Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/4 kl. 20:12, av Jeanettetvå

Min son penetrerar min stjärt

Del 5 av 5 i serien Jag och min son

Längtan efter att få känna min son i min stjärt har vuxit sig starkare.

I kväll ska han få ta min anala oskuld.

Jag är redo. Han är redo.

Vi fortsätter vårt sexuella äventyr tillsammans.

Ohämmat. Vackert. Skönt, Kärleksfullt. Mamma & son. Kåta.

 

 

När jag kom tillbaka till arbetsplatsen på måndagen, så frågade vi kolleger varandra som vanligt hur helgen hade varit.

Min helg?

En orgie av sexuella lustar och handlingar mellan mig och min son. Han hade förlorat sin oskuld till sin mamma. Jag hade gett honom njutning med min mun och min tighta, längtande slida. Han hade slickat mig till den skönaste orgasmen i mitt liv. Vi hade helt enkelt delat med oss av kärlek till varandra. Jag hade aldrig sett min son så lycklig. Inom mig bubblade det också av återuppväckt kärlek, av sexuell längtan. Vi längtade efter varandra, längtade efter mer. Jag ville ge honom allt jag kunde - och jag önskade ta emot allt jag kunde!

 

Jag smålog hela den dagen när jag hade en hemlighet som mina kollegor aldrig skulle kunna lista ut – eller ens tänka fram från sina hjärnors innersta skrymslen! Allt kändes så spännande. Hemligheterna. Njutningarna. Den nya formen av kärlek genomströmmade hela min existens!

 

Drygt två veckor senare, så hade jag planerat att ge min son ytterligare en gåva – i form av mitt lilla stjärthål.

Jag hade läst på (fakta, frågespalter, analsexguider osv), tittat på videor (ja, jag letade upp min sons favoritvideor) och undersökt min egen förmåga att ta emot allt större saker i baken (köpt fem olika ”leksaker”). Jag hade inhandlat en analdusch och stora mängder glidmedel. Under två olika dagar gick jag omkring – på min arbetsplats – med en buttplug. Jag njöt alltmer av att känna någonting i baken, men också av spänningen att gå omkring med det i vardagen, på arbetsplatsen.

 

Det kändes allt bättre. Jag gjorde mig redo för min lille sons stora kuk. Jag testade att ha en buttplug samtidigt som jag onanerade i duschen, och det var en ny, fantastisk upplevelse med extra kittlingar. Den största leksaken jag köpte var en löspenis som nästan hade samma storlek som min sons kuk. Jag provade den två gånger, men avstod från att föra in den alltför långt. Jag hade själva ollonet inne, men det var stort! 

Skönast var det när jag hade en vibrerande dildo i min tighta slida och en buttplug i stjärten. En sådan nyupptäckt sensation skapade en otrolig lust inom mig och en kåthet som drev mig till onanistunder allt oftare. Jag njöt helt enkelt av att känna min stjärt vara uppfylld! 

 

Min värld - min sexuella värld - vidgades. Och jag njöt av det! 

Jag hade två veckor tidigare inte i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig att någonting så stort som min sons kuk skulle få plats i mitt stjärthål. Men på mindre än 10 dagar hade jag kunnat få in motsvarande storlek åtminstone en bit in i mig, låt vara att det endast var några centimeter. Resten skulle säkert glida in lika enkelt, så länge jag var avslappnad och njöt av stunden.

Jag filmade med min mobilkamera – la den på en kudde så att jag kunde se mig själv penetrera min rumpa med en dildo. Det var upphetsande, för när jag gjorde det så tänkte jag på min son.

Min längtan växte större och större när dagen närmade sig ...

 

Om mina förberedelser var ingenting som jag berättade för min son, för det skulle bli ytterligare en av mina njutningsgåvor till honom.

 

På lördagen berättade jag dock tidigt för honom, redan vid frukosten, att han skulle få en stor överraskning på kvällen. Jag hintade om att han skulle få uppleva någonting som han visat för mig på en video för någon vecka sedan. I hans ögon kunde jag se att han nog förstod vad jag syftade på. Även detta lilla avslöjande gjorde mig varm i skötet.

 

Nästan hela dagen bar jag en buttplug för att förbereda mig inför kvällens äventyr.

 

Min son hade valt lördagsmenyn – och vi beställde hem sushi i stora mängder.

Taittinger, ett torrt Champagne passar alltid utmärkt till sushi och umami-smakerna, men också sältan i sojan. Det är inget billigt alternativ, men det blir också ett firande av att min stjärt-oskuld blir tagen av min son. Det – om något! – är värt att fira.

 

Vi småpratade om allt möjligt under tiden vi åt. Jag hade svårt att fokusera på själva samtalet, för jag längtade så enormt mycket av att få känna min son i min lilla bak. Jag kände en liten rädsla, när jag föreställde mig hans stora kuk glida in och ut i mig, men samtidigt hade jag byggt upp en förberedelse genom att testa allt större ”saker” som penetrerade och trängde upp i min stjärt. Något så stort och långt som min sons kuk hade jag dock inte erfarit ännu. Jag ville få en unik känsla av min sons kraftiga lem. I mitt inre kändes jag så ungdomligt galen, så barnsligt längtansfull, som man kunde känna inför tomtens ankomst på julafton. Men min afton skulle innebära en annan gåva - och ett annat mottagande. Min son, min lille son, med den enorma lemmen, skulle komma in i min stjärt. Jag ville fyllas av honom, få honom att komma inne i mig!

 

Jag hade bestämt mig för att allting skulle ske i mitt sovrum, för där fanns speglar vid garderoberna vid den stora dubbelsängens kortända. Det fanns även speglar som kunde flyttas och placeras i perfekta vinklar. Jag ville nämligen se mig själv bli penetrerad i stjärten, inte bara känna det. Jag ville SE min sons stora kuk komma in i mitt minsta hål.

Under mina förberedelseveckor så hade jag tänkt ut allting, planerat i minsta detalj, för det skulle ju komma att bli ett av mina största sexuella ”äventyr”, förmodade jag.

I mitt huvud såg jag allting framför mig: Jag skulle ligga såhär, vrida mig på det där sättet, få min son att göra si och så. Då skulle jag kunna se och njuta av allting på optimalt sätt.

 

Efter maten sa jag till min son att han kunde komma till mitt sovrum efter det att vi duschat.

Jag rengjorde mig, spolade rent och lekte lite med en buggplug i stjärten. Allting kändes fint, ja, även skönt. Jag var het i skötet, våt i fittan när jag förde ”pluggen” in och ut i stjärten.

Min son tyckte mycket om en av mina kroppskrämer, så jag smorde in hela kroppen i den. Parfym i nacke, armhålor  - och på naveln! Han skulle få det bästa av mig!

