Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/7, 2011 kl. 08:57, av ladysmulan

semester solo

Del 1 av 5 i serien Semester solo

en semester som började uselt men slutade bättre

Kluckandet av havets vågor mot båtskrovet vaggade mig där jag låg på soldäcket. Turkisk pop sorlade inne i förarhytten och jag kunde höra Memet nynna.

Semestern som startat så illa hade slutat så bra det hade man inte kunnat tro för en vecka sen. Min kompis hade backat ur i sista minuten och bokat om sin resa till ett par veckor senare för att kunna åka med den nya flirten. Så på flygplatsen fick jag reda på att jag skulle spendera två veckor helt ensam i en liten håla på den turkiska kusten. Jag hade iofs var här förut men aldrig ensam.
Tur att vänner fanns och nya skapades hela tiden.

På stamhaket hade jag träffat på de trevliga italienarna som hade ett hus på en ö utmed kusten. Där hade jag spenderat flera dagar tillsammans med dom för att sen bli nästan tvingad att utnyttja deras båt några dagar och åka runt på medelhavet. Med på båten var styrmannen, Memet, en ung kille just hemkommen från det militära som hade fått jobbet dels på grund av sitt utseende och dels på grund av att hans mamma jobbade hos italienarna i köket.
De italienska herrarna hade på sin ålders höst erkänt sin läggning och tillbringade tre månader av året för att leva fullt ut som gaypar och resten av året tillbringades hemma i Italien med fruar och familjer.

Memet var lång, mörk, muskulös och charmig till tusen. Hans engelska var inte den allra bästa men den tog sig för varje dag som vi pratade. Vi hade gett oss av på kvällen och när jag vaknade på morgonen låg vi ankrade mitt ute på havet. Ett par delfiner susade förbi och skvätte vatten.
I morgon skulle vi in i hamn på grekiska ön Meis för att fylla på förråden och sen förväntades vi tillbaka två dagar senare.

Solen värmde och vinden svalkade. Det kändes inte alls så plågsamt varmt som de 35 graderna visade att det faktiskt var. En skugga fick mig att titta upp på Memet som hade med sig två stora glas med nåt svalkande att dricka. Det smakade jordgubbar och mynta med en touch av vin. Det var svalt och gott så här på förmiddagen. Han hade tagit av sig sin tröja och jag blev förvånad att se att han inte alls var så hårig som de turkiska männen annars brukar vara.
Han berättade om havet och om hur det var i det militära. Vi låg där sida vid sida på däcket och pratade länge. När det började bli för varmt så satte han upp taket (en tjock blå presenning) så att vi fick skugga. Jag började känna mig lite bränd och frågade om han inte hade lust med ett dopp.

Vi hoppade från kanten på båten ner i det kalla medelhavet. Han skvätte vatten och tjoade som en barnunge och vi skrattade gott innan vi svala klättrade upp på båten. Han höll fram handen och fångade upp mig just som jag snubblade på det sista steget. Mina bröst pressades mot honom för en sekund stannade världen. Vi såg varandra djupt i ögonen och så möttes våra läppar.
Det var ett sånt där fånigt ögonblick som man ser på tv bara det att jag halkade till och vi föll ner mot sittbrunnen. Tur att det var klätt med tjocka dynor för annars hade fallet blivit hårt.
Den romantiska sekunden var borta och vi skrattade gott där jag låg ovanpå honom. Memet smekte bort håret som ramlat ner i ansiktet på mig och rättade till glasögonen som satt på snedden. Hans andra hand vilade mot min våta bikniklädda bakdel.

Skrattet hade dött ut och allt jag kände var hans hårda kropp mot min mjuka. Hans allvarliga ögon och något tunga andning. Jag försökte glida ner så att jag kunde kliva upp men han höll mig fast, jag envisades inte utan lutade mitt huvud mot hans breda varma axel.
Han smekte mitt hår och slöt handen om tofsen. Han drog den bakåt och kysste min hals, jag suckade och höll hårt om hans axlar. Jag kunde känna hur han hade hårdnat mot mitt lår. Jag slingrade mig lite så att den vilade mellan mina lår istället.

