning.

Jag har aldrig ridit något eller någon så stor!

 

Sedan lägger jag mig på magen. Skjuter in en kudde under mina höfter, så att mitt sköte öppnas upp för min son. Nu kan han komma in i mig bakifrån. Jag ser bilderna från filmen vi tittade på. Närbilder på en blänkande, svart, ådrig kuk som sakta kommer in i en våt slida, hur tjejens mun och ögon öppnas upp när hon blir penetrerad av denna enorma monsterkuk.


Men nu är det jag som ligger här.

Min son som bestiger mig bakifrån.

Han har lika stor kuk.

Jag är lika liten som tjejen. 

Min tighta slida har vant sig ...

 

”Börja försiktigt!” uppmanar jag honom.

 

Jag känner hur han rör sig bakom mig, vid mina lår.

Han sätter ett knä på varsin sida om min lilla tighta stjärt.

Han rör mina stjärthalvor med händerna. Särar på dem.

Jag känner hans ansikte mot min rumpa. Han pussar mig i ryggslutet, ner på rumpan.

Sedan kännr jag hans mun, hans läppar mot min slida, som om han vill göra den extra fuktig för sitt stora, heta ollon.

 

Oh, Gud! Snart ska min lille, lille son penetrera mig bakifrån. Han ska knulla sin egen mamma med sin enorma kuk! Och jag ska ta emot honom med den allra största längtan jag har i min kropp!

 

Jag känner hur hans enorma ollon nosar kring min slida.

Han låter även kuken nosa uppe vid mitt lilla stjärthål.

 

"Kan ... jag ... komma ... in ... i ... dig... mamma?!"

 

"Ja ... börja ... försiktigt ... för ... du ... är ... så ... stor! Det ska bli ... så...skönt att du .... kommer in i mig... bakifrån ..."

 

Sedan för han kuken nedåt igen, som om han letar efter hålet.

Han trycker till.

Jag känner att hans ollon kommer in en bit.

Jag andas nervöst. Försöker slappna av i mitt underliv.

 

”Åååååååaaahhhh! gnyr jag. ”Åååååååaaahhhhh.... Ta … det … försiktigt! Ååååhh... jaaaaaa... det ... är ... skönt ...”

 

”Mamma … den.. är ... snart ... inne ... i ... dig ... hela är ... snart inne...! säger han.

 

”Ååååhhhh... jaaaa..... Mmmmmm!!” gnyr jag. ”Ååååååååååååaaahhhh ... Mamma … vill … att … du … kommer … in … med … din … stora … kuk. Åååååååååååaahhhh, kom ... in ... i ... mamma! Åååååååhhhhhhh"

 

Och så trycker han in ytterligare av sin kuk i min slida.

Jag känner honom.

Hans kuk gör gott i mig.

Jag gnyr av upphetsning.

Hans kuk gör så oerhört gott i mig.

Jag vill ha honom.

Vill ha min son i mig.

Alltid!

Vill ha hans stora kuk i mig.

In och ut. Stötande, juckande, långt inne i mig!

Knulla mig!

 

”Är … det … skönt, mamma?” frågar han.

 

”Åååååhhhh...Mmmmmmm!” gnyr jag. ”Fortsätt ... knulla ... mamma ... Ta ... det ... försiktigt ... Ååååååååaahhh! Knulla ... mig ... sakta! Åååååååhhhh.... Det ... är ... så ... skönt ...Jaaaaa.... ååååååhhhh.. fortsätt...” suckar jag fram.

 

Hans kuk kommer längre och längre in.

Jag känner honom på ett sätt som jag aldrig trodde var möjligt.

Nu drar han kuken tillbaka. In och ut känner jag kuken dras i min slida.

Han håller mina höfter.

Han knullar mig. Han knullar nu sin egen mamma.

Jagt tar emot honom bakifrån. Mina slidväggar griper tag i hans kuk och ger hans ollon den skönaste behandlingen!

Han är stor i mig.

Min lille, lille son är den största som varit inne mig.

Och nu tar han mig bakifrån så svimfärdigt skönt!

 

”Det … är …aaaaooooohhhhh ... skönt … att … knulla … dig … mamma!” stönar han.