 

”Du kan duscha nu!” ropade jag till honom, när jag klev ut från badrummet – med buttpluggen kvar i stjärten, och endast morgonrocken omslutande min kropp.

 

Jag slog upp ett stort glas Taittinger och gick in till sovrummet. Jag ordnade snabbt till det med speglarna och kuddarna. Plockade fram glidmedel och la det strategiskt under en av kuddarna. Gled ur morgonrocken …

Jag betraktade mig själv de stora speglarna på garderoberna, ställde mig sedan på alla fyra och vände mig om för att se min rumpa bakifrån. Jag förde mina fingrar bakåt och lekte åter med ”pluggen” genom att föra den in och ut. Jag la på rejäla klickar med glidmedel och fortsatte den sköna behandlingen med ”pluggen”. Jag föreställde mig min son stående bakom mig – sakta penetrerande mig. Jag hade kommit att uppskatta känslan av att fylla stjärten under dessa veckor. Det fanns så många känsliga punkter runtomkring och inuti anus, vilket förvånade mig, men också kåtade upp mig.


Oh, Gud! Ska han verkligen komma in i mig, in i mitt lilla, trånga stjärthål?!

 

Jag insåg att jag inte skulle komma att kunna se allting i detalj, vilket jag önskade. Kunde jag fråga honom … kunde jag fråga honom att filma det, filma när han penetrerade mig? Oh, Gud! Jag ville ha det på film! Jag vill kunna återuppleva det gång på gång!

Ja, där och då, hastigt och lustigt, bestämde jag mig för att fråga honom om det. Snabbt tog jag även fram två gamla mobiler och kopplade in dem på elnätet, placerade dem strategiskt och förberedde inspelning. Min son kunde använda sin egen mobil för att filma närbilder. Jag kunde ha min egen och filma det jag kunde.

Vilken mamma jag plötsligt utvecklades till! Nu skulle jag spela in en ”porrfilm” med min son, skulle dokumentera när han trängde in i min stjärt. Och jag blev våt av bara tanken!

 

Jag skålade med mig själv och tog två stora klunkar av champagnen.

 

”Var är du, mamma?”

 

”I sovrummet!” ropade jag tillbaka. Jag krängde snabbt på mig morgonrocken och satte mig på sängkanten. Ett stort, djupt andetag gjorde att en viss nervositet kunde lämna mig.

 

37 sekunder senare (ja, jag är en sekundräknare!) kommer min son in till mitt sovrum, iklädd endast morgonrocken. Han ser både ungdomlig och vuxen ut. Hans breda axlar visar en ung man. Hans ansikte visar mer en pojke - åtminstone i hans mammas ögon.

 

”Var är överraskningen?” frågar han - och låter nästan som han låtit under alla sina födelsedagar eller julaftnar.

 

”Här!” svarar jag – och nickar med huvudet, syftande på mig själv.

 

”Hur menar du?” Han hade ett leende på läpparna.

 

”Där bak.” svarar jag. ”Så som du visade på en av dina filmer på mobilen.”

 

Han log nu med ett stort leende.

 

”Är det sant, mamma?!”

 

”Om du vill ...”

 

”Mmmmm.... självklart, mamma! Men ... Vill du? Eh... Kan du?” stammar han nästan fram.

 

”Ja, jag vill. Och jag har förberett allting för det … för dig … för oss. Men vi måste ta det försiktigt. Du är så stor … du har så stor …”

 

”Mmmm.”

 

”Jag skulle vilja se allting när du ... när vi ... gör det. Därför vill jag att vi filmar det. Kan vi göra det?”

 

Hans ögon glänser av glädje!

 

”Mmmm.”

 

”Hämta din mobil!”

 

När han rusar iväg, för rusar det gör han, så dämpar jag belysningen lite och startar sedan inspelningen på de två mobiler jag placerat ut.

 

Gud, vad jag längtar efter min son!

 

73 sekunder (eller 74! Jag kan ha blandat ihop talen!) senare kommer han åter.

 

”Här är den. Den är fulladdad.”

 

”Bra!” säger jag.

 

”Vill du ...att... vill du ... börja med att smaka lite på... på mamma?”

 

”Jaaa!” säger han med glädje och upprymdhet i rösten.

 

Jag kryper upp i sängen och lägger mig bakåtlutad mot kuddarna. Morgonrocken är fortfarande stängd.

 

”Kom!” viskar jag till min son.

 

Han kryper upp till mig, till mitt ansikte. Jag pussar honom på munnen.

 

”Vill du?” viskar jag med kåthet i rösten.

 

”Mmmmm…”

 

Jag öppnar morgonrocken. Mina bröst friläggs. Mitt rakade sköte är redo för min sons mun. Jag särar på benen.

Min son glider ner och hittar en bra position. Hans huvud är nu vid mitt underliv. Jag drar upp mina ben – och då ser jag att han lägger märke till ”pluggen” i min bak.

 

”Har du den …?”

 

”Ja, så att jag kan vänja mig … så att du kan komma in i mig … snart …”, säger jag till honom.

 

”Du luktar gott, mamma!”

 

Jag andas tungt. Tittar på honom. Nickar med mitt huvud som för att uppmana honom att nu börja smaka på mig med sin mun, sin tunga.

 

Jag filmar med min mobil. Den andra handen tar jag på min sons huvud.

 

Han kysser mitt sköte, känner med sin tunga på mina blygdläppar, vidrör min klitoris. Genast känner jag fukten sprida sig i min slida. Oh, Gud! Vad ska min lille son göra med sin stora kuk?! Ska han verkligen få komma in i min lilla, trånga stjärt?!

 

”Åååååhhh… du är duktig! Du gör det så skönt för mamma! Fortsätt så med din tunga och mun ...” viskar jag uppmuntrande till honom.

 

Han fortsätter att bearbeta mitt kön. Slickar ... pussar ... suger tag i mina blygdläppar ... Jag blir genast så skönt våt. Kåt, upphetsad, varm, villig. Jag vill känna honom i mig!

 

Jag tittar på honom när hans tunga slickar i sig mina safter. Han har stängda ögon. Han njuter också.

 

”Ååååååhhhh… du gör det sååå skööönt för mamma! Fortsätt … ååååååhhhh…. Jaaaaaa…. Fortsätt …”

 

Jag har svårt att ligga stilla när kittlingarna blir intensiva, när hans tunga rör mina känsligaste delar.

 

"Jaaaaaaa ... slicka mamma!"

 

Nu lyfter han mina ben så att mina knän hamnar på magen. Kort därefter känner jag hur han använder tungan runt mitt stjärthål. Det kittlar skönt. Spännande skönt.

Mina blygdläppar är svullna, min fitta het av längtan. Stjärten pulserar kring buttpluggen som fyller min stjärt.

 

Han tar tag i ”pluggen” och börjar dra ut den, sakta, sakta.

