Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/12, 2017 kl. 10:37, av hunken07

En kvinnas lust. Och list.

Del 3 av 5 i serien Återföreningen

Läs de andra delarna av Återföreningen innan du ger dig på den här novellen.

Helena smider planer. Allt tyder på att hon ska få sin vilja igenom.
Eva visar upp hittills dolda talanger.
Och Petra gör ännu en upptäckt.

Helena var inte helt klar över hur hon skulle nyttja den nya informationen hon nu hade.
Att hon sett Erik och Petra ha glödande sex var inte bara ett trevligt minne, det var också ett utmärkt medel för att hon skulle kunna styra saker åt ett håll som passade henne.
Jo, visst, det kanske var fel att syssla med den där typen av utpressning som hon tänkte sig, men det hade genom åren varit hennes metod för att få saker och ting att hända.
Trevliga saker. I alla fall enligt henne. Och oftast av de som varit inblandade också.
Hennes metoder var numer utvecklade till perfektion, men i sin ungdom hade hon naturligtvis varit mer klumpig. Det hade funkat för det mesta ändå, men kanske inte lika smidigt som nu.
Då, för länge sedan, hade hon hela tiden brottats med de känslor hon hade för tjejerna i gänget. Hon slets mellan det som ansågs vara “normalt” och det som bubblade i hennes blod. Visst kollade hon in killar också, men det var tjejer som tände henne på riktigt.
Och den som tände henne allra mest var Eva. Det var henne hon ville ha. Egentligen.
Och så en dag hade tillfället uppstått. De hade varit hemma hos Eva och hon hade sett hur Eva tagit en hel del pengar ur sin pappas kassaskrin.
Plötsligt fanns vapnet i hennes händer. Makten.
Någon dag senare skulle hon sova över hos Eva efter en fest. De var båda ganska berusade när Helena valde att avslöja vad hon sett och villkoret för att inte avslöja den.
Allt hon ville var att få kyssa Eva. Alltså en riktig kyss. Med tunga och allt.
Eva hade sett lite klurig och lätt road ut.
- Är du lesbiskt, hade hon frågat.
- Nej, eller jag vet inte.
- Hur kan du inte veta?
- Jamen, det förutsätter ju att man haft sex med tjej innan man vet. Och jag har ju bara hånglat lite med killar hittills och det har ju inte varit nån höjdare. Så jag känner att jag vill i alla fall ha kysst en tjej. Sen kanske jag vet mer.
- Och då väljer du mig?
- Ja …
- Jamen, dåså. Kom hit och kyss mig då!
Kyssen började trevande. Men det var mjukt. Och underbart. Helena var så pirrig att hon darrade i hela kroppen. De där mjuka läpparna mot hennes egna. Evas bröst som nuddade hennes. Kyssen blev snabbt djupare och var det mest fantastiska hon upplevt.
Händerna vilade försiktigt på Evas höfter och Evas händer på hennes.
Och plötsligt! Evas händer som rör sig ner över hennes rumpa. Smeker. Klämmer lätt.
Rör sig upp över hennes rygg, drar henne närmare.
- Mmm, det här var ju inte så dumt, säger Eva efter någon minut.
- Nej, jag … Tack …
- Du kanske vill prova lite till? Så att du får veta om du verkligen gillar tjejer?
- Men … Jag …
- Shh! Jag vill visst också veta, känns det som …
Eva drog henne nära igen och kysste henne djupt. Mer passionerat.
Helena kunde knappt stå på benen längre och hon kände att hon var ordentligt blöt mellan benen. Händer som rörde sig över hennes kropp. Och hennes egna över Evas kropp.
Konturen av ett bröst. Känslan av en hård bröstvårta under lagret av kläder.
Deras höfters rörelser mot varandra. En hand innanför hennes byxor och vilandes på hennes rumpas nakna hud. Hennes egna händer som smyger sig innanför kläder och känner hettan från Evas kropp. Och efter ett tag står de med bar överkropp, kysser varandra och smeker varandras bröst, nyper lätt i en bröstvårta. Kyssarna. Stönen.
- Kom! Vi lägger oss i sängen, säger Eva.
- Men Eva, du behöver inte …
- Men jag vill! Jag vill också veta. Har fantiserat om det länge.
- Jag visste inte …
- Nej, vi har tydligen alla våra små hemligheter.
Eva drog av sig resten av kläderna och lade sig i sängen.
- Kom nu.
Hon log ljuvligt mot Helena samtidigt som hon smekte sina bröst.
Resten av den natten var en enda lång serie av smekningar, läppar och tungor.
De gav varandra orgasm efter orgasm tills de somnade helt utmattade.
Omslingrade.

