Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/5, 2019 kl. 18:34, av Crowleyman

Grillkvällen

Del 2 av 7 i serien Bonusfamiljen och några andra

Denna serie handlar om en vanlig kille som får vara med om en hel del äventyr som snabbt avlöser varandra.
I denna andra del så blir det grillkväll som bjuder på lite mer än mat.

Efter äventyret med Maria så ska både hon och jag åka och träffa äkta och oäkta släkten för en trevlig grillkväll.

Vi kom fram till min far och hans nya sambo på runt femtiden på eftermiddagen, hela närmsta släkten skulle komma, Sofia med sina barn, Lina 19 och Jonna 16, Tanya har barn och en man men ingen av dem skulle vara med, mina bröder Olle och Per med deras respektive Lena och Anna, Olle har en liten son på 2 år och Per har en dotter på 1 år, så jag visste att dom kanske inte skulle bli så långvariga. 

Det blev en rätt trevlig tillställning med god mat och alkoholhaltiga drycker, själv dricker jag bara läsk eftersom jag lovat vara chaufför om någon behöver. Men de andra hällde i sig en del, t.om. Lina fick i sig lite alkohol och blev lite mer pratglad än vad hon brukade vara.

Eftermiddagen blev kväll och dom minsta skulle sova, så Jag, Maria, Sofia och Lina bänkade oss framför tvn eftersom det böjade bli lite kyligt ute och ingen av oss direkt hade kläder för att vara ute, dom andra satt fortfarande på altanen och drack ytterligare lite mer och åt på resterna.

Lina var klädd i ett par leggings, linne och en kofta, Jonna hade en sweatshirt och jeans så hon var inte inne med oss hela tiden, utan hon ville vara med överallt så hon va både högt och lågt. Sofia var kläd i mjukisbyxor och en T-shirt och man kunde se att hon inte hade någon bh under för hennes, trots två barn och "höga" ålder, lagom stora och fast bröst med stora bröstvårtor tryckte sig mot tyget i T-shirten, Linas bröst hade jag bara sett vid ett tillfälle tidigare och då endast i en bikini, men eftersom hon bara är 19 och ser ut att ha storlek 70B på bikiniöverdelen så räknar jag med att dom är fasta och härliga.

I alla fall så sitter vi nu och tittar på tv och det börjar bli lite sent, Jonna som är yngst och har hållit igång mest är den som går och lägger sig först, då blir det plats i soffan så Lina kan lägga sig ner, men för att få plats ordentligt så behöver hon ha benen över mina och det har jag inget emot eftersom jag då kan se rakt upp i härligheten och urskilja hennes vita trosor under leggingsen.
Jag känner mig som en snuskgubbe som sitter där och tittar på Lina, iofs kan jag inte se så mycket men jag vet ju att där under gömmer det sig nått riktigt härligt som både min tunga och kuk skulle kunna tänka sig att smaka på.

Vi sitter där i närmare en timme när Maria frågar om jag har lust att köra henne till en mack eller nått för hon vill ha chips, fint tänker jag, nu kan jag kanske få knulla lite igen, men den tanken försvann snabbt när Lina ville åka med, och med tanke på att Maria var så snabb på att säga ja till Lina så hade nog inte hon räknat med något sexande.

Vi går ut till bilen och Lina går framför mig och Maria, och Maria viskar till mig "Jag ser hur du tittar på Lina, skulle inte va fel att knulla en 19åring va?", jag tittar på Maria och flinar bara, jag sätter mig för att köra och Lina sätter sig bakom mig, och på andra sidan bak sätter sig Maria, till min besvikelse. "Fan nu kan jag ju inte ens försöka smeka lite!" tänker jag.