 

”Ja… Ååååååaaaahhh ... fortsätt … knulla … mamma! Ååååååååaahhhh... fortsätt ... Du är så ... duktig ... Ta .. det ... sakta. ... ååååhhhh ... jaaaaa... åååååååhhh... du är duktig .... fortsätt .... ååååååhhh... fortsätt ...” manar jag på i total hänförelse. Jag känner nästan gråten i min röst ...

 

Han glider in och ut. Hans stora kuk känns i hela slidan, upp mot magen. Han fyller mig på ett obeskrivligt sätt!

Han fortsätter. In och ut. Jag njuter av varje rörelse. 

Min högra hand letar upp min klitoris, så att jag stimulerar mig ytterligare. 

Min lille son ökar tempot. Han blir ivrig.

 

"Ååååååhhh... ta ... det ... lugnare ...! Knulla ... mammma ... långsamt .... åååååhhhh... långsamt ... känn hur din kuk ... fyller .. mig ... åååååhhhh... ååååhhhh ... mamma ... tycker ... om ... dig!! Jaaaa..... ååååhhhh... knulla.... in och ut... åååååhhhhh... jaaaaaaa..."

 

Han ändrar tempot. Och glider in .... och .... ut .... in .... och .... ut .... ååååååhhh, min lille, lille son!!

 

"Är ... det ... bättre ... såhär... mamma?"

 

"Åååååååaaaahhh ... jaaaa... ååååhhhhhh! Du är sååå duktig .... Skönt .... åååååhhhh... jag ... vill .... ååååååhhhh ... knulla ... mig .... åååååååhhh...." stönar jag, samtidigt som jag ökar trycket och gnidande mot min klitoris. 

 

Han stöter sig in i mig. Jag känner hur enorm han är. 

 

"Ååååååaaahhhh.... Knulla ... mamma ... Ååååååååahhhh ... åååååhhhh ... åååååhhhh..... du är ... så ... skön i mig... åååååååhhhh ... så ... sköööön... " gnyr jag nästan gråtande. Och orden gör att jag närmar mig min orgasm. 

 

Ibland stöter han till riktigt hårt, så att det nästan gör ont. Han kommer så långt, långt in i mig med sin enorma kuk.

 

"Ooooooh, ja! Ååååååhhhh.... Knulla mamma! ...Åååååaahhhhh ... Snälla ..... knulla mig! Jag vill ... komma..... Åååååhhhhh ... du är ... duktig ... åååååååhhh ... Gör det hårdare .... jaaaaa ... hårdare ... .snabbare ... jaaaaa... åååååhhh... knulla hårdare .... hårdare .... ååååååhhh .... jaaaaaaa... snabbare .... ååååååååhhh!" Jag gnyr tiggande till min son.

 

Det bränner i min fitta! Jag darrar i hela kroppen. Jag vill inte komma ännu ... Men kan inte hålla emot ...

 

"Åååååhhhh .... Knulla ... mamma! Åååååååaaahhh.... Knulla ... mig ... hårt! Åååååhhhh ...¨jaaaaaaa... jag ... kommer ... snart ... ååååååhhhh...  "

Jag kan knappt andas ... min njutning är enorm ... jag vill skrika, gråta, stöna, bli knullad av min son! 

 

"Ååååhhh... fortare ... åååååhhhh. .... jaaaaa.... åååååhhhh... fortare .... ååååååååhhhh! ... hårdare.... snällaaaaah! Jaaaaa.... åååååhhh... hårdare ... knulla mamma!"

 

Min son stöter hårdare, snabbare. Han fyller mig totalt. Det kittlar tusentals kittlingar i mina sidväggar. Min klitoris stimuleras av fingrarna ... Hela kroppen är i njutning ... Min sons hårda juckanden tänjer mina bröstvårtor till bristningsgränsen. Oh, Gud, vad skönt det är!

 

"Ooooooohhhh .... Jag .... kooooommer! Åååååååååaahhh ... Jaaaaahhh .... Jag ... kommer ... Ååååååååaaahhhh, jaaaaaaaa.... jag ... kooooooomer! Åååååhhh... jag ... kooommmer .... ååååååhhhhh...."

 

Och så sköljer en underbar orgasm genom hela min kropp. Min tighta fitta kramar hans enorma kuk i spasmiska kontraktioner. Det är en utdragen orgasm, så fantastiskt skön, så helande, så total ...

 

När jag kniper med mina slidmuskler, så förstår jag att det påverkar min son också. Nu stönar han:

 

”Aaaaoooooohhh, mamma … jag … det är … så … skönt … jag … kommer … snart … aaaaooooh!”

