Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/5 kl. 16:23, av Per_fekt

Ebba andas ut

Del 4 av 4 i serien Otrohet är inte positivt

Ebba kommer igen

" Vad såg Bea?" frågade Ebba och såg både generad och orolig ut. 

"Hon såg hur hennes slampa till mamma stod på knä och slickade fitta och kuk och hur jag munknullade dig" sa jag onödigt vulgärt. Jag ville verkligen ge igen för hennes otrohet, gnugga in det i henne.

" Ohhh, Jag skäms så mycket, Bea kommer att se mig som en slampa ju! "  hulkade hon

"Du Ebba, det gjorde hon redan när du knullade Niklas och tog satsen över dina bröst och ansiktet och vi såg det" Jag tittade på Ebba för att se hennes reaktion men hon höll bara sina händer för ansiktet och lutade armarna mot köksbordet.

" Nu  tänker jag gå och lägga mig" Jag gick ut i badrummet, gjorde mig klar och sedan in i gästrummet där jag hämtade täcke och kudden, klädde av mig och la mig ner. Jag hörde Ebba hur hon gick in i badrummet och sen hur hon kom in i sovrummet.

" Får jag sova här?" frågade hon med låg röst.

" Kom och lägg dig här" Hon gick, nästan tassade fram och kröp ner och jag kände hur hennes hand kom in och fångade min hand och kramade den hårt.

" Janne, Älskar dig så mycket, hur mycket förstod jag när du trängde in i Sara, Då gjorde det ont i hela mig, Jag kände mig så förnedrad att du knullade en gravid kvinna framför mig samtidigt blev jag så otroligt kåt av det.!

Jag insåg att min fru tände på att bli förnedrad och tvingad.

" så nästa gång Sara kommer, slickar du henne och städar hennes fitta då?"

" Om du säger åt mig så gör jag det, jag kommer inte neka dig någonting, Du bestämmer helt över mig nu." Sa Ebba med en låg nästan viskande röst. Jag la armen över henne och drog henne nära och jag kände hur min arm vart lite fuktig, När jag tittade så såg jag några tårar på hennes kind och ett litet leende, Vi låg nära och sen förde jag finget som jag hade haft mot Beas våta fitta till Ebbas näsa och frågade

"känner du doften av din dotter, vill du smaka också?" Hon tittade i mina ögoon, sen öppnade hon munnen och lät fingret glida in, hon sög det och lät tungan glida runt som hon sög en kuk, hela tiden höll hon fast min blick. Jag drog ut fingret och strök över hennes kind, hon suckade förnöjt och kröp närmare och sa,

"Jag är bara din så du vet,"   Jag kände hur ögonlocken vart tyngre sen somnade jag. Vaknade till på natten över att Ebba låg på sidan halvvägs över mig och sov så jag knapp kunde röra mig, lyckades lyfta av benet och armen så jag kom loss, Vände mig på sidan och somnade om. Vaknade på morgonkvisten av en hand som mjukt smekte kuken. Jag kände hur hård jag var och hur skönt det var, då släppte Ebba kuken och klev ur sängen, och jag tänkte vafan händer, Sluta mitt i. Då ställde sig Ebba på knä brevid sängen,

"knulla min mun, hårt snälla!" Sen gapade hon och sträcke ut tungan och väntade. Jag ställde mig upp, tog några runktag, gick fram till Ebba och förde in kuken i hennes mun, Hela tiden tittade hon mig i ögonen när jag börja knulla hennes mun lätt. Så skönt att känna hennes våta varma mun runt min kuk. Hon var helt stilla med händerna utmed sina sidor och jag tog tag om hennes huvud och började stöta hårdare i hennes mun. snart kände jag hur hon började att klökas, hur den kom saliv ut munnen på henne som rann ner över hennes fina bröst och över hennes stora hårda vårtor. Hon satt fortfarande stilla med ögonkontakt. Jag började stöta hårt i hennes hals, kände hur hon jobbade med hals och mun runt min kuk. det började ila i mina ljumskar och kände jag var på väg att komma, pressade kuken i botten, så jag kände hennes läppar runt roten, höll kvar kuken och kände hur jag tömde mig i flera sprut. Ebbas händer kom upp och försökte trycka bort mig men jag höll kvar några sekunder till och jag såg hur hennes ögon började bli panikslagna, då drog jag mig hur hennes underbara mun. Jag hörde hur hon drog efter andan,flämtade och andades hårt och snabb för att få luft i sina lungor.