 

"Jaaaa.... ååååhhhhh.... jaaaa.... fortsätt .... skönt .... jaaaaaaaa....  ååååååååhhhhh..."

 

Min sons tunga rör sig runt stjärten. Tungspetsen tränger in i mig en liten bit. Borrar sig in i mig. Sedan ut igen. In och ut. Snabbt, glidande, skönt!  Slickar runt hela stjärtrosetten.

 

"Åååååååhhhh... det kittlar sköööönt.... så skööööönt...." gnyr jag till honom.

 

Jag känner hur han för in "pluggen" igen. Sakta glidande. Skönt glidande. Min anal suger tag i "pluggen". In och ut. Han slickar mig och ger mig kärlek ...

 

"Jaaaaaa... åååååhhhhh ... du är ... duktig ..... ååååååhhhh... fortsätt ..... sköööönt!"

 

”Är det skönt, mamma?”

 

”Jaaaa....åååååhhh, jaaaa! Det är skönt! Fortsätt .... åååååååhhhh....”

 

Jag blir yr av den kittlande behandlingen, mina ögon himlar, jag andas stötvis på grund av upphetsningen.

 

Han fortsätter föra den in och ut, samtidigt som han slickar min slida, mellangården och ibland kring mitt stjärthål. Jag njuter av hans behandling.

 

”Fortsätt … åååååååhhhh… vad du är duktig …. Du gör det sååå skööööönt för mamma.....”

 

Han bearbetade nu min klitoris med sin mun på ett fantastiskt sätt. Samtidigt förde han ”pluggen” in och ut i ett skönt tempo. Ringmuskeln pulserar av längtan, som om den vill ta tag i min sons kuk och krama den i ett kärleksgrepp, bättre än vad munnen eller slidan kan åstadkomma!

 

”Åååååååhhh … jaaaaa…. Fortsätt …. Jag kommer …. Åååååhhhh. …. Slicka mamma! Ååååååååhhhh …. Du är duktig!! Ååååååhhhh … jaaaaaaaa!”

 

Min lille son lät nu tungan vibrera mot min klitoris. Det kändes smått ofattbart. Hur gjorde han? Aldrig har jag upplevt något liknande ...

 

"Jaaaa... så där ... jaaaaa... åååhhh.... jaaaaa... fortsätt .... jaaaaaa... ååååhhhh..."

 

Jag stönar och andas osammanhängande. Min njutning är total. Orgasmen närmar sig i högt tempo.

Han slickar och pussar, tungen vibrerar på min klitoris. "Pluggen" penetrerar stjärthålet gång på gång. In och ut. In och ut.

Jag trycker hans huvud, hans mun mot min heta, våta fitta.

 

”Åååååhhh … jag kommer …. Ååååååååhhh … fortsätt …. Ååååååååhhh … .jaaaaaa… mamma kommer! …. Ååååååhhh fortsätt!”

 

Han släppte inte min klitoris. ”Pluggen” åkte nu in och ut i ett högt tempo. Hans mun, läppar och tunga kysste, slickade, sög och gjorde allt möjligt skönt med min kittlande lilla klitorisknopp. Jag kände hur det rann safter ur min slida, så kåt och upphetsad var jag av min sons behandling.

 

"Åååååhhhh .... jaaaaa... slickaaaaahh.... ååååhhh... slicka mamma! Fortsätt ... jaaaaaaa... fortsätt...."

 

Jag kunde knappt andas. Jag stötte mitt underliv mot min sons mun. Ville känna honom hårdare. Min andning blev flåsande, stönande ... 

 

"Ååååååhh... jaaaa... slicka mamma! Ååååååhhhh... jaaaaa ... du är duktig ... .jaaaaaa.... ååååååhhhhh."

 

Nu var jag riktigt nära att explodera i en orgasm. Mitt längtande fitta nästan sög tag i min sons mun ... Jag skakade i hela underlivet.

 

”Jaaaaaa….. jag kommer …. Jaaaaaa…. Ååååååhhhhh … jaaaaaaa…. Slicka …. Slicka …. Mammaaaahh!.... jaaaaaa.... mamma kommer.... jaaaaa.... mamma kommer ...”

Jag grät nästan ut orden ...

Jag darrade till i skötet när orgasmen strömmade genom mig. Min mage rörde sig av kraftiga konvulsioner. Min genomvåta fitta var tecken på hur skönt min son gjort för mig. Min anal kände ett så stort sug efter att få bli fylld, penetrerad och uttänjd av min sons stora kuk!

 

Jag flåsade, jag flämtade av upphetsning.

 

"Åååååååhhhh.... vad skööönt! Åååååååhhhh... du är så duktig ...."

 

Han flyttade sitt ansikte och pussade mig på magen.

 

”Jag vill att du ... kommer in i mig nu. Där bak. Jag vill ... känna dig ... inne i mig...” viskar jag till min son.

 

Han drar av sig morgonrocken. Min sons stora kuk är det första jag ser … Den är enorm! Snart ska han komma in i mig! Hans ollon är blottat. Han greppar tag i sin stora lem och runkar några drag. Ollonet ser så mjukt och hårt ut. Min mun vet hur det känns. Mina fingrar vet hur det känns. Snart ska mitt stjärthål veta hur det känns.

 

”Jag kan ligga såhär.” säger jag till honom. Jag ligger med uppdragna knän. Han ställer sig på sina knän framför mig. Känner på ”pluggen”.

 

Jag sträcker mig efter glidmedel och uppmanar honom att smörja in kuken.

 

Jag kan se hur hans ollon glänser när han är färdig. Jag längtar. Jag är kåt. Jag känner mig redo.

 

”Kan du filma?” frågar jag.

 

”Mmmmm…” svarar han med darrig röst.

 

 

Jag försöker slappna av. Han startar kameran på mobilen, drar ut ”pluggen” och håller sedan sin andra hand runt sin enorma kuk. Han tittar mig i ögonen. Därefter ner på våra kön. Han siktar rätt med lemmen. Jag känner hur han trycker med ollonet mot mitt stjärthål. 

Oh, Gud! Hans kuk är så stor. Han är så fin, min lille son. Snart ska han komma in i mammas lilla hål. 

 

”Ta det försiktigt … ta det lugnt … jag vill känna dig...  försiktigt … du är så stor …”

 

Jag tar ett djupt andetag. Min längtan är stor. Kåtheten är överväldigande. Jag slappnar av så mycket som möjligt, så att han ska kunna komma in i mig.

 

”Jag försöker nu, mamma!” säger min son.

 

Och så känner jag hur ollonet på hans enorma kuk sakta öppnar upp mitt lilla stjärthål. Hans ollon känns först hårt, men sedan lite mjukt. Jag känner hur mottaglig jag är … hur villigt mitt lilla hål är… jag är avslappnad … och plötsligt, så förvånansvärt plötsligt, är hela hans ollon inne. Gud, han är inne i mig! Min lille sons stora kuk är nu inne mitt stjärthål. Vilken känsla! Jag känner glädje omfamna mig. Jag ler. Ögonen är glansiga.