 

”Oh, Neeej... du … får … inte … spruta … i … mamma …” svarar jag snabbt och oroligt.

 

Jag vågar inte låta honom fortsätta … han får inte komma i mig … har inget skydd!

Har inget skydd!

Det slår mig nu i den här stunden!

 

”Aaaaooohhh, mamma … jag … vill … komma …!”

 

”Vänta … ta ... ut … den … Backa …”

 

Han glider ut. Jag vänder mig snabbt.

 

”Lägg dig!” säger jag till honom. "Jag vill ... att du ... sprutar i min ... min ... mun ...och ... på mitt ... ansikte! ... Kom för mamma!"

 

Jag tar hans kuk i munnen. Suger snabbt. Runkar snabbt. Suger, runkar. Känner hans varma, sköna, lena ollon bli större. Mina läppar spänner runt ollonkanten. Jag vet hur jag ska göra för att män ska njuta till 100% av en avsugning. 

 

Ja, kom för mamma! Mamma vill ha din sats i munnen! tänker jag, när jag frenetiskt låter kuken fara in och ut i min mun. Ja, spruta på mammas ansikte! Jag vill ha det överallt!

 

"Jag ... kommer ... snart ... mamma ... aaaaaooooo!"

Jag tittar upp mot honom samtidigt som jag bearbetar hans ollon intensivt med munnen och en runkande hand.

 

"Mamma ... jag ... kommer ... i ... din ... mun ...!"

 

Jag tycker om att höra kåtheten och längtan i hans röst när han stönar fram orden till mig.

 

"Mamma .. jag kommer... aaaooooo ... mamma ... jag ... kommer!"

 

Hans ansikte blir förvridet ...

 

"Aaaaaaaoooooooo!" Min son vrålar nästan ut det.

"OooooohhhhAaaaaaahhhhhh!"

 

När den första strålen träffar inuti min mun, så lyftar jag bort mitt huvud – och låter resten av hans satsstrålar träffa mig i ansiktet. Han sprutar hejdlöst. Jag känner att hans sperma träffar över läpparna, upp mot näsan, över pannan … Jag börjar skratta av lycka, av ren glädje. Hans ungdomliga kåthet har nu fått skölja över mitt ansikte. 

 

Jag tittar på honom. Min sons sperma ligger vit över mitt ansikte.

Han ser nöjd ut. Han har precis fått knulla sin egen mamma. Och sedan har han fått komma i hennes mun. Sprutat på hennes ansikte. Han tittar upphetsat på mig. Helt klart gillar han att se sin sperma i mitt ansikte, min lille, lille son!

 

”Var det skönt?” frågar jag honom.

 

”Mmmmmm… mamma! Tack så mycket!”

 

"Det var skönt för mig också ... Nu har du gett din oskuld till mamma ... Jag älskar dig!"

 

"Mmmmm ..."

 

"Du var jätteduktig! Det var så skönt att känna dig inne i mig. Du är så stor ... med ... din ... den fyller ... så ... den fyller ... hela ... mig ... så ... skönt!" stammar jag fram, samtidigt som jag tar med ett finger kring min haka för att fånga upp sperma som annars rinner bort från mitt ansikte. Jag stopper fingret i munnen och sväljer min sons varma sperma.

 

"Gjorde det inte ont alls?"

 

"Bara när du ... stötte hårt några gånger ... men det ... var också skönt. Svårt att ... förklara. Du var jätteduktig!"

 

"Mmmmmm ..."

 

"Du var jätteduktig! Och jag tycker om att göra det ... skönt ... också för ... dig. Jag ... vill ... göra det ... många fler gånger." Jag tar mer sperma från mitt ansikte och stoppar i munnen. Den smakar gott. Den smakar kuk, fitta, kön, sex, kärlek. Det blir också en extra kåthetskänsla som jag känner när jag slickar i mig hans sperma.

 

"Mmmmmm ... jag med ..."

 

"Vi gjorde ju nästan samma sak som på ... på ... filmen du visade ... Har du fler ... filmer som vi ... ska göra samma ...”

 

"Mmmmm ..."

 

Jag böjer mig ner och pussar hans slaknande kuk. Tar sedan åter ollonet i munnen och suger och slickar en stund till. Min sons sperma smörjer jag med masserande rörelser in i ansiktet. Jag tycker om lukten av kön i den här stunden. Smakar på fingrarna. 