De hade fortsatt att träffas emellanåt genom åren. De hade båda varit gifta och varit goda ambassadörer för det normativa livet på samhällets översta stegpinnar.
Det där som fanns emellan dem hade alltid varit deras väl bevarade hemlighet.
De underbara minnena från den första gången fick Helena att småle när hon gick ut på bryggan för att, till slut, få sitt morgondopp. Havet var svalt, men det såg ut att bli en underbar dag och solen värmde redan ordentligt när hon låg i en solstol för att lufttorka.
Att få ligga där helt naken i morgonsolen var en underbar och avkopplande känsla.
Bakom de slutna ögonen spelades filmen av Petra och Erik upp om och om igen.
Hennes ena hand hade omedvetet rört sig ner mot skötet och masserade lätt.
Upphetsningen låg vilande under ytan. Beröringen fick hennes känsliga klitoris att reagera direkt. Känslan av hur den styvnade under hennes försiktiga fingrar, hur hennes blygdläppar svällde upp och delade sig. Bilderna av Petras kropp. Tanken på att få känna hennes tunga leka mellan hennes blöta läppar, en tungspets mot klittan. Ett finger sökte sig in nu.
Tummen mot klittan. Lugna rörelser. Inte för fort …
- Jaha, här ligger du och porrar dig! Så trevligt.
Plötsligt stod Eva framför henne iklädd badrock. Hon var inte så noga med att hålla ihop den, så Helena kunde ana hennes nakna kropp.
- Ojdå, låg visst och drömde mig bort en smula.
- Ja, och till ett trevligt ställe ser jag.
Evas blick var fäst på hennes nu kladdiga sköte. En sugande blick. Kåt.
- Jag tänkte ta ett snabbt dopp. Ska du med upp sedan?
- Mmm, gärna …
Eva lät badrocken falla på bryggan och gick naken fram mot badstegen.
Hon klev i vattnet, tog en kort simtur och kom sedan upp igen.
Nu stod hon där helt naken framför Helan. “Hon är fortfarande så himla vacker”.
Vattnets svalka hade fått hennes bröstvårtor att peka rätt ut och Helena hade kunnat sätta munnen mot dem där och då. Eva såg hennes blick och nöp sig lätt i vårtorna.
- Kom, vi går upp nu.
Eva drog på sig badrocken och de gick upp mot huset. Det behövdes inga ord nu, båda visste vad som skulle hända. De många gemensamma åren gjorde att de kunde läsa av varandra direkt. Det var inte alltid de kunnat ge efter för den gemensamma lusten under åren, men nu fanns varken småbarn eller män runt dem längre och det hade öppnat för helt nya möjligheter. Och under de senaste åren hade de setts många gånger.
Upp i huset går de direkt till Evas sovrum med den stora dubbelsängen som Helena känner så väl. Bredvid står den lilla byrån där leksakerna finns. Vad ska de välja idag?
De låter sina badrockar falla och fattar varandras händer. Drar sig närmare varandra.
Och så den där kyssen igen: lika underbar nu som den där första gången.
Egentligen mer underbar, för nu finns massor av erfarenhet bakom den. Läpparnas tryck, tungans rörelser - utarbetat till perfektion. Kyssar som tänder dem båda väldigt fort.
Händer som smeker över de nakna kropparna. Fjäderlätt beröring. Och ibland en rumpa som kläms lite hårdare. Ett sköte som gnids mot ett ben. En hand som följer konturen av ett bröst.
Som sakta vandrar ner mot skötet. Pressar lätt. Cirklar runt klitoris.
Helena smeker Evas nu blöta springa med sina fingrar. Hon är faktiskt ovanligt blöt.
Hala och svullna läppar. En erigerad klitta. Helena älskar hennes smak och för fingrarna upp mot munnen.
- Men, hallå?! Du smakar ju man ju!
- Mmm, kanske det. Sluta inte …
- Men vem …? Erik!
- Ja … Eva fnittrade till.
- Närdå? Inatt?
- Mmm.
- Ditt lilla kåtdjur! Hur var han? Har alltid undrat.
- Har du? Han var … helt fantastisk. Bästa jag varit med om faktiskt. Med en man.
- Vad gjorde han?
- Han slickade mig helt fantastiskt och sen … Åh, hans kuk. Underbar!
- Berätta mer. Det gör mig sååå kåt.
- Den är en bit över 20 lång. Grov. Ådrig. Och stenhård!
- Smek min fitta, Eva! Och berätta mer!
- Mmm, vad blöt du är. Du gillar det här va?
- Jaa, jag gillar det. Berätta nu.
- När han slickat mig tills jag kom tog jag honom i munnen. Trodde först inte att jag skulle kunna ta in så mycket av honom, men jag fick in mer än jag trodde. Runkade honom sakta samtidigt som jag slickade runt hans ollon. Han stönade högt. Sluta inte smeka mig, Helena!
- Mmm, så det är hans sperma jag känner på mina fingrar nu. Gillar tanken …
- Jag han tog mig sen. Fyllde mig på ett underbart sätt. Jag red honom tills jag kom och efter det … Ååhh, du gör det så skönt för mig, sluta inte …
- Berätta mer!
- Jag red honom som en galning och han bara fortsatte och fortsatte. Kunde hålla på länge. Och jag var helt borta av kåthet och sen när han sprutade i mig …