 

”Ååååååhhh … försiktigt! Åååååååå .. .du är … duktig … Ta det försiktigt med mamma!”

 

”Gör det ont, mamma? Eller är det skönt?” frågar min son.

 

”Ååååååhhh….jag tycker om det....försiktigt.... åååååhhhh... jaaaaaa…. Fortsätt … försiktigt …Det är skönt..." Jag stönar viskande till honom.

 

Han är nu orörlig. Det stora ollonet är inne i min stjärt. Nu ska jag vänja mig … Jag njuter av känslan. Men jag vill känna mer. Vill känna hela min son inne i mig!

Att ha min sons kuk inne i mig, även om det bara rör sig om några centimeter, är så mycket bättre än alla de leksaker som jag haft inne i stjärten den senaste tiden. 

Jag känner mig så levande, så full av kärlek, så älskad. 

Jag klämmer med min ringmuskel kring min sons ollon. Han stönar till av njutning.

 

"Ooooohhh, mamma ... det är ... skönt när du gör så!"

 

Jag fortsätter att klämma hans ollon. Han tittar på mig med kåtglansiga ögon.

 

Jag filmar med min mobil. Nu får vi allting dokumenterat på bästa sätt.

Hans ansikte är så vackert när han är kåt.

 

”Är det skönt för dig också?” viskar jag med en kåt röst.

 

”Mmmmmmm... mamma! Det är trångt och skönt. Jätteskönt! Kan jag komma ... djupare in  ... mamma??” stönar han.

 

”Ja, börja försiktigt …. Ååååhhhh... fortsätt försiktigt ...”

 

Han trycker sakta in sig en liten bit. Det är som om det ploppar till – och så är han plötsligt inne i mig kanske 6-7 centimeter.  Jag stönar till av njutning.

 

”Ååååååååhhhh … skööönt! Ååååååhhhh … jaaaaaa…. Sköööönt … Knulla mamma skönt … knulla mamma försiktigt! Din stooora kuk är så skööön i mig! Åååååååhhh...DU är så sköööön, så duktig! Ååååååhhhhh...”

 

Jag känner hur hela min anal vill fånga in min sons stora kuk, hur den vill krama den i ett kraftigt grepp. Jag kan inte beskriva hur skön känslan är att ha min son inne mig i min trånga bak. Det är både sexuell tillfredsställelse och känslomässig tillfredsställelse. Det gör skönt inne i stjärthålet, men också i min tighta fitta - OCH inne i mitt huvud, i mina tankar, mina känslor. Hela JAG fylls av den skönaste känslan jag upplevt.

 

Nu börjar min son jucka sakta fram och tillbaka. Sakta. In och ut. Glidande skönt med sin stora kuk i mitt lilla, lilla hål.

 

”Åååååhhhh… försiktigt … sakta …. Ååååååhhh .... Knulla mamma …. Sakta … skönt …. Jaaaaa …. Ååååååhhh… du är duktig …. Knulla mamma... ta ... försiktigt...”

 

Han stönar av njutning. Jag föreställer mig hur skönt det gör på hans ollon att gnida sig längs min trånga, trånga lilla stjärt. Jag kramar hans kuk med min stjärt. Hans njutning är märkbar.

 

”Ooooohhh... mamma, det är jätteskönt!”

 

Hans ansikte strålar av glädje. Hans ögon glittrar av kåthet.

 

”Åååååhhhh … jaaaaaa… jag tycker om … när du … knullar mig…. Åååååååhhh … du är stor så stor i mig…. Åååååhhh… fortsätt... försiktigt... du är så duktig...jaaaaa.... skönt du gör det....Ååååååhhhhh .... du är så stoooor ... ååååååhhhhh!”

 

Min son ser så ung, viril och vacker ut när han njuter!

 

"Ooooohhhh... det är så trångt och skönt inne i dig, mamma!"

 

"Ååååhhhh... jaaaaa... in ... och ... ut ... i ... mamma ... ååååååhhhhh... jaaa..... in ... och ... ut .... åååååhhh!"

 

Han juckar lite hårdare, kommer in i mig djupare. Jag har aldrig känt något så underbart förbjudet, så upphetsande, så fantastiskt skönt. Att bli knullad av sin egen son, i stjärten. Få känna en 23 centimeter stor, grov kuk penetrera ett litet stjärthål!

 

Hans kuk glider in i mig, in och ut, ingen smärta, endast njutning. Det är så fantastiskt skönt. Mitt stjärthål spänner, min fitta är varm och våt. Jag skulle också vilja känna honom långt upp i fittan, känna honom i båda hålen samtidigt! Fyll mig!

 

Han pressar sig in djupare. Jag darrar. Jag närmar mig orgasm. Det är en fantastisk känsla som jag känner i både min trånga stjärt och kring min våta fitta ... Varför har jag inte låtit någon penetrera mig i baken tidigare? tänker jag hastigt.

 

”Ååååååhhh… knulla mig …. Jaaaaaa… fortsätt … ååååååååå…. jaaaaa... Du är så duktig ….Ååååååhhhh, du är så stor i mig.... Fortsätt …. Ååååååhhh … knulla mig…. knulla mamma ... åååååhhhhh... jaaaaaa....”

 

”Oooohhh... mamma, det är skönt!” stönar min son fram. Hans magmuskler spänns när han trycker in kuken i min stjärt.

 

”Jaaaaaa… knulla mamma! Du är duktig! Du gör det så sköööönt för mamma! Ååååhhhh ... jaaaaa... ååååhhhh! Ta det lugnt .... skööönt ... in och ut ... i mamma... ååååååhhhh... jaaaaaa..."

 

Jag ser på hans ansikte, märker hans andning ... att han snart kommer att explodera i en ungdomlig satstömning ... spruta mig full av sperma ....

 

”Oooohhh... Kan jag komma i dig, mamma? Oooooohhhh ... kan jag?”

 

Min son stönar fram orden. Det är kåtheten som talar. Hans ord om att spruta i mig gör också mig kåtare.

 

”Ååååhhh... jaaaaa…. Kom i mamma! Jaaaaa...  Kom i mamma! Ååååååhhhh … jaaaa…. Kom i mamma! Fortsätt …. Åååååhhh…. Kom i mamma! Spruta i mamma! Ååååhhhh... jag vill..... kom .... i mamma....jaaaa... ååååååhhhh... du är såå stooor i mig .... Åååååhhhh... kom i mig .... ååååååhhhhh. ... jaaaaa....jaaaa......"

 

Mina ord tycks kåta upp honom ytterligare. Han tittar mig i ögonen. Hans kåthet lyser upp ansiktet!

