Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/6, 2014 kl. 15:25, av Coem

Saga & Joakim

Del 1 av 1 i serien Save - minnen och berättelser

Saga, Anna, Vendela och Emma. Fyra olika tjejer med olika böjelser och fantasier. Välj din favorit eller läs allas berättelser.

Min förhoppning är att det här utvecklar sig till en serie hyfsat snabbt - jobbar på del två. Glad läsning!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

  • Del 1: Saga & Joakim.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

mrbig1969

Mycket bra!!

15/1, 2019 kl. 03:19

#7

mafr4

Å

30/6, 2014 kl. 01:25

#6

Deep

Något i det här tilltalade mig och inte bara sexet då. Tror det var den glada och positiva stämningen som fanns rak igenom. Förväntan hela vägen, typ...

Snyggt jobb!

23/6, 2014 kl. 11:34

#5

pelleponken

Grattis till din andra novell! Som kille är det roligt att få vara med om tjejsnacket och uppbyggnaden av ert intrigerande för att hitta ragg. Riktigt lärorikt! Bra språk och som någon sa, med få ord får du ihop väldigt mycket berättelse. Slutet blev inlevelse och njutning på högsta nivå, så nu vill jag läsa om fortsättningen.
Fortsätt att skriva så, det är bra och bidrar till kvalitet på hög nivå!

22/6, 2014 kl. 23:48

#4

Coem

Tack hörni, jag blir alldeles generad :)
Hoppas få tid till nästa i helgen då, så att det trillar upp här i nästa vecka :)

18/6, 2014 kl. 19:15

#3

Morgonrodnad

Jag sållar mig till de övriga; riktigt bra skrivet! Jag satt och fnissade för mig själv flera gånger där i början, och det händer inte särskilt ofta när jag läser noveller på Bubblan...

Tack för läsningen!

18/6, 2014 kl. 18:10

#2

Huldran

Även jag har läst den. Tycker att den i början är lite spretig, men det blir lätt så när fyra viljor skall ut på ragg... Eh.. förlåt, på fest... Just det, vad händer sedan? "Inget är som väntanstider..." Del två, alltså.

16/6, 2014 kl. 18:03

#1

WAMPyrellagirls

Du skissar upp en intressant berättelse som gör den mycket läsvärd.
...väntar på del två!

16/6, 2014 kl. 16:51