Så fort bilen börjar rulla så börjas det fnittras och viskas i baksätet och plötsligt säger Maria "Gillade du förut när Lina nästan tappade bikinin?", "Uhm, ja" säger jag lite rodnande, "Va bra för Lina gillade att du såg henne nästan naken", "Nu har jag ju inte sett henne helt naken, bara underdelen och ganska så kort stund" svarade jag, för att liksom stryka ett streck över det hela. "Kolla nu då!" hör jag Lina säga och jag kollar i backspegeln och får se ett par fina nakna bröst blottas för mig "Oj Oj, passa så jag inte åker av vägen!" säger jag och fortsätter "Ska jag stanna på någon skogsväg eller?".
"Ja stanna framme på nästa avstickare, där är det aldrig någon" svarar Maria och klämmer lite retsamt på Linas bröst.

Nu har min kuk börjat växa till sig igen , bara tanken på att jag ska kanske få knulla både Lina och Maria nu gör mig så jävla kåt, vi står på skogsvägen och jag sitter bak mellan tjejerna och dom frågar mig om än det ena och än det andra, "Vem är hetast?", "Vem har snyggast bröst?" osv, och jag säger tillslut, "Vem har våtaste fittan av er då?".

"Det får du avgöra!" säger Maria och knäpper upp sina byxor, "Lina dra av dig leggingsen och trosorna nu!" säger Maria med grötig röst, jag själv kan bara sitta och våndas över att min kuk nästan gör ont i brallorna. "Ska inte du öppna lite på byxorna?" säger Lina och börjar dra i knappen efter att hennes trosor hamnat i framsätet.

"Först ska jag ju kolla vem som är våtast!" säger jag och kör in händerna under tjejerna och drar 2 fingrar i fittskårorna, Marias fitta har jag ju kännt innan, men känslan av Linas fitta mot mina fingrar gör mig helt galen, jag sliter av mig byxorna så kuken får stå helt fritt rakt upp och sen tillbaka med händerna under tjejerna "Sug den nu!" säger jag till Maria, och hon böjer sig fram och låter läpparna sluta sig runt huvudet, sen börjar hon sakta glida upp och ner med munnen och samtidigt runkande vridande rörelser med ena handen, medan mina fingrar försöker masserar hennes gpunkt. Plötsligt hör jag ett djupt stönade och känner hur Lina som jag jag bara låtit fingrarna sitta i, kommer helt otroligt skönt, hela hennes kropp spänner sig och hon bara piper ur sig sina stönanden. Det blir nästan för mycket för mig och jag får lov att ta bort Marias mun från kuken, annars skulle jag spruta hennes mun full med sperma. När Lina kommit till sans igen frågar jag henne om hon vill ha kuk istället för bara fingrarna, och det va klart hon ville.

Jag sitter kvar i mitten av baksätet och Lina grenslar mig så jag nu har hennes bröst precis i ansiktshöjd, jag börjar slicka och suga på bröstvårtorna medan Maria tar tag om min kuk och styr in den i fittan på Lina och jag kan känna hur tight och trång hon är, det är helt underbart att bara låta kuken vara där inne och bli masserad av hennes unga fittmuskler och det blir bara mer underbart när hon börjar rida mig.

Jag lägger mina händer på hennes skinkor och kan reglera hennes takt lite medan hennes rumpa guppar mot mina lår och hennes fitta kramar min kuk helt underbart, den där känslan av att komma snart börjar närma sig igen och jag stöter mot Lina i varje rörelse hon gör och det blir vildare och hetare. Jag tittar mot Maria som gnider sin klitta i takt med att Lina och jag knullar, Marias fitta är så jävla sexig nu när den är alldeles våt av fittsaft och det slår mig att jag har ännu inte varit inne i den med min kuk, det måste det bli ändring på tänker jag och försöker lyfta bort Linas sköna fitta från min kuk men hon trycker sig fast och stönar skönt i mitt öra att hon kommer igen, hennes fitta krampar runt min kuk och det blir otroligt svårt att inte bara spruta rakt upp i henne, men tanken på att jag snart ska pressa in den, helt våt av Linas fittsaft, i Marias fitta gör att jag klarar mig genom Linas spasmiska ryckningar och krampande fittmuskler.