Han ser vad jag gör - och han tycker om vad han ser!

 

Min son sträcker sig efter mobilen. Nu håller han fram skärmen till mig. Han visar en tjej, Vanessa Alessia, som ser ut som en yngre modell av mig.


"Du är lite kortare än henne!" säger han. "Men ni väger nog detsamma. Han har ... han har ... 22 centimeter lång ... men annars lika stor som min", tillägger min son. 

 

Brukar min son titta på porrfilmer och fundera kring min och porrstjärnornas längd och vikt?!

 

"Kom, titta på den ..." 

 

Jag kryper upp och lägger mig vid sidan om honom när han flyttar sig, så att jag ligger framför honom igen.

Han trycker på skärmen. En video sätts igång.

 

Den här gången ser man hur den mörkhåriga, söta tjejen först suger killen. Hon trycker sina läppar hårt mot ollonet och försöker sedan ta in så mycket som möjligt av kuken. Mannen, som håller henne i bakhuvudet, tycks också försöka trycka in sin kuk så långt som möjligt. Tjejen ser avslappnad ut trots att hon får in en mycket lång bit av kuken.

Filmen visar sedan att hon rider honom vaginalt, därefter blir hon tagen bakifrån, också vaginalt. Ibland är det hon som för sig själv fram och bak, så att mannen bara står stilla bakom henne och får se sin glida kuk in och ut i den våta slidan. Hennes rumpa är fast och välformad, precis som min. Liten och fin.

Mannen stönar av njutning.

Tjejen kåtviskar fram orden: "I want your cock in my ass!". 

Kuken fortsätter tryckas långt in i henne, långt in i hennes kramande fitta.

 

Det blir ett klipp i filmen. En närbild.

En stor kuk trycker mot hennes stjärtrosett. Hon är liten där. Man ser inte ens en öppning! Hennes anushål ser så rent och fint ut. Mannens ollon ser också så fint ut, glänsande vackert.

Ska han verkligen in där med sin stora kuk?! Det ser nästan omöjligt ut.

Man kan se hur de applicerat mängder av glidmedel runt hennes lilla hål, för det skiner...  Även mannens ollon är blankt, nästan spegelblankt!

 

Mannen trycker hårdare. Han håller i kuken när han trycker den in i hålet.

Den söta tjejen svankar med ryggen.

Hon har öppen mun. Hon väntar på att bli penetrerad i sitt lilla stjärthål ...

Ny närbild.

Ollonet kommer in. Sakta. Det är som om det anpassas efter hur trångt hålet är. Ollonet trycks ihop lite, trots att det är oerhört spänt - och så ofattbart stort i förhållande till hålet det ska in i.

Tjejen stönar: "Fuck me in my ass!" 

 

Hennes trånga, lilla stjärt tar emot mer och mer av den stora kuken. 

Tjejen stönar njutningsfullt

Hon njuter fullständigt, inte spelad njutning, utan en njutning som skiner genom hela hennes ansikte. 

Jag har aldrig tidigare sett hur ett litet stjärthål kan tänjas ut till en sådan storlek. 

Den stora kuken glider med lätthet in i henne. Hon gnyr. Jag ser i hennes ögon och på hennes mun hur avslappnat njutningsfullt det är för henne.

 

Min lille, lille sons enorma kuk växer nu bakom mig igen! Jag känner hur den trycker uppe på min rygg. Ungdomlig kåthet ... Han skulle kunna komma in i mig igen! Jag känner en så oerhört stor längtan och kärlek till honom.

 

Jag andas tungt.

Vill min son göra detta med mig? Är det hans dröm? Jag har ALDRIG haft någonting större än ett finger i min stjärt. Två killar i tidigare relationer försökte trevande öppna upp för ämnet att få penetrera mig i stjärten, men jag sa NEJ! Med bestämdhet. Jag ville INTE ha in någonting i min bak. Ett finger hade jag själv provat när jag i tidig tonår onanerade. Det var helt OK att röra däromkring på egen hand. Men jag har aldrig tänkt eller önskat att jag skulle ha en penis instoppad där. Däremot har jag ofta masserat och tryck kring mellangården medan jag med min andra hand gnuggat min klitoris eller haft fingrar inne i min slida.

 

"Tycker du om att se på detta?"

