Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/11, 2023 kl. 21:42, av buttpluggen

Hotwife ger sig på nästa byte

Del 4 av 6 i serien Min sambo blir en hotwife

Nu har min sambo äntligen blivit en riktig hotwife. Vi båda är nyfikna och spända på vart detta ska leda till. Passande nog kommer en jobbresa för min del, vilket gör att Erica kan "jobba" på hemma.

 

 

Det är lördagmorgon och jag och min sambo (som vi här kallar Erica) vaknar upp efter en fartfylld parmiddag igår som slutade med att min nyblivna hotwife kom två gånger (läs f.g. del i novellserien). En gång under hennes sex med John som alltså är min kompis Felicias pojkvän, och sedan en gång under sexet med mig. någon timme senare. "Godmorgon min sexiga hotwife" säger jag till Erica och pussar henne på pannan. Ericas lyser upp i ett leende samtidigt som hon sträcker ut kroppen för att vakna till lite innan hon svarar "Godmorgon älskling". 

Det är uppenbart att båda verkar gilla hotwife-upplägget, Erica som känner sig extra snygg när fler män än hennes pojkvän åtror henne och jag blir väldigt upphetsad av tanken att hon ligger med andra. Dock känner jag att ifall detta upplägget ska fortsätta behöver vi prata igenom det mer för att undvika missförstånd och göra det mer hållbart. Men först känner jag att jag vill ställa en säkerhetsfråga för att se om hon ens vill fortsätta. 

"Vad tycker du om att vara min hotwife, är det något du kan tänka dig att fortsätta med?" frågar jag. Erica funderar en kort stund innan hon bestämt säger "Ja absolut, jag älskar det! Så länge du känner dig okej med det såklart". "Jag älskar det också så gärna för mig, men känner att vi behöver gå igenom lite förhållningssätt först för att det ingen ska bli sårad eller liknande", säger jag. Erica nickar instämmande "det är nog bra". Jag går igenom några punkter jag tänker på såsom att jag alltid vill veta först innan hon ligger med någon, samt att hon inte får sova över hos någon annan. Hon måste ligga med mig minst en gång mellan gångerna hon ligger med någon annan. Berättar att jag gärna vill höra om allt efteråt eller till och med titta på. Jag föredrar att den andra killen inte vet om att jag är ok med det, känns mer spännande då om hon är "otrogen" i mina ögon. Erica svarar att hon tycker att allt det låter vettigt och går gärna med på det. "Grattis, du är numera en hotwife" säger jag och ger Erica en kyss. "Tack, känns väldigt spännande, kan inte vänta på nästa gång" svarar Erica. "Ja får se vem som blir den nästa bull" svarar jag med ett nöjt leende. 

Helgen går och på måndagen är det dags för mig att åka iväg på en jobbresa där jag ska vara iväg en natt hemifrån. Flyget går tidigt på måndagsmorgonen så jag smyger upp och går hemifrån innan hon har vaknat. Jobbdagen flyter på som vanligt men runt lunchtid får jag ett meddelande från Erica som skriver att hon har bestämt att hon ska på AW med hennes gamla kollega Anton efter jobbet idag. Vad kul tänker jag, jag vet att de kom varandra nära på Ericas förra arbetsplats och att han var en av de få saker hon saknade med det gamla jobbet. Tidigare har jag lite halvt tjatat på Erica och försökt få henne att boka in en AW med honom då hon sagt att de kommit så bra överens. Dock har jag inte nämnt för Erica att jag dessa gånger har fantiserat om att hon ska ligga med honom. Jag tror att de kommer bra överens enbart som kompisar och kollegor, men de hindrade inte mig från att fantisera lite då jag länge haft mina hotwife-fantasier ett tag. Jag svarar Erica "Äntligen, det var på tiden". Funderar sedan i någon sekund innan jag lägger till "Perfekt tajming nu när du är hotwife, eller tror du att du får chans att utnyttja det?". 