 

Han juckar sig djupare in i mig. Han ökar tempot. Kuken glider med lätthet in och ut i mig. Jag njuter som aldrig förr. Jag trodde ALDRIG att en så stor kuk skulle kunna glida med sådan lätthet i ett så trångt litet hål! Det är sagolikt skönt att känna min son inuti mig, så obeskrivligt kittlande skönt! Även min fitta darrar av upphetsning!

Där och då får jag bilder i mitt inre där jag blir fylld av in son i munnen, i fittan - och i min stjärt. Alla hål samtidigt. Penetrerade av min sons stora, sköna, underbara kuk.

 

”Oooohhh...jag kommer snart, mamma! Oooooohhhh... jag kommer ... snart ... ooooohhhh...”

 

Jag känner en sådan glädje, en sådan kärlek av att se min son njuta, av att se honom penetrera mig - och ge sin egen mamma en stor upplevelse.

 

"Åååååhhhh... det är sååå sköönt .... du kan ... ta mig ... hårdare ... åååååhhhh.... jaaaa.... lite hårdare ...."

 

"Oooooohhhh .... mamma ...du ... är ... trång ... och skön!"

Han tar nu i hårdare. Kommer in i mig så långt att det nästan snurrar i min skalle. In och ut. Hårdare. Gud, han är så stor i mig, när han pumpar kuken i mitt trånga stjärthål. Hans stönanden är vackra ljud för mina öron! Jag njuter av ögonblicket. Känner hur det spänner i min stjärt, hur trångt det måste vara för hans stora kuk, hur skönt det måste vara för hans ollon att gnidas av mitt trånga, kramande hål.

 

”Jaaa…. Spruta i mamma! Ååååååhhh…. Kom i mamma! Åååååhhhhhh … jaaaaaa….  Spruta i mamma! Det är så skönt när du knullar mig! Åååååhhh ... fortsätt! Ååååååhhhh.... du är stor.... ååååååhhhh.... jaaaaa.... Kom.... jaaaa... kom.... åååååhhh....jaaaa... åååååhhh.... jaaaaa....”

 

"Ooooohhh... jag kommer snart!" stönar han.

 

Hans kuk fyller mig. In och ut. Skönt! In och ut! Helt fylld. Mitt stjärthål helt fyllt. Min anal så fylld av min sons stora, stora kuk. Min insida pressar hans kuk till njutning. Min sfinkter kramar den enorma lemmen. Jag vill inte släppa den, vill känna den. Jag vill ha den inuti mig när den släpper iväg vita kaskadstrålar av varm sperma.

 

”Oooooohhh… mamma, jag sprutar snart … oooooohhh… jag kommer snart … Ooooohhhhh… mamma ….”

 

Jag tittar på hans ansikte när han stönar. Tittar ner på hans stora kuk som penetrerar min stjärt. Han är ivrig. Kuken åker ut från min stjärt. Jag gapar tom i mitt trånga hål. Han för in den igen. Det är ofattbart skönt. 

 

"Jaaaaa.... ta ut ... och in ... igen... åååååhhh.... det var extra skööönt .... åååååhhhh..." stönar jag till min son.

 

Han gör det om och om igen. Tar ut kuken från hålet, så att jag ser hans stora ollon. Men innan mitt trånga stjärthål sluter sig igen, så trycker han in sitt sköna, hårda ollon på nytt. In och ut, upprepade gånger. 

 

"Ooooohhhh, det är skönt mamma ... skönt att göra så ..."

 

”Åååååååhhhh… jaaaaaa... fortsätt .... kom långt in i mamma! Åååååhhhhh..... jag vill att du sprutar i mig…. Jaaaaa…. kom i mamma... ååååhhhh... jaaaaaa...!”

 

Han trycker åter in kuken. Han kommer långt in i mig. Ljuvligt långt. Fyller mig totalt!

 

”Oooooohhhh, mamma! Jag kommer!!! Oooooooooohhh… mamma …. Oooooohhhh…. Jag kommer …”

 

Han stöter in kuken. Fram och tillbaka. Kommer djupare i mitt hål. In och ut. Jag är sjunde himmelen! Han är så stor i mig. Kuken glider så enkelt, ljuvligt skönt, och får ollonet pressat av en anal som aldrig tidigare fått någonting så stort och långt inne i sig.

Min kåthet är enorm. Jag vill känna när han kommer långt uppe i mig med sin stora kuk. Jag vill att han är längst inne i mig när han sprutar mig full.

 

"Jaaaa ... spruta... spruta ... ååååhhhh ... fortsätt... jaaaa.... åååååhhhh....spruta i mamma!"

 

Och så känner jag hur min sons varma sperma sprider sig inuti min anal. Känslan kåtar upp mig ytterligare och gör att jag också närmar mig en orgasm. Min son skakar till. Hans ansikte förvrängs av njutningen när han stönar.

 

"Ooooooohhhh, mamma ... Oooooohhhhhh..."

 

Han nästan vrålar ut ljuden ...

Han sprutar och sprutar. Varje juck fyller mig med sperma. Min son tömmer sig fullständigt i mitt trånga stjärthål.

Han darrar i kroppen när hans kuk tömmer sperman i mig. Han pumpar mig full av ungdomlig säd!

 

Jag för in två fingrar i min längtande, våta fitta och pullar mig snabbt, intensivt. Kåtheten gör mig svimfärdig!

 

”Ååååååhhhhh... spruta i mamma.. .jag kommer också …. Ååååååhhhhh…. Jaaaaaaa…kom i mamma..!” stönar jag högt.

 

Min son fortsätter jucka sin kuk i min anal medan jag stönande njuter av orgasmen som strålar genom både stjärt och slida. Det är fantastiskt skönt att känna min sons kuk i mig medan mina fingrar ger mig en total orgasmupplevelse.

Jag tittar på honom. Han har filmat allting. Allt finns förevigat. Min anala oskuld. Hans penetrering av mig. Och första gången han fick komma inne i någon. Han fick komma i mig, sin egen mamma. I min trånga lilla stjärt.

 

Jag har tårar i mina ögon. Jag är så lycklig, så avslappnad, så full av kärlek och njutning. Jag fnissar lite av upprymdhet, av lättnad ...

 

Min sons stora kuk glider ut ur mig. Jag känner hur en del av sperman rinner ut. Jag tittar på lemmen. Den glänser av glidmedel och sperma, ser så fin ut när den börjar slakna. Jag har så svårt att inse hur den där stora kuken med en sådan enkelhet kan glida in och ut i mitt trånga hål och skänka mig så stor njutning!

 

Min glädje och tillfredsställelse är enorm.

 

Jag tittar på min son. Han ser så fantastiskt fin ut. Ung och fräsch. Nöjd och tillfredsställd när han fått spruta inne i mig.

 

”Det var jätteskönt. Tack!” viskar jag kärleksfullt till honom.

 

”Var det skönt, mamma?”