 

"Mmmmmm ..."

 

Och som för att visa hur mycket han tycker om det, så tar han sitt enorma stånd, flyttar sig bakåt, för att sedan lägga det nedåt, längs min skåra. Nu känner jag hans långa kuk ligger nedåtpekande i hela min stjärtskåra ...

 

"Men ... den ... men ... den ... är stor ... där ... på ... henne ..."

 

"Mmmmmm ... men det går..."

 

Jag känner hur han trycker sina höfter mot mig.

 

Den söta tjejen stönar och ber mannen att han ska knulla henne. Min son följer mannnes rytm.

 

När jag ser filmen, när jag ser hur tjejen njuter ...

När jag förstår hur min son längtar ... När jag känner hans stånd mot min stjärt ...

När jag känner den underbara kåtheten inom mig, ja, då är allt möjligt.

Tänk om det skulle ge mig en fantastisk njutning?

Tänk om det skulle ge min son en fantastisk orgasm, så att han sprutar som aldrig förr?

Ja, även om det är långt uppe i min trånga, lilla stjärt?!

 

"Skulle du ... vilja ... göra ... det ... med ... mamma?"

 

"Mmmmm ..."

 

"Men ... det ... känns ... så ... svårt ... när ... den är så ... så ... stor ..."

 

Min son säger ingenting.

 

För första gången i mitt liv har jag sett en porrfilm där någon blir penetrerad i stjärten. Jag har förvånats över hur ett så litet hål kan ta emot någonting så stort, men också hur tjejen verkar njuta fullt ut - och mannen!

Givetvis skulle jag också kunna ta emot någonting av den storleken, dvs min sons stora kuk. Men inte utan förberedelse, inte utan att öva upp elasticiteten. 

 

"Vill du ... att ... vi ... gör ... det? ... Vill ... du ... komma ... in med ... din stora ... i ... min ... stjärt?"

 

"Mmmmm ... mamma ... jag vill ... om du ... vill."

 

Jag känner hur hans stånd växer sig ännu hårdare i min stjärtskåra. 

Oh, min lille, lille son, ska han verkligen få plats med sin stora, stora kuk i mitt trånga lilla stjärtål?

 

Ska min son få ta min anala oskuld? Ska han bli den förste att penetrera mig där? När jag tänker tanken så ökar upphetsningen. Jag känner hettan, värmen i mitt underliv. Känner att jag ... att jag ... vill ha min son i min stjärt ... att jag vill känna honom sakta tränga in i mig i mitt allra minsta hål ... Jag vill känna min son i alla mina hål, vill bli knullad av honom, få orgasm av honom - men också låta honom komma i mig, i min mun, i min slida - och långt uppe i mitt trånga stjärthål.

 

Jag vill det! Jag vill ge det till min son!

Jag vill göra min son glad, vill uppfylla alla hans önskemål.

 

Det är väl det en mamma ska göra?!

 

 

 

Slut

Fortsättning följer

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Eson66

Fantastiskt härligt att hon fick ta sin egen sons oskuld och han fick känna sin egen mammas omslutande värme runt sin stora kuk.
Fler mammor borde få ha det så fint med sina söner.
Riktigt upphetsande läsning.

14/4 kl. 13:22

#7

Hugo gbg

Fantastiska noveller... jättefina... Tack

1/4 kl. 06:55

#6

oxen_75

Måtte du komma med en fortsättning snart, för vill ju mer än gärna veta fortsättningen och hur det går för dom.. Kommer hon låta sonen spruta i henne? Kommer dom att ha analsex? Och jag har en viss känsla för att dom kommer att somna tätt hopslingrade i hennes säng till slut...

6 stjärnor av 5 möjliga! :)

17/3 kl. 11:42

#5

kristina p

den här novellen är min absoluta favorit nu ! !
Jag har läst den flera gånger , blir lika kåt varje gång ! !

16/3 kl. 04:27

#4

kristina p

oj vad du skriver levande, jag blir imponerad ! ! Blir också röd om kinderna ! !

14/3 kl. 19:52

#3

DG

Du skriver så fantastiskt
Hoppas på en fortsättning

10/3 kl. 13:35

#2

MalmöLars

Härligt, fortsätt skriva

10/3 kl. 00:06

#1

Ronneby

WOW vilken otroligt underbar serie du har här.

9/3 kl. 15:16