Anton är en man i ungefär samma ålder som oss och på de bilder jag sett så ser han rätt bra ut. Dock är han nybliven farsa så han är hemma på sin pappaledighet just nu varpå jag inte riktigt vet om det finns en chans att det blir någon fling mellan dem. Just då får jag svar från Erica, "det är en sak jag måste berätta, hoppas du inte blir arg". Nu blir jag lite nyfiken och samtidigt lite orolig men svarar "Självklart inte, du kan berätta vad som helst för mig". Erica svarar nästan direkt. "På den sista julfesten på mitt förra jobb hånglade jag och Anton". Först hamnar jag i en chock-känsla men den förbytts ganska snabbt till en nöjd och tillfredsställande bekräftelse att den fantasi jag hade för mig själv tidigare lite halvt var sant. Jag ser till att svara Erica så hon slipper vänta på min reaktion "Spännande, har det hänt något mer mellan er?". Erica svarar återigen blixtsnabbt och verkar vara lite orolig över min reaktion "Nej bara hångel, vi båda skämdes ganska direkt då jag har dig och han hade sin sambo med deras nyfödda barn där hemma". Jag svarar snabbt för att lugna ner henne "Synd, hoppas det blir mer ikväll". Tror Erica kände sig lite lättad och ännu mer taggad på AW:n. "Hihi tack, ska försöka! Älskar dig". "Älskar dig med, hade gärna sett på i så fall. Ha så kul ikväll", svarar jag och där slutar Erica svara och jobbdagen flyter på som vanligt därefter igen. 

På väg tillbaka från hotellet en halv dag senare efter en middag med kollegorna ringer Erica på FaceTime efter att jag inte hört av henne något mer efter vår konversation tidigare. Min initiala reaktion är att jag blir förvånad då vi aldrig brukar höras på FaceTime, men ganska snabbt förstår jag vad det eventuellt kan avse när jag tänker på vår chatt-konversation tidigare. Jag ser till att svara diskret för att inte mina kollegor ska märka något och ser att Erica ställer upp mobilen i vårt sovrum riktad mot sängen och går sedan därifrån. Tur för mig är att vi alldeles strax är framme på hotellet och där tackar jag nej till en drink i hotellbaren som kollegorna föreslår och skyndar istället upp till mitt hotellrum. Väl inne på hotellrummet tar jag på mig mina hörlurar direkt och lägger mig i sängen och kollar på FaceTime-samtalet. Jag ser inga personer i bild men med hörlurarna anslutna kan jag höra några dova röster i bakgrunden där jag hör att Erica är den ena rösten medan den andra hör jag bara att det är en mans röst. Rätt som det är tystnar rösterna och jag hör istället ett annat ljud jag inte riktigt förstår vad det avser. Ganska omgående blir dock detta ljud allt mer påtagligt och plötsligt ser jag ryggen på Erica med en annan persons hand på, då kopplar jag att det är hångelljud jag hört. Tidigare har jag bara misstänkt vad som komma skall men nu när jag får det bekräftat blir jag direkt väldigt kåt och börjar runka samtidigt som jag lyssnar och kollar noga. 

Det tar inte många sekunder innan Ericas tröja åker av och även om jag fortfarande bara kan se Ericas rygg kan jag tyda att tröjan åker av även för mannen. Erica sätter sig på knä och det låter som hon knäpper upp gylfen och jag hör hur Erica säger "Ojoj vad stor och hård du är, vad säger din sambo om detta?". Mannen svarar "Hehe ja tänker att hon inte behöver veta. Vart har du gjort av din sambo då?". "Han är på jobbresa så han kommer inte hem förrän imorgon så vi har hela kvällen på oss" svarar Erica. Vid detta läge hör jag hur byxorna åker ner på Anton samtidigt som Erica ställer sig upp och tar av även av sina byxor och jag ser i bild hur även hennes bh åker av. Hör hur Anton säger "wow, snyggaste brösten jag sett" innan han lutar sig framåt så lite av hans huvud kommer i bild medan han börjar slicka och suga på brösten. När Erica säger "åh vad hård du är" förstår jag att hon runkar av honom samtidigt eller åtminstone tar på hans kuk. "Sug av mig", stönar Anton fram varpå Erica svarar "då måste du lägga dig i sängen". Anton gör som hon säger utan att tänka på varför och går och lägger sig på rygg i sängen så att han kommer helt och hållet i bild, jag ler nöjt att jag nu inte bara behöver lyssna på äventyret.

