Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/8, 2013 kl. 17:55, av Deep

Eftermiddagen med Anette

Del 1 av 2 i serien Anette

Berättelse om den gången då Anette från klassen, för första gången hamnade hemma hos berättaren. En vanlig eftermiddag efter skolan, men som utvecklades till något helt annat än vad berättaren förväntat sig. Möjligen kunnat drömma om..

Eftermiddagen med Anette

* * *

Anette och jag hade gått i samma klass sedan första skoldagen. Vi hade aldrig varit något annat än vanliga skolkamrater. Det hade hänt att vi i skolan hade lekt tillsammans men inte mer än så. För en tid sedan hade vi oväntat mötts hemma i mitt trapphus. När jag klev ur hissen så stod hon där, tillsammans med sin mamma som talade med min grannfru. Vi blev lika förvånade båda två och av någon obegriplig anledning blev vi båda rejält generade när grannfrun Gerd, undrade om vi som var lika gamla inte skulle passa på och leka tillsammans. Varken jag eller Anette fick fram ett ord. Jag fumlade med mina nyckar men lyckades till sist låsa upp dörren till lägenheten bredvid där jag bodde och smet snabbt in. Väl inne var det helt tomt i huvudet och jag förstod ingenting, varken min egen reaktion eller vad Anette gjorde hos Gerd. Jag var helt förvirrad och fick inte alls ihop vad Anette kunde ha hos Gerd att göra.

Dagen efter i skolan var Anette och jag blyga för varandra men mot slutet av lunchrasten kom hon fram till mig och berättade att hon hade sovit över hos Gerd. Tydligen var min grannfru kusin till hennes mamma och Gerd hade ibland varit barnvakt när Anette var liten. Jag tyckte det var underligt att trots att jag har bott i samma lägenhet, i samma hyreshus, i hela mitt liv, så hade vi aldrig sprungit på varandra där förr. Anette hade en förklaring och hon log lite och lade huvudet en aning på sned när hon tittade på mig och sa:

- Det kan ju bero på att det är första gången som jag har varit hos tant Gerd sedan hon flyttade för två år sedan.

Jag kände mig ganska dum och generad. Rodnade smet jag där ifrån och räddades snart av att det ringde in till lektion. Från denna dag hände det allt oftare att Anette sökte mitt sällskap i skolan. Både i grupparbeten och på raster. Vi blev bättre vänner men mer än så var det inte. En eftermiddag när det ringde ut efter dagen sista lektion kom Anette fram till mig och frågade:

- Kan inte vi gå tillsammans hem till dig?
- Hem till mig? Frågade jag förvånat.
- Mamma ska bort och jag ska sova hos tant Gerd, men jag tror inte hon är hemma ännu…
- Ja… det kan vi väl. Blev mitt fåordiga svar.

Vi gick tillsamman längs parkvägarna och Anette pratade hela tiden. Om vad uppfattade jag egentligen aldrig. Jag bara svarade när det krävdes. Samtidigt funderade jag på varför det kändes så förbjudet att Anette gick med mig, hem till mig. Det fanns någon känsla här som jag inte kände igen eller förstod.

I hissen upp till tredje våningen var det trångt och vi hamnade ganska nära varandra. Vi var helt tysta och vi stirrade båda stint rakt fram mot hissdörren. Jag räknade våningarna som passerade men jag var intensivt medveten om Anettes närhet och det nästan kändes brännande när våra händer snabbt snuddade varandra vid det ryck som blev av att hissen stannade.

Jag öppnade dörren och försökte artigt men klumpigt hålla upp den för att Anette skulle kunna gå ur hissen först. Resultatet blev att hon fick klämma sig ut och jag blev åter igen mycket medveten om henne när hennes kropp gled förbi min.

Under tystnad låste jag upp dörren och vi gick in till mig. Som vanligt ropade jag:

- Hej morsan, jag är hemma! Men jag möttes enbart av tystnad. Min mamma var uppenbarligen inte hemma ännu.

Anette och jag hängde av våra ytterkläder och sparkade av oss skorna. Äntligen bröts tystnaden mellan oss igen av att Anette sa:

- Så här bor du. Med vilka fler?
- Mina systrar har flyttat hemifrån så det är bara mamma, pappa och jag som bor här nu.
- Det är en likadan lägenhet som Gerds, va?
- Ja, en trea. Fast de är spegelvända.
- A-ha, så du har eget rum då? Visa mig!

Vi gick en kort husesyn genom vardagsrum, kök och matrum men längre än till mina föräldrars sovrum med den stora dubbelsängen kom vi inte förrän Anette utbrast:

- Vilken stor säng! Och smet in i sovrummet.

Som vanligt var det perfekt bäddat i mina föräldrars sovrum. Persiennerna var däremot fortfarande bara lite uppvikta och inte uppdragna. Det skapade ett dunkel vilket gjorde rummet lite mer spännande och förbjudet. Anette stod och kände på sängöverkastet och tittade sig omkring i rummet.

- Min mamma har bara en säng. Sa hon.
- Var sover din pappa då? Undrade jag.
- Jag har ingen pappa. Eller jag har i alla fall aldrig träffat honom.

Vi lämnade mina föräldrars rum och gick in till mitt rum, som inte var riktigt lika prydligt. Anette tittade sig omkring även här. Ett typiskt pojkrum med allt från gammalt undanpackat Lego, Märklin-järnväg och en bokhylla med diverse serier. Prydligt uppställt var min kompletta samling av Asterix-album och årgångarna med Agent X9. Anette satte sig på min säng och tittade på mig.

- Sover du i den här sängen? Frågade hon.
- Ja, det är min säng.
- Då kommer vi att sova bredvid varandra. Bara en vägg mellan oss när jag är hos Gerd…

Den tanken hade aldrig slagit mig, att det faktiskt är andra människor bara en liten, liten bit bort när jag ligger i min säng. Jag är uppvuxen i ett flerfamiljshus i miljonprogrammet och att det faktiskt är ganska tätt mellan oss boende var en ny tanke. Den här lägenheten var ju min värld.