- Mmm, jag kan se dig framför mig älskling. Känna hur du drar ihop dig runt honom.
- Aahh, du skulle verkligen prova honom om du får chansen.
- Kanske det … Kom vi lägger oss. Jag kan knappt stå längre.
På väg till sängen plockade Helena fram en dubbeldildo ur byrån och sög på den.
- Eva, knulla mig nu. Rid mig!. Jag ville se hur du såg ut med Erik.
Eva för in dildon i Helenas plaskvåta fitta och sätter sig sedan på henne.
Sakta, sakta sjunker hon ner över sin ända av låtsaskuken tills den är i botten av henne. Stönar njutningsfullt.
Hon gungar fram och tillbaka så att deras känsliga sköten gnids mot varandra.
- Visa mig nu, Eva! Visa mig hur du red honom. Hur du knullade Eriks stora kuk!
- Mmm, jag ska visa dig. Smek mina bröst nu!
Eva började röra sig upp och ner över dildon. Hon blundar och återkallar bilderna från igår kväll. Ser hans njutning, hör hans stön. Hans händer som leker med brösten.
Ibland stannar hon upp och bara gnider sig. Stimulerar sin klitta lite extra. Och Helenas.
Rummet fylls av stön och doften av deras kåthet.
Helena njuter verkligen av att se Eva njuta, det har hon alltid gjort. Hon följer varje lite muskel som rör sig i hennes ansikte, kan exakt läsa av hennes njutning. Det har alltid varit så: Helena för det mesta med öppna ögon, Eva för det mesta med slutna.
Plötsligt fångar Helena en rörelse i dörröppningen. Nån gick förbi där ute. Vem?
En sekund senare dyker Petras ansikte försiktigt upp i dörröppningen. Ögonen är stora som pingisbollar och munnen gapar öppet. “Men shit?! Vad är det här?! Mamma och Helena?
Jag visste inte att … Fan! Helena har sett mig!”
Helena sätter ett pekfinger framför munnen så att Petra ska hålla sig tyst.
“Vi borde kanske ha stängt dörren. Glömde att hon också var här. Men för min del får hon gärna se på. Gillar ju när nån tittar.” Petra står kvar i dörren. Hon har sett Helenas tecken på att vara tyst, men nu dras blicken till de båda fittorna som gnids mot varandra.
Hon är som hypnotiserad av anblicken. Borde gå, men kan inte.
Helena vinkar åt henne att komma närmare. Petra känner doften av kvinnlig upphetsning i rummet. Bilden framför henne får pulsen att stiga. Det pirrar i skötet. Tyget i morgonrocken gnider mot hennes bröstvårtor. Hon tar ett par steg in i rummet. Hennes blick är låst i Helenas. Eva rider dildon i rytmiska och njutningsfulla drag. Petras blick flyttar sig ner mot de andra kvinnornas fittor. Till dildon som samtidigt penetrerar dem båda. Ser hur den glider in och ut ur Eva och samtidigt knullar Helena. Ser vätan och hör de plaskande ljuden.
Det är inte längre sin mamma hon ser, det är en sexig kvinna som njuter med en annan.
Hon har själv alltid varit nyfiken på hur det skulle kännas att vara med en kvinna.
Men det här … Att hon får se det … Att Eva och Helena … Fast Helena har hon anat …
Är det därför hon varit hos oss rätt mycket den sista tiden?
Eva har ökat takten nu och börjar rida ganska vilt. Samtidigt retar Helena hennes bröstvårtor och vid varje nypande tag hörs ett nytt stön i rummet. Nu hörs även Helenas stönanden i rummet och hon möter varje juck från Eva. Och Petra håller på att svimma av kåthet.
Hon låter morgonrocken glida isär och smeker sina bröst. Helena ser vad hon gör och ler mot henne. Och Helena ser hur blöt och öppen Petra är, hur det rinner väta ner längs hennes ben och några vita droppar som faller till golvet. “Jag vet ju att du delar en erfarenhet med dina mamma, att du och Eva ridit samma kuk och att du också bär omkring på hans sperma i dig. Och jag vill gärna ge dig den här erfarenheten också.”
Nu rider Eva ännu vildare och gnider samtidigt sin klitta. Hon är när nu. Så nära.
Bara lite till, bara några juck …
- Hnnnggh! Aaahh! Åh!
Eva faller framåt över Helena och hennes kropp skakar av njutning. Det ger Petra fri insyn mellan hennes ben och hon ser hur en ny väta pulserar ut ur Evas fitta. Synen får Petra nästan att komma, trots att hon inte ens rört sig mellan benen.
När Eva slutat skaka kysser Helena henne passionerat och väser:
- Nu är det min tur! Slicka mig! Knulla mig med dina fingrar!
Eva kliver av dildon och kysser sig ner längs Helenas kropp. Pussar försiktigt på toppen av skötet och drar sedan ut dildon ur Helena med ett slurpande ljud.
Hon pussar och kysser lite runt om Helenas sköte, men undviker de känsligaste ställen.
Hon kan det här, hon vet hur hon ska förlänga Helenas njutning.
Hela tiden har Helena blicken på Petra. Växlar mellan att se på hur hon smeker sina bröst och låsa blicken i hennes ögon. Hon ser kåtheten där och ler mot henne.