Lina faller ner helt utslagen brevid mig och jag vänder mig mot Maria och frågar om hon inte vill ha lite kuk, hon sätter sig över mig med ryggen mot mig och börjar gnida sitt underliv mot min kuk som för att riktigt blanda ut alla våra safter till ett perverst och kåtdoftande glidmedel, hon glider tillbaka, tar tag i min kuk och runkar den lite, spottar i handen och smeker ut spottet på hela skaftet och jag tänker "är hon inte våt nog som det är?", men jag ska snart märka vad det är hon har på gång, hon lyfter sig lite upp och sätter min kuk mot sin fittöppning och börjar glida ner över huvudet, men bara lite lite grand, jag håller på att bli tokig så jag försöker pressa mig in längre.

Maria håller emot så jag inte får in mer än kukhuvudet precis i hennes fittöppning, hon liksom kysser huvudet med fittan och det formligen rinner safter ner över kuken nu, sen händer nått jag inte är beredd på, hon flyttar kuken bakåt och börjar trycka sin anal mot huvudet, det glider in en liten bit och jag tror inte mina ögon, jag har inte fått knulla hennes fitta, men i röven ska hon minsann ha kuken.
Maria trycker sig ner längre och längre och hennes trånga röv tvingar mig att säga till henne "nu kommer jag snart!", och hon börjar, med halva kuken inne i röven glida upp och ner, det är en otroligt uppkåtande syn och den blir inte sämre av att Lina som nu vaknat till lite mer börjar smeka Marias klitta med ena handen och min pung med den andra, Maria börjar stöna allt mer och snart kommer hon i en orgasm som får henne att trycka in hela kuken i röven som ger till följd att jag kommer långt inne i Maria och vi båda skriker ut vår orgasm tillsammans.
Vi pustar ut en stund och tittar på klockan, "Shit vi har varit borta ett tag!" säger Maria och vi åker snabbt till macken och sen hem till farsan igen.

Väl hemma hos farsan så frågar Sofia varför vi blev borta så länge och Maria ljuger ihop nått om att hon ville träffa mina katter så vi åkte hem till mig och det drog ut på tiden. Vi äter chips och dricker lite mera, Jonna, Farsan och hans Sambo, dom sover redan, Lina är märkbart tagen av knullet i bilen och Maria ligger lite slött på mot min axel och tittar på tv, Lina vänder sig liggande med ansiktet mot ryggstödet på soffan och nu är det nog bara jag och Sofia som är riktigt vakna, och det verkar på Sofia som det är mer än bara hennes hjärna som är vaken, hon sneglar mot mig och när jag tittar tillbaka så blinkar hon lite lätt mot mig.

Jag och Sofia har aldrig tagit i varandra förutom någon oskyldig kram eller så nångång, men vi har istället skickat massor med heta sms till varandra, dock alltid med förbehållet att vi inte skulle göra det vi skriver i verkliga livet, men alkoholen verkar ha fått Sofia att tänka på annat. Lina har somnat och ligger och andas tungt, Maria ursäktar sig och ber mig följa med och hjälpa henne med tältsängen hon ska sova på. Sagt och gjort, jag går med henne ner till källarvåningen där hon ska sova, vi fäller upp sängen och medan Maria klär av sig säger jag "Fan för dig!", "Va?!" säger Maria, "Ja min kuk vill ju smaka på din fitta men du låter honom inte göra det!", Maria ler mot mig drar av sig trosorna, böjer sig fram med rumpan mot mig och säger "Är det här han vill in?", samtidigt som hon särar på sina fittläppar, "Mmmmh!" säger jag och kuken blir stenhård direkt, jag knuffar fram Maria mot väggen så hon får ta stöd och tar fram kuken, drar ett par drag med huvudet mellan hennes fittläppar för att sedan stanna upp och liksom fundera över att jag efter vad som känns som en evighet, trots att det bara varit lite mer än 24 timmar, äntligen ska få känna Marias fitta. Maria trycker sig otåligt mot mig och jag återkommer ur dagdrömmen och trycker in kuken helt i botten och både Maria och jag måste verkligen göra allt för att inte skrika och höras upp till Sofia.