- Var är din mamma? Frågade hon.
- Jag vet inte, hon borde inte jobba ännu…
- Vad gör du när du är ensam?
- Hur menar du?
- Ja, ingen är hemma. Du kan göra vad du vill. Vad brukar du göra?

Ja, vad brukade jag göra? Jag var van att vara ensam då och då. Äta lite brukade jag göra, och så snoka runt i pappas skåp där han gömde sina tidningar men det kunde jag ju inte gärna säga till Anette. Det var ju nästan lika genant som att jag fortfarande ibland lekte i smyg med Lego. Pappa hade massor av Se, Lektyr och FIB Aktuellt gömda i sovrummet, åtminstone trodde jag att de var pappas för de kunde väl inte vara mammas? Jag hade funnit dem för flera år sedan och i dem funnit ganska intressanta saker. Nakna kvinnor och på senare år även läsarnas berättelser. Jag tyckte att jag hade lärt mig massor av att tjyvläsa dessa tidningar och hade även smugit in några till mitt rum och gömt dem bakom Asterix-samlingen. Även om teoretiskt, tyckte jag mig kunna allt om sex och att onanera hade sedan en tid varit en del av mina dagliga rutiner…

- Jag brukar ta en macka eller se om det finns någon annan mat. Vill du ha? Frågade jag.
- Ja tack. Svarade Anette.

Jag gick ut i köket och tittade i skafferi och kylskåp. Inte mycket lockande att välja på där inte. Det fick bli en varsin limpsmörgås med messmör på och ett varsitt glas O’Boy med mjölk. Jag ställde allt på en bricka och bar tillbaka det till mitt rum där Anette väntade. Hon satt fortfarande i sängen men bläddrade nu i några av mina Agent X9. Jag ställde ner brickan mellan oss i sängen och sa var så god.

Anette lade ifrån sig tidningen på sängen och tog en av smörgåsarna, tittade på den och tog en försiktig bit.

- Vad är det för något? Frågade hon.
- Eh, vanligt messmör på limpa. Fanns inte mycket annat…
- Brukar inte äta messmör. Det är lite starkt tycker jag.
- Det kanske blev lite mycket på. Jag tycker att det är hemskt gott och äter det med sked ibland, direkt från burken…
- Men mjölkchoklad tycker jag om! Sade hon och tog en stor glupsk klunk så att det rann lite utanför i mungiporna och droppade ner mot sängöverkastet.
- Oj! Jag dräller. Förlåt jag ska flytta på tidningarna. Sa Anette.

Hon ställde ner glaset, tog tidningarna och reste sig. Med ett par ivriga steg var hon framme vid hyllan. När hon försökte få in tidningarna på sin plats så hände det som inte fick hända. Hon lyckades välta Asterix-samlingen och det som var gömt där bakom kom i dagen.

- Oj! Förlåt.

När Anette försökte få även Astrix-albumen på plats igen så såg hon de andra tidningarna som hade varit dolda där bakom. Hon lade ner Asterix igen och tog i stället en Lektyr. Jag satt blick stilla på sängen och visste inte vad jag skulle göra eller säga. Jag ville bara sjunka ner i sängen och försvinna.

Anette var helt tyst och tittade på den halvnakna kvinnan på framsidan. Sedan började hon bläddra lite och snart kom hon fram till mitten. Där var tre sidor som visade kvinnan från omslaget helt naken i olika poser. I mittuppslaget fanns inget dolt. De nakna brösten putade hon fram och benen var lätt särade så att hela det håriga könet syntes. Man kunde även ana vad som fanns dolt i allt hår.

Anette tittade en lång stund och tog sedan en annan tidning som hon genast vek upp mittuppslaget på. Även där var det en naken kvinna men denna gång höll hon isär benen ordentligt och med ena handen särade hon lite så att man såg rätt in i hennes rosa kön.

- Är det här dina tidningar? Frågade Anette.

Jag hade en stor klump i halsen och det nästan svartnade för ögonen men efter vad som kändes som en evighet lyckades jag slutligen svälja ner den där klumpen och nästan viskandes kunde jag svara:

- Det är inte mina. De är pappas.
- Men du läser dom? Din pappa har väl inte dom här inne i ditt rum?
- De ska ligga i hans rum. Svarade jag
- Men du läser dom? Frågade Anette igen.
- Ja, ibland. Nästan pep jag.

Jag kände mig helt förkrossad och bortgjord, även fast jag egentligen inte visste varför. Jag var rädd för vad som skulle hända nu. Skulle Anette gå här ifrån och berätta för Gerd, eller ännu värre för folk i skolan, att jag gömmer och läser snusktidningar? Jag kommer aldrig våga visa mig där igen!

- Vilken är bäst? Frågade Anette.

Jag hörde frågan men förstod inte.

- Vilken är bäst? Frågade hon igen.
- Bäst?
- Vilken är snuskigast? Vilken brukar du titta mest i?
- Jag tittar inte så mycket. Svarade jag.
- Ha! Varför har du då alla dom här tidningarna i ditt rum? Vilken tjej tittar du mest på?
- Jag vet inte… Jag brukar mest läsa i tidningarna. Jag kunde inte tänka klart utan bara svarade på Anettes frågor.

Anette lade fram de två tidningarna på golvet mellan oss, med uppslagen vända mot mig. Hon pekade på de olika helbilderna och krävde ett svar:

- Klart du tittar. Och blir kåt. Vem tittar du mest på? Är det hon här eller hon där?

Jag tittade på de olika bilderna. Klart jag mest uppskattade den där man tydligast såg könet. Anette såg var min blick stannade längst.

- Du gillar henne bäst va? Hon är mörk som mig.

Jag stirrade fånigt på Anette. Jag hade inte riktigt föreställt mig henne med en stor svart buske mellan benen. Hon hade ju knappt några bröst väl… Vissa av tjejerna i klassen hade definitivt börjat växa till sig här och där men på andra var det inte riktigt lika tydligt eller så hade det inte börjat ännu.

- Hon är brunett, mörkhårig, precis som jag. Sa Anette och pekade på kvinnans enorma hårsvall.

