Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/11, 2010 kl. 12:00, av nilla

Rödluvan Del 1

Del 1 av 4 i serien Rödluvan

En modern saga om Rödluvan...

Det var en gång en ung tjej som fick för sig att gå en runda i skogen en solig dag. Hon var rödhårig och ganska späd men med fina former. Hennes små fasta bröst behövde inget stöd så hon hade
inte tagit på bh den här dagen heller. Hon var klädd i en blåblommig blus med knäppning fram och en kort kjol. Under kjolen hade hon ett par vita stringtrosor.


Hon strosade omkring på en stig som sedan delade sig och hon gick till höger en bit. Där delade sig stigen igen på flera håll och hon valde vänster den här gången. Efter att ha gått omkring en bra stund kom hon till en glänta där hon satte sig på en stam.


Hon kunde inte låta bli att smeka sig mellan benen för hon hade blivit kåt och ingen människa fanns i närheten. Efter att hon dragit upp kjolen och stuckit handen innanför trosorna kände hon hur våt hon blivit. Andningen blev ansträngd när hon masserade klitoris och snart kände hon att orgasmen var nära.

Men plötsligt hörde hon en trädgren knäckas och hon drog upp handen och sprang iväg.

Efter en stund stannade hon och funderade på vilken riktning hemmet fanns. Hon gick åt det hållet hon trodde var rätt men efter en lång stund var hon tillbaka i gläntan där hon onanerat tidigare.


Jag har gått vilse, tänkte hon förtvivlat och satte sig på trädstammen igen.

När hon satt där började hon fantisera om att en prins skulle komma och rädda henne, och plötsligt stod han där. Hon blev inte rädd och när hon tittade upp så bländades hon av solen men tyckte hon såg en krona på hans huvud. Hon blundade när prinsen böjde sig fram och kysste henne på nacken och hon ryste av välbehag. Och när hon kände en hand krama sitt ena bröst gjorde hon inte motstånd utan kände det strömma till i fittan. Han knäppte upp hennes blus och hon kände ingen blyghet när han blottade brösten.

När han böjde sig ner och kysste bröstvårtorna som blivit styva, öppnade hon ögonen och såg hans ansikte. Det var ju inte alls någon prins, utan det var Micke från granngården.
Men det brydde hon sig inte om för nu var hon rejält kåt och det var så skönt när han sög på vårtorna. Hon lade sin hand på hans nacke och smekte under hans tröja ner på ryggen. Då reste han sig och drog av sig tröjan innan han drog av hennes blus. Sedan omfamnade han henne och kysste hennes läppar.

Båda deras tungor lekte ned varandra och de pressade sina kroppar hårt mot varandra.
Hon roterade magen mot hans kuk som stod hård och han drog upp hennes kjol och kramade skinkorna.


Nu kunde de inte hejda sig för det var alldeles snurriga av åtrå. Han slet av sig byxorna och kalsongerna och hon hejdade sig för ett ögonblick när hon såg den ståtliga kuken, men sedan slet hon av sig trosorna och lät kjolen falla till marken. Han tittade beundrande på hennes kropp innan han lade sig på rygg i mossan och drog henne över sig.

Hon drog sin blöta fitta över kukskaftet några gånger innan den hamnade i läge och hon tryckte till samtidigt som han mötte med ett kraftigt juck. Hon skrek till först och låg helt stilla, men efter en stund började båda röra på sig och kuken gled nu lätt ut och in. Hon hade ju missat orgasmen tidigare i samma glänta men nu var den på gång med stormsteg. Hon började darra och rörelser blev ryckiga innan hon skrek rakt ut när hon kom i en våldsam orgasm. I nästan samma stund ryckte han till under henne och sprutade hennes fitta full.

- Oj, sa han när de pustat ut. Hoppas du inte blir med barn nu.


- Nej, jag har precis börjat med p-piller, sa hon.


- Vet du var vi är, undrade hon när de klätt på sig. Jag hade gått vilse.
- Jag förstod det, sa han. Jag har följt efter dig ända hemifrån. Vi är inte så långt från vår gård.


- Såg du mig här innan, undrade hon.
- Ja det gjorde jag, sa han. Jag trodde jag skulle smälla av. Blev rädd att jag inte skulle hitta dig igen när du sprungit iväg.


- Följ mig en bit så jag hittar sedan, sa hon och de gick iväg hand i hand.
- Jag har varit kåt på dig ända sen du fick bröst, förklarade han.
- Har du, sa hon. Det har du aldrig visat.


- Jag vågade inte, sa han.
- Nu hittar jag, sa hon och sprang iväg.

Men efter en bit vände hon sig om.
- Jag ska nog gå till gläntan morgon också, sa hon leende innan hon sprang iväg.


- Samma tid, ropade han.

- Jaa

Han vinkade åt henne och såg framför sig hur de skulle knulla nästa dag igen. Visslande begav han sig åt andra hållet.





10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

JL1972

Ja tänk om man stötte på Rödluvan nån gång på en skogspromenad, härlig novell.

13/4 kl. 18:08

#2

Sixtenjr

En välfunnen handling som du givit en välformulerad form,
Du är en ypperlig novellskriverska
Sixtenjr

(Jag har också skrivit här under signaturen Sixten och på en del andra håll
med namnet Lemmen)

29/12, 2019 kl. 16:05

#1

pelleponken

Fint, längtar efter fortsättningen...:)

3/11, 2010 kl. 20:40