Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/5 kl. 11:45, av Per_fekt

Gilla läget

Del 3 av 4 i serien Otrohet är inte positivt

Ebba jobbar på

"Så otroligt skönt, du har en helt underbar fitta, så tajt och härlig" Sa jag till Saga samtidigt som jag tittade Ebba i ögonen. Hon tittade tillbaka med tårfyllda ögon men det var något annat i hennes blick också.

" Guuud, det här behövde jag, Niklas har inte rört mig sen han började knulla din slampa till fru" sa hon och lät arg när hon sa det sista.

Jag var fortfarande rasande att Ebba hade knullat Niklas i flera månader och försökt påskina att det var en engångshändelse. Saga satt fortfarande över min kuk som sakta började att slakna med sina ben särade så Ebba såg allt. Jag såg Ebbas bröstvårtor där hon satt, Stora och styva lyste de genom blusen och hennes underbara lår som gnuggades mot varandra.

" Ebba, Du har 2 val, klä av dig naken, kom hit och slicka eller packa ihop några väskor och flytta hem till dina föräldrar!" Jag kände hur Sara stelnade till och började resa sig men jag höll i henne lätt och drog ner henne .

" Sitt kvar, det kan bli skönt om Ebba kommer" Jag kände hur Sara långsamt satte sig igen mot mig. Samtidigt tittade jag på Ebba som reste sig, skulle hon klä av sig eller gå, Mötte hennes blick och nu tittade hon mig i ögonen och sa " Jag älskar bara dig Janne!" Och började knäppa upp sin blus. Jag såg hur hennes bh blottades när hon tag av blusen, sedan åkte kjolen och visade hennes trosor. Samtidigt så rörde jag mig lite i Sara pulserande fitta och lät en hand mjukt styka över hennes putande mage,

"Resten också Ebba, du ska vara helt naken" Jag kände hur Sara kramade med sin fitta när hon insåg vad som skulle hända, hur hon skulle få ge igen, Ebba släppte bh:n till golver och hennes bröst gungade till, krönta av stora styva vårtor. Jag kända hur såsigt och kladdigt det var mellan Saras lår där min sperma sakta började läcka ut Saras svullna fitta. Till slut åkte Ebbas trosor ner och blottade hennes fitta, De inre blygdläpparna som hängde ut lite så man såg dom tack vare den välrakade fittan.

"Kom nu Ebba, gå ner på knä och slicka" Jag tittade på Ebba hur hennes tårar rann när hon satte sig på knä mellan våra lår och sträckte ut sin tunga. Jag tog min telefon och började filma också.

"Fyfan vad kåt jag blir av detta, att hon får städa min fitta" väste Sara. Jag kände hur Ebbas tunga började slicka runt kuken som fortfarande var begravd i Saras såsiga fitta. Trevande i början. Jag tog in fot och tvingade in den mella Ebbas ben så jag kunde pressa vristen mot hennes fitta. Dröm om min förvåning, hon var sjöblöt mellan låren, det formligen rann om hennes fitta. Jag höll foten så hon kunde gnugga sin fitta emot min vrist och jag hörde hennes anhämtning ökade, vart tyngre. Sara började sakta rida min kuk igen som styvnade av behandlingen av Ebbas tunga samt Saras kramande fitta. Jag kände att Ebba slickade med mer inlevelse nu samtidigt som jag stötte hårdare i Sara. Jag kramade Saras svullna bröst lite och nöp lätt i hennes stora vårtor. 

" Vilken jävla slampa hon är," flämtade Sara. Jag tittade på Ebba som rodnande slickade min kuk och Sara fitta och gnuggade  och red min fot med sin genomblöta fitta. Jag hörde hur Ebba flåsade som hon brukar före hon kommer. Sedan tittade hon på mig, med stela oseende ögon och jag kände på foten hur hon skälvde och såg hur hon krampade. Jag knullade Sara djupt och bestämt nu. Stötte kuken i hennes fitta så det riktigt plaskade. "Ebba, kom upp och dia mina gravida bröst" väste Sara undertiden som jag filmade allt.  Jag såg hur Ebba reste sig lite och fångade ena bröstet med sin hand, och sen lät den stora vårtan försvinna in i munnen och började slicka och suga. Jag kände hur Sara sköt fram sina bröst lite mot Ebba som växlade mellen Saras bröst. 

" Jag kommer snart igen" flämtade Sara. Plötsligt såg jag en rörelse i ögonvrån ocg vinklade dit telefonen. Fan, har Bea kommit hem tänkte jag men var så nära nu att det fick vi ta senare. Samtidigt så kände jag hur Sara kom. hon skrek, skälvde och skakade och tippade av mig ner i soffan. Jag såg Ebba på knä framför mig, reste mig upp, tog tag i hennes huvud och höll fram kuken som var blank av Saras safter.

