Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/10, 2023 kl. 22:29, av buttpluggen

Vi fortsätter fantasin tillsammans

Del 2 av 6 i serien Min sambo blir en hotwife

Efter att min hotwife-fantasi avslöjats under ett sexäventyr efter en blöt kväll börjar jag och Erica planerar hur vi ska förverkliga fantasin. En parmiddag blir lösningen där vi bygger upp stämningen inför denna.

Jag och min sambo vaknar upp efter en festkväll som spenderades på varsitt håll men som slutade tillsammmans med ett sexuellt äventyr där ett första steg togs mot förverkligandet av min fantasi, att göra min sambo till en hotwife (läs del 1 i novellserien). Vi båda är påtagligt bakis med väldigt lite energi men vi båda ler när vi kollar nyvaknade på varandra. Jag konstaterar "det var trevligt inatt", "jag håller med" svarar Erica. 

Dagen fortskrider och vi gör inte många knop denna bakisdag, vi pratar inget mer om nattens äventyr eller något om Ericas tidigare hemligheter tillsammans med John som alltså är min kompis Felicias pojkvän. Efter att ha legat i soffan och slökollat på någon serie i några timmar kommer jag med förslaget att vi kanske borde bjuda in Felicia och John på middag på fredag. Erica håller med om att det är en bra idé, "de har ju faktiskt inte varit hemma hos oss än" konstaterar Erica. Jag skriver till Felicia och frågar, hon svarar ganska snabbt att de gärna kommer båda två. Hon är den enda av oss fyra som är helt omedveten att Erica och John har flirtat aktivt med varandra på sistone och John i sin tur vet inte om att jag vet om det. Kommer bli en intressant parmiddag tänker jag. 

På onsdagen är vi halvvägs in i en fullt normal vecka där jag och Erica fortfarande inte har pratat något mer om hennes flirtande med John eller min hotwife-fantasi som vi avslöjade för varandra i lördagsnatt. Men den här kvällen tar jag upp det och berättar för Erica att jag tyckte det var väldigt upphetsande att se vad hon och John hade skrivit. Erica svarar att hon gillar att jag tyckte om det och avslöjar även att John hade skrivit till henne på snap under dagen. Hon räcker över hennes mobil till mig så jag kan läsa ikapp deras senap-konversation.

J: "En AW idag?"

E: "Träning men hade annars velat"

J: "Får ta det en annan dag då"

E: "Gärna! Asså har svårt att tänka sluta tänka på i lördags"

J: "Nämen vad tänker du på då?"

E: "Snusk"

J: "Vad trevligt, berätta mer"

E: "Kan ha varit så att jag tänkte på dig när jag låg med min pojkvän, whoopsie"

J: "Gillar det jag hör, du får testa att förverkliga din fantasi, lovar att det kommer vara ännu bättre"

E: "Det tvivlar jag inte en sekund på"

J: "Om din kille skulle veta vad du fantiserar om asså"

E: "Han har ingen aning, misstänker Felicia något?"

J: "Hon har ingen aning"

E: "Hihi va bra, vi håller det så"

J: "Absolut, ser fram emot fredag"

Där tog konversation slut då Erica ännu inte svarat hans senaste meddelande som han skickade för en kvart sen. Jag kollar upp på Erica när jag läst klart och ler nöjt mot henne innan jag säger "Älskar det här, och att han tror att jag inte vet något". Erica svarar ingenting utan fnittrar bara till lite. Jag frågar om jag får svarar honom, Erica nickar och flyttar sig något närmare mig så hon kan se vad jag skriver. 

E: "Ja känns väldigt busigt, vill gärna känna och klämma lite"

Jag kollar upp mot Erica och hon ler nöjt och ger mig en djup passionerad kyss. Innan kyssen är klar har John redan läst meddelandet och börjat skriva på ett svar.

J: "Jag med! Vill gärna få en liten sneak peak redan nu. Vill se dig. Skicka bild" 

Utan att kolla upp mot Erica börjar jag skriva på svaret. 

E: "Du först" 

John läser meddelandet direkt och svaret dröjer något, både jag och Erica förstår att det betyder att det betyder att en bild är på g. "Då får jag se vad jag tävlar med" säger jag och ler belåtet mot Erica. "Ja bara känt lite på dansgolvet på fyllan men tror det kan vara rätt jämnt" svarar Erica i samma sekund som en snap kommer från John. Jag kollar på Erica och frågar om hon är redo och hon bara nickar som svar. Jag öppnar snapen och mycket riktigt är det en hård kuk vi ser. Skulle säga att den är ganska lik min i längd och tjocklek men kanske aningen större. "Den får väl godkänt." frågar jag och Erica svarar nöjt "verkligen". Jag börjar skriva på ett svar. 