 

”Ja, otroligt skönt!” svarar jag.

 

Han tittar på mig med stolthet i ögonen.

 

"Du var jätteduktig!" säger jag till honom.

 

Han nickar.

"Jag tyckte om det jättemycket! Du gjorde det försiktigt och skönt! Jag trodde inte att det skulle kännas så fint när du är så stor ... men det var en fantastisk känsla ... Den är jätteskön ... DU är jätteskön!"

 

Han nickar. Säger ingenting.

 

"Nu vet jag att ... att det också .... känns skönt där bak ... Det var bättre än jag fantiserat ..."

 

Han nickar åter.

 

"Jag skulle vilja känna hur det känns när du gör det en gång till .. där bak ...samtidigt som jag har något annat i mig ... alltså i båda ... Jag har en dildo ... Skulle du ... vilja det?"

 

Han nickar med huvudet flera gånger.

 

 

Jag vill ha mer!

Min son vill ha mer!

Jag vill ha båda hålen penetrerade samtidigt. En stor dildo i min tighta slida, samtidigt som min son har sin stora kuk uppe i min trånga lilla stjärt.

Oh, Gud! Min son gör mig hel som människa! Fyller mig med kärlek! Och sin stora lem!

 

"Kom och krama mig!" uppmanar jag viskande till min son.

Han kryper upp till mig. Ovanpå mig. Jag känner hans slaka lem mot mitt sköte.

Han småligger ovanpå mig. Böjer sig ner och pussar mig. Jag öppnar mina läppar för honom.

Min tunga letar sig in i hans mun. Jag känner smaken av mig själv på hans tunga.

Vi kysser varandra. Det dröjer inte 40 sekunder förrän jag känner hur min sons lem växer sig hård mot min fitta.

Han vill redan. Han kan redan. 

Oh, Gud! Min son är allt jag vill ha!

Hans andning blir alltmer upphetsad.

Jag lämnar hans mun med min tunga. Pussar honom på munnen. Tittar honom i ögonen.

 

"Var det skönt att komma ... långt inne i mamma?" viskar jag.

 

"Mmmmm..."

 

"Jag tyckte det var skönt när du kom inne i mig, när du var långt inne i mig ..."

 

"Mmmm..."

 

"Du är sååå stoor inne i mig! Så skönt att känna dig ... så stor ... där bak... Du fyller mig ..."

 

"Mmmm..."

 

"Gjorde det skönt på dig ... också ... hela tiden när du var inne i mig ... när jag kramade till den ... hårt?"

 

"Mmmm... jätte ..."

 

"Du var så duktig och fin ... Allt kändes så ... lugnt och skönt ... Och ... jag vill ... sen vill jag sitta på dig ... jag vill rida dig ... jag har längtat så ... Vill du?"

 

"Mmmmm... mamma."

 

Jag blir genast fuktig av att bara prata om det. 

Oh, Gud! Snart ska jag få känna min son inne i mig igen. Men jag vill också ha en dildo i mig samtidigt. 

Min son i stjärten. En vibrerande dildo i min fitta. Jag kan inte tänka på någonting annat. DETTA är nu mitt mål, min längtan, min kåthets dröm. Och hade min son haft dubbla kukar, så skulle jag vilja känna hans kukar i båda mina hål samtidigt. Min hjärna tänker bara på att få mina hål fyllda. Den här kåtheten är så ofattbart stark. Den leker med min hjärna.

 

"Kolla här, mamma!" säger min son och visar en film på sin mobil.

Det är en film som först visar en ung, snygg tjej som sitter ner på knä. En kille står till vänster om henne, en annan till höger. Hon suger först den ena killens stora kuk. Sedan den andres. Männen har lika stora kukar som min son. Tjejen ser verkligen söt och fin ut, inte som man i tankarna föreställer sig en "porrstjärna", någon som knullar för pengar. 

Min son drar fram filmen till nästa sekvens. Då ser man hur den ene mannen står upp, medan tjejen är upplyft och håller sina händer runt nacken på mannen. Mannen håller tjejen runt rumpan. Hennes ben är uppdragna och inklämda mellan mannens armar och hon klämmer fast sig med dem runt hans rumpa. Hans kuk är inne i hennes slida och hon glider upp och ned längs skaftet på den stora kuken.

En ny närbild visar hur den andre mannen försiktigt trycker sitt ollon mot tjejens lilla stjärthål samtidigt som hon har en stor kuk i sin fitta. Hon har stannat sin ritt. Nu sjunker hon istället ner på kuken som kommer in i hennes trånga anus. Det är otroligt att se hur ett så litet, slutet hål kan öppna upp sig så mycket för en så stor kuk. Men den går in. Nu står en man på varsin sida om henne - deras kukar penetrerar båda hennes hål. Njutningen, lyckan och stönandena indikerar hur mycket hon tycker om ställningen, där hon har en kuk i fittan, en annan i stjärten. 

 

"Oj ... det ser svårt ut ..." säger jag. Jag vet inte vad jag annars ska säga.

 

"Tror du att ... hade du velat ...?" stammar min son.

 

"Oj ... va?! Vem skulle ... hur skulle du ...?"

 

"Du vet Alex? Han säger ibland ... dumma saker ... att han skulle vilja... att du är en milf ... att han skulle vilja ... ja, du vet ... ligga med dig ..."

 

Alex är en av min sons många kompisar, en jämnårig 17-årig kille, nästan 190 lång, muskulös, charmig, rolig, pratsam. Jag skulle aldrig ha trott att han tänkt sådant om mig, att han sagt sådana saker om mig till min son. Nej, usch, vad pinsamt!

 

"Vad är en 'nilf'"? undrar jag.

 

"En milf ... en mother ... en mother I like to ... ligga med ...", svarar min son.

 

"Menar du att du och han ... att ni skulle ... att vi tre skulle ...".

 

Jag söker efter orden. Och hoppas att min son inte genast märker hur tänd jag blir på idén.

 

"Ja ... om du vill, mamma"

 

"Oj ... hur skulle vi göra ... Det känns så konstigt när du frågar ... Men tror du att han vill, jag menar verkligen vill?"

 

"Ja, mamma! Han säger konstiga saker om dig nästan alltid. Han vill helt klart ... alltså... göra det med dig! Jag vet det! Han har sagt det många gånger ... Inte bara han har sagt det ... Många ... av mina kompisar ..."