" Gud så hårt och underbart" sa hon och tittade på mig. Jag böjde mig ner, förde in min hand mellan hennes lår där det formligen rann ur hennes fitta. Började pulla henne med 2 fingrar, djupt och hårt och lät samtidigt min tumme cirkla över hennes stora klitta. Hon flåsade och gnydde högljutt, sen kom ett skrik " Jag kooommer" Jag kände hur hennes fitta nöp fast mina fingrar samtidigt som hon lade sig i fosterställning, självande och fortfarande skakande. Jag hjälpte henne upp och la henne på sängen och lade täcket över henne. Gick ut i köket för att fixa lite kaffe och såg att Bea redan var där och hade fixat kaffa, 

"Godmorgon hjärtat, nybryggt kaffe också" sa jag med ett leende och satta mig. Vig som en katt klättrade Bea upp i mitt knä så hon gränslade mig, Hon såg helt underbar ut i tanga och ett tunt linne. Jag kände hennes värme och fuktighet genom mina boxershorts  och hennes styva bråstvårtor lyste igenom det tunna linnet.

" Alltså, vad gjorde du med min slampiga mamma egentligen, det lät helt sanslöst när hon kom." samtidigt som han pratade så rörde hon sitt underliv mot min skrev.

"När är det min tur, jag vill också, Så jävla kåt nu ju." Jag drag grenen på hennes trosa åt sidan och kände en dyngsur tonårsfitta mot mina fingrar. Att ha Bea i mitt knä, känna henne hur hon satt där och sköt fram sina tonårsbröst var helt sanslöst.

"Vi måste vänta lite, ta det i eftermiddag, jag slutar jobbet tidigt" Bea tittade på mig med en riktigt kåt blick..

"Knullar du mig inte då så kommer jag ta dig och knulla dig framför morsan när du sitter i soffan så du vet!  Hon verkar ju gilla att titta och lite mer" fnissade hon. Hon klev ner från mitt knä och satte sig sammtidigt som vi hörde att Ebba började röra sig. Ebba kom in i köket efter en liten stund och hade sin tunna och korta morgonrock på sig, Hon stannade till vid mig, gav mig en lätt kyss på kinden.

" Tack Janne för en underbar morgon" sa hon när hon hämtade kaffet. Jag såg hur hennes ogon gled över Bea och hon tänkte nog på mitt finger som hon smakade på när vi lade oss. Vi pratade lite allmänt men jag noterade att Ebbas fingrar strök över det ena bröstet lite tankspritt. Bea had noterat det ockcå, att hennes mamma satt där med erigerade bröstvårtor och jag såg att Beas vårtor var styva också.

" Fan, nu pallar jag inte längre" Bea reste sig, drog av sina trosor och linne så hennes fasta tonårsbröst exponerades för våra blickar, Jag såg att hennes fitta var helt slät utan hår när hon gick till mig.

"Lyft på häcken så jag får av shortsen" Hon drog av mig shortsen ocg tog ett par mjuka runktag i kuken som ställt sig hård och stolt, Hon grenslade mig, tog tag om kuken och lät den glida mellan sina blygdläppar och sen sjönk hon sakta ner med lite uppehåll för att vänja sig. Jag tittade på Ebba för att se hennes reaktion, hon satt med morgonrocken oknäppt och ena handen smekte de stora mogna brösten och nöp lite i bröstvårtorna. den andra handen var utom synhåll nedanför bordet.

Bea började sakt rida min kuk, flämtande och kvidande och hon var så otroligt tajt och trång, jag satt stilla, lät henne bestämma tempot. Tittade på Ebba igen, såg hennes blick, upphetsningen och värme och hon sa tyst,

"gör det fint för henne!"

Jag tog tag i Bea, reste mig upp fortfarande med kuken i henne och la henne försiktigt på köksbordet och började saktat och mjukt knulla henne. Hon stönade och flämtade

" Skönt.. Fortsätt.. så kåt." Jag såg Ebba reste sig lite och började slicka och suga Beas bröst och hörde hur Bea gnydde. Jag drog mig ur Beas trånga fitta och böjde mig fram och slickade henne mjukt, Hela vägen ifrån hennes rosett över henne blygsläppar upp till klittan, Jag tog 2 fingrar och började pulla hennes våta fitta, drog ut dom efter en stund. Såg hur glansiga och våta de var av Beas sekret, jag höll fram dem mot Ebbas mun.