Petra låter en hand vandra ner över magen och smeker sig försiktigt mellan benen.
Känner vätan, det där underbart hala som är blandningen av hennes och Eriks safter.
Låter ett finger glida in bara ett par centimeter och för sedan upp det till munnen.
Slickar, det smakar underbart. Helena kommer nästan av att se vad Petra gör.
Hur hon smeker sig mellan benen, fingret i munnen … Mmm …
Petra rör sig försiktigt, hon måste fortsätta att vara tyst.
Hon ser på Evas huvud att hon slickar och suger mer intensivt nu. Helenas höfter börja sträva uppåt, magmusklerna spänns till och från. Stönen är djupare och kommer oftare.
Ibland hörs ett lite pipande ljud från Helena som tecken på att det är extra skönt.
Nu för Eva in två fingrar i Helena med handflatan uppåt och gnider intensivt mot den skrovlighet som finns där strax innanför öppningen. Helena lyfter höfterna upp mot allt det sköna och hennes händer knyter sig krampaktigt när de grabbar tag i lakanet.
Men blicken är hele tiden fäst på Petra och nu ser de varandra djupt i ögonen.
Petra törs bara smeka sina bröst nu för annars skulle hon komma direkt och avslöja sig för Eva. Och det vill hon inte. Hon vill se hur Eva slickar och fingerknullar sin väninna tills hon kommer. Se Helenas kåta blick som hela tiden söker hennes, som vill ha henne där.
- Är så nära nu … fortsätt … slicka mig … knulla mig, stönar Helena.
Eva suger in hennes klitta i munnen och fladdrar snabbt med tungan över den samtidigt som hon pressar sina fingrar uppåt.
- Jaa! Åh Gud! Nu … Hnnnggghh!
Helena står i brygga upp mot Evas mun som fortfarande är fastlåst mot skötet.
För första gången blundar Helena och är helt inne i sin njutning.
Helena faller till slut ner mot sängen och Eva vilar sitt huvud mot hennes mage.
Båda ligger med slutna ögon och bara njuter av varandras närhet.
Efter någon minut, när Helenas andhämtning är mer normal säger hon:
- Eva, jag tror vi har sällskap.
- Va?!
Eva vrider på huvudet och får se Petra står ett par meter från sängen.
- Men herregud! Petra! Jag visste inte … Jag …
- Dörren stod öppen och jag … Kunde inte sluta titta …
Eva ser på sin dotter. Hur hon stod där med öppen morgonrock.
Med glödande kåt blick. Med styva bröstvårtor. Vacker. Hon lät blicken glida över hennes kropp och mot skötet. Ser hur det rinner om henne.
- Petra, det var såklart inte meningen att du skulle se det här.
- Men nu gjorde jag det. Visste inte att du gillade tjejer också. Men det gör du tydligen.
- Vi har ju inte pratat om såna saker …
- Nej, tyvärr. Men nu vet jag. Hur länge …?
- Ända sen … Hela mitt vuxna liv egentligen. Sen gymnasiet, typ.
- Så även när du och pappa …
- Ja, ibland. Men bara med Helena.
- Varför bara hon?
- För att det var så det började.
- Och för att hon är bra?
- Men Petra! Sånt frågar man väl ändå inte?
- Varför inte? Hon såg i alla fall ut att vara bra. Och du med.
- Petra, jag blir generad av att prata om det här.
- Men hallå, mamma? Det är 2017 nu, man får prata om sex nuförtiden. Och hela nätet är fullt av det och vi är ju på nätet hela tiden, så klart vi måste prata om det.
- Petra, du tyckte om det du såg va? Helena log mot henne.
- Jo, men det var ju en smula märkligt att se just er …
- Det är ok. Det är bara två människor som har sex.
- Visst, men att se dig och mamma … Jag menar …
Petra slog ner blicken och kände att hon rodnade.
- Jag blev faktiskt otroligt upphetsad av att se er.
- Ja, jag ser det. Helena lät blicken glida över flickans kropp.
- Helena! Du äter henne ju med blicken, sa Eva lite förmanande!
- Hon är underbart vacker, Eva! Och så lik dig. På många sätt.
- Kanske det, men ändå …
- Fast hon är modigare än vad vi var i hennes ålder. Och det är bra.
Tänk bara hur jag hade det. Att inte våga erkänna för sig själv ens vad jag längtade efter.
Hur jag famlade runt under hela min tonårstid och försökte förstå varför jag inte var “normal”.
- Jo, jag vet. Det är öppnare nu.
- Petra, har du varit med en tjej nångång? Skulle du vilja det? Helena såg på henne med sugande blick.
- Nej, bara fantiserat om det. Men efter att ha sett er … Absolut.
- Då tycker jag att du ska ta chansen när den dyker upp. För det är helt underbart.
- Vi måste nog göra oss i ordning för dagen nu, avbröt Eva. Jag ska ta en dusch.
Och sen kan vi väl fixa lite frukost tillsammans?
- Absolut. Rusa du så ses vi sen. Jag måste ner till min stuga och hämta lite grejer.
- Okej, sa Eva och gav Helena en puss innan hon försvann ut ur rummet.
Helena flyttade sig fram mot sängkanten, reste sig och log ömt mot Petra.
- Kom lite närmare, Petra. Jag vill berätta en sak för dig.
Petra tog ett par steg så att hon stod alldeles nära. Helena fångade upp Petras händer och drog henne närmare så att hon kunde viska i hennes öra, ifall Eva skulle lyssna.
- Jag tyckte om att du tittade.
Helenas andedräkt i örat fick Petra att rysa av vällust.
- Jag tyckte mycket om det jag såg, viskade Petra tillbaka.
- Är du fortfarande lika kåt?
- Mmm …
Helenas hand rör sig in mot Petras sköte och vilar försiktigt mot det. Petra stönar svagt.
- Tycker du om att titta när andra har sex, Petra?
- Det verkar så …
- Det gör jag med. Har du gjort det fler gånger?
- Igår råkade jag se mamma och Erik.
- Gjorde det dig kåt?
- Mmm, galet kåt. Plågade mig hela natten, faktiskt.
Helenas hand rör sig över skötet. Trycker in ett finger mellan läpparna.
- Och sen försökte du bota den kåtheten med att söka upp Erik?
- Nä, jag …
- Jag var där. Jag såg er. Och det gjorde mig galet kåt. På dig. På honom.
Det såg ut som att du också tyckte om att rida honom?
Helena sätter tummen mot Petras klitta och hon darrade till.
- Mmm, ja .. Jag tyckte om det.
- Skulle du kunna tänka dig att du och jag tar hand om honom tillsammans nångång?
Nu för Helena in yttersta fingerleden i Petra och trycker uppåt mot skrovligheten.
- Mmm, ja .. Det vore spännande. Åh …