Jag rörde höfterna mot hans hårdhet och han stönade in i mitt öra. Vad gör du med mig, kvinna? Jag kvävde ett stön när hans händer greppade ett hårt tag om mina skinkor. Han tryckte mina höfter mot sitt praktfulla stånd och gned sig lustfyllt mot mig. Jag kände hur mina bröstvårtor skavde mot bikinins överdel och mot hans varma hud. Mitt lustfyllda centrum var på väg att svämma över. Jag kunde känna hur blöt jag blev av hans gnidande och gnuggande mot mig.


Jag ålade mot honom och min nederdel gled på sidan och hans händer greppade efter fuktig hud istället för tyg. Hans andetag mot min hals var raspig och jag gnydde när jag kände hur hans varma kuk låg mot min nakna fitta. Snöret i hans byxor hade släppt och nu stod den fjädrande och hård mellan mina ben. Jag rörde mig emot den och jag kände hur våt den blev av mina safter där den gneds mellan mina blygdläppar.

Han greppade mina höfter och när våra läppar möttes rätade jag upp höfterna och kunde känna hur den tryckte mot min fittas öppning. Med ett högt stön mot hans mun gled jag sakta ner över den grova staken. Jag hade bara känt den och jag misstänkte att den var stor men när den väl var på plats märkte jag hur stor. Det töjde min lilla trånga fitta, ollonet gick in och jag fick trycka på lite för att töja ut fittans mjuka veck och ta in mera av kuken.

Med små juck med höfterna och hans små rörelser så var snart halva kuken inne och med mina safter som mjukade upp så banade han snart sin väg in i mitt heta inre. Hans stön och tunga suckar eggade mig att röra mig sakta upp och ner med rumpan. Jag drog upp knäna men låg kvar med överkroppen mot hans.
Med små rörelser med höften rörde jag mig upp och ner i sakta takt över grova staken.

Min fitta vande sig fort och mina safter rann till ordentligt. Vid varje tryck med kuken in i mig kippade det, det tillsammans med våra egna ljud var det enda jag kunde höra. Han tryckte sig hårdare mot mig och i takt med att min orgasm närmade sig rörde jag mig fortare. Takten ökade och jag rätade upp mig för att få känna hela hans grovlek inuti mig. hans händer greppade mina bröst och när han nöp lätt i mina ömma bröstvårtor kom jag med ett högt stön och sjönk darrande ihop ovanpå honom.


Han snurrade mig fort runt och med händerna under mina knän knullade han mig hårt och fort. Min fitta kramade och krampade runt hans hårda kuk och med ett vrål drog han sig ur och lät sin sperma skölja över min mage och mina bröst. Jag hade aldrig hört nån låta så och fattade inte först vad som hände men sen började jag flina och lät händerna nöjt massera in sperman över bröst och mage. Memet log och sjönk ner bredvid mig. Han lät händerna glida över min kropp och drog med sig sperma ner mellan mina ben. Han lade upp det närmaste benet över sina och lät fingrarna ömt glida över klitoris och ner över min blöta och ömmande fitta.

Sakta och försiktigt lät han tummen glida runt klittan samtidigt som han mumlade kåta ord i mitt öra. Två fingrar gled lätt upp i fittan och med tummen mot klittan pullade han mig till en orgasm till. Jag skakade i benen och mina darrande ljud fick honom att le brett.

 

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

ladysmulan

Fortsättning finns på min blogg

24/8, 2011 kl. 19:24

#3

Mrs_Robinson

Eggande och naggande god men ack så kort.

14/8, 2011 kl. 23:36

#2

Bosso

Bra känsla självupplevt?

24/7, 2011 kl. 09:35

#1

jagkommer

Ger insperation, härlig knull.

5/7, 2011 kl. 09:33