"Vill du smaka din dotters fitta? Ebba tittade lysten på fingarna som jag höll fram, hon gapade, lutade fig framåt lite och sög in fingarna i munnen undertiden som jag fortsatte att slicka Beas lilla fitta. När Ebba lutade sig framåt så hamnade hennes bröst över Bea som genast sög i en vårta i munnen, Ebba släppte taget om fingrarna och gnydde.

" Hon diar som när hon var liten, så skönt och hon smakar, helt underbart" Ebba tittade mig i ögonen och sa rodnande.

"Kan du knulla henne och lägga satsen i fittan så jag får städa henne,jag blir så kåt av det snälla!"

Hon tittade på mig med bedjande ögon när hon ställt frågan. Samtidigt som Bea kastade av och an med sin underkropp när tungan dansade över hennes klitta. Jag reste mig upp och höll kuken mellan hennes blygdläppar, Bea knyckte otåligt på sina höfter för att få in kuken och och pressade mjukt in den hela vägen under det att Bea gnällde till. Sedan tog jag tag i hennes höfter och började knulla henne, djupt och taktfast. Undertiden hade Ebba börjat att suga och slicka Beas bröst igen. Bea började flåsa som sin mamma när hon närmade sig och jag började knulla henne hårdare. Bea flåsade och gnydde nu hela tiden och hennes höfter ryckte och darrade, plötsligt kom det ett skrik och hela hennes kropp krampade, jag stod stilla till hennes orgasm lugnat ner sig och stötte sedan kraftfullt i henne, hennes ben kom upp över min rygg och hon tog bara emot, helt kraftlös. Ett par kraftiga stötar till och jag kände hur jag sprutade, det var som min ryggrad följde med ut när jag höll mig i botten på hennes fitta. Stod stilla någon minut och kände hur Beas ben gled ner.

" Guuud, är det så här det ska vara, fan vad jag har haft dåligt sex tidigare" sa hon med en riktigt matt röst.

Jag drog mig ur och såg hur Ebba kom fram, hur hon böjde sig ner mellan Beas lår och kysste hennes fitta och började slicka henne. Bea tryckte instinktivt ihop sina lår men jag hjälpte Ebba att sära dom igen.

"Låt mamma få slicka upp sperman och städa dig, hon har blivit en riktigt slampa, ett spermaluder" viskade jag till Bea, hon särade på låren igen och sköt upp fittan mot Ebba mun. Jag ställde mig bakom Ebba och tryckte in 3 fingrar i hennes dyblöta fitta och började pulla henne hårt. Hon svankade upp sin bakdel mot mig och dök djupare ner i Beas fitta. Jag spottade på Ebbas anus och pressade in ett finger och det gick förvånande lätt, blandningen av saliv och hennes fittsafter,

"Ett finger till i baken" väste Ebba, och jag pressade in ytterligare ett finger, Jag pullade henne hårt nu med 3 fingrar i fittan och 2 i baken, Jag hörde hur Ebba närmade sig  och kände hur hon darrade till, skrek och krampade Men hon slickade fortfarande Bea som flåsade, gnydde och höll sin mammas huvud. Jag drog ur fingarna och hämtade min telefon, tog några bilder där Ebba slickade Beas lilla fitta, men ingen bild där Beas ansikte syntes. Sen tog jag även ett par bilder på Ebbas fitta, anus och bakdel som var så otroligt sexigt där hon svankade.

Jag hörde hur Bea kom och såg hu Ebba hjälpte Bea upp.

"Mamma, jag älskar dig trots att du är ett litet luder"

Jag såg hur Ebba kramade om Bea och några tårar kom över Ebbas kinder.

"Tack Bea, jag älskar er bägge så mycket och trodde jag förstört allt när jag vart påkommen med Niklas."

"Du mamma, Jag är sur nu, jag har insett hur dåligt sex jag haft tidigare, detta var fan magiskt" sen log Bea brett och skrattade.

Jag tog bilderna och skickade dem till Sara och skev,

"Senare i veckan?" Tog bara någon minut så fick jag svar

"Började rinna direkt , mycket kåtare nu när jag är gravid, Vem är tjejen Ebba slickar?"

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.