Jag hade inte givit nakenmodellens hårfrisyr den minsta tanke, inte heller att Anettes frisyr var ganska lik. Mitt fokus hade var lite längre ner så att säga…

- Ja ha, frisyren ja, den är ju ganska lik. Svarade jag.
- Vad trodde du jag menade? Kussimurran eller? Du trodde jag är så hårig där nere, va?
- Jag vet inte. Pep jag fram.

Anette vred på bilden mot sig och tittade mer noggrant på modellens kön. Hon tog sedan de resterande tidningarna och började bläddra i dem också.

- Finns det inga killar? Frågade hon.
- Nä, inte i dom här.
- Fuskigt, jag vill också titta…

Medans Anette satt där på golvet och tittade i tidning efter tidning, blev jag medveten om att jag hade fått stånd, och att det värkte. Ståndet låg inte rätt och det var obekvämt. Spänningen av att Anette nu satt på golvet nedanför mig, tittandes på nakenmodell efter nakenmodell hade hetsat upp mig. Att hon i princip satt med huvudet i höjd med mitt värkande skrev och bara någon halvmeter ifrån, gjorde att jag inte gärna obemärkt skulle kunna lägga mitt stånd till rätta med handen. Jag försökte ändå diskret röra på mig för att minska plågan men resultatet blev att Anette tittade upp på mig.

- Blir du också kåt? Frågade hon.

Jag kunde inte härda ut längre utan var tvungen att med handen lägga rätta till mitt stånd till. Naturligtvis kunde inte Anette undgå att se vare sig vad jag gjorde eller konturerna av mitt kön.

- Häftigt, du är kåt! Sitt så där så jag får se lite. Sa hon.

Hon tittade noga på bulan i mina jeans och jag bara satt där, utan att veta vad jag skulle göra.

- Har du sett en tjej i verkligheten? Naken alltså… Frågade hon.
- Jag har sett min mamma och mina systrar.
- Ja, men ingen tjej, annan tjej liksom?
- Nä, ingen annan.
- Pojkar då?
- Pappa, och så alla killar i klassen efter gympan förstås.
- Vem har finast?
- Va?
- Vem har störst snopp, i klassen?
- Eh, jag brukar inte titta på dom så.
- Äh, lägg av. Pojkar jämför väl? Jag vill veta. Jag skulle vilja se en snopp. Jag har aldrig sett någon och så finns det inga i tidningarna. Bara massa muffar.
- Det finns andra tidningar.
- Med snoppar?
- Ja. Med mer än så.

Anette tittade på mig och frågade: - Var då? Här?

- Ja, i pappas skåp finns några andra tidningar där det bara är nakenbilder.
- Jag vill se!

Jag reste på mig för att börja gå till mina föräldrars sovrum. När jag var i hallen hörde jag hur en nyckel började rassla i ytterdörren och jag förstod att mamma var på väg in. I ren reflex drog jag igen dörren till mitt rum, samtidigt som mamma fick upp ytterdörren och kom in med några kassar från Konsum.
- Hej gubben. Har du varit hemma länge, är du hungrig? Maten ska snart vara klar och sedan måste jag skynda iväg till arbetet.

Mamma pladdrade på samtidigt som hon hängde av sig och gick in med kassarna till köket och jag följde efter.

- Jag steker upp lite korv och kokar några snabbmakaroner. Sedan blir du ensam för pappa kommer inte hem ikväll. Går det bra gubben?
- Jo det går väl bra. Jag är inte ensam, jag har en klasskompis här.
- Ja ha, vill han också äta lite då eller ska han hem?
- Hon ska inte hem men jag ska fråga henne om hon vill äta lite.
- Hon? Vem är hon? Frågade mamma och såg lite fundersam ut.
- Det är bara Anette. Hon ska sova över hos Gerd sen.
- Då får du väl presentera din lilla flickvän då! Sa mamma och började gå mot mitt rum.

Innan jag hann säga något eller protestera hade mamma smitit förbi mig och öppnade dörren till mitt rum. Jag blev åter igen alldeles svimfärdig när jag kom ihåg alla tidningarna på golvet.

- Hej! Så det är du som är Anette? Frågade min mamma.
- Ja, hej, vi är klasskamrater. Svarade Anette. Jag ska sova över hos tant Gerd när min mamma är borta.

Anette satt på sängen och jag såg att herrtidningarna var borta. Bara en massa Asterix-album låg nu på golvet och mitt hjärta började slå normalt igen.

- Ja kul att du är här. Jag ser att du har fått lite mellanmål i alla fall. Vi ska snart äta middag, vill du äta korv och makaroner med oss? Ni kan ju göra läxorna medans ni väntar på maten.
- Jag måste fråga tant Gerd och säga att jag är här, innan hon börjar sakna mig.
- Ja gör det så kokar jag upp vatten under tiden. Svarade min mamma och försvann ut i köket igen.

Anette reste sig och gick mot dörren ut mot trapphuset. I strumplästen tassade vi över till grannens dörr och ringde på. Strax öppnade Gerd och hälsade med ett leende.

- Där är du ju, Anette och titta, ni hittade varandra än då! Blev Gerds kommentar när hon såg mig strax bakom Anette. Vill ni komma in båda två?
- Min mamma håller på med middag och undrar om Anette får äta med oss. Svarade jag Gerd.
- Ja, om din mamma har maten klar så passar det kanske bara bra. Jag har inte hunnit planera så långt ännu.

Och därmed gick Anette och jag tillbaka in till mig. Jag meddelade min mamma att vi blev tre till middag och hon tärnade upp ytterligare några bitar falukorv och stoppade dessa i stekpannan.
- Pappa blir borta ett par nätter på jobb och kommer inte hem förrän till helgen. Jag har inte hunnit byta pass och måste arbeta i kväll, kanske även i morgon kväll, så du kommer bli ensam men det går väl bra?