Mobilkameran är bara någon halvmeter från sängen i nivå med slutet av sängen, egentligen borde Anton ganska lätt se mobilen men han har haft fokus på något helt annat och märker den inte alls. Erica följer direkt efter i sängen och väntar inte med att börja suga va honom. Anton stönar av njutning och sträcker sig mot Ericas bakdel för att även tillfredsställa henne. Erica avbryter avsugningen en kort sekund för att ta av sig sina stringtrosor och flyttar sin rumpa lite närmare Anton vilket gör att hennes ansikte vinklas upp mot mobilen och hon fäster blicken i mobilen samtidigt som hon greppar tag om Antons kuk och fortsätter suga av den. Anton stönar fram "jag vill slicka dig". Utan att säga något eller att avbryta avsugningen flyttar Erica sig så hon sätter sig i 69an över Anton. Hon släpper aldrig blicken från mobilen utan stirrar rakt in i den med bestämd men busig blick, det är ingen risk att Anton ser mobilen nu åtminstone då det enda han kan se är Ericas sexiga rumpa. 

Efter att ha kört 69an i några minuter säger Erica med en bestämd blick in i kameran och mot mig "du gör mig så kåt Anton, vill ha dig i mig". Anton kikar fram från Ericas rumpa och svarar glatt "äntligen". Erica flyttar fram sig själv så hon hamnar över Antons kuk som hon för in i sig själv och ger då ifrån sig ett stön. Hon rider Anton sakta i början och verkar som hon "känner in" hans kuk. Tack vare att Erica är riktad bort från Anton och mot kameran kan jag se hela Ericas sexiga kropp samtidigt som Erica kan fortsätta ge blickar mot mig och kameran. Jag kan se hur Anton njuter fullt ut bakom Erica och slapar till henne på rumpan som han inte släpper blicken ifrån. Detta gör att Erica stönar till lite högre och börja därefter rida honom i allt högre tempo. 

Erica rider Anton i högt tempo och de båda stönar högt. Erica lägger sig sedan bakåt så att hennes rygg hamnar på Antons bröst. Detta tillåter Anton att börja smeka Ericas bröst samtidigt som Erica börjar ta på sin klitta. Det höga tempot fortsätter men nu är det mer Anton som sätter tempot och trycker på nerifrån. Ericas stön börjar bli allt mer intensiva och inom en kort stund nästan skriker Erica ut "jag kommer komma". Anton svarar enbart genom att höja tempot ytterligare vilket får Erica att brista ut "jag kommer, jag kommer, åååååh". Nu kan Erica inte längre kolla in mot kameran utan blundar och känner in hela den omvälvande känslan när hon når sitt klimax.

Detta var så otroligt upphetsande att se att jag känner att jag själv inte kan låta bli att hålla min orgasm borta så mycket längre varpå jag tar med mig min mobil med mina hörlurar fortfarande i och springer snabbt in mot badrummet. Ställer upp mobilen där och fortsätter runka medan jag hör hur det är Antons tur att säga att han snart kommer. Erica svarar med att kliva av honom och istället trycker sina bröst mot hans kuk och bröstknullar honom. Det tar inte många sekunder innan Anton stönar ut sin orgasm och lägger en stor sats mellan Ericas bröst. 

Erica lägger sig ner och de båda pustar ut efter en intensiv sexakt. Anton hämtar andan och får ut "shit va bra du är, mitt bästa sex någonsin". "Tack, du var inte så dum du heller" svarar Erica innan hon snabbt försöker byta fokus och lägger till "vi båda ser ut att behöva tvätta av oss lite, men gå du först". "javisst, jag skyndar mig" svarar Anton och reser sig snabbt och går till badrummet. Så fort Erica hör att badrumsdörren stängs slänger hon sig mot mobilen och ser på andra sidan FaceTime-samtalet hur jag står framför kameran och runkar. På något sätt har jag lyckats hålla mig i upphetsning. Varken jag eller Erica säger någonting utan Erica biter sig i läppen och kollar på med en intressant blick. Nu tar det dock inte många sekunder innan jag sprutar min sats över hela handfatet i hotellrummets badrum. Medan jag återhämtar mig hör jag hur badrumsdörren öppnas igen. "Jag älskar dig, hejdå" viskar Erica snabbt och sedan lägger på. 

Jag ler nöjt och kan bara konstatera att nuförtiden kommer jobbresorna bli betydligt roligare eventuellt. Jag funderar på vem Erica kommer ligga med härnäst efter att hon legat med mig åtminstone en gång, men jag ser nästan mer fram emot nästa gång som hon ligger med någon annan än mig. 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.