"Just fan, Sofia väntar ju däruppe!" tänker jag och sätter igång att knulla Maria. "Får inte dröja för länge nu!", Men Marias fitta är nog den skönaste jag någonson knullat, den var väl värd att vänta på, helt klart! Linas unga tighta kommer nära men den här slår alla rekord, den masserar och krampar och kniper och nästan suger av mig på samma gång, helt otroligt skönt och jag vill aldrig att det ska ta slut.

Efter en stunds knullande bakifrån vill jag se Maria medans jag pumpar i henne så jag slänger henne på sängen och dyker ner mellan hennes ben med ansiktet, slickar och suger hennes fitta och låter mina fingrar utforska hennes analöppning, pekfingret letar sig in och Maria stönar "Knulla mig nu då!, du ville ju ha min fitta på din kuk!", hennes röst låter så kåt och orden gör mig bara mer upphetsad, så jag ställer mig på knä och kör in kuken i henne igen, greppar hennes höfter och börjar knulla henne lika mycket med min egen kropp som jag använder henne som någon sorts knulldocka och formligen ruskar henne mot min kuk, hon börjar gå upp i brygga och jag känner hur hennes fitta mjölkar mig, hon kommer så hårt att jag inte kan hålla tillbaka utan jag drar ut kuken och precis när jag ska spruta så kommer det en hand och börjar runka ut den enda stråle med sperma min pung klarar av att producera, vid det här laget, över Marias mage, det är Sofia som tröttnat på att vänta och gått ner för att kolla vad vi gör och hon blev så kåt att hon har dragit av sig kläderna och stått i "skuggorna" och fingrat på sig själv tills jag skulle komma. Sofia böjer sig ner och suger ur dom sista dropparna ur kuken, medans Maria ger mig en puss, säger godnatt och somnar nästan direkt av utmattning, själv är jag helt slut men kåtheten gör att jag håller mig vaken.

Sofia har lyckats suga upp kuken hård igen och nu ber hon mig lägga mig ner på golvet, när jag ligger där kommer hon och sätter sig på mitt ansikte, sen får jag med hjälp av min tunga börja bearbeta hennes klitoris, Sofia stönar och gnider sitt underliv mot mitt ansikte, jag tar upp mina händer till hennes bröst och hon lutar sig framåt så jag ska nå bättre, jag knådar och drar i dom stora brösten och jag nyper och vrider på dom hårda bröstvårtorna.

Sofias rörelser blir snart oregelbundna och jag märker att hon tänker komma, men då reser hon sig upp och kastar sig runt och sätter sig på min kuk och börjar gnida sig mot den med sin fitta, jag är rätt bedövad i den för tillfället så det är tur att hon har en så sexig kropp, för annars skulle det nog vara svår att hålla kuken uppe, till sist gör Sofia en längre rörelse framåt så min kuk hamnar mot hennes fittöppning och sen trycker hon sig ner över kuken och börjar rida den. Hon rider den med omväxlande upp och nergående och fram och tillbakaåkande rörelser, det märks att hon har gjort detta förut, och min kuk njuter för fullt av behandlingen han får. 