Detta var inget nytt utan hade hänt förr att pappa plötsligt försvann med arbetet och jag hade ”tvingats” vara ensam. Jag kunde laga enkel mat om det så krävdes och ofta tyckte jag bara att det vara ganska skönt att få vara ensam hemma.
- Nä, det är inget problem och jag är inte ensam.
- Ja men Anette ska väl inte stanna här? Du ska väl sova hos Gerd? Frågade mamma och såg lite fundersam ut.
- Jag ska sova hos tand Gerd sen men vi måste hinna göra våra läxor klart först bara. Svarade Anette.
- Ja, jag hinner inte hålla något vakande öga över er. Jag är redan sen till arbetet. Maten är klar nu och ni kan ta för er.

Mamma åt en portion på stående fot och gjorde sig sedan snabbt klar, gav mig en puss på pannan och försvann iväg med förmaningarna:

- Sköt nu om er! Jag kommer hem sent, i natt. Gå och lägg dig i tid, det är skola i morgon.

Några sekunder senare hörde vi dörren slå igen och vi var åter igen ensamma, men nu sittandes med en varsin tallrik makaroner med korv och ketchup. Vilka läxor Anette menade att vi hade att göra hade jag ingen kännedom om så det var tur att mamma aldrig frågade mig om det.

Vi var nog båda hungriga utan att vi hade märkt det och vi åt upp våra portioner under tystnad. Därefter dukade vi av och hjälptes åt att diska rent och ställa undan allt så att det blev rent och prydligt i köket igen, precis som mamma har lärt och förvände sig av mig.

Färdiga började jag gå mot mitt rum igen men Anette frågade:

- Skulle inte du hämta andra tidningar?

Mellanspelet med min mammas uppdykande hade fått mig på andra tankar. Tillfälligt visade det sig, för nu när Anette tog upp tråden igen kom både minnet och ståndet tillbaka.

- Det finna andra tidningar i mammas och pappas rum. Svarade jag och bytte riktning mot det andra sovrummet.

Anette följde efter mig in i det dunkla sovrummet. Jag satte mig på huk framför det stora breda linneskåp som förutom lakan och dylikt, även visat sig innehålla pappas gömda tidningar i ett av de två låsta sidoskåpen. Det var länge sedan som jag hade upptäckt att den nyckel som satt i låset på mittendelen, själva linneskåpet, även passade till de andra två låsta dörrarna. Låsta skåp skriker ju om att bli undersökta av nyfikna barn och ungdomar. Den låsta delen mot mammas sida av rummet hade visat sig innehålla hennes smycken, familjens pass och andra saker som jag normalt aldrig brydde mig om men pappas sida, den var mer intressant. En ask med minnen från farfar förvarades där. Även om allt stod på tyska så var den ändå spännande med en bild av min farfar i uniform och några medaljer. Men mest spännande var naturligtvis traven med tidningar. Alla sorterade i namn och nummerordning. Det gjorde lätt för mig att låna och lägga tillbaka allt utan att det skulle märkas att jag varit där trodde jag. Men bakom traven med herrtidningarna fanns andra mindre, med namn som Piff, Raff och Strip tease.

Jag lyfte försiktigt ut herrtidningarna så att de andra kom i dagen och Anette var snabb på att kommentera:

- Ha! Din pappa gömmer också tidningar bakom andra.
- Dom är väl inte gömda heller? Dom är ju inlåsta med dom andra.
- Tror du inte din mamma vet att tidningarna finns här i sovrummet? Dom syns ju så fort skåpet öppnas men dom små ligger osynligt bakom dom stora, så att dom inte syns…
- Pappa kanske inte läser dom små längre… ? Försökte jag för klara, lika mycket för mig själv som för Anette.

Att mamma skulle veta om herrtidningarna hade jag aldrig tänkt på. Jag hade fått för mig att de naturligtvis måste vara pappas. Kunde mamma också vilja läsa eller titta i dem? Det var en ny tanke…

- Ge mig den där. Sa Anette och pekade på en Piff i högen.

Jag gav henne den utpekade tidningen och hon tittade på omslaget där innehållet annonserades. Omslagsbilden var ett naket par som kysstes och där mannen hade handen mellan kvinnans ben. Texter utlovade färgbilder samt brev & råd om hur han gör det skönast utan gummi.

- Den här kanske har snoppar, sa Anette och började försiktigt bläddra.

Tidningen började med svartvita bilder av en kvinna som blev mer och mer naken och samtidigt mer och mer exponerad ju längre in Anette bläddrade. Vid sidan av bilderna fanns det korta texter där kvinnan beskrev hur kåt hon var och vad hon brukade göra åt det. Texter som ”Ensam smeker jag min våta fitta i väntan på en riktig karl.” och ”Man tager vad man haver. Kaveln får duga åt en ensam fruga.”, var lite löjliga men tillsammans med bilderna fann jag dem enormt upphetsande när jag försökte snegla i samma tidning som Anette. Jag fick åter igen rätta till mitt stånd för att undvika obehag. Anette såg det och log men tittade snabbt ner i tidningen igen.

Anette bläddrade förbi ett par sidor med kontaktannonser och därefter följde en ny bildserie, denna gång i färg. I denna serie var det ett par som snabbt blev nakna så när som på kvinnans strumpor och höfthållare. På en bild stod kvinnan bredbent och särade med händerna på sitt kön och visade inbjudande upp det för mannen som satt på huk på golvet med kuken i handen och tittade rakt in i hennes skrev.

- Äntligen, en snopp. Sa Anette men bläddrade snart till nästa sida.

Där stod mannen nu på knä och hade tre fingrar inkörda i kvinnans håriga fitta samtidigt som han sög på hennes ena bröst. Kvinnan hade huvudet bakåtlutat och såg ut att njuta. Mannens kuk var nu fri och pekade hård snett upp mot kvinnan. Anette tittade intensivt på den samtidigt som det såg ut som hon började rodna lite. Kanske blev hon lite generad hon också?

På nästa bild hade kvinnan mannens kuk i munnen och denna följdes av en samlagsbild där mannen först låg på kvinnan, sedan ytterligare en bild där de låg på sida och han tog henne bakifrån. Serien avslutades med att mannen fortfarande låg sked med kvinnan men nu hade han dragit ut kuken ur fittan och sprutat sin utlösning över kvinnans håriga fitta. Fittan var fortfarande lite glipande öppen och förutom strängarna av sperma i håret syntes även fukten i den halvöppna fittan tydligt.