 

Mina tankar far iväg. Nu ser jag plötsligt min son hålla upp mig. Jag håller om honom när han tränger in i min slida. Min son står stark och håller mig medan jag rider upp och ned på hans stora, tjocka kuk. Samtidigt kommer Alex bakom mig, Kysser min nacke. Viskar i mitt öra: Vill du min kuk i din stjärt samtidigt som din son knullar dig?  Jag viskar tillbaka: Ja, jag vill ha er båda inne i mig! Knulla mig, Alex! Kom in i min stjärt. Jag vill rida era stora kukar samtidigt! Jag känner hur jag tänjs ut när min sons kuk är långt inne i min fitta, samtidigt som Alex' kuk penetrerar min trånga bak. Han stönar och viskar i mitt öra: Är det skönt att knulla pojkar, mamma?!  Ja, mina tankar rusar.  Min fantasi känns galen. Sex, kuk, fitta, analsex, min son och hans kompis .... Jag blir kåt. Skulle det kunna ske?!

 

"Ja ... Nu när du berättat detta så ... då skulle jag vilja ... se i hans ögon när jag ... gör eller säger vissa saker... Jag skulle vilja ... testa honom ... och... se hans reaktioner..."

 

"Mmmmm, mamma. Gör det! Han kan komma hit i morgon!"

 

Min kåthet vaknar på nytt. Men också min oro, mitt samvete - och min verklighetsuppfattning.

 

"Han kan ju inte se att du och jag ... att vi ... gör det ... Du vet ju att man inte får göra så som vi gör."

 

"Mmmmm... men han behöver ju inte se dig."

 

"Hur menar du nu?"

 

"Vi täcker hans ögon så att han inte kan se."

 

"Det blir nog konstigt .... eller svårt att ... Fungerar det?!"

 

"Mmmmm ... jag har sett en film där man visade nästan samma sak ..."

 

"Då får du berätta om det. Men nu tar vi en snabbdusch. Sen kan jag smaka på dig också!" säger jag till honom.

 

"Mmmmmm..." 

Han reser sig snabbt och nästan småspringer till duschen.

Sju minuter senare har jag också duschat.

Jag ligger åter i sängen.

Min son ligger vid sidan om. Han luktar rent. Nyduschad.

Jag håller hans kuk i min hand. Den är så hård, så skönt hård.

Jag runkar den. Låter fingret glida över ollonkanten. Fram och tillbaka över den spända, mjuka huden. 

Pussar hans bröst. Suger på hans ena bröstvårta, samtidigt som min hand bearbetar kuken, ollonet.

För en stund sedan var den stora kuken inne i mitt trånga stjärthål. Nu håller jag den i min lilla hand. Mina fingrar når inte ens runt den! Hur fick den egentligen plats i stjärten?!

 

Jag rör handflatan och fingrarna koncentrerat kring hans ollon. Jag märker att han gillar det.

 

"Ska mamma suga ... lite?" viskar jag till honom.

 

"Mmmmmm...."

 

Jag flyttar mitt huvud nedåt. Lutar det mot magen och låter min sons stora ollon komma in i min mun. Jag känner mig så ung och levande igen! 

 

"Oooooohhh... skönt ... mamma!" stönar han.

 

Jag väntar inte på någonting, utan börjar ganska snabbt och intensivt suga hans kuk. Jag ligger avslappnat med huvudet på sidan och har min sons kuk i munnen.

Jag kan känna att han juckar med höften. Jag försöker ta emot mer, men får svårt att hantera någonting så stort.

Jag tar kuken i handen och runkar den i min mun. Slickar, suger. Det smackar och låter när jag så hungrigt suger min sons stora kuk.

Min fuktiga fitta längtar efter att fyllas. Mitt stjärthål vill känna mer.

 

"Jag vill att du ... att du... kommer in i mammas stjärt igen. Vill du det?" viskar jag till min son.

 

"Mmmmm..." Hans röst är grötig.

 

"Jag vill rida dig ... sitta på dig ... så att du kommer långt in i mig .... Du får lov att komma inne i mig... Vill du spruta en gång till inne i mamma ... spruta när du är inne i mig ... långt inne i mig?"

 

Jag märker att mina ord kåtar upp min son. Men jag blir inte oberörd heller ...

 

"Mmmmm ... ja...!" säger han.

 

"Vi tar det försiktigt. Skönt. Lugnt och försiktigt.... Du var jätteduktig tidigare.... Du gjorde det så skönt för mig. Trots att du har så stor ... Jag tyckte det var skönt när du kom ... inne i mig ... långt inne i mig ..."

 

"Mmmmm...."

 

"Vill du att jag ska suga lite till ... är det skönt när mamma gör det?"

 

"Ja, mamma ... du gör det ..."

 

Jag tar hans stora kuk och håller den hårt. Ollonet är alldeles hårt och glansigt, med fina linjer runt kanten, vackert välvda former, som en superstor jordgubbe. Mina läppar omsluter kuken på nytt. Tungan sprider saliv över hela toppen.

Jag lutar åter mitt huvud mot hans mage och känner hur min sons händer trycker mitt huvud ner mot kuken. Jag rör nu även huvudet så att hans kuk åker in och ut i min mun. Jag spänner mina läppar hårt runt kuken. Kan känna den pulsera i min mun! Den är stor som en falukorv, varm och pulserande!

 

"Ooooohh, mamma .... det är ... sååå ... skönt!"

 

Jag svarar inte. De enda ljud som hörs är de smaskande ljuden från min mun som suger och slickar kuken mycket intensivt.

Jag pressar mina läppar hårt över ollonet samtidigt som ollonet glider in och ut i min mun. Min hand runkar kuken hårt.

 

"Oooooohhh, mamma .... oooooohhh... det ... är ... skönt!"

 

Jag känner att hans spända kuk snart kan explodera i nya spermakaskader. Jag hör på hans röst att han är nära en ny ejakulation. Men han ska inte komma i mun. Nej, jag vill åter känna honom i min stjärt. Det är där han ska få tömma sig. Först vill jag ta honom till gränsen av en ny orgasm.

Jag känner försatsen tränga ut. Min tunga fångar upp sältan. Min lille sons stora kuk kan snart spruta min mun full.

 

"Ooooohhh, mamma .... det är sköööönt!"

 

Jag släpper hans kuk från min mun. Vänder mitt ansikte och tittar på honom. 

 

"Gör mamma det bra? Vill du komma i mammas mun?"

 

"Ja, du ... gör det... jätteskönt, mamma! Jag vill spruta ..."

 

Jag glider uppåt till honom. Pussar honom på munnen.

 

"Jag vill att du kommer i min stjärt igen!" viskar jag. Med ena handen håller jag hans kuk i ett hårt grepp, samtidigt som jag runkar den upp och ned.

 

Han stönar lätt ...

 

"Öppna munnen!" viskar jag till honom. 

 

Så fort han öppnar läpparna kommer min tunga in i hans mun och så låter jag honom känna kuksmaken från min mun.

Han kysser mig intensivt. Tar tag i mitt bakhuvud och trycker sin mun mot min. Det är en hård kyss, en vildkåt kyss.

Min lille son är het, kåt - och nu ska han snart få komma in i min stjärt igen. Han ska få spruta mig full på nytt.

Jag sträcker min hand efter hans kuk. Den är så hård! Så otroligt stor och hård!