-Och nu, Petra? Kan du tänka dig att jag tar hand om dig nu lite snabbt?
- Ja, snälla, jag håller på att svimma av kåthet.
Helena sätter sig ner på sängkanten och drog Petra intill sig. Känner doften av hennes upphetsning slå emot henne. Och doften av Erik. Sätter munnen mot toppen av skötet.
Kysser, drar ett långt och brett drag med tungan. Den fria handen rör upp mot hennes bröst. De är ljuvligt fasta och Petra flämtar till av känslan. Hon låter tungan trycka sig in mellan blygdläpparna och känner den svullna klittan. Rör sig otroligt försiktigt över den.
Tungspetsen är som en liten pil. Och hon vet att den är skön.
Petra håller sig i Helenas axlar för att inte tappa balansen. Trycker sig mot tunga och fingrar.
Så nära nu, så nära. Och det är så otroligt skönt. Långsamt rör sig tungan över henne, avvaktar. Hon känner att benen darrar och hur hennes naglar borrar sig in i Helenas axlar.
Plötsligt suger Helena in hennes klitta i munnen och för tungan snabbt över den.
Det är allt som behövs för att ta henne över kanten. Hon biter i kragen på morgonrocken för att inte skrika högt. Känner hur hon sprutar sina safter över Helenas hand och hur det rinner nerför benen. Orgasmen pulserar genom henne och hon skälver okontrollerat i kroppen.
När Petra hämtat andan drar hon sig undan från Helena.
- Tack. Det var underbart.
- För mig med. Men det är vår hemlis, eller hur?
- Ja, absolut. Om mamma fick veta …
- Nej, det vore nog inte så bra.
Helena pussade henne på munnen och Petra började lämna rummet.
- Du, Petra … Vi hörs om det där andra.
Hon visste redan nu att det skulle bli som hon ville. Petra hade hon redan fångat.
Och Erik … Hon hade redan alla maktmedel hon skulle behöva.