Anette bläddrade tillbaka till bilden där mannens kuk synes helt fri och pekandes snett upp i luften.

- Har du sett din papps snopp så här? Frågade Anette.
- Ja. En kväll kom jag in på toan när han hade glömt att låsa. Han stod på knä framför toan och försökte peka ned sitt stånd mot toan. Det kan vara svårt att kissa med stånd… en hård kuk…
- Har du sett dom, göra det… ?
- Ja, eller nästan… En gång för länge sedan vaknade jag och var rädd. Jag gick då till mina föräldrars rum men när jag sköt upp sovrumsdörren så såg jag att pappa låg på mamma. De låg under täcket så jag såg egentligen inte vad det gjorde. Jag tror mamma hade uppdragna ben och att de knullade så jag smög tillbaka till mitt rum. Strax därefter kom pappa in till mig i morgonrock och undrade vad jag gjorde uppe. Tydligen hade mamma sett mig i dörren. Jag sa att jag hade haft en mardröm och pappa sa då att det var bra men att jag måste sova nu. Sedan stängde han min dörr ordentligt när han gick där ifrån.
- Var hans snopp lika stor som den på bilden?
- Det heter kuk när den är hård. Svarade jag som nu började känna mig mer bekväm i situationen. Sex kunde jag ju allt om.
- Jag tror pappas var större än den på den där bilden men jag är inte säker. Det finns andra kukar i de andra tidningarna.

Anette titta en sista gång på bilden med den uppåtpekande kuken innan hon slog ihop tidningen och bad om en annan. Jag tog nästa i högen och Anette flyttade sig närmare mig så att vi satt på knä bredvid varandra och lättare skulle kunna titta i tidningen samtidigt. Denna tidning följde ungefär samma mönster: ensam kvinna, artikel, enstaka läsarbilder, kontaktannonser och färgserie med par, fast denna gång var paret två par. Dubbelt så många kukar för Anette att titta på.

Denna serie började med att kvinnorna tog hand om varsin slak snopp som de tog i munnen och sög dem till hårda kukar. Den ena var smal, lång och lite böjd åt sidan vid stånd. Den andra var kortare och tjockare. Den tjocka var omskuren och ollonet var helt synligt både i slakt och erigerat tillstånd. På en av bilderna var den långa kuken tydligt exponerad när kvinnan med ena handen höll hårt om roten och drog tillbaka förhuden så att hon med tungan kom åt att slicka på undersidan av det fuktiga ollonet. Anette ville titta länge på den bilden innan jag fick bläddra vidare.

Efter lite bilder med kuk i fitta så avslutades serien med att mannen med den tjocka kuken, stående på knä mellan kvinnans ben, hade sprutat mot fittan som kvinnan, liggandes på rygg, höll öppen med sina händer. Det låg strängar av sperma i busken och upp mot naveln men det mesta verkade ha träffat mitt i prick och rann ner mot anus. I det andra paret låg också kvinnan på rygg och den mannen hade fått sin orgasm stående på knä över henne och med kuken mellan brösten som hon höll ihop. Hon hade strängar av sperma hela vägen från kuken och upp över halsen till den stängda munnen. Det såg även ut som en klick låg på hennes ögonlock. Denna bild tyckte jag var vansinnigt upphetsande.

- Dom är så olika, sa Anette. Hur ser din ut?
- Eh, mest som en vanlig tror jag.
- Och vad är det? Som den eller den? Sa Anette och pekade på de två olika kukarna.
- Nja, lite som båda är det väl? Försökte jag med som svar.
- Vet du inte? Kan inte jag få se då? Jag har ju aldrig sett en snopp, en kuk i verkligheten.

Jag var nu kåt som tusan men visste inte vad jag skulle göra. Här sitter jag på golvet i mina föräldrars sovrum, med ett stånd som inte vill något annat än att slippa ut från mina tighta jeans. Men visa den för Anette? Tänk om hon berättar det för någon, eller skrattar åt mig? Anette märkte min tvekan och skyndade sig att smida medan järnet var varmt.

- Så får du se en riktig tjej.
- Att jag får titta på dej då?
- Mmm. Lite så… Jag får se på din och du får se på min, typ…
- Men jag har ju stånd.
- Tror du inte att jag är kåt då?
- Är du? Det syns ju inte utanpå tjejer.
- Du kanske inte vet var du ska titta...? Sa Anette och började rodna lite mer.

Jag trodde jag hade lärt mig allt genom mitt läsande av pappas tidningar. Jag visste att tjejer blev blöta men hur såg man att en tjej var kåt utan att ta av henne trosorna?

- Mina bröstvårtor blir hårda, lite som små kukar. Känn här. Sa hon.

Hon hasade på golvet så att hon satt på knä direkt framför mig och putade ut med sina genom blusen knappt synliga bröst.

Jag lade försiktigt ena handen mot och genom tyget kände för första gången i mitt liv en stel bröstvårta peta mot min hand. Jag smekte lätt och kände efter med fingrarna på bägge brösten. Anette öppnade sin blus och hennes små spirande men helt fantastiska bröst blev nu synliga för mig.

- Får jag se den nu då? Frågade Anette som nu rodnade ännu mer, långt ner på halsen.

Jag blev tvungen att ställa mig upp på knä för att kunna öppna mina byxor. Det var en befrielse när de tighta jeansen släppte trycket men jag blev tvungen att hasa ned dem lite för att komma åt kalsongerna. Resultatet blev att kalsongerna följde med jeansen ner och min kuk sprätte upp i full frihet, mitt framför ansiktet på Anette. Hon kunde inte få mycket bättre insyn av mitt rekordhårda stånd som med blottat ollon nu naket pekade upp mot taket, rakt framför hennes ansikte.

- Oj! Sa hon och studerade den ingående.
- Får jag se dig nu då?
- Snart, svarade Anette och jag trodde att jag nu hade blivit lurad till att visa kuken för henne.