"Gapa stort och fram med tungan" Ebba öppnade munnen och jag tryckte in den i hennes mun. Jag höll hennes huvud stadigt och började munknulla henne hårt, tänkte på hur hon knullat Niklas och pressade kuken djupare, jag hörde hur hon klöktes, såg hur saliven rann över min kuk och nedför hennes bröst,. Jag kände hur jag närmade mig och pressade kuken i botten på hennes hals, jag tog ut min frustration och vrede på henne.  Jag kände hennes hände slå på mig, samtidigt som jag tömde min sperma. Jag höll kvar kuken några sekunder extra före jag drog ut den  och hörde hur Ebba drog efter andan, hur hon andades flämtande med saliv och rinnande ur munnen blandat med lite sperma. Hon tittade i mina ögon och det var bara kåthet jag såg där.

Efter vi klätt på oss igen så kopierade jag filmen när jag knullade Sara ur hennes telefon och sen fick hon en varm hård kram av mig.

"Du var helt underbar och sexig"  Sara såg glad ut och svarade " Det var fantastiskt, och båda jag och min fitta behövde det här" Hon gav mig en kram och en mjuk kyss " Jag hör av mig igen" sa hon med ett leende när hon gick.

Jag gick in i köket och satte mig och undrade vad som egentligen hade hänt, att jag knullat en gravid kvinna framför Ebba och njutit så av det. Jag hörde hur Ebba kom och såg hur hon satte sig mitt emot mig.

" Janne, jag fattade inte hur mycket jag älskar dig men när du trängde in i Sara så gjorde det så djävla ont i hela mig, samtidgt vart jag djuriskt kåt av det och hur du tvingade mig att slicka er! " Jag tittade på henne och så hur hon rodnade ordenligt. Hon såg så otroligt generad ut där hon satt. 

" Och du, när du straffknullade mig i halsen, när jag inte fick luft när du sprutade, då kom jag så hårt att du anar inte" Hon mötte min blick några sekunder före hon vek undan med blicken.

" Ebba, hur ofta knullade du egenligen Niklas, med tanke på vad Sara sa?"

"Kanske 10-12 gånger, Jag försökte först säga nej men han bara tog för sig."

Det plingade i min mobil plötsligt, jag såg det var ifrån Sara som skickat en bild, Öppnade den och såg Sara sittades naken i stol, Med särade lår så man såg allt inkl. hennes gravidmage och svullna tuttar och hon hade skrivit under bilden " Jag behöver mycket mer, och slampan ska städa efter!"  Jag skrattade lite och visade Ebba som tog telefonen. Hon vart högröd i ansiktet och tårarna började rinna igen.

"Snälla Janne, lämna mig inte, behåll mig! Jag kommer alldrig göra dig besviken fler gånger!" hulkade hon sittande vid bordet.

Jag reste mig och gick upp för trappan, knackade på Beas dörr och öppnade den sen. Bea satt framför datorn och vart röd i ansiktet när hon såg mig. Vi tittade på varandra och jag Beas tungspets svepa över sin underläpp.

" Gillade du det du såg när du kikade in?"

" Mmm, det såg häftigt ut, så porrigt! vem var den gravida kvinnan du knullade?"

" Niklas sambo Sara som ville ge igen på Niklas"

" Och på mamma också med tanke på vad hon gjorde," fnittrade Bea till. Nu först tänkte jag på att Bea bara satt i trosor och ett linne, jag såg att trosorna hade en blöt fläck i grenen och gick mot Bea, hon reste sig upp och viskade " Känn mellan mina ben hur jag blev när jag såg er" Jag lät min hand glida ner och kände hennes hetta, hennes väta och drag med mitt finger lätt mellan hennes blygläppar.

" Vi får ta det sen när vi är ensamma"  sa jag och gan henne ett lätt kyss.

"Jag vill inte vänta för länge " fnittrade hon.  Jag gick ner för tappan och in i köket där Ebba satt och jag så på henne att hon funderade.

" Du, jag flyttar in i vårt sovrum igen, men nu kommer det bli mera mina regler som gäller!" Jag såg hur Ebba slappnade av, hur hennes spänningar rann av henne och axlarna kom upp lite.

" Du ska inte behöva ångra dig" sa hon med ett blekt leende. " Och jag vill vara med nästa gång Sara kommer, jag vart så kåt av att städa er"

" Du, Bea såg oss" sa jag när reste mig och jag såg hur Ebba vitnade i ansiktet.

 

Och det kommer en fortsättning :)

 

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Ronneby

Vi vill gärna ha en fortsättning. Hoppas att du hinner innan sidan går i graven.

3/5 kl. 10:33

#1

MalmöLars

Så härligt, skriv mer detta blir bara bättre och bättre.

2/5 kl. 19:56