 

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

hunken07

Tack, Marria!
Trevligt att få beröm och att du uppskattar texterna.

26/12, 2017 kl. 12:54

#3

Fru.Marria

Åhhh, vilken härlig serie. Kvinnors lust och njutning när det är som bäst. Precis i min smak.
Tack!

25/12, 2017 kl. 22:51

#2

hunken07

Nej, jag ger mig inte! Och det är ju inte heller meningen. Syftet är ju att få läsaren andfådd och svettig, helst mer än en smula också.
Kommentarer växer inte på trän, men det gör däremot äpplen och det finns säkert tappra riddare som kan bjuda en törstande mö att släcka törsten.
Tack för berömmet. Och ja: det kommer mera.

21/12, 2017 kl. 00:23

#1

Huldran

Hunken! Du ger dig inte, va? Du vill verkligen få läsaren (den här läsaren!) andfådd och en smula svettig. Redan från början.

Och bättre blir det inte under resans gång över raderna! Eller skall jag säga inte sämre, för det här är bra! En kvinnas lust. Och list. Ja, säkert och uppfattar jag handlingen rätt, är det inte slut på just detta möte ute i skärgården.

Vad som förvånar mig däremot, är att inga andra läsare har kommenterat dessa tre delar. Kanske är det Julens påverkan? Hoppet i de vuxnas tindrande ögonen. Speciellt killars... ähh.. Sorry boys. Funkar det inte i verkligheten, läs den här serien och tänk på att nästa sommar snart är på väg.

Det hoppas i alla fall jag. Säkert kommer det att finnas någon, som gärna vill bjuda en törstande kvinna på ett äpple...? // Huldran.

21/12, 2017 kl. 00:04