Försiktigt petade hon på min kuk med två fingrar. Hon försökte vrida den åt olika håll för att se bättre men det gick inte helt som hon ville.

- Vad hård den är. Det går inte flytta på den ju.
- Du får nog hålla i den ordentligt, med hela handen.

Anette tog försiktigt ett lite mer ordentligt tag och försökte vrida min kuk än hit och än dit. Resultatet blev att det mer kändes som om hon runkade mig och det var ljuvligt att känna någon annan, en tjej hålla om min kuk. Nu brydde jag mig inte längre om att jag hade blivit lurad. Jag var kåtare än jag någonsin hade varit förr och ville bara få en orgasm så snart som möjligt, medan chansen ännu fanns.

- Det där är skönt. Sa jag.
- Vilket? När jag tar i den?
- Mmm…
- Kommer du spruta som bilderna snart?
- Nä inte riktigt ännu. Det behövs lite mer. Kanske om du runkar lite…
- Hur runkar man?
- Dra fram och tillbaka bara.

Anette försökte långsamt och försiktigt föra handen från sida till sida. Jag lade min hand över hennes och visade med ett par drag hur jag ville att hon skulle dra upp och ner längs mitt kukskaft. Så fort jag tog bort min hand så fortsatte Anette själv sitt långsamma försiktiga runkande men det blev så små och försiktiga drag. Jag höll på bli tokig!

- Du kan ta i mer. Håll hårdare med handen och drag hårdare.
- Men det tar ju emot?
- Mm, men det är skönt då…
- Sprutar du då?
- Kanske efter en stund…
- Säj till först bara.

Anette fortsatte att långsamt runka mig men trots att det var fruktansvärt upphetsande så var det för försiktigt och långsamt för att jag skulle kunna komma.

- Det är jobbigt för handen. Sa Anette.

Hon bytte till den andra handen och därefter en tvåhandsfattning. Det blev genast lite bättre men det var för långsamma drag.

- Oh! Det var skönare!
- Kommer du spruta snart? Jag vill se det. Kommer det mycket?
- Lite mera, snabbare, snabbare…
- Men det är jobbigt. Sa Anette och släppte taget om min kuk.
- Nej, jag var ju så nära. Sade jag besviket.
- Det var jobbigt. Kan inte du visa hur du gör, runka så jag får se sprutet?

Nu såg jag min chans att också får se lite.

- Om jag får se på dig kanske det går. Får jag se om du är våt och hur du pullar dig?

Anette lade sig bakåt på golvet, knäppte upp sina byxor och hasade ner dem en bit. Det gick inget vidare för henne att sära på benen så, så hon tog av byxorna helt och hållet. Därefter drog hon upp bena lite och drog trosan åt sidan så att hennes kön blev synligt. Det var nästan hårlöst men lite hår verkade det finnas på kullen, även om trosan dolde det mesta. Könet var slutet och inte alls lika utblommande som kvinnorna i tidningarna.

- Jag ser inte så mycket. Klagade jag.

Anette särade mer på sina ben och drog trosan ytterligare åt sidan. Med andra handen förde hon även ena blygdläppen åt sidan och då öppnade hon sig så att den rosa, nästan röda insida blev synlig och nog verkade det fuktigt. Jag lutade mig framåt och närmare och med ena handen rörde jag försiktigt vid det rosa. Anette ryckte till och fnittrade.

- Du kittlas.

Med ett finger utforskade jag försiktigt hennes kön. Fingret följde konturen av ena blygdläppen ner mot anus och det kändes allt mer fuktigt. Någon stans här ska hålet sitta, självas fittan liksom tänkte jag. Det var lite skillnad på verkligheten framför mig och den tidningsteori jag tidigare hade tillförskaffat mig.

Jag fortsatte med fingret uppåt längs den andra blygdläppen och kom till den punkt där de möttes. Då ryckte Anette till igen.

- Gjorde jag dig illa?
- Nä, men smek mer där.

Jag förde mitt finger ner och upp längs ena blygdläppen men Anette släppte trosan och styrde min hand och finger upp dit där läpparna möttes.

- Där, sa hon.
- Ska jag inte pulla dig i fittan då? Frågade jag.
- Det är skönt men det är skönast här, sa hon och förde tillbaka mitt finger uppåt.

Jag försökte göra henne till viljes men min erfarenhet, eller snarare brist där av, visade sig snart ganska tydligt.

- Det är svårt att se. Kan du inte lägga dig på sängen? Frågade jag.

Anette reste sig snabbt, tog av trosorna och lade sig på rygg på sängen med rumpan så nära kanten som möjligt. Återigen drog hon upp och särade ordentligt på benen. Med bägge händer öppnade hon sitt kön än mer för mig.

- Ser du bättre nu då? Titta närmare annars.

Jag satte mig på huk framför henne och böjde mig framåt. Jag kände en ny, främmande men väldigt intressant och lockande doft. Ju mer jag tittade och undersökte henne med mina fingrar, desto mer doftade det. Jag smekte nu med ett finger upp mot där jag misstänkte att hennes klitoris satt och med ett finger på andra handen försökte jag finna och tränga in i själva hålet. Det var blött och vansinnigt upphetsande.

- Det är där kuken ska in. Sa Anette. Försök få in fingret.

Jag glömde bort allt vad klitoris hette och fokuserade helt på hålet. Med höger pekfinger försökte jag försiktigt komma allt längre in. Snart kom jag underfund om att det gick lättare om jag försiktigt juckade fram och tillbaka. Jag kom då längre in för varje gång och snart var hela mitt pekfinger inne, utan att något hade hindrat mig. Jag kunde nu obehindrat fingerpulla min första tjej!

- Har du knullat? Frågade jag.
- Nä?
- Men du hade ingen mödis?

Jag hade läst att tjejer skulle ha en mödomshinna och den skulle gå sönder första gången man knullade. Det skulle tydligen göra ont på tjejen första gången. Borde jag inte ha känt mödisen med mitt finger?