Jag sträcker mig mot hennes bröst och hon lutar sig åter framåt så jag ska komma åt bättre, jag drar ner henne mot mig och börjar knulla henne underifrån och känner hur hennes fitta kramar hårdare och hårdare runt min kuk som inte verkar vara på gång att komma ännu på ett tag. Sofia börjar skaka i mitt grepp och hennes andning övergår i frustanden så jag håller fast henne mot mig med högerarmen samtidigt som jag för ner vänster hand till hennes rumpa, testar att ge henne en liten smäll över skinkan och hon stönar till ännu mer upphetsat så jag fortsätter med en smäll till och en till och jag känner nu hur hennes kropp formligen rycker i mitt grepp och jag har fått sluta stöta i henne och hennes ryckningar får ta henne till orgasmens höjdpunkt. Medans Sofia fortfarande kommer så rullar jag runt oss så hon hamnar på rygg och jag står på knä med kuken fortfarande i hennes vid det här laget totalt plaskvåta fitta, min mage är helt våt efter att det runnit på mig medans hon red mig, och nu rinner fittsafterna ner mellan hennes skinkor och ner till det renrakade stjärthålet.

"Knulla mig mer, hårdare" stönar hon och jag får en idé, jag lägger upp hennes ben på mina axlar och drar kuken fram och tillbaka i fittan ett par gånger samtidigt som jag masserar klitoris med högerhandens tumme, Sofia börjar genast stöna högt igen, så högt att någon måste ha hört henne, och mycket riktigt, när jag tittar upp i trappan så ser jag Lina sittandes där med benen brett isär och körandes med vad jag tycker ser ut som en dildo i fittan, "Den lilla kåtslynan ska minsan få nått att titta på" tänker jag och sätter min idé till handling.

När jag dragit kuken i fittöppningen på Sofia ett par gånger till så låter jag den glida ner till hennes anus och trycker till lite lätt med den där, Sofia blir då helt galen av kåthet och trycker sig hårt mot mig för att få in hela. Jag trycker till och det är inga problem att glida in, så våt och hal som min kuk är. Jag tittar upp igen och ser nu att Lina har flyttat ner till golvet och sitter nu på huk över dildon, som visar sig vara en hårborste, och rider den. Hon fattar att jag knullar hennes mamma i röven och hon tittar störögt på mig när jag tar långa stötar in och ut ur Sofia, som har begravt 3 fingrar i sin fitta och knullar sig själv så safterna skvätter.

Lina lägger sig ner på rygg med benen uppdragna mot bröstet och börjar trycka på med borsten mot sitt eget anus, det är så underbart att se hur det rycker i den lilla tonårskroppen av upphetsning av att se sin mor bli rövknullad av sin plastmorbror, hon får in det kondomklädda skaftet förbi ringmuskeln och hennes ansiktsuttryck går från smärtsamt kåt, till njutande kåt på några sekunder, nu knullar hon sig själv i samma takt som jag sätter på hennes lilla mamma, vars bröst gungar fram och tillbaka i takt med vårat knullande.

Sofia är nu på väg att komma och jag ska låta henne komma ordentligt den här gången, så jag fortsätter bara knulla henne i samma takt och hon pullar sig själv och hon stönar och skakar och rycker brutalt tills det helt plötsligt blir tyst och stilla under mig, jag får slita blicken från Lina och titta ner och ser Sofia ligga med ett leende på läpparna och sina fittsaftsindränkta fingrar i munnen, sen somnar hon också av utmattning, och jag är chockad att jag inte däckat av trötthet ännu.

Jag har inte kommit en sista gång heller, så jag går fram till Lina som ligger där på golvet och knullar sig själv och har även hon börjat komma, synen av hennes orgasm får mig att komma nära gränsen till min orgams med så jag sätter mig på knä brevid henne och runkar kuken med en hand och smeker hennes kropp med den andra, jag känner hur det börjar dra ihop sig i magen och hur orgasmen närmar sig snabbt.. jag sätter kuken nära Linas blundade ögon och samtidigt som hon når klimax av sin orgams så klämmer jag ut som sista dropparna av sperma i hennes gapande mun.

Jag klappar henne på huvudet och säger "Gå och lägg dig nu så du orkar åka och bada imorgon!"
Lina ler mot mig och jag hjälper henne upp från golvet, vi går uppför trappan och jag går ut till min bil och åker hemåt.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.