E: "Jävlaaaaar va nice, nu längtar jag ännu mer till fredag" 

J: "Tror du att du kan hantera dem?"

E: "Utan tvekan, vill ha den i mig"

J: "Kan hälsa att den vill vara i dig också. Men nu är det din tur, skicka!"

E: "Ja vänta lite bara, ska bara gå iväg så att inte min kille ser" 

Vänder mig mot Erica och säger att hon får ta över nu. Erica ler nöjt när hon tar emot mobilen och går mot badrummet. Jag följer efter och ser hur hon börjar klä av sig på överkroppen och står snart med bara bröst. Går fram till henne och börja smeka brösten och slicka bröstvårtorna. Erica ger ifrån sig ett kort stön innan hon säger "hörrudu, nu är det John som ska få fantisera om dem där". Jag kysser henne och lägger min ena hand mellan hennes ben och känner via byxorna att hon är väldigt våt. Smeker henne utanför hennes byxor samtidigt som jag säger "verkar som vi båda blir kåta av det här" och går sedan till ena hörnet av badrummet så att hon kan ta en bild utan att jag riskerar att komma med på den. Erica tar en selfie där enbart halva hennes ansikte kommer med men båda hennes runda och perfekt bröst. Jag går tillbaka till Erica och kollar på bilden. "Du är så jävla sexig Erica" säger jag och kysser henne på halsen. Erica klickar på Send utan att lägga till någon text. John öppnar snapen direkt och svaret låter sig inte dröja. 

J: "Snyggaste brösten jag sett"

"Kan bara hålla med" säger jag till Erica och tar mobilen från Erica och börjar skriva på ett svar.

E: "Hihi tack, hoppas du gillar dem" 

J: "Älskar dem, de förtjänar lite kärlek på fredag"

E: "Det hoppas jag dem får, dem behöver det" 

John svarar inte på sekunden som han gjort innan, utan istället skickar han en video. Jag öppnar den och både jag och Erica kollar på när John runkar frenetiskt i några sekunder innan han plötsligt stannar, då kommer en stor sats som landar på papper som han lagt nedanför. Vi säger ingenting men jag ser hur Erica kollar med spända ögon och ler nöjt när satsen kommer. Jag börjar skriva ett svar.

E: "Nämen ojdå, orsakade jag det där?"

J: "Ja du gör mig så kåt, kunde inte hålla mig längre"

E: "Du gör mig också kåt, synd bara att jag behöver gå och lägga mig med min kille nu"

J: "Aa riktigt synd, skönt att jag och Felicia inte flyttat ihop än"

E: "Skönt för dig. Men ser fram emot fredag"

J: "Aa kommer bli jävligt nice"

Det fick bli det sista av den här konversationen tänker jag och lägger ifrån mig mobilen och börjar istället hångla upp Erica. Smeker hennes bröst och hon börja försöka greppa tag om min kuk utanför byxorna. Jag tar tag i hennes hand och drar bort den från mig, ler hånfullt mot Erica och säger "jag tror du behöver spara dig till på fredag". Erica ser förvånad ut i en sekund men ler sen nöjt och nickar instämmande. Jag drar upp min gylf och ställer mig framför handfatet och börjar runka i snabb takt. Jag kollar mot Erica och frågar "gillar du vad du såg av Johns snaps idag?". "Ja" svarar Erica lite försiktigt samtidigt som hon kollar på min hårda kuk. "Kommer du suga eller knulla Johns kuk på fredag?" frågar jag samtidigt som jag känner att jag närmar mig mitt klimax. När Erica svarar "båda helst om jag får", kan jag inte hålla mig utan sprutar ut en sats som nog är ännu större än den som vi nyss såg på snap. Jag ler nöjt mot Erica och svarar "bra, det jag ville höra" och ger Erica en kyss. Jag tänker att jag har fått mig en duktig hotwife och undrar om det inte är jag som ser mest fram emot fredagen av alla inblandade. 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

buttpluggen

Ja håller med Pigge, inte heller träffat någon men på vad man ser på nätet verkar det finnas en del. Men antar att det är något man inte skyltar med så man har säkert träffat någon irl utan att veta att den var en cuck.

28/10, 2023 kl. 19:14

#1

Pigge

Verkar finnas ett överflöd av cuckolds i det här landet
Jag har aldrig träffat någon, vilket då är konstigt

26/10, 2023 kl. 22:20