- Jag har inte knullat men jag har fört in andra saker.
- Vad då?
- Pennor, skaftet på min hårborste och så har jag försökt med en morot men den var för hård och kall.
- Brukar du pulla dig med saker?
- Ibland... Det är skönt med något i musen när jag gnider mig.
- Kan du inte visa mig hur du gör då?

Anette flyttade ena handen till sin klitoris och började med två fingrar trycka och gnugga den från sida till sida. Jag tittade intresserat på och glömde helt bort att pulla med mitt finger.

- Pulla mig samtidigt. Sa Anette.
- Men jag vill se dig göra helt själv. Så kan jag visa dig hur jag gör som du ville.

Anette tittade på mig medans hon fortsatte att gnugga sin klitoris.

- Vad ska jag stoppa in då?
- Vad vill du ha? Vi har inga morötter men jag tror jag såg en gurka i kylen.
- Det är för kallt.
- Vad vill du ha då?
- Någonting långt och hårt, gärna varmt.

Jag tittade mig desperat om kring utan att finna något lämpligt, tills jag fann lösningen mitt mellan oss så att säga.

- Duger den här? Frågade jag förhoppningsfult medans jag runkade min hårda kuk framför hennes kön.
- Jag kan bli med barn!
- Nä inte om vi är snabba. Jag har ju inte så mycket sperma.

Jag visste mycket väl hur den biten i teorin fungerade men nu var jag så kåt att jag sökte alla kryphål. Jag hade chansen att få knulla på riktigt! Den ville jag inte missa.

- Är du säker?
- Om vi är försiktiga och inte stoppar in den så långt och så drar jag ut den innan jag sprutar. Då blir det inga barn!

Anette sade inte emot så det tolkade jag som ett ja. Jag masade mig i läge och knästående bände jag ner min stenhårda kuk mot hennes väntande fitta . Det var svårare än jag trott att försöka sikta en stenhård kuk som ville peka rakt upp, in i ett hål rakt framåt. Det blev mycket ofrivilligt smekande med ollonet kring hennes kön innan jag slutligen lyckades få ollonet av vila rätt i mynningen av hennes slida.

Anette hade böjt upp ryggen så att hon kunde se ner på vad som hände och hennes hand låg nu stilla tryckt mot klitoris. Jag förde sakta mina höfter framåt och försökte komma in. Jag använde samma teknik som jag hade använt för att få in mitt finger; små juckanden fram och tillbaka. Min kuk, trots att jag knappast var fullt utvecklad, var ändå betydligt grövre än mitt finger så jag verkade inte komma in.

Juckandet mot mynningen verkade ändå behaga Anette och hon började åter gnugga sin klitoris. Det blev lite fuktigare tyckte jag och jag ökade försiktigt trycket. Rätt som det var kände jag att ollonet kom in en bit och Anette ryckte till och stannade upp.

Även jag höll mig lugn och helt stilla i samma läge. Jag kände att nu var jag på väg att spruta när som helst. Jag såg att hela mitt ollon hade kommit in och Anettes fitta klämde helt underbart om det. Jag vågade inte röra mig och ville definitivt inte dra mig ur redan. Jag knullade! Jag hade kuken i en riktig fitta och vi knullade. Detta var obeskrivligt mycket skönare än när jag ensam hade runkat mig med mammas hudkräm i handen för att försöka föreställa mig hur det skulle kännas på riktigt. Detta måste vara meningen med livet.

Jag stod blick stilla och väntade på att få kontroll över min hotande orgasm. Inte spruta nu. Inte nu.

Jag blev mer och mer medveten om fler känslor än bara det kramande trycket runt mitt ollon. Det var varmt. Det kändes som det knep emellanåt. Och nu när Anette började gnugga sin klitoris igen så kändes det som om hon runkade mitt ollon med fittan på samma gång. Jag vågade inte röra mig det minsta och stod helt still och tittade på hennes arbetande hand.

Strax börjad hon göra små ljud och knep mer om mitt ollon. Med ett krampaktigt ryck, tryckte hon sig plötsligt mot mig och jag kom in ytterligare några centimetrar med kuken i hennes fitta. Och den kramade och den värmde! Det blev för mycket och jag blev tvungen att snabb dra mig ur. Kuken sprätte uppåt igen och den första strålen kom utan att jag ens rörde kuken. Snabbt tog jag ett ordentligt tag och runkade mig igenom orgasmen. Stråle efter stråle sprutade ut och ner över Anettes bröst. När jag var klar tittade hon upp på mig. Jag såg då att lite sperma även hade hamnat i hennes ansikte och det gjorde mig åter kåt.

- Jag hann inte se sprutet. Kan du göra det igen? Frågade Anette och log.
- Snart kanske. Jag brukar behöva vänta en stund.

Anette lutade sig tillbaka på rygg och släppte ner fötterna på golvet. Nu först verkade hon bli medveten om min sperma som rann här och var på hennes kropp.

- Var du snabb eller ska jag bli mamma nu? Frågade hon samtidigt som hon med handen försökte hindra sperman att rinna ner på överkastet.
- Jag blir nog inte pappa. Jag drog mig ur innan jag kom.

Anette tittade på sin spermakladdiga hand och luktade försiktigt på den.

- Det luktar fitta och något annat.

Jag luktade på mitt ena finger som hade varit i hennes fitta och sedan på min hand som jag hade runkat ut min satts med. Det var en ny doftblandning. Frän men inte motbjudande. Det luktade sperma och fitta.

- Det är du och jag, fittsaft och kuksås. Sade jag

Även om jag i stundens hetta tyckte att jag hade sprutat floder, som männen i pappas porrtidningar, så var det inga enorma mängder. Men det lilla det var, började nu rinna och Anette kämpade med att hindra det från att hamna på överkastet till mina föräldrars dubbelsäng. Resultatet blev att det masserades in på hennes kropp och anblicken av Anette kämpandes med spåren av vår närhet var lockande, vacker, tja upphetsande och jag kom mig inte för att hämta papper eller hjälpa till på något annat sätt. Jag stod fortfarande på knä mellan hennes nakna ben och mitt stånd sviktade inte det minsta.