Jag klämmer ollonet samtidigt som vi kysser varandra ...

 

"Vill du igen? Vill du komma in i min stjärt igen?" viskar jag i hans öra.

 

"Mmmmm..."

 

"Vi tar det lugnt och försiktigt ... Jag tyckte om det ... när du kom inne i mig ... Tyckte du också om att spruta inne i mamma?"

 

"Mmmmm..."

 

"Du ska få göra det snart igen ... Jag vill att du håller länge ... inte sprutar för fort ... Det var så ... otroligt skönt att känna dig inne i mig ... och jag kände mig ... LYCKLIG ... när du kom inne i mig ... Du är så stor och skön."

 

"Mmmm..."

 

"Ligg ner sådär!"

 

Jag plockar fram glidmedel och en stor dildo med inbyggd vibrator.

 

"Det ska bli skönt att känna dig ... din stora ... i mig igen!" säger jag till min son.

 

"Mmmmmm..."

 

"Vi ... du ... måste ta det extra ... försiktigt... jag har ... aldrig ... gjort något ... liknande ... med dubbel... dubbla saker ... i mig ..."

 

"Mmmmmm..... men ... kan du ... kan du ... klara det?"

 

"Ja ... vi tar det ... försiktigt ... och jag vill .... jag vill det jättemycket ... Det var ... så fantastiskt skönt ... att ha dig inne i mig ... och det blir ... kanske dubbelt så skönt ... att känna... att få ... det dubbelt upp..."

 

"Mmmmm... mamma ... jag vill också ..." säger min son med nästan darr i rösten, darr av kåthet.

 

"Vi gör det skönt för varandra", viskar jag till honom.

 

"Den är också ganska stor ..." säger han och pekar på dildon.

 

"Ja, men inte så stor som din."

 

Jag tar upp dildon och håller den framför mitt ansikte. Den har formen som en riktig penis med ett tydligt markerat ollon. Jag öppnar min mun och suger på ollonet, låter mitt saliv omsluta översta delen på kukdildon. Jag tittar på min son medan jag suger. Han sitter med öppen mun och ser ut att må riktigt bra av vad han ser sin mamma göra.

Jag flyttar mig nedåt - mot hans kuk, som är hård och ståtlig. Med ena handen håller jag min sons kuk, med den andra håller jag dildon. Jag böjer mig över min sons kuk och börjar suga och slicka den. Efter 10 sekunder byter jag och börjar suga dildon som är placerad alldeles intill min sons kuk. Vi tittar varandra i ögonen när jag gör det. Han är kåt. Min lille son är oerhört kåt. Det ser jag i hans ögon.

Jag kramar hans stora, spända pung och suger hans kuk med rejält spända läppar, så att jag försöker efterlikna mitt trånga stjärthål. Ollonet anpassar sig efter mina hårda läppar. Jag tycker om att ha min sons kuk i munnen - och jag vet verkligen hur man ska göra för att ge den allra största njutningen.

 

"Kan jag få känna dig nu ... när du kommer in i mig igen ... där bak?"

 

"Mmmmm.... mamma."

 

Jag plockar fram glidmedlet.

 

"Jag kan göra så att den glider på bästa sätt ..." 

 

Min sons kuk tycks ständigt vara stenhård. Jag håller den i ett fast grepp. Sedan lägger jag på några rejäla klickar med glidmedel och smeker in det på ollonet och ner över resten av kuken. Den ser så vacker ut, det stora ollonet, den grova stammen och ådrorna som spänns ut i pulserande kåthet.

 

"Vill du först komma in i mamma här och värma upp dig lite?" säger jag till min son och pekar på min fuktiga slida.

 

"Mmmmm, mamma ..."

 

"Var det skönt att ... att få komma in i mammas ... slida?"

 

"Mmmmm ... men det var skönt att få spruta ... när jag var inne i dig ..."

 

"Ja, men du får inte ... spruta i mammas slida."

 

"Mmmmm ... Men det är skönast ..."

 

"Ja, jag förstår ... det är därför som ... därför som du får göra det i min stjärt ... Det var väl också skönt?"

 

"Mmmmm ... Men jag vill göra ... i båda ..."

 

"Jag också ... Vi får vänta ... Nu går det bra att du ... att du kommer i mig i min stjärt ..."

 

"Mmmmm..."

 

"Jag vill också känna dig inne i mig ... vanligt ... och samtidigt kanske ha ... en sak i stjärten ..."

 

"Mmmmm ...."

 

"Jag tyckte också om när du ... när du ... använde din tunga ... där bak ... Det var ... så skönt när du gjorde det för mig ... Det kittlade ... överallt ... där..."

 

"Mmmmmmm ... jag kan göra det igen ..."

 

"Vi gör det så skönt för varandra ... eller hur?"

 

"Mmmmmm ... mamma ..."

 

 

 

 

Fortsättning följer

 

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

kristina p

Din berättelse blir bättre och bättre desto mer du skriver och lägger till mer på den. Tack ! ! !

22/4 kl. 12:52

#8

Jeanettetvå

Fortsättning följer ......... - när det blir fler "gilla-markeringar"!

Glöm inte att återkomma till novellen då och då (gäller alla mina noveller), för jag lägger till textbitar kontinuerligt.



20/4 kl. 08:20

#7

Janne

Hoppas att Fortsättning följer inte var ett misstag utan att det på något sätt blir en fortsättning. Den här novellen är för bra för att sluta nu

20/4 kl. 01:41

#6

Hurricane

Jag blir kåt och hård av din story. Väldigt bra skriven, längtar efter fortsättningen.

15/4 kl. 09:20

#5

Eson66

Vilken sexig fortsättning.
Fantastiskt fint att sonen fick ta sin egen mammas anala oskuld.
Så duktig och så rätt han gjorde det.
Dina noveller är verkligen otroligt välskrivna med bra beskrivning av både känslor, situationer, detaljer och stämningar.
Man blir verkligen tänd och sugen på riktigt.

14/4 kl. 13:42

#4

oxen_75

Men människa..! Du kan ju inte hålla oss på halster så där, nu MÅSTE du ju fortsätta på denna novell! :)

11/4 kl. 19:11

#3

MalmöLars

Så härligt och finstämt, du bygger upp bilder för mina ögon. Spännande och fantastiskt, skriv mer

6/4 kl. 10:38

#2

kristina p

Du har en förmåga att bygga upp en historia och beskriva hur skönt allting är ! ! Jag tycker den här serien är fantastisk spännande, man blir upphetsad av att läsa om mammans och sonen sexliv ! ! Jag hoppas du fortsätter skriva på den ! !

5/4 kl. 21:23

#1

DG

Denna serie är så underbar
Mor och son jobbar sakta men säkert upp ett underbart sexliv

Och mor och son gör mig så kåt

5/4 kl. 20:25