Till sist verkade Anette ha fått kontroll på den akuta situationen och liggandes på rygg tittade hon nu på mig, samtidigt som hon försökte hålla sina kladdiga händer ifrån överkastet. Det sög liksom till i min mage och jag blev osäker igen. Jag ville fortsätta. Det fick inte sluta nu. Inte nu!

Jag drog lite förstrött i mitt fortfarande stenhårda stånd, samtidigt som jag för första gången verkligen tittade på Anette, hela Anette. Från ansiktet blev jag medveten om håret, munnen, kinderna, halsen… ner längs hennes halvnakna exponerade kropp som jag nyss så intensivt hade upplevt. Anette var plötsligt mer. Inte bara den där Anette i min klass utan massa små, små delar som hängde ihop och var angenäma att verkligen se på.

Jag skulle vilja stoppa in kuken igen men vågade inte. Jag visste att det skulle kunna finnas spermier som skulle kunna göra Anette med barn, även om jag kände mig tom och ren om kuken. Men vi fick inte sluta nu. Jag började lite försiktigt att undersöka hennes kön med min mer rena hand, samtidigt som jag långsamt runkade mig själv med den andra. Det var varmt och vått och Anette låg bara still och lät mig hållas.

Det var då det ringde på dörren.

Vi ryckte till och jag släppte allt och försökte få upp mina nerhasade byxor för att kunna stänga dem. Med mycket besvär så lyckades jag till slut men inte innan det hade hunnit ringa ytterligare två signaler var jag framme vid dörren. Jag satte på säkerhetskedjan och öppnade sedan försiktigt dörren på glänt. Det var Gerd, grannfrun som Anette skulle sova hos.

- Hej, sa Gerd. Har du Anette där, det är nog dags för er att göra kväll nu.
- Jag ska säga till henne. Vi är snart klara, med läxorna.
- Vad är det för läxor som tar så lång tid?
- Matte, men vi har ätit, diskat och städat också innan vi kunde börja. Anette kommer snart, sa jag och försökte bara avsluta samtalet och stänga dörren fortast möjligt.

Tant Gerd försökte misstänksamt spana in genom glipan medans jag stängde. Jag hörde hennes sista fråga om ”Är din mamma hemma?`” men den låtsades jag inte höra och lät bli att besvara.

Jag skyndade mig tillbaka till mina föräldrars sovrum där jag hade lämnat Anette. Hon låg fortfarande på sängen och men såg inte lycklig ut.
- Det är klibbigt. Jag måste tvätta mig innan jag kan ta på kläderna. Sa Anette.

Jag hjälpte henne upp och ledde henne till badrummet. Medans jag letade fram en av min mammas tvättlappar så satte Anette sig på toaletten och kissade, helt ogenerat fast jag stod bredvid. Det var första gången jag såg en tjej kissa men även det var, vackert och det kändes nära och varmt på något sätt.

Färdig på toan tog Anette emot en tvättlapp och med tvål och vatten försökte hon tvätta av det intorkade kladdet från bröst och händer. Jag stod under tiden och väntade med ett badlakan för att hon skulle kunna torka sig torr.

Därefter knäppte hon blusen och gick tillbaka till mina föräldrars rum där resten av hennes kläder fanns. Trosor och jeans åkte på och hon var nu färdig att gå tillbaka till Gerd. Inte ett ord hade vi sagt till varandra sedan hon tvättade sig och nu stod vi vid min öppna ytterdörr och tittade på varandra, under tystnad.
- Hej då! Sa hon till sist, gav mig en snabb puss på kinden och sprang iväg till Gerds dörr innan jag hann reagera.
- Hej då. Svarade jag tyst, och hörde hur dörren till Gerd försiktigt öppnades och stängdes.

Det blev tyst i trapphuset och jag stängde långsamt min ytterdörr. Vemodig. Den sprudlande, varma glädjen som funnits för bara en liten kort stund sedan, var nu försvunnen, borta. Utbytt mot en odefinierbar oro.

Jag vände mig om och såg inåt lägenheten som i hela mitt liv varit mitt trygga hem, och jag kände mig för första gången ensam, riktigt ensam. Det var tyst inne och det hade börjat skymma ute. Till sist gick jag tillbaka till mina föräldrars sovrum, tände lampan och tog itu med att återställa ordningen, för att utplåna alla spår efter vad vi hade gjort där.

Jag ville inte tvätta mig, ville inte bli av med de sista spåren av min närhet med Anette. Jag borstade bara tänderna och gick in till mitt rum. Jag plockade upp alla serietidningar och ställde tillbaka dem på sin plats i hyllan och när jag drog överkastet från min säng så hittade jag herrtidningarna som Anette hade gömt undan när min mamma kom hem. När även dessa låg i sitt rätta gömsle kröp jag ihop på sängen, vänd mot den vägg där Anette fanns på andra sidan, på bara en armlängds avstånd. Jag försökte men kunde inte höra någonting genom den hårda och kalla väggen.

Med en obekant känsla, saknad och kanske oro, låg jag där, tänkte på Anette och kände fortfarande våra gemensamma dofter från mina händer, tills jag somnade med kläderna på.

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Huldran

Nostalgiskt! Trovärdigt och äkta har flera skrivit. Jag säger samma sak, även om det var omvänt förhållande för mig.

Tack för denna, Deep! //Huldran.

23/5, 2020 kl. 23:10

#5

BerthLind

Hej
Bra Novell med bra inlevelse och bra fantasi. Saknar dock att du inte presentera och talar om de medverkandets namn och ålder.

11/2, 2015 kl. 13:00

#4

actus

Härlig novell. Har läst den några gånger och den är lika bra varje gång.

25/5, 2014 kl. 10:20

#3

lp521813

Övertygande novell! Lyckas fånga känslan i de första svindlande sexupplevelserna. Jättebra! :) 5p

17/8, 2013 kl. 22:52

#2

Nils

Ja jag mins själv den härlig känslan efter mitt första möte eller samlag en gång i tiden.Berätta mer.

17/8, 2013 kl. 12:51

#1

Mrs_Robinson

Denna berättelse är väldigt trovärdig och äkta. Tack för läsningen.

17/8, 